Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Duke11
10. Oct 2014, 23:20 #22521

Kopš: 30. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 109

Braucu ar: e34

E34 525tds nāk gaisa masas mērītājs? Kur viņu meklēt?
Offline
Menn
10. Oct 2014, 23:25 #22522

Kopš: 09. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: E91/KTM 640sm


10 Oct 2014, 23:20:51 Duke11 rakstīja:
E34 525tds nāk gaisa masas mērītājs? Kur viņu meklēt?
Pēc izpūtēja biksēm ieskrūvēts Meklē tur
Offline
Duke11
10. Oct 2014, 23:33 #22523

Kopš: 30. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 109

Braucu ar: e34

Ģibil. Labāk ielej vēl glāzi 2litrīgā un liecies uz auss.


10 Oct 2014, 23:25:27 Menn rakstīja:

10 Oct 2014, 23:20:51 Duke11 rakstīja:
E34 525tds nāk gaisa masas mērītājs? Kur viņu meklēt?
Pēc izpūtēja biksēm ieskrūvēts Meklē tur
Offline
Kaross
11. Oct 2014, 01:20 #22524

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4362

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

nu bet E34 tā jau arī ir. Parasti tur kur benzīnniekam zonde.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Driver
11. Oct 2014, 01:23 #22525

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

bet nevar gan zondi, gan meritaju iznjemt ara, to vieta taisnu trubu ielikt un iznjemtas detalas vienk pieskruvet kautkur, kur mazaka gaisa plusma iet cauri, lai mazak auto tere?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AF
11. Oct 2014, 01:34 #22526

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

galvenais neiesaki ielikt saimnieka dirsā, jo tur pretēj- liela gāzu plūsma
Offline
inferno-ex
11. Oct 2014, 03:08 #22527

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Kads varetu uztaisit eksperimentu - panemt auto ar ejosiem gmm un lambdu, tad spraust to visu neiedomajakas vietas un dokumentet motora darbibu, paterinu utt.
Offline
kaalis
11. Oct 2014, 11:22 #22528

Kopš: 13. Jul 2014

Ziņojumi: 125

Braucu ar: e46

jautājums spečukiem. m52b28 single vanos kompis rāda kļūdu camshaft sensor. paņēmu no čaļa ejošu sensoru, no viņa motora, ieliku iekšā un rāda to pašu kļūdu. vēl kompis rāda ka sadalene nemainīgi stāv 59 grādos, varbūt ir kāds kurš var palīdzēt. jā un līdz 3k iet tā kā 1.0 vw lupo. please help, gribas braukt uz baznīcu.
Offline
Kaross
11. Oct 2014, 11:39 #22529

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4362

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Motors nesen pārjaukts?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
aivis21
11. Oct 2014, 11:41 #22530

Kopš: 22. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 353

Braucu ar: 3x AO

Iesakat kadu cilveku kurs var uzlikt tubinu m50b25, bet tadu kurs salikta ta lai masina iet ilgak pa nedelu vai menesi.. Paldies.. Ja ir kads padoma tad gaidu..PM
Offline
Driver
11. Oct 2014, 12:05 #22531

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Oct 2014, 11:39:32 Kaross rakstīja:
Motors nesen pārjaukts?

ganjau viss salikts nepareizi - gan augsha attieciba pret apakashu, gan vanoss nepareizi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kaalis
11. Oct 2014, 12:09 #22532

Kopš: 13. Jul 2014

Ziņojumi: 125

Braucu ar: e46


11 Oct 2014, 12:05:15 Driver rakstīja:

11 Oct 2014, 11:39:32 Kaross rakstīja:
Motors nesen pārjaukts?

ganjau viss salikts nepareizi - gan augsha attieciba pret apakashu, gan vanoss nepareizi


nav pārjaukts, nopirku e36 anglijā, ar trali atdzinu uz lv, tā mašīna aptuveni gadu nebija kustināta, un iesvapots latviešu bundžā!
Offline
Driver
11. Oct 2014, 12:12 #22533

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

taa mashina jau anglija negaja kaa suds, nevis tikai latvieshu bundza?



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kaalis
11. Oct 2014, 13:13 #22534

Kopš: 13. Jul 2014

Ziņojumi: 125

Braucu ar: e46


11 Oct 2014, 12:12:20 Driver rakstīja:
taa mashina jau anglija negaja kaa suds, nevis tikai latvieshu bundza?




arī anglijā negāja, teica ka jāmaina sadalenes devējs, anglijā nebija laiks to izdarīt, tik cik pie kompja pieslēdzu, lv liekot ejošu devēju nekas nemainās.
Offline
JZ
11. Oct 2014, 13:13 #22535

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

es tieši domāju rakstīt vai nē atbildi tam postam, tādēļ ka autors liek noprast ka motorā neviens nav līdis, tik pēkšņi sācis tas motors neiet, un tad ir jāvelk "ar knīpstangām" ārā patiesību

99,99% vaina ir nepareizi saliktajā vanosā, un, ja bija līduši tik tālu, tad droši vien arī izplūdes sadaleni pret kloķeni nav uzlikuši kā vajag, tur nebūs tikai devēja vaina

vajadzēja būt arī kļūdai par iesprūdušo vanosu, ne tikai par sadalenes devēju

p.s. darbs uz stundām 2-3, ja vien pa ceļam neparādīsies citas problēmas, single vanosu var salikt pareizi arī bez jebkādiem spec instrumentiem, vajag tik līneālu un nedaudz pacietības dabūt vanosa štoka zobratu pareizajā sazobē - reku samērā labi aprakstīts kas un kā jādara, un ļoti svarīgi lai tas vanos zobrats tiktu ievilkts uzreiz uz pirmo zobu, ja netrāpa, tad pagriez vanosa zobratu pa zobu uz priekšu/atpakaļ un atkal mēģini trāpīt sazobē - tā arī ir visa gudrība

un ar "citas problēmas" es te domāju sadalenes galā aprautas vītnes zobratu skrūvēm, kas nav retums, jo ir dzirdēts par dažiem motoriem, kam ne no kā tā pēkšņi sadaleņu zobrati krīt nost

[ Šo ziņu laboja JZ, 11 Oct 2014, 13:21:07 ]

Offline
Driver
11. Oct 2014, 13:34 #22536

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Oct 2014, 13:13:28 kaalis rakstīja:

11 Oct 2014, 12:12:20 Driver rakstīja:
taa mashina jau anglija negaja kaa suds, nevis tikai latvieshu bundza?




arī anglijā negāja, teica ka jāmaina sadalenes devējs, anglijā nebija laiks to izdarīt, tik cik pie kompja pieslēdzu, lv liekot ejošu devēju nekas nemainās.

riziki tevi appisa
es piekritu JZ teiktajam un ari varu vajadzibas gadijuma salikt visu kaa vajag

edit:
ja tas vispar ir m52b28 un visas detalajs tam ir no b28 ir redzeti pirkumi tadi, kas neiet, jo tas pat nav 2,8 bet mazaks dzinejs, kas nepareizi piedevam ir salikts

[ Šo ziņu laboja Driver, 11 Oct 2014, 13:36:07 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kaalis
11. Oct 2014, 15:11 #22537

Kopš: 13. Jul 2014

Ziņojumi: 125

Braucu ar: e46


11 Oct 2014, 13:13:47 JZ rakstīja:
es tieši domāju rakstīt vai nē atbildi tam postam, tādēļ ka autors liek noprast ka motorā neviens nav līdis, tik pēkšņi sācis tas motors neiet, un tad ir jāvelk "ar knīpstangām" ārā patiesību

99,99% vaina ir nepareizi saliktajā vanosā, un, ja bija līduši tik tālu, tad droši vien arī izplūdes sadaleni pret kloķeni nav uzlikuši kā vajag, tur nebūs tikai devēja vaina

vajadzēja būt arī kļūdai par iesprūdušo vanosu, ne tikai par sadalenes devēju

p.s. darbs uz stundām 2-3, ja vien pa ceļam neparādīsies citas problēmas, single vanosu var salikt pareizi arī bez jebkādiem spec instrumentiem, vajag tik līneālu un nedaudz pacietības dabūt vanosa štoka zobratu pareizajā sazobē - reku samērā labi aprakstīts kas un kā jādara, un ļoti svarīgi lai tas vanos zobrats tiktu ievilkts uzreiz uz pirmo zobu, ja netrāpa, tad pagriez vanosa zobratu pa zobu uz priekšu/atpakaļ un atkal mēģini trāpīt sazobē - tā arī ir visa gudrība

un ar "citas problēmas" es te domāju sadalenes galā aprautas vītnes zobratu skrūvēm, kas nav retums, jo ir dzirdēts par dažiem motoriem, kam ne no kā tā pēkšņi sadaleņu zobrati krīt nost


pats līdis motorā neesmu un tikai zinu to ko man teica pārdevējs un ko kompis parādīja.
ceru ka tas ir 2.8
Offline
inferno-ex
11. Oct 2014, 15:15 #22538

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Vienreiz ilgi meginaju sev iestastit, ka man ir 3.2 nevis 2.5, bet nekas nemainijas
Offline
Driver
11. Oct 2014, 15:21 #22539

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Oct 2014, 15:11:27 kaalis rakstīja:
... to ko man teica pārdevējs un ko kompis parādīja.


visiem m52 kompis ir identisks, tik atskiras dati tajaa, kas caur diagostikas aprikojumu nav nedz apskatami, nedz ari korigejami.

varu iedot/parrakstit kompi ar 2.0 tilpuma VIN, bet ar 2.8 dzineja vertibam ieksha, kaa ari iedot ecu, kas pec vin bus no 2.8, bet patiesiba bus parrakstits uz 2.0 vai 2.5, vai vispar kautkadu customu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kaalis
11. Oct 2014, 16:06 #22540

Kopš: 13. Jul 2014

Ziņojumi: 125

Braucu ar: e46


11 Oct 2014, 15:21:54 Driver rakstīja:

11 Oct 2014, 15:11:27 kaalis rakstīja:
... to ko man teica pārdevējs un ko kompis parādīja.


visiem m52 kompis ir identisks, tik atskiras dati tajaa, kas caur diagostikas aprikojumu nav nedz apskatami, nedz ari korigejami.

varu iedot/parrakstit kompi ar 2.0 tilpuma VIN, bet ar 2.8 dzineja vertibam ieksha, kaa ari iedot ecu, kas pec vin bus no 2.8, bet patiesiba bus parrakstits uz 2.0 vai 2.5, vai vispar kautkadu customu


biju domājis to ko kļūdu kompis parādīja par camshaft sensor, nejau par to kads motora ecu. laikam netā izteicos.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo