Online

Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
emiils
11. Jul 2013, 15:38 #2252

Kopš: 14. Jan 2007

Ziņojumi: 720

Braucu ar:


11 Jul 2013, 15:30:51 PASSATizhi rakstīja:

It kā sākotnēji esot iegādāts rezerves daļām, varbūt kāds tuvāk stāvošs pakomentēs kas ar viņu notiek pašlaik



kur var pieteikties uz daļām?

Rīgas pilī.
Offline
MBirkens
11. Jul 2013, 15:48 #2253

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar:


11 Jul 2013, 15:30:51 PASSATizhi rakstīja:

It kā sākotnēji esot iegādāts rezerves daļām, varbūt kāds tuvāk stāvošs pakomentēs kas ar viņu notiek pašlaik



kur var pieteikties uz daļām?


Mēs katrs par kaut ko savu runājam. Man interesēja, kas notika šodien ar Air Baltic, kurš tika novilkts/atvilkts pa skrejceļu ar ugunsdzēsējiem no muguras un noparkots pretīm terminālam, bet skrejceļa otrā pusē ar sekojošu ugunsdzēsēju pieskatīšanu gandrīz stundas garumā. Ja tā kāda standarta testēšanas procedūra, tad uz dažiem lidostas apmeklētājiem tas atstāja neomulīgus iespaidus, jo bija labi redzamā vietā no termināla.
Offline
RVR
11. Jul 2013, 15:52 #2254

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22294

Braucu ar: RVR


11 Jul 2013, 15:48:45 MBirkens rakstīja:

Mēs katrs par kaut ko savu runājam. Man interesēja, kas notika šodien ar Air Baltic, kurš tika novilkts/atvilkts pa skrejceļu ar ugunsdzēsējiem no muguras un noparkots pretīm terminālam, bet skrejceļa otrā pusē ar sekojošu ugunsdzēsēju pieskatīšanu gandrīz stundas garumā. Ja tā kāda standarta testēšanas procedūra, tad uz dažiem lidostas apmeklētājiem tas atstāja neomulīgus iespaidus, jo bija labi redzamā vietā no termināla.


Visdrīzāk tā arī bija iepriekš pieminētā motoru dzenāšana, šķiet, ka to procedūru viņi veic ugunsdzēsēju uzraudzībā.
Pa skrejceļu droši vien vilka tāpēc, ka Foxtrots vienā posmā tagad ir ciet rekonstrukcijas darbu dēļ.
Offline
RVR
11. Jul 2013, 17:03 #2255

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22294

Braucu ar: RVR


11 Jul 2013, 16:57:19 bertons rakstīja:
muusu banaanijas lidostaa nav mehaanikjis uz vietas


Kāds sakars būtu lidostas mehāniķiem ar aviokompāniju?

Savukārt vietējo aviokompāniju mehāniķiem droši vien nav pielaižu LH izmantotajiem lidaparātiem, jo, piemēram, BT izmanto cita tipa lidmašīnas.
Tāpat arī diezgan loģiski, ka paši LH šeit tādu uz vietas netur, jo lido šurp tikai 2 x dienā.
Offline
PASSATizhi
11. Jul 2013, 17:32 #2256

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


11 Jul 2013, 17:20:30 adolfs rakstīja:
un viens maak visu
a kas? sapērk ebay-ā diagnostikas vadus visiem veidiem un aidā. vajag tik ineta pieslēgumu lai būtu pieejams Powera 'jautajumi spečukiem'
Offline
shmurger
11. Jul 2013, 17:37 #2257

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem
Offline
arizah
11. Jul 2013, 17:49 #2258

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem


Korejas lidostās pat ir arī dežurējošie piloti, kuri jebkurā brīdī var aizvest jebkuru lidmašīnu uz SanFrancisco
Offline
Jancuks
12. Jul 2013, 15:23 #2259

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


11 Jul 2013, 17:49:13 arizah rakstīja:

11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem


Korejas lidostās pat ir arī dežurējošie piloti, kuri jebkurā brīdī var aizvest jebkuru lidmašīnu uz SanFrancisco

Jā un tiem universālajiem pilotiem ir licenses uz visām iespējamajām lidmašīnām ja? Pilnīgs bullshit.
Offline
Jancuks
12. Jul 2013, 15:26 #2260

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem

Nav ko lidot uz RIX ar airbusiem Katrs tehniķis tāpat kā pilots var/drīkst labot, atrakstīt darbus uz to tipu GK uz kuriem ir ieguvis type licensi. Protams atlido uz RIX ar kautkādu sūdu kuru te neviens neapkalpo un tad brīnās. Aviācijā nav universālo tehniķu

P.S nosaucot jebkuru tehniķi/avioniķi par mehāniķi viņi parasti dikti apvainojas
Offline
emiils
12. Jul 2013, 15:27 #2261

Kopš: 14. Jan 2007

Ziņojumi: 720

Braucu ar:


12 Jul 2013, 15:23:17 Jancuks rakstīja:

11 Jul 2013, 17:49:13 arizah rakstīja:

11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem


Korejas lidostās pat ir arī dežurējošie piloti, kuri jebkurā brīdī var aizvest jebkuru lidmašīnu uz SanFrancisco

Jā un tiem universālajiem pilotiem ir licenses uz visām iespējamajām lidmašīnām ja? Pilnīgs bullshit.

liekas, ka te kādam ar ironijas uztveri pašvaki
Offline
Jancuks
12. Jul 2013, 17:02 #2262

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


12 Jul 2013, 16:35:46 bertons rakstīja:

12 Jul 2013, 15:26:21 Jancuks rakstīja:

11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem

Nav ko lidot uz RIX ar airbusiem Katrs tehniķis tāpat kā pilots var/drīkst labot, atrakstīt darbus uz to tipu GK uz kuriem ir ieguvis type licensi. Protams atlido uz RIX ar kautkādu sūdu kuru te neviens neapkalpo un tad brīnās. Aviācijā nav universālo tehniķu

P.S nosaucot jebkuru tehniķi/avioniķi par mehāniķi viņi parasti dikti apvainojas


airbusi man kaa pasazhierim ir daudzkaart patiikamaaki nekaa boeingi, nerunaajot jau par bombardieriem un fokeriem. kad tas miskastes vispaar beidzot spridzinaas

Fokkeri jau vairs ir palikuši tikai četri no astoņiem, un līdz gada beigām vairs nebūs neviens. Bet bombardieri Q400 ir uz palikšanu. Kā nekā modernākās, klusākās un ekonomiskākās turbopropelleru lidmašīnas pasaulē...
Offline
Jancuks
12. Jul 2013, 17:05 #2263

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


12 Jul 2013, 15:27:32 emiils rakstīja:

12 Jul 2013, 15:23:17 Jancuks rakstīja:

11 Jul 2013, 17:49:13 arizah rakstīja:

11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem


Korejas lidostās pat ir arī dežurējošie piloti, kuri jebkurā brīdī var aizvest jebkuru lidmašīnu uz SanFrancisco

Jā un tiem universālajiem pilotiem ir licenses uz visām iespējamajām lidmašīnām ja? Pilnīgs bullshit.

liekas, ka te kādam ar ironijas uztveri pašvaki

Biju galīgi aizmirsis par Asiana airlines
Offline
Jancuks
12. Jul 2013, 19:01 #2264

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


12 Jul 2013, 17:17:58 bertons rakstīja:

12 Jul 2013, 17:02:12 Jancuks rakstīja:
Fokkeri jau vairs ir palikuši tikai četri no astoņiem, un līdz gada beigām vairs nebūs neviens. Bet bombardieri Q400 ir uz palikšanu. Kā nekā modernākās, klusākās un ekonomiskākās turbopropelleru lidmašīnas pasaulē...


interesanti cik kapeicinjas BT iepishaas uz turboprop reekjinja, jo piemeeram CRJ-700 ir gerai

CRJ700 ir 20-45% rijīgāks par Q400.
Offline
Onufrijs
12. Jul 2013, 20:09 #2265

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


12 Jul 2013, 19:24:27 bertons rakstīja:
Un 80% klusaaks

Ar to pašu Fokkeri ir lidots vismaz reizes 20 uz/no Helsinkiem. Lidojums ilgst 1h:10 +/- . Kurls neesmu palicis
Offline
hronists
12. Jul 2013, 22:32 #2266

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


12 Jul 2013, 19:24:27 bertons rakstīja:
Un 80% klusaaks


pienāc kad spēsi pastāstīt kā decibelus pārvērst peļņā.
Offline
Onufrijs
12. Jul 2013, 23:14 #2267

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


12 Jul 2013, 22:54:02 bertons rakstīja:

12 Jul 2013, 22:32:49 hronists rakstīja:

12 Jul 2013, 19:24:27 bertons rakstīja:
Un 80% klusaaks


pienāc kad spēsi pastāstīt kā decibelus pārvērst peļņā.


ciparnieks ibio neaizmirsti arii par taadu lietu kaa "client satisfaction" palido kaadu gadu 2reiz nedeeljaa ar fakeru vai q400 un tad pienaac

principaa atbilde tavai pelnjai ir pavisam vienkaarsha - kapeec es personiigi neizveelos lidot ar Airbaltic, bet gan, piemeeram, Lufthansu:

1. Lufthansai ir daudz labaakas lidmashiinas manaa marshrutaa (A319/A320/A321/CRJ-700)
2. Lufthansai ir daudz labaaka apkalposhana uz borta + paika/dzerieni na haljavu pie visa taa, ka biljeshu cena ir taada pati
3. Lufthansai ir daudz labaaka lojalitaates programma/extras

itogo airbaltic mans pikjis aiziet gar degunu

Nabaga AB ...
Ja Tev par to PAŠAM būtu jāmaksā (Baltic miles neskaitās), arī tā teiktu ?
Offline
shmurger
12. Jul 2013, 23:20 #2268

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40

norvēģis arī normāli iegriež airbaltikam tagad ar cenām un ļotenes daudz labākas.
Offline
arizah
13. Jul 2013, 13:23 #2269

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

diemžēl trešais Asiana upuris

On Jul 12th the hospital reported a third girl has succumbed to injuries received in the accident, 2 passengers remain in critical condition.

[ Šo ziņu laboja arizah, 13 Jul 2013, 13:24:00 ]

Offline
e34
13. Jul 2013, 14:14 #2270

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4016

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


12 Jul 2013, 22:54:02 bertons rakstīja:

12 Jul 2013, 22:32:49 hronists rakstīja:

12 Jul 2013, 19:24:27 bertons rakstīja:
Un 80% klusaaks


pienāc kad spēsi pastāstīt kā decibelus pārvērst peļņā.


ciparnieks ibio neaizmirsti arii par taadu lietu kaa "client satisfaction" palido kaadu gadu 2reiz nedeeljaa ar fakeru vai q400 un tad pienaac

principaa atbilde tavai pelnjai ir pavisam vienkaarsha - kapeec es personiigi neizveelos lidot ar Airbaltic, bet gan, piemeeram, Lufthansu:

1. Lufthansai ir daudz labaakas lidmashiinas manaa marshrutaa (A319/A320/A321/CRJ-700)
2. Lufthansai ir daudz labaaka apkalposhana uz borta + paika/dzerieni na haljavu pie visa taa, ka biljeshu cena ir taada pati
3. Lufthansai ir daudz labaaka lojalitaates programma/extras

itogo airbaltic mans pikjis aiziet gar degunu


Kādi ir tie LH A319?Cik skatos info,tad samērā vecas lidmašīnas-15 un vairāk gadi.
Offline
arizah
13. Jul 2013, 18:05 #2271

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


Beidzot zināmi pilotu vārdi


Spied "Play", lai skatītos video!


Nu kā tā var?

[ Šo ziņu laboja arizah, 13 Jul 2013, 18:07:14 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo