Autors | Ziņojums |
emiils | 11. Jul 2013, 15:38 |
#2252
|
|
Kopš: 14. Jan 2007
Ziņojumi: 720
Braucu ar:
|
11 Jul 2013, 15:30:51 PASSATizhi rakstīja:
It kā sākotnēji esot iegādāts rezerves daļām, varbūt kāds tuvāk stāvošs pakomentēs kas ar viņu notiek pašlaik
kur var pieteikties uz daļām?
Rīgas pilī. |
Offline | |
|
MBirkens | 11. Jul 2013, 15:48 |
#2253
|
|
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 25
Braucu ar:
|
11 Jul 2013, 15:30:51 PASSATizhi rakstīja:
It kā sākotnēji esot iegādāts rezerves daļām, varbūt kāds tuvāk stāvošs pakomentēs kas ar viņu notiek pašlaik
kur var pieteikties uz daļām?
Mēs katrs par kaut ko savu runājam. Man interesēja, kas notika šodien ar Air Baltic, kurš tika novilkts/atvilkts pa skrejceļu ar ugunsdzēsējiem no muguras un noparkots pretīm terminālam, bet skrejceļa otrā pusē ar sekojošu ugunsdzēsēju pieskatīšanu gandrīz stundas garumā. Ja tā kāda standarta testēšanas procedūra, tad uz dažiem lidostas apmeklētājiem tas atstāja neomulīgus iespaidus, jo bija labi redzamā vietā no termināla. |
Offline | |
|
RVR | 11. Jul 2013, 15:52 |
#2254
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22294
Braucu ar: RVR
|
11 Jul 2013, 15:48:45 MBirkens rakstīja:
Mēs katrs par kaut ko savu runājam. Man interesēja, kas notika šodien ar Air Baltic, kurš tika novilkts/atvilkts pa skrejceļu ar ugunsdzēsējiem no muguras un noparkots pretīm terminālam, bet skrejceļa otrā pusē ar sekojošu ugunsdzēsēju pieskatīšanu gandrīz stundas garumā. Ja tā kāda standarta testēšanas procedūra, tad uz dažiem lidostas apmeklētājiem tas atstāja neomulīgus iespaidus, jo bija labi redzamā vietā no termināla.
Visdrīzāk tā arī bija iepriekš pieminētā motoru dzenāšana, šķiet, ka to procedūru viņi veic ugunsdzēsēju uzraudzībā.
Pa skrejceļu droši vien vilka tāpēc, ka Foxtrots vienā posmā tagad ir ciet rekonstrukcijas darbu dēļ. |
Offline | |
|
RVR | 11. Jul 2013, 17:03 |
#2255
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22294
Braucu ar: RVR
|
11 Jul 2013, 16:57:19 bertons rakstīja:
muusu banaanijas lidostaa nav mehaanikjis uz vietas
Kāds sakars būtu lidostas mehāniķiem ar aviokompāniju?
Savukārt vietējo aviokompāniju mehāniķiem droši vien nav pielaižu LH izmantotajiem lidaparātiem, jo, piemēram, BT izmanto cita tipa lidmašīnas.
Tāpat arī diezgan loģiski, ka paši LH šeit tādu uz vietas netur, jo lido šurp tikai 2 x dienā. |
Offline | |
|
PASSATizhi | 11. Jul 2013, 17:32 |
#2256
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
11 Jul 2013, 17:20:30 adolfs rakstīja:
un viens maak visu
a kas? sapērk ebay-ā diagnostikas vadus visiem veidiem un aidā. vajag tik ineta pieslēgumu lai būtu pieejams Powera 'jautajumi spečukiem' |
Offline | |
|
shmurger | 11. Jul 2013, 17:37 |
#2257
|
|
Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem
|
Offline | |
|
arizah | 11. Jul 2013, 17:49 |
#2258
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem
Korejas lidostās pat ir arī dežurējošie piloti, kuri jebkurā brīdī var aizvest jebkuru lidmašīnu uz SanFrancisco |
Offline | |
|
Jancuks | 12. Jul 2013, 15:23 |
#2259
|
|
Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
|
11 Jul 2013, 17:49:13 arizah rakstīja:
11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem
Korejas lidostās pat ir arī dežurējošie piloti, kuri jebkurā brīdī var aizvest jebkuru lidmašīnu uz SanFrancisco
Jā un tiem universālajiem pilotiem ir licenses uz visām iespējamajām lidmašīnām ja? Pilnīgs bullshit. |
Offline | |
|
|
Jancuks | 12. Jul 2013, 15:26 |
#2260
|
|
Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
|
11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem
Nav ko lidot uz RIX ar airbusiem Katrs tehniķis tāpat kā pilots var/drīkst labot, atrakstīt darbus uz to tipu GK uz kuriem ir ieguvis type licensi. Protams atlido uz RIX ar kautkādu sūdu kuru te neviens neapkalpo un tad brīnās. Aviācijā nav universālo tehniķu
P.S nosaucot jebkuru tehniķi/avioniķi par mehāniķi viņi parasti dikti apvainojas |
Offline | |
|
emiils | 12. Jul 2013, 15:27 |
#2261
|
|
Kopš: 14. Jan 2007
Ziņojumi: 720
Braucu ar:
|
12 Jul 2013, 15:23:17 Jancuks rakstīja:
11 Jul 2013, 17:49:13 arizah rakstīja:
11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem
Korejas lidostās pat ir arī dežurējošie piloti, kuri jebkurā brīdī var aizvest jebkuru lidmašīnu uz SanFrancisco
Jā un tiem universālajiem pilotiem ir licenses uz visām iespējamajām lidmašīnām ja? Pilnīgs bullshit.
liekas, ka te kādam ar ironijas uztveri pašvaki |
Offline | |
|
Jancuks | 12. Jul 2013, 17:02 |
#2262
|
|
Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
|
12 Jul 2013, 16:35:46 bertons rakstīja:
12 Jul 2013, 15:26:21 Jancuks rakstīja:
11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem
Nav ko lidot uz RIX ar airbusiem Katrs tehniķis tāpat kā pilots var/drīkst labot, atrakstīt darbus uz to tipu GK uz kuriem ir ieguvis type licensi. Protams atlido uz RIX ar kautkādu sūdu kuru te neviens neapkalpo un tad brīnās. Aviācijā nav universālo tehniķu
P.S nosaucot jebkuru tehniķi/avioniķi par mehāniķi viņi parasti dikti apvainojas
airbusi man kaa pasazhierim ir daudzkaart patiikamaaki nekaa boeingi, nerunaajot jau par bombardieriem un fokeriem. kad tas miskastes vispaar beidzot spridzinaas
Fokkeri jau vairs ir palikuši tikai četri no astoņiem, un līdz gada beigām vairs nebūs neviens. Bet bombardieri Q400 ir uz palikšanu. Kā nekā modernākās, klusākās un ekonomiskākās turbopropelleru lidmašīnas pasaulē... |
Offline | |
|
Jancuks | 12. Jul 2013, 17:05 |
#2263
|
|
Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
|
12 Jul 2013, 15:27:32 emiils rakstīja:
12 Jul 2013, 15:23:17 Jancuks rakstīja:
11 Jul 2013, 17:49:13 arizah rakstīja:
11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem
Korejas lidostās pat ir arī dežurējošie piloti, kuri jebkurā brīdī var aizvest jebkuru lidmašīnu uz SanFrancisco
Jā un tiem universālajiem pilotiem ir licenses uz visām iespējamajām lidmašīnām ja? Pilnīgs bullshit.
liekas, ka te kādam ar ironijas uztveri pašvaki
Biju galīgi aizmirsis par Asiana airlines |
Offline | |
|
Jancuks | 12. Jul 2013, 19:01 |
#2264
|
|
Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
|
12 Jul 2013, 17:17:58 bertons rakstīja:
12 Jul 2013, 17:02:12 Jancuks rakstīja:
Fokkeri jau vairs ir palikuši tikai četri no astoņiem, un līdz gada beigām vairs nebūs neviens. Bet bombardieri Q400 ir uz palikšanu. Kā nekā modernākās, klusākās un ekonomiskākās turbopropelleru lidmašīnas pasaulē...
interesanti cik kapeicinjas BT iepishaas uz turboprop reekjinja, jo piemeeram CRJ-700 ir gerai
CRJ700 ir 20-45% rijīgāks par Q400. |
Offline | |
|
Onufrijs | 12. Jul 2013, 20:09 |
#2265
|
|
Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
12 Jul 2013, 19:24:27 bertons rakstīja:
Un 80% klusaaks
Ar to pašu Fokkeri ir lidots vismaz reizes 20 uz/no Helsinkiem. Lidojums ilgst 1h:10 +/- . Kurls neesmu palicis |
Offline | |
|
hronists | 12. Jul 2013, 22:32 |
#2266
|
|
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
12 Jul 2013, 19:24:27 bertons rakstīja:
Un 80% klusaaks
pienāc kad spēsi pastāstīt kā decibelus pārvērst peļņā. |
Offline | |
|
Onufrijs | 12. Jul 2013, 23:14 |
#2267
|
|
Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
12 Jul 2013, 22:54:02 bertons rakstīja:
12 Jul 2013, 22:32:49 hronists rakstīja:
12 Jul 2013, 19:24:27 bertons rakstīja:
Un 80% klusaaks
pienāc kad spēsi pastāstīt kā decibelus pārvērst peļņā.
ciparnieks ibio neaizmirsti arii par taadu lietu kaa "client satisfaction" palido kaadu gadu 2reiz nedeeljaa ar fakeru vai q400 un tad pienaac
principaa atbilde tavai pelnjai ir pavisam vienkaarsha - kapeec es personiigi neizveelos lidot ar Airbaltic, bet gan, piemeeram, Lufthansu:
1. Lufthansai ir daudz labaakas lidmashiinas manaa marshrutaa (A319/A320/A321/CRJ-700)
2. Lufthansai ir daudz labaaka apkalposhana uz borta + paika/dzerieni na haljavu pie visa taa, ka biljeshu cena ir taada pati
3. Lufthansai ir daudz labaaka lojalitaates programma/extras
itogo airbaltic mans pikjis aiziet gar degunu
Nabaga AB ...
Ja Tev par to PAŠAM būtu jāmaksā (Baltic miles neskaitās), arī tā teiktu ? |
Offline | |
|
|
shmurger | 12. Jul 2013, 23:20 |
#2268
|
|
Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
| norvēģis arī normāli iegriež airbaltikam tagad ar cenām un ļotenes daudz labākas. |
Offline | |
|
arizah | 13. Jul 2013, 13:23 |
#2269
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| diemžēl trešais Asiana upuris
On Jul 12th the hospital reported a third girl has succumbed to injuries received in the accident, 2 passengers remain in critical condition. [ Šo ziņu laboja arizah, 13 Jul 2013, 13:24:00 ] |
Offline | |
|
e34 | 13. Jul 2013, 14:14 |
#2270
|
|
Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4016
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
12 Jul 2013, 22:54:02 bertons rakstīja:
12 Jul 2013, 22:32:49 hronists rakstīja:
12 Jul 2013, 19:24:27 bertons rakstīja:
Un 80% klusaaks
pienāc kad spēsi pastāstīt kā decibelus pārvērst peļņā.
ciparnieks ibio neaizmirsti arii par taadu lietu kaa "client satisfaction" palido kaadu gadu 2reiz nedeeljaa ar fakeru vai q400 un tad pienaac
principaa atbilde tavai pelnjai ir pavisam vienkaarsha - kapeec es personiigi neizveelos lidot ar Airbaltic, bet gan, piemeeram, Lufthansu:
1. Lufthansai ir daudz labaakas lidmashiinas manaa marshrutaa (A319/A320/A321/CRJ-700)
2. Lufthansai ir daudz labaaka apkalposhana uz borta + paika/dzerieni na haljavu pie visa taa, ka biljeshu cena ir taada pati
3. Lufthansai ir daudz labaaka lojalitaates programma/extras
itogo airbaltic mans pikjis aiziet gar degunu
Kādi ir tie LH A319?Cik skatos info,tad samērā vecas lidmašīnas-15 un vairāk gadi. |
Offline | |
|
arizah | 13. Jul 2013, 18:05 |
#2271
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
Beidzot zināmi pilotu vārdi
Spied "Play", lai skatītos video!
Nu kā tā var? [ Šo ziņu laboja arizah, 13 Jul 2013, 18:07:14 ] |
Offline | |
|