Autors | Ziņojums |
madarsv | 14. Sep 2012, 14:11 |
#2241
|
|
Kopš: 22. Mar 2010
Ziņojumi: 656
Braucu ar: 7
|
14 Sep 2012, 13:32:48 Puce rakstīja:
Ļoti iespējams. Varbūt siksna pārplīsusi vai nolekusi?
Visu laiku turot uz apgriezieniem atbraucu mājās + vēl labi ka e21 kapots verās uz pretējo pusi, citādi uz dienvidu tilta būtu logā man viņš
Mājās sāku čekot,siksna nav ne nolekusi, ne pārtrūkusi, uzliku aķi lādēties, pēc stundas pamēģināju pielaist un aizgāja, nesaprotu, jo no rīta auto pieleca normāli, nelikās ka aķis varētu būt sauss, varbūt ģenerators vienkārši nelādē? |
Offline | |
|
Redliner | 14. Sep 2012, 14:35 |
#2242
|
|
Kopš: 05. May 2004
Ziņojumi: 4327
Braucu ar: Cadillac
|
14 Sep 2012, 14:11:15 madarsv rakstīja:
14 Sep 2012, 13:32:48 Puce rakstīja:
Ļoti iespējams. Varbūt siksna pārplīsusi vai nolekusi?
Visu laiku turot uz apgriezieniem atbraucu mājās + vēl labi ka e21 kapots verās uz pretējo pusi, citādi uz dienvidu tilta būtu logā man viņš
Mājās sāku čekot,siksna nav ne nolekusi, ne pārtrūkusi, uzliku aķi lādēties, pēc stundas pamēģināju pielaist un aizgāja, nesaprotu, jo no rīta auto pieleca normāli, nelikās ka aķis varētu būt sauss, varbūt ģenerators vienkārši nelādē?
Paskaties vai ģenerātors lādē, man bija līdzīga kaite. Man ir tā, kad pielaid ģenerātors tā īsti nelādē, uzgāzē nedaudz virs 3000 apgriezieniem un sāk lādēt. Oglītes laikam iet uz beigām. |
Offline | |
|
se7en | 15. Sep 2012, 00:01 |
#2243
|
|
Kopš: 28. Dec 2004
No: Dobele
Ziņojumi: 27657
Braucu ar: SE7EN, MV-989
|
14 Sep 2012, 08:55:05 madarsv rakstīja:
14 Sep 2012, 07:41:33 se7en rakstīja:
12 Sep 2012, 19:09:31 madarsv rakstīja:
Sveikts ar skati
Klājās labi, baudu auto kamēr vēl var, slīpēt ar 1.6 gan nesanāk
[IMG]http://img.lejup.lv/images/lejupsjtewoz1347005737.jpg
ps: Cik atuveni LV vispār ir dzīvu e21 kas tiek kustināti?
Madar, tur vajag ielikt 1,8is motoru
principā idealākais variants.
Pagaidām motora maiņu galīgi neplānoju, bet jau zinu ja pienāks brīdis kad gribēsies to izdarīt tad būs S14 no M3, man šķiet vislabāk izskatās viņš tur, negribu galīgi neko tur likt no M50 saimes. Vispār nezinu ko par motora maiņu motormuzejs teiktu, pēc 5 gadiem būs atkal jāatrādās viņiem
Nu ja var atļauties, tad S14 ir way to go šim modelim
----------------- In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all." |
Offline | |
|
se7en | 15. Sep 2012, 00:03 |
#2244
|
|
Kopš: 28. Dec 2004
No: Dobele
Ziņojumi: 27657
Braucu ar: SE7EN, MV-989
|
14 Sep 2012, 14:35:08 Redliner rakstīja:
Paskaties vai ģenerātors lādē, man bija līdzīga kaite. Man ir tā, kad pielaid ģenerātors tā īsti nelādē, uzgāzē nedaudz virs 3000 apgriezieniem un sāk lādēt. Oglītes laikam iet uz beigām.
ģeneratoram nav ierosmes
----------------- In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all." |
Offline | |
|
madarsv | 15. Sep 2012, 10:23 |
#2245
|
|
Kopš: 22. Mar 2010
Ziņojumi: 656
Braucu ar: 7
|
15 Sep 2012, 00:01:40 se7en rakstīja:
14 Sep 2012, 08:55:05 madarsv rakstīja:
14 Sep 2012, 07:41:33 se7en rakstīja:
12 Sep 2012, 19:09:31 madarsv rakstīja:
Sveikts ar skati
Klājās labi, baudu auto kamēr vēl var, slīpēt ar 1.6 gan nesanāk
[IMG]http://img.lejup.lv/images/lejupsjtewoz1347005737.jpg
ps: Cik atuveni LV vispār ir dzīvu e21 kas tiek kustināti?
Madar, tur vajag ielikt 1,8is motoru
principā idealākais variants.
Pagaidām motora maiņu galīgi neplānoju, bet jau zinu ja pienāks brīdis kad gribēsies to izdarīt tad būs S14 no M3, man šķiet vislabāk izskatās viņš tur, negribu galīgi neko tur likt no M50 saimes. Vispār nezinu ko par motora maiņu motormuzejs teiktu, pēc 5 gadiem būs atkal jāatrādās viņiem
Nu ja var atļauties, tad S14 ir way to go šim modelim
Nu par tādu cenu kā tirgojās ebay
(~5k eur) diez vai ņemtu, šovasar UK sludinājumu portālā skatoties pavisam ko citu uzgājis biju S14 ieliktu stock e30, ķip brauc un ņem pats ārā motoru ar visu nepieciešamo pa 1000 mārciņām, bet galīgi nebija lieka nauda uz to brīdi + vēl RS'us vajadzēja restaurēt. |
Offline | |
|
Redliner | 05. Oct 2012, 09:50 |
#2246
|
|
Kopš: 05. May 2004
Ziņojumi: 4327
Braucu ar: Cadillac
| Kur lai meklē, varbūt kāds var ko ieteikt, vajadzīgi regulējamie amortizātoru statnes balsti. + Vel joprojām meklēju hidrolisko stūres mehānismu. |
Offline | |
|
se7en | 25. Jan 2013, 17:22 |
#2247
|
|
Kopš: 28. Dec 2004
No: Dobele
Ziņojumi: 27657
Braucu ar: SE7EN, MV-989
|
Links
----------------- In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all." |
Offline | |
|
rosigais | 03. Feb 2013, 19:23 |
#2248
|
|
Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
| kas bija vajadzīgs lai uzliktu 5 pārnesumu karbu no e30 uz e21 315mitā? |
Offline | |
|
|
dzheris | 04. Feb 2013, 00:14 |
#2249
|
|
Kopš: 27. Dec 2006
Ziņojumi: 290
Braucu ar: BMW 315
|
03 Feb 2013, 19:23:50 rosigais rakstīja:
kas bija vajadzīgs lai uzliktu 5 pārnesumu karbu no e30 uz e21 315mitā?
e21, e30 kārba, sauja ar atslēgām un eksperiments ar kardāniem, e21 kardāns vairs nederēs. Svarīgi divi aspekti - kardāna garums un piekaramā gultņa stiprinājuma vieta. |
Offline | |
|
MAXixt
| 04. Feb 2013, 00:17 |
#2250
|
|
Kopš: 18. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 6582
Braucu ar: M6 f13
| un spidometra vairs nebus |
Offline | |
|
Puce | 04. Feb 2013, 01:10 |
#2251
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Esmu licis.
Mans setaps bija:
e30 kārba
e30 kardāns
pārtaisīta kardāna stiprinājuma vieta. Ir jāpastrādā ar kuvaldu, lai to uzliktu, jo e30 piekaramais gultnis atrodas vairāk uz aizmuguri un tur tunelis sašaurinās. Un kā jau minēja, tad kaut kas jādomā ar spidometru.
Respektīvi daudz labāk būtu tomēr atrast visas šīs lietas no e21.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
rosigais | 04. Feb 2013, 08:45 |
#2252
|
|
Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
| kads ir variants salikt e30 karbas ieksas e21 karbā? to var izdarīt?
|
Offline | |
|
Puce | 04. Feb 2013, 09:52 |
#2253
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Ja ir piecinieces korpus tad šķiet, ka nevajadzētu būt problēmām.. Bet kurš to lai zin vai attiecīgajā laika periodā inženieriem vajadzēja vai nevajadzēja kaut ko jaunu izgudrot. Par bezdarbību taču nevienam nemaksā.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
artys | 09. Feb 2013, 16:33 |
#2254
|
|
Kopš: 10. May 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 11258
Braucu ar: E30 cabrio, E53
| e21 amīši der no e30? Ir uzpeldējis labs e21, bet pārdevējs negrib līdzi dot B6 piekari...gribu zināt cik liels zaudējums tas būs
----------------- Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas |
Offline | |
|
madarsv | 09. Feb 2013, 17:35 |
#2255
|
|
Kopš: 22. Mar 2010
Ziņojumi: 656
Braucu ar: 7
|
09 Feb 2013, 16:33:01 artys rakstīja:
e21 amīši der no e30? Ir uzpeldējis labs e21, bet pārdevējs negrib līdzi dot B6 piekari...gribu zināt cik liels zaudējums tas būs
Nu rekur pie e21 daļām, Puce tirgoja B6 amīšus ar priekšējāms resnajām statnēm pa 299ls,laikam labākie kas ir ko uzlikt e21 |
Offline | |
|
dzheris | 09. Feb 2013, 17:50 |
#2256
|
|
Kopš: 27. Dec 2006
Ziņojumi: 290
Braucu ar: BMW 315
|
09 Feb 2013, 16:33:01 artys rakstīja:
e21 amīši der no e30? Ir uzpeldējis labs e21, bet pārdevējs negrib līdzi dot B6 piekari...gribu zināt cik liels zaudējums tas būs
Kas ir B6 piekare. Alpina B6 vai runa ir tikai par amortizatoriem (Bilstein B6 )?
No e30 pa tiešo nederēs nekas, priekšā ar zināmu iejaukšanos atsperes un amortizatorus var ielikt, aizmugurē - no sērija "zirgu zini?" [URL=null][/URL]Kulakova mīļākā anekdote
Cik vērtīgs zaudējums? tirgo_bilstein_priekš_e21.de[ Šo ziņu laboja dzheris, 09 Feb 2013, 17:51:21 ] |
Offline | |
|
|
taksists | 06. Mar 2013, 16:19 |
#2257
|
|
Kopš: 22. Sep 2004
No: Kuldīga
Ziņojumi: 1869
Braucu ar: dērtī dīl mobīl & bubaru impreza
| Gatavs sezonai. Diskus nemainīšu, zemāk nosēdināt ar patreizējajiem amīšiem nevar.
----------------- Tā nav dzīve, bet stragls.. |
Offline | |
|
Puce | 06. Mar 2013, 16:29 |
#2258
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Būs labi.
Bet citi diski noteikti uzlabotu auto skatu. Šitie kaut kā nelīmējas kopā ar krāsu..
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
dzheris | 06. Mar 2013, 16:41 |
#2259
|
|
Kopš: 27. Dec 2006
Ziņojumi: 290
Braucu ar: BMW 315
|
06 Mar 2013, 16:19:17 taksists rakstīja:
Gatavs sezonai. Diskus nemainīšu, zemāk nosēdināt ar patreizējajiem amīšiem nevar.
Kādu risinājumu atradi atsperēm? |
Offline | |
|
taksists | 06. Mar 2013, 17:01 |
#2260
|
|
Kopš: 22. Sep 2004
No: Kuldīga
Ziņojumi: 1869
Braucu ar: dērtī dīl mobīl & bubaru impreza
|
06 Mar 2013, 16:41:24 dzheris rakstīja:
Kādu risinājumu atradi atsperēm?
Aizmugurē ir VW Polo atsperes. Zaļas
Priekšā - kaut kāds BMW sekondhend performance aftermarkets. Pa garajiem ziemas vakariem bija iemesls iekost garāžā.
Diski - ja nu OZ KING.. vai arī k-kas cits tāds klasisks. Bet tādu labu komplektu uzmontējot, mašīnas vērtība dubultojas
Vislielākais prieks, protams, bija par to, ka vecais dzelzis pēc 4 dīkstāves mēnešiem pieleca uz pirmo! Sajūta, ka iet mega-lopā, jo visu ziemu nobraukts ar ļoti gausu SAAB 93 2.0 NEturbo. [ Šo ziņu laboja taksists, 06 Mar 2013, 17:11:17 ]
----------------- Tā nav dzīve, bet stragls.. |
Offline | |
|