Online
Pašreiz BMWPower skatās 174 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
HiJaCKeR | 08. Mar 2020, 13:22 |
#2241
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
08 Mar 2020, 12:49:34 @riddler rakstīja:
tā kā mēs esam nu jau tādā ekonomikā kas bāzējas uz uzmanību tad rekur dzīves piemērs:
ja tu būtu 18 gadīga slaida izskatīga šļuha ar 13 gadīgu sejiņu - tev viss kas šodien jāmāk ir uztaisīt akauntus xhamsterā un patreonā un jāfilmē sava peža, tev maksā kudi vairāk, jo izrādās ir tūkstošiem/miljoniem visādu perveļu kas to grib redzēt. viņai pat nav jārij pumpains loceklis
nevienu neinteresē ar kvēpiem aizdirsts ieplūdes kolektors izņemot to vienu kam tā miskaste ir īpašumā, ito tapēc lai vieglāk nogrūst ss.lv vai lai čik indžins nedeg
un viss patērētais laiks/prasmes/zināšanas ir nekas salīdzinot ar svaigu pežu un tvirtiem pupeļiem
skumji bet tā diemžēl ir
rekur lai nav tukša diršana
https://www.famousbirthsdeaths.com/belle-delphine-bio-net-worth-facts/
nē es neskatos un man ir žēl naudu maksāt
tas video
man ir pazīstams psihiatrs, noteikti parādīšu šo video, gribas zināt ko teiks | Offline | | |
josi | 08. Mar 2020, 13:22 |
#2242
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
08 Mar 2020, 08:42:21 @maasters rakstīja:
nu logiski ka tas tīkls mums galīgi nav pārslogots, jo reāli jau mums rūpniecība ir cik? pāris cnc darbgaldi šūr un tur un pa kādai frizētavai?
Neesi nu tik pietiecīgs, kaut kur dzirdēju faktu, ka T/C Alfa patērē vairāk elektoenerģijas kā viss VEF savos ziedu laikos.
| Offline | | |
HiJaCKeR | 08. Mar 2020, 13:44 |
#2243
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
08 Mar 2020, 13:39:03 @DM-101 rakstīja:
08 Mar 2020, 13:22:58 @josi rakstīja:
08 Mar 2020, 08:42:21 @maasters rakstīja:
nu logiski ka tas tīkls mums galīgi nav pārslogots, jo reāli jau mums rūpniecība ir cik? pāris cnc darbgaldi šūr un tur un pa kādai frizētavai?
Neesi nu tik pietiecīgs, kaut kur dzirdēju faktu, ka T/C Alfa patērē vairāk elektoenerģijas kā viss VEF savos ziedu laikos.
Btw,jaunaa apaksstacija pie Akropoles izskataas gana iespaidiiga..
tā vēl nav pabeigta līdz galam. to uzbūvēja daļēji, baidoties, ka lietuvieši atkal uzmetīs un Akrapoli neuzbūvēs. veltīgi tika uzbūvēta blakus kur ir Z toveri tur ir tāds liels tukšs placis tagad, netālu vēl bija šautuve. | Offline | | |
RSAWorkshop | 08. Mar 2020, 13:46 |
#2244
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
08 Mar 2020, 13:44:27 @HiJaCKeR rakstīja:
08 Mar 2020, 13:39:03 @DM-101 rakstīja:
08 Mar 2020, 13:22:58 @josi rakstīja:
08 Mar 2020, 08:42:21 @maasters rakstīja:
nu logiski ka tas tīkls mums galīgi nav pārslogots, jo reāli jau mums rūpniecība ir cik? pāris cnc darbgaldi šūr un tur un pa kādai frizētavai?
Neesi nu tik pietiecīgs, kaut kur dzirdēju faktu, ka T/C Alfa patērē vairāk elektoenerģijas kā viss VEF savos ziedu laikos.
Btw,jaunaa apaksstacija pie Akropoles izskataas gana iespaidiiga..
tā vēl nav pabeigta līdz galam. to uzbūvēja daļēji, baidoties, ka lietuvieši atkal uzmetīs un Akrapoli neuzbūvēs. veltīgi tika uzbūvēta blakus kur ir Z toveri tur ir tāds liels tukšs placis tagad, netālu vēl bija šautuve.
LMR vietā, vēl tur ir tilta pārvads uz nekurieni
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
HiJaCKeR | 08. Mar 2020, 13:48 |
#2245
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
08 Mar 2020, 13:46:16 @RSAWorkshop rakstīja:
08 Mar 2020, 13:44:27 @HiJaCKeR rakstīja:
08 Mar 2020, 13:39:03 @DM-101 rakstīja:
08 Mar 2020, 13:22:58 @josi rakstīja:
08 Mar 2020, 08:42:21 @maasters rakstīja:
nu logiski ka tas tīkls mums galīgi nav pārslogots, jo reāli jau mums rūpniecība ir cik? pāris cnc darbgaldi šūr un tur un pa kādai frizētavai?
Neesi nu tik pietiecīgs, kaut kur dzirdēju faktu, ka T/C Alfa patērē vairāk elektoenerģijas kā viss VEF savos ziedu laikos.
Btw,jaunaa apaksstacija pie Akropoles izskataas gana iespaidiiga..
tā vēl nav pabeigta līdz galam. to uzbūvēja daļēji, baidoties, ka lietuvieši atkal uzmetīs un Akrapoli neuzbūvēs. veltīgi tika uzbūvēta blakus kur ir Z toveri tur ir tāds liels tukšs placis tagad, netālu vēl bija šautuve.
LMR vietā, vēl tur ir tilta pārvads uz nekurieni
jā, tieši tā | Offline | | |
maasters | 08. Mar 2020, 14:11 |
#2246
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| @Valentime
Nu redzkā sanāk, mani nokritzē , bet pats jau nepasaki neko savādāk vai jaunu, es jau neteicu, ka tur plikai baterijai izveidosies super zemomīgs loks uz zemi pieskaroties tikai vienam terminālim, skaidrs ka baterijai lai tā dotu strāvu nepieciešams izlīdzināt lādiņu disbalansu, kas radies starp tās termināļiem to uzlādējot un tas var notikt tikai tad, ja ir ķēde caur pašu bateriju , nu loģiski, bet ķermenim ir kapacitāte tapat un ja spriegums ir augstāks to kapacitāti lādējot strāva arī ir lielāka.
par ko pārmetums par to ko es pateicu par vilcieniem? es tač teicu, ka ogles ir riteņpāros lai novadītu visu vilciena izmantoto strāvu uz sliedēm sākot no tās strāvas kas darbina salona spuldzes no motor-ģeneratora beidzot ar to strāvu kas izplūst no kontakttīkla caur velkošajiem motoriem uz "zemi" jeb sliedēm. pateioci to pašū ko es tikai citādāk, ne nu var aŗī ta .
ampēras neesmu mērijis ,bet 2500A tur nebūs , nu varbūt uz visu vilcienu, bet neba jau uz vienu vagonu, nu varbūt ja starta brīdi krīt spriegums iespējams uz kādu brīdi. jo virknes kolektormotoram jau starta strāva pricnipā ir tīri paša tinuma (stators + rotors) pretestība
cik zinu ER2 motorvagona jauda ir 800kW, ja var ticēt wikipedia, jo tur minēts ka 10 vagonu sastāvs ir uz 4000kW un tādā sastāvā ir 5 motorvagoni.
grūti teikt, ja tev ir pieeja RVR datiem vai strādā dzelzsceļā saki savādāk
tiesa jā līdzstrāva rauj krampī un nealiž vaļā, redz ja tā skatās varētu arī ķerties klāt maiņspieguma fāzei, jo 3 fāzu Y slēgumā neitrāli nav sazemēta un pat ja ir tas ir tik tālu, ka caur zemi reālā atpakaļsaite nav nemaz praktiski iespējama unt tomēr pieliekoties pie fāzes pirkstu cauri plūst gana liela strāva kas ir kapacitatīvā uzlādes strāva, kas katrā pusperiodā pārladē tavu ķermeni. vienīgi ja esi ļoti labi izolēts tad to nejūt, kā piem stāvot sausā istabā uz koka grīdas ar vēl gumijas apaviem, savulaik pats esmu mēģinājis, viss gerai.
turpretim stāvot ar tiem pašiem gumijas apaviem sausiem uz kāpņu telpas betona daudzstāvenē un pieraujot pirkstu pie tās pašas fāzes, iznāk tāds mauciens , ka kājas paliek ļenganas un valodiņā raustās taka invalīdam vēl kādu stundu. arī tā man ir nejauši iznācis.
citvārdsakot ja spriegums ir augsts pohuj DC vai AC pat ja nenoslēdzas ķēde potenciāls "pisoks" ir gandrīz drošs lielakajā daļā reālo dzīves situāciju. nu piem stāvot ārā uz zemes videjā latvijas pavasarī vai rudenī.
kur ir mana kļūda?
ps. jā tiesa baterijas iekšējie īsie vai īsais vados pašā mobīli spriegumu uz šasijas neradīs, pat ja tie vadi būs tur pieskārušies.
[ Šo ziņu laboja maasters, 08 Mar 2020, 14:25:50 ] | Offline | | |
sys9291 | 08. Mar 2020, 19:57 |
#2247
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
08 Mar 2020, 13:09:16 @Valentime rakstīja:
08 Mar 2020, 11:18:48 @maasters rakstīja:
gribu dzirdēt guru @Valentime paskaidrojumu ar sarkanu pildspalvu par to ko es īsti nesapratu elektrotehnikā ?
tu gadījumā neesi vilciena mašīnists ?
kaspich tu paliec populāŗs , džeki sāk kopēt tavu stilu , jo ja nemaldos tu sākumā teici to "sēdies 2" frāzi, tagad te par balli augstāk saka lai sēžos man ir 3 , cykas varēja vismaz 4 ielikt lai neesmu nesekmīgs
Nemaaku sarkanu.... bet nu biki apskaidroshu kas un kaa tai nelaimiigajaa elekltriibaa... Kaa jau pats nojaut ta ajkumulatora baterijai ir + un - izvads Nav nekaadas starpiibas cik liels poteciaals ir stap shiem izvadiem,kautvai 1000V .Pieskarotie tikai pie viena no vinjiem kaut ar pliku roku nekas nebuus,jo loks nav nosleegts.... Cits staasts ja pieskarsies vienlaikus abiem izvadiem,vai arii vienu no tiem vuusi nopludinaajis zemee bet otram piekjersies- patiikama buus maz ja ne letaali.Ja notiks tevis piemineetais shinas bojaajums uz masu tad tas buus lokaalais issleegums kur nekaadi neatrausies no taa draduljeta tam pieskaroties,jo nebuus jau nopluude uz zemi - attieciigi potenciaalu starpiiba starp zemi(pamani uz kaa staav) un e-drotu... Shaada iisleeguma sekas var buut droshinaataaja paardegshana,elektronikas nodegshana,nopietnaakaa gadijumaa akumulatora aizdegshanaas vai spraadiens...Liidzstaavai ir viens negatiivs moments saliidzinot ar mainjstraavu - Ja pieskaries liidzstraavas izvadiem ar pietiekami lielu poteciaalu starpiibu tad pastaav liela varbuutiiba "pielipt"(caurpluustoshaa straava paralizee (sarauj) muskuljus kaa rezuultaataa cliveeks var buut nespeejiigs atbriivoties...)Mainjstraava shajaa zinjaa ir patiikamaaka jo tikai "drebina" kaa rezuultaataa vieglaak atbriivities (paartraukt taas iedarbiibu...)Briiziem pat ir sajuuta ka mainjstraava pat "atmet"
Travajam trolejbusam liidzstraava tiek sagatavota vienaas un tajaas pashaas apakshstacijaas... starpiiba tikai tajaa ka trambulim - tiek padots uz sliedeem bet + uz vada kameer trolim tikai pa vadiem. Taapeec troljiem kaadrez bija pestiprinaatas kjeediites,tadgad ja nemaldos teraudgumijotas lentas.Tas dariits droshiibas deelj lai izliidzinaatu poteciaalu attieciibaa pret zemi ja gadijumaa rodas bojaajums - stangaa vai ja _stanga paarmijaas aiziet pa gaisu bet + stanga paliek uz vada... Musdieniigajiem troljiem kaa papildu droshiiba paredzeeta abu stangu atvilkshana no vadiem shaadaa gadijumaa.... Kaa pirmo uz vadiem no jauna liek - stangu, tikai peectam + . Tramvajam - tiek sanjemts caur sliedeem no ritenjpaara ar ogliishu paliidziibu + no vada ar pantograafa vai stangas paliidziibu...
Par elektrovilcienu runaajot kaa jau biji pamanijis ir ogliishu nonjeemeejiuz visiem ritenjpaariem kas atrodas zem vagona uz kura atrodas pantograafi... Taas ir domaatas nevis tur kautkaadu straavu novadiishanai bet lai paarvadiitu lielaas straava kas tiek pateereetas elektrovilciena un to agregaatu darbinaashanai... Straavas stiprums (motorvagona) elektrovilciena kustiibas uzsaakshanas un ieskreejiena laikaa var sasviegt pat 2500A .Ja nebuutu ogliishu nonjeemeeju tad ritenjpaaru bukses(gultnji) shaadaa briidii vienkaarshi sametinaatos(tiktu bojaati)
nu par " pielipšanu" es te biku nepiekritīšu, un maiņstrāva ar 50Hz ir bīstamāka par līdzstrāvu... | Offline | | |
HiJaCKeR | 08. Mar 2020, 20:51 |
#2248
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
| virs 500 V līdzspriegums kļūst bīstamāks par maiņstrāvu un tā pielipšana laikam jau bija domāta ar augstu spriegumu [ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 08 Mar 2020, 21:01:08 ] | Offline | | |
|
maasters | 08. Mar 2020, 20:57 |
#2249
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| nebūs gan tā, tad iznāk 300v DC būs ok?
nu nez sys es domāju ka par to cik slikts ir šoks ir baigi individuāli, jo pirmkārt jau katram ir sava īpatnēja ķermeņa pretestība, kas daudzko izsaka, tad ir vēl apstākļi kādos tiek dabūts šis šoks utt utt.
Vienīgais ko es atceros no lasītā un arī no personīgi izjustā ir ka maiņstrāva izsit no ritma sirdi tieši dēļ savas mainīgās dabas.līdz ar to itkā uz AC pietiek ar mazāk mA lai nokautu sirdi , pie nosacījuma, ja strāva plūst caur to, uz DC varēja būt bik vairāk mA un vēl ir iespēja dzīvot.
Tas , kas amn nepatīk maiņstrāvā, ir ka kā jau te iepriekš minēju ķermenim ir kapacitāte un pat ja esi sazemēts un tiešas ķēdes caur tevi nav tik un tā saņem zināma stipruma šoku , jo pieskaroties pietiekoši augstam spriegumam tas vislaik "kačā" tavu ķermeņa kapacitāti un to izjūt kā vieglu šoku.[ Šo ziņu laboja maasters, 08 Mar 2020, 21:07:00 ] | Offline | | |
maasters | 08. Mar 2020, 21:14 |
#2250
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| fun fact, uz augstām frekvencēm tas ir padsmit Khz un uz augšu arī cilvēka ķermenim parādās skin effekts un tas ir viens no iemesliem kapēc var pieskarties teslas spoles lokizlādei un "izlaist to caur sevīm" kādu laiku un neskaitot sāpes dēļ nervu kairinajuma nenotiek citi bīstami efekti.
tiesa tur gan arī strāva ir zema, bet galvenokārt tas dēļ tā, ka strāva plūst pa ķermeņa virskārtu un neiet dziļumā tik ļoti salīdzinot ar zemākām frekvencēm kā piem 50hz.
Links
patinat uz beigām kautkur 14:33
| Offline | | |
sys9291 | 08. Mar 2020, 21:48 |
#2251
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| atklāšu vēl kādu faktu - cilvēka nervi nav spējīgi pārvadīt jau 200hz un līdz ar to muskuļu reakcija nevar sekot pēc definīcijas.
Kas attiecas par līdzstrāvu - tad tās ietekmē sarausies visi muskuļi, kam ir nervu šķiedras strāvas plūsmas ceļā - līdz ar to kontakts ar strāvas avotu visdrīzāk pazudīs. Un vēl ne jau spriegums nogalina - bet strāvas stiprums...
Par sirds ritmu runājot - tad ritma traucējumus bieži atjauno ar līdzstrāvas impulsu un sidrsdarbību var negatīvi ietekmēt tikai tad, ja impulss sasniegs sirdi TIKAI koknkrētā sirds darbības fāzē...a tur pat gribēdams netrāpīsi... | Offline | | |
maasters | 08. Mar 2020, 22:57 |
#2252
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| nu protams kā strāvas stiprums nogalina, taču tas ir proporcionals spriegumam, taka būs vien tas spriegums tur pie vainas.
konkrētam cilvēkam konkrētā brīdī, kad tiek saņemts elektrošoks ir fiksēta ķermeņa pretestība caur to vietu caur kuru plūst strāva, taka principa diezgan tuvu Oma likumam kur strāvas stiprumu caur fiksētu pretestību nosaka tikai un vienīgi spriegums.
Nu ja runa iet par defibrilatoru, tad es līdz galam īsti neesmu pētijis kā tiesi tas darbojas, skaidrs ir tikai tas, ka tiek veikta augstsprieguma izlāde krūšu rajonā, bet nu to jau cik zinu parasti veic , kad sirds darbība jau ir apstājusies, taka tur jau vairs nav ko zaudēt. nav dzirdēts ka pumpējošai sirdij papildus blieztu ar elektrību, ja nu vienīgi varbūt sirds fibrilācijas gadījuma, kuru ka reiz var izsaukt maiņstrāvas elektrotrauma, kur katrs sirds kambaris saraujas neregulāri un sirds kopsummā vairs neveic asins pumpēšanu.
[ Šo ziņu laboja maasters, 08 Mar 2020, 23:00:48 ] | Offline | | |
sys9291 | 08. Mar 2020, 23:41 |
#2253
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
08 Mar 2020, 22:57:08 @maasters rakstīja:
nu protams kā strāvas stiprums nogalina, taču tas ir proporcionals spriegumam, taka būs vien tas spriegums tur pie vainas.
konkrētam cilvēkam konkrētā brīdī, kad tiek saņemts elektrošoks ir fiksēta ķermeņa pretestība caur to vietu caur kuru plūst strāva, taka principa diezgan tuvu Oma likumam kur strāvas stiprumu caur fiksētu pretestību nosaka tikai un vienīgi spriegums.
Nu ja runa iet par defibrilatoru, tad es līdz galam īsti neesmu pētijis kā tiesi tas darbojas, skaidrs ir tikai tas, ka tiek veikta augstsprieguma izlāde krūšu rajonā, bet nu to jau cik zinu parasti veic , kad sirds darbība jau ir apstājusies, taka tur jau vairs nav ko zaudēt. nav dzirdēts ka pumpējošai sirdij papildus blieztu ar elektrību, ja nu vienīgi varbūt sirds fibrilācijas gadījuma, kuru ka reiz var izsaukt maiņstrāvas elektrotrauma, kur katrs sirds kambaris saraujas neregulāri un sirds kopsummā vairs neveic asins pumpēšanu.
redzi, kad sirds ir apstājusies - tur tikai pumpē nevis bliež kā filmās. Pie sirds kambaru fibrilācijas (termināls stāvoklis - cilvēks mirst) izmanto defibrilāciju - tobiš līdzstrāvas izlādes impulsu (tagad izmanto bifāzisko izlādi).
Ir tāda manipulācija sinhronizētā kardioversija, ko izmanto sirdsdarbības ritma traucējumu gadījumā (kambaru undulācija, kambaru tahikardija utt) - cilvēkam kādreiz iedeva ultra īslaicīgo narkozīti tagad gan nezinu ko dod šādās manipulācijās - jau gadus 15 esmu prom no tā) un principā veica to pašu izlādi kā defibrilācijā - tikai papildus šī izlāde tika sinhronizēta ar sirdsdarbību...un cilvēks pirms šīs procedūras nu nemaz nebija nost mirējs...
P.S Kārdeiz ir atrāvies arī personāls (no nejauša kontakta ar pacientu) - bet fatāli tas nekad nav bijis - bet nepatīkami gan
Kas attiecas par jaudu - tad izlādes jauda ir līdz 360J - voltāža un amperāža atšķīrās atkarībā no ražotāja - bet ja atmiņa neviļ kad likām šo iekārtu uz testa stenda - tad spriegums bija kaut kur ~1000V. Pie kam ja elektrodus neviju kārtīgi ismērējis ar kontaktželeju vājinieka āda varēja palikt uz elektrodiem...un notīrīt to bija pagrūti... [ Šo ziņu laboja sys9291, 08 Mar 2020, 23:48:07 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | 08. Mar 2020, 23:48 |
#2254
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
| nu pat izlasīju, ka N52 elektrisko dzinēja dzesēšanas sūkni eļļo antifrīzs. man radās jautājums, tur jālej speciāls kāds antifrīzs, jeb arī mašīnām, kurām ir mehāniskie sūķni tie eļļojas ar antifrīzu ? | Offline | | |
Rockstar | 09. Mar 2020, 00:33 |
#2255
|
| Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3697
Braucu ar:
|
08 Mar 2020, 23:48:48 @HiJaCKeR rakstīja:
nu pat izlasīju, ka N52 elektrisko dzinēja dzesēšanas sūkni eļļo antifrīzs. man radās jautājums, tur jālej speciāls kāds antifrīzs, jeb arī mašīnām, kurām ir mehāniskie sūķni tie eļļojas ar antifrīzu ?
Visi man zināmie automobiļu dzesēšanas sūkņi tiek eļļoti ar antifrīzu. Kādu antifrīzu liet, tas jāizlasa BMW lietotāja instrukcijā, kas šajā gadījumā ir G11 zilais antifrīzs... bet laiks ir gājis uz priekšu..
[ Šo ziņu laboja Rockstar, 09 Mar 2020, 00:51:25 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | 09. Mar 2020, 01:26 |
#2256
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
09 Mar 2020, 00:33:06 @Rockstar rakstīja:
08 Mar 2020, 23:48:48 @HiJaCKeR rakstīja:
nu pat izlasīju, ka N52 elektrisko dzinēja dzesēšanas sūkni eļļo antifrīzs. man radās jautājums, tur jālej speciāls kāds antifrīzs, jeb arī mašīnām, kurām ir mehāniskie sūķni tie eļļojas ar antifrīzu ?
Visi man zināmie automobiļu dzesēšanas sūkņi tiek eļļoti ar antifrīzu. Kādu antifrīzu liet, tas jāizlasa BMW lietotāja instrukcijā, kas šajā gadījumā ir G11 zilais antifrīzs... bet laiks ir gājis uz priekšu..
ok, nedaudz palasīju, G11 ir zaļš, tāds ir ieliets manam auto. palasot ir skaidrs, ka tos G nedrīkst jaukt kopā, tāpēc arī veidojas nogulsnes pečkās un vārstos.
tā saprotu, ka vajag BMW GS 94000[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 09 Mar 2020, 01:32:03 ] | Offline | | |
|
RSAWorkshop | 09. Mar 2020, 09:02 |
#2257
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
08 Mar 2020, 23:48:48 @HiJaCKeR rakstīja:
nu pat izlasīju, ka N52 elektrisko dzinēja dzesēšanas sūkni eļļo antifrīzs. man radās jautājums, tur jālej speciāls kāds antifrīzs, jeb arī mašīnām, kurām ir mehāniskie sūķni tie eļļojas ar antifrīzu ?
Visus ūdenssūkņus eļļo antifrīzs, BMW izmanto speciālu zilo antifrīza koncentrātu, kuram nav paredzēts apkopes intervāls-jaunu jālej remonta gadijumā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
bmwaddict | 09. Mar 2020, 11:04 |
#2258
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
09 Mar 2020, 09:02:25 @RSAWorkshop rakstīja:
08 Mar 2020, 23:48:48 @HiJaCKeR rakstīja:
nu pat izlasīju, ka N52 elektrisko dzinēja dzesēšanas sūkni eļļo antifrīzs. man radās jautājums, tur jālej speciāls kāds antifrīzs, jeb arī mašīnām, kurām ir mehāniskie sūķni tie eļļojas ar antifrīzu ?
Visus ūdenssūkņus eļļo antifrīzs, BMW izmanto speciālu zilo antifrīza koncentrātu, kuram nav paredzēts apkopes intervāls-jaunu jālej remonta gadijumā
| Offline | | |
HiJaCKeR | 09. Mar 2020, 20:11 |
#2259
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
09 Mar 2020, 09:02:25 @RSAWorkshop rakstīja:
08 Mar 2020, 23:48:48 @HiJaCKeR rakstīja:
nu pat izlasīju, ka N52 elektrisko dzinēja dzesēšanas sūkni eļļo antifrīzs. man radās jautājums, tur jālej speciāls kāds antifrīzs, jeb arī mašīnām, kurām ir mehāniskie sūķni tie eļļojas ar antifrīzu ?
Visus ūdenssūkņus eļļo antifrīzs, BMW izmanto speciālu zilo antifrīza koncentrātu, kuram nav paredzēts apkopes intervāls-jaunu jālej remonta gadijumā
pirms 6 gadiem antifrīzu servisā nomainīja, teica, ka tas jādara, apskatījos bačokā, tur ir viegli zaļas nokrāsas, pudelītē, kas ir neparedzētam gadījumam, tajā ir izteikti zaļā krāsā, kas tas ir izstrādājies
kur var nopirkt to zilo antifrīzu, kaut kā neesu manījis, laikam jau būtu jānomaina | Offline | | |
RSAWorkshop | 09. Mar 2020, 20:18 |
#2260
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Man ir pāris kastes OE BMW uz vietas
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|