Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 II

AutorsZiņojums
cipargalva
19. Jan 2018, 18:37 #2241

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


19 Jan 2018, 15:29:57 @depo rakstīja:
Tu taču saproti, ka brīnumi nemēdz būt?


Bet vai tu to saproti? :bitkoins::infinitemoney: ;pvn: :managers:

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 19 Jan 2018, 18:37:48 ]

Offline
N53series
19. Jan 2018, 18:48 #2242

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


19 Jan 2018, 18:19:18 @Staris rakstīja:
ar tādiem patēriņiem un jaudu jau bez variantiem būtu jāņem benzīns. Diemžēl vismaz E61 versijā benzīna opcijas ir ļoti maz tirdziņā vai par jūtami lielāku cenu nekā dīzeļa varianti (vismaz pirms gada). Jautājums tikai par to cik daudz jāiegulda N53 uzturēšanā, lai tos rādītājus noturētu
Būtu zinājis par Kaspicha izgudrojumiem + būtu tirdziņā bijis E61 530i normāls, tad būtu paņēmis nedomājot un samaksātu kaut par darbu 4 ciparu skaitli, lai tik vidējais tam motoram nav 14l/100km pie dinamiskas braukšanas

Tikko palūrēju mobili, kur ieķeksēju automātu, ādas salonu un taml normālas lietas - 3 rezultātus atrada no kuriem neviens nav ņemams dēļ komplektācijas. Par cenu nemaz nerunājot +4k euro
Ja ieslēdzam vācieti, tad ekspluatācijas nodoklis arī daudz lielāks par dīzeli



jaa, sekundaarajaa tirguu benziinu ir neproporcionaali maz. katrs var uzdot jautaajumu - kaapeec gan taa?
jaa, daargaaki. bez 13K par 530i nav ko sapnjot.
veel var skatiit, piem., 525/325 ar n53, paarbuuve uz 200kW versiju ap 1K. Bet arii briinumi nav gaidaami.
Jaa, uztureshana [ja grib, lai viss chotko] daargaka kaa diizelim, kuram var kveelsveces un bloku nemainiit, termostatus nemainiit, jo elektriskais silditaajs jau piesilda un DPF var izgriezt da EGR nahrenizeet..
Offline
uldens1
19. Jan 2018, 19:09 #2243

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:


19 Jan 2018, 16:34:53 @CP17 rakstīja:
Labi rādītāji, ja tas liesais kko citu nenočakarē, neesmu tavā topikā iedziļinājies, jo man nav n53
modernie tiešas iesmidzes benzindzineji visi spejigi stradat liesajā,bet tur visam jabut kartibā,swirldroselem,egr utt...
Offline
Staris
19. Jan 2018, 19:13 #2244

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


19 Jan 2018, 18:48:18 @N53series rakstīja:

19 Jan 2018, 18:19:18 @Staris rakstīja:
ar tādiem patēriņiem un jaudu jau bez variantiem būtu jāņem benzīns. Diemžēl vismaz E61 versijā benzīna opcijas ir ļoti maz tirdziņā vai par jūtami lielāku cenu nekā dīzeļa varianti (vismaz pirms gada). Jautājums tikai par to cik daudz jāiegulda N53 uzturēšanā, lai tos rādītājus noturētu
Būtu zinājis par Kaspicha izgudrojumiem + būtu tirdziņā bijis E61 530i normāls, tad būtu paņēmis nedomājot un samaksātu kaut par darbu 4 ciparu skaitli, lai tik vidējais tam motoram nav 14l/100km pie dinamiskas braukšanas

Tikko palūrēju mobili, kur ieķeksēju automātu, ādas salonu un taml normālas lietas - 3 rezultātus atrada no kuriem neviens nav ņemams dēļ komplektācijas. Par cenu nemaz nerunājot +4k euro
Ja ieslēdzam vācieti, tad ekspluatācijas nodoklis arī daudz lielāks par dīzeli


E61 bez 16k nav ko sapņot pēc mobiles datiem

jaa, sekundaarajaa tirguu benziinu ir neproporcionaali maz. katrs var uzdot jautaajumu - kaapeec gan taa?
jaa, daargaaki. bez 13K par 530i nav ko sapnjot.
veel var skatiit, piem., 525/325 ar n53, paarbuuve uz 200kW versiju ap 1K. Bet arii briinumi nav gaidaami.
Jaa, uztureshana [ja grib, lai viss chotko] daargaka kaa diizelim, kuram var kveelsveces un bloku nemainiit, termostatus nemainiit, jo elektriskais silditaajs jau piesilda un DPF var izgriezt da EGR nahrenizeet..
Offline
N53series
19. Jan 2018, 19:30 #2245

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


19 Jan 2018, 19:13:33 @Staris rakstīja:

19 Jan 2018, 18:48:18 @N53series rakstīja:

19 Jan 2018, 18:19:18 @Staris rakstīja:
ar tādiem patēriņiem un jaudu jau bez variantiem būtu jāņem benzīns. Diemžēl vismaz E61 versijā benzīna opcijas ir ļoti maz tirdziņā vai par jūtami lielāku cenu nekā dīzeļa varianti (vismaz pirms gada). Jautājums tikai par to cik daudz jāiegulda N53 uzturēšanā, lai tos rādītājus noturētu
Būtu zinājis par Kaspicha izgudrojumiem + būtu tirdziņā bijis E61 530i normāls, tad būtu paņēmis nedomājot un samaksātu kaut par darbu 4 ciparu skaitli, lai tik vidējais tam motoram nav 14l/100km pie dinamiskas braukšanas

Tikko palūrēju mobili, kur ieķeksēju automātu, ādas salonu un taml normālas lietas - 3 rezultātus atrada no kuriem neviens nav ņemams dēļ komplektācijas. Par cenu nemaz nerunājot +4k euro
Ja ieslēdzam vācieti, tad ekspluatācijas nodoklis arī daudz lielāks par dīzeli




jaa, sekundaarajaa tirguu benziinu ir neproporcionaali maz. katrs var uzdot jautaajumu - kaapeec gan taa?
jaa, daargaaki. bez 13K par 530i nav ko sapnjot.
veel var skatiit, piem., 525/325 ar n53, paarbuuve uz 200kW versiju ap 1K. Bet arii briinumi nav gaidaami.
Jaa, uztureshana [ja grib, lai viss chotko] daargaka kaa diizelim, kuram var kveelsveces un bloku nemainiit, termostatus nemainiit, jo elektriskais silditaajs jau piesilda un DPF var izgriezt da EGR nahrenizeet..

E61 bez 16k nav ko sapņot pēc mobiles datiem


nu, es redzeeju paariiti leetaak, bet bez mpakas, piem.
nopakoti - jaa, 16+. daargaak kaa leetaa gala diizelji Fkas. par to jau staasts!

tiesa gan, to N53 ir jeega njemt, ja mochii un mochii arii taalos gabalus.
jo, vinjam jaadesulfatee kats, kas prasa 110+km/h, ir jaaveido adaptaacijas vienmeeriigi braucot. ja chunchina tikai pa pilseetu, tas superekonomiskais rezhiims nemaz iekshaa isti nesleegsies, peec laika buus specifiskas kljuudas par nox katu, peec kaa tas dzineejs paleenaam parveertiieis par kaut ko tuvu M50, kas pretiigi djorgaajaas un iisti neiet..
Offline
Staris
19. Jan 2018, 20:07 #2246

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Attiecīgi bez mpakas 530d maksā arī 8k euro. Skaties kā gribi, bet vismaz E61 bundžā tā izvēle ir samērā bēdīga. Tad jāpērk mazākais 6cil motora variants un jāswapo angļa n53 jaudīgais. Vai tas ir to vērts un vai gribēsies čakarēties -
Offline
N53series
20. Jan 2018, 16:07 #2247

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

starp citu, ir kaads papeetiijis bremzhu kluuchu resursa managementu un to CBS intervaalu navarotu?
patiesiibaa - baigi sakariigi un advanceeti uztaisiits riiks!
domaaju, ka 99.9% pat nenojaush, cik ljoti paardomaati katrs siikums BMW uztaisiits!
Offline
RSAWorkshop
20. Jan 2018, 16:10 #2248

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nē, bet tas, ka BMW ir pārdomāts auto jau sen ir skaidrs

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
20. Jan 2018, 16:49 #2249

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

varbuut kaadam buus interesanti. Es mega nemekleeju aprakstu [ja taads TIS ir, hvz], bet vairaak papeetiiju, kaa tas viss pasaakums darbojas 'dziivee'.

sensenos laikos BMW bija bremzhu kluchu sensors - draatinja, kas paarskraapeejaas pushu, kad kluchi nodila, un bija skaidrs - tie jaamaina. Bet, pasaakums bija iz teemas - vadiitaajs/shoferis tiek nostaadiits faksa priekshaa, nav nekaadas preventiivas informaacijas.

Tad nu E60/90 un up sisteema ir advanceetaaka.

Kluchu sensoriem ir 2 poziicijas - viena: 1/2 klucha biezumaa, otra - tad, kad viss ir slikti.

DSC modulis nu maak skaitiit [reekjinaat + summeet] energjiju, ko 'nodzeesh' kluchi.

Kaa 'jauna' klucha biezums tiek pienjemts 12mm [noteikts eksperimentaali, kas notiek, ja manuaali ievada biezaaku - nav zinaams], plaanotais minimaalais biezums [pie kura DSC saka - atlikushais resurss 0km]: 3.5mm.

Defaultie range priekshas/aizmugures kluchiem 40/50.000km.

Pierakstot jaunus kluchus [protams, komplektaa ar jauniem sensoriem] DSC saak skaitiit energjiju, ko klucis 'apeed'. Kad sasniegts pus-klucis un nostraadaa sensora pirmaa dalja, DSC 'redz/zin', cik atlicis liidz klucha beigaam [energjeetiskaa izpratnee]. Un no shii briizha DSC maak arii preciizi prognozeet, cik km pietiks liidz klucha beigaam.

Kad klucis 'noteereets', DSC saglabaa nobraukuma datus, un, ja kluchu/disku tipu [piegaadataaju] nemaina, logjiski ir atstaat esoshaas 'nodilshanas aatruma' veertiibas naakoshajiem kluchiem/cikliem. Bet, ir iespeeja arii izmantot defaultaas kluchu resursu veertiibas - taas paarrakstiit [ja tiek nomainiits klucha tips/piegaadaataajs: kluchi ir miikstaaki vai citaaki].
Protams, korekti buutu ievadiit jauna klucha biezumu [ja tas atskjiras no paredzeetaa - te gan nav info, vai tas ir paredzeets, jo references 12mm tika noskaidroti, speeleejoties ar sisteemu, nevis no TIS].

Ir paredzeets scenaarijs - ja, piem., tiek bojaats sensors, bet kluchi ir mazlietoti un tie netiek mainiiti. Tad var manuaali ievadiit atlikusho kluchu biezumu.

Ir paredzeeta chupa ar kontroleem:
piem., nevar resetot kluchu resursu, ja sensora pirmaa pakaape ir nostraadaajusi [respektiivi, sensors saka - nodila vismaz 1/2 no klucha, bet tu ietiepiigi saki: man klucis kaa jauns - 11mm];
meegjinot saadu manevru, panelii ir egliite, CCC milziigaam bildeem un draudoshiem tekstiem bljauj par to, ka kluchiem/bremzeem hana, DSC ir permanentas [nedzeeshamas, ar aktiivu statusu] kljuudas par kluchu sensoriem. Ar egliti un kljuudaam jaarekjinaas gadiijumaa, pat, ja klucha resurss [atlikushais] ir tuvu 50% - peec resursa reseta meegjinaajuma naaksies pirkt jaunus kluchus + sensorus.

DSC paarbauda arii scenaariju: vai kopaa ar sensoru nomainiits klucis [vai nesanaak lazha - peec pirmajaam bremzeeshanas reizeem sensors tiek izdemoleets].

Man LJOTI patiik BMW inzhenieru piegaajiens lietaam. Tas ir tehnikas augstaakais liimenis. Pat, neskatoties uz lazhaam.

[ Šo ziņu laboja N53series, 20 Jan 2018, 17:15:34 ]

Offline
add
20. Jan 2018, 21:37 #2250

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

Diski priekš e60/e61 no foto redzamā angļa e61, Style 135 18" replikas, bez riepām


200 eur

tel. 2031.5033
Offline
R_BERGS
21. Jan 2018, 11:25 #2251

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16504

Braucu ar:

kāda jēga ir tagad iedziļinātie e60 modelī, ja jau pēc pāris gadiem par viņu tolmetā varēs dabūt vairāk, nekā notirgojot kkādiem skolniekiem bez pārrakstīšanas???

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
J_E
21. Jan 2018, 11:30 #2252

Kopš: 27. Nov 2014

Ziņojumi: 276

Braucu ar:

wrong. kad tie kas nespës nomaksāt līzé njemto mazlitrāžas fserijas dīzeli ,kā arī to pārdot rumbulas perekupam,tad parādīsies patiesā E6x vērtība. nākotnes klasikantā teikt

[ Šo ziņu laboja J_E, 21 Jan 2018, 11:31:25 ]

Offline
R_BERGS
21. Jan 2018, 11:34 #2253

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16504

Braucu ar:

jūtu, ka būs jāatliek pāris mazsvarīgu reiķinu apmaksa

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
N53series
21. Jan 2018, 13:09 #2254

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 Jan 2018, 11:25:36 @R_BERGS rakstīja:
kāda jēga ir tagad iedziļinātie e60 modelī, ja jau pēc pāris gadiem par viņu tolmetā varēs dabūt vairāk, nekā notirgojot kkādiem skolniekiem bez pārrakstīšanas???


dlja osobo tupih, boldaa varu izcelt sadalju:

Tad nu E60/90 un up sisteema ir advanceetaaka.
Offline
J_E
21. Jan 2018, 19:48 #2255

Kopš: 27. Nov 2014

Ziņojumi: 276

Braucu ar:

Tu jau zini ,ka tava imantkoina vertiba splitos ar vismaz :3 bridii kad ielikshu bildi ar tavu Fku ar ziemas diskiem,pie taada rasklada...
Offline
uldens1
21. Jan 2018, 20:01 #2256

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:


21 Jan 2018, 11:34:05 @R_BERGS rakstīja:
jūtu, ka būs jāatliek pāris mazsvarīgu reiķinu apmaksa
Jūtu ka kads atkal bez logiem paliks
Offline
J_E
21. Jan 2018, 21:41 #2257

Kopš: 27. Nov 2014

Ziņojumi: 276

Braucu ar:

"viņiem" ,pašiem ,ir savs logi cehs

piegādātājus no powera "mest" nedrīkst, jo kā zināms, pēc labākajām powera tradīcijām, uzmetējus ātri pārvērš par uzmestajiem

[ Šo ziņu laboja J_E, 21 Jan 2018, 21:45:36 ]

Offline
alxz
22. Jan 2018, 00:37 #2258

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni

Interesē konkrēts jautājums - vai m5 reduktors fiziski, bez tilta pārbūves, skrūvētos klāt ne-m5 e60? Ja nē, kas jāpārbūvē?

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
hasans
22. Jan 2018, 14:54 #2259

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Bet atceries vēl 1 lietu, ka M5 reduktora ratio ir pavisam savādāks.
Offline
6500
22. Jan 2018, 16:03 #2260

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

E6x LCI CCC... 400€


-----------------
www.hgkracing.com
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo