Online
Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60 II
Autors | Ziņojums |
cipargalva | 19. Jan 2018, 18:37 |
#2241
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
|
19 Jan 2018, 15:29:57 @depo rakstīja:
Tu taču saproti, ka brīnumi nemēdz būt?
Bet vai tu to saproti? :bitkoins::infinitemoney: ;pvn: :managers:[ Šo ziņu laboja cipargalva, 19 Jan 2018, 18:37:48 ] | Offline | | |
N53series | 19. Jan 2018, 18:48 |
#2242
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
19 Jan 2018, 18:19:18 @Staris rakstīja:
ar tādiem patēriņiem un jaudu jau bez variantiem būtu jāņem benzīns. Diemžēl vismaz E61 versijā benzīna opcijas ir ļoti maz tirdziņā vai par jūtami lielāku cenu nekā dīzeļa varianti (vismaz pirms gada). Jautājums tikai par to cik daudz jāiegulda N53 uzturēšanā, lai tos rādītājus noturētu
Būtu zinājis par Kaspicha izgudrojumiem + būtu tirdziņā bijis E61 530i normāls, tad būtu paņēmis nedomājot un samaksātu kaut par darbu 4 ciparu skaitli, lai tik vidējais tam motoram nav 14l/100km pie dinamiskas braukšanas
Tikko palūrēju mobili, kur ieķeksēju automātu, ādas salonu un taml normālas lietas - 3 rezultātus atrada no kuriem neviens nav ņemams dēļ komplektācijas. Par cenu nemaz nerunājot +4k euro
Ja ieslēdzam vācieti, tad ekspluatācijas nodoklis arī daudz lielāks par dīzeli
jaa, sekundaarajaa tirguu benziinu ir neproporcionaali maz. katrs var uzdot jautaajumu - kaapeec gan taa?
jaa, daargaaki. bez 13K par 530i nav ko sapnjot.
veel var skatiit, piem., 525/325 ar n53, paarbuuve uz 200kW versiju ap 1K. Bet arii briinumi nav gaidaami.
Jaa, uztureshana [ja grib, lai viss chotko] daargaka kaa diizelim, kuram var kveelsveces un bloku nemainiit, termostatus nemainiit, jo elektriskais silditaajs jau piesilda un DPF var izgriezt da EGR nahrenizeet.. | Offline | | |
uldens1 | 19. Jan 2018, 19:09 |
#2243
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
|
19 Jan 2018, 16:34:53 @CP17 rakstīja:
Labi rādītāji, ja tas liesais kko citu nenočakarē, neesmu tavā topikā iedziļinājies, jo man nav n53
modernie tiešas iesmidzes benzindzineji visi spejigi stradat liesajā,bet tur visam jabut kartibā,swirldroselem,egr utt... | Offline | | |
Staris | 19. Jan 2018, 19:13 |
#2244
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
19 Jan 2018, 18:48:18 @N53series rakstīja:
19 Jan 2018, 18:19:18 @Staris rakstīja:
ar tādiem patēriņiem un jaudu jau bez variantiem būtu jāņem benzīns. Diemžēl vismaz E61 versijā benzīna opcijas ir ļoti maz tirdziņā vai par jūtami lielāku cenu nekā dīzeļa varianti (vismaz pirms gada). Jautājums tikai par to cik daudz jāiegulda N53 uzturēšanā, lai tos rādītājus noturētu
Būtu zinājis par Kaspicha izgudrojumiem + būtu tirdziņā bijis E61 530i normāls, tad būtu paņēmis nedomājot un samaksātu kaut par darbu 4 ciparu skaitli, lai tik vidējais tam motoram nav 14l/100km pie dinamiskas braukšanas
Tikko palūrēju mobili, kur ieķeksēju automātu, ādas salonu un taml normālas lietas - 3 rezultātus atrada no kuriem neviens nav ņemams dēļ komplektācijas. Par cenu nemaz nerunājot +4k euro
Ja ieslēdzam vācieti, tad ekspluatācijas nodoklis arī daudz lielāks par dīzeli
E61 bez 16k nav ko sapņot pēc mobiles datiem
jaa, sekundaarajaa tirguu benziinu ir neproporcionaali maz. katrs var uzdot jautaajumu - kaapeec gan taa?
jaa, daargaaki. bez 13K par 530i nav ko sapnjot.
veel var skatiit, piem., 525/325 ar n53, paarbuuve uz 200kW versiju ap 1K. Bet arii briinumi nav gaidaami.
Jaa, uztureshana [ja grib, lai viss chotko] daargaka kaa diizelim, kuram var kveelsveces un bloku nemainiit, termostatus nemainiit, jo elektriskais silditaajs jau piesilda un DPF var izgriezt da EGR nahrenizeet..
| Offline | | |
N53series | 19. Jan 2018, 19:30 |
#2245
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
19 Jan 2018, 19:13:33 @Staris rakstīja:
19 Jan 2018, 18:48:18 @N53series rakstīja:
19 Jan 2018, 18:19:18 @Staris rakstīja:
ar tādiem patēriņiem un jaudu jau bez variantiem būtu jāņem benzīns. Diemžēl vismaz E61 versijā benzīna opcijas ir ļoti maz tirdziņā vai par jūtami lielāku cenu nekā dīzeļa varianti (vismaz pirms gada). Jautājums tikai par to cik daudz jāiegulda N53 uzturēšanā, lai tos rādītājus noturētu
Būtu zinājis par Kaspicha izgudrojumiem + būtu tirdziņā bijis E61 530i normāls, tad būtu paņēmis nedomājot un samaksātu kaut par darbu 4 ciparu skaitli, lai tik vidējais tam motoram nav 14l/100km pie dinamiskas braukšanas
Tikko palūrēju mobili, kur ieķeksēju automātu, ādas salonu un taml normālas lietas - 3 rezultātus atrada no kuriem neviens nav ņemams dēļ komplektācijas. Par cenu nemaz nerunājot +4k euro
Ja ieslēdzam vācieti, tad ekspluatācijas nodoklis arī daudz lielāks par dīzeli
jaa, sekundaarajaa tirguu benziinu ir neproporcionaali maz. katrs var uzdot jautaajumu - kaapeec gan taa?
jaa, daargaaki. bez 13K par 530i nav ko sapnjot.
veel var skatiit, piem., 525/325 ar n53, paarbuuve uz 200kW versiju ap 1K. Bet arii briinumi nav gaidaami.
Jaa, uztureshana [ja grib, lai viss chotko] daargaka kaa diizelim, kuram var kveelsveces un bloku nemainiit, termostatus nemainiit, jo elektriskais silditaajs jau piesilda un DPF var izgriezt da EGR nahrenizeet..
E61 bez 16k nav ko sapņot pēc mobiles datiem
nu, es redzeeju paariiti leetaak, bet bez mpakas, piem.
nopakoti - jaa, 16+. daargaak kaa leetaa gala diizelji Fkas. par to jau staasts!
tiesa gan, to N53 ir jeega njemt, ja mochii un mochii arii taalos gabalus.
jo, vinjam jaadesulfatee kats, kas prasa 110+km/h, ir jaaveido adaptaacijas vienmeeriigi braucot. ja chunchina tikai pa pilseetu, tas superekonomiskais rezhiims nemaz iekshaa isti nesleegsies, peec laika buus specifiskas kljuudas par nox katu, peec kaa tas dzineejs paleenaam parveertiieis par kaut ko tuvu M50, kas pretiigi djorgaajaas un iisti neiet.. | Offline | | |
Staris | 19. Jan 2018, 20:07 |
#2246
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Attiecīgi bez mpakas 530d maksā arī 8k euro. Skaties kā gribi, bet vismaz E61 bundžā tā izvēle ir samērā bēdīga. Tad jāpērk mazākais 6cil motora variants un jāswapo angļa n53 jaudīgais. Vai tas ir to vērts un vai gribēsies čakarēties - | Offline | | |
N53series | 20. Jan 2018, 16:07 |
#2247
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| starp citu, ir kaads papeetiijis bremzhu kluuchu resursa managementu un to CBS intervaalu navarotu?
patiesiibaa - baigi sakariigi un advanceeti uztaisiits riiks!
domaaju, ka 99.9% pat nenojaush, cik ljoti paardomaati katrs siikums BMW uztaisiits! | Offline | | |
RSAWorkshop | 20. Jan 2018, 16:10 |
#2248
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Nē, bet tas, ka BMW ir pārdomāts auto jau sen ir skaidrs
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
N53series | 20. Jan 2018, 16:49 |
#2249
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| varbuut kaadam buus interesanti. Es mega nemekleeju aprakstu [ja taads TIS ir, hvz], bet vairaak papeetiiju, kaa tas viss pasaakums darbojas 'dziivee'.
sensenos laikos BMW bija bremzhu kluchu sensors - draatinja, kas paarskraapeejaas pushu, kad kluchi nodila, un bija skaidrs - tie jaamaina. Bet, pasaakums bija iz teemas - vadiitaajs/shoferis tiek nostaadiits faksa priekshaa, nav nekaadas preventiivas informaacijas.
Tad nu E60/90 un up sisteema ir advanceetaaka.
Kluchu sensoriem ir 2 poziicijas - viena: 1/2 klucha biezumaa, otra - tad, kad viss ir slikti.
DSC modulis nu maak skaitiit [reekjinaat + summeet] energjiju, ko 'nodzeesh' kluchi.
Kaa 'jauna' klucha biezums tiek pienjemts 12mm [noteikts eksperimentaali, kas notiek, ja manuaali ievada biezaaku - nav zinaams], plaanotais minimaalais biezums [pie kura DSC saka - atlikushais resurss 0km]: 3.5mm.
Defaultie range priekshas/aizmugures kluchiem 40/50.000km.
Pierakstot jaunus kluchus [protams, komplektaa ar jauniem sensoriem] DSC saak skaitiit energjiju, ko klucis 'apeed'. Kad sasniegts pus-klucis un nostraadaa sensora pirmaa dalja, DSC 'redz/zin', cik atlicis liidz klucha beigaam [energjeetiskaa izpratnee]. Un no shii briizha DSC maak arii preciizi prognozeet, cik km pietiks liidz klucha beigaam.
Kad klucis 'noteereets', DSC saglabaa nobraukuma datus, un, ja kluchu/disku tipu [piegaadataaju] nemaina, logjiski ir atstaat esoshaas 'nodilshanas aatruma' veertiibas naakoshajiem kluchiem/cikliem. Bet, ir iespeeja arii izmantot defaultaas kluchu resursu veertiibas - taas paarrakstiit [ja tiek nomainiits klucha tips/piegaadaataajs: kluchi ir miikstaaki vai citaaki].
Protams, korekti buutu ievadiit jauna klucha biezumu [ja tas atskjiras no paredzeetaa - te gan nav info, vai tas ir paredzeets, jo references 12mm tika noskaidroti, speeleejoties ar sisteemu, nevis no TIS].
Ir paredzeets scenaarijs - ja, piem., tiek bojaats sensors, bet kluchi ir mazlietoti un tie netiek mainiiti. Tad var manuaali ievadiit atlikusho kluchu biezumu.
Ir paredzeeta chupa ar kontroleem:
piem., nevar resetot kluchu resursu, ja sensora pirmaa pakaape ir nostraadaajusi [respektiivi, sensors saka - nodila vismaz 1/2 no klucha, bet tu ietiepiigi saki: man klucis kaa jauns - 11mm];
meegjinot saadu manevru, panelii ir egliite, CCC milziigaam bildeem un draudoshiem tekstiem bljauj par to, ka kluchiem/bremzeem hana, DSC ir permanentas [nedzeeshamas, ar aktiivu statusu] kljuudas par kluchu sensoriem. Ar egliti un kljuudaam jaarekjinaas gadiijumaa, pat, ja klucha resurss [atlikushais] ir tuvu 50% - peec resursa reseta meegjinaajuma naaksies pirkt jaunus kluchus + sensorus.
DSC paarbauda arii scenaariju: vai kopaa ar sensoru nomainiits klucis [vai nesanaak lazha - peec pirmajaam bremzeeshanas reizeem sensors tiek izdemoleets].
Man LJOTI patiik BMW inzhenieru piegaajiens lietaam. Tas ir tehnikas augstaakais liimenis. Pat, neskatoties uz lazhaam.[ Šo ziņu laboja N53series, 20 Jan 2018, 17:15:34 ] | Offline | | |
add | 20. Jan 2018, 21:37 |
#2250
|
| Kopš: 27. Nov 2011
Ziņojumi: 2094
Braucu ar:
| Diski priekš e60/e61 no foto redzamā angļa e61, Style 135 18" replikas, bez riepām
200 eur
tel. 2031.5033 | Offline | | |
R_BERGS | 21. Jan 2018, 11:25 |
#2251
|
| Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16504
Braucu ar:
| kāda jēga ir tagad iedziļinātie e60 modelī, ja jau pēc pāris gadiem par viņu tolmetā varēs dabūt vairāk, nekā notirgojot kkādiem skolniekiem bez pārrakstīšanas???
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
| Offline | | |
J_E | 21. Jan 2018, 11:30 |
#2252
|
| Kopš: 27. Nov 2014
Ziņojumi: 276
Braucu ar:
| wrong. kad tie kas nespës nomaksāt līzé njemto mazlitrāžas fserijas dīzeli ,kā arī to pārdot rumbulas perekupam,tad parādīsies patiesā E6x vērtība. nākotnes klasikantā teikt [ Šo ziņu laboja J_E, 21 Jan 2018, 11:31:25 ] | Offline | | |
R_BERGS | 21. Jan 2018, 11:34 |
#2253
|
| Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16504
Braucu ar:
| jūtu, ka būs jāatliek pāris mazsvarīgu reiķinu apmaksa
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
| Offline | | |
N53series | 21. Jan 2018, 13:09 |
#2254
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
21 Jan 2018, 11:25:36 @R_BERGS rakstīja:
kāda jēga ir tagad iedziļinātie e60 modelī, ja jau pēc pāris gadiem par viņu tolmetā varēs dabūt vairāk, nekā notirgojot kkādiem skolniekiem bez pārrakstīšanas???
dlja osobo tupih, boldaa varu izcelt sadalju:
Tad nu E60/90 un up sisteema ir advanceetaaka. | Offline | | |
J_E | 21. Jan 2018, 19:48 |
#2255
|
| Kopš: 27. Nov 2014
Ziņojumi: 276
Braucu ar:
| Tu jau zini ,ka tava imantkoina vertiba splitos ar vismaz :3 bridii kad ielikshu bildi ar tavu Fku ar ziemas diskiem,pie taada rasklada... | Offline | | |
uldens1 | 21. Jan 2018, 20:01 |
#2256
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
|
21 Jan 2018, 11:34:05 @R_BERGS rakstīja:
jūtu, ka būs jāatliek pāris mazsvarīgu reiķinu apmaksa
Jūtu ka kads atkal bez logiem paliks | Offline | | |
|
J_E | 21. Jan 2018, 21:41 |
#2257
|
| Kopš: 27. Nov 2014
Ziņojumi: 276
Braucu ar:
| "viņiem" ,pašiem ,ir savs logi cehs
piegādātājus no powera "mest" nedrīkst, jo kā zināms, pēc labākajām powera tradīcijām, uzmetējus ātri pārvērš par uzmestajiem [ Šo ziņu laboja J_E, 21 Jan 2018, 21:45:36 ] | Offline | | |
alxz | 22. Jan 2018, 00:37 |
#2258
|
| Kopš: 15. Sep 2015
No: Zilupe
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: riteni
| Interesē konkrēts jautājums - vai m5 reduktors fiziski, bez tilta pārbūves, skrūvētos klāt ne-m5 e60? Ja nē, kas jāpārbūvē?
----------------- Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM. | Offline | | |
hasans | 22. Jan 2018, 14:54 |
#2259
|
| Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Bet atceries vēl 1 lietu, ka M5 reduktora ratio ir pavisam savādāks. | Offline | | |
6500 | 22. Jan 2018, 16:03 |
#2260
|
| Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| E6x LCI CCC... 400€
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|