Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
arizah
11. Jul 2013, 00:54 #2241

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

varbūt mazliet neprecīzi izteicos. runa ir par autothrottle wake-up, kuru disablē FLCH. jebkurā gadījumā sen nau lidots ar 777, tā ka atvaino par nelielām neprecizitātēm
Offline
arizah
11. Jul 2013, 00:59 #2242

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


11 Jul 2013, 00:54:26 bertons rakstīja:
Man vairaak interesee wtf vinji turpinaaja noseeshanos stall rezhiimaa, jo sasniedzot minimaalo aatrumu "sisteema breec" un pilniibaa tiek disableets autopilots plane:


stalls jau bija pašās beigās, kad taisīja GA, respektīvi rāva purnu gaisā. Tā kā tas bija tik ļoti novēloti UN tā kā throttli neviens nemanagēja, tad uzcelt no pilnīgas idles uz full - pats saproti.
Offline
RVR
11. Jul 2013, 08:43 #2243

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


11 Jul 2013, 01:03:33 bertons rakstīja:
Mana versija ir ka chalji tur vnk koda :nasha_rasha:


Joki jokiem, bet ir bijuši gadījumi...

No www.mak.ru:

Ту-134 RA-65691 21.06.2011 Петрозаводск
Способствующими факторами явились:
- Неудовлетворительное взаимодействие в экипаже и управление ресурсами (CRM) со стороны командира ВС при выполнении захода на посадку, выразившееся в подчинении деятельности командира ВС штурману, проявляющему повышенную активность и находящемуся в лёгкой степени алкогольного опьянения, и фактическом устранении второго пилота из контура управления ВС на конечном этапе аварийного полёта.

Боинг-737-500 VP-BKO 14.09.2008 Пермь
По результатам судебно-медицинской экспертизы, выполненной в Государственном учреждении здравоохранения особого типа "Пермское областное бюро судебно-медицинской экспертизы", установлен факт наличия этилового алкоголя в организме КВС перед смертью.
Offline
arizah
11. Jul 2013, 09:49 #2244

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

enivei, lai vai kā, bet

Two Chinese teenagers died, one of them possibly after being run over by an emergency vehicle.

[ Šo ziņu laboja arizah, 11 Jul 2013, 09:52:35 ]

Offline
Onufrijs
11. Jul 2013, 12:14 #2245

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


11 Jul 2013, 12:04:13 bertons rakstīja:
abus pilotus apzhilbinaaja ar speshal laazeru kas liek smadzeneem aizmirst par gaazes ruchku

Nesen atpakaļ RIXā ar kaut ko mēģināja tur žilbināt.
Es tik nesaprotu, kā var no zemes apžilbināt pilotus ļočenei nosēžoties ? Piloti tak no kabīnes knapi skrejceļu redz, kur nu vēl kaut kādu lāzera staru no zemes
Offline
MBirkens
11. Jul 2013, 12:33 #2246

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

Kas šobrīd notiek RIX ar Airbaltic, kurš jau kādu laiku blakus skrejceļam stāv?
Offline
Ch
11. Jul 2013, 12:52 #2247

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


11 Jul 2013, 12:33:18 MBirkens rakstīja:
Kas šobrīd notiek RIX ar Airbaltic, kurš jau kādu laiku blakus skrejceļam stāv?

Ja nevis termināļa pusē, bet otrpus skrejceļam, tad drošivien dzinējus dzenā.
Offline
MBirkens
11. Jul 2013, 13:00 #2248

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar:


11 Jul 2013, 12:52:50 Ch rakstīja:

11 Jul 2013, 12:33:18 MBirkens rakstīja:
Kas šobrīd notiek RIX ar Airbaltic, kurš jau kādu laiku blakus skrejceļam stāv?

Ja nevis termināļa pusē, bet otrpus skrejceļam, tad drošivien dzinējus dzenā.

Novilka ar vilcēju no skrejceļa un noparkoja blakus tam, ugunsdzēsēji padežūrēja (drošivien standarta procedūra) tad ilgi turpināja stāvēt bez jebkādām darbībam ar vienu pieskatītāj auto blakus.
Offline
arizah
11. Jul 2013, 14:40 #2249

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


11 Jul 2013, 12:14:07 Onufrijs rakstīja:
Nesen atpakaļ RIXā ar kaut ko mēģināja tur žilbināt.
Es tik nesaprotu, kā var no zemes apžilbināt pilotus ļočenei nosēžoties ? Piloti tak no kabīnes knapi skrejceļu redz, kur nu vēl kaut kādu lāzera staru no zemes


ņemot vērā, ka man tie šķībie visi vienā maisā, tad iespējams tur ir kaut kāda līdzīga filozofija ieslēgusies, kā p33sly savulaik aprakstīja:

23 Dec 2011, 12:12:37 p33sly rakstīja:
[...] ķīnieši pēc tradīcijam nevar atzīt savu vainu. viņi izdomā acīmredzami stulbus klaji kliedzošus melus, lai nebūtu jāatzīst vaina. pēc ķīnas tradīcijām vaina(garantija) neeksistē vienkārši. tā saucās "ķīnieša seja". ķīnietis nedrīkst pazaudēt "seju".

nu piemēram ķīnietis kavē darbu. da jebkāds iemesls būs: uzbrauca mašīna, kavējās vilciens, nokrita komēta, slēgta iela. vēsā sejā. tikai ne, ka pats vainīgs. tikai ne pateikt sorry. tas būtu zaudēt seju. bet ja cita ķīnieša klātbūtnē tu pierādi, ka komēta nenokrita, tad diezgan reāli ir, ka tas cilvēks varētu no darba aiziet. jo viņš būs zaudējis savu seju. mums to nesaprast un labāk likties mierā. vienkāršāk ir nomainīt cilvēku. viņi takš te miljards
Offline
VMR
11. Jul 2013, 15:12 #2250

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

Kāpēc tam Boingam jumts izdedzis? Kas tur salonā varēja tā aizdegties?
Offline
PASSATizhi
11. Jul 2013, 15:30 #2251

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


It kā sākotnēji esot iegādāts rezerves daļām, varbūt kāds tuvāk stāvošs pakomentēs kas ar viņu notiek pašlaik



kur var pieteikties uz daļām?
Offline
emiils
11. Jul 2013, 15:38 #2252

Kopš: 14. Jan 2007

Ziņojumi: 720

Braucu ar:


11 Jul 2013, 15:30:51 PASSATizhi rakstīja:

It kā sākotnēji esot iegādāts rezerves daļām, varbūt kāds tuvāk stāvošs pakomentēs kas ar viņu notiek pašlaik



kur var pieteikties uz daļām?

Rīgas pilī.
Online
MBirkens
11. Jul 2013, 15:48 #2253

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar:


11 Jul 2013, 15:30:51 PASSATizhi rakstīja:

It kā sākotnēji esot iegādāts rezerves daļām, varbūt kāds tuvāk stāvošs pakomentēs kas ar viņu notiek pašlaik



kur var pieteikties uz daļām?


Mēs katrs par kaut ko savu runājam. Man interesēja, kas notika šodien ar Air Baltic, kurš tika novilkts/atvilkts pa skrejceļu ar ugunsdzēsējiem no muguras un noparkots pretīm terminālam, bet skrejceļa otrā pusē ar sekojošu ugunsdzēsēju pieskatīšanu gandrīz stundas garumā. Ja tā kāda standarta testēšanas procedūra, tad uz dažiem lidostas apmeklētājiem tas atstāja neomulīgus iespaidus, jo bija labi redzamā vietā no termināla.
Offline
RVR
11. Jul 2013, 15:52 #2254

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


11 Jul 2013, 15:48:45 MBirkens rakstīja:

Mēs katrs par kaut ko savu runājam. Man interesēja, kas notika šodien ar Air Baltic, kurš tika novilkts/atvilkts pa skrejceļu ar ugunsdzēsējiem no muguras un noparkots pretīm terminālam, bet skrejceļa otrā pusē ar sekojošu ugunsdzēsēju pieskatīšanu gandrīz stundas garumā. Ja tā kāda standarta testēšanas procedūra, tad uz dažiem lidostas apmeklētājiem tas atstāja neomulīgus iespaidus, jo bija labi redzamā vietā no termināla.


Visdrīzāk tā arī bija iepriekš pieminētā motoru dzenāšana, šķiet, ka to procedūru viņi veic ugunsdzēsēju uzraudzībā.
Pa skrejceļu droši vien vilka tāpēc, ka Foxtrots vienā posmā tagad ir ciet rekonstrukcijas darbu dēļ.
Offline
RVR
11. Jul 2013, 17:03 #2255

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


11 Jul 2013, 16:57:19 bertons rakstīja:
muusu banaanijas lidostaa nav mehaanikjis uz vietas


Kāds sakars būtu lidostas mehāniķiem ar aviokompāniju?

Savukārt vietējo aviokompāniju mehāniķiem droši vien nav pielaižu LH izmantotajiem lidaparātiem, jo, piemēram, BT izmanto cita tipa lidmašīnas.
Tāpat arī diezgan loģiski, ka paši LH šeit tādu uz vietas netur, jo lido šurp tikai 2 x dienā.
Offline
PASSATizhi
11. Jul 2013, 17:32 #2256

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


11 Jul 2013, 17:20:30 adolfs rakstīja:
un viens maak visu
a kas? sapērk ebay-ā diagnostikas vadus visiem veidiem un aidā. vajag tik ineta pieslēgumu lai būtu pieejams Powera 'jautajumi spečukiem'
Offline
shmurger
11. Jul 2013, 17:37 #2257

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem
Offline
arizah
11. Jul 2013, 17:49 #2258

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem


Korejas lidostās pat ir arī dežurējošie piloti, kuri jebkurā brīdī var aizvest jebkuru lidmašīnu uz SanFrancisco
Offline
Jancuks
12. Jul 2013, 15:23 #2259

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


11 Jul 2013, 17:49:13 arizah rakstīja:

11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem


Korejas lidostās pat ir arī dežurējošie piloti, kuri jebkurā brīdī var aizvest jebkuru lidmašīnu uz SanFrancisco

Jā un tiem universālajiem pilotiem ir licenses uz visām iespējamajām lidmašīnām ja? Pilnīgs bullshit.
Offline
Jancuks
12. Jul 2013, 15:26 #2260

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem

Nav ko lidot uz RIX ar airbusiem Katrs tehniķis tāpat kā pilots var/drīkst labot, atrakstīt darbus uz to tipu GK uz kuriem ir ieguvis type licensi. Protams atlido uz RIX ar kautkādu sūdu kuru te neviens neapkalpo un tad brīnās. Aviācijā nav universālo tehniķu

P.S nosaucot jebkuru tehniķi/avioniķi par mehāniķi viņi parasti dikti apvainojas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo