Online

Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
JZ
05. Oct 2014, 17:08 #22381

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tā tam būtu jābūt benzīna motoriem pilnīgi noteikti, jo ECU vairs nevar lietot ļoti liesu degmaisījumu, jo sadegšanas kamerā temp ir par augstu tiem režīmiem, kas bija paredzēti ekonomiskai kruizēšanai (kad arī rodas tā ekonomija), ir jālej vairāk degvielas, jāpavēlina aizdedzi lai izvairītos no detonācijas, kas nozīmē ka tajos kruiza režīmos kritīsies dzinēja jauda, nāksies nedaudz vairāk droseli vērt vaļā, lai uzturētu braukšanas ātrumu pie tiem pašiem motora apgriezieniem, kas nozīmē vairāk gaisa, un kas nozīmē vairāk patērētas degvielas

tas ir tad, ja ECU vienkārši neiet kaut kādā avārijas režīmā, kad jūt ka dzinējs patērē daudz vairāk gaisa un prasa vairāk degvielas, nekā tam būtu jābūt saskaņā ar rūpnīcas regulējumiem

abi scenāriji novedīs pie palielināta degvielas patēriņa kruiza režīmos motoriem, kas ir projektēti ar EGR

sliktākā variantā var viss tas beigties ar izdedzinātiem vārstiem, kas atkal novedīs pie tā paša palielinātā degvielas patēriņa pirmām kārtām, bojātām zondēm, sačakarētiem katalizātoriem, neizietām apskatēm, un viss tikai tā dēļ ka kāds daunis izplata viedokli ka EGR ir slikti un rāda tos aizaugošos kanālus un noķīlējušos vārstus, un kā viņš redz var novērst to visu ar vienu zaglušku

Offline
uldens1
05. Oct 2014, 17:50 #22382

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


05 Oct 2014, 15:10:00 bembukuss rakstīja:

05 Oct 2014, 14:23:10 JZ rakstīja:
tādēļ ka ekonomijas dēļ (likvidē aizaugušo egr) un izgriež dpf jācieš ir visiem citiem, kas, manuprāt, ir nepieļaujami, vēlies ekonomēt - brauc ar sabiedrisko un nebojā gaisu ko jāelpo visiem


Ar kura gada auto brauc? Nevaru saprast par ko tur vispār cepties..

Ja amerikāņiem ir pie vienas vietas tā "zaļo" padarīšana un paši brauc ar 4 līdz 8 litru motoriem.. tad par kādu eko vispār iet runa???

Tas ka 100 auto no 1 miljarda brauks bez EGR un DPF.. diez vai tur kaut kas mainīsies..
vispar jau bargas atgazu normas naca vispirms no amerikas
Offline
Alexisonfire
05. Oct 2014, 18:52 #22383

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

EGR izravēt ir čakars. Pēc tam rodas atkal čakars. EGR tiek iebāzts atpakaļ. EGR ir maucība un patēriņu nedaudz ietekmē. Labākais variants ir šaibu ielikt, lai caurims ir, bet mazāks...
Offline
wanksta
05. Oct 2014, 19:38 #22384

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Automazgātāji - kur nopirkt kvalitatīvu ūdens nometēju un zamša lupatiņu? Maxima neder.

[ Šo ziņu laboja wanksta, 05 Oct 2014, 19:38:56 ]

Offline
dilba2
05. Oct 2014, 20:54 #22385

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 98

Braucu ar: e36

Cik maksatu e46 330ci 2005. g. nomainit automatu uz manualo!?
Offline
Duke11
05. Oct 2014, 22:37 #22386

Kopš: 30. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 109

Braucu ar: e34


05 Oct 2014, 18:52:22 Alexisonfire rakstīja:
EGR izravēt ir čakars. Pēc tam rodas atkal čakars. EGR tiek iebāzts atpakaļ. EGR ir maucība un patēriņu nedaudz ietekmē. Labākais variants ir šaibu ielikt, lai caurims ir, bet mazāks...


šaiba tāpat laiž tos kvēpus iekšā motortelpā ,nahuj likt šaibu kas tev vienkārši lēnāk visu tur nokvēpinās, viss noglušīts , klusāks palicis.
Offline
PASSATizhi
05. Oct 2014, 22:42 #22387

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

varbūt vajag risināt problēmas, dēļ kurām rodas kvēpi? nevis taisīt ciet coķi, pa kuru tie kvēpi var tik atpakaļ
Offline
uldens1
05. Oct 2014, 23:17 #22388

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


05 Oct 2014, 22:37:26 Duke11 rakstīja:

05 Oct 2014, 18:52:22 Alexisonfire rakstīja:
EGR izravēt ir čakars. Pēc tam rodas atkal čakars. EGR tiek iebāzts atpakaļ. EGR ir maucība un patēriņu nedaudz ietekmē. Labākais variants ir šaibu ielikt, lai caurims ir, bet mazāks...


šaiba tāpat laiž tos kvēpus iekšā motortelpā ,nahuj likt šaibu kas tev vienkārši lēnāk visu tur nokvēpinās, viss noglušīts , klusāks palicis.
tak sataisi lai kvepi iet kolektora,tad nepiekvepinas tev to motortelpu
Offline
bembukuss
05. Oct 2014, 23:22 #22389

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech


05 Oct 2014, 17:50:19 uldens1 rakstīja:

05 Oct 2014, 15:10:00 bembukuss rakstīja:

05 Oct 2014, 14:23:10 JZ rakstīja:
tādēļ ka ekonomijas dēļ (likvidē aizaugušo egr) un izgriež dpf jācieš ir visiem citiem, kas, manuprāt, ir nepieļaujami, vēlies ekonomēt - brauc ar sabiedrisko un nebojā gaisu ko jāelpo visiem


Ar kura gada auto brauc? Nevaru saprast par ko tur vispār cepties..

Ja amerikāņiem ir pie vienas vietas tā "zaļo" padarīšana un paši brauc ar 4 līdz 8 litru motoriem.. tad par kādu eko vispār iet runa???

Tas ka 100 auto no 1 miljarda brauks bez EGR un DPF.. diez vai tur kaut kas mainīsies..
vispar jau bargas atgazu normas naca vispirms no amerikas


Pirmkārt: Amerika pieprasa to, ko paši nepilda..

Otrkārt: varētu padomāt, ka fūrai ir jābūt tik pat lielām atgāzēm, kā vieglajam pasažieru auto..

Treškārt: Tās visas stingrās normas attiecas uz auto ražotājiem.. pārējais ir sīkums..

Offline
edzhaans
05. Oct 2014, 23:31 #22390

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Par smagajiem nerunā, es gan varu kļūdīties, bet tiem nav lielāki izmeši. Vismaz jauniem man šķiet nevajadzētu būt.
Amerika vairāk piesienās auto, kas tiek importēts.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 05 Oct 2014, 23:32:29 ]

Offline
bembukuss
05. Oct 2014, 23:46 #22391

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech


05 Oct 2014, 16:47:32 JZ rakstīja:

05 Oct 2014, 15:10:00 bembukuss rakstīja:

05 Oct 2014, 14:23:10 JZ rakstīja:
tādēļ ka ekonomijas dēļ (likvidē aizaugušo egr) un izgriež dpf jācieš ir visiem citiem, kas, manuprāt, ir nepieļaujami, vēlies ekonomēt - brauc ar sabiedrisko un nebojā gaisu ko jāelpo visiem


Ar kura gada auto brauc? Nevaru saprast par ko tur vispār cepties..

Ja amerikāņiem ir pie vienas vietas tā "zaļo" padarīšana un paši brauc ar 4 līdz 8 litru motoriem.. tad par kādu eko vispār iet runa???

Tas ka 100 auto no 1 miljarda brauks bez EGR un DPF.. diez vai tur kaut kas mainīsies..


es cepjos par ko? man ir pamatots viedoklis par cilvēkiem kas likvidē EGR un DPF, un tev to, acīmredzot (jo piemini amerikāņus kā ekoloģijas etalonu), nesaprast

domā es aģitēšu tagad par tādu cilvēku sodīšanu, nē, TIK traki mani tas nesatrauc, bet tas nemaina faktu - EGR un DPF likvidētājiem ir poh uz savu un citu cilvēku veselību, viņiem ir svarīgi ietaupīt, un viņi domā - tas, ko es nesaprotu, nevar man kaitēt

100 no miljarda...


Tev bērni ir??? Tu kaut reizi esi aizdomājies, ko Latvijā ēd bērni.. cik ļoti slimību izraisošu pārtiku tu pats lieto uzturā!!!
Kas tev skābekļa par maz.. tak brauc dzīvot uz mežu.. tur skābekļa nekad nav trūcis un netrūks..

Ja jau tu mums tik ļoti izglītots, tad pasaki:

cik Latvijā ir kopējais auto skaits?

Cik ir tādu auto, kam no rūpnīcas ir tie tavi EGR DPF, un cik tādu kam nav?

Cik ir tādu auto, kuriem vairs nav to..?

Paskaidro, kāpēc man bez DPF filtra atgāzes ir gandrīz pēc aukstākā Euro 6 standarta?

P.S. Tādu auto jau nopirku bez DPF!
Offline
MAXixt
05. Oct 2014, 23:49 #22392

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13


05 Oct 2014, 20:54:25 dilba2 rakstīja:
Cik maksatu e46 330ci 2005. g. nomainit automatu uz manualo!?
300 darbs+ dalas
Offline
uldens1
05. Oct 2014, 23:55 #22393

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


05 Oct 2014, 23:46:45 bembukuss rakstīja:

05 Oct 2014, 16:47:32 JZ rakstīja:

05 Oct 2014, 15:10:00 bembukuss rakstīja:

05 Oct 2014, 14:23:10 JZ rakstīja:
tādēļ ka ekonomijas dēļ (likvidē aizaugušo egr) un izgriež dpf jācieš ir visiem citiem, kas, manuprāt, ir nepieļaujami, vēlies ekonomēt - brauc ar sabiedrisko un nebojā gaisu ko jāelpo visiem


Ar kura gada auto brauc? Nevaru saprast par ko tur vispār cepties..

Ja amerikāņiem ir pie vienas vietas tā "zaļo" padarīšana un paši brauc ar 4 līdz 8 litru motoriem.. tad par kādu eko vispār iet runa???

Tas ka 100 auto no 1 miljarda brauks bez EGR un DPF.. diez vai tur kaut kas mainīsies..


es cepjos par ko? man ir pamatots viedoklis par cilvēkiem kas likvidē EGR un DPF, un tev to, acīmredzot (jo piemini amerikāņus kā ekoloģijas etalonu), nesaprast

domā es aģitēšu tagad par tādu cilvēku sodīšanu, nē, TIK traki mani tas nesatrauc, bet tas nemaina faktu - EGR un DPF likvidētājiem ir poh uz savu un citu cilvēku veselību, viņiem ir svarīgi ietaupīt, un viņi domā - tas, ko es nesaprotu, nevar man kaitēt

100 no miljarda...


Tev bērni ir??? Tu kaut reizi esi aizdomājies, ko Latvijā ēd bērni.. cik ļoti slimību izraisošu pārtiku tu pats lieto uzturā!!!
Kas tev skābekļa par maz.. tak brauc dzīvot uz mežu.. tur skābekļa nekad nav trūcis un netrūks..

Ja jau tu mums tik ļoti izglītots, tad pasaki:

cik Latvijā ir kopējais auto skaits?

Cik ir tādu auto, kam no rūpnīcas ir tie tavi EGR DPF, un cik tādu kam nav?

Cik ir tādu auto, kuriem vairs nav to..?

Paskaidro, kāpēc man bez DPF filtra atgāzes ir gandrīz pēc aukstākā Euro 6 standarta?

P.S. Tādu auto jau nopirku bez DPF!
kur tu izmeriji to ka tev ir euro 6???Man liekas ka latvija nemaz tadus merijumus nevar veikt Un nejau pa skabekli ir ciņa ar euro normam,bet gan par kaitigo izmešu dadzumu,divana expert
Offline
bembukuss
06. Oct 2014, 00:00 #22394

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech


05 Oct 2014, 23:31:52 edzhaans rakstīja:
Par smagajiem nerunā, es gan varu kļūdīties, bet tiem nav lielāki izmeši. Vismaz jauniem man šķiet nevajadzētu būt.
Amerika vairāk piesienās auto, kas tiek importēts.


Tas tā.. pa lielam..

Vecajiem vieglajiem auto: NOx - 0,5

Vecajām fūrām.. NOx - 8,0


Jaunajiem tiešām ir stingras normas..
Offline
bembukuss
06. Oct 2014, 00:07 #22395

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech


05 Oct 2014, 23:55:27 uldens1 rakstīja:

05 Oct 2014, 23:46:45 bembukuss rakstīja:

05 Oct 2014, 16:47:32 JZ rakstīja:

05 Oct 2014, 15:10:00 bembukuss rakstīja:

05 Oct 2014, 14:23:10 JZ rakstīja:
tādēļ ka ekonomijas dēļ (likvidē aizaugušo egr) un izgriež dpf jācieš ir visiem citiem, kas, manuprāt, ir nepieļaujami, vēlies ekonomēt - brauc ar sabiedrisko un nebojā gaisu ko jāelpo visiem


Ar kura gada auto brauc? Nevaru saprast par ko tur vispār cepties..

Ja amerikāņiem ir pie vienas vietas tā "zaļo" padarīšana un paši brauc ar 4 līdz 8 litru motoriem.. tad par kādu eko vispār iet runa???

Tas ka 100 auto no 1 miljarda brauks bez EGR un DPF.. diez vai tur kaut kas mainīsies..


es cepjos par ko? man ir pamatots viedoklis par cilvēkiem kas likvidē EGR un DPF, un tev to, acīmredzot (jo piemini amerikāņus kā ekoloģijas etalonu), nesaprast

domā es aģitēšu tagad par tādu cilvēku sodīšanu, nē, TIK traki mani tas nesatrauc, bet tas nemaina faktu - EGR un DPF likvidētājiem ir poh uz savu un citu cilvēku veselību, viņiem ir svarīgi ietaupīt, un viņi domā - tas, ko es nesaprotu, nevar man kaitēt

100 no miljarda...


Tev bērni ir??? Tu kaut reizi esi aizdomājies, ko Latvijā ēd bērni.. cik ļoti slimību izraisošu pārtiku tu pats lieto uzturā!!!
Kas tev skābekļa par maz.. tak brauc dzīvot uz mežu.. tur skābekļa nekad nav trūcis un netrūks..

Ja jau tu mums tik ļoti izglītots, tad pasaki:

cik Latvijā ir kopējais auto skaits?

Cik ir tādu auto, kam no rūpnīcas ir tie tavi EGR DPF, un cik tādu kam nav?

Cik ir tādu auto, kuriem vairs nav to..?

Paskaidro, kāpēc man bez DPF filtra atgāzes ir gandrīz pēc aukstākā Euro 6 standarta?

P.S. Tādu auto jau nopirku bez DPF!
kur tu izmeriji to ka tev ir euro 6???Man liekas ka latvija nemaz tadus merijumus nevar veikt Un nejau pa skabekli ir ciņa ar euro normam,bet gan par kaitigo izmešu dadzumu,divana expert


Vispār jau tā ir izplūdes gāzu klase.. un tajā ir ietverti visi kaitīgie izmeši..

Un ja liekas, var stipri sasisties.. tas tā.. humoram..

Offline
Driver
06. Oct 2014, 01:22 #22396

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Palasiju jusu diskusijas par egr, dpf, utt.

Nav velmes savus diesel auto downgreidot uz sekcijsuknjiem kaa trakjim vai 123 mersim un benzinniekiekm visus vanosus, valvetronicus, DISA varstus, KATus, lambdas izmest ara un uzlikt karbuzus + aizdedzei sadalitajus.

Izskatas, ka dalja vel ir palikusi psrs tehnikas laika.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
inferno-ex
06. Oct 2014, 03:52 #22397

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Iedzinam auto garaza, gerai, pec paris stundam dzenam ara - griez pa tukso. Benzinu lej, dzirkstele ir. Nekadu kludu nav, visi deveji dzivi, ari sadalenes devejs gradus rada. Coms teica ka varbut klokenes devejs gluko. Ka parbaudit? Kadiem radijumiem uz vina jabut? M52B20 ar siemens vadibu.
Offline
GirtzB
06. Oct 2014, 07:36 #22398

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

dīzeļspamam - no liela +/- moderna benzīnmotora veselībai kaitīgo izmešu ir n-reizes mazāk kā no divreiz mazāka darba tilpuma traktora...
ciest nevaru šitos kapeik... kas sapērk dīzeļus izgriež dpf, anulē egr, vēl nočipo un tad velk ar cietu seju un melnu dūmu mākoni aiz sevis...
hmz
hmz2



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
ozo
06. Oct 2014, 08:11 #22399

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

VW iedegās eļļas lampiņa (oranža). Eļļu ielēju, līmenis ir tieši kā vajag, bet lampiņa nenodziest. Kas vēl varētu būt pie vainas, eļļa kārbā, ja tas ir manuālis?
Offline
Lenko
06. Oct 2014, 08:17 #22400

Kopš: 03. Feb 2012

No: Kandava

Ziņojumi: 479

Braucu ar: Moto no EU

Deg vai mirgo?
http://www.vwgenuineparts.co.uk/vw_maintenance_...ow_warning.shtml
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo