Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
hrjaz
04. Oct 2014, 23:37 #22361

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 698

Braucu ar: kuģi pa bruģi

plaķenes - no vārda plakanknaibles

[ Šo ziņu laboja hrjaz, 04 Oct 2014, 23:38:15 ]

Offline
ilmars4998
04. Oct 2014, 23:39 #22362

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

Laikam Tunelis jāgaida
Offline
Mikus188
05. Oct 2014, 00:01 #22363

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


04 Oct 2014, 23:17:21 Duke11 rakstīja:
nu nu spečuki , kāda funkcija ir egr vārstam? man viņš ir izravēts bet nav noslegts, nafiga ?
Atgāzu recirkulācijas vārsts, paredzēts lai aizbāztu zaļajiem rīkles un atgāzes vēlreiz dzītu iekšā dzinējā, parasti izravē un noslēdz ar zagluškām, lai vairs nepiedrazo dzinēju... gan jau kko piemirsu
Offline
PASSATizhi
05. Oct 2014, 00:07 #22364

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


05 Oct 2014, 00:01:57 Mikus188 rakstīja:

04 Oct 2014, 23:17:21 Duke11 rakstīja:
nu nu spečuki , kāda funkcija ir egr vārstam? man viņš ir izravēts bet nav noslegts, nafiga ?
Atgāzu recirkulācijas vārsts, paredzēts lai aizbāztu zaļajiem rīkles un atgāzes vēlreiz dzītu iekšā dzinējā, parasti izravē un noslēdz ar zagluškām, lai vairs nepiedrazo dzinēju... gan jau kko piemirsu
uzdevums ir samazīnāt degkameras T. atsevišķos gadijumos tas pat ir veselīgi
Offline
Driver
05. Oct 2014, 00:27 #22365

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Oct 2014, 00:07:07 PASSATizhi rakstīja:

05 Oct 2014, 00:01:57 Mikus188 rakstīja:

04 Oct 2014, 23:17:21 Duke11 rakstīja:
nu nu spečuki , kāda funkcija ir egr vārstam? man viņš ir izravēts bet nav noslegts, nafiga ?
Atgāzu recirkulācijas vārsts, paredzēts lai aizbāztu zaļajiem rīkles un atgāzes vēlreiz dzītu iekšā dzinējā, parasti izravē un noslēdz ar zagluškām, lai vairs nepiedrazo dzinēju... gan jau kko piemirsu
uzdevums ir samazīnāt degkameras T. atsevišķos gadijumos tas pat ir veselīgi

un kaa tiko lauku tuneri to aizbaz, taa dzineja ecu sajuk prata un iestajas "vissirslikti.lv"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kaross
05. Oct 2014, 06:00 #22366

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


05 Oct 2014, 00:07:07 PASSATizhi rakstīja:

05 Oct 2014, 00:01:57 Mikus188 rakstīja:

04 Oct 2014, 23:17:21 Duke11 rakstīja:
nu nu spečuki , kāda funkcija ir egr vārstam? man viņš ir izravēts bet nav noslegts, nafiga ?
Atgāzu recirkulācijas vārsts, paredzēts lai aizbāztu zaļajiem rīkles un atgāzes vēlreiz dzītu iekšā dzinējā, parasti izravē un noslēdz ar zagluškām, lai vairs nepiedrazo dzinēju... gan jau kko piemirsu
uzdevums ir samazīnāt degkameras T. atsevišķos gadijumos tas pat ir veselīgi


Ko?!

Pirmo reizi ko tādu dzirdu.
Nav tur nekāda sakara ar degkameru. Vajag palasīt patentus vai vispār šī vārsta nozīmi un darbības principus, tad nebūs tādu dumu jautājumu vai spriedelējumu par labo roku, kāju ut.t. griešanu. Bez tā mēsla lieliski var iztikt un visi iztiek. EGR ir domāts NOx izmešu samazināšanai vai konkrētāk latviešu valodā - slāpekļa oksīda savienojumu samazināšanai izplūdes gāzēs.

Jau dzirdētie labās rokas griešanas mēģinājumi ir tikpat asprātīgi kā jebkuri diletantu mēģinājumi izprast neizprotamas kosmiskas lietas, kuras visi citi jeb inženieri spēs izdarīt labāk atšķirībā no viņiem un viņu prāta spējām.
EGR tāpat kā kvēpu filtri (DPF) ir NEVĒLAMAS un nevajadzīgas dzinēja blakus parādības, kuras autoražotājiem PIESPIEŽ uzstādīt Euro normas. Dzinējas jebkurā gadījumā bez šī visa strādās labāk un pareizāk.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
johnsk
05. Oct 2014, 07:45 #22367

Kopš: 12. Nov 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 894

Braucu ar: iksu un busu


04 Oct 2014, 23:28:46 ilmars4998 rakstīja:
Izšķiriet strīdu, kā ir pareizi: flaķenes vai plaķenes


Pareizi ir plakanknaibles, bet saukt var kā sirds vēlas
Offline
BigBear
05. Oct 2014, 10:08 #22368

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: Glanci

Iesakiet lūdzu, kādu labu manuālo ātrumkārbu meistaru Rīgā! Kontaktus lūdzu PM!
Offline
Filipsons
05. Oct 2014, 11:01 #22369

Kopš: 27. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 180

Braucu ar: BMW e39 M///Pack

http://used.volvo.lv/?special_page=4&id=3121 ir kautkas zināms par šo te ?
Offline
Automaniaks
05. Oct 2014, 11:14 #22370

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168


04 Oct 2014, 23:30:57 berny757 rakstīja:
Knīpstangas


knīpstangas ir



''plaķenes'' ir plakanknaibles



ir atšķirība
Offline
Kaross
05. Oct 2014, 13:39 #22371

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


05 Oct 2014, 10:08:02 BigBear rakstīja:
Iesakiet lūdzu, kādu labu manuālo ātrumkārbu meistaru Rīgā! Kontaktus lūdzu PM!


http://www.emtuning.lv/

Taisa kārbas un reduktorus. Pieiet darbam ļoti pedantiski un sīkumaini. Sinhronizatorus, kurus citi meistari uzskatīja par labiem, izbrāķēja visus un atrada labus no saviem krājumiem.
Laba pieredze.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
JZ
05. Oct 2014, 14:06 #22372

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


05 Oct 2014, 06:00:37 Kaross rakstīja:

05 Oct 2014, 00:07:07 PASSATizhi rakstīja:

05 Oct 2014, 00:01:57 Mikus188 rakstīja:

04 Oct 2014, 23:17:21 Duke11 rakstīja:
nu nu spečuki , kāda funkcija ir egr vārstam? man viņš ir izravēts bet nav noslegts, nafiga ?
Atgāzu recirkulācijas vārsts, paredzēts lai aizbāztu zaļajiem rīkles un atgāzes vēlreiz dzītu iekšā dzinējā, parasti izravē un noslēdz ar zagluškām, lai vairs nepiedrazo dzinēju... gan jau kko piemirsu
uzdevums ir samazīnāt degkameras T. atsevišķos gadijumos tas pat ir veselīgi


Ko?!

Pirmo reizi ko tādu dzirdu.
Nav tur nekāda sakara ar degkameru. Vajag palasīt patentus vai vispār šī vārsta nozīmi un darbības principus, tad nebūs tādu dumu jautājumu vai spriedelējumu par labo roku, kāju ut.t. griešanu. Bez tā mēsla lieliski var iztikt un visi iztiek. EGR ir domāts NOx izmešu samazināšanai vai konkrētāk latviešu valodā - slāpekļa oksīda savienojumu samazināšanai izplūdes gāzēs.

Jau dzirdētie labās rokas griešanas mēģinājumi ir tikpat asprātīgi kā jebkuri diletantu mēģinājumi izprast neizprotamas kosmiskas lietas, kuras visi citi jeb inženieri spēs izdarīt labāk atšķirībā no viņiem un viņu prāta spējām.
EGR tāpat kā kvēpu filtri (DPF) ir NEVĒLAMAS un nevajadzīgas dzinēja blakus parādības, kuras autoražotājiem PIESPIEŽ uzstādīt Euro normas. Dzinējas jebkurā gadījumā bez šī visa strādās labāk un pareizāk.


speciālist, kā tad tie NOx (un PM) tiek samazināti ar EGR palīdzību bez sakara ar degkameru?

NOx rodas paaugstinātās sadegšanas temp dēļ (liesie maisījumi :ekoceļš: ), tādēļ daļu no izplūdes gāzēm laiž atpakaļ ieplūdē, tā ir inerta, un spēj tik paņemt daļu no siltuma kamerā, neveidojot jaunu, un tā efekta dēļ arī liesā maisījuma sadegšana notiek zemākā temp - vienlaicīgi samazinot iespējamo NOx

neko neteikšu par to cik tas labi/slikti priekš paša dzinēja, bet tos, kas lien dīzelī un likvidē EGR/kvēpu filtrus, būtu jāatņem tādiem tiesības un jāļauj braukt tikai ar sabiedrisko
Offline
Kaross
05. Oct 2014, 14:17 #22373

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nu jā. Sešos no rīta neskaidrā lasot komentārus var neaiziet viss līdz galam. Brīnos vēl par daudz maz loģiskiem teikumiem. Uznāca vēlme palasīt poweru pirms miega.
Diezgan loģiski. Visi procesi jau notiek degkamerā.
Neredzu gan loģiku vadītaja tiesībām ar šo procesu pārveidošanu jeb atgriešanu normālā stāvoklī.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 05 Oct 2014, 14:19:57 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
JZ
05. Oct 2014, 14:23 #22374

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tādēļ ka ekonomijas dēļ (likvidē aizaugušo egr) un izgriež dpf jācieš ir visiem citiem, kas, manuprāt, ir nepieļaujami, vēlies ekonomēt - brauc ar sabiedrisko un nebojā gaisu ko jāelpo visiem

[ Šo ziņu laboja JZ, 05 Oct 2014, 14:23:34 ]

Offline
bembukuss
05. Oct 2014, 15:10 #22375

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech


05 Oct 2014, 14:23:10 JZ rakstīja:
tādēļ ka ekonomijas dēļ (likvidē aizaugušo egr) un izgriež dpf jācieš ir visiem citiem, kas, manuprāt, ir nepieļaujami, vēlies ekonomēt - brauc ar sabiedrisko un nebojā gaisu ko jāelpo visiem


Ar kura gada auto brauc? Nevaru saprast par ko tur vispār cepties..

Ja amerikāņiem ir pie vienas vietas tā "zaļo" padarīšana un paši brauc ar 4 līdz 8 litru motoriem.. tad par kādu eko vispār iet runa???

Tas ka 100 auto no 1 miljarda brauks bez EGR un DPF.. diez vai tur kaut kas mainīsies..
Offline
Mikus188
05. Oct 2014, 15:22 #22376

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

Kāds vispār ir jaucis dzinēju kurā ir strādājis EGR ? tāda sajūta ka retums vot kad pajauksiet un redzēsiet savām acīm, tad parunāsim par to cik EGR ir labs vai slikts ! neko nesaku par jaunajiem dīzeļiem kuriem EGR būtu labāk neaiztikt , runāju par salīdzinoši vecākiem dzinējiem un ne tikai BMW. teorētiķi ibiomaķ !
Offline
ATB
05. Oct 2014, 15:33 #22377

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

EGR taču nav tikai dīzeļiem? Benzīna dzinējiem arī ir.
Offline
PASSATizhi
05. Oct 2014, 16:42 #22378

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


05 Oct 2014, 15:10:00 bembukuss rakstīja:

05 Oct 2014, 14:23:10 JZ rakstīja:
tādēļ ka ekonomijas dēļ (likvidē aizaugušo egr) un izgriež dpf jācieš ir visiem citiem, kas, manuprāt, ir nepieļaujami, vēlies ekonomēt - brauc ar sabiedrisko un nebojā gaisu ko jāelpo visiem


Ar kura gada auto brauc? Nevaru saprast par ko tur vispār cepties..

Ja amerikāņiem ir pie vienas vietas tā "zaļo" padarīšana un paši brauc ar 4 līdz 8 litru motoriem.. tad par kādu eko vispār iet runa???

Tas ka 100 auto no 1 miljarda brauks bez EGR un DPF.. diez vai tur kaut kas mainīsies..
gadijumā ja neesi informēts, USA ir ļoti stingri emisiju standarti, un viņiem noteikti nav pie vienas vietas gaisa kvalitāte. kā reiz nesen nomainiju savam amurikānim egr vārstu.
Offline
JZ
05. Oct 2014, 16:47 #22379

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


05 Oct 2014, 15:10:00 bembukuss rakstīja:

05 Oct 2014, 14:23:10 JZ rakstīja:
tādēļ ka ekonomijas dēļ (likvidē aizaugušo egr) un izgriež dpf jācieš ir visiem citiem, kas, manuprāt, ir nepieļaujami, vēlies ekonomēt - brauc ar sabiedrisko un nebojā gaisu ko jāelpo visiem


Ar kura gada auto brauc? Nevaru saprast par ko tur vispār cepties..

Ja amerikāņiem ir pie vienas vietas tā "zaļo" padarīšana un paši brauc ar 4 līdz 8 litru motoriem.. tad par kādu eko vispār iet runa???

Tas ka 100 auto no 1 miljarda brauks bez EGR un DPF.. diez vai tur kaut kas mainīsies..


es cepjos par ko? man ir pamatots viedoklis par cilvēkiem kas likvidē EGR un DPF, un tev to, acīmredzot (jo piemini amerikāņus kā ekoloģijas etalonu), nesaprast

domā es aģitēšu tagad par tādu cilvēku sodīšanu, nē, TIK traki mani tas nesatrauc, bet tas nemaina faktu - EGR un DPF likvidētājiem ir poh uz savu un citu cilvēku veselību, viņiem ir svarīgi ietaupīt, un viņi domā - tas, ko es nesaprotu, nevar man kaitēt

100 no miljarda...
Offline
martinssirants
05. Oct 2014, 16:51 #22380

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

Interesanti bet amputejot to egr varstu, degvielas paterins vaitad ari neizmainas uz slikto pusi. Vienkarsi esmu kautko taadu dzirdejis no tiem kuri vinu ir pasi iznemusi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo