Online
Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
hrjaz | | Kopš: 11. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 698
Braucu ar: kuģi pa bruģi
| plaķenes - no vārda plakanknaibles [ Šo ziņu laboja hrjaz, 04 Oct 2014, 23:38:15 ] | Offline | | |
ilmars4998 | | Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1468
Braucu ar: XY-28
| Laikam Tunelis jāgaida | Offline | | |
Mikus188 | | Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
|
04 Oct 2014, 23:17:21 Duke11 rakstīja:
nu nu spečuki , kāda funkcija ir egr vārstam? man viņš ir izravēts bet nav noslegts, nafiga ?
Atgāzu recirkulācijas vārsts, paredzēts lai aizbāztu zaļajiem rīkles un atgāzes vēlreiz dzītu iekšā dzinējā, parasti izravē un noslēdz ar zagluškām, lai vairs nepiedrazo dzinēju... gan jau kko piemirsu | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
05 Oct 2014, 00:01:57 Mikus188 rakstīja:
04 Oct 2014, 23:17:21 Duke11 rakstīja:
nu nu spečuki , kāda funkcija ir egr vārstam? man viņš ir izravēts bet nav noslegts, nafiga ?
Atgāzu recirkulācijas vārsts, paredzēts lai aizbāztu zaļajiem rīkles un atgāzes vēlreiz dzītu iekšā dzinējā, parasti izravē un noslēdz ar zagluškām, lai vairs nepiedrazo dzinēju... gan jau kko piemirsu
uzdevums ir samazīnāt degkameras T. atsevišķos gadijumos tas pat ir veselīgi | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
05 Oct 2014, 00:07:07 PASSATizhi rakstīja:
05 Oct 2014, 00:01:57 Mikus188 rakstīja:
04 Oct 2014, 23:17:21 Duke11 rakstīja:
nu nu spečuki , kāda funkcija ir egr vārstam? man viņš ir izravēts bet nav noslegts, nafiga ?
Atgāzu recirkulācijas vārsts, paredzēts lai aizbāztu zaļajiem rīkles un atgāzes vēlreiz dzītu iekšā dzinējā, parasti izravē un noslēdz ar zagluškām, lai vairs nepiedrazo dzinēju... gan jau kko piemirsu
uzdevums ir samazīnāt degkameras T. atsevišķos gadijumos tas pat ir veselīgi
un kaa tiko lauku tuneri to aizbaz, taa dzineja ecu sajuk prata un iestajas "vissirslikti.lv"
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
05 Oct 2014, 00:07:07 PASSATizhi rakstīja:
05 Oct 2014, 00:01:57 Mikus188 rakstīja:
04 Oct 2014, 23:17:21 Duke11 rakstīja:
nu nu spečuki , kāda funkcija ir egr vārstam? man viņš ir izravēts bet nav noslegts, nafiga ?
Atgāzu recirkulācijas vārsts, paredzēts lai aizbāztu zaļajiem rīkles un atgāzes vēlreiz dzītu iekšā dzinējā, parasti izravē un noslēdz ar zagluškām, lai vairs nepiedrazo dzinēju... gan jau kko piemirsu
uzdevums ir samazīnāt degkameras T. atsevišķos gadijumos tas pat ir veselīgi
Ko?!
Pirmo reizi ko tādu dzirdu.
Nav tur nekāda sakara ar degkameru. Vajag palasīt patentus vai vispār šī vārsta nozīmi un darbības principus, tad nebūs tādu dumu jautājumu vai spriedelējumu par labo roku, kāju ut.t. griešanu. Bez tā mēsla lieliski var iztikt un visi iztiek. EGR ir domāts NOx izmešu samazināšanai vai konkrētāk latviešu valodā - slāpekļa oksīda savienojumu samazināšanai izplūdes gāzēs.
Jau dzirdētie labās rokas griešanas mēģinājumi ir tikpat asprātīgi kā jebkuri diletantu mēģinājumi izprast neizprotamas kosmiskas lietas, kuras visi citi jeb inženieri spēs izdarīt labāk atšķirībā no viņiem un viņu prāta spējām.
EGR tāpat kā kvēpu filtri (DPF) ir NEVĒLAMAS un nevajadzīgas dzinēja blakus parādības, kuras autoražotājiem PIESPIEŽ uzstādīt Euro normas. Dzinējas jebkurā gadījumā bez šī visa strādās labāk un pareizāk.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
johnsk | | Kopš: 12. Nov 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 894
Braucu ar: iksu un busu
|
04 Oct 2014, 23:28:46 ilmars4998 rakstīja:
Izšķiriet strīdu, kā ir pareizi: flaķenes vai plaķenes
Pareizi ir plakanknaibles, bet saukt var kā sirds vēlas | Offline | | |
BigBear | | Kopš: 09. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1875
Braucu ar: Glanci
| Iesakiet lūdzu, kādu labu manuālo ātrumkārbu meistaru Rīgā! Kontaktus lūdzu PM! | Offline | | |
|
Filipsons | | Kopš: 27. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 180
Braucu ar: BMW e39 M///Pack
| http://used.volvo.lv/?special_page=4&id=3121 ir kautkas zināms par šo te ? | Offline | | |
Automaniaks | | Kopš: 19. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2515
Braucu ar: W168
|
04 Oct 2014, 23:30:57 berny757 rakstīja:
Knīpstangas
knīpstangas ir
''plaķenes'' ir plakanknaibles
ir atšķirība | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
05 Oct 2014, 10:08:02 BigBear rakstīja:
Iesakiet lūdzu, kādu labu manuālo ātrumkārbu meistaru Rīgā! Kontaktus lūdzu PM!
http://www.emtuning.lv/
Taisa kārbas un reduktorus. Pieiet darbam ļoti pedantiski un sīkumaini. Sinhronizatorus, kurus citi meistari uzskatīja par labiem, izbrāķēja visus un atrada labus no saviem krājumiem.
Laba pieredze.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
05 Oct 2014, 06:00:37 Kaross rakstīja:
05 Oct 2014, 00:07:07 PASSATizhi rakstīja:
05 Oct 2014, 00:01:57 Mikus188 rakstīja:
04 Oct 2014, 23:17:21 Duke11 rakstīja:
nu nu spečuki , kāda funkcija ir egr vārstam? man viņš ir izravēts bet nav noslegts, nafiga ?
Atgāzu recirkulācijas vārsts, paredzēts lai aizbāztu zaļajiem rīkles un atgāzes vēlreiz dzītu iekšā dzinējā, parasti izravē un noslēdz ar zagluškām, lai vairs nepiedrazo dzinēju... gan jau kko piemirsu
uzdevums ir samazīnāt degkameras T. atsevišķos gadijumos tas pat ir veselīgi
Ko?!
Pirmo reizi ko tādu dzirdu.
Nav tur nekāda sakara ar degkameru. Vajag palasīt patentus vai vispār šī vārsta nozīmi un darbības principus, tad nebūs tādu dumu jautājumu vai spriedelējumu par labo roku, kāju ut.t. griešanu. Bez tā mēsla lieliski var iztikt un visi iztiek. EGR ir domāts NOx izmešu samazināšanai vai konkrētāk latviešu valodā - slāpekļa oksīda savienojumu samazināšanai izplūdes gāzēs.
Jau dzirdētie labās rokas griešanas mēģinājumi ir tikpat asprātīgi kā jebkuri diletantu mēģinājumi izprast neizprotamas kosmiskas lietas, kuras visi citi jeb inženieri spēs izdarīt labāk atšķirībā no viņiem un viņu prāta spējām.
EGR tāpat kā kvēpu filtri (DPF) ir NEVĒLAMAS un nevajadzīgas dzinēja blakus parādības, kuras autoražotājiem PIESPIEŽ uzstādīt Euro normas. Dzinējas jebkurā gadījumā bez šī visa strādās labāk un pareizāk.
speciālist, kā tad tie NOx (un PM) tiek samazināti ar EGR palīdzību bez sakara ar degkameru?
NOx rodas paaugstinātās sadegšanas temp dēļ (liesie maisījumi :ekoceļš: ), tādēļ daļu no izplūdes gāzēm laiž atpakaļ ieplūdē, tā ir inerta, un spēj tik paņemt daļu no siltuma kamerā, neveidojot jaunu, un tā efekta dēļ arī liesā maisījuma sadegšana notiek zemākā temp - vienlaicīgi samazinot iespējamo NOx
neko neteikšu par to cik tas labi/slikti priekš paša dzinēja, bet tos, kas lien dīzelī un likvidē EGR/kvēpu filtrus, būtu jāatņem tādiem tiesības un jāļauj braukt tikai ar sabiedrisko | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Nu jā. Sešos no rīta neskaidrā lasot komentārus var neaiziet viss līdz galam. Brīnos vēl par daudz maz loģiskiem teikumiem. Uznāca vēlme palasīt poweru pirms miega.
Diezgan loģiski. Visi procesi jau notiek degkamerā.
Neredzu gan loģiku vadītaja tiesībām ar šo procesu pārveidošanu jeb atgriešanu normālā stāvoklī.[ Šo ziņu laboja Kaross, 05 Oct 2014, 14:19:57 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| tādēļ ka ekonomijas dēļ (likvidē aizaugušo egr) un izgriež dpf jācieš ir visiem citiem, kas, manuprāt, ir nepieļaujami, vēlies ekonomēt - brauc ar sabiedrisko un nebojā gaisu ko jāelpo visiem [ Šo ziņu laboja JZ, 05 Oct 2014, 14:23:34 ] | Offline | | |
bembukuss | | Kopš: 17. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 367
Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech
|
05 Oct 2014, 14:23:10 JZ rakstīja:
tādēļ ka ekonomijas dēļ (likvidē aizaugušo egr) un izgriež dpf jācieš ir visiem citiem, kas, manuprāt, ir nepieļaujami, vēlies ekonomēt - brauc ar sabiedrisko un nebojā gaisu ko jāelpo visiem
Ar kura gada auto brauc? Nevaru saprast par ko tur vispār cepties..
Ja amerikāņiem ir pie vienas vietas tā "zaļo" padarīšana un paši brauc ar 4 līdz 8 litru motoriem.. tad par kādu eko vispār iet runa???
Tas ka 100 auto no 1 miljarda brauks bez EGR un DPF.. diez vai tur kaut kas mainīsies.. | Offline | | |
Mikus188 | | Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
| Kāds vispār ir jaucis dzinēju kurā ir strādājis EGR ? tāda sajūta ka retums vot kad pajauksiet un redzēsiet savām acīm, tad parunāsim par to cik EGR ir labs vai slikts ! neko nesaku par jaunajiem dīzeļiem kuriem EGR būtu labāk neaiztikt , runāju par salīdzinoši vecākiem dzinējiem un ne tikai BMW. teorētiķi ibiomaķ ! | Offline | | |
|
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| EGR taču nav tikai dīzeļiem? Benzīna dzinējiem arī ir. | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
05 Oct 2014, 15:10:00 bembukuss rakstīja:
05 Oct 2014, 14:23:10 JZ rakstīja:
tādēļ ka ekonomijas dēļ (likvidē aizaugušo egr) un izgriež dpf jācieš ir visiem citiem, kas, manuprāt, ir nepieļaujami, vēlies ekonomēt - brauc ar sabiedrisko un nebojā gaisu ko jāelpo visiem
Ar kura gada auto brauc? Nevaru saprast par ko tur vispār cepties..
Ja amerikāņiem ir pie vienas vietas tā "zaļo" padarīšana un paši brauc ar 4 līdz 8 litru motoriem.. tad par kādu eko vispār iet runa???
Tas ka 100 auto no 1 miljarda brauks bez EGR un DPF.. diez vai tur kaut kas mainīsies..
gadijumā ja neesi informēts, USA ir ļoti stingri emisiju standarti, un viņiem noteikti nav pie vienas vietas gaisa kvalitāte. kā reiz nesen nomainiju savam amurikānim egr vārstu. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
05 Oct 2014, 15:10:00 bembukuss rakstīja:
05 Oct 2014, 14:23:10 JZ rakstīja:
tādēļ ka ekonomijas dēļ (likvidē aizaugušo egr) un izgriež dpf jācieš ir visiem citiem, kas, manuprāt, ir nepieļaujami, vēlies ekonomēt - brauc ar sabiedrisko un nebojā gaisu ko jāelpo visiem
Ar kura gada auto brauc? Nevaru saprast par ko tur vispār cepties..
Ja amerikāņiem ir pie vienas vietas tā "zaļo" padarīšana un paši brauc ar 4 līdz 8 litru motoriem.. tad par kādu eko vispār iet runa???
Tas ka 100 auto no 1 miljarda brauks bez EGR un DPF.. diez vai tur kaut kas mainīsies..
es cepjos par ko? man ir pamatots viedoklis par cilvēkiem kas likvidē EGR un DPF, un tev to, acīmredzot (jo piemini amerikāņus kā ekoloģijas etalonu), nesaprast
domā es aģitēšu tagad par tādu cilvēku sodīšanu, nē, TIK traki mani tas nesatrauc, bet tas nemaina faktu - EGR un DPF likvidētājiem ir poh uz savu un citu cilvēku veselību, viņiem ir svarīgi ietaupīt, un viņi domā - tas, ko es nesaprotu, nevar man kaitēt
100 no miljarda... | Offline | | |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
| Interesanti bet amputejot to egr varstu, degvielas paterins vaitad ari neizmainas uz slikto pusi. Vienkarsi esmu kautko taadu dzirdejis no tiem kuri vinu ir pasi iznemusi. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|