Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
Locis
28. Dec 2014, 23:51 #22321

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11229

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


28 Dec 2014, 23:36:42 kkas rakstīja:

28 Dec 2014, 22:46:21 Locis rakstīja:
zc 70 labak nee. par Volvo pilnpidzinu daudz slikta dzirdets. Sakot ar to,ka taa piedzina tada nosacita,beidzot ar to,ka salidzinosi biezi izbeidzas. Nu ja uz grantenes uzsakot prieksa izspolew,tad es nezinu,kas ir ziemaa. Braucis esmu un man kaa taadam benzingalvam tas liekas reali kaitinosi.

vispār cilvēkiem ir primitīva domāšana. kā padzird, ka autosam ir 4x4, tā uzreiz tiek pielīdzināts kkādam džipam ar slēdzamiem difiem un pazeminātajiem. pofig, tur vai getzā tas 4x4 vai kkādā universālā iestūķēts :lauki:
xc nav domāts slīpēšanai un sākotnēji nav arī bijis tam paredzēts.
pirms pirku, no a-z izstudēju. diezgan slikti ir līdz 2003. gadam, jo limited slip difs necieš kapeikjāšanu uz riepām un pakaļa pieslēdzas ar strādājošu ne visai ātri (1/4 rata, kad izspolē), bet var paslīpēt pa sniegu. pēc 2003. jau viss ir elektroniski (haldex, starp citu daudziem audi ar quattro uzlīmi ir tieši tāds pats ) un stabilitātes kotroles sistēmu astlēgt nevar. tikai pretspolēšanu. ja izņem drošinātāju 4x4 nestrādā.
vēl tam visam klāt pieliekam vismaz 500k nobraukumu (90% xc tā ir norma) + ir tur viena šlice, kura mēdz aprauties līdz 2005. gadam. Pēc tam nav tik izteikti.

pats izdoma un pats apvainojas. :d
1. cilveks arii prasija prieks slipesanas
2. acimredzot spried peec sevis,jo ar nevienu dzipu kam pazeminatie nesalidzinaju.
3. taa arii nevienu slavinosu vardu par to piedzinu nepateici..
Offline
innanna
28. Dec 2014, 23:53 #22322

Kopš: 24. Jan 2013

Ziņojumi: 121

Braucu ar:


28 Dec 2014, 23:51:39 martinssirants rakstīja:
Ko tu tur muldi, febi ir labaka izvele starp cenu un kvalitaati.


Nu tev to droši vien grosa pardevejs citiigi meģinaja ieskaidrot, kad pedejo reizi tur biji iegriezies.
Tāpat kā par to OPTIMAL, viens vecais jautaa: A kas tā par firmu? sakarīga?
Nu un protams, tā vietā, lai atbildētu, ka tā ir lēta huiņa atbilde skan apmeram: "Nuuu, angļu ražojums tas ir"

[ Šo ziņu laboja innanna, 28 Dec 2014, 23:55:20 ]

Offline
Lafter
28. Dec 2014, 23:54 #22323

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


28 Dec 2014, 23:50:24 Driver rakstīja:

28 Dec 2014, 23:36:42 kkas rakstīja:

28 Dec 2014, 22:46:21 Locis rakstīja:
zc 70 labak nee. par Volvo pilnpidzinu daudz slikta dzirdets. Sakot ar to,ka taa piedzina tada nosacita,beidzot ar to,ka salidzinosi biezi izbeidzas. Nu ja uz grantenes uzsakot prieksa izspolew,tad es nezinu,kas ir ziemaa. Braucis esmu un man kaa taadam benzingalvam tas liekas reali kaitinosi.

vispār cilvēkiem ir primitīva domāšana. kā padzird, ka autosam ir 4x4, tā uzreiz tiek pielīdzināts kkādam džipam ar slēdzamiem difiem un pazeminātajiem. pofig, tur vai getzā tas 4x4 vai kkādā universālā iestūķēts :lauki:
xc nav domāts slīpēšanai un sākotnēji nav arī bijis tam paredzēts.
pirms pirku, no a-z izstudēju. diezgan slikti ir līdz 2003. gadam, jo limited slip difs necieš kapeikjāšanu uz riepām un pakaļa pieslēdzas ar strādājošu ne visai ātri (1/4 rata, kad izspolē), bet var paslīpēt pa sniegu. pēc 2003. jau viss ir elektroniski (haldex, starp citu daudziem audi ar quattro uzlīmi ir tieši tāds pats ) un stabilitātes kotroles sistēmu astlēgt nevar. tikai pretspolēšanu. ja izņem drošinātāju 4x4 nestrādā.
vēl tam visam klāt pieliekam vismaz 500k nobraukumu (90% xc tā ir norma) + ir tur viena šlice, kura mēdz aprauties līdz 2005. gadam. Pēc tam nav tik izteikti.


neesmu iedzilinajies tajos awd veidos, bet pec shii teksta izlasisanas un apdomashanas sanak, ka visi mudsienu 4x4 auto ir suudi.
nevis kaa agak, kad bija blokis starp vienas ass ritenjiem, tad blokis starp abiem tiltiem. vecie auto vareja reali ar pusplikam riepam braukt jau starta spoledami ar visiem ratiem un cauri visam.

tagad sanak tads cetrritenju vienritenis, kuru var "paralizet" pacelot vienu ratu uz domkrata, ja iznjem drosinataju.
jo nevis tiek novadita grieze uz otru, bet gan ar pretslides elektronikas palidzibu piebremzets tas ritenis, kas izspole, lai visprastakais difs parvaditu griezes momentu uz otru riteni (tiltu)

da nu nahuj :iedodiet_njivu:
Pa lielam ta ir, es ar savu Q dabūju vilkt kkadu qashqai veidīgo ar augstaku klīrensu, kurš vienkārši nekustejās vairs. Spoleja tikai priekša, kgan AWD

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
martinssirants
28. Dec 2014, 23:56 #22324

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


28 Dec 2014, 23:53:43 innanna rakstīja:

28 Dec 2014, 23:51:39 martinssirants rakstīja:
Ko tu tur muldi, febi ir labaka izvele starp cenu un kvalitaati.


Nu tev to droši vien grosa pardevejs citiigi meģinaja ieskaidrot, kad pedejo reizi tur biji iegriezies.


Nee es to paarbaudu praksee, atskiriba no tevis. Augsejas sviras liec kadas gribi, vinas tapat vairak par 40 tk pa sitiem celiem netur.
Offline
uldens1
28. Dec 2014, 23:59 #22325

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16214

Braucu ar:

es pasudam ari liku gan letos ķiniešus gan dargakas,tureja lidzigiOEM nepameģinaju
Offline
FFX
28. Dec 2014, 23:59 #22326

Kopš: 08. Apr 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 360

Braucu ar:

Vienīgais, kas netur, ir tavs ānuss, kad tevi darbina dirsā, padla.
Offline
martinssirants
29. Dec 2014, 00:00 #22327

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


28 Dec 2014, 23:59:23 FFX rakstīja:
Vienīgais, kas netur, ir tavs ānuss, kad tevi darbina dirsā, padla.


Ej paremonte savu semeri snikera cienitaj, kamer neesu tevi nokjeris un samizojis.
Offline
innanna
29. Dec 2014, 00:02 #22328

Kopš: 24. Jan 2013

Ziņojumi: 121

Braucu ar:

Vari dzivot talak ar savu praksi.

Pērc vislētāko kkādu EGT (kurš tapat ir imho labaks par topranu un citiem lidzigajiem), kur viena svira iet 10-15eur/gab, un maini kaut katru gadu visas sviras pirms skates.

VAI

Pērc max dargu un kvalitatiivu sviru, lai nebutu jašanaas un varetu maukt cik jau nu tas resurss atļauj.

A nopirkt kaut kadi febi kurš reali ir tads pats meesls kaa visi letie tikai maksaa savus 30-40% vairak, kur loģika?
Offline
martinssirants
29. Dec 2014, 00:03 #22329

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


28 Dec 2014, 23:59:19 uldens1 rakstīja:
es pasudam ari liku gan letos ķiniešus gan dargakas,tureja lidzigiOEM nepameģinaju


Oem jau itka esot trw.
Offline
martinssirants
29. Dec 2014, 00:03 #22330

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


29 Dec 2014, 00:02:39 innanna rakstīja:
Vari dzivot talak ar savu praksi.

Pērc vislētāko kkādu EGT (kurš tapat ir imho labaks par topranu un citiem lidzigajiem), kur viena svira iet 10-15eur/gab, un maini kaut katru gadu visas sviras pirms skates.

VAI

Pērc max dargu un kvalitatiivu sviru, lai nebutu jašanaas un varetu maukt cik jau nu tas resurss atļauj.

A nopirkt kaut kadi febi kurš reali ir tads pats meesls kaa visi letie tikai maksaa savus 30-40% vairak, kur loģika?


Logjika ir taada, ka gudri dirst nav malku cirst.

[ Šo ziņu laboja martinssirants, 29 Dec 2014, 00:04:13 ]

Offline
kkas
29. Dec 2014, 00:04 #22331

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9335

Braucu ar: Alfu


28 Dec 2014, 23:47:15 martinssirants rakstīja:

28 Dec 2014, 23:36:42 kkas rakstīja:

28 Dec 2014, 22:46:21 Locis rakstīja:
zc 70 labak nee. par Volvo pilnpidzinu daudz slikta dzirdets. Sakot ar to,ka taa piedzina tada nosacita,beidzot ar to,ka salidzinosi biezi izbeidzas. Nu ja uz grantenes uzsakot prieksa izspolew,tad es nezinu,kas ir ziemaa. Braucis esmu un man kaa taadam benzingalvam tas liekas reali kaitinosi.

vispār cilvēkiem ir primitīva domāšana. kā padzird, ka autosam ir 4x4, tā uzreiz tiek pielīdzināts kkādam džipam ar slēdzamiem difiem un pazeminātajiem. pofig, tur vai getzā tas 4x4 vai kkādā universālā iestūķēts :lauki:
xc nav domāts slīpēšanai un sākotnēji nav arī bijis tam paredzēts.
pirms pirku, no a-z izstudēju. diezgan slikti ir līdz 2003. gadam, jo limited slip difs necieš kapeikjāšanu uz riepām un pakaļa pieslēdzas ar strādājošu ne visai ātri (1/4 rata, kad izspolē), bet var paslīpēt pa sniegu. pēc 2003. jau viss ir elektroniski (haldex, starp citu daudziem audi ar quattro uzlīmi ir tieši tāds pats ) un stabilitātes kotroles sistēmu astlēgt nevar. tikai pretspolēšanu. ja izņem drošinātāju 4x4 nestrādā.
vēl tam visam klāt pieliekam vismaz 500k nobraukumu (90% xc tā ir norma) + ir tur viena šlice, kura mēdz aprauties līdz 2005. gadam. Pēc tam nav tik izteikti.



Un kad bus jamaina pakaljejie amortizatori, ko tad dariisi? Vinam jau nak tie jobnutie nivomat pashnoturoshie, kas maksaa 400 eiro gabalaa. :smscredit:


ielikšu parastos amīšus un atsperes citas.
Offline
martinssirants
29. Dec 2014, 00:07 #22332

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


29 Dec 2014, 00:04:37 kkas rakstīja:

28 Dec 2014, 23:47:15 martinssirants rakstīja:

28 Dec 2014, 23:36:42 kkas rakstīja:

28 Dec 2014, 22:46:21 Locis rakstīja:
zc 70 labak nee. par Volvo pilnpidzinu daudz slikta dzirdets. Sakot ar to,ka taa piedzina tada nosacita,beidzot ar to,ka salidzinosi biezi izbeidzas. Nu ja uz grantenes uzsakot prieksa izspolew,tad es nezinu,kas ir ziemaa. Braucis esmu un man kaa taadam benzingalvam tas liekas reali kaitinosi.

vispār cilvēkiem ir primitīva domāšana. kā padzird, ka autosam ir 4x4, tā uzreiz tiek pielīdzināts kkādam džipam ar slēdzamiem difiem un pazeminātajiem. pofig, tur vai getzā tas 4x4 vai kkādā universālā iestūķēts :lauki:
xc nav domāts slīpēšanai un sākotnēji nav arī bijis tam paredzēts.
pirms pirku, no a-z izstudēju. diezgan slikti ir līdz 2003. gadam, jo limited slip difs necieš kapeikjāšanu uz riepām un pakaļa pieslēdzas ar strādājošu ne visai ātri (1/4 rata, kad izspolē), bet var paslīpēt pa sniegu. pēc 2003. jau viss ir elektroniski (haldex, starp citu daudziem audi ar quattro uzlīmi ir tieši tāds pats ) un stabilitātes kotroles sistēmu astlēgt nevar. tikai pretspolēšanu. ja izņem drošinātāju 4x4 nestrādā.
vēl tam visam klāt pieliekam vismaz 500k nobraukumu (90% xc tā ir norma) + ir tur viena šlice, kura mēdz aprauties līdz 2005. gadam. Pēc tam nav tik izteikti.



Un kad bus jamaina pakaljejie amortizatori, ko tad dariisi? Vinam jau nak tie jobnutie nivomat pashnoturoshie, kas maksaa 400 eiro gabalaa. :smscredit:


ielikšu parastos amīšus un atsperes citas.


Vot tur jau taa lieta ka neieliksi viss!
Offline
Fandulis
29. Dec 2014, 00:08 #22333

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13382

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Ja taa ir taa apaksheejaa svira, tad apē vinja tik arii maksaa. Bet tas ir dhja vienalga
Offline
kkas
29. Dec 2014, 00:09 #22334

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9335

Braucu ar: Alfu


29 Dec 2014, 00:07:15 martinssirants rakstīja:

29 Dec 2014, 00:04:37 kkas rakstīja:

28 Dec 2014, 23:47:15 martinssirants rakstīja:

28 Dec 2014, 23:36:42 kkas rakstīja:

28 Dec 2014, 22:46:21 Locis rakstīja:
zc 70 labak nee. par Volvo pilnpidzinu daudz slikta dzirdets. Sakot ar to,ka taa piedzina tada nosacita,beidzot ar to,ka salidzinosi biezi izbeidzas. Nu ja uz grantenes uzsakot prieksa izspolew,tad es nezinu,kas ir ziemaa. Braucis esmu un man kaa taadam benzingalvam tas liekas reali kaitinosi.

vispār cilvēkiem ir primitīva domāšana. kā padzird, ka autosam ir 4x4, tā uzreiz tiek pielīdzināts kkādam džipam ar slēdzamiem difiem un pazeminātajiem. pofig, tur vai getzā tas 4x4 vai kkādā universālā iestūķēts :lauki:
xc nav domāts slīpēšanai un sākotnēji nav arī bijis tam paredzēts.
pirms pirku, no a-z izstudēju. diezgan slikti ir līdz 2003. gadam, jo limited slip difs necieš kapeikjāšanu uz riepām un pakaļa pieslēdzas ar strādājošu ne visai ātri (1/4 rata, kad izspolē), bet var paslīpēt pa sniegu. pēc 2003. jau viss ir elektroniski (haldex, starp citu daudziem audi ar quattro uzlīmi ir tieši tāds pats ) un stabilitātes kotroles sistēmu astlēgt nevar. tikai pretspolēšanu. ja izņem drošinātāju 4x4 nestrādā.
vēl tam visam klāt pieliekam vismaz 500k nobraukumu (90% xc tā ir norma) + ir tur viena šlice, kura mēdz aprauties līdz 2005. gadam. Pēc tam nav tik izteikti.



Un kad bus jamaina pakaljejie amortizatori, ko tad dariisi? Vinam jau nak tie jobnutie nivomat pashnoturoshie, kas maksaa 400 eiro gabalaa. :smscredit:


ielikšu parastos amīšus un atsperes citas.


Vot tur jau taa lieta ka neieliksi viss!

jo?
esmu jau vienreiz licis, nekādu problēmu.
Offline
Fandulis
29. Dec 2014, 00:09 #22335

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13382

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


29 Dec 2014, 00:07:15 martinssirants rakstīja:

29 Dec 2014, 00:04:37 kkas rakstīja:

28 Dec 2014, 23:47:15 martinssirants rakstīja:

28 Dec 2014, 23:36:42 kkas rakstīja:

28 Dec 2014, 22:46:21 Locis rakstīja:
zc 70 labak nee. par Volvo pilnpidzinu daudz slikta dzirdets. Sakot ar to,ka taa piedzina tada nosacita,beidzot ar to,ka salidzinosi biezi izbeidzas. Nu ja uz grantenes uzsakot prieksa izspolew,tad es nezinu,kas ir ziemaa. Braucis esmu un man kaa taadam benzingalvam tas liekas reali kaitinosi.

vispār cilvēkiem ir primitīva domāšana. kā padzird, ka autosam ir 4x4, tā uzreiz tiek pielīdzināts kkādam džipam ar slēdzamiem difiem un pazeminātajiem. pofig, tur vai getzā tas 4x4 vai kkādā universālā iestūķēts :lauki:
xc nav domāts slīpēšanai un sākotnēji nav arī bijis tam paredzēts.
pirms pirku, no a-z izstudēju. diezgan slikti ir līdz 2003. gadam, jo limited slip difs necieš kapeikjāšanu uz riepām un pakaļa pieslēdzas ar strādājošu ne visai ātri (1/4 rata, kad izspolē), bet var paslīpēt pa sniegu. pēc 2003. jau viss ir elektroniski (haldex, starp citu daudziem audi ar quattro uzlīmi ir tieši tāds pats ) un stabilitātes kotroles sistēmu astlēgt nevar. tikai pretspolēšanu. ja izņem drošinātāju 4x4 nestrādā.
vēl tam visam klāt pieliekam vismaz 500k nobraukumu (90% xc tā ir norma) + ir tur viena šlice, kura mēdz aprauties līdz 2005. gadam. Pēc tam nav tik izteikti.



Un kad bus jamaina pakaljejie amortizatori, ko tad dariisi? Vinam jau nak tie jobnutie nivomat pashnoturoshie, kas maksaa 400 eiro gabalaa. :smscredit:


ielikšu parastos amīšus un atsperes citas.


Vot tur jau taa lieta ka neieliksi viss!

bet varbuut vinjsh csdd strādaaa
..kaut gan aklo tur ariidaudz

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 29 Dec 2014, 00:10:58 ]

Offline
kkas
29. Dec 2014, 00:13 #22336

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9335

Braucu ar: Alfu

tā paša gada bmw pneimo piekare ir akmens laikmets, salīdzinot ar nivotmat
nivomat amītis ir resnāks par parastu un viss. tur nevajag ne kompresoru, ne trubas, uc šņagu
Offline
martinssirants
29. Dec 2014, 00:13 #22337

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


29 Dec 2014, 00:09:34 kkas rakstīja:

29 Dec 2014, 00:07:15 martinssirants rakstīja:

29 Dec 2014, 00:04:37 kkas rakstīja:

28 Dec 2014, 23:47:15 martinssirants rakstīja:

28 Dec 2014, 23:36:42 kkas rakstīja:

28 Dec 2014, 22:46:21 Locis rakstīja:
zc 70 labak nee. par Volvo pilnpidzinu daudz slikta dzirdets. Sakot ar to,ka taa piedzina tada nosacita,beidzot ar to,ka salidzinosi biezi izbeidzas. Nu ja uz grantenes uzsakot prieksa izspolew,tad es nezinu,kas ir ziemaa. Braucis esmu un man kaa taadam benzingalvam tas liekas reali kaitinosi.

vispār cilvēkiem ir primitīva domāšana. kā padzird, ka autosam ir 4x4, tā uzreiz tiek pielīdzināts kkādam džipam ar slēdzamiem difiem un pazeminātajiem. pofig, tur vai getzā tas 4x4 vai kkādā universālā iestūķēts :lauki:
xc nav domāts slīpēšanai un sākotnēji nav arī bijis tam paredzēts.
pirms pirku, no a-z izstudēju. diezgan slikti ir līdz 2003. gadam, jo limited slip difs necieš kapeikjāšanu uz riepām un pakaļa pieslēdzas ar strādājošu ne visai ātri (1/4 rata, kad izspolē), bet var paslīpēt pa sniegu. pēc 2003. jau viss ir elektroniski (haldex, starp citu daudziem audi ar quattro uzlīmi ir tieši tāds pats ) un stabilitātes kotroles sistēmu astlēgt nevar. tikai pretspolēšanu. ja izņem drošinātāju 4x4 nestrādā.
vēl tam visam klāt pieliekam vismaz 500k nobraukumu (90% xc tā ir norma) + ir tur viena šlice, kura mēdz aprauties līdz 2005. gadam. Pēc tam nav tik izteikti.



Un kad bus jamaina pakaljejie amortizatori, ko tad dariisi? Vinam jau nak tie jobnutie nivomat pashnoturoshie, kas maksaa 400 eiro gabalaa. :smscredit:


ielikšu parastos amīšus un atsperes citas.


Vot tur jau taa lieta ka neieliksi viss!

jo?
esmu jau vienreiz licis, nekādu problēmu.


Davai nesleep sveci zem puura. Kaads setups tev tur tagad staav? Fiziski tur nekas neder nevicot muhljaazhu....
Offline
kkas
29. Dec 2014, 00:17 #22338

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9335

Braucu ar: Alfu


29 Dec 2014, 00:13:17 martinssirants rakstīja:

29 Dec 2014, 00:09:34 kkas rakstīja:

29 Dec 2014, 00:07:15 martinssirants rakstīja:

29 Dec 2014, 00:04:37 kkas rakstīja:

28 Dec 2014, 23:47:15 martinssirants rakstīja:

28 Dec 2014, 23:36:42 kkas rakstīja:

28 Dec 2014, 22:46:21 Locis rakstīja:
zc 70 labak nee. par Volvo pilnpidzinu daudz slikta dzirdets. Sakot ar to,ka taa piedzina tada nosacita,beidzot ar to,ka salidzinosi biezi izbeidzas. Nu ja uz grantenes uzsakot prieksa izspolew,tad es nezinu,kas ir ziemaa. Braucis esmu un man kaa taadam benzingalvam tas liekas reali kaitinosi.

vispār cilvēkiem ir primitīva domāšana. kā padzird, ka autosam ir 4x4, tā uzreiz tiek pielīdzināts kkādam džipam ar slēdzamiem difiem un pazeminātajiem. pofig, tur vai getzā tas 4x4 vai kkādā universālā iestūķēts :lauki:
xc nav domāts slīpēšanai un sākotnēji nav arī bijis tam paredzēts.
pirms pirku, no a-z izstudēju. diezgan slikti ir līdz 2003. gadam, jo limited slip difs necieš kapeikjāšanu uz riepām un pakaļa pieslēdzas ar strādājošu ne visai ātri (1/4 rata, kad izspolē), bet var paslīpēt pa sniegu. pēc 2003. jau viss ir elektroniski (haldex, starp citu daudziem audi ar quattro uzlīmi ir tieši tāds pats ) un stabilitātes kotroles sistēmu astlēgt nevar. tikai pretspolēšanu. ja izņem drošinātāju 4x4 nestrādā.
vēl tam visam klāt pieliekam vismaz 500k nobraukumu (90% xc tā ir norma) + ir tur viena šlice, kura mēdz aprauties līdz 2005. gadam. Pēc tam nav tik izteikti.



Un kad bus jamaina pakaljejie amortizatori, ko tad dariisi? Vinam jau nak tie jobnutie nivomat pashnoturoshie, kas maksaa 400 eiro gabalaa. :smscredit:


ielikšu parastos amīšus un atsperes citas.


Vot tur jau taa lieta ka neieliksi viss!

jo?
esmu jau vienreiz licis, nekādu problēmu.


Davai nesleep sveci zem puura. Kaads setups tev tur tagad staav? Fiziski tur nekas neder nevicot muhljaazhu....

tu droši vien jauc ar FOUR-C piekari.
Offline
cirteejs
29. Dec 2014, 00:19 #22339

Kopš: 22. Feb 2008

Ziņojumi: 612

Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L

Imprezām GT (1995-2000), cik saprotu starp asīm ir viskozais bloķis, priekšā open-diffs, bet kas ir aizmugurē? Tāpat kā atmo Imprezām open-diffs?
Offline
martinssirants
29. Dec 2014, 00:21 #22340

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

Es neko nejaucu. Tu davai nenovirzies no teemas. Es tev uzdevu konkretu jautajumu. Ko tu ieliki pakaljejo origjinalo atsperu un amortinju vietaa?

Es ta zinu ka tu dirs tukshu. Jautajum ir vai tu pats to apjeedz...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo