Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
defekc
09. Jul 2013, 02:38 #2232

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

normaali iegrieza

Spied "Play", lai skatītos video!


The crew of the Boeing 777 that crashed at San Francisco airport realised seven seconds before impact that its speed was too slow and tried to abort landing a few seconds later, according to investigators – but by then it was too late.

Authorities said on Monday that Asiana Airlines flight 214, which smashed onto the runway on Saturday after a flight from Seoul, was going "significantly below" its target landing speed of 137 knots.

Independent flight-tracking data indicated it might have been travelling at around 85 knots – approaching a stall – just before its tail hit a sea wall separating the airport from the bay.

[ Šo ziņu laboja defekc, 09 Jul 2013, 02:41:26 ]

Offline
barker
09. Jul 2013, 22:25 #2233

Kopš: 26. Jan 2006

Ziņojumi: 401

Braucu ar:

Skatos flightradarā - septiņas lidmašīnas virs pieRīgas riņķo.wtf?
P.S.Laikam nosēdās,bet visas rindiņā kādus trīs luņķus līdz Jelgavai taisīja.

[ Šo ziņu laboja barker, 09 Jul 2013, 22:35:43 ]

Offline
kamikadzemk
09. Jul 2013, 22:31 #2234

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Lielā vakara ielidošana un pārītis ielikti gaidīšanas zonā. Normāla parādība

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
Instigater
09. Jul 2013, 22:37 #2235

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

A tas tā normāli no Honkongas uz Filadelfiju lidot vienā rāvienā pāri Eiropai?
Offline
kamikadzemk
09. Jul 2013, 22:45 #2236

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Paskatījos attālumu starp pilsētām ~8000 jūdzes un ir lidmašīnas, kas lido pat vēl tālāk, piemēram, Boeing 747ER. Tā kā viss kārtībā Un, ja jau lido tad jau zina, ka aizlidos līdz galam.

[ Šo ziņu laboja kamikadzemk, 09 Jul 2013, 22:46:53 ]



-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
SuperSonic
10. Jul 2013, 17:03 #2237

Kopš: 07. Jul 2013

Ziņojumi: 340

Braucu ar: M5 F10, M5 E34, E65 FL

B777

"Vienlaikus gan piloti neslēpj, ka paši nav laikus pamanījuši, ka lidmašīna lido ar nepietiekamu ātrumu un nespēja izvairīties no avārijas."

- lašaras. Uz ko TAD viņi skatījās?

edit: vēl pie tam aviation herald bija teikts ka throttles bijushas IDLE! Psc.

[ Šo ziņu laboja SuperSonic, 10 Jul 2013, 17:06:49 ]

Offline
arizah
11. Jul 2013, 00:12 #2238

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Par idle - nenostabilizēts un pārāk augsts approach, rezultātā čaļi izlemj iedarbināt FLCH (Flight level change). Viss būtu pareizi - iestāda uz 0, engines aiziet uz idle un visi berzē rokas un gaida, kamēr tiks noķerts GS (glide slope) un aktivizēsies autothrottle. Taču tā kā īpaši daudz ar B777 pirms tam nau lidots, čaļiem izkrīt no prāta tāds sīkums, ka FLCH disablē autothrottli, respektīvi dara precīzi to, ko tam uzdots darīt - maina augstumu uz iestādīto. GS savukārt noķerts netiek, jo kā jau noskaidrojām - tajā dienā nedarbojās. Kārtējais gadījums, kad piloti nokrāvušies ar kompjūteriem, līdz pēdējam tic, ka viss būs labi un aizmirst pašu galveno savu uzdevumu - fly the plane

[ Šo ziņu laboja arizah, 11 Jul 2013, 00:15:58 ]

Offline
RVR
11. Jul 2013, 00:21 #2239

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22293

Braucu ar: RVR


11 Jul 2013, 00:12:11 arizah rakstīja:
...visi berzē rokas un gaida, kamēr tiks noķerts GS (glide slope) [..] GS savukārt noķerts netiek, jo kā jau noskaidrojām - tajā dienā nedarbojās.


Vispār jau nenāk par skādi iepazīties ar aktuālajiem NOTAM-iem pirms izlidošanas
Offline
arizah
11. Jul 2013, 00:31 #2240

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

nav jau šaubu, ka viņi to zināja. vienkārši ātrumā nesalika kopā "puzzli". vismaz pie mums to pasaka arī ATIS. vai pūstošā kapitālisma zemē tāds izgudrojums ir ieviests,

+ gan jau ka puzzlē ir vēl pagaidām nezināmi elementi. skaidrs, ka nejau prikola pēc tajā bortā ielika.

[ Šo ziņu laboja arizah, 11 Jul 2013, 00:39:58 ]

Offline
arizah
11. Jul 2013, 00:54 #2241

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

varbūt mazliet neprecīzi izteicos. runa ir par autothrottle wake-up, kuru disablē FLCH. jebkurā gadījumā sen nau lidots ar 777, tā ka atvaino par nelielām neprecizitātēm
Offline
arizah
11. Jul 2013, 00:59 #2242

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


11 Jul 2013, 00:54:26 bertons rakstīja:
Man vairaak interesee wtf vinji turpinaaja noseeshanos stall rezhiimaa, jo sasniedzot minimaalo aatrumu "sisteema breec" un pilniibaa tiek disableets autopilots plane:


stalls jau bija pašās beigās, kad taisīja GA, respektīvi rāva purnu gaisā. Tā kā tas bija tik ļoti novēloti UN tā kā throttli neviens nemanagēja, tad uzcelt no pilnīgas idles uz full - pats saproti.
Offline
RVR
11. Jul 2013, 08:43 #2243

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22293

Braucu ar: RVR


11 Jul 2013, 01:03:33 bertons rakstīja:
Mana versija ir ka chalji tur vnk koda :nasha_rasha:


Joki jokiem, bet ir bijuši gadījumi...

No www.mak.ru:

Ту-134 RA-65691 21.06.2011 Петрозаводск
Способствующими факторами явились:
- Неудовлетворительное взаимодействие в экипаже и управление ресурсами (CRM) со стороны командира ВС при выполнении захода на посадку, выразившееся в подчинении деятельности командира ВС штурману, проявляющему повышенную активность и находящемуся в лёгкой степени алкогольного опьянения, и фактическом устранении второго пилота из контура управления ВС на конечном этапе аварийного полёта.

Боинг-737-500 VP-BKO 14.09.2008 Пермь
По результатам судебно-медицинской экспертизы, выполненной в Государственном учреждении здравоохранения особого типа "Пермское областное бюро судебно-медицинской экспертизы", установлен факт наличия этилового алкоголя в организме КВС перед смертью.
Offline
arizah
11. Jul 2013, 09:49 #2244

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

enivei, lai vai kā, bet

Two Chinese teenagers died, one of them possibly after being run over by an emergency vehicle.

[ Šo ziņu laboja arizah, 11 Jul 2013, 09:52:35 ]

Offline
Onufrijs
11. Jul 2013, 12:14 #2245

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


11 Jul 2013, 12:04:13 bertons rakstīja:
abus pilotus apzhilbinaaja ar speshal laazeru kas liek smadzeneem aizmirst par gaazes ruchku

Nesen atpakaļ RIXā ar kaut ko mēģināja tur žilbināt.
Es tik nesaprotu, kā var no zemes apžilbināt pilotus ļočenei nosēžoties ? Piloti tak no kabīnes knapi skrejceļu redz, kur nu vēl kaut kādu lāzera staru no zemes
Offline
MBirkens
11. Jul 2013, 12:33 #2246

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

Kas šobrīd notiek RIX ar Airbaltic, kurš jau kādu laiku blakus skrejceļam stāv?
Offline
Ch
11. Jul 2013, 12:52 #2247

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


11 Jul 2013, 12:33:18 MBirkens rakstīja:
Kas šobrīd notiek RIX ar Airbaltic, kurš jau kādu laiku blakus skrejceļam stāv?

Ja nevis termināļa pusē, bet otrpus skrejceļam, tad drošivien dzinējus dzenā.
Offline
MBirkens
11. Jul 2013, 13:00 #2248

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar:


11 Jul 2013, 12:52:50 Ch rakstīja:

11 Jul 2013, 12:33:18 MBirkens rakstīja:
Kas šobrīd notiek RIX ar Airbaltic, kurš jau kādu laiku blakus skrejceļam stāv?

Ja nevis termināļa pusē, bet otrpus skrejceļam, tad drošivien dzinējus dzenā.

Novilka ar vilcēju no skrejceļa un noparkoja blakus tam, ugunsdzēsēji padežūrēja (drošivien standarta procedūra) tad ilgi turpināja stāvēt bez jebkādām darbībam ar vienu pieskatītāj auto blakus.
Offline
arizah
11. Jul 2013, 14:40 #2249

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


11 Jul 2013, 12:14:07 Onufrijs rakstīja:
Nesen atpakaļ RIXā ar kaut ko mēģināja tur žilbināt.
Es tik nesaprotu, kā var no zemes apžilbināt pilotus ļočenei nosēžoties ? Piloti tak no kabīnes knapi skrejceļu redz, kur nu vēl kaut kādu lāzera staru no zemes


ņemot vērā, ka man tie šķībie visi vienā maisā, tad iespējams tur ir kaut kāda līdzīga filozofija ieslēgusies, kā p33sly savulaik aprakstīja:

23 Dec 2011, 12:12:37 p33sly rakstīja:
[...] ķīnieši pēc tradīcijam nevar atzīt savu vainu. viņi izdomā acīmredzami stulbus klaji kliedzošus melus, lai nebūtu jāatzīst vaina. pēc ķīnas tradīcijām vaina(garantija) neeksistē vienkārši. tā saucās "ķīnieša seja". ķīnietis nedrīkst pazaudēt "seju".

nu piemēram ķīnietis kavē darbu. da jebkāds iemesls būs: uzbrauca mašīna, kavējās vilciens, nokrita komēta, slēgta iela. vēsā sejā. tikai ne, ka pats vainīgs. tikai ne pateikt sorry. tas būtu zaudēt seju. bet ja cita ķīnieša klātbūtnē tu pierādi, ka komēta nenokrita, tad diezgan reāli ir, ka tas cilvēks varētu no darba aiziet. jo viņš būs zaudējis savu seju. mums to nesaprast un labāk likties mierā. vienkāršāk ir nomainīt cilvēku. viņi takš te miljards
Offline
VMR
11. Jul 2013, 15:12 #2250

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

Kāpēc tam Boingam jumts izdedzis? Kas tur salonā varēja tā aizdegties?
Offline
PASSATizhi
11. Jul 2013, 15:30 #2251

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


It kā sākotnēji esot iegādāts rezerves daļām, varbūt kāds tuvāk stāvošs pakomentēs kas ar viņu notiek pašlaik



kur var pieteikties uz daļām?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo