Online
Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika IV
Autors | Ziņojums |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6623
Braucu ar: quattro
| Diezgan bieži gan brauc ar veciem, bet ne lētiem auto, kas arī ar sarkasma pieskaņu tiek uzsvērts rakstā. Izskatās, ka arī vissāpīgāk šo rakstu uztver tieši tie pieminētie indivīdi. Pārējais jau tur pa lielam sausa statistika. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
| Ka tik vairāk nepastrādājot ar to pašu statistiku neizrādās, ka vidēji uz iedzīvotāju Latvijā ir pilnīgi normāls daudzums un vidējais vecums "V8" braucamlīdzekļiem, tikai Dacīšu ziņā atpaliekam. Kas vēlreiz apliecinātu, ka ne jau ar "ekoloģiju" pie mums ir problēmas bet ar vidusšķiras maksātspēju.
Nesen bija statistika, ka Londonā privātmāja vidēji maksājot 13 vidējās Lielbritānijas iedzīvotāja gada algas un tas esot nenormāli daudz. Parēķinot vidējās gada algas Rīgā un salīdzinot ar privātmāju cenām ir skaidrs, ka nekustamajam īpašumam Rīgā būītu jāmaksā daudz mazāk un Lielbritānijā pat nenojauš, ka nekustamais īpašums vietējiem izrādās nopērkamāks kā vietējiem Latvijā. Tā ka te vienkārši nav nekādas kārtības. Ja mēs jau tā statistiski vidēji pārmaksājam par nekustamo īpašumu, tad kur lai vēl atrodas līdzekļi lai pirktu transportu "kā Eiropā"? | Offline | | |
robobots | | Kopš: 14. Nov 2019
No: Rīga
Ziņojumi: 309
Braucu ar: glanci
| domaju tie kas kauc ja jaunu auto nevar atlauties jo slikta valdiba bet taja pasa laika brauc ar 5-20 g veciem premium butu parsteigti ja sakalkuletu piem lizinga maksajumus jaunai vidusklasei ne-minimalka (piem peugetot 2008 ar videju komplektaciju apm 150e ar pirmo iemaksu 10-15%) un atvertu exceli ieguldijumus kas nepieciesami lai to premium uztureetu pie normalas dzivibas + riepas, nodokli, apdrosinasanas un visas parejas lietas.
jaa, pachota nav, tacu nav ari lietoto riepu topika problemas utt. + man liekas jau trenda paliek domat ka ar veciem bmw un mersiem brauc tikai lohi, bet normali cilveki nem jaunu/mazlietotu videejo klasi un par dzivi negruzas, jo komplektacijas tagad uj uj uj. Kaut vai hyundai i30n kas ir proper hot hatch var sarunat skandi pa 23-24, pirmo iemaksu pastiepjot nedaudz lielaku ka 15% un ar atlikuso vertibu pec 5 g 30% jebkurs var braukt ar pilnigi jaunu hot hatch ar garantiju utt pa 200-250 e menesi aka 2k-2.5k gadaa. cik aiziet normali uzturot kkadu 535 vai x5 gada? cik pa 2 gadiem utt. mulkibas ir ka nevar atlauties, jebkurs kuram ir veca premium lamata var nopirkt jaunu auto, un ne jau dacia tipa miskasti. vnk negrib. un tas ir ok - es personigi ari labak ar 5-10gv bmw neka jaunu pežo [ Šo ziņu laboja robobots, 15 Jan 2020, 16:10:38 ] | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
15 Jan 2020, 16:05:48 @robobots rakstīja:
domaju tie kas kauc ja jaunu auto nevar atlauties jo slikta valdiba bet taja pasa laika brauc ar 5-20 g veciem premium butu parsteigti ja sakalkuletu piem lizinga maksajumus jaunai vidusklasei ne-minimalka (piem peugetot 2008 ar videju komplektaciju apm 150e ar pirmo iemaksu 10-15%) un atvertu exceli ieguldijumus kas nepieciesami lai to premium uztureetu pie normalas dzivibas + riepas, nodokli, apdrosinasanas un visas parejas lietas.
jaa, pachota nav, tacu nav ari lietoto riepu topika problemas utt. + man liekas jau trenda paliek domat ka ar veciem bmw un mersiem brauc tikai lohi, bet normali cilveki nem jaunu/mazlietotu videejo klasi un par dzivi negruzas, jo komplektacijas tagad uj uj uj. Kaut vai hyundai i30n kas ir proper hot hatch var sarunat skandi pa 23-24, pirmo iemaksu pastiepjot nedaudz lielaku ka 15% un ar atlikuso vertibu pec 5 g 30% jebkurs var braukt ar pilnigi jaunu hot hatch ar garantiju utt pa 200-250 e menesi aka 2k-2.5k gadaa. cik aiziet normali uzturot kkadu 535 vai x5 gada? cik pa 2 gadiem utt. mulkibas ir ka nevar atlauties, jebkurs kuram ir veca premium lamata var nopirkt jaunu auto, un ne jau dacia tipa miskasti. vnk negrib. un tas ir ok - es personigi ari labak ar 5-10gv bmw neka jaunu pežo
Puse no problēmas jau ir tā, ka maz kas gatavs maksāt par normālu lietietu auto. Ja nepirktu lūžņus (tomēr mēģinot izspiest vairāk kā var), tad rumbula bankrotētu, kreisiem ievedējiem vairs darba nebūtu un pēkšņi izrādītos, ka ar vecu premium tomēr ir lētāk braukt kā jaunu mazauto. Vēl jau jāatceras, ka Latvijā attālumi mazi un maz kam priekš ģimenes auto salasās lielie nobraukumi. Ar 10000 km gadā vienkārši nav vērts pirkt jaunu auto, nekad un nekādu. Jebkuras saistības jebkuram auto būs lielākas kā uzturot normalu vecu premium auto šādiem nobraukumiem. OK, nekas nav mūžīgs, bet tiem, kas brauc pa 10000 km gadā ļoti labi der 10+ gadus veci, kopti premium auto. Ja auto izmanto brīvdienas, lai atpustos, tad to gribas darīt ar prieku, nevis ar piespiešanos kratīties kaut kur "jo vajag". | Offline | | |
robobots | | Kopš: 14. Nov 2019
No: Rīga
Ziņojumi: 309
Braucu ar: glanci
|
15 Jan 2020, 16:20:48 @Mizx rakstīja:
15 Jan 2020, 16:05:48 @robobots rakstīja:
domaju tie kas kauc ja jaunu auto nevar atlauties jo slikta valdiba bet taja pasa laika brauc ar 5-20 g veciem premium butu parsteigti ja sakalkuletu piem lizinga maksajumus jaunai vidusklasei ne-minimalka (piem peugetot 2008 ar videju komplektaciju apm 150e ar pirmo iemaksu 10-15%) un atvertu exceli ieguldijumus kas nepieciesami lai to premium uztureetu pie normalas dzivibas + riepas, nodokli, apdrosinasanas un visas parejas lietas.
jaa, pachota nav, tacu nav ari lietoto riepu topika problemas utt. + man liekas jau trenda paliek domat ka ar veciem bmw un mersiem brauc tikai lohi, bet normali cilveki nem jaunu/mazlietotu videejo klasi un par dzivi negruzas, jo komplektacijas tagad uj uj uj. Kaut vai hyundai i30n kas ir proper hot hatch var sarunat skandi pa 23-24, pirmo iemaksu pastiepjot nedaudz lielaku ka 15% un ar atlikuso vertibu pec 5 g 30% jebkurs var braukt ar pilnigi jaunu hot hatch ar garantiju utt pa 200-250 e menesi aka 2k-2.5k gadaa. cik aiziet normali uzturot kkadu 535 vai x5 gada? cik pa 2 gadiem utt. mulkibas ir ka nevar atlauties, jebkurs kuram ir veca premium lamata var nopirkt jaunu auto, un ne jau dacia tipa miskasti. vnk negrib. un tas ir ok - es personigi ari labak ar 5-10gv bmw neka jaunu pežo
OK, nekas nav mūžīgs, bet tiem, kas brauc pa 10000 km gadā ļoti labi der 10+ gadus veci, kopti premium auto.
absoluti piekritu
tikai kas ar tiem lietoto detalu topikiem
lietoto riepu topikiem
dpf topikiem
'kur letak' topikiem
'kkas nestrada, vajag interneta diagnostiku' topikiem
es nesaku ka visi kas brauc ar lietotu premium ir tadi, un tiem cilvekiem nauda ir. tikai ta nauda aiziet seku, nevis celona risinasanai. braukt ar vecu, koptu premium ir bauda bez bazara, tikai cik daudzi no drotiem kas uz ielam ir redzami ieiet taja kategorija un nav parkolhoziti par baisam summam? | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13618
Braucu ar: 30niekiem
|
15 Jan 2020, 16:20:48 @Mizx rakstīja:
Ar 10000 km gadā vienkārši nav vērts pirkt jaunu auto, nekad un nekādu. Jebkuras saistības jebkuram auto būs lielākas kā uzturot normalu vecu premium auto šādiem nobraukumiem. OK, nekas nav mūžīgs, bet tiem, kas brauc pa 10000 km gadā ļoti labi der 10+ gadus veci, kopti premium auto. Ja auto izmanto brīvdienas, lai atpustos, tad to gribas darīt ar prieku, nevis ar piespiešanos kratīties kaut kur "jo vajag".
Biju jau aizmirsis, ka vikipēdists visu zina labāk.
| Offline | | |
robobots | | Kopš: 14. Nov 2019
No: Rīga
Ziņojumi: 309
Braucu ar: glanci
|
15 Jan 2020, 16:55:14 @user rakstīja:
15 Jan 2020, 16:23:40 @robobots rakstīja:
absoluti piekritu
tikai kas ar tiem lietoto detalu topikiem
lietoto riepu topikiem
dpf topikiem
'kur letak' topikiem
'kkas nestrada, vajag interneta diagnostiku' topikiem
a Tu gribēji lai ir topiki - kur dārgāk? nu tas būtu diezgan slimi..
nē, tas nav tas ko es gribētu. es vispar neko negribu, katrs brauc ar to ko grib un var atlauties, kads pelna menesi 5k un brauc ar skoda 0 jo vnk neebjot, kads ar 1k menesi brauc ar semeri. vnk cik biezi tas ir racionali, jo pamata tas ir laiks - skraidisana pa srotiem, servisu apmeklejumi, zvanisanas apkart utt. bet ka jau teicu, tas ir fine. mans sakotnejais points bija ka nejau cilvekiem nav naudas lai pirktu jaunus vai pasvaigus auto, vnk loti liela dala izvelas to nedarit, investejot atkritumos kurus eiropa nav rentabli realizet - 3 litru dizeli 10 gadigi utt. | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Un es dzīvoju vienreiz. Attiecīgi, ja man auto nav pārvietošanās līdzeklis, tad es pērku to, kas man rada kaut kādā brīdī baudu un prieku. Ja man Dacia Sandero nerada prieku un braukšanas baudu, tad man nekad neviens nepiespiedīs tādu pirkt par savu naudu. Nevajag visu racionalizēt līdz pēdējam. Dzīvi ir jābauda. kāds to bauda ar izrūsējušu audi quattro vai kādu winterbīteri. Cits staigā ar 3000e vērtu pulksteni, lai gan 20e vērts verķis rādīs to pašu laiku. | Offline | | |
|
robobots | | Kopš: 14. Nov 2019
No: Rīga
Ziņojumi: 309
Braucu ar: glanci
| 3000€ pulkstenis neprasa Regulārās investīcijas un nepish prātu ik pa laikam | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
15 Jan 2020, 17:15:05 @robobots rakstīja:
3000€ pulkstenis neprasa Regulārās investīcijas un nepish prātu ik pa laikam
Man ir aizdomas, ka 3000€ pulkstenis bieži pēc laika prasa investēt vēl vienā tādā paša un tad vēl vienā, jo citādi nestaigāsi tak kā lohs ar vienu pulksteni. Bet tas pa 20€ tiešām nevienu nesatrauc. | Offline | | |
m8archa | | Kopš: 28. Dec 2009
Ziņojumi: 1086
Braucu ar: Zirdzinnu
|
15 Jan 2020, 17:15:05 @robobots rakstīja:
3000€ pulkstenis neprasa Regulārās investīcijas un nepish prātu ik pa laikam
Ja nebrauc ar nopistu miskasti no perekupa un mašīnu pieskata, tad arī ~10 gadus vecs ''premium'' kaplis tāpat būs patīkamāks, kā tādas pašas cenas 2020 dacija vai taml. sūds.
Kas attiecas uz Be, tad pirms ieviesa mega nodokļus, arī te reti kurš braukāja ar mazmotora sūdiem. [ Šo ziņu laboja m8archa, 15 Jan 2020, 17:38:12 ] | Offline | | |
robobots | | Kopš: 14. Nov 2019
No: Rīga
Ziņojumi: 309
Braucu ar: glanci
|
15 Jan 2020, 17:33:21 @Mizx rakstīja:
15 Jan 2020, 17:15:05 @robobots rakstīja:
3000€ pulkstenis neprasa Regulārās investīcijas un nepish prātu ik pa laikam
Man ir aizdomas, ka 3000€ pulkstenis bieži pēc laika prasa investēt vēl vienā tādā paša un tad vēl vienā, jo citādi nestaigāsi tak kā lohs ar vienu pulksteni. Bet tas pa 20€ tiešām nevienu nesatrauc.
Tieis tādēļ nesalīdzināmas kategorijas | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9328
Braucu ar: Alfu
|
15 Jan 2020, 17:35:51 @m8archa rakstīja:
15 Jan 2020, 17:15:05 @robobots rakstīja:
3000€ pulkstenis neprasa Regulārās investīcijas un nepish prātu ik pa laikam
Ja nebrauc ar nopistu miskasti no perekupa un mašīnu pieskata, tad arī ~10 gadus vecs ''premium'' kaplis tāpat būs patīkamāks, kā tādas pašas cenas 2020 dacija vai taml. sūds.
Kas attiecas uz Be, tad pirms ieviesa mega nodokļus, arī te reti kurš braukāja ar mazmotora sūdiem.
Padsmit un divdesmit gadīga premium auto ar ekstrām foršums beidas ar brīdi, kad randomā gļuko, nevar pekšņi pielaist vai noslāpst, jo mikrohēmas atslāņojas. Kko labojot detaļas sabirst rokās vai arī zvans no servisa, tipa mēs te gribējām nomainīt buksi, bet aprāvās rāmja skrūve. Būš biški jāpajauc, jānoņem bāka, vēl simts loriņu un rāmis... Aukstumā pielaist nevar, jo blja kompresija bišku tik palikusi [ Šo ziņu laboja kkas, 15 Jan 2020, 19:04:28 ] | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Nixx tad jau jāatļauj tikai ar elektro auto braukāt
Jebkurš iekšdedzes dzinējs šobrīd indē un piesārņo dabu. Kāds vairāk, kāds mazāk. | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Tāpēc par šo būtu jāspriež ekspertiem, lai tie nosaka robežu starp cilvēka vēlmi braukt ar audi 80 un kāda cita cilvēka vēlmi Rīgas centrā elpot meža līmeņa gaisu. Ne mums par to lemt. | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Es vispār nesaprotu nafig mums jālec augstāk par dirsu. Tūliņ pienāks mirklis, kad esošie šoferi mirs vairāk nekā tiesības iegūs jauni. Tad arī auto skaits samazināsies ar katru dienu. Neesam mēs UK vai Vācija, kur raujas dzīvot imigranti. Mēs izmirstam un neviens to neņem vērā. [ Šo ziņu laboja Staris, 15 Jan 2020, 23:53:09 ] | Offline | | |
|
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Rīga vēl ir īpašs stāsts, jo uz turieni raujas cilvēki no mazpilsētām. Savukārt lielā daļā mazpilsētu nu jau kādu laiku šoferi vairāk nomirst nekā piedzimst (un neaizbrauc uz Rīgu vai ārvalstīm). Tā kā piesārņojums no transporta ilgtermiņā var tikai samazināties ne pieaugt. Papildus neredzu jēgu principiāli piespiest vidējo slāni atteikties no baudāmu auto lietošanas, lai tikai bagātnieki varētu ar tādiem braukt, bet pārējiem būtu jābrauc ar mazsūdiem.
Rīgā dēļ piesārņojuma gan varētu droši uzlikt ierobežojumus iebraukšanai, bet ne mūžīgu. | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13618
Braucu ar: 30niekiem
| Nils aizpisās, bet Rīgā viss pa vecam. | Offline | | |
grunchs | | Kopš: 30. Sep 2014
No: Kuldīga
Ziņojumi: 610
Braucu ar: e21
|
18 Jan 2020, 23:37:52 @968-jk rakstīja:
Nils aizpisās, bet Rīgā viss pa vecam.
Vnk Rīgu vēl vairāk sapist nav iespējams. Viss OK! | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
https://twitter.com/akirstei/status/1218500627434700800
Aleksandrs Kiršteins
@akirstei
Kompetenču izglītība rada speciālistus (kalpus), kas apkalpo eliti, bet mums elites izglītības nav, tapēc sulaiņi apkalpos ES eliti! Briti spēja izstāties no ES, jo tur ir vīri, kas izglītību ieguva privātskolās (zēnu), kur konkurences cīņā stiprina gribu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|