Online
Pašreiz BMWPower skatās 246 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika IV
Autors | Ziņojums |
hronists | | Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
14 Jan 2020, 13:21:01 @user rakstīja:
pilnīgs sūds
user, ar tevi ir smieklīgi diskutēt. tu ne tikai neatbildi uz diviem vienkāršiem jautājumiem, bet beigās vēl kaut ko uzdirs tipa viss, argumenti beigušies, davai es vismaz kurpē iemīzīšu | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| 10 gadus vecs 2l dīzelis ēd 6 litrus uz 100, jauns piecus, ahujenna akcīzes celšana palīdzētu
pie tam nesamērīgs slogs uz nabadzīgākajiem iedzīvotājiem
jēga pirkt tos jaunākos budžeta auto, ja pēc pāris gadiem tos var saslaucīt spainītī, jo pretrūsas apstrāde ir sūds. Cik saprotu, tos volvo pērk jo starp labākajām pretrūsas apstrādēm[ Šo ziņu laboja DeeCee, 14 Jan 2020, 22:12:33 ] | Offline | | |
badmoon | | Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8443
Braucu ar: Braucu ar
| Pirktspēja ir tāda, kāda ir
Un latvietis vidējais izvēlēsies labāk 10 gadus vecu 3 litri+ tilpumu, nekā 3 gadīgu mazauto.
Un tam ir gan racionāli, gan nacionāli pamatojumi | Offline | | |
F50 | | Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
| The European commission will take the first step towards a common framework for setting minimum wages in EU member states on Tuesday as part of a pledge by its new president, Ursula von der Leyen to stem a “brain drain” from east to west.
Nu ko, ir laiks
Gribu redzēt cik vēnas valdība sagriezīs, lai šitam tiktu līdzi | Offline | | |
Krishus | | Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
|
14 Jan 2020, 13:21:01 @user rakstīja:
14 Jan 2020, 12:52:59 @hronists rakstīja:
14 Jan 2020, 11:50:55 @user rakstīja:
14 Jan 2020, 11:48:52 @hronists rakstīja:
14 Jan 2020, 11:35:01 @user rakstīja:
tā nu tiek uzturētas darba vietas budžeta iestādēs
https://www.apollo.lv/6871854/es-nosedeju-vesel...radatam-zadzibam
tb galvenais ir pavilkt garumā tiesvedību un chill - attaisnot, jo pagājis pārāk ilgs laika posms no nozieguma izdarīšanas brīža?
izlasi, lūdzu, rakstu! padomā! padomā vai šī lieta ir 26 gadus jāizmeklē? jāiztiesā? ko cietušie par to saka? vienkārši padomā pirms raksti huiņu! es kā nodokļu maksātājs nevēlos apmaksāt šo procesu
tu pats maz esi lasījis rakstu un ja esi, vai tu vari uzrakstīt kad notika pirmā tiesas sēde un kādu iemeslu dēļ šis process ir izstiepies uz tik daudz gadiem? tas viss tur ir uzrakstīts.
nemaz nerunājot par to, ka džeks zaga pa normālo nevis bulciņas no letes.
"inkriminēta sadzīves tehnikas, apģērbu un pārtikas produktu, tostarp, saldumu zādzības" to starp Tavas bulciņas
padomā pats.. viņš ir gadu nosēdējis.. viņš bija nepilngadīgs - kāds ir max sods, kas viņam draud? ņemot vērā, ka 1 gadu jau atsēdējis?
pie tam bija pēc tam citas epizodes, kurās nekas netika par šo minēts?
karoč - pilnīgs sūds! pilnīgs!
Tev, protams, ir visas tiesības atbalstīt visu šo.. kur tad viņš vainīgs pie tāda noilguma? pie tam, ja pēc tam vēl saskāries ar citām lietām?
Tu jau arī esi no tiem, kuri atbalsta, ka VIDs senāk sūtīja vēstules par 2 santīmu parādu.. 2 santīmu parāda piedzīšanai iztērēja 5 latus, bet kas jādara, tas jādra par laimi paši saprata, ka tas ir stulbi..
VID pats nesaprata, valuutas fonds tajaa laikaa kad aizdeva $ iestaastiija ka shitaa lietas neies cauri. | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
15 Jan 2020, 12:16:21 @Nixx rakstīja:
14 Jan 2020, 22:08:58 @DeeCee rakstīja:
10 gadus vecs 2l dīzelis ēd 6 litrus uz 100, jauns piecus, ahujenna akcīzes celšana palīdzētu
pie tam nesamērīgs slogs uz nabadzīgākajiem iedzīvotājiem
jēga pirkt tos jaunākos budžeta auto, ja pēc pāris gadiem tos var saslaucīt spainītī, jo pretrūsas apstrāde ir sūds. Cik saprotu, tos volvo pērk jo starp labākajām pretrūsas apstrādēm
Nu protams, kā paceļas akcīze, tā visi sāk aizstāvēt nabadziņus
10k € maksā xc 90 vai x5, vismaz 10 - 12 gadus vecs
vai jauna dačija
pēc 5 gadi dačiju saslaucīs spainītī, bet 17 gadus vecs x5 gan joprojām būs prēmijum kondišenā
Visiem ir tās kuplās ģimenes, 3+ bērni, dačijā vnk nevar sakāpt.
Bez 3 L matora jau pabraukt nevar, ja nu jāapdzen ??!!
Un kad kokiem lapas nobirst, tad 4X4 vajag noteikti, jo slīd taču
Man liekas, ka 10+ gadus vecs "reiz bija prēmijums" ir stulbākais auto pirkums, kas iespējams. Reāls banānrespublikas līmenis
Tikai vēl stulbāk ir nopirkt jaunu francūzi pa vācieša cenu.
Ja to auto īpaši negrib uzturēt, tad nekāda vaina, pēc 2 gadi nopistu pa 7-8k pārdod tālāk. Galvenais, lai tumšie griesti, mpakete un china diski | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
15 Jan 2020, 12:16:21 @Nixx rakstīja:
14 Jan 2020, 22:08:58 @DeeCee rakstīja:
10 gadus vecs 2l dīzelis ēd 6 litrus uz 100, jauns piecus, ahujenna akcīzes celšana palīdzētu
pie tam nesamērīgs slogs uz nabadzīgākajiem iedzīvotājiem
jēga pirkt tos jaunākos budžeta auto, ja pēc pāris gadiem tos var saslaucīt spainītī, jo pretrūsas apstrāde ir sūds. Cik saprotu, tos volvo pērk jo starp labākajām pretrūsas apstrādēm
Nu protams, kā paceļas akcīze, tā visi sāk aizstāvēt nabadziņus
10k € maksā xc 90 vai x5, vismaz 10 - 12 gadus vecs
vai jauna dačija
pēc 5 gadi dačiju saslaucīs spainītī, bet 17 gadus vecs x5 gan joprojām būs prēmijum kondišenā
Visiem ir tās kuplās ģimenes, 3+ bērni, dačijā vnk nevar sakāpt.
Bez 3 L matora jau pabraukt nevar, ja nu jāapdzen ??!!
Un kad kokiem lapas nobirst, tad 4X4 vajag noteikti, jo slīd taču
Man liekas, ka 10+ gadus vecs "reiz bija prēmijums" ir stulbākais auto pirkums, kas iespējams. Reāls banānrespublikas līmenis
Kādas kuram vajadzības, ja braucu 5k gadā un vajag paaugstinātu auto un vietu lai mtb iemestu tad kkāds outback/xc70/allroad ir piemērotāks kā jauna, maza miskaste, kas pat ierēķinot remontus būs 3x dārgāka. ja ikdienā uz darbu tad jauna maza miskaste ir ok. bet pretrūsas apstrāde jaunajam budžetam ir dirsā, par tiem ~1l motoriem arī nav nekas baigi glaimojošs dzirdēts, vienam tādam benzīnam redzēju 8.5l vidējo
vai jēga no veca x5/q7/rr utt. kam riepu komplekts maksā kosmosu jau ir cits līmenis[ Šo ziņu laboja DeeCee, 15 Jan 2020, 12:50:09 ] | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
15 Jan 2020, 12:16:21 @Nixx rakstīja:
Man liekas, ka 10+ gadus vecs "reiz bija prēmijums" ir stulbākais auto pirkums, kas iespējams. Reāls banānrespublikas līmenis
Ekonomistiem ir cits viedoklis nekā ekologiem. Ir ekonomisti, kas premium auto sauc par labāko veidu kā sabiedrībā mazināt ekonomisko noslāņošanos. Jauns premium auto vērtību zaudē daudz straujāk kā kvalitāti (drošibu un blablabla visu citu), attiecīgi pirmajam īpašniekam to pārdodot nākamajam šis nākamais jau saņem labāku produktu par zemāku cenu. Iesmērējot Dacītes full-size car vietā neuzlabojas ne vidusslāņa dzīve, ne kas cits. Un ķēdītei turpinoties ar otro, trešo īpašnieku tas līdzīgi turpinās vērtību pārdalot par labu mazāk nodrošinātiem (ja Dacīte vispār izvelk līdz trešajam īpašniekam...) Tā tāda Grētas stila vienpusēja domāšana, neorientējoties datos. Daži brauks limuzīnos, bet visi pārējie "bomži" Dacītēs — tādu sabiedrību gribas redzēt? Iedzīvotāju atklāta klasificēšana pēc banku datiem? Vai tomēr lai tie, kam ir var padalīties ar tiem, kam tik daudz nav un tie, kam tik daudz nav var atļauties paņemt pretī joprojām labu, bet citam vairs nevajadzīgu mantu? | Offline | | |
|
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
15 Jan 2020, 12:52:39 @koderis rakstīja:
t.i. tu tagad netieši uzrakstīji, ka bomži grib justies kā oligarhi un tas ir jāatbalsta? pizģets
Nē. Uzlekt augstāk par savu pakaļu kāds vienmēr var gribēt, bet otrreizējā tirgus ierobežošana ir pretēja sabiedfrības interesēm kopumā. Par to ir runa. Ar nodokļiem un ierobežojumiem spiest visus pirkt tikai jaunu atbilstoši ienākumiem ir sviests. Labs lobijs kādam sanācis! | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
15 Jan 2020, 12:49:02 @Mizx rakstīja:
15 Jan 2020, 12:16:21 @Nixx rakstīja:
Man liekas, ka 10+ gadus vecs "reiz bija prēmijums" ir stulbākais auto pirkums, kas iespējams. Reāls banānrespublikas līmenis
Ekonomistiem ir cits viedoklis nekā ekologiem. Ir ekonomisti, kas premium auto sauc par labāko veidu kā sabiedrībā mazināt ekonomisko noslāņošanos. Jauns premium auto vērtību zaudē daudz straujāk kā kvalitāti (drošibu un blablabla visu citu), attiecīgi pirmajam īpašniekam to pārdodot nākamajam šis nākamais jau saņem labāku produktu par zemāku cenu. Iesmērējot Dacītes full-size car vietā neuzlabojas ne vidusslāņa dzīve, ne kas cits. Un ķēdītei turpinoties ar otro, trešo īpašnieku tas līdzīgi turpinās vērtību pārdalot par labu mazāk nodrošinātiem (ja Dacīte vispār izvelk līdz trešajam īpašniekam...) Tā tāda Grētas stila vienpusēja domāšana, neorientējoties datos. Daži brauks limuzīnos, bet visi pārējie "bomži" Dacītēs — tādu sabiedrību gribas redzēt? Iedzīvotāju atklāta klasificēšana pēc banku datiem? Vai tomēr lai tie, kam ir var padalīties ar tiem, kam tik daudz nav un tie, kam tik daudz nav var atļauties paņemt pretī joprojām labu, bet citam vairs nevajadzīgu mantu?
+1
Nav jau problēma tajos auto, problēma ir tajā, ka pērk auto kurus nevar atļauties uzturēt, vai nav piemērots paredzētajam pielietojumam.
vienīgi varētu liegt pirmo reizi LV reģistrēt pēc Euro standartiem | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
15 Jan 2020, 12:52:39 @koderis rakstīja:
t.i. tu tagad netieši uzrakstīji, ka bomži grib justies kā oligarhi un tas ir jāatbalsta? pizģets
Nop, bomzis vispār automašīnu atļauties nevar. Ja esi no vidusslāņa, esi gatavs veltīt laiku, lai iedziļinātos dažādos premium modeļos un uzņemties zināmu risku, tad 10+ gadus vecs premium būs viennozīmīgi labāks pirkums par jaunu dacia. Kaut vai no drošības viedokļa | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
15 Jan 2020, 12:55:47 @DeeCee rakstīja:
15 Jan 2020, 12:49:02 @Mizx rakstīja:
15 Jan 2020, 12:16:21 @Nixx rakstīja:
Man liekas, ka 10+ gadus vecs "reiz bija prēmijums" ir stulbākais auto pirkums, kas iespējams. Reāls banānrespublikas līmenis
Ekonomistiem ir cits viedoklis nekā ekologiem. Ir ekonomisti, kas premium auto sauc par labāko veidu kā sabiedrībā mazināt ekonomisko noslāņošanos. Jauns premium auto vērtību zaudē daudz straujāk kā kvalitāti (drošibu un blablabla visu citu), attiecīgi pirmajam īpašniekam to pārdodot nākamajam šis nākamais jau saņem labāku produktu par zemāku cenu. Iesmērējot Dacītes full-size car vietā neuzlabojas ne vidusslāņa dzīve, ne kas cits. Un ķēdītei turpinoties ar otro, trešo īpašnieku tas līdzīgi turpinās vērtību pārdalot par labu mazāk nodrošinātiem (ja Dacīte vispār izvelk līdz trešajam īpašniekam...) Tā tāda Grētas stila vienpusēja domāšana, neorientējoties datos. Daži brauks limuzīnos, bet visi pārējie "bomži" Dacītēs — tādu sabiedrību gribas redzēt? Iedzīvotāju atklāta klasificēšana pēc banku datiem? Vai tomēr lai tie, kam ir var padalīties ar tiem, kam tik daudz nav un tie, kam tik daudz nav var atļauties paņemt pretī joprojām labu, bet citam vairs nevajadzīgu mantu?
+1
Nav jau problēma tajos auto, problēma ir tajā, ka pērk auto kurus nevar atļauties uzturēt, vai nav piemērots paredzētajam pielietojumam.
vienīgi varētu liegt pirmo reizi LV reģistrēt pēc Euro standartiem
Tos, kas lec augstāk par savu pakaļu, droši var sijāt laukā ar stingrām TA prasībām, kontrolēm. Vēl jau jāatceras, ka uz 1000 iedzīvotājiem Latvijā ir gandrīz 2x mazāk automašīnu kā Eiropā, tātad, principā mēs vēl te varētu vest un reģistrēt daudz, mēs acīmredzami esam bomži, kas nevar atlauties auto kopumā, ja reiz to ir maz un kopējais autoparks vecs. Tā ka normāli tur augšā lēmējiem būtu nevis jāsatraucas par to, ka ieved un lieto vecas automašīnas, bet par to, ka automašīnu skaita un vecuma ziņā no Eiropas ārkārtīgi atpaliekam, attiecīgi būtu jādomā nevis kā iedzīvotājus ierobežot auto lietošanā, bet kā viņu dzīves līmeni pacelt līdz Eiropas līmenim un atstāt izvēles iespēju darīt tā vai citādi. Latvijas iedzīvotāju pluss butu tāds, ka ja visu šo laiku esam pieraduši bez auto, tad arī ar augstākiem ienākumiem to auto vajadzēs proporcionāli mazāk iedzīvotājiem, kas visi būs gatavi (jo pieraduši) braukt ar sabiedrisko transportu. | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9325
Braucu ar: Alfu
|
15 Jan 2020, 12:16:21 @Nixx rakstīja:
14 Jan 2020, 22:08:58 @DeeCee rakstīja:
10 gadus vecs 2l dīzelis ēd 6 litrus uz 100, jauns piecus, ahujenna akcīzes celšana palīdzētu
pie tam nesamērīgs slogs uz nabadzīgākajiem iedzīvotājiem
jēga pirkt tos jaunākos budžeta auto, ja pēc pāris gadiem tos var saslaucīt spainītī, jo pretrūsas apstrāde ir sūds. Cik saprotu, tos volvo pērk jo starp labākajām pretrūsas apstrādēm
[/quote
Man liekas, ka 10+ gadus vecs "reiz bija prēmijums" ir stulbākais auto pirkums, kas iespējams. Reāls banānrespublikas līmenis
Tauta jau izaugusi. Veci premium mazākumā.
| Offline | | |
artis83 | | Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| nu no ekoloģiskā tehniskā utml lielākās problēmas tak nesagādā 10-30k vērti lietoti auto, bet 500-6k vērtie.BET tieši tādus auto var atļauties nopirkt liela daļa iedzīvotāju, un daudziem, īpaši laukos, auto nav prestižs, bet nepieciešamība, un šī kategorija neies pirkt auto uz autosalonu, jo nevar atļauties...līdzarto es nesaprotu, kas šī ir par ieceri? sakārtot ekselj tabulu, lai tā smukāka? atkal laizam olas, jo nav citas problēmas?
ps. poh par 7. sēr, x5, vecām s klasēm, iespējam tie nav racionāli pirkumi, bet passarati atstājiet [ Šo ziņu laboja artis83, 15 Jan 2020, 13:35:23 ] | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
| No tā paša raksta: "pavisam jaunu auto ikgadējās (arī pērnās) reģistrācijas Latvijā ir tikai ap 10 uz katriem 1000 iedzīvotājiem. Mazāk ir Rumānijai un Bulgārijai." Tas, ka šeit kādi aprunā jaunus auto, ir tikai tāpēc, ka šeit mazākums strādā "pie preses". Lielai daļai tie ir darba auto utt.
Savukārt pēc statistikas 10/1000 sanāk, ka šajā portālā šobrīd būtu jābūt 634 līdz 2 gadus vecu auto lietotājiem. Vai tā jaunu auto diskusija tiešām ir TIK aktīva?... Es teiktu, ka tomēr nav un tie jaunie auto tomēr bieži izrādīsies uzņēmumu autoparkos. | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| da labi, 10 gadus vecs prēmiums lietojot 5~10 gadus neizmaksās lētāk kā nopirkt jaunu 2x dārgāku auto, problēma ir ar tiem, kas nopērk tos vecos prēmiumus domājot, ka uzturēšana būs tik pat cik jaunam budžetam, tad rodās lietotu riepu un dpf griezēju topiki. tā vietā lai nopirktu 5k auto un atstātu apkopēm, nopērk 10k un piš kapeiku.
[ Šo ziņu laboja DeeCee, 15 Jan 2020, 14:11:55 ] | Offline | | |
|
Damn | | Kopš: 24. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10803
Braucu ar:
|
15 Jan 2020, 13:16:30 @Vantage rakstīja:
Vienīgais variants, atliekot visādu "gudro" pseidožurnālistu un ekAnomikas speciālistu radikālos lēmumus ir:
valsts līmenī veicināt jaunu un/vai Ekoloģisku, kaut EV, auto iegādi. Sauc to par kkādu Altum programmu vai pietiekamas likumdošanas izmaiņas neierobežojot citu auto veidus un variantus. Tad viss ir pamatoti un tirgus pats atregulēsies.
Tb visi iedzīvotāji sponsorēs vidusslāni+, lai tie varētu iegādāties EV vai ekoloģiskāku auto ar lielāku atlaidi? | Offline | | |
s13 | | Kopš: 28. Feb 2006
Ziņojumi: 313
Braucu ar: nissan 200sx
| man liekas ,ka labākais atbalsts ir-atcelt pvn un viss,priekš kam sarežģīt atalsta sistēmu | Offline | | |
s13 | | Kopš: 28. Feb 2006
Ziņojumi: 313
Braucu ar: nissan 200sx
|
15 Jan 2020, 14:25:09 @user rakstīja:
Latvijas ekonomiskai sitācijai abilstošs būtu golf 3, var braukt, remontēr un taa
piekrītu | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6622
Braucu ar: quattro
| Es gan neuzskatu, ka relatīvi mazs autoparka apjoms ir kaut kas ļoti slikts. Vecums - tā ir cita lieta.
Mums ir maza teritorija, kur principā gandrīz puse tautas dzīvo vienā pilsētā. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|