Autors | Ziņojums |
soulfreak | 14. Jun 2013, 12:29 |
#2221
|
|
Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6607
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| Airbus A350 tiešraide |
Offline | |
|
TIINIZ | 29. Jun 2013, 16:16 |
#2222
|
|
Kopš: 20. Jul 2004
Ziņojumi: 812
Braucu ar:
|
29 Jun 2013, 14:41:36 bertons rakstīja:
maajaas taadu
[img][/img]
Ko par šo saki?
Nav nemaz tik slikts variants! Cena nemaz nav slikta tā liekas. Nav kur likt tik lielu tikai, jāīrē garāža Flight simulator[ Šo ziņu laboja TIINIZ, 29 Jun 2013, 16:17:19 ] |
Offline | |
|
arizah | 29. Jun 2013, 16:42 |
#2223
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| |
Offline | |
|
arizah | 04. Jul 2013, 15:46 |
#2224
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Spied "Play", lai skatītos video!
|
Offline | |
|
ramex | 07. Jul 2013, 09:09 |
#2225
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
| lielaajam B 777 kautkas nav sagājis
vakar pa CNN pasaktījos tiešraidi - izskatijās labi sakusis
http://edition.cnn.com/2013/07/06/us/california...x.html?hpt=hp_t1 |
Offline | |
|
arizah | 07. Jul 2013, 20:07 |
#2226
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| st.martenaa jaunumi ik pa laikam jāiečeko
Spied "Play", lai skatītos video! |
Offline | |
|
arizah | 08. Jul 2013, 23:16 |
#2227
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
nestrādāja nedz localizers nedz GS. seedaas peec PAPI lights, un pēc crasha tos arii nonesa [ Šo ziņu laboja arizah, 08 Jul 2013, 23:17:20 ] |
Offline | |
|
shmurger | 08. Jul 2013, 23:19 |
#2228
|
|
Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
08 Jul 2013, 23:16:53 arizah rakstīja:
nestrādāja nedz localizers nedz GS. seedaas peec PAPI lights, un pēc crasha tos arii nonesa
vismaz kvazimodulārais pipelizators strādāja? |
Offline | |
|
|
SuperSonic | 08. Jul 2013, 23:25 |
#2229
|
|
Kopš: 07. Jul 2013
Ziņojumi: 340
Braucu ar: M5 F10, M5 E34, E65 FL
|
08 Jul 2013, 23:16:53 arizah rakstīja:
nestrādāja nedz localizers nedz GS. seedaas peec PAPI lights, un pēc crasha tos arii nonesa
nu kurienes info? |
Offline | |
|
RVR | 08. Jul 2013, 23:28 |
#2230
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
| Šo to var palasīt ŠEIT
|
Offline | |
|
SuperSonic | 08. Jul 2013, 23:42 |
#2231
|
|
Kopš: 07. Jul 2013
Ziņojumi: 340
Braucu ar: M5 F10, M5 E34, E65 FL
| 110% cilvēciskais faktors + procedūru neievērošana. Maybe fokusēšanās vēl ko ko citu. Jebkurā gadījumā ļoti dīvaini un nenormāli, ka throttles bija idle pozīcijā. Kādā sakarā?... Nostabilizētam approach tā nekad nebūs. Galvenais jautājums - kad un kurš throttles aizbīdīja uz idle. |
Offline | |
|
defekc | 09. Jul 2013, 02:38 |
#2232
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| normaali iegrieza
Spied "Play", lai skatītos video!
The crew of the Boeing 777 that crashed at San Francisco airport realised seven seconds before impact that its speed was too slow and tried to abort landing a few seconds later, according to investigators – but by then it was too late.
Authorities said on Monday that Asiana Airlines flight 214, which smashed onto the runway on Saturday after a flight from Seoul, was going "significantly below" its target landing speed of 137 knots.
Independent flight-tracking data indicated it might have been travelling at around 85 knots – approaching a stall – just before its tail hit a sea wall separating the airport from the bay.[ Šo ziņu laboja defekc, 09 Jul 2013, 02:41:26 ] |
Offline | |
|
barker | 09. Jul 2013, 22:25 |
#2233
|
|
Kopš: 26. Jan 2006
Ziņojumi: 401
Braucu ar:
| Skatos flightradarā - septiņas lidmašīnas virs pieRīgas riņķo.wtf?
P.S.Laikam nosēdās,bet visas rindiņā kādus trīs luņķus līdz Jelgavai taisīja.[ Šo ziņu laboja barker, 09 Jul 2013, 22:35:43 ] |
Offline | |
|
kamikadzemk | 09. Jul 2013, 22:31 |
#2234
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Lielā vakara ielidošana un pārītis ielikti gaidīšanas zonā. Normāla parādība
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
Instigater | 09. Jul 2013, 22:37 |
#2235
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| A tas tā normāli no Honkongas uz Filadelfiju lidot vienā rāvienā pāri Eiropai? |
Offline | |
|
kamikadzemk | 09. Jul 2013, 22:45 |
#2236
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Paskatījos attālumu starp pilsētām ~8000 jūdzes un ir lidmašīnas, kas lido pat vēl tālāk, piemēram, Boeing 747ER. Tā kā viss kārtībā Un, ja jau lido tad jau zina, ka aizlidos līdz galam. [ Šo ziņu laboja kamikadzemk, 09 Jul 2013, 22:46:53 ]
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
|
SuperSonic | 10. Jul 2013, 17:03 |
#2237
|
|
Kopš: 07. Jul 2013
Ziņojumi: 340
Braucu ar: M5 F10, M5 E34, E65 FL
| B777
"Vienlaikus gan piloti neslēpj, ka paši nav laikus pamanījuši, ka lidmašīna lido ar nepietiekamu ātrumu un nespēja izvairīties no avārijas."
- lašaras. Uz ko TAD viņi skatījās?
edit: vēl pie tam aviation herald bija teikts ka throttles bijushas IDLE! Psc.[ Šo ziņu laboja SuperSonic, 10 Jul 2013, 17:06:49 ] |
Offline | |
|
arizah | 11. Jul 2013, 00:12 |
#2238
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Par idle - nenostabilizēts un pārāk augsts approach, rezultātā čaļi izlemj iedarbināt FLCH (Flight level change). Viss būtu pareizi - iestāda uz 0, engines aiziet uz idle un visi berzē rokas un gaida, kamēr tiks noķerts GS (glide slope) un aktivizēsies autothrottle. Taču tā kā īpaši daudz ar B777 pirms tam nau lidots, čaļiem izkrīt no prāta tāds sīkums, ka FLCH disablē autothrottli, respektīvi dara precīzi to, ko tam uzdots darīt - maina augstumu uz iestādīto. GS savukārt noķerts netiek, jo kā jau noskaidrojām - tajā dienā nedarbojās. Kārtējais gadījums, kad piloti nokrāvušies ar kompjūteriem, līdz pēdējam tic, ka viss būs labi un aizmirst pašu galveno savu uzdevumu - fly the plane [ Šo ziņu laboja arizah, 11 Jul 2013, 00:15:58 ] |
Offline | |
|
RVR | 11. Jul 2013, 00:21 |
#2239
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
11 Jul 2013, 00:12:11 arizah rakstīja:
...visi berzē rokas un gaida, kamēr tiks noķerts GS (glide slope) [..] GS savukārt noķerts netiek, jo kā jau noskaidrojām - tajā dienā nedarbojās.
Vispār jau nenāk par skādi iepazīties ar aktuālajiem NOTAM-iem pirms izlidošanas |
Offline | |
|
arizah | 11. Jul 2013, 00:31 |
#2240
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| nav jau šaubu, ka viņi to zināja. vienkārši ātrumā nesalika kopā "puzzli". vismaz pie mums to pasaka arī ATIS. vai pūstošā kapitālisma zemē tāds izgudrojums ir ieviests,
+ gan jau ka puzzlē ir vēl pagaidām nezināmi elementi. skaidrs, ka nejau prikola pēc tajā bortā ielika.[ Šo ziņu laboja arizah, 11 Jul 2013, 00:39:58 ] |
Offline | |
|