Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 248 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Driver
06. Jun 2012, 12:32 #2221

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 Jun 2012, 12:03:45 -tihijs- rakstīja:

06 Jun 2012, 12:01:41 Dzenjukas rakstīja:
Neviens tā arī skaidru atbildi nesniedza. Kāds ir pārveidojis 2.3 uz 2.5?
izdarot loģiskus secinajumus no augstākminetā,ir nepieciešama ieplūde +vadība no 2,5

lasu un reecu.
Kaa kads grib parveidot 2.5 uz 2.5 :wtf:
523 ir m52b25 un jau ir 2.5, bet 525 ir m54b25 un abi motori ir diena pret nakti. Bet 525 un 325 ar m52 nekad nav bijis

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Diablos
07. Jun 2012, 23:27 #2222

Kopš: 15. Apr 2008

Ziņojumi: 255

Braucu ar:


07 Jun 2012, 10:53:25 igorjok21 rakstīja:
nezinu vai tā ir problēma...bet...vakar mainīju eļļu savam 523i 96.g. pēc kataloga viņam nāk 6.5L eļļas...man ielīda 7L un pēc "ščupa" skatos ka vēl kāds pus L varētu ieiet! nobraukums 235188km(es tā ceru)...tas ir normāli? kādi var būt iemesli tam?


Man čoms bija iepircis autiņu un nomainīja eļļu, pēc grāmatas salēja tos vajadzīgos litrus. Šcupā rādija stipri pa daudz nekādīgi nevarēja saprast kur problēma, būras divas dienas gar autiņu un rezultāts nekāds servisos arī vīri raustīja plecus, tad kaut kāds opis garām ejot pateica, lai pārbauda pašu šcupu vai ir īstais Čalis pasmīkņāja un paņēma no tāda paša motorā šcupu un izrādās ka viss ok ar līmeni, šcups bija no cita motora iebāzts
Laikam kaut kas tāds gadās vienam no miljona kas iepērkas dinaz placī
Offline
seeingman
08. Jun 2012, 00:18 #2223

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


06 Jun 2012, 12:32:32 Driver rakstīja:

06 Jun 2012, 12:03:45 -tihijs- rakstīja:

06 Jun 2012, 12:01:41 Dzenjukas rakstīja:
Neviens tā arī skaidru atbildi nesniedza. Kāds ir pārveidojis 2.3 uz 2.5?
izdarot loģiskus secinajumus no augstākminetā,ir nepieciešama ieplūde +vadība no 2,5

lasu un reecu.
Kaa kads grib parveidot 2.5 uz 2.5 :wtf:
523 ir m52b25 un jau ir 2.5, bet 525 ir m54b25 un abi motori ir diena pret nakti. Bet 525 un 325 ar m52 nekad nav bijis

tieši tā, tur neko nepārveido, viss prikols ir tur, ka no standarta 523 var izspiest vairāk lopiņu, kā arī vairāk jaudas apgriezienu otrajā galā, uzliekot m50 ieplūdi.
ir bijis m50 ieplūdnieks uz 323, bez visas čipošanas efekts ir

[ Šo ziņu laboja seeingman, 08 Jun 2012, 00:18:54 ]

Offline
PASSATizhi
10. Jun 2012, 20:51 #2224

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

kāds ir eļļas maiņas intervāls m52tu motoriem? ar nosacijumu ka lei LL01.
Offline
Lafter
11. Jun 2012, 18:39 #2225

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


26 May 2012, 22:01:17 Sancix rakstīja:

26 May 2012, 20:42:03 Lafter rakstīja:
diapazonā no 70-90 kkas rūc kreisaja aizmgurējā pusē, līkumā pa kreisi sasveroties apklust, pa labi stiprak sāk rūkt, kkāds gultnis? vai kas? Mainīt ASAP vai kā. Tā vismaz kundze noziņoja, izbraucu, ja simptomi ir tādi

Ja ir tā kā raksti tad 99% ka gultnis, sasveroties pa kreisi tas tiek atslogots un beidz gaudot, sasveroties uz otru pusi tas tiek vairāk noslogots un sāk gaudot.

Aizdznu uz servisu nomainīt gultņus, uzlika jaunus nekas nemainās. 350ls p kaju , saku servisā, kas pa černi? Mēs nezinam bet likās ka gultņi veseli, rati nekustejās. Tad nah mainījāt?
Kadi vel varianti? reduktors visu laiku gaudotu tak. Kardāns? kas vel tur var gaudot un rūkt
nah uz vienu pusi parstāj uz otru stiprak paliek
būtu vismaz sataisījuši, tad lai viņi aizrijās ar savu kosmosu

[ Šo ziņu laboja Lafter, 11 Jun 2012, 18:54:32 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Aigis
11. Jun 2012, 19:51 #2226

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu


11 Jun 2012, 18:39:18 Lafter rakstīja:

26 May 2012, 22:01:17 Sancix rakstīja:

26 May 2012, 20:42:03 Lafter rakstīja:
diapazonā no 70-90 kkas rūc kreisaja aizmgurējā pusē, līkumā pa kreisi sasveroties apklust, pa labi stiprak sāk rūkt, kkāds gultnis? vai kas? Mainīt ASAP vai kā. Tā vismaz kundze noziņoja, izbraucu, ja simptomi ir tādi

Ja ir tā kā raksti tad 99% ka gultnis, sasveroties pa kreisi tas tiek atslogots un beidz gaudot, sasveroties uz otru pusi tas tiek vairāk noslogots un sāk gaudot.

Aizdznu uz servisu nomainīt gultņus, uzlika jaunus nekas nemainās. 350ls p kaju , saku servisā, kas pa černi? Mēs nezinam bet likās ka gultņi veseli, rati nekustejās. Tad nah mainījāt?
Kadi vel varianti? reduktors visu laiku gaudotu tak. Kardāns? kas vel tur var gaudot un rūkt
nah uz vienu pusi parstāj uz otru stiprak paliek
būtu vismaz sataisījuši, tad lai viņi aizrijās ar savu kosmosu

maini servisu
Offline
Laoshi
11. Jun 2012, 20:02 #2227

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Pakustini izpūtēju! Ja viņš asi sitās kkur, tad zināsi, kur Ls350 vajadzēja likt.
Offline
Lafter
11. Jun 2012, 20:33 #2228

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

aigi, te neka smiekliga nav
Domā toč izpūtējs?

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
radiaators
11. Jun 2012, 20:38 #2229

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


11 Jun 2012, 20:33:58 Lafter rakstīja:
aigi, te neka smiekliga nav
Domā toč izpūtējs?

Riepas ir kārtībā ?!
Offline
Lafter
11. Jun 2012, 20:40 #2230

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


11 Jun 2012, 20:38:36 radiaators rakstīja:

11 Jun 2012, 20:33:58 Lafter rakstīja:
aigi, te neka smiekliga nav
Domā toč izpūtējs?

Riepas ir kārtībā ?!

nav izpūtējs, stingrs, neļurkajās, nesitās utt. Riepu vaina tiek apsvērta, bet ziemā bija jaunas galīgi hakkapeliita 7 virsū tad bija tas pats, tikai ne tik traki. riepām iekšmala nedaudz noēsta vsarenēm. Bet tas esot normāli viņiem, ta teica
mļac

[ Šo ziņu laboja Lafter, 11 Jun 2012, 20:41:23 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
radiaators
11. Jun 2012, 20:48 #2231

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


11 Jun 2012, 20:40:48 Lafter rakstīja:

11 Jun 2012, 20:38:36 radiaators rakstīja:

11 Jun 2012, 20:33:58 Lafter rakstīja:
aigi, te neka smiekliga nav
Domā toč izpūtējs?

Riepas ir kārtībā ?!

nav izpūtējs, stingrs, neļurkajās, nesitās utt. Riepu vaina tiek apsvērta, bet ziemā bija jaunas galīgi hakkapeliita 7 virsū tad bija tas pats, tikai ne tik traki. riepām iekšmala nedaudz noēsta vsarenēm. Bet tas esot normāli viņiem, ta teica
mļac

Ok jaunajām ziemas riepām iespējams gaudoja šipi, ja tādi bija ja ne tad tik un tā ziemas riepām protektors vienmēr ir daudz skaļāks, kas attiecās uz vasaras riepam arī man bija pagajušo vasaru tā, ka braucu jau ar tām vasarenēm jau otro vai pat trešo sezonu - protektors bija ok, bet vot iekšmala nedaudz padilusi un tiklīdz tas protektors iekšmalā nedaudz, nevienmērīgi padilst tā skaņa braucot ir Jebaķ Jebaķ - man bija tā, ka braucot pa Jūrmalas šoseju uz 100km/h muzonu sita tā gaudoņa pušu Uzliku šosezon pilnīgi jaunas riepas un viss ir štokos
Offline
Lafter
11. Jun 2012, 20:49 #2232

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

izpētīju velreiz, nu nav, kam tur gaudot čo za bļac. Mok kardāns līkumos staigā pie noteiktiem apgriezieniem sak gaudot kkur uttt:
Ugadai zagadku

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
cementits
11. Jun 2012, 21:33 #2233

Kopš: 24. Oct 2006

Ziņojumi: 230

Braucu ar: E61 530D

E-39(2001) ir tikai oriģinālā kasešu audio sistēma.Vai var vienkārši pārlikt oriģinālo e-39 cd maģi? Vai arī tur ir kaut kādi papildus vadi un štekeri javelk?
Vai varbūt ir kāda labāka ideja kā var vismaz cd lietot? Variantu ar parastā maģa iemontēšanu īsti negribu apsvērt.
Offline
PASSATizhi
11. Jun 2012, 22:05 #2234

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


11 Jun 2012, 21:33:56 cementits rakstīja:
E-39(2001) ir tikai oriģinālā kasešu audio sistēma.Vai var vienkārši pārlikt oriģinālo e-39 cd maģi? Vai arī tur ir kaut kādi papildus vadi un štekeri javelk?
Vai varbūt ir kāda labāka ideja kā var vismaz cd lietot? Variantu ar parastā maģa iemontēšanu īsti negribu apsvērt.
disku mainītāju iekš bagažnieka, vai maini kasetes daļu pres cd, esot plug&play
Offline
pecka
15. Jun 2012, 17:14 #2235

Kopš: 08. Jun 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 136

Braucu ar: e39 uz ribalk

sveika tauta kas varētu būt pa problēmu, ka e39 2.8 viens vanos, brīvgaitā taka slāpst nost, taka nē, krč apgreizieni pa mazu, peld, un visa mašina raustās, braucot pa ielu, izņemot no ātruma, mašina vnk noslāpst! biju pieslēdzis pie kompja, rādīja ka abas zondes psc! nodzēsām kļūdas, pabraukāju nebija vairs kļūdu, bet raustās un slāpst nost vienalga, tās varētu būt tās zondes?
Offline
Eserix
15. Jun 2012, 18:37 #2236

Kopš: 15. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 138

Braucu ar: BMW 523 96g (e39)&velo


15 Jun 2012, 17:14:38 pecka rakstīja:
sveika tauta kas varētu būt pa problēmu, ka e39 2.8 viens vanos, brīvgaitā taka slāpst nost, taka nē, krč apgreizieni pa mazu, peld, un visa mašina raustās, braucot pa ielu, izņemot no ātruma, mašina vnk noslāpst! biju pieslēdzis pie kompja, rādīja ka abas zondes psc! nodzēsām kļūdas, pabraukāju nebija vairs kļūdu, bet raustās un slāpst nost vienalga, tās varētu būt tās zondes?


čau!
neesu spec, bet, kad manam e39 bij līdzīgi simtomi es izmaucu un aizspiedu gaisa cauruli, kas bildē un iepūtu gaisu ar muti eļļas liešanas vietā un pa lielam vajag lai ir jūtama pretestība gaisam nevajadzētu brīvi plūst ārā manam brīvi plūda un es meklēju caurumu pa kurieni plūst, un atradu, pamēģini varbūt tavam arī kaut, kas ar caurulēm, blīvēm, pieplūstoš auksts āra gais, nav spiediens vai vakums motorā, utt
http://fotki.lv/?x=OS5RKFxDRy06RDxIV1M5LlMoXE1X...lNDc=&size=1

[ Šo ziņu laboja Eserix, 15 Jun 2012, 18:41:05 ]

Offline
PASSATizhi
15. Jun 2012, 18:57 #2237

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


10 Jun 2012, 20:51:05 PASSATizhi rakstīja:
kāds ir eļļas maiņas intervāls m52tu motoriem? ar nosacijumu ka lei LL01.
Offline
ilmars4998
17. Jun 2012, 22:00 #2238

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

tātad auto e39 3.0D, kad ieslēgta kondiška, visa mašīna sāk kratīties( uz vietas stāvot) tik līdz pieskaries minimāli gāzes pedālim tā pāriet, venķiks strādā, aķi lādē kā vajag, apgriezieni arī neraustās. kas pa *uiņu
Offline
pecka
17. Jun 2012, 22:22 #2239

Kopš: 08. Jun 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 136

Braucu ar: e39 uz ribalk

tauta! kā 528 e39 var restartēt tos eļļas kubikus uz paneļa, tikko nomainīju eļļu a kubiks sarkanais deg! ?
Offline
restar79
17. Jun 2012, 22:29 #2240

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe


17 Jun 2012, 22:22:02 pecka rakstīja:
tauta! kā 528 e39 var restartēt tos eļļas kubikus uz paneļa, tikko nomainīju eļļu a kubiks sarkanais deg! ?


sodien jau uzdots un atbildets
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=22894&start=0
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo