Online
Pašreiz BMWPower skatās 248 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
Driver | 06. Jun 2012, 12:32 |
#2221
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
06 Jun 2012, 12:03:45 -tihijs- rakstīja:
06 Jun 2012, 12:01:41 Dzenjukas rakstīja:
Neviens tā arī skaidru atbildi nesniedza. Kāds ir pārveidojis 2.3 uz 2.5?
izdarot loģiskus secinajumus no augstākminetā,ir nepieciešama ieplūde +vadība no 2,5
lasu un reecu.
Kaa kads grib parveidot 2.5 uz 2.5 :wtf:
523 ir m52b25 un jau ir 2.5, bet 525 ir m54b25 un abi motori ir diena pret nakti. Bet 525 un 325 ar m52 nekad nav bijis
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Diablos | 07. Jun 2012, 23:27 |
#2222
|
| Kopš: 15. Apr 2008
Ziņojumi: 255
Braucu ar:
|
07 Jun 2012, 10:53:25 igorjok21 rakstīja:
nezinu vai tā ir problēma...bet...vakar mainīju eļļu savam 523i 96.g. pēc kataloga viņam nāk 6.5L eļļas...man ielīda 7L un pēc "ščupa" skatos ka vēl kāds pus L varētu ieiet! nobraukums 235188km(es tā ceru)...tas ir normāli? kādi var būt iemesli tam?
Man čoms bija iepircis autiņu un nomainīja eļļu, pēc grāmatas salēja tos vajadzīgos litrus. Šcupā rādija stipri pa daudz nekādīgi nevarēja saprast kur problēma, būras divas dienas gar autiņu un rezultāts nekāds servisos arī vīri raustīja plecus, tad kaut kāds opis garām ejot pateica, lai pārbauda pašu šcupu vai ir īstais Čalis pasmīkņāja un paņēma no tāda paša motorā šcupu un izrādās ka viss ok ar līmeni, šcups bija no cita motora iebāzts
Laikam kaut kas tāds gadās vienam no miljona kas iepērkas dinaz placī | Offline | | |
seeingman | 08. Jun 2012, 00:18 |
#2223
|
| Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
06 Jun 2012, 12:32:32 Driver rakstīja:
06 Jun 2012, 12:03:45 -tihijs- rakstīja:
06 Jun 2012, 12:01:41 Dzenjukas rakstīja:
Neviens tā arī skaidru atbildi nesniedza. Kāds ir pārveidojis 2.3 uz 2.5?
izdarot loģiskus secinajumus no augstākminetā,ir nepieciešama ieplūde +vadība no 2,5
lasu un reecu.
Kaa kads grib parveidot 2.5 uz 2.5 :wtf:
523 ir m52b25 un jau ir 2.5, bet 525 ir m54b25 un abi motori ir diena pret nakti. Bet 525 un 325 ar m52 nekad nav bijis
tieši tā, tur neko nepārveido, viss prikols ir tur, ka no standarta 523 var izspiest vairāk lopiņu, kā arī vairāk jaudas apgriezienu otrajā galā, uzliekot m50 ieplūdi.
ir bijis m50 ieplūdnieks uz 323, bez visas čipošanas efekts ir [ Šo ziņu laboja seeingman, 08 Jun 2012, 00:18:54 ] | Offline | | |
PASSATizhi | 10. Jun 2012, 20:51 |
#2224
|
| Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| kāds ir eļļas maiņas intervāls m52tu motoriem? ar nosacijumu ka lei LL01. | Offline | | |
Lafter | 11. Jun 2012, 18:39 |
#2225
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
26 May 2012, 22:01:17 Sancix rakstīja:
26 May 2012, 20:42:03 Lafter rakstīja:
diapazonā no 70-90 kkas rūc kreisaja aizmgurējā pusē, līkumā pa kreisi sasveroties apklust, pa labi stiprak sāk rūkt, kkāds gultnis? vai kas? Mainīt ASAP vai kā. Tā vismaz kundze noziņoja, izbraucu, ja simptomi ir tādi
Ja ir tā kā raksti tad 99% ka gultnis, sasveroties pa kreisi tas tiek atslogots un beidz gaudot, sasveroties uz otru pusi tas tiek vairāk noslogots un sāk gaudot.
Aizdznu uz servisu nomainīt gultņus, uzlika jaunus nekas nemainās. 350ls p kaju , saku servisā, kas pa černi? Mēs nezinam bet likās ka gultņi veseli, rati nekustejās. Tad nah mainījāt?
Kadi vel varianti? reduktors visu laiku gaudotu tak. Kardāns? kas vel tur var gaudot un rūkt
nah uz vienu pusi parstāj uz otru stiprak paliek
būtu vismaz sataisījuši, tad lai viņi aizrijās ar savu kosmosu [ Šo ziņu laboja Lafter, 11 Jun 2012, 18:54:32 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Aigis | 11. Jun 2012, 19:51 |
#2226
|
| Kopš: 13. Mar 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 10202
Braucu ar: kūtiņu
|
11 Jun 2012, 18:39:18 Lafter rakstīja:
26 May 2012, 22:01:17 Sancix rakstīja:
26 May 2012, 20:42:03 Lafter rakstīja:
diapazonā no 70-90 kkas rūc kreisaja aizmgurējā pusē, līkumā pa kreisi sasveroties apklust, pa labi stiprak sāk rūkt, kkāds gultnis? vai kas? Mainīt ASAP vai kā. Tā vismaz kundze noziņoja, izbraucu, ja simptomi ir tādi
Ja ir tā kā raksti tad 99% ka gultnis, sasveroties pa kreisi tas tiek atslogots un beidz gaudot, sasveroties uz otru pusi tas tiek vairāk noslogots un sāk gaudot.
Aizdznu uz servisu nomainīt gultņus, uzlika jaunus nekas nemainās. 350ls p kaju , saku servisā, kas pa černi? Mēs nezinam bet likās ka gultņi veseli, rati nekustejās. Tad nah mainījāt?
Kadi vel varianti? reduktors visu laiku gaudotu tak. Kardāns? kas vel tur var gaudot un rūkt
nah uz vienu pusi parstāj uz otru stiprak paliek
būtu vismaz sataisījuši, tad lai viņi aizrijās ar savu kosmosu
maini servisu | Offline | | |
Laoshi | 11. Jun 2012, 20:02 |
#2227
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Pakustini izpūtēju! Ja viņš asi sitās kkur, tad zināsi, kur Ls350 vajadzēja likt. | Offline | | |
Lafter | 11. Jun 2012, 20:33 |
#2228
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| aigi, te neka smiekliga nav
Domā toč izpūtējs?
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
|
radiaators | 11. Jun 2012, 20:38 |
#2229
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
11 Jun 2012, 20:33:58 Lafter rakstīja:
aigi, te neka smiekliga nav
Domā toč izpūtējs?
Riepas ir kārtībā ?! | Offline | | |
Lafter | 11. Jun 2012, 20:40 |
#2230
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
11 Jun 2012, 20:38:36 radiaators rakstīja:
11 Jun 2012, 20:33:58 Lafter rakstīja:
aigi, te neka smiekliga nav
Domā toč izpūtējs?
Riepas ir kārtībā ?!
nav izpūtējs, stingrs, neļurkajās, nesitās utt. Riepu vaina tiek apsvērta, bet ziemā bija jaunas galīgi hakkapeliita 7 virsū tad bija tas pats, tikai ne tik traki. riepām iekšmala nedaudz noēsta vsarenēm. Bet tas esot normāli viņiem, ta teica
mļac[ Šo ziņu laboja Lafter, 11 Jun 2012, 20:41:23 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
radiaators | 11. Jun 2012, 20:48 |
#2231
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
11 Jun 2012, 20:40:48 Lafter rakstīja:
11 Jun 2012, 20:38:36 radiaators rakstīja:
11 Jun 2012, 20:33:58 Lafter rakstīja:
aigi, te neka smiekliga nav
Domā toč izpūtējs?
Riepas ir kārtībā ?!
nav izpūtējs, stingrs, neļurkajās, nesitās utt. Riepu vaina tiek apsvērta, bet ziemā bija jaunas galīgi hakkapeliita 7 virsū tad bija tas pats, tikai ne tik traki. riepām iekšmala nedaudz noēsta vsarenēm. Bet tas esot normāli viņiem, ta teica
mļac
Ok jaunajām ziemas riepām iespējams gaudoja šipi, ja tādi bija ja ne tad tik un tā ziemas riepām protektors vienmēr ir daudz skaļāks, kas attiecās uz vasaras riepam arī man bija pagajušo vasaru tā, ka braucu jau ar tām vasarenēm jau otro vai pat trešo sezonu - protektors bija ok, bet vot iekšmala nedaudz padilusi un tiklīdz tas protektors iekšmalā nedaudz, nevienmērīgi padilst tā skaņa braucot ir Jebaķ Jebaķ - man bija tā, ka braucot pa Jūrmalas šoseju uz 100km/h muzonu sita tā gaudoņa pušu Uzliku šosezon pilnīgi jaunas riepas un viss ir štokos | Offline | | |
Lafter | 11. Jun 2012, 20:49 |
#2232
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| izpētīju velreiz, nu nav, kam tur gaudot čo za bļac. Mok kardāns līkumos staigā pie noteiktiem apgriezieniem sak gaudot kkur uttt:
Ugadai zagadku
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
cementits | 11. Jun 2012, 21:33 |
#2233
|
| Kopš: 24. Oct 2006
Ziņojumi: 230
Braucu ar: E61 530D
| E-39(2001) ir tikai oriģinālā kasešu audio sistēma.Vai var vienkārši pārlikt oriģinālo e-39 cd maģi? Vai arī tur ir kaut kādi papildus vadi un štekeri javelk?
Vai varbūt ir kāda labāka ideja kā var vismaz cd lietot? Variantu ar parastā maģa iemontēšanu īsti negribu apsvērt. | Offline | | |
PASSATizhi | 11. Jun 2012, 22:05 |
#2234
|
| Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
11 Jun 2012, 21:33:56 cementits rakstīja:
E-39(2001) ir tikai oriģinālā kasešu audio sistēma.Vai var vienkārši pārlikt oriģinālo e-39 cd maģi? Vai arī tur ir kaut kādi papildus vadi un štekeri javelk?
Vai varbūt ir kāda labāka ideja kā var vismaz cd lietot? Variantu ar parastā maģa iemontēšanu īsti negribu apsvērt.
disku mainītāju iekš bagažnieka, vai maini kasetes daļu pres cd, esot plug&play | Offline | | |
pecka | 15. Jun 2012, 17:14 |
#2235
|
| Kopš: 08. Jun 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 136
Braucu ar: e39 uz ribalk
| sveika tauta kas varētu būt pa problēmu, ka e39 2.8 viens vanos, brīvgaitā taka slāpst nost, taka nē, krč apgreizieni pa mazu, peld, un visa mašina raustās, braucot pa ielu, izņemot no ātruma, mašina vnk noslāpst! biju pieslēdzis pie kompja, rādīja ka abas zondes psc! nodzēsām kļūdas, pabraukāju nebija vairs kļūdu, bet raustās un slāpst nost vienalga, tās varētu būt tās zondes? | Offline | | |
Eserix | 15. Jun 2012, 18:37 |
#2236
|
| Kopš: 15. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 138
Braucu ar: BMW 523 96g (e39)&velo
|
15 Jun 2012, 17:14:38 pecka rakstīja:
sveika tauta kas varētu būt pa problēmu, ka e39 2.8 viens vanos, brīvgaitā taka slāpst nost, taka nē, krč apgreizieni pa mazu, peld, un visa mašina raustās, braucot pa ielu, izņemot no ātruma, mašina vnk noslāpst! biju pieslēdzis pie kompja, rādīja ka abas zondes psc! nodzēsām kļūdas, pabraukāju nebija vairs kļūdu, bet raustās un slāpst nost vienalga, tās varētu būt tās zondes?
čau!
neesu spec, bet, kad manam e39 bij līdzīgi simtomi es izmaucu un aizspiedu gaisa cauruli, kas bildē un iepūtu gaisu ar muti eļļas liešanas vietā un pa lielam vajag lai ir jūtama pretestība gaisam nevajadzētu brīvi plūst ārā manam brīvi plūda un es meklēju caurumu pa kurieni plūst, un atradu, pamēģini varbūt tavam arī kaut, kas ar caurulēm, blīvēm, pieplūstoš auksts āra gais, nav spiediens vai vakums motorā, utt
http://fotki.lv/?x=OS5RKFxDRy06RDxIV1M5LlMoXE1X...lNDc=&size=1
[ Šo ziņu laboja Eserix, 15 Jun 2012, 18:41:05 ] | Offline | | |
|
PASSATizhi | 15. Jun 2012, 18:57 |
#2237
|
| Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
10 Jun 2012, 20:51:05 PASSATizhi rakstīja:
kāds ir eļļas maiņas intervāls m52tu motoriem? ar nosacijumu ka lei LL01.
| Offline | | |
ilmars4998 | 17. Jun 2012, 22:00 |
#2238
|
| Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1468
Braucu ar: XY-28
| tātad auto e39 3.0D, kad ieslēgta kondiška, visa mašīna sāk kratīties( uz vietas stāvot) tik līdz pieskaries minimāli gāzes pedālim tā pāriet, venķiks strādā, aķi lādē kā vajag, apgriezieni arī neraustās. kas pa *uiņu | Offline | | |
pecka | 17. Jun 2012, 22:22 |
#2239
|
| Kopš: 08. Jun 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 136
Braucu ar: e39 uz ribalk
| tauta! kā 528 e39 var restartēt tos eļļas kubikus uz paneļa, tikko nomainīju eļļu a kubiks sarkanais deg! ? | Offline | | |
restar79 | 17. Jun 2012, 22:29 |
#2240
|
| Kopš: 24. Jan 2010
Ziņojumi: 2867
Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe
|
17 Jun 2012, 22:22:02 pecka rakstīja:
tauta! kā 528 e39 var restartēt tos eļļas kubikus uz paneļa, tikko nomainīju eļļu a kubiks sarkanais deg! ?
sodien jau uzdots un atbildets
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=22894&start=0 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|