Online

Pašreiz BMWPower skatās 228 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Lauriko
13. Sep 2014, 20:39 #22081

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


13 Sep 2014, 20:29:13 Zibenskakjis rakstīja:
Varbūt kāds zin kādu eļļu jāpilda eļļas sajūgā? Runa ir par Honda GX270 kartinga dzinēju, kuram ir piejūgts eļļas sajūgs.

Iepriekš paldies.

Sanāk ka jālej tāda eļļa kā kā močiem ar slapjo sajūgu!
Offline
Zibenskakjis
13. Sep 2014, 20:45 #22082

Kopš: 13. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: BMW E39 530D / BMW E30 325


13 Sep 2014, 20:39:02 Lauriko rakstīja:

13 Sep 2014, 20:29:13 Zibenskakjis rakstīja:
Varbūt kāds zin kādu eļļu jāpilda eļļas sajūgā? Runa ir par Honda GX270 kartinga dzinēju, kuram ir piejūgts eļļas sajūgs.

Iepriekš paldies.

Sanāk ka jālej tāda eļļa kā kā močiem ar slapjo sajūgu!


Veči, bez "cietajiem riekstiņiem"!!!

Kāda tā ir?
Offline
Zibenskakjis
13. Sep 2014, 20:48 #22083

Kopš: 13. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: BMW E39 530D / BMW E30 325


13 Sep 2014, 20:37:00 PASSATizhi rakstīja:
domāju ka runa ir par sajūgu eļļas vannā.


Precīzi.
Offline
artys
14. Sep 2014, 12:52 #22084

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53

Varbūt kādam ir bijusi ar šo pieredze...

E38 740i (4.4l) nojuka automātkārba - parādijās sitieni pārslēdzoties un slēdzās avārijas režīmā. Paņēmu citu kārbu no angļa, arī 2000.g., uz angļa viss strādāja perfekti. Uzlika kārbu un tagad kā tik sāc braukt uz priekšu tā jau ieslēdzas avārijas režīms. Nekādu sitienu nav, vnk gurdeni iet. Atpakaļgaitā braucot avārijas režīms neslēdzas.

Ir aizdomas, ka jāņem no tā paša angļa arī bremžu vadības bloks

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
Lauriko
14. Sep 2014, 12:56 #22085

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


14 Sep 2014, 12:52:37 artys rakstīja:
Varbūt kādam ir bijusi ar šo pieredze...

E38 740i (4.4l) nojuka automātkārba - parādijās sitieni pārslēdzoties un slēdzās avārijas režīmā. Paņēmu citu kārbu no angļa, arī 2000.g., uz angļa viss strādāja perfekti. Uzlika kārbu un tagad kā tik sāc braukt uz priekšu tā jau ieslēdzas avārijas režīms. Nekādu sitienu nav, vnk gurdeni iet. Atpakaļgaitā braucot avārijas režīms neslēdzas.

Ir aizdomas, ka jāņem no tā paša angļa arī bremžu vadības bloks

Kādu kļūdu izmet motors?
Offline
kjuris
14. Sep 2014, 13:38 #22086

Kopš: 06. Jun 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 346

Braucu ar: Dzelzi

Sveiki.
Ir plāns e36 2.5 90.gada bmw pārlikt kārbu no automata uz manualo.
Cik daudz ir jāmaina komplektās detaļas? Un vai ir ta verts?

Offline
Driver
14. Sep 2014, 13:46 #22087

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Sep 2014, 12:52:37 artys rakstīja:
Varbūt kādam ir bijusi ar šo pieredze...

E38 740i (4.4l) nojuka automātkārba - parādijās sitieni pārslēdzoties un slēdzās avārijas režīmā. Paņēmu citu kārbu no angļa, arī 2000.g., uz angļa viss strādāja perfekti. Uzlika kārbu un tagad kā tik sāc braukt uz priekšu tā jau ieslēdzas avārijas režīms. Nekādu sitienu nav, vnk gurdeni iet. Atpakaļgaitā braucot avārijas režīms neslēdzas.

Ir aizdomas, ka jāņem no tā paša angļa arī bremžu vadības bloks

Zinama problema un bremzu bloks nav jsaiztiek.
Tas karbas nav plug & play liekamas no viena uz otru

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Shroto
14. Sep 2014, 16:36 #22088

Kopš: 21. Jul 2010

Ziņojumi: 58

Braucu ar:

Pastāstiet vai ir jēga e34 tds kuzavā likt m60b30?
Kādas daļas izņemot motoru un kārbu jāpārliek?
Offline
artys
14. Sep 2014, 17:27 #22089

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53


14 Sep 2014, 13:46:15 Driver rakstīja:

14 Sep 2014, 12:52:37 artys rakstīja:
Varbūt kādam ir bijusi ar šo pieredze...

E38 740i (4.4l) nojuka automātkārba - parādijās sitieni pārslēdzoties un slēdzās avārijas režīmā. Paņēmu citu kārbu no angļa, arī 2000.g., uz angļa viss strādāja perfekti. Uzlika kārbu un tagad kā tik sāc braukt uz priekšu tā jau ieslēdzas avārijas režīms. Nekādu sitienu nav, vnk gurdeni iet. Atpakaļgaitā braucot avārijas režīms neslēdzas.

Ir aizdomas, ka jāņem no tā paša angļa arī bremžu vadības bloks

Zinama problema un bremzu bloks nav jsaiztiek.
Tas karbas nav plug & play liekamas no viena uz otru
kā zināt kura man kārba der, kura nē? Kāds risinājums varētu būt šai situācijai?

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
Gi-Unit
14. Sep 2014, 18:47 #22090

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 477

Braucu ar: Beņķiku

Pie kā braukt pārbaudīt sudrabu? Kur nopirkt dažus pilienus skābes, pārbaudei?
Offline
ATB
14. Sep 2014, 18:51 #22091

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


14 Sep 2014, 18:47:15 Gi-Unit rakstīja:
Pie kā braukt pārbaudīt sudrabu? Kur nopirkt dažus pilienus skābes, pārbaudei?



Gadījumā nav tā, ka jebkurā lombardā to var izdarīt?
Offline
Gi-Unit
14. Sep 2014, 18:59 #22092

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 477

Braucu ar: Beņķiku

Lombardi tikai centrā? Ir spices rajonā? Atvainojiet, es no sūnuciema
Offline
udrass
14. Sep 2014, 20:05 #22093

Kopš: 15. Nov 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 151

Braucu ar: e30 325i

Kā ir ar m54b22, m54b25 un m54b30, virzuļi viesiem vienādi, tie zemie?
Offline
makonis7
14. Sep 2014, 20:21 #22094

Kopš: 04. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 965

Braucu ar: Ko dod

ziemas miskastei (mk3golfs) kaut kas noticies, piedarbinot aukstu apgriezieni nelēkā, kad auto uzsilst tie sāk staigāt no 1-3. apg.

Kad piedarbina siltu drapaks noslāpst, pēc kādas trešās reizes neslāpst, bet eniwey apgriezieni turpina lēkāt.
p.s- auto uz veiksminieku degvielas darbojas.
ko mainīt?
Offline
DrumB
14. Sep 2014, 21:34 #22095

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


14 Sep 2014, 20:21:04 makonis7 rakstīja:
ziemas miskastei (mk3golfs) kaut kas noticies, piedarbinot aukstu apgriezieni nelēkā, kad auto uzsilst tie sāk staigāt no 1-3. apg.

Kad piedarbina siltu drapaks noslāpst, pēc kādas trešās reizes neslāpst, bet eniwey apgriezieni turpina lēkāt.
p.s- auto uz veiksminieku degvielas darbojas.
ko mainīt?

Problēmas cēlonis ir atrodams jau tavā jautājumā Problēmas atrisinājums ir meklējams ss.lv
Offline
berny757
15. Sep 2014, 00:00 #22096

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Šodien piefiksēju ko dīvainu uz e39 klimas. Biju ieslēdzis auto režīmu un manuāli ieregulējis ventilatora ātrumu. Noparkoju auto uz kādu pusotru stundu, noteikti ka āras temperatūra paspēja nokristies. Pēcāk piestartējot klima bija pārslēgusi uz vidēju ventilātora ātrumu un tā lai pūš uz augšu un kājām. Kas tas par joku? Vai kaut kas gļuko?
Biju te arī pamanījis pāris komentārus par to ka kādam webasto pats slēdzas iekšā. Varbūt ka tas tur dzīvo savu dzīvi un tāpēc tie iestatījumi pamainījās? Visādi citādi vis darbojas kā vajag. Vai vebasto strādā nezinu jo auto iepirkts vasarā un nezinu kā pārbaudīt Tik zinu ka uzliekot taimeri, salonā sāk kaut ko pūst. Pie pirkšanas, diagnostika uzrādīja ka autanomkas ūdens sūknis nedarbojoties kā vajadzētu.
Offline
BeumeeN
15. Sep 2014, 12:31 #22097

Kopš: 07. Nov 2007

Ziņojumi: 711

Braucu ar:

Jautājums - kur vislabāk restaurēt turbīnu e46 330d, (cenas, kvalitāte,ātrums- cik ilga laika)
Offline
kkk_24
15. Sep 2014, 12:39 #22098

Kopš: 18. Oct 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 554

Braucu ar: keyletsgo

E46 pirmsFL nemotoram nerāda ātrumu spidometrā, deg ASC, ABS un rocenes lampiņas. ABS devējs?
edit:
gļuks parādījās šorīt, vakar, liekot nost, viss bija ok.

[ Šo ziņu laboja kkk_24, 15 Sep 2014, 12:41:24 ]

Offline
Siipols
15. Sep 2014, 12:44 #22099

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Varbūt kāds var ieteikt,kuros konkrēti katalogos var meklēt detaļu izmēru ?

Piemeram Alfa romeo šāles ,intresē no kurām citām markām-modeļiem der ja kloķenes klaņa kakliņa izmers ir 50-50,2 mm šāles biezums 2,5mm

sarežģīti mļe

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Gintons
15. Sep 2014, 13:14 #22100

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual

Kas varetu but pa vainu,ka tiko braucot e38 automatam pazuda atrumi ir palicies viena atruma.
Tiptrons nestrada,strada tik D un R rezims,uzsakot no vietas vinam vins to leni dar nav ta ka iedod gāz i ,ka uzreiz sak braukt auto.kompis ar paradija tikai ka problema ar karbu neko vairak.vai kada ellas maina karbai varetu lidzet vai tur uzreiz visa karba jamaina?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo