Online
Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXXI
Autors | Ziņojums |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 18:09:54 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:
pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.
nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska
Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.
Kurš te ir egoists?
izlasi kārtīgi - auto piepilda ielas, tādēļ vajag citas! ja auto uz katras ielas būtu tieši 5, tad jā - nav problēmu visiem braukt, pa vienu ielu un tieši tas pats ar velo - kad būs tik daudz velosipēdistu, lai piepildītu vienu ielu, saprotams, ka cilvēkiem ir interese un taisām nākamo! kādēļ taisa šosejas ar vairākām joslām? jo tās tiek piepildītas un ar velo tas pats - nav jēgas turēt 10 tukšus veloceliņus, jo efektīvai pilsētai vajag, lai transprta joslas ir pilnas - ietves, velo celiņi, auto joslas. to tik grūti saprast?
tieši tādēļ arī Amsterdamā vajag tik daudz veloceliņu, jo fiziski visi velo nesatilpst uz viens ielas
Pirms uzbūvēja Dienvidu tiltu tur neviens pāri nebrauca. Kā uzbūvēja tā pa pilno. Nojaut uz ko es velku? | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 18:09:54 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:
pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.
nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska
Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.
Kurš te ir egoists?
izlasi kārtīgi - auto piepilda ielas, tādēļ vajag citas! ja auto uz katras ielas būtu tieši 5, tad jā - nav problēmu visiem braukt, pa vienu ielu un tieši tas pats ar velo - kad būs tik daudz velosipēdistu, lai piepildītu vienu ielu, saprotams, ka cilvēkiem ir interese un taisām nākamo! kādēļ taisa šosejas ar vairākām joslām? jo tās tiek piepildītas un ar velo tas pats - nav jēgas turēt 10 tukšus veloceliņus, jo efektīvai pilsētai vajag, lai transprta joslas ir pilnas - ietves, velo celiņi, auto joslas. to tik grūti saprast?
tieši tādēļ arī Amsterdamā vajag tik daudz veloceliņu, jo fiziski visi velo nesatilpst uz viens ielas
Pirms uzbūvēja Dienvidu tiltu tur neviens pāri nebrauca. Kā uzbūvēja tā pa pilno. Nojaut uz ko es velku? | Offline | | |
Balaganovs | | Kopš: 07. Aug 2019
Ziņojumi: 505
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:
Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.
Kurš te ir egoists?
Rīgā ir daudzas reizes mazāk hipsteru-vegānu, kuri intensīvi izmanto velojoslas, nekā Purčika pensionāru, kuri katru rītu brauc neatliekamajās darīšanās uz centru. Un ir spiesti trolejbusos nīkt korķos uz Čaka ielas.
Principā tie veloceliņi ir tik pat rīdziniekiem nepieciešami, kā ūdeņraža autobusi, vienīgais lētāki. Nu bet par klimatneitralitāti nāksies maksāt. | Offline | | |
Balaganovs | | Kopš: 07. Aug 2019
Ziņojumi: 505
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 18:19:04 @Lala rakstīja:
Pirms uzbūvēja Dienvidu tiltu tur neviens pāri nebrauca. Kā uzbūvēja tā pa pilno. Nojaut uz ko es velku?
Ka vajag nospert kārtējo miljardu veloceliņos?
| Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 17:04:41 @cipargalva rakstīja:
Drosmīgi apgalvojumi. Labi, ka @Lala nav onlainā.
Es jau esmu samīzies. Šalli ar no stresa ierāvu spieķos. | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13756
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 18:21:04 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 18:09:54 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:
pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.
nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska
Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.
Kurš te ir egoists?
izlasi kārtīgi - auto piepilda ielas, tādēļ vajag citas! ja auto uz katras ielas būtu tieši 5, tad jā - nav problēmu visiem braukt, pa vienu ielu un tieši tas pats ar velo - kad būs tik daudz velosipēdistu, lai piepildītu vienu ielu, saprotams, ka cilvēkiem ir interese un taisām nākamo! kādēļ taisa šosejas ar vairākām joslām? jo tās tiek piepildītas un ar velo tas pats - nav jēgas turēt 10 tukšus veloceliņus, jo efektīvai pilsētai vajag, lai transprta joslas ir pilnas - ietves, velo celiņi, auto joslas. to tik grūti saprast?
tieši tādēļ arī Amsterdamā vajag tik daudz veloceliņu, jo fiziski visi velo nesatilpst uz viens ielas
Pirms uzbūvēja Dienvidu tiltu tur neviens pāri nebrauca. Kā uzbūvēja tā pa pilno. Nojaut uz ko es velku?
visi citi tilti bija pilni, tad būvēja nākamo!
tieši to pašu saku par velo - piepildiet esošo un tad būs jaunas joslas. pats pat šo saproti izrādās, bet runā sudu
ja būtu tukši citi tilti, jaunu nebūvētu. kamēr tukša barona iela - jaunu paralēlo ielu nevajag, kad tā būs pilna, tad pat es piekrītu, ka ir vērtīgi taisīt nākamo[ Šo ziņu laboja user, 16 Apr 2021, 18:47:22 ] | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
16 Apr 2021, 18:45:51 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 18:21:04 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 18:09:54 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:
pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.
nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska
Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.
Kurš te ir egoists?
izlasi kārtīgi - auto piepilda ielas, tādēļ vajag citas! ja auto uz katras ielas būtu tieši 5, tad jā - nav problēmu visiem braukt, pa vienu ielu un tieši tas pats ar velo - kad būs tik daudz velosipēdistu, lai piepildītu vienu ielu, saprotams, ka cilvēkiem ir interese un taisām nākamo! kādēļ taisa šosejas ar vairākām joslām? jo tās tiek piepildītas un ar velo tas pats - nav jēgas turēt 10 tukšus veloceliņus, jo efektīvai pilsētai vajag, lai transprta joslas ir pilnas - ietves, velo celiņi, auto joslas. to tik grūti saprast?
tieši tādēļ arī Amsterdamā vajag tik daudz veloceliņu, jo fiziski visi velo nesatilpst uz viens ielas
Pirms uzbūvēja Dienvidu tiltu tur neviens pāri nebrauca. Kā uzbūvēja tā pa pilno. Nojaut uz ko es velku?
visi citi tilti bija pilni, tad būvēja nākamo!
tieši to pašu saku par velo - piepildiet esošo un tad būs jaunas joslas. pats pat šo saproti izrādās, bet runā sudu
ja būtu tukši citi tilti, jaunu nebūvētu. kamēr tukša barona iela - jaunu paralēlo ielu nevajag, kad tā būs pilna, tad pat es piekrītu, ka ir vērtīgi taisīt nākamo
cilvēki vienmēr izvēlēsies mazākās pretestības ceļu un, kamēr būs ērti braukt ar auto, turpinās bezjēdzīgi smirdināt centru. tāpēc ir jāpadara liekie izbraucieni neērtāki, bet, sākumā jāizveido varianti lai nebūtu centrā naher jālien lai tiktu pāri Daugavai | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13756
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 18:55:01 @DeeCee rakstīja:
16 Apr 2021, 18:45:51 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 18:21:04 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 18:09:54 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:
pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.
nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska
Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.
Kurš te ir egoists?
izlasi kārtīgi - auto piepilda ielas, tādēļ vajag citas! ja auto uz katras ielas būtu tieši 5, tad jā - nav problēmu visiem braukt, pa vienu ielu un tieši tas pats ar velo - kad būs tik daudz velosipēdistu, lai piepildītu vienu ielu, saprotams, ka cilvēkiem ir interese un taisām nākamo! kādēļ taisa šosejas ar vairākām joslām? jo tās tiek piepildītas un ar velo tas pats - nav jēgas turēt 10 tukšus veloceliņus, jo efektīvai pilsētai vajag, lai transprta joslas ir pilnas - ietves, velo celiņi, auto joslas. to tik grūti saprast?
tieši tādēļ arī Amsterdamā vajag tik daudz veloceliņu, jo fiziski visi velo nesatilpst uz viens ielas
Pirms uzbūvēja Dienvidu tiltu tur neviens pāri nebrauca. Kā uzbūvēja tā pa pilno. Nojaut uz ko es velku?
visi citi tilti bija pilni, tad būvēja nākamo!
tieši to pašu saku par velo - piepildiet esošo un tad būs jaunas joslas. pats pat šo saproti izrādās, bet runā sudu
ja būtu tukši citi tilti, jaunu nebūvētu. kamēr tukša barona iela - jaunu paralēlo ielu nevajag, kad tā būs pilna, tad pat es piekrītu, ka ir vērtīgi taisīt nākamo
cilvēki vienmēr izvēlēsies mazākās pretestības ceļu un, kamēr būs ērti braukt ar auto, turpinās bezjēdzīgi smirdināt centru. tāpēc ir jāpadara liekie izbraucieni neērtāki, bet, sākumā jāizveido varianti lai nebūtu centrā naher jālien lai tiktu pāri Daugavai
mhm un padaram sabiedrikso transportu lēnāku par iešanu ar kājām, kas ir ģeniāli uz čakaenes.. toc kādi mērkaķi tur tikuši pie plānošanas. un velo saemei ir jāaug organiski, dabīgā ceļā, nevis piespiežot, jo daži hipsteri, kuri nespēj pat atrast darbu zinās kā labāk dzivot lielipilsētas iedzīvotājiem | Offline | | |
|
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 18:45:51 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 18:21:04 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 18:09:54 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:
pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.
nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska
Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.
Kurš te ir egoists?
izlasi kārtīgi - auto piepilda ielas, tādēļ vajag citas! ja auto uz katras ielas būtu tieši 5, tad jā - nav problēmu visiem braukt, pa vienu ielu un tieši tas pats ar velo - kad būs tik daudz velosipēdistu, lai piepildītu vienu ielu, saprotams, ka cilvēkiem ir interese un taisām nākamo! kādēļ taisa šosejas ar vairākām joslām? jo tās tiek piepildītas un ar velo tas pats - nav jēgas turēt 10 tukšus veloceliņus, jo efektīvai pilsētai vajag, lai transprta joslas ir pilnas - ietves, velo celiņi, auto joslas. to tik grūti saprast?
tieši tādēļ arī Amsterdamā vajag tik daudz veloceliņu, jo fiziski visi velo nesatilpst uz viens ielas
Pirms uzbūvēja Dienvidu tiltu tur neviens pāri nebrauca. Kā uzbūvēja tā pa pilno. Nojaut uz ko es velku?
visi citi tilti bija pilni, tad būvēja nākamo!
tieši to pašu saku par velo - piepildiet esošo un tad būs jaunas joslas. pats pat šo saproti izrādās, bet runā sudu
ja būtu tukši citi tilti, jaunu nebūvētu. kamēr tukša barona iela - jaunu paralēlo ielu nevajag, kad tā būs pilna, tad pat es piekrītu, ka ir vērtīgi taisīt nākamo
Pļec, Barona iela ir sūds visiem. Loģiski, ka viņa ir tukša.
Rīgā nav neviena veloinfrastruktūras posma, kuru jēgas ziņā varētu pielīdzināt Dienvidu tiltam un tā pievedceļiem.
Nevar cerēt, ka vienā ielas posmā izbūvējot velo infrastruktūru tā būs maksimāli noslogota.
Čaka ielā velojoslas apraujas krietni pirms pašas nozīmīgākās vietas - Stacijas laukuma.
Jo tur viss ir daudz sarežģītāk, un jebkuras izmaiņas tur izraisītu šādu pat čīkstēšanu, tikai citā apjomā.
Bet not mīzing, RailBaltic tur ieviesīs savas korekcijas. | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 18:57:35 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 18:55:01 @DeeCee rakstīja:
16 Apr 2021, 18:45:51 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 18:21:04 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 18:09:54 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:
pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.
nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska
Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.
Kurš te ir egoists?
izlasi kārtīgi - auto piepilda ielas, tādēļ vajag citas! ja auto uz katras ielas būtu tieši 5, tad jā - nav problēmu visiem braukt, pa vienu ielu un tieši tas pats ar velo - kad būs tik daudz velosipēdistu, lai piepildītu vienu ielu, saprotams, ka cilvēkiem ir interese un taisām nākamo! kādēļ taisa šosejas ar vairākām joslām? jo tās tiek piepildītas un ar velo tas pats - nav jēgas turēt 10 tukšus veloceliņus, jo efektīvai pilsētai vajag, lai transprta joslas ir pilnas - ietves, velo celiņi, auto joslas. to tik grūti saprast?
tieši tādēļ arī Amsterdamā vajag tik daudz veloceliņu, jo fiziski visi velo nesatilpst uz viens ielas
Pirms uzbūvēja Dienvidu tiltu tur neviens pāri nebrauca. Kā uzbūvēja tā pa pilno. Nojaut uz ko es velku?
visi citi tilti bija pilni, tad būvēja nākamo!
tieši to pašu saku par velo - piepildiet esošo un tad būs jaunas joslas. pats pat šo saproti izrādās, bet runā sudu
ja būtu tukši citi tilti, jaunu nebūvētu. kamēr tukša barona iela - jaunu paralēlo ielu nevajag, kad tā būs pilna, tad pat es piekrītu, ka ir vērtīgi taisīt nākamo
cilvēki vienmēr izvēlēsies mazākās pretestības ceļu un, kamēr būs ērti braukt ar auto, turpinās bezjēdzīgi smirdināt centru. tāpēc ir jāpadara liekie izbraucieni neērtāki, bet, sākumā jāizveido varianti lai nebūtu centrā naher jālien lai tiktu pāri Daugavai
mhm un padaram sabiedrikso transportu lēnāku par iešanu ar kājām, kas ir ģeniāli uz čakaenes.. toc kādi mērkaķi tur tikuši pie plānošanas. un velo saemei ir jāaug organiski, dabīgā ceļā, nevis piespiežot, jo daži hipsteri, kuri nespēj pat atrast darbu zinās kā labāk dzivot lielipilsētas iedzīvotājiem
Tad, kad ST bija tikpat lēns, bet visi spiedās 4 joslās un skrāpēja ST sānus, tad te neviens poverists par ST neraudāja.
Liekuļi jūs esat. | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13756
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 19:02:09 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 18:45:51 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 18:21:04 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 18:09:54 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:
pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.
nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska
Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.
Kurš te ir egoists?
izlasi kārtīgi - auto piepilda ielas, tādēļ vajag citas! ja auto uz katras ielas būtu tieši 5, tad jā - nav problēmu visiem braukt, pa vienu ielu un tieši tas pats ar velo - kad būs tik daudz velosipēdistu, lai piepildītu vienu ielu, saprotams, ka cilvēkiem ir interese un taisām nākamo! kādēļ taisa šosejas ar vairākām joslām? jo tās tiek piepildītas un ar velo tas pats - nav jēgas turēt 10 tukšus veloceliņus, jo efektīvai pilsētai vajag, lai transprta joslas ir pilnas - ietves, velo celiņi, auto joslas. to tik grūti saprast?
tieši tādēļ arī Amsterdamā vajag tik daudz veloceliņu, jo fiziski visi velo nesatilpst uz viens ielas
Pirms uzbūvēja Dienvidu tiltu tur neviens pāri nebrauca. Kā uzbūvēja tā pa pilno. Nojaut uz ko es velku?
visi citi tilti bija pilni, tad būvēja nākamo!
tieši to pašu saku par velo - piepildiet esošo un tad būs jaunas joslas. pats pat šo saproti izrādās, bet runā sudu
ja būtu tukši citi tilti, jaunu nebūvētu. kamēr tukša barona iela - jaunu paralēlo ielu nevajag, kad tā būs pilna, tad pat es piekrītu, ka ir vērtīgi taisīt nākamo
Pļec, Barona iela ir sūds visiem. Loģiski, ka viņa ir tukša.
Rīgā nav neviena veloinfrastruktūras posma, kuru jēgas ziņā varētu pielīdzināt Dienvidu tiltam un tā pievedceļiem.
Nevar cerēt, ka vienā ielas posmā izbūvējot velo infrastruktūru tā būs maksimāli noslogota.
Čaka ielā velojoslas apraujas krietni pirms pašas nozīmīgākās vietas - Stacijas laukuma.
Jo tur viss ir daudz sarežģītāk, un jebkuras izmaiņas tur izraisītu šādu pat čīkstēšanu, tikai citā apjomā.
Bet not mīzing, RailBaltic tur ieviesīs savas korekcijas.
td vajag plānu un ideju kā izveidot sākumā vienu veloceliņu visam cauri, kurš ir sakarīgs, kaut aizklapēt vispār kādu ielu ciet auto, nevis mēģināt sapist brivibas, barona un caka ielas vienlaicigi. nodalit auto plusmu no velo | Offline | | |
Balaganovs | | Kopš: 07. Aug 2019
Ziņojumi: 505
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 18:55:01 @DeeCee rakstīja:
cilvēki vienmēr izvēlēsies mazākās pretestības ceļu un, kamēr būs ērti braukt ar auto, turpinās bezjēdzīgi smirdināt centru. tāpēc ir jāpadara liekie izbraucieni neērtāki, bet, sākumā jāizveido varianti lai nebūtu centrā naher jālien lai tiktu pāri Daugavai
Arī šeit Tu uzspied savas jauno marksistu pulciņa idejas. Jā, man ir ērtāk braukāt ar auto, un es turpināšu ar dīzeli bezjēdzīgi smirdināt gan centru, gan citus rajonus. Par laimi gan reti nākas to darīt.
Jo.
Man ir bērni un suns.
Es esmu pieradis pie zināma komforta līmeņa un to jaunās pasaules cēlāji man varēs atņemt tikai ar varu.
Cits jautājums - kas notiek galvās "pilsētplānotājiem", kuri nevar uztaisīt normālu nobeigumu Dienvidu tiltam. Kāda no viņa jēga, ja tā pat nevar tālāk normāli nokļūt Jūrmalas virzienā, jāstumdās pa Graudeni vai Mūkusalas.
| Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Grūti neipiekrist user. Kur problēma uztaisīt vienu normāli izplānotu pilot projektu?
Čaka iela bija izgāšanās, bet nesaprotu, kapēc tik ļoti jāspirinās pretī to atzīt. | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
16 Apr 2021, 19:13:42 @Balaganovs rakstīja:
16 Apr 2021, 18:55:01 @DeeCee rakstīja:
cilvēki vienmēr izvēlēsies mazākās pretestības ceļu un, kamēr būs ērti braukt ar auto, turpinās bezjēdzīgi smirdināt centru. tāpēc ir jāpadara liekie izbraucieni neērtāki, bet, sākumā jāizveido varianti lai nebūtu centrā naher jālien lai tiktu pāri Daugavai
Arī šeit Tu uzspied savas jauno marksistu pulciņa idejas. Jā, man ir ērtāk braukāt ar auto, un es turpināšu ar dīzeli bezjēdzīgi smirdināt gan centru, gan citus rajonus. Par laimi gan reti nākas to darīt.
Jo.
Man ir bērni un suns.
Es esmu pieradis pie zināma komforta līmeņa un to jaunās pasaules cēlāji man varēs atņemt tikai ar varu.
Cits jautājums - kas notiek galvās "pilsētplānotājiem", kuri nevar uztaisīt normālu nobeigumu Dienvidu tiltam. Kāda no viņa jēga, ja tā pat nevar tālāk normāli nokļūt Jūrmalas virzienā, jāstumdās pa Graudeni vai Mūkusalas.
un kāpēc tu jūties tiesīgs ar savu dīzeli pist citiem gaisu? | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 19:13:42 @Balaganovs rakstīja:
16 Apr 2021, 18:55:01 @DeeCee rakstīja:
cilvēki vienmēr izvēlēsies mazākās pretestības ceļu un, kamēr būs ērti braukt ar auto, turpinās bezjēdzīgi smirdināt centru. tāpēc ir jāpadara liekie izbraucieni neērtāki, bet, sākumā jāizveido varianti lai nebūtu centrā naher jālien lai tiktu pāri Daugavai
Arī šeit Tu uzspied savas jauno marksistu pulciņa idejas. Jā, man ir ērtāk braukāt ar auto, un es turpināšu ar dīzeli bezjēdzīgi smirdināt gan centru, gan citus rajonus. Par laimi gan reti nākas to darīt.
Jo.
Man ir bērni un suns.
Es esmu pieradis pie zināma komforta līmeņa un to jaunās pasaules cēlāji man varēs atņemt tikai ar varu.
Cits jautājums - kas notiek galvās "pilsētplānotājiem", kuri nevar uztaisīt normālu nobeigumu Dienvidu tiltam. Kāda no viņa jēga, ja tā pat nevar tālāk normāli nokļūt Jūrmalas virzienā, jāstumdās pa Graudeni vai Mūkusalas.
Par Dienvidu tiltu tu rullē ausis satiksmes departamentam. Labākie speciālisti valstī tur strādājot ir sajājuši ne to vien. Austrumu maģistrāli tagad raus, projekts ir pilnīgs sūds. Arī autobraucējiem. | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 19:06:59 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 19:02:09 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 18:45:51 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 18:21:04 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 18:09:54 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:
pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.
nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska
Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.
Kurš te ir egoists?
izlasi kārtīgi - auto piepilda ielas, tādēļ vajag citas! ja auto uz katras ielas būtu tieši 5, tad jā - nav problēmu visiem braukt, pa vienu ielu un tieši tas pats ar velo - kad būs tik daudz velosipēdistu, lai piepildītu vienu ielu, saprotams, ka cilvēkiem ir interese un taisām nākamo! kādēļ taisa šosejas ar vairākām joslām? jo tās tiek piepildītas un ar velo tas pats - nav jēgas turēt 10 tukšus veloceliņus, jo efektīvai pilsētai vajag, lai transprta joslas ir pilnas - ietves, velo celiņi, auto joslas. to tik grūti saprast?
tieši tādēļ arī Amsterdamā vajag tik daudz veloceliņu, jo fiziski visi velo nesatilpst uz viens ielas
Pirms uzbūvēja Dienvidu tiltu tur neviens pāri nebrauca. Kā uzbūvēja tā pa pilno. Nojaut uz ko es velku?
visi citi tilti bija pilni, tad būvēja nākamo!
tieši to pašu saku par velo - piepildiet esošo un tad būs jaunas joslas. pats pat šo saproti izrādās, bet runā sudu
ja būtu tukši citi tilti, jaunu nebūvētu. kamēr tukša barona iela - jaunu paralēlo ielu nevajag, kad tā būs pilna, tad pat es piekrītu, ka ir vērtīgi taisīt nākamo
Pļec, Barona iela ir sūds visiem. Loģiski, ka viņa ir tukša.
Rīgā nav neviena veloinfrastruktūras posma, kuru jēgas ziņā varētu pielīdzināt Dienvidu tiltam un tā pievedceļiem.
Nevar cerēt, ka vienā ielas posmā izbūvējot velo infrastruktūru tā būs maksimāli noslogota.
Čaka ielā velojoslas apraujas krietni pirms pašas nozīmīgākās vietas - Stacijas laukuma.
Jo tur viss ir daudz sarežģītāk, un jebkuras izmaiņas tur izraisītu šādu pat čīkstēšanu, tikai citā apjomā.
Bet not mīzing, RailBaltic tur ieviesīs savas korekcijas.
td vajag plānu un ideju kā izveidot sākumā vienu veloceliņu visam cauri, kurš ir sakarīgs, kaut aizklapēt vispār kādu ielu ciet auto, nevis mēģināt sapist brivibas, barona un caka ielas vienlaicigi. nodalit auto plusmu no velo
Te nu mēs beidzot esam uz viena viļņa. Tik vien, ka tas neliedz paralēli veidot infrastruktūru arī pa posmiem, galvenais, lai tā ir kvalitatīva. | Offline | | |
|
Balaganovs | | Kopš: 07. Aug 2019
Ziņojumi: 505
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 19:19:48 @DeeCee rakstīja:
un kāpēc tu jūties tiesīgs ar savu dīzeli pist citiem gaisu?
Nu mans Euro6 dīzelis gan piš gaisu daudz mazāk, nekā velo fana paduses birojā pēc brauciena.
| Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22289
Braucu ar: RVR
| Izskatās, ka esošā Rīgas domes vara ir vēl lielāka muhosranskas cienītāja par iepriekšējo.
Kā, bļ*, rekonstrukcijas ietvaros mūsdienās var saskaņot kaut ko tādu savā īpašumā, Centrāltirgus piena (!) paviljonā??
Welcome to 1995!
https://twitter.com/IvansNikonovs/status/1382998149954949121?s=19
| Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| Šito bijāt redzējuši?
https://twitter.com/otucis/status/1381135425763487744 | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
16 Apr 2021, 19:35:34 @Balaganovs rakstīja:
16 Apr 2021, 19:19:48 @DeeCee rakstīja:
un kāpēc tu jūties tiesīgs ar savu dīzeli pist citiem gaisu?
Nu mans Euro6 dīzelis gan piš gaisu daudz mazāk, nekā velo fana paduses birojā pēc brauciena.
citi cilvēki māk dezodorantu un dušu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|