Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXXI

AutorsZiņojums
user
16. Apr 2021, 15:43 #22021

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13756

Braucu ar:

blje nu un kāds kaifs no tā?
Offline
petka17
16. Apr 2021, 15:44 #22022

Kopš: 17. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 519

Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns


16 Apr 2021, 15:33:08 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 14:26:22 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 14:21:48 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 14:18:13 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 14:13:38 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 14:06:01 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 13:55:25 @F50 rakstīja:

16 Apr 2021, 13:52:01 @Lala rakstīja:
Tev uz statistikas pārvaldi, klimata speciālist!
Dod datus, vai arī nedod, jo es zinu konkrēti, ka Tu dirs.


Es tieši domāju, ka ar šalli kaklā un labu flaneli mugurā nāk arī spēja iesist gūglē un paskatīties


[I]http://www.weather-atlas.com/weather/images/climate/9/6/1344869-1000-temperature-c-en.gif[/IMG]

[IM]http://www.weather-atlas.com/weather/images/climate/8/8/188-1000-temperature-c-en.gif[/IMG]


Ko tālāk?
Atliek tikai tradīciju "arguments".

pats tak redzi, ka Amsterdamā nav zem nulles


un vispār labāk šādu krafiku tad liec, lai abi vienā grafikā:

[IG]https://fv2-5.failiem.lv/thumb_show.php?i=6qtwbhym7&view[/IMG]


Es varu ielikt ar Oulu. Netālu no polārā loka.
Pāris grādi mīnusā ir pzc, pzc.


kas ir Tava oulā? velo gāž apkārt pilsētu vai ciemu, vai kas tur ir?


Pilsētu, pilsētu. Uzsit Google.


pastāsti kas tajā pilsēta ir ar tiem velo? ja Tu zini, tad tas būs ātrāk nekā man tagad googlēt par velosipēdiem pilsētā pie polārā loka


Pilsēta, kurā visi mīl riteņbraukšanu. Bet visās bildēs studenti. un kas pats svarīgākais - ielas nekaisa ar sāli un neveido pļuru

Pilsētas iedzīvotāju skaits <200k

Līst 1/2 no Rīgas apjoma
Offline
warchief
16. Apr 2021, 15:44 #22023

Kopš: 06. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 208

Braucu ar: Eiropas gada auto


16 Apr 2021, 14:29:48 @Lala rakstīja:
ļer ļer
...
Veloinfrastruktūrai nav jābūt gar katru šoseju, bet tai noteikti jābūt katrā pilsētas centra maģistrālē. Centrā būs jāpieraujas auto.


Jā, līdz nākamajām Rīgas vēlēšanām, kad visi mikrorajonu iedzīvotāji ieliks atpakaļ Jakrinu un gŅilu.

Kad cilvēki saka, ka nafig visiem vilties ar auto uz centru, es kā centrā visu dzīvi nodzīvojis cilvēks varu teikt, ka man ir uzsmidzināt uz to, ka kāds ar savu lisapēdu grib atbraukt iedzert Latti no mikrorajona. Man vajag, lai mašīnas un sabiedriskais nesmird zem logiem sastrēgumā dēļ 5% Rīgas iedzīvotāju.

Utopiskās bildītes ar puķupodiem un kokiem čakenē var censoņi paturēt savos circle-jerk pasākumos, jo zem ielām Rīgā ir komunikācijas un nekādi koki tur nespīd.

Labāk būtu sakārtojuši ceļu apzīmējumus, uzbliezuši normālu daudzstāvu stāvvietas carsharingam un elektroauto kā tas ir ārzemes. Tad daļa varētu izvērtēt vajadzību pašam savu auto turēt zem loga.

P.S. Tie sūda cargo-velo aizņem tik pat daudz vietas cik FIAT 500 vai cita pilsētas blusa.
P.S.S. Par sasmaku nebalsošu, bet Progresīvie var iet nosvērties velokamerā

[ Šo ziņu laboja warchief, 16 Apr 2021, 15:44:50 ]

Offline
Balaganovs
16. Apr 2021, 15:46 #22024

Kopš: 07. Aug 2019

Ziņojumi: 505

Braucu ar:

Baigi zīmīgi, ka visi lielākie urbānisti, zaļie un uz velo ar varu pārsēdinātāji ir tie paši, kas baigi iestājas par privilēģijām arī citām minoritātēm. Nu jūs sapratāt...
Principā nebūtu jāskatās uz temperatūru atšķirību starp Rīgu un Amsterdamu, kaut gan 6 grādi ir vienkārši dramatiska atšķirība.
Apskatieties uz iedzīvotāju daudzumu un blīvumu! Tas, ka Eiropas 40-gadīgi veiksminieki vecos uzvalciņos, beretē un ar aprūsējušu riteni pa lietu un aukstumā braukā uz darbu ne vienmēr ir saistīts ar cilvēka pārliecību. Tā pat, kā dzīvošana kaut kādā vienistabas ūķī, par kuru tu atdod pusi algas visa mūža garumā. Vienkārši tā ir realitāte - daudz iedzīvotāju un ārkārtīgi ierobežoti zemes resursi, kā rezultātā baigās cenas visam, kuras reti kurš var pavilkt.
Pie mums taču situācija ir pavisam cita. Vakarā ielidojot RIX, no ļotenes rodas iespaids, ka piezemējies kaut kādā tumšā ciematā meža vidū. Te taču zemes apkārt lielpilsētai tik daudz, ka iedzīvotāji mierīgi varētu izretināties.
Visā normālā pasaulē tendences ir vienādas - cilvēki tiecās uz dzīvošanu priekšpilsētās. Pilsētu centros ir kaut kādi ofisi un niggu rezervāti, kur vakarā var piebraukt pēc dozas. Bagātās pilsētās centus mēģina hipsterizēt, tad nu gangu memberus drusku izspiež piparmētru latte dzērāji un skrejriteņu lietotāji.
Es domāju, ka ar tādu iedzīvotāju daudzumu un blīvumu optimālais risinājums būtu maksimāli autopiemērotas maģistrālās ielas. Vairāk ASV koncepcija, nevis Eiropas. Rīgas plānojums jau tā ir diezgan drausmīgs, tāpēc katra velopidarasu sačakarētā iela ir vēl viens naža dūriens mugurā transportam.
Offline
Inducing
16. Apr 2021, 16:17 #22025

Kopš: 06. Feb 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 143

Braucu ar: 9er

Problēma ir tā, ka šīs problēmas cenšas risināt ar velojoslām, bet pareizi būtu, ja velojoslas būtu blakus produkts.

Ir jābūt tā, ka tie kas nedzīvo centrā, tie ar saviem auto tur bez liekas vajadzības nerādās. Viņi, pa maģistrālo ceļu, atbrauc no sava mikro rajona, vai pilsētas, ar sabiedrisko, vai nomet auto centrālās stāvvietās, un dodas gaitās, ar kājām, ar taksi, ar sabiedrisko, ar no bagāžnieka izcelta velo, vai paņem aplikāciju velo/moto pofig, un nenoslogo centra satiksmes infratruktūru ar savu auto.

Tad arī tie kuri dzīvo centrā, un tur auto savos pagalmos vai stāvvietās, var izvedāt bērnus uz skolu, bez sastrēgumiem utt. un tā ar katru mikrorajonu.
Izveidojot tikai velojoslas, nerisinot pārējās problēmas, problēmu tikai padara lielāku, to īsti neatrisinot, un rada bardaku.

Tādēļ vajag centrālas stāvvietas, no kurām ērti/ātri piekļūt takšiem, sabiedrsikajam, un maģistrālos ceļus. Bez ziemeļu koridora arī nekas nenotiks. Pēc koridora motivējošā iebraukšana maksa nebūtu slikts risinājums. Un tad nenoslogotās ielās arī varēs izpausties ar velojoslām, puķītēm, dzimumneitrālām gājēju ielām utt
Offline
korumpante
16. Apr 2021, 16:45 #22026

Kopš: 29. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 618

Braucu ar:


16 Apr 2021, 16:17:03 @Inducing rakstīja:
Ir jābūt tā, ka tie kas nedzīvo centrā, tie ar saviem auto tur bez liekas vajadzības nerādās. Viņi, pa maģistrālo ceļu, atbrauc no sava mikro rajona, vai pilsētas, ar sabiedrisko, vai nomet auto centrālās stāvvietās, un dodas gaitās, ar kājām, ar taksi, ar sabiedrisko, ar no bagāžnieka izcelta velo, vai paņem aplikāciju velo/moto pofig, un nenoslogo centra satiksmes infratruktūru ar savu auto.

Atceries, ka cilvēki ir slinki un savus dupšus īpaši negrib kustināt. Es arī dzīvoju mikrorajonā, strādāju centrā. Auto nometu apmēram 1.5 km no darba, ārpus centra, un tālāk eju ar kājām. Visiem pārējiem tas kilometrs ir mega tālu, var taču atrast stāvvietu kaut kur tuvāk, ziemā taču auksti bla bla bla. Bez būtiskas kultūras un paradumu maiņas var būvēt veloceliņus, stāvvietas, satiksmes mezglus, attīstīt sabiedrisko cik vien pilsētplānotāji ir spējīgi izsapņot, bet problēma nemazināsies.

Pilsēta sliņķiem un pārējie zvērinātie velosipēdisti, kad viņiem iesaka pabraukt 300 metrus, kas vispār nekādu piepūli neprasa, un maršrutu plānot pa Valdemāra vai Barona veloceliņiem un Brīvības ielu likt mierā, atbild tieši tāpat kā tie, kas nevar 15 minūtes ar kājām pačāpot.
Offline
cipargalva
16. Apr 2021, 16:58 #22027

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Varētu eksperimenta kārtā šādi transformēt, piemēram, Bolderāju. Domāju neviens no jums nebūtu pret
Offline
RapidBelge
16. Apr 2021, 16:59 #22028

Kopš: 12. Oct 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 59

Braucu ar: Melnu dūmu

Skaidrs ir viens - mazākums Rīgas nediktēs noteikumus vairākumam.
Agri vai vēlu, velo aktīvisti, to sūdu pilsētā dabūsiet ēst.
Offline
cipargalva
16. Apr 2021, 17:04 #22029

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Drosmīgi apgalvojumi. Labi, ka @Lala nav onlainā.
Offline
Balaganovs
16. Apr 2021, 17:12 #22030

Kopš: 07. Aug 2019

Ziņojumi: 505

Braucu ar:


16 Apr 2021, 16:59:36 @RapidBelge rakstīja:
Skaidrs ir viens - mazākums Rīgas nediktēs noteikumus vairākumam.
Agri vai vēlu, velo aktīvisti, to sūdu pilsētā dabūsiet ēst.


Diemžēl diktēs, un ne tikai Rīgas.
Jāsaprot, ka šiem veloceliņu būvētājiem saimnieki nedzīvo Puzē vai Saulkrastos, viņu jumts ir krietni nopietnāki onkas.
Offline
Mizx
16. Apr 2021, 17:15 #22031

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


16 Apr 2021, 15:02:29 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 14:46:47 @Mizx rakstīja:
Argumentēt ar to kā izskatās ainiņa ielā Amsterdamā un ainiņa ielā Rīgā var atļauties tikai tie, kas nevienu skolu nav normāli beiguši. Apskatamies statistiku — Nīderlandē 487 automašīnas uz 1000 iedzivotājiem, Latvijā 381. Rīgā. Rīgā 2020. gadā skaitās, ka ir 633 tukstoši iedzīvotāju. Tātad, lai līdzinātos Amsterdamai, Rīgā būtu vieta vēl apmēram 63000 automašīnām. Riteņbraucēji varētu sākt bļaut kādā veidā? — ar normālu infrastruktūru, ar daudzstāvvu autostāvvietām, ar autostāvvietām pagrabu stāvos, ar ātrgaitas (70 km/h) ceļiem caur visiem pilsētu rajoniem un faktiski līdz centram. tādā veidā auto nav mazajās ielās, tur, kur tie atrodas, tiem izveidota ērta infrastruktūra, lai netraucētu aizbraukt nekrītot acīs riteņbraucējiem. Esmu par velojoslām visās ielās, tikai lai to projektētājs ieprojektē kur Rīgā palikt vēl 63000 papildu automašīnām. Citādi pēc skata taisām Amsterdamu, bet reāli skats būs tikai tāpēc, ka līdz attiecīgam dzīves līmenim nonākt nespējam.


Rīgai vajag ātrgaitas apvedceļu, par to nav diskusiju.
Viss pārējais ir garām. Ne jau dēļ dzīves līmeņa viņiem ir veloinfrastruktūra. Drīzāk dzīves līmeni uzlabo velo infrastruktūra.
Stulbs vai izliecies? Par dzīves līmeni liecinātu rīdzinieku spēja iegādāties vēl 63000 automašīnu, to turēšana atbilstošās vietās pilsētā tuvu dzīvesvietai + pa divritenim katram ģimenes loceklim. Katram pa divritenim un viss tikai apliecina, ka esam bomžu valsts un nepienākas arī pilsētā nekā vairāk.
Offline
DeeCee
16. Apr 2021, 17:36 #22032

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


16 Apr 2021, 16:59:36 @RapidBelge rakstīja:
Skaidrs ir viens - mazākums Rīgas nediktēs noteikumus vairākumam.
Agri vai vēlu, velo aktīvisti, to sūdu pilsētā dabūsiet ēst.


ja bildē esi tu, tad, noteikti, atbalsti vairākuma vēlmi ar offroad močiem aizliegt rādīties ārpus krosa trases
Offline
user
16. Apr 2021, 17:45 #22033

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13756

Braucu ar:


16 Apr 2021, 17:36:39 @Vantage rakstīja:
Amsterdama, Brisele, vēl ko piesaucat, KAPĒC tieši šīs pilsētas? kas tā par meku- apsolīto sapņu zemi? Paņemsim viņu iedomātos labumus, bet viņu problēmas nē?



mhm, šajās pilsētās var mierīgi ar šņabi iet pa ielu un arī maukas ir legālas!
Offline
m8archa
16. Apr 2021, 17:53 #22034

Kopš: 28. Dec 2009

Ziņojumi: 1086

Braucu ar: Zirdzinnu

Par alko taisnība, bet velosidari tur ir kaitinošāki pat kā te, studiju laikā nācās gana ar riteni pabraukāties, pēc tam vēl gadu nodzīvoju, jau ar darba auto... Šūmaņa aplis, 3 joslas un malā velojosla... Katrs trešais dalbajobs ar ciskudrilli mauc starp mašīnām pa iekšējām joslām, šitādus jokus pat Rīgā neredz.

Un vispār, tur ar visu nedaudz siltāko klimatu tāpat ir jābūt mazohistam, lai ziemas mēnešos kaut ko baigi mītos, jo lietus ir diezgan regulāri un atgādina tādu pretīgāku lv rudeni.
Kad nelīst - ir ok.

Vispār te varēja kā tur, atļaut velo labo pagriezienu pie sarkanās.

[ Šo ziņu laboja m8archa, 16 Apr 2021, 17:59:22 ]

Offline
DeeCee
16. Apr 2021, 17:53 #22035

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


16 Apr 2021, 17:45:35 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 17:36:39 @Vantage rakstīja:
Amsterdama, Brisele, vēl ko piesaucat, KAPĒC tieši šīs pilsētas? kas tā par meku- apsolīto sapņu zemi? Paņemsim viņu iedomātos labumus, bet viņu problēmas nē?



mhm, šajās pilsētās var mierīgi ar šņabi iet pa ielu un arī maukas ir legālas!


tas jāpārņem komplektā ar veloinfrastruktūru, zaļumi arī

bet nav jau arī liela problēma braukt ziemā

ūdensizturīgi apavi, vai ziemas velozābaki, normāla jaka un cepure komplektā ar dubļiniekiem saglabā sakarīgi sausu, vienīgais iemesls kāpēc pārtraucu braukt ziemās, jo nav pa kurieni, tumšajā laika nav baigi forši bez ietves/veloceļa, ja auto brauc garām uz 70~80 ar netīriem logiem

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 16 Apr 2021, 17:57:07 ]

Offline
Lala
16. Apr 2021, 18:05 #22036

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:

pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.

nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska


Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.

Kurš te ir egoists?
Offline
DeeCee
16. Apr 2021, 18:09 #22037

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


16 Apr 2021, 18:05:06 @koderis rakstīja:
DeeCee, tu dandālis esi? R-eiropā velk normālas drēbes, kurām pa virsu uzvelk pončo vai cita veida kondomu


pončo utt nevar normāli pabraukt, ja jāmin vairāk kā paris km un galvenā saslapināmā daļa ir kājas. pončo nepalīdzēs no 20cm dziļa dīķa ielas vidū
Offline
Lala
16. Apr 2021, 18:09 #22038

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


16 Apr 2021, 15:44:38 @warchief rakstīja:

16 Apr 2021, 14:29:48 @Lala rakstīja:
ļer ļer
...
Veloinfrastruktūrai nav jābūt gar katru šoseju, bet tai noteikti jābūt katrā pilsētas centra maģistrālē. Centrā būs jāpieraujas auto.


Jā, līdz nākamajām Rīgas vēlēšanām, kad visi mikrorajonu iedzīvotāji ieliks atpakaļ Jakrinu un gŅilu.

Kad cilvēki saka, ka nafig visiem vilties ar auto uz centru, es kā centrā visu dzīvi nodzīvojis cilvēks varu teikt, ka man ir uzsmidzināt uz to, ka kāds ar savu lisapēdu grib atbraukt iedzert Latti no mikrorajona. Man vajag, lai mašīnas un sabiedriskais nesmird zem logiem sastrēgumā dēļ 5% Rīgas iedzīvotāju.

Utopiskās bildītes ar puķupodiem un kokiem čakenē var censoņi paturēt savos circle-jerk pasākumos, jo zem ielām Rīgā ir komunikācijas un nekādi koki tur nespīd.

Labāk būtu sakārtojuši ceļu apzīmējumus, uzbliezuši normālu daudzstāvu stāvvietas carsharingam un elektroauto kā tas ir ārzemes. Tad daļa varētu izvērtēt vajadzību pašam savu auto turēt zem loga.

P.S. Tie sūda cargo-velo aizņem tik pat daudz vietas cik FIAT 500 vai cita pilsētas blusa.
P.S.S. Par sasmaku nebalsošu, bet Progresīvie var iet nosvērties velokamerā



Vairāk telpas auto Tavu vēlmi pēc mazāk izplūdes gāzēm nenodrošinās.

Tā ir satiksmes plānošanas ābece. Nevis mans izdomājums.
Offline
user
16. Apr 2021, 18:09 #22039

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13756

Braucu ar:


16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:

pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.

nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska


Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.

Kurš te ir egoists?




izlasi kārtīgi - auto piepilda ielas, tādēļ vajag citas! ja auto uz katras ielas būtu tieši 5, tad jā - nav problēmu visiem braukt, pa vienu ielu un tieši tas pats ar velo - kad būs tik daudz velosipēdistu, lai piepildītu vienu ielu, saprotams, ka cilvēkiem ir interese un taisām nākamo! kādēļ taisa šosejas ar vairākām joslām? jo tās tiek piepildītas un ar velo tas pats - nav jēgas turēt 10 tukšus veloceliņus, jo efektīvai pilsētai vajag, lai transprta joslas ir pilnas - ietves, velo celiņi, auto joslas. to tik grūti saprast?

tieši tādēļ arī Amsterdamā vajag tik daudz veloceliņu, jo fiziski visi velo nesatilpst uz viens ielas
Offline
Lala
16. Apr 2021, 18:16 #22040

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


16 Apr 2021, 16:46:57 @Vantage rakstīja:
Jā, kautkā tā - visi, kas kaislīgi atbalsta, tsk. @Lala, neko nesaprot no pilsētu plānošanas un loģiskas darbību secības. Tualetē taču arī visupirms jānovelk bikses un tad jānokārtojās. Šeit to grib izdarīt otrādi.

1) Maģistrālie ceļi caur Rīgu, tas pats Ziemeļu koridors un ne tikai
2) Daudzsstāvu stāvvietas/pazemes, Park Ride utt.
3) Sabtrans - īpaši tramvajs pagarinot kur tas jau ir IESPĒJAMS - piem. Zemitānu tilts, pagarināt 1. tramvaju līdz berģiem kautvai.
4) utt utjp. te daudz jau idejas izskanēja

Beigt šito aizmālēt ar lokālā biznesa uzplaukuma ideju un to, ka visi gaida ar atplestām rokām, kuras reāli nav, puķītēm un kociņiem kuri tur nevar būt un to, ka mums vajag līdzināties amsterdamai.

Izdarīs augšējos, tad var domāt par šīs dienas dumjajiem risinājumiem.


Pļec, prasu naudu no universitātes atpakaļ. Viņi man diplomu pārdeva. Tieši par plānošanu.

1) cauri Rīgai jābūt tikai ST maģistrālēm. ZŠ nerisina centra problēmas. To apstiprina modelēšanas dati. Links nav pie rokas.
Ap Rīgu jābūt ātrgaitas apvedceļam, nav obligāti kā noslēgts loks.
2)p&r bija jau sen jārealizē. Tas ir visos plānos, bet SD dara visu, lai nerealizētu. Pazemes/daudzstāvu stāvvietām jābūt. Bet tikai par maksu. Par to te atkal pieraudās pāris lapas.
3) Tramvaja tīkls noteikti jāpaplašina. Tramvajam jāatgriežas lielajās ielās - Čaka, Brīvības un Valdemāra. Bet to jau tu nebiji domājis, atkal raudāšana, ka apbižo autobraucējus.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4