Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Instigater
07. Mar 2020, 22:03 #2201

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Birža pēc definīcijas jaņos nepaliek nekad pie pilnīgi jebkādas elektrības cenas. ST gan varētu atcelt dalītos dienas/nakts tarifus, kad visi auto būs elektriski.

HESi gan nav gluži bāzesjaudas, tādas ir TECi, AESi, bet sakarā ar interesanto Daugavas pieplūdi šo apkures sezonu un elektrības cenām, to lomas ir mainījušās. Tirgus vienmēr noliek visu pa savām vietām.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 07 Mar 2020, 22:05:11 ]

Offline
HiJaCKeR
07. Mar 2020, 22:06 #2202

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i

Rīgā ir ap 220000 vieglajiem automobīļiem

pieņemsim, ka vienlaicīgi vakārā tiek uzlādēti 100000 automobīļi ar uzlādes jaudu 11 kW

patēriņš sanāk 1210 MW

Rīgā ir ap 20 110/10 kV apakšstacijas, rupji izdalot 1210 MW / 20 = 60,5 MW vajadzīgi uz apakšstaciju

apakšstacijas ir ar jaudu no 32 MW līdz 64 MW

tās nav 100 % noslogotas, bet ir redzams, ka to jauda ir par mazu

pie tiem 11 kW sanāk vajag jaudu x2
ar 50 kW sanāk x10

Online
HiJaCKeR
07. Mar 2020, 22:15 #2203

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


07 Mar 2020, 22:13:00 @Nixx rakstīja:

07 Mar 2020, 22:06:46 @HiJaCKeR rakstīja:
Rīgā ir ap 220000 vieglajiem automobīļiem

pieņemsim, ka vienlaicīgi vakārā tiek uzlādēti 100000 automobīļi ar uzlādes jaudu 11 kW

patēriņš sanāk 1210 MW

Rīgā ir ap 20 110/10 kV apakšstacijas, rupji izdalot 1210 MW / 20 = 60,5 MW vajadzīgi uz apakšstaciju

apakšstacijas ir ar jaudu no 32 MW līdz 64 MW

tās nav 100 % noslogotas, bet ir redzams, ka to jauda ir par mazu

pie tiem 11 kW sanāk vajag jaudu x2
ar 50 kW sanāk x10




Ļoti nepareizs pieņēmums. Tik pat labi var teikt, ja ja puse Rīgas mašīnu vienlaicīgi brauks pildīties, tad benzīntanki nokūpēs

Jāskatās ir jaudas pieprasījums. Ja vidējā Rīgas mašīna dienā nobrauc 100 km, tad tai vajag 20 kWh diennaktī
Ieliec tagad šādu ciparu savā trafu slodzes aprēķinā

es nerunāju par vatstundām, bet par iespējamo jaudas pīķi
Online
bum_bumz
07. Mar 2020, 22:22 #2204

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6746

Braucu ar: E34


07 Mar 2020, 18:20:42 @maasters rakstīja:
runa jau neiet par ilgtošu sprieguma stabilizāciju, kur loģiski butu vajadžīgs vai nu aktīvs elements (SMPS utt) vai arī paceļošais pazeminošais aka regulējams autotrafs , runa iet par īslaicīgu raustīšanops tīklā novēršanu, nu piem kad vējainā laika agrāk, jo sevišķi laukos (manos taj skaitā) gandrīz regulāri tīkls raustijās, šadā gadijuma induktors umn kondiki dara savu darbu , viss tac loģiski netā?
kondiķī esošais E lauks un induktora mag. lauks atdod savu energiju brīdi, kad spriegums noraustās un aizpilda īslaicīgu tukšumu, tā arī tas mans verķis darbojās, varbūt hijackeram bija cits ka lai es zinu neesmu bijis klāt

tu varbūt runā par sprieguma stabilizatoru, kas patstāvigi no teiksim 180 var uzcelt 230 un no 250 nomest uz 230, es par ko citu domaju.

Abi divi bij - gan ar roku pieregulējamais trafs, gan stabilizators, kurš turēja tos 220V. Pirmais bija tups un nekādus pīķus nedzēsa - pašam bija jāčeko. Palīdzēja arī kvēlspuldze pie griestiem
TV bija lampenieki, tur jau arī bija visa tā bēda
Online
HiJaCKeR
07. Mar 2020, 22:29 #2205

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


07 Mar 2020, 22:22:13 @bum_bumz rakstīja:

07 Mar 2020, 18:20:42 @maasters rakstīja:
runa jau neiet par ilgtošu sprieguma stabilizāciju, kur loģiski butu vajadžīgs vai nu aktīvs elements (SMPS utt) vai arī paceļošais pazeminošais aka regulējams autotrafs , runa iet par īslaicīgu raustīšanops tīklā novēršanu, nu piem kad vējainā laika agrāk, jo sevišķi laukos (manos taj skaitā) gandrīz regulāri tīkls raustijās, šadā gadijuma induktors umn kondiki dara savu darbu , viss tac loģiski netā?
kondiķī esošais E lauks un induktora mag. lauks atdod savu energiju brīdi, kad spriegums noraustās un aizpilda īslaicīgu tukšumu, tā arī tas mans verķis darbojās, varbūt hijackeram bija cits ka lai es zinu neesmu bijis klāt

tu varbūt runā par sprieguma stabilizatoru, kas patstāvigi no teiksim 180 var uzcelt 230 un no 250 nomest uz 230, es par ko citu domaju.

Abi divi bij - gan ar roku pieregulējamais trafs, gan stabilizators, kurš turēja tos 220V. Pirmais bija tups un nekādus pīķus nedzēsa - pašam bija jāčeko. Palīdzēja arī kvēlspuldze pie griestiem
TV bija lampenieki, tur jau arī bija visa tā bēda

jā, tie stabilizatori parādījās 80 gadu begās, pirms tam vajadzīja pašam pieregulēt špani
Online
maasters
07. Mar 2020, 22:35 #2206

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

ks attiecas uz energo ražošanas efektivitāti, nu izņemot nomainīt ogles pret kodoldegvielu neko īsti citu kā to uzlabot es neredzu, tvaika cikla efektivitāti jau savukārt nosaka ne mūsu griba bet fizikas likumi un materiālu izturība.

te pāris lpp pirms kāds/kādi ieminejās par kodolsintēzi , nu es nez cik jūs par to daudz zināt , bet tur būtu ko teikt, tiesa gan tas sakāmais nebūtu paŗak optimistisks, vismaz ne nākamo 20 gadu griezumā, kad pasaules populācija un arī energopatēriņš visticmāk sasniegs savu maximumu.
Offline
HiJaCKeR
07. Mar 2020, 22:41 #2207

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


07 Mar 2020, 22:36:00 @Nixx rakstīja:

07 Mar 2020, 22:15:31 @HiJaCKeR rakstīja:

es nerunāju par vatstundām, bet par iespējamo jaudas pīķi




To ir elementāri regulēt

nu jā, ūdens patēriņu arī var regulēt ielikot toletes ūdens bačokā ķieģeli

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 07 Mar 2020, 22:41:37 ]

Online
maasters
07. Mar 2020, 22:41 #2208

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

birža, nu akciju ir gan vieta, kur spekulē ar citu cilveku objektīva darba rezultātā pievienoo vertību, būsim reāli. es neesmu komunists pēc parliecības, bet es saprotu, ka birža nekad neko reālu un tautsaimniecībā lietojamu nav radījusi, tā ir gan radijusi turīgus cilvēkus, kuri pēctam savas personīgas vīzijas un vēlmes caur nevalstiskām organizācijām uzspiež citiem ar mērķi mainīt pasaules kārtību, nu piem kā to aizkadros diezgan atklāti dara slavenais Soros.


nu neko jau kaspich te šoreiz nepareicu nepateica, tā elektrība naktīs nebūs lētāka ja viņu tad izmantos tikpat cik dienā, to tač diktē tirgus likumi, ja kautkas ir pieprasīts tad tam var celt cenu.
A latvenergo manliekas cenu vispāŗ nekad nav laiduši lejā un ja arī ir tad negribiīgi domāju zinot Lavijas biznesa vidi varam būt droši, ka katrs mēģinās uzvārīties cik vien fiziski tas ir iespējams.
Offline
maasters
07. Mar 2020, 22:52 #2209

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

eu nu beidzam huiņu dzīt šitā jau var iet palīgā skutelim viņa nesmieklīgos jokus moš padarīt smieklīgakus
Offline
HiJaCKeR
07. Mar 2020, 23:21 #2210

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i

Nixx, kāda vēl strāvas balansēšana ? uz kabeļa sēž gan ofisu ēkas, dzīvojamais sektors un Rimčiks. kur tu ņemsi saiti uz uzlādes stacijām no tiem?
Online
raicha2
07. Mar 2020, 23:31 #2211

Kopš: 19. Feb 2019

Ziņojumi: 51

Braucu ar:

bez mistiskajiem akcīzes nodokļiem un visas pārējās, latvijas iedzīvotāju ienaidnieku IZDOMĀTĀS, ar fiziku un ķīmiju nesaistītās daļas - elektroauto varētu vēl 3000 gadus gaidīt savu stundu


dīzeļdegvielas īstā cena ir 10 centi litrā, enerģija ir dzīvība, mes izmirstam, kādam vajag procesu paātrināt, tas ir īsais un vieglais skaidrojums, lai nebūtu jātaisa ekselī no pirksta orgāns, mēģinot atrast formulu, kuras rezultātā tad transports ar sūdīgāko enerģijas nesēju ever i cenas/veiktspējas i piesārņojuma/veikstpējas i svara/veiktspējas attiecību ziņa tagad būs mums visiem baigi izdevīgs

vnk. tie kas pieņem enerģetikas nozares attīstības plānu, viņai jau badā nenosprāgs, to vismaz var nojaust, a tas ka Lauris no Madonas neiazbrauks apaugļot Mudīti Durbē, tas jau labi. lai tas suka vergs skatās disneja multenes un pērk litiju baterijam no saimnieka, viss kārtībā, sīkos bēgļu centrā saražos cik vajag ievestie jaunie vienotības balsotaji
Offline
HiJaCKeR
07. Mar 2020, 23:38 #2212

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


07 Mar 2020, 23:26:21 @Nixx rakstīja:

07 Mar 2020, 23:21:41 @HiJaCKeR rakstīja:
Nixx, kāda vēl strāvas balansēšana ? uz kabeļa sēž gan ofisu ēkas, dzīvojamais sektors un Rimčiks. kur tu ņemsi saiti uz uzlādes stacijām no tiem?


Nu kaut vai - https://www.ensto.com/electric-vehicle-charging...arging-services/

kā šī lādēšanas stacija zinās, cik noslogots kabelis, ja uz tā sēž arī citi patērētāji ? kā tā zinās cik daudz var ņemt strāvas no tīkla?
Online
bmwaddict
07. Mar 2020, 23:59 #2213

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


07 Mar 2020, 16:13:21 @riddler rakstīja:
nu skaidrs ka tas nenotiks strauji un tur pēc mēneša, pamazām attiecība mainīsies un pieskaņosies pie patēriņa, + mainās arī daudzi paradumi ar tendenci strādāt/darboties no mājām utt attiecīgi auto savu lomu kā tādu sāk zaudēt - viss tas pasākums diversificēsies, tāpat izdomā visādus citus enerģijas ieguves veidus, gan viļņu ģeneratori, tas pats vējš, vel bija interesants prikols kautkādā saulainajā štatā, aplī izlikti mega spoguļi kas fokusē atstaroto sauli un sildija sāli (ja nemaldos) un līdz tvaika stāvoklim tālāk grieza turbīnu un atkal ražojas strāva




https://inhabitat.com/energy-breakthrough-storing-solar-power-with-salt/


jaa shitas ir pa celjam no LA uz Las Vegas braucot tuksnesii var redzeet shito projektinju jau krietnu laicinju apakalj redzeeju tur to gadus 8 ja nemaldos//
Offline
raicha2
08. Mar 2020, 00:13 #2214

Kopš: 19. Feb 2019

Ziņojumi: 51

Braucu ar:


07 Mar 2020, 23:35:21 @DM-101 rakstīja:


O,beidzot kas praatiigs!


tādā gadījumā gribas vēl piemetināt, ka tiklīdz zinātnieki ekselī sāk rēķināt, kādu piesārņojumu rada vienas vieglās a/m uzražošana, (ieksdedzes, par akumulatoriem pat nesākot to citu, jau daudz nopietnāko diskusiju), sanāk ka visekoloģiskākais auto ir vecs auto, pat ja izmeši tam ir salīdzinoši lieli. ekoloģiskākais planetas mērogā, protams, ne jau sēžot aiz tāda korķī uz valdemārenes.

tad vēl gribas piemest, ka ja kādam šeit rūpētu ekoloģija, tad nevajadzēja pirms gada pārdot okupantiem izsolē par lētu cenu 200 000 ha valsts - visas tautas - meža, un nupat tikko samazināt ciršanas diametru 8ņas reizes

Offline
HiJaCKeR
08. Mar 2020, 00:13 #2215

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


08 Mar 2020, 00:02:15 @Nixx rakstīja:

07 Mar 2020, 23:38:56 @HiJaCKeR rakstīja:

07 Mar 2020, 23:26:21 @Nixx rakstīja:

07 Mar 2020, 23:21:41 @HiJaCKeR rakstīja:
Nixx, kāda vēl strāvas balansēšana ? uz kabeļa sēž gan ofisu ēkas, dzīvojamais sektors un Rimčiks. kur tu ņemsi saiti uz uzlādes stacijām no tiem?


Nu kaut vai - https://www.ensto.com/electric-vehicle-charging...arging-services/

kā šī lādēšanas stacija zinās, cik noslogots kabelis, ja uz tā sēž arī citi patērētāji ? kā tā zinās cik daudz var ņemt strāvas no tīkla?


Pieļauju, ka šodien pieprasījuma trūkuma dēļ tieši tāda risinājuma vēl nav. Tas būtu veidojams, ka upscale no tā, ko ieliku - trafs sāk silt un dod komandu visiem rajona low-priority walboxiem nomest jaudu.
jau tagad ir tāds termins - Open Charge Point Protocol. tpc pieļauju, ka par TO tiek domāts

tā ir teorija un nevienmēr praksē ir viss tik skaisti. transformatori var būt nepārslogoti, bet kabelis gan. to visu var darīt, ja elektroapgādes tīklu veido no nulles. šis nav mūsu gadījums. un es saprotu pie tiem low-priority walboxiem būs pieslēgti auto no padomju ēkās dzīvojošajiem iemītniekiem, jaunajos projektos būs high-priority, ne ?

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 08 Mar 2020, 00:16:36 ]

Online
HiJaCKeR
08. Mar 2020, 00:20 #2216

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i

raicha2 = Raicha
Online
raicha2
08. Mar 2020, 00:27 #2217

Kopš: 19. Feb 2019

Ziņojumi: 51

Braucu ar:

jā, mani kkad sen nobanoja par prokrievisko šovinismu. vainīgs
Offline
HiJaCKeR
08. Mar 2020, 00:28 #2218

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


08 Mar 2020, 00:23:24 @Nixx rakstīja:

08 Mar 2020, 00:13:10 @HiJaCKeR rakstīja:

tā ir teorija un nevienmēr praksē ir viss tik skaisti. transformatori var būt nepārslogoti, bet kabelis gan. to visu var darīt, ja elektroapgādes tīklu veido no nulles. šis nav mūsu gadījums. un es saprotu pie tiem low-priority walboxiem būs pieslēgti auto no padomju ēkās dzīvojošajiem iemītniekiem, jaunajos projektos būs high-priority, ne ?



Nu un kā domā - cik grūti ir monitorēt konkrēta kabeļa slodzi ?


Es neveidoju ne tīklus ne politiku. Tā pat kā pārējie šīs mājaslapas apmeklētāji. Viss, ko gribu teikt - būs / jau ir pieejami normāli tīkla regulēšanas mehānismi. Nevajag dirst, ka pārejot uz EV mums elektrības padevi regulēs z.korejas stilā

es zinu kā var monitorēt. bet es arī zinu, ka tas viss izmaksās ļoti daudz $$$, tik daudz, ka tev nāksies atgriezties pie dīzeļa. vairs nesanāks 2 EUR uz 100 km.
Online
raicha2
08. Mar 2020, 00:29 #2219

Kopš: 19. Feb 2019

Ziņojumi: 51

Braucu ar:

mums elektorpadevi jau sen regule z-korejas stilā, 2 miljardi eiro ir nozagti no tautas kabatas, sirmgalvji un berni ar samaksājuši par oik darboņu maukam un kokaīnu
Offline
HiJaCKeR
08. Mar 2020, 00:29 #2220

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


08 Mar 2020, 00:27:05 @raicha2 rakstīja:
jā, mani kkad sen nobanoja par prokrievisko šovinismu. vainīgs

aaa jā, pareizi, atminos
Online

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4