Autors | Ziņojums |
kamikadzemk | 11. Jun 2013, 13:37 |
#2201
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Vēja brāzmas. Kā arī Tu jau nezini vai nosēšanos veic kapteinis vai viņa palīgs Piloti arī ir tikai cilvēki un nav iespējams veikt katru nosēšanos kā pēc grāmatas.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
labaiss | 11. Jun 2013, 16:52 |
#2202
|
|
Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
02 Jun 2013, 17:08:15 wheelie rakstīja:
kapēc lido ar līkumu, piem. CA985
From: Beijing, Capital (PEK)
To: San Francisco, San Francisco (SFO)
dur nevis pāri okeānam bet caur Aļasku
http://www.flightradar24.com/
Pačeko Merkatora kartes (mercator projection) |
Offline | |
|
shmurger | 11. Jun 2013, 17:21 |
#2203
|
|
Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
11 Jun 2013, 13:30:47 bertons rakstīja:
kaads cheko cik labi vai slikti piloti seedina ljopenes
reiz BT burtiski nometa nevis noseedinaaja bombardieru un pilots izskatiijaas ljoti tramiigs peec tam skraidot apkaart ljopenei
pagaajushonedeelj LH A319 itkaa ljoti smuki seedaas @EDDF, bet uzreiz peec pieskaarshanaas zemei paceelaas veelreiz kaadu ~3-5 metru augstumaa
kādu laiku atpakaļ sanāca ļoti bieži lidot uz/no kopenhāgenu ar BT , tur tie bombardieri agrajos reisos. katru reizi tas mazais sūds tika nomests, nevis nosēdināts, beigās samierinājos, ka tā tāda konstrukcijas īpatnība varbūt |
Offline | |
|
arizah | 11. Jun 2013, 17:27 |
#2204
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
11 Jun 2013, 16:52:20 labaiss rakstīja:
Pačeko Merkatora kartes (mercator projection)
šitas zajebis ieteikums
it sevisķi ņemot vērā, ka meidei postā viss vienkārši uz 3 pirkstiem parādīts
vispār jau labāk ir pačekot Lamberta konisko, tas tā, ja plātamies, cik kurš grāmatiņu lasījis |
Offline | |
|
Erx | 11. Jun 2013, 18:06 |
#2205
|
|
Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
| Šitas varētu būt interesanti |
Offline | |
|
Onufrijs | 11. Jun 2013, 21:43 |
#2206
|
|
Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
11 Jun 2013, 21:15:15 bertons rakstīja:
Abos gadiijumos bija ideaali laikapstaaklji un man izskatiijaas peec rupjas pilota kljuudas
Es kaadreiz ar teicu ka BT piloti galiigi nerubii ljopenes seedinaat, jo piemeeram SK vai LH to dara daudz labaak. Bet veelaak paspeeleejoties ar xplane un xgs pluginu konstateeju, ka dazhaadas ljopenes planee virs skrejcela dazhaadi. Piemeeram B747 ir daudz vieglaak maigaak noseedinaat neka B777. Un kaareiz BT lido ar fakeriem/bombardieriem/B737, bet SK regularajos reisis kuros lidoju ar MD-80, LH - A319/320/321.
Par vienotas Eiropas gaisa zonu un 42 liekiem kilometriem runaajot, nez kaa tas ies rokaa ar BT projektu iesipt kapeicinju samazinot approach garumu un iet lejaa viscaur taisnaa liinijaa pa diognaali nevis trepi
Tā arī nesapratu, par ko ir runa ...... |
Offline | |
|
RVR | 11. Jun 2013, 21:45 |
#2207
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
11 Jun 2013, 21:43:49 Onufrijs rakstīja:
11 Jun 2013, 21:15:15 bertons rakstīja:
Abos gadiijumos bija ideaali laikapstaaklji un man izskatiijaas peec rupjas pilota kljuudas
Es kaadreiz ar teicu ka BT piloti galiigi nerubii ljopenes seedinaat, jo piemeeram SK vai LH to dara daudz labaak. Bet veelaak paspeeleejoties ar xplane un xgs pluginu konstateeju, ka dazhaadas ljopenes planee virs skrejcela dazhaadi. Piemeeram B747 ir daudz vieglaak maigaak noseedinaat neka B777. Un kaareiz BT lido ar fakeriem/bombardieriem/B737, bet SK regularajos reisis kuros lidoju ar MD-80, LH - A319/320/321.
Par vienotas Eiropas gaisa zonu un 42 liekiem kilometriem runaajot, nez kaa tas ies rokaa ar BT projektu iesipt kapeicinju samazinot approach garumu un iet lejaa viscaur taisnaa liinijaa pa diognaali nevis trepi
Tā arī nesapratu, par ko ir runa ......
Pēdējo rindkopu nevajag ņemt vērā šajā kontekstā, tas ir par citu tēmu |
Offline | |
|
Onufrijs | 11. Jun 2013, 21:46 |
#2208
|
|
Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
11 Jun 2013, 21:45:53 91 rakstīja:
11 Jun 2013, 21:43:49 Onufrijs rakstīja:
11 Jun 2013, 21:15:15 bertons rakstīja:
Abos gadiijumos bija ideaali laikapstaaklji un man izskatiijaas peec rupjas pilota kljuudas
Es kaadreiz ar teicu ka BT piloti galiigi nerubii ljopenes seedinaat, jo piemeeram SK vai LH to dara daudz labaak. Bet veelaak paspeeleejoties ar xplane un xgs pluginu konstateeju, ka dazhaadas ljopenes planee virs skrejcela dazhaadi. Piemeeram B747 ir daudz vieglaak maigaak noseedinaat neka B777. Un kaareiz BT lido ar fakeriem/bombardieriem/B737, bet SK regularajos reisis kuros lidoju ar MD-80, LH - A319/320/321.
Par vienotas Eiropas gaisa zonu un 42 liekiem kilometriem runaajot, nez kaa tas ies rokaa ar BT projektu iesipt kapeicinju samazinot approach garumu un iet lejaa viscaur taisnaa liinijaa pa diognaali nevis trepi
Tā arī nesapratu, par ko ir runa ......
Pēdējo rindkopu nevajag ņemt vērā šajā kontekstā, tas ir par citu tēmu
OK, visiem ir viss slikti .... |
Offline | |
|
|
hronists | 12. Jun 2013, 13:30 |
#2209
|
|
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
11 Jun 2013, 21:43:49 Onufrijs rakstīja:
11 Jun 2013, 21:15:15 bertons rakstīja:
Abos gadiijumos bija ideaali laikapstaaklji un man izskatiijaas peec rupjas pilota kljuudas
Es kaadreiz ar teicu ka BT piloti galiigi nerubii ljopenes seedinaat, jo piemeeram SK vai LH to dara daudz labaak. Bet veelaak paspeeleejoties ar xplane un xgs pluginu konstateeju, ka dazhaadas ljopenes planee virs skrejcela dazhaadi. Piemeeram B747 ir daudz vieglaak maigaak noseedinaat neka B777. Un kaareiz BT lido ar fakeriem/bombardieriem/B737, bet SK regularajos reisis kuros lidoju ar MD-80, LH - A319/320/321.
Par vienotas Eiropas gaisa zonu un 42 liekiem kilometriem runaajot, nez kaa tas ies rokaa ar BT projektu iesipt kapeicinju samazinot approach garumu un iet lejaa viscaur taisnaa liinijaa pa diognaali nevis trepi
Tā arī nesapratu, par ko ir runa ......
bertons, samācījies uz xplane nosēdinās boeing |
Offline | |
|
shmurger | 12. Jun 2013, 13:31 |
#2210
|
|
Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
12 Jun 2013, 12:48:11 bertons rakstīja:
Kaa tas streiks Riigaa iisti izpauzhas Skatos WZZ88H tuvojas Riigai un ATC ar vinjiem sarunaajas
gadījumā francūži nestreiko? nekas nav dzirdēts par rīgu. |
Offline | |
|
Onufrijs | 12. Jun 2013, 13:35 |
#2211
|
|
Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
12 Jun 2013, 13:31:21 shmurger rakstīja:
12 Jun 2013, 12:48:11 bertons rakstīja:
Kaa tas streiks Riigaa iisti izpauzhas Skatos WZZ88H tuvojas Riigai un ATC ar vinjiem sarunaajas
gadījumā francūži nestreiko? nekas nav dzirdēts par rīgu.
Streiko, streiko.
Vispār lidot tranzītā caur Franciju + vēl ar Air France iz tū deindžerous |
Offline | |
|
kamikadzemk | 12. Jun 2013, 13:36 |
#2212
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Latvijā dispečeri nevar streikot...vismaz ne tā, lai tas negatīvi ietekmētu lidojumu nodrošinājumu Latvijas gaisa telpā.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
Onufrijs | 12. Jun 2013, 13:40 |
#2213
|
|
Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
12 Jun 2013, 13:36:00 kamikadzemk rakstīja:
Latvijā dispečeri nevar streikot...vismaz ne tā, lai tas negatīvi ietekmētu lidojumu nodrošinājumu Latvijas gaisa telpā.
Pa lielam nav svarīgi kas streiko. Teiksim Vācijā streikoja security stafs, automātiski neviens nekur nelido, izņemot tranzītu. |
Offline | |
|
kamikadzemk | 12. Jun 2013, 13:42 |
#2214
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Bet pie mums streiku neviens nevar atļauties...
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
Onufrijs | 12. Jun 2013, 13:44 |
#2215
|
|
Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
12 Jun 2013, 13:42:08 kamikadzemk rakstīja:
Bet pie mums streiku neviens nevar atļauties...
Drīzāk jau viss slēpjas latviešu mentalitātē. |
Offline | |
|
RVR | 12. Jun 2013, 13:50 |
#2216
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
12 Jun 2013, 13:44:51 Onufrijs rakstīja:
12 Jun 2013, 13:42:08 kamikadzemk rakstīja:
Bet pie mums streiku neviens nevar atļauties...
Drīzāk jau viss slēpjas latviešu mentalitātē.
Arī tīri finansiāli - par nenostrādāto laiku taču neviens algu nemaksās, attiecīgi to streiku katrs dalībnieks sajutīs savā kabatā |
Offline | |
|
|
hronists | 12. Jun 2013, 13:50 |
#2217
|
|
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
12 Jun 2013, 13:44:51 Onufrijs rakstīja:
12 Jun 2013, 13:42:08 kamikadzemk rakstīja:
Bet pie mums streiku neviens nevar atļauties...
Drīzāk jau viss slēpjas latviešu mentalitātē.
drīzāk jau dispečeriem maksā tik salīdzinoši labi, ka viņiem nav domas par streikošanu. |
Offline | |
|
uhhm | 12. Jun 2013, 13:51 |
#2218
|
|
Kopš: 21. Dec 2007
Ziņojumi: 673
Braucu ar: +35 bez jumta
| nauda ir? |
Offline | |
|
Onufrijs | 12. Jun 2013, 14:03 |
#2219
|
|
Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
12 Jun 2013, 13:50:17 91 rakstīja:
12 Jun 2013, 13:44:51 Onufrijs rakstīja:
12 Jun 2013, 13:42:08 kamikadzemk rakstīja:
Bet pie mums streiku neviens nevar atļauties...
Drīzāk jau viss slēpjas latviešu mentalitātē.
Arī tīri finansiāli - par nenostrādāto laiku taču neviens algu nemaksās, attiecīgi to streiku katrs dalībnieks sajutīs savā kabatā
Tas tāpēc, ka LV nav attīstītas arodbiedrības. |
Offline | |
|
spozzais | 12. Jun 2013, 18:48 |
#2220
|
|
Kopš: 21. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 286
Braucu ar:
|
12 Jun 2013, 14:03:17 Onufrijs rakstīja:
12 Jun 2013, 13:50:17 91 rakstīja:
12 Jun 2013, 13:44:51 Onufrijs rakstīja:
12 Jun 2013, 13:42:08 kamikadzemk rakstīja:
Bet pie mums streiku neviens nevar atļauties...
Drīzāk jau viss slēpjas latviešu mentalitātē.
Arī tīri finansiāli - par nenostrādāto laiku taču neviens algu nemaksās, attiecīgi to streiku katrs dalībnieks sajutīs savā kabatā
Tas tāpēc, ka LV nav attīstītas arodbiedrības.
Kamēr darbinieki būs zem LAAF tikmēr par kkādiem streikiem vai taisnīgumu var aizmirst.Visas darbinieku iesniegtās sūdzības,konstatētie pārkāpumi vai nu noklust vai arī tiek atrasts kompromiss,ne jau ar darbinieku,bet Arodbiedrībai ar Lidostu un tās iekšējiem uzņēmumiem.Tas tikai tapēc,ka to jau var saukt par 'draudzigu' sadarb\ību savā starpā.Viens otram pakaļas laiza! |
Offline | |
|