Online
Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
Driver | 01. Jun 2012, 23:20 |
#2201
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
01 Jun 2012, 18:21:04 pecka rakstīja:
sveiki! man ir 528 1997.gada
problēma: sāka dzinējs uz maziem apgriezieniem raustities, nu tāda sajūta, ka apgriezieni būtu pa mazu un tāda nepatīkama vibrācija, domāju pastīšos kas ar svecēm, skatos un opā viena svece pilnīgi peld eļļā un 2 svecēm vel apakšas eļļā! tad nu nomainīju visas sveces, vārsta vāka blīvi, un vienu pīpi kura bija pilnīgi eļļā, pārējās nebija eļļā tikušas, visu sastēlēju, pielaižot sāka kūpēt, nu tas pašsaprotami, jo ta eļļa skruvējot ārā sveci, tika cilindrā, tad itkā aizgāja, un nepagāja nepilna stunda atkal dzinējs raustās un patērē vairāk degvielu nekā parasti, un prātīgi braucot ari ieraustās, protams kad dod ritkigi tad jau nekas neraustās! varbūt kādam ir kādi varianti?
mosh pusspragusi kada spole, bet varbut jasak ar diagnostiku, nevis ar pasakumu "izjauc visu pats"
kaa ari ellja nav vaditajs, bet gan dielektrikjis, tikai ja sveces pludo elljaa mainas vinju darbibas termorezimi...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
arbuuzs | 02. Jun 2012, 03:05 |
#2202
|
| Kopš: 19. Dec 2011
Ziņojumi: 751
Braucu ar: uzbeku ratiem
| http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/ebjxk.html
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/523/cpiml.html
Kaads var izteikt speciaalista viedokli par shiem diviem? | Offline | | |
pecka | 02. Jun 2012, 15:40 |
#2203
|
| Kopš: 08. Jun 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 136
Braucu ar: e39 uz ribalk
|
01 Jun 2012, 23:20:56 Driver rakstīja:
01 Jun 2012, 18:21:04 pecka rakstīja:
sveiki! man ir 528 1997.gada
problēma: sāka dzinējs uz maziem apgriezieniem raustities, nu tāda sajūta, ka apgriezieni būtu pa mazu un tāda nepatīkama vibrācija, domāju pastīšos kas ar svecēm, skatos un opā viena svece pilnīgi peld eļļā un 2 svecēm vel apakšas eļļā! tad nu nomainīju visas sveces, vārsta vāka blīvi, un vienu pīpi kura bija pilnīgi eļļā, pārējās nebija eļļā tikušas, visu sastēlēju, pielaižot sāka kūpēt, nu tas pašsaprotami, jo ta eļļa skruvējot ārā sveci, tika cilindrā, tad itkā aizgāja, un nepagāja nepilna stunda atkal dzinējs raustās un patērē vairāk degvielu nekā parasti, un prātīgi braucot ari ieraustās, protams kad dod ritkigi tad jau nekas neraustās! varbūt kādam ir kādi varianti?
mosh pusspragusi kada spole, bet varbut jasak ar diagnostiku, nevis ar pasakumu "izjauc visu pats"
kaa ari ellja nav vaditajs, bet gan dielektrikjis, tikai ja sveces pludo elljaa mainas vinju darbibas termorezimi...
nu jau slāpst nost arī! parbraucot 1dien mājās būs
jaapciemo kompis! | Offline | | |
Mateus | 02. Jun 2012, 16:37 |
#2204
|
| Kopš: 30. Sep 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 811
Braucu ar: BX16
| Es lieku uz spolēm.
Vienīgi manuprat kompis spoles nerādīs. Tur metot nauchnogo vtika, jo spoles saak gljukot tikai kad uzkarst. Vismaz ta bija manā gadījumā | Offline | | |
Billy | 02. Jun 2012, 16:59 |
#2205
|
| Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1705
Braucu ar: E39
|
01 Jun 2012, 23:20:19 seeingman rakstīja:
30 May 2012, 11:38:45 Billy rakstīja:
Cik saprotu tad E39 523 un 525 nak vieni un tie pasi motori.Kar tur 2.3 ir savadak tads neka 2.5?Vai iespejams ko nomainot dabut to pasu 2.5 (+20zs)?
uzliec 523 ieplūdes kolektoru no m50b25 un 2 trubu izpūtēju un būs tie + ~20 ēzeļi.
Kodus nesajauci? Un tik vien?Kompis neko neteiks par izmainjam? Var but kads ir ko tadu darijis...var pakomentet...vai ir jega vispar | Offline | | |
Driver | 02. Jun 2012, 17:04 |
#2206
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
02 Jun 2012, 16:59:02 Billy rakstīja:
01 Jun 2012, 23:20:19 seeingman rakstīja:
30 May 2012, 11:38:45 Billy rakstīja:
Cik saprotu tad E39 523 un 525 nak vieni un tie pasi motori.Kar tur 2.3 ir savadak tads neka 2.5?Vai iespejams ko nomainot dabut to pasu 2.5 (+20zs)?
uzliec 523 ieplūdes kolektoru no m50b25 un 2 trubu izpūtēju un būs tie + ~20 ēzeļi.
Kodus nesajauci? Un tik vien?Kompis neko neteiks par izmainjam? Var but kads ir ko tadu darijis...var pakomentet...vai ir jega vispar
uz m54/m52tu m50 iepludi?
tur nav ko komentet...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Fashion | 06. Jun 2012, 07:17 |
#2207
|
| Kopš: 06. Jun 2007
Ziņojumi: 15052
Braucu ar:
| pasakiet kads kur var pikseljus panelim salabot, powera taaksh bija kads kursh ar to visu njemaas,nesuda izlasiit nevar vairs | Offline | | |
seeingman | 06. Jun 2012, 07:28 |
#2208
|
| Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
02 Jun 2012, 17:04:44 Driver rakstīja:
02 Jun 2012, 16:59:02 Billy rakstīja:
01 Jun 2012, 23:20:19 seeingman rakstīja:
30 May 2012, 11:38:45 Billy rakstīja:
Cik saprotu tad E39 523 un 525 nak vieni un tie pasi motori.Kar tur 2.3 ir savadak tads neka 2.5?Vai iespejams ko nomainot dabut to pasu 2.5 (+20zs)?
uzliec 523 ieplūdes kolektoru no m50b25 un 2 trubu izpūtēju un būs tie + ~20 ēzeļi.
Kodus nesajauci? Un tik vien?Kompis neko neteiks par izmainjam? Var but kads ir ko tadu darijis...var pakomentet...vai ir jega vispar
uz m54/m52tu m50 iepludi?
tur nav ko komentet...
ne jau m54 vai m52TU, uz parastā m52 tikai būs efekts.
respektīvi ar šādu skatu motortelpā - | Offline | | |
|
radiaators | 06. Jun 2012, 07:35 |
#2209
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
06 Jun 2012, 07:17:53 Fashion rakstīja:
pasakiet kads kur var pikseljus panelim salabot, powera taaksh bija kads kursh ar to visu njemaas,nesuda izlasiit nevar vairs
Ganu iela 3, Rīga - Sia 12v - cena 40ls
Vai arī tā pati firma Jelgavā
| Offline | | |
Billy | 06. Jun 2012, 08:37 |
#2210
|
| Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1705
Braucu ar: E39
|
06 Jun 2012, 07:28:42 seeingman rakstīja:
02 Jun 2012, 17:04:44 Driver rakstīja:
02 Jun 2012, 16:59:02 Billy rakstīja:
01 Jun 2012, 23:20:19 seeingman rakstīja:
30 May 2012, 11:38:45 Billy rakstīja:
Cik saprotu tad E39 523 un 525 nak vieni un tie pasi motori.Kar tur 2.3 ir savadak tads neka 2.5?Vai iespejams ko nomainot dabut to pasu 2.5 (+20zs)?
uzliec 523 ieplūdes kolektoru no m50b25 un 2 trubu izpūtēju un būs tie + ~20 ēzeļi.
Kodus nesajauci? Un tik vien?Kompis neko neteiks par izmainjam? Var but kads ir ko tadu darijis...var pakomentet...vai ir jega vispar
uz m54/m52tu m50 iepludi?
tur nav ko komentet...
ne jau m54 vai m52TU, uz parastā m52 tikai būs efekts.
respektīvi ar šādu skatu motortelpā -
Pec bildes izskatas ka ir..Bet interese vai tiesam tik janomaina ieplude?Un viss?Vai kads ir mainijis to?Ir jega tam visam?Un kads rezons bija no 2.5 taisi 2.3 motoru vispar bavariesu inzenieriem | Offline | | |
mats | 06. Jun 2012, 08:51 |
#2211
|
| Kopš: 21. Mar 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 896
Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli
|
06 Jun 2012, 08:37:25 Billy rakstīja:
06 Jun 2012, 07:28:42 seeingman rakstīja:
02 Jun 2012, 17:04:44 Driver rakstīja:
02 Jun 2012, 16:59:02 Billy rakstīja:
01 Jun 2012, 23:20:19 seeingman rakstīja:
30 May 2012, 11:38:45 Billy rakstīja:
Cik saprotu tad E39 523 un 525 nak vieni un tie pasi motori.Kar tur 2.3 ir savadak tads neka 2.5?Vai iespejams ko nomainot dabut to pasu 2.5 (+20zs)?
uzliec 523 ieplūdes kolektoru no m50b25 un 2 trubu izpūtēju un būs tie + ~20 ēzeļi.
Kodus nesajauci? Un tik vien?Kompis neko neteiks par izmainjam? Var but kads ir ko tadu darijis...var pakomentet...vai ir jega vispar
uz m54/m52tu m50 iepludi?
tur nav ko komentet...
ne jau m54 vai m52TU, uz parastā m52 tikai būs efekts.
respektīvi ar šādu skatu motortelpā -
Pec bildes izskatas ka ir..Bet interese vai tiesam tik janomaina ieplude?Un viss?Vai kads ir mainijis to?Ir jega tam visam?Un kads rezons bija no 2.5 taisi 2.3 motoru vispar bavariesu inzenieriem
Attēla ir M52 motors . Un īstenībā e39 523i nav 2.3 motors bet 2.5 motors ,motora kods ir M52B25,bet e39 525 nāk no 2000 gada ar motora kodu M54B25,kurš aizstāja 523i ar jaunāku paaudzes motoru. Nomainot ieplūdnieku vien nekko īpašu tu neiegūsi,ir vel tāda lieta kā iejaukšanās kompja darbībā vajadzīga. Un 523i skaitās ar deforsētu motoru,kur vācu inženieri vēlējās iegūt ekonomiskāku dzinēju nekā M50B25 dzinējs. 2.3i motors nāca kādreiz e30 ar motora kodu M20B23. | Offline | | |
Billy | 06. Jun 2012, 09:30 |
#2212
|
| Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1705
Braucu ar: E39
|
06 Jun 2012, 08:51:37 mats rakstīja:
06 Jun 2012, 08:37:25 Billy rakstīja:
06 Jun 2012, 07:28:42 seeingman rakstīja:
02 Jun 2012, 17:04:44 Driver rakstīja:
02 Jun 2012, 16:59:02 Billy rakstīja:
01 Jun 2012, 23:20:19 seeingman rakstīja:
30 May 2012, 11:38:45 Billy rakstīja:
Cik saprotu tad E39 523 un 525 nak vieni un tie pasi motori.Kar tur 2.3 ir savadak tads neka 2.5?Vai iespejams ko nomainot dabut to pasu 2.5 (+20zs)?
uzliec 523 ieplūdes kolektoru no m50b25 un 2 trubu izpūtēju un būs tie + ~20 ēzeļi.
Kodus nesajauci? Un tik vien?Kompis neko neteiks par izmainjam? Var but kads ir ko tadu darijis...var pakomentet...vai ir jega vispar
uz m54/m52tu m50 iepludi?
tur nav ko komentet...
ne jau m54 vai m52TU, uz parastā m52 tikai būs efekts.
respektīvi ar šādu skatu motortelpā - http://www.zerotohundred.com/newforums/attachme...231690&stc=1
Pec bildes izskatas ka ir..Bet interese vai tiesam tik janomaina ieplude?Un viss?Vai kads ir mainijis to?Ir jega tam visam?Un kads rezons bija no 2.5 taisi 2.3 motoru vispar bavariesu inzenieriem
Attēla ir M52 motors . Un īstenībā e39 523i nav 2.3 motors bet 2.5 motors ,motora kods ir M52B25,bet e39 525 nāk no 2000 gada ar motora kodu M54B25,kurš aizstāja 523i ar jaunāku paaudzes motoru. Nomainot ieplūdnieku vien nekko īpašu tu neiegūsi,ir vel tāda lieta kā iejaukšanās kompja darbībā vajadzīga. Un 523i skaitās ar deforsētu motoru,kur vācu inženieri vēlējās iegūt ekonomiskāku dzinēju nekā M50B25 dzinējs. 2.3i motors nāca kādreiz e30 ar motora kodu M20B23.
Paldies par info.Nedaudz skaidrak palika.Tatad nav tik vnk ka nomainot tik iepluidi...Runat par ekonomiju uz siem abiem motoriem jau smiekligi skan Litrs te...litrs tur | Offline | | |
-Edm- | 06. Jun 2012, 10:30 |
#2213
|
| Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| mok kādam vaig,plus gaiši pelēki drēbes ķebļi ar apsildi(abšivkas nav)
-----------------
| Offline | | |
Soul | 06. Jun 2012, 11:16 |
#2214
|
| Kopš: 06. Jun 2009
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
|
06 Jun 2012, 09:30:10 Billy rakstīja:
06 Jun 2012, 08:51:37 mats rakstīja:
06 Jun 2012, 08:37:25 Billy rakstīja:
06 Jun 2012, 07:28:42 seeingman rakstīja:
02 Jun 2012, 17:04:44 Driver rakstīja:
02 Jun 2012, 16:59:02 Billy rakstīja:
01 Jun 2012, 23:20:19 seeingman rakstīja:
30 May 2012, 11:38:45 Billy rakstīja:
Cik saprotu tad E39 523 un 525 nak vieni un tie pasi motori.Kar tur 2.3 ir savadak tads neka 2.5?Vai iespejams ko nomainot dabut to pasu 2.5 (+20zs)?
uzliec 523 ieplūdes kolektoru no m50b25 un 2 trubu izpūtēju un būs tie + ~20 ēzeļi.
Kodus nesajauci? Un tik vien?Kompis neko neteiks par izmainjam? Var but kads ir ko tadu darijis...var pakomentet...vai ir jega vispar
uz m54/m52tu m50 iepludi?
tur nav ko komentet...
ne jau m54 vai m52TU, uz parastā m52 tikai būs efekts.
respektīvi ar šādu skatu motortelpā - http://www.zerotohundred.com/newforums/attachme...231690&stc=1
Pec bildes izskatas ka ir..Bet interese vai tiesam tik janomaina ieplude?Un viss?Vai kads ir mainijis to?Ir jega tam visam?Un kads rezons bija no 2.5 taisi 2.3 motoru vispar bavariesu inzenieriem
Attēla ir M52 motors . Un īstenībā e39 523i nav 2.3 motors bet 2.5 motors ,motora kods ir M52B25,bet e39 525 nāk no 2000 gada ar motora kodu M54B25,kurš aizstāja 523i ar jaunāku paaudzes motoru. Nomainot ieplūdnieku vien nekko īpašu tu neiegūsi,ir vel tāda lieta kā iejaukšanās kompja darbībā vajadzīga. Un 523i skaitās ar deforsētu motoru,kur vācu inženieri vēlējās iegūt ekonomiskāku dzinēju nekā M50B25 dzinējs. 2.3i motors nāca kādreiz e30 ar motora kodu M20B23.
Paldies par info.Nedaudz skaidrak palika.Tatad nav tik vnk ka nomainot tik iepluidi...Runat par ekonomiju uz siem abiem motoriem jau smiekligi skan Litrs te...litrs tur
Tur neiet runa par ekonomiju bet par zirgspekiem un apjomu,tas bija darits jo daudzos Eiropas valstis maksa nodoklu pec ta apjoma un zirgspekiem .Ekonomija ir tiesi tur nevis degvielas paterina,+- visiem V6 e39 paterins ir liels un +- 1-1,5 litrs atskiriba! | Offline | | |
-Edm- | 06. Jun 2012, 11:18 |
#2215
|
| Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
06 Jun 2012, 11:16:20 Soul rakstīja:
06 Jun 2012, 09:30:10 Billy rakstīja:
06 Jun 2012, 08:51:37 mats rakstīja:
06 Jun 2012, 08:37:25 Billy rakstīja:
06 Jun 2012, 07:28:42 seeingman rakstīja:
02 Jun 2012, 17:04:44 Driver rakstīja:
02 Jun 2012, 16:59:02 Billy rakstīja:
01 Jun 2012, 23:20:19 seeingman rakstīja:
30 May 2012, 11:38:45 Billy rakstīja:
Cik saprotu tad E39 523 un 525 nak vieni un tie pasi motori.Kar tur 2.3 ir savadak tads neka 2.5?Vai iespejams ko nomainot dabut to pasu 2.5 (+20zs)?
uzliec 523 ieplūdes kolektoru no m50b25 un 2 trubu izpūtēju un būs tie + ~20 ēzeļi.
Kodus nesajauci? Un tik vien?Kompis neko neteiks par izmainjam? Var but kads ir ko tadu darijis...var pakomentet...vai ir jega vispar
uz m54/m52tu m50 iepludi?
tur nav ko komentet...
ne jau m54 vai m52TU, uz parastā m52 tikai būs efekts.
respektīvi ar šādu skatu motortelpā - http://www.zerotohundred.com/newforums/attachme...231690&stc=1
Pec bildes izskatas ka ir..Bet interese vai tiesam tik janomaina ieplude?Un viss?Vai kads ir mainijis to?Ir jega tam visam?Un kads rezons bija no 2.5 taisi 2.3 motoru vispar bavariesu inzenieriem
Attēla ir M52 motors . Un īstenībā e39 523i nav 2.3 motors bet 2.5 motors ,motora kods ir M52B25,bet e39 525 nāk no 2000 gada ar motora kodu M54B25,kurš aizstāja 523i ar jaunāku paaudzes motoru. Nomainot ieplūdnieku vien nekko īpašu tu neiegūsi,ir vel tāda lieta kā iejaukšanās kompja darbībā vajadzīga. Un 523i skaitās ar deforsētu motoru,kur vācu inženieri vēlējās iegūt ekonomiskāku dzinēju nekā M50B25 dzinējs. 2.3i motors nāca kādreiz e30 ar motora kodu M20B23.
Paldies par info.Nedaudz skaidrak palika.Tatad nav tik vnk ka nomainot tik iepluidi...Runat par ekonomiju uz siem abiem motoriem jau smiekligi skan Litrs te...litrs tur
Tur neiet runa par ekonomiju bet par zirgspekiem un apjomu,tas bija darits jo daudzos Eiropas valstis maksa nodoklu pec ta apjoma un zirgspekiem .Ekonomija ir tiesi tur nevis degvielas paterina,+- visiem V6 e39 paterins ir liels un +- 1-1,5 litrs atskiriba!
"visiem e39 +/- 1-1,5l" 520 v/s 540 vsm m5
-----------------
| Offline | | |
Soul | 06. Jun 2012, 11:21 |
#2216
|
| Kopš: 06. Jun 2009
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
|
06 Jun 2012, 11:18:51 -tihijs- rakstīja:
06 Jun 2012, 11:16:20 Soul rakstīja:
06 Jun 2012, 09:30:10 Billy rakstīja:
06 Jun 2012, 08:51:37 mats rakstīja:
06 Jun 2012, 08:37:25 Billy rakstīja:
06 Jun 2012, 07:28:42 seeingman rakstīja:
02 Jun 2012, 17:04:44 Driver rakstīja:
02 Jun 2012, 16:59:02 Billy rakstīja:
01 Jun 2012, 23:20:19 seeingman rakstīja:
30 May 2012, 11:38:45 Billy rakstīja:
Cik saprotu tad E39 523 un 525 nak vieni un tie pasi motori.Kar tur 2.3 ir savadak tads neka 2.5?Vai iespejams ko nomainot dabut to pasu 2.5 (+20zs)?
uzliec 523 ieplūdes kolektoru no m50b25 un 2 trubu izpūtēju un būs tie + ~20 ēzeļi.
Kodus nesajauci? Un tik vien?Kompis neko neteiks par izmainjam? Var but kads ir ko tadu darijis...var pakomentet...vai ir jega vispar
uz m54/m52tu m50 iepludi?
tur nav ko komentet...
ne jau m54 vai m52TU, uz parastā m52 tikai būs efekts.
respektīvi ar šādu skatu motortelpā - http://www.zerotohundred.com/newforums/attachme...231690&stc=1
Pec bildes izskatas ka ir..Bet interese vai tiesam tik janomaina ieplude?Un viss?Vai kads ir mainijis to?Ir jega tam visam?Un kads rezons bija no 2.5 taisi 2.3 motoru vispar bavariesu inzenieriem
Attēla ir M52 motors . Un īstenībā e39 523i nav 2.3 motors bet 2.5 motors ,motora kods ir M52B25,bet e39 525 nāk no 2000 gada ar motora kodu M54B25,kurš aizstāja 523i ar jaunāku paaudzes motoru. Nomainot ieplūdnieku vien nekko īpašu tu neiegūsi,ir vel tāda lieta kā iejaukšanās kompja darbībā vajadzīga. Un 523i skaitās ar deforsētu motoru,kur vācu inženieri vēlējās iegūt ekonomiskāku dzinēju nekā M50B25 dzinējs. 2.3i motors nāca kādreiz e30 ar motora kodu M20B23.
Paldies par info.Nedaudz skaidrak palika.Tatad nav tik vnk ka nomainot tik iepluidi...Runat par ekonomiju uz siem abiem motoriem jau smiekligi skan Litrs te...litrs tur
Tur neiet runa par ekonomiju bet par zirgspekiem un apjomu,tas bija darits jo daudzos Eiropas valstis maksa nodoklu pec ta apjoma un zirgspekiem .Ekonomija ir tiesi tur nevis degvielas paterina,+- visiem V6 e39 paterins ir liels un +- 1-1,5 litrs atskiriba!
"visiem e39 +/- 1-1,5l" 520 v/s 540 vsm m5
Tu lasit maki ? +- visiem V6 e39 paterins ir liels un +- 1-1,5 litrs atskiriba! 540 jau ir V8 | Offline | | |
|
-Edm- | 06. Jun 2012, 11:24 |
#2217
|
| Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
Tu lasit maki ? +- visiem V6 e39 paterins ir liels un +- 1-1,5 litrs atskiriba! 540 jau ir V8
ok ok nebimbā tik labi
-----------------
| Offline | | |
radiaators | 06. Jun 2012, 11:44 |
#2218
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
06 Jun 2012, 11:24:07 -tihijs- rakstīja:
Tu lasit maki ? +- visiem V6 e39 paterins ir liels un +- 1-1,5 litrs atskiriba! 540 jau ir V8
ok ok nebimbā tik labi
Kopš kura laika E39 ir bijis V6 dzinējs ?
Kāda tilpuma dzinēji tad ir V6 uz e39 virsbūves ?
| Offline | | |
Dzenjukas | 06. Jun 2012, 12:01 |
#2219
|
| Kopš: 28. Feb 2009
No: Daugavpils
Ziņojumi: 457
Braucu ar: VW
| Neviens tā arī skaidru atbildi nesniedza. Kāds ir pārveidojis 2.3 uz 2.5? | Offline | | |
-Edm- | 06. Jun 2012, 12:03 |
#2220
|
| Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
06 Jun 2012, 12:01:41 Dzenjukas rakstīja:
Neviens tā arī skaidru atbildi nesniedza. Kāds ir pārveidojis 2.3 uz 2.5?
izdarot loģiskus secinajumus no augstākminetā,ir nepieciešama ieplūde +vadība no 2,5
-----------------
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|