Online

Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Driver
01. Jun 2012, 23:20 #2201

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Jun 2012, 18:21:04 pecka rakstīja:
sveiki! man ir 528 1997.gada
problēma: sāka dzinējs uz maziem apgriezieniem raustities, nu tāda sajūta, ka apgriezieni būtu pa mazu un tāda nepatīkama vibrācija, domāju pastīšos kas ar svecēm, skatos un opā viena svece pilnīgi peld eļļā un 2 svecēm vel apakšas eļļā! tad nu nomainīju visas sveces, vārsta vāka blīvi, un vienu pīpi kura bija pilnīgi eļļā, pārējās nebija eļļā tikušas, visu sastēlēju, pielaižot sāka kūpēt, nu tas pašsaprotami, jo ta eļļa skruvējot ārā sveci, tika cilindrā, tad itkā aizgāja, un nepagāja nepilna stunda atkal dzinējs raustās un patērē vairāk degvielu nekā parasti, un prātīgi braucot ari ieraustās, protams kad dod ritkigi tad jau nekas neraustās! varbūt kādam ir kādi varianti?

mosh pusspragusi kada spole, bet varbut jasak ar diagnostiku, nevis ar pasakumu "izjauc visu pats"

kaa ari ellja nav vaditajs, bet gan dielektrikjis, tikai ja sveces pludo elljaa mainas vinju darbibas termorezimi...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
arbuuzs
02. Jun 2012, 03:05 #2202

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 751

Braucu ar: uzbeku ratiem

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/ebjxk.html

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/523/cpiml.html

Kaads var izteikt speciaalista viedokli par shiem diviem?
Offline
pecka
02. Jun 2012, 15:40 #2203

Kopš: 08. Jun 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 136

Braucu ar: e39 uz ribalk


01 Jun 2012, 23:20:56 Driver rakstīja:

01 Jun 2012, 18:21:04 pecka rakstīja:
sveiki! man ir 528 1997.gada
problēma: sāka dzinējs uz maziem apgriezieniem raustities, nu tāda sajūta, ka apgriezieni būtu pa mazu un tāda nepatīkama vibrācija, domāju pastīšos kas ar svecēm, skatos un opā viena svece pilnīgi peld eļļā un 2 svecēm vel apakšas eļļā! tad nu nomainīju visas sveces, vārsta vāka blīvi, un vienu pīpi kura bija pilnīgi eļļā, pārējās nebija eļļā tikušas, visu sastēlēju, pielaižot sāka kūpēt, nu tas pašsaprotami, jo ta eļļa skruvējot ārā sveci, tika cilindrā, tad itkā aizgāja, un nepagāja nepilna stunda atkal dzinējs raustās un patērē vairāk degvielu nekā parasti, un prātīgi braucot ari ieraustās, protams kad dod ritkigi tad jau nekas neraustās! varbūt kādam ir kādi varianti?

mosh pusspragusi kada spole, bet varbut jasak ar diagnostiku, nevis ar pasakumu "izjauc visu pats"

kaa ari ellja nav vaditajs, bet gan dielektrikjis, tikai ja sveces pludo elljaa mainas vinju darbibas termorezimi...

nu jau slāpst nost arī! parbraucot 1dien mājās būs
jaapciemo kompis!
Offline
Mateus
02. Jun 2012, 16:37 #2204

Kopš: 30. Sep 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: BX16

Es lieku uz spolēm.
Vienīgi manuprat kompis spoles nerādīs. Tur metot nauchnogo vtika, jo spoles saak gljukot tikai kad uzkarst. Vismaz ta bija manā gadījumā
Offline
Billy
02. Jun 2012, 16:59 #2205

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39


01 Jun 2012, 23:20:19 seeingman rakstīja:

30 May 2012, 11:38:45 Billy rakstīja:
Cik saprotu tad E39 523 un 525 nak vieni un tie pasi motori.Kar tur 2.3 ir savadak tads neka 2.5?Vai iespejams ko nomainot dabut to pasu 2.5 (+20zs)?

uzliec 523 ieplūdes kolektoru no m50b25 un 2 trubu izpūtēju un būs tie + ~20 ēzeļi.


Kodus nesajauci? Un tik vien?Kompis neko neteiks par izmainjam? Var but kads ir ko tadu darijis...var pakomentet...vai ir jega vispar
Offline
Driver
02. Jun 2012, 17:04 #2206

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


02 Jun 2012, 16:59:02 Billy rakstīja:

01 Jun 2012, 23:20:19 seeingman rakstīja:

30 May 2012, 11:38:45 Billy rakstīja:
Cik saprotu tad E39 523 un 525 nak vieni un tie pasi motori.Kar tur 2.3 ir savadak tads neka 2.5?Vai iespejams ko nomainot dabut to pasu 2.5 (+20zs)?

uzliec 523 ieplūdes kolektoru no m50b25 un 2 trubu izpūtēju un būs tie + ~20 ēzeļi.


Kodus nesajauci? Un tik vien?Kompis neko neteiks par izmainjam? Var but kads ir ko tadu darijis...var pakomentet...vai ir jega vispar

uz m54/m52tu m50 iepludi?
tur nav ko komentet...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Fashion
06. Jun 2012, 07:17 #2207

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:

pasakiet kads kur var pikseljus panelim salabot, powera taaksh bija kads kursh ar to visu njemaas,nesuda izlasiit nevar vairs
Offline
seeingman
06. Jun 2012, 07:28 #2208

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


02 Jun 2012, 17:04:44 Driver rakstīja:

02 Jun 2012, 16:59:02 Billy rakstīja:

01 Jun 2012, 23:20:19 seeingman rakstīja:

30 May 2012, 11:38:45 Billy rakstīja:
Cik saprotu tad E39 523 un 525 nak vieni un tie pasi motori.Kar tur 2.3 ir savadak tads neka 2.5?Vai iespejams ko nomainot dabut to pasu 2.5 (+20zs)?

uzliec 523 ieplūdes kolektoru no m50b25 un 2 trubu izpūtēju un būs tie + ~20 ēzeļi.


Kodus nesajauci? Un tik vien?Kompis neko neteiks par izmainjam? Var but kads ir ko tadu darijis...var pakomentet...vai ir jega vispar

uz m54/m52tu m50 iepludi?
tur nav ko komentet...

ne jau m54 vai m52TU, uz parastā m52 tikai būs efekts.
respektīvi ar šādu skatu motortelpā -
Offline
radiaators
06. Jun 2012, 07:35 #2209

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


06 Jun 2012, 07:17:53 Fashion rakstīja:
pasakiet kads kur var pikseljus panelim salabot, powera taaksh bija kads kursh ar to visu njemaas,nesuda izlasiit nevar vairs

Ganu iela 3, Rīga - Sia 12v - cena 40ls
Vai arī tā pati firma Jelgavā
Offline
Billy
06. Jun 2012, 08:37 #2210

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39


06 Jun 2012, 07:28:42 seeingman rakstīja:

02 Jun 2012, 17:04:44 Driver rakstīja:

02 Jun 2012, 16:59:02 Billy rakstīja:

01 Jun 2012, 23:20:19 seeingman rakstīja:

30 May 2012, 11:38:45 Billy rakstīja:
Cik saprotu tad E39 523 un 525 nak vieni un tie pasi motori.Kar tur 2.3 ir savadak tads neka 2.5?Vai iespejams ko nomainot dabut to pasu 2.5 (+20zs)?

uzliec 523 ieplūdes kolektoru no m50b25 un 2 trubu izpūtēju un būs tie + ~20 ēzeļi.


Kodus nesajauci? Un tik vien?Kompis neko neteiks par izmainjam? Var but kads ir ko tadu darijis...var pakomentet...vai ir jega vispar

uz m54/m52tu m50 iepludi?
tur nav ko komentet...

ne jau m54 vai m52TU, uz parastā m52 tikai būs efekts.
respektīvi ar šādu skatu motortelpā -



Pec bildes izskatas ka ir..Bet interese vai tiesam tik janomaina ieplude?Un viss?Vai kads ir mainijis to?Ir jega tam visam?Un kads rezons bija no 2.5 taisi 2.3 motoru vispar bavariesu inzenieriem
Offline
mats
06. Jun 2012, 08:51 #2211

Kopš: 21. Mar 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 896

Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli


06 Jun 2012, 08:37:25 Billy rakstīja:

06 Jun 2012, 07:28:42 seeingman rakstīja:

02 Jun 2012, 17:04:44 Driver rakstīja:

02 Jun 2012, 16:59:02 Billy rakstīja:

01 Jun 2012, 23:20:19 seeingman rakstīja:

30 May 2012, 11:38:45 Billy rakstīja:
Cik saprotu tad E39 523 un 525 nak vieni un tie pasi motori.Kar tur 2.3 ir savadak tads neka 2.5?Vai iespejams ko nomainot dabut to pasu 2.5 (+20zs)?

uzliec 523 ieplūdes kolektoru no m50b25 un 2 trubu izpūtēju un būs tie + ~20 ēzeļi.


Kodus nesajauci? Un tik vien?Kompis neko neteiks par izmainjam? Var but kads ir ko tadu darijis...var pakomentet...vai ir jega vispar

uz m54/m52tu m50 iepludi?
tur nav ko komentet...

ne jau m54 vai m52TU, uz parastā m52 tikai būs efekts.
respektīvi ar šādu skatu motortelpā -



Pec bildes izskatas ka ir..Bet interese vai tiesam tik janomaina ieplude?Un viss?Vai kads ir mainijis to?Ir jega tam visam?Un kads rezons bija no 2.5 taisi 2.3 motoru vispar bavariesu inzenieriem

Attēla ir M52 motors . Un īstenībā e39 523i nav 2.3 motors bet 2.5 motors ,motora kods ir M52B25,bet e39 525 nāk no 2000 gada ar motora kodu M54B25,kurš aizstāja 523i ar jaunāku paaudzes motoru. Nomainot ieplūdnieku vien nekko īpašu tu neiegūsi,ir vel tāda lieta kā iejaukšanās kompja darbībā vajadzīga. Un 523i skaitās ar deforsētu motoru,kur vācu inženieri vēlējās iegūt ekonomiskāku dzinēju nekā M50B25 dzinējs. 2.3i motors nāca kādreiz e30 ar motora kodu M20B23.
Offline
Billy
06. Jun 2012, 09:30 #2212

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39


06 Jun 2012, 08:51:37 mats rakstīja:

06 Jun 2012, 08:37:25 Billy rakstīja:

06 Jun 2012, 07:28:42 seeingman rakstīja:

02 Jun 2012, 17:04:44 Driver rakstīja:

02 Jun 2012, 16:59:02 Billy rakstīja:

01 Jun 2012, 23:20:19 seeingman rakstīja:

30 May 2012, 11:38:45 Billy rakstīja:
Cik saprotu tad E39 523 un 525 nak vieni un tie pasi motori.Kar tur 2.3 ir savadak tads neka 2.5?Vai iespejams ko nomainot dabut to pasu 2.5 (+20zs)?

uzliec 523 ieplūdes kolektoru no m50b25 un 2 trubu izpūtēju un būs tie + ~20 ēzeļi.


Kodus nesajauci? Un tik vien?Kompis neko neteiks par izmainjam? Var but kads ir ko tadu darijis...var pakomentet...vai ir jega vispar

uz m54/m52tu m50 iepludi?
tur nav ko komentet...

ne jau m54 vai m52TU, uz parastā m52 tikai būs efekts.
respektīvi ar šādu skatu motortelpā - http://www.zerotohundred.com/newforums/attachme...231690&stc=1


Pec bildes izskatas ka ir..Bet interese vai tiesam tik janomaina ieplude?Un viss?Vai kads ir mainijis to?Ir jega tam visam?Un kads rezons bija no 2.5 taisi 2.3 motoru vispar bavariesu inzenieriem

Attēla ir M52 motors . Un īstenībā e39 523i nav 2.3 motors bet 2.5 motors ,motora kods ir M52B25,bet e39 525 nāk no 2000 gada ar motora kodu M54B25,kurš aizstāja 523i ar jaunāku paaudzes motoru. Nomainot ieplūdnieku vien nekko īpašu tu neiegūsi,ir vel tāda lieta kā iejaukšanās kompja darbībā vajadzīga. Un 523i skaitās ar deforsētu motoru,kur vācu inženieri vēlējās iegūt ekonomiskāku dzinēju nekā M50B25 dzinējs. 2.3i motors nāca kādreiz e30 ar motora kodu M20B23.

Paldies par info.Nedaudz skaidrak palika.Tatad nav tik vnk ka nomainot tik iepluidi...Runat par ekonomiju uz siem abiem motoriem jau smiekligi skan Litrs te...litrs tur
Offline
-Edm-
06. Jun 2012, 10:30 #2213

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

mok kādam vaig,plus gaiši pelēki drēbes ķebļi ar apsildi(abšivkas nav)

-----------------
Offline
Soul
06. Jun 2012, 11:16 #2214

Kopš: 06. Jun 2009

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


06 Jun 2012, 09:30:10 Billy rakstīja:

06 Jun 2012, 08:51:37 mats rakstīja:

06 Jun 2012, 08:37:25 Billy rakstīja:

06 Jun 2012, 07:28:42 seeingman rakstīja:

02 Jun 2012, 17:04:44 Driver rakstīja:

02 Jun 2012, 16:59:02 Billy rakstīja:

01 Jun 2012, 23:20:19 seeingman rakstīja:

30 May 2012, 11:38:45 Billy rakstīja:
Cik saprotu tad E39 523 un 525 nak vieni un tie pasi motori.Kar tur 2.3 ir savadak tads neka 2.5?Vai iespejams ko nomainot dabut to pasu 2.5 (+20zs)?

uzliec 523 ieplūdes kolektoru no m50b25 un 2 trubu izpūtēju un būs tie + ~20 ēzeļi.


Kodus nesajauci? Un tik vien?Kompis neko neteiks par izmainjam? Var but kads ir ko tadu darijis...var pakomentet...vai ir jega vispar

uz m54/m52tu m50 iepludi?
tur nav ko komentet...

ne jau m54 vai m52TU, uz parastā m52 tikai būs efekts.
respektīvi ar šādu skatu motortelpā - http://www.zerotohundred.com/newforums/attachme...231690&stc=1


Pec bildes izskatas ka ir..Bet interese vai tiesam tik janomaina ieplude?Un viss?Vai kads ir mainijis to?Ir jega tam visam?Un kads rezons bija no 2.5 taisi 2.3 motoru vispar bavariesu inzenieriem

Attēla ir M52 motors . Un īstenībā e39 523i nav 2.3 motors bet 2.5 motors ,motora kods ir M52B25,bet e39 525 nāk no 2000 gada ar motora kodu M54B25,kurš aizstāja 523i ar jaunāku paaudzes motoru. Nomainot ieplūdnieku vien nekko īpašu tu neiegūsi,ir vel tāda lieta kā iejaukšanās kompja darbībā vajadzīga. Un 523i skaitās ar deforsētu motoru,kur vācu inženieri vēlējās iegūt ekonomiskāku dzinēju nekā M50B25 dzinējs. 2.3i motors nāca kādreiz e30 ar motora kodu M20B23.

Paldies par info.Nedaudz skaidrak palika.Tatad nav tik vnk ka nomainot tik iepluidi...Runat par ekonomiju uz siem abiem motoriem jau smiekligi skan Litrs te...litrs tur


Tur neiet runa par ekonomiju bet par zirgspekiem un apjomu,tas bija darits jo daudzos Eiropas valstis maksa nodoklu pec ta apjoma un zirgspekiem .Ekonomija ir tiesi tur nevis degvielas paterina,+- visiem V6 e39 paterins ir liels un +- 1-1,5 litrs atskiriba!
Offline
-Edm-
06. Jun 2012, 11:18 #2215

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


06 Jun 2012, 11:16:20 Soul rakstīja:

06 Jun 2012, 09:30:10 Billy rakstīja:

06 Jun 2012, 08:51:37 mats rakstīja:

06 Jun 2012, 08:37:25 Billy rakstīja:

06 Jun 2012, 07:28:42 seeingman rakstīja:

02 Jun 2012, 17:04:44 Driver rakstīja:

02 Jun 2012, 16:59:02 Billy rakstīja:

01 Jun 2012, 23:20:19 seeingman rakstīja:

30 May 2012, 11:38:45 Billy rakstīja:
Cik saprotu tad E39 523 un 525 nak vieni un tie pasi motori.Kar tur 2.3 ir savadak tads neka 2.5?Vai iespejams ko nomainot dabut to pasu 2.5 (+20zs)?

uzliec 523 ieplūdes kolektoru no m50b25 un 2 trubu izpūtēju un būs tie + ~20 ēzeļi.


Kodus nesajauci? Un tik vien?Kompis neko neteiks par izmainjam? Var but kads ir ko tadu darijis...var pakomentet...vai ir jega vispar

uz m54/m52tu m50 iepludi?
tur nav ko komentet...

ne jau m54 vai m52TU, uz parastā m52 tikai būs efekts.
respektīvi ar šādu skatu motortelpā - http://www.zerotohundred.com/newforums/attachme...231690&stc=1


Pec bildes izskatas ka ir..Bet interese vai tiesam tik janomaina ieplude?Un viss?Vai kads ir mainijis to?Ir jega tam visam?Un kads rezons bija no 2.5 taisi 2.3 motoru vispar bavariesu inzenieriem

Attēla ir M52 motors . Un īstenībā e39 523i nav 2.3 motors bet 2.5 motors ,motora kods ir M52B25,bet e39 525 nāk no 2000 gada ar motora kodu M54B25,kurš aizstāja 523i ar jaunāku paaudzes motoru. Nomainot ieplūdnieku vien nekko īpašu tu neiegūsi,ir vel tāda lieta kā iejaukšanās kompja darbībā vajadzīga. Un 523i skaitās ar deforsētu motoru,kur vācu inženieri vēlējās iegūt ekonomiskāku dzinēju nekā M50B25 dzinējs. 2.3i motors nāca kādreiz e30 ar motora kodu M20B23.

Paldies par info.Nedaudz skaidrak palika.Tatad nav tik vnk ka nomainot tik iepluidi...Runat par ekonomiju uz siem abiem motoriem jau smiekligi skan Litrs te...litrs tur


Tur neiet runa par ekonomiju bet par zirgspekiem un apjomu,tas bija darits jo daudzos Eiropas valstis maksa nodoklu pec ta apjoma un zirgspekiem .Ekonomija ir tiesi tur nevis degvielas paterina,+- visiem V6 e39 paterins ir liels un +- 1-1,5 litrs atskiriba!
"visiem e39 +/- 1-1,5l" 520 v/s 540 vsm m5

-----------------
Offline
Soul
06. Jun 2012, 11:21 #2216

Kopš: 06. Jun 2009

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


06 Jun 2012, 11:18:51 -tihijs- rakstīja:

06 Jun 2012, 11:16:20 Soul rakstīja:

06 Jun 2012, 09:30:10 Billy rakstīja:

06 Jun 2012, 08:51:37 mats rakstīja:

06 Jun 2012, 08:37:25 Billy rakstīja:

06 Jun 2012, 07:28:42 seeingman rakstīja:

02 Jun 2012, 17:04:44 Driver rakstīja:

02 Jun 2012, 16:59:02 Billy rakstīja:

01 Jun 2012, 23:20:19 seeingman rakstīja:

30 May 2012, 11:38:45 Billy rakstīja:
Cik saprotu tad E39 523 un 525 nak vieni un tie pasi motori.Kar tur 2.3 ir savadak tads neka 2.5?Vai iespejams ko nomainot dabut to pasu 2.5 (+20zs)?

uzliec 523 ieplūdes kolektoru no m50b25 un 2 trubu izpūtēju un būs tie + ~20 ēzeļi.


Kodus nesajauci? Un tik vien?Kompis neko neteiks par izmainjam? Var but kads ir ko tadu darijis...var pakomentet...vai ir jega vispar

uz m54/m52tu m50 iepludi?
tur nav ko komentet...

ne jau m54 vai m52TU, uz parastā m52 tikai būs efekts.
respektīvi ar šādu skatu motortelpā - http://www.zerotohundred.com/newforums/attachme...231690&stc=1


Pec bildes izskatas ka ir..Bet interese vai tiesam tik janomaina ieplude?Un viss?Vai kads ir mainijis to?Ir jega tam visam?Un kads rezons bija no 2.5 taisi 2.3 motoru vispar bavariesu inzenieriem

Attēla ir M52 motors . Un īstenībā e39 523i nav 2.3 motors bet 2.5 motors ,motora kods ir M52B25,bet e39 525 nāk no 2000 gada ar motora kodu M54B25,kurš aizstāja 523i ar jaunāku paaudzes motoru. Nomainot ieplūdnieku vien nekko īpašu tu neiegūsi,ir vel tāda lieta kā iejaukšanās kompja darbībā vajadzīga. Un 523i skaitās ar deforsētu motoru,kur vācu inženieri vēlējās iegūt ekonomiskāku dzinēju nekā M50B25 dzinējs. 2.3i motors nāca kādreiz e30 ar motora kodu M20B23.

Paldies par info.Nedaudz skaidrak palika.Tatad nav tik vnk ka nomainot tik iepluidi...Runat par ekonomiju uz siem abiem motoriem jau smiekligi skan Litrs te...litrs tur


Tur neiet runa par ekonomiju bet par zirgspekiem un apjomu,tas bija darits jo daudzos Eiropas valstis maksa nodoklu pec ta apjoma un zirgspekiem .Ekonomija ir tiesi tur nevis degvielas paterina,+- visiem V6 e39 paterins ir liels un +- 1-1,5 litrs atskiriba!
"visiem e39 +/- 1-1,5l" 520 v/s 540 vsm m5

Tu lasit maki ? +- visiem V6 e39 paterins ir liels un +- 1-1,5 litrs atskiriba! 540 jau ir V8
Offline
-Edm-
06. Jun 2012, 11:24 #2217

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.



Tu lasit maki ? +- visiem V6 e39 paterins ir liels un +- 1-1,5 litrs atskiriba! 540 jau ir V8
ok ok nebimbā tik labi

-----------------
Offline
radiaators
06. Jun 2012, 11:44 #2218

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


06 Jun 2012, 11:24:07 -tihijs- rakstīja:


Tu lasit maki ? +- visiem V6 e39 paterins ir liels un +- 1-1,5 litrs atskiriba! 540 jau ir V8
ok ok nebimbā tik labi

Kopš kura laika E39 ir bijis V6 dzinējs ?
Kāda tilpuma dzinēji tad ir V6 uz e39 virsbūves ?
Offline
Dzenjukas
06. Jun 2012, 12:01 #2219

Kopš: 28. Feb 2009

No: Daugavpils

Ziņojumi: 457

Braucu ar: VW

Neviens tā arī skaidru atbildi nesniedza. Kāds ir pārveidojis 2.3 uz 2.5?
Offline
-Edm-
06. Jun 2012, 12:03 #2220

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


06 Jun 2012, 12:01:41 Dzenjukas rakstīja:
Neviens tā arī skaidru atbildi nesniedza. Kāds ir pārveidojis 2.3 uz 2.5?
izdarot loģiskus secinajumus no augstākminetā,ir nepieciešama ieplūde +vadība no 2,5

-----------------
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo