Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: VW Touareg - jā vai nē?

AutorsZiņojums
viesulis
13. Mar 2010, 01:01 #221

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

lampinas var nodzest izolentu uzlimejot uz spidometra tuarega esmu sedejis veselas 2 reizes, normals vaagis
Offline
PowerBMW
13. Mar 2010, 01:01 #222

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


13 Mar 2010, 00:55:18 TP rakstīja:
neviens jau neteica ka nav vinjiem problemu,lai gan nesmu dzirdejis nenoviena pazistama pa jaunajiem a6 ka butu problemas-bet mazums
vienigais kas smird esi tu ka bmw ir unreal car un parejas markas ir mesli!

konkreti KUR es to teicu man šefs ar darbā 2 gadu brauca ar 2004 gada A6 TDI un teica ka mega tačka-tagad ielidoja siksnas maiņā,sadalenēs,rokeros un kompensātoros un bija TIK laimigs ka......
p.s. pirmstam lauza E39 525D un atzina ka BMW tadu stulbu problēmu nav!!! OK viedoklis subjektivais BET viedoklis!
ak jā ir vel darbā Touregi ar SEX gang manuali un pirmāl problemas ir jau ar kārbām un elektro sistēmu
Offline
TP
13. Mar 2010, 01:01 #223

Kopš: 18. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4047

Braucu ar: e36 323ti e46 318i


13 Mar 2010, 00:56:30 PowerBMW rakstīja:

13 Mar 2010, 00:49:24 TP rakstīja:

13 Mar 2010, 00:46:31 PowerBMW rakstīja:

13 Mar 2010, 00:45:01 TP rakstīja:
tu pats savus textus saproti?????
ne suuda no tava tuksa bazara nesapratu

tieši KO TU jetij nesaproti???


par to tavu pussudu busanu
tev tak meiteniit neviens nespiez braukt ar audi,bet stumt sudu no ka neko nesaproti gan nevajag


shiibers normals chalis no audi 80 pargaja uzreiz uz audi a8 4.2 ja nemaldos ja??

audi A8 ir vispār mega tačka-katra kolkoznieka sapnis
wv un raudi veljoprojām dzivo zobsiksnu ērā un atbiedē ar savu apkopju dārgumu dēļ tas BET nu katram savs


ha haaaaaaaaaaaaaaaaa
tagad visus audi un vw zem preses jo vinjiem nav kjeedes,zobenes vietaa
Offline
PowerBMW
13. Mar 2010, 01:06 #224

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


13 Mar 2010, 00:57:12 shibernieks rakstīja:
problēma te esi tu

a problēmas parasti ir niekalbjiem kas laizingu nevar nomaksāt

izbijušo trekno gadu magnātus te nevajag pieminēt ar lampiņām un spiedošo lēzenā ēnu

bla bla bla!!! man caddy nav nekāda lezenā un paldies Wv par šada auto uzbuvešanu perfekts darba auto -lēts un bla bla bla tik jāremote visu laiku ja pielieto kā nakas
Offline
shibernieks
13. Mar 2010, 01:08 #225

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

tad iesaku braukt turpmāk ar kadiju un par to arī izteikt viedokli nevis runāt par grāmatu kas nav lasīta
Offline
PowerBMW
13. Mar 2010, 01:09 #226

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:



ha haaaaaaaaaaaaaaaaa
tagad visus audi un vw zem preses jo vinjiem nav kjeedes,zobenes vietaa

stulbi BET fakts ir patikami braukt nedomājot par tadām muļķibām kā zobsiksna un tas maiņa
pareķini pats ja gadā nobrauc 50 000 un uz augšu tad cik bieži tev jāielido vismaz 300Ls
Offline
shibernieks
13. Mar 2010, 01:13 #227

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

normāla mēneša degvielas izmaksas normāli braucot ir ~500Ls tad kādi vel 300Ls par siknu?!
Offline
PowerBMW
13. Mar 2010, 01:14 #228

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


13 Mar 2010, 01:08:02 shibernieks rakstīja:
tad iesaku braukt turpmāk ar kadiju un par to arī izteikt viedokli nevis runāt par grāmatu kas nav lasīta

TU nosauc tos MEGA plusu Kas nav BMW bet ir tajā folksi cenas tiem sudiem tadas pašas,izmaksas ar tik kautkā komforts stipri atšķiras! ā jā ari prestižš-bet Jūs Wv cilveki jau mižat katstu ieraugot jaunu pasudu
2 lietas -atkārtošos ir + tas ir TDI ekanomija un quatro piedziņa vairāk TUR nekā nav tik nesākat smirdet par w12 dizeļim utt.
Offline
PowerBMW
13. Mar 2010, 01:16 #229

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


13 Mar 2010, 01:13:56 shibernieks rakstīja:
normāla mēneša degvielas izmaksas normāli braucot ir ~500Ls tad kādi vel 300Ls par siknu?!

un tas ir vw spēks ķipa pie dirsas ta siksnam maiņa es nodedzinu gadā 5000Ls degvielā
Offline
shibernieks
13. Mar 2010, 01:21 #230

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

tu ne tikai raksti tā kā 4. klases skolnieks... bonusā vel rēķini kā 1. klases

Offline
DFS
13. Mar 2010, 02:07 #231

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979


13 Mar 2010, 00:56:30 PowerBMW rakstīja:

13 Mar 2010, 00:49:24 TP rakstīja:

13 Mar 2010, 00:46:31 PowerBMW rakstīja:

13 Mar 2010, 00:45:01 TP rakstīja:
tu pats savus textus saproti?????
ne suuda no tava tuksa bazara nesapratu

tieši KO TU jetij nesaproti???


par to tavu pussudu busanu
tev tak meiteniit neviens nespiez braukt ar audi,bet stumt sudu no ka neko nesaproti gan nevajag


shiibers normals chalis no audi 80 pargaja uzreiz uz audi a8 4.2 ja nemaldos ja??

audi A8 ir vispār mega tačka-katra kolkoznieka sapnis
wv un raudi veljoprojām dzivo zobsiksnu ērā un atbiedē ar savu apkopju dārgumu dēļ tas BET nu katram savs


nezinu par pārējiem audi dzinējiem,bet jaunajā a6 modelī pieejamais 3.0tdi jau nāk ar ķēdi
cik braukts ar touaregu - ir ok!!
un jaunais a6 nav tik labs kā iepriekšējais modelis,hadene birst padaudz,fāteris jau pie 175k km jau kkādus 5-6 gultņus vien nomainījis
Offline
Logy
13. Mar 2010, 02:47 #232

Kopš: 13. Mar 2010

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Es gan no visiem pēdējiem bobikiem patīk labāk Jeep, Quadra-drive II piedziņas dēļa, bet Turegs ir arī normāls autiņš. No visiem parketniekiem varbūt pat labākais. Vispār pēc Toyotas sliktā PR, izskatās, ka tieši VW varētu kļūt par lielāko autoražotāju pasaulē. VW pēdējos gados ir bijis ļoti veiksmīgs dizains, kas arī ir VW sasniegumu iemesls. Man jau pašam nepatī, bet rādās, ka cilvēkiem vairāk tīk tieši neizteiksmīgs dizains. Tas ir tieši tas, ko piedāvā TOYOTA un zināmā mērā arī VW (es domāju PASSAT un JETTA, Touran utt)

LC arī ir kruts dampis, bet motorīts par vāju. Pagājušo gadu ar Jeepiem un Expedition Toyotu bijām līdz Barensa jūrai aizmaukuši. Katrā ziņā bezceļos jau Toyota, Jeeps, Nissans būs pārāks gan par VW, gan par Cayenne, gan mmmm. x5 gan arī par pārējiem. Bet nu kas kuram ir vajadzīgs. x5 vizuāli ir simpātiskās pat par VW. MB ML galīgi nesimpatizē.

[ Šo ziņu laboja Logy, 13 Mar 2010, 03:03:46 ]

Offline
RH
13. Mar 2010, 11:51 #233

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: četriem riņķiem

Un kas tur tik kosmisks zobsiksnai 300Ls uz 120kkm?
t.i. degvielā jau uz 100kkm tiek nokurināti 10k Ls
tātad tikai 3%.

P.S. Ja tas liekas daudz labāk nerādies tuvumā luksus klases auto.

P.P.S. Un spriedelējumi par svaigu VW vs vecu BMW ir neauglīgi. Ja salīdzina tad vienīgi vienas paaudzes mašīnas!
Nevis tā apmēram e39 lūzt un dārgi remonti vot žigulis tas gan labs un lēts.
Offline
tomick
13. Mar 2010, 12:30 #234

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D

Toureg ar V10dīzeli - nē. Esmu braucis un iet lopā, bet kaut kas tiem motoriem nebija līdz galam uztaisīts. dīleris remontēja, gan pa grantiju, gan pēc un diezgan bieži. Arī jaunajam toureg nebūs vairāk lielais dīzelis.
Pirms feislifta, garantijas laikā bija problēmas ar pneimopiekares kompresoru. Pēc feislifta tādas problēmas vairāk nav.
Personīgi ļoti patīk trīslitru dīzelis. Ar Indiviudal paketi, arī cienīgi izskatās.
Offline
Touareg
13. Mar 2010, 17:01 #235

Kopš: 27. Feb 2010

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

Ir man vienam tuvam cilveekam VW Touareg ar 2.5TDI 04. gada jaasaka, ka auto jau labs, bet plīst nejēgā, nauda tajā tiek ieguldīta tūkstoshos Ls, nesen nomainiija visu motoru par 6K Ls bija tik 295K km noripojis, labi, ka tas ir uznjeemuma auto, bet tik un ta zheel, ka uznjeemumam jaabaro stulbais VW diileris, kas zog detaljas un naudu no klientiem, nekvalitatiivi veic remontdarbus utt, Vienkaarshi aarpraats, jaa ar pneimopiekares kompresoru un ne tikai ir visaadas probleemas.

[ Šo ziņu laboja Touareg, 13 Mar 2010, 17:02:50 ]

Offline
Rihy
13. Mar 2010, 17:10 #236

Kopš: 07. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI

Jau 3 gadus 3.0tdi touareg, nekādu lielo problēmu nav bijis Izturīgs un uzticams auto. Pirms tam bija pirms facelift, tam arī nekādu problēmu īsti nebija.
Offline
Goga
30. Mar 2010, 13:46 #237

Kopš: 04. Feb 2008

Ziņojumi: 474

Braucu ar: Ragavām

Ok,ok Touaregs ir labs
čomam šonakt nenozaga Marupē,durvis gan "atkorķēja" kā nonservkārbu nu lai tiktu vadiem klāt,tad vēl mēģinājuši kko zem stūres meklēt , kā arī jau bij sagatavojuši āķi ko ieskrūvēt bamperī lai var aizvilkt nostāk no mājas..āā elektriskie vārti ar SŪDS ataisīti bez prob
bet nu kaimiņam nepaveicās pasvaigs Kolhoza priekšēdētāja auto(Kruzaks) aizgāja
Offline
Touareg
22. May 2010, 15:38 #238

Kopš: 27. Feb 2010

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

Sveiki!

Lūdzu, palīdziet, kur Touareg 03. gada var nopirkt pneimopiekares kompresoru, var lietotu, varbuut kaads prot sataisiit veco? Negribas izmest 1.2K Ls un barot VW centru jau pietiek.

eparts.lv ar pleesh par to detalju 7L0698007D 1045Ls

[ Šo ziņu laboja Touareg, 22 May 2010, 15:40:03 ]

Offline
uzo
22. May 2010, 15:53 #239

Kopš: 09. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: dārgu pasātu


22 May 2010, 15:38:10 Touareg rakstīja:
Sveiki!

Lūdzu, palīdziet, kur Touareg 03. gada var nopirkt pneimopiekares kompresoru, var lietotu, varbuut kaads prot sataisiit veco? Negribas izmest 1.2K Ls un barot VW centru jau pietiek.

eparts.lv ar pleesh par to detalju 7L0698007D 1045Ls


vajadzētu būt oriģinālam rem.komplektam, protams, ja tas līdz
Offline
Touareg
22. May 2010, 17:23 #240

Kopš: 27. Feb 2010

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

VW Serviss atbildeeja, ka tas rem. komplekts par 78Ls ar neder, jo tur kaut kaads vadiibas bloks esot beigts, kur Rīgā nav kādi vīri, kas prot gandriiz visu ko?

[ Šo ziņu laboja Touareg, 22 May 2010, 17:24:02 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo