Online

Pašreiz BMWPower skatās 306 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Jaguar

AutorsZiņojums
numurs
11. Feb 2019, 19:39 #221

Kopš: 14. Sep 2017

Ziņojumi: 40

Braucu ar:

Labs vakars visiem!
Ko darīt ar Jaguar S type 2.7D motoru, kāpēc viņi neremontējās un kas viņiem tradicionāli noplīst, ka jāmaina motors, kurš maksā sākot ar 1500?
Offline
Peecis
11. Feb 2019, 21:14 #222

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


11 Feb 2019, 19:39:03 @numurs rakstīja:
Labs vakars visiem!
Ko darīt ar Jaguar S type 2.7D motoru, kāpēc viņi neremontējās un kas viņiem tradicionāli noplīst, ka jāmaina motors, kurš maksā sākot ar 1500?

Pārlūzt kloķene. Meklē no 607 Pežas.
Ar nelielām modifikācijām der
Offline
numurs
12. Feb 2019, 22:27 #223

Kopš: 14. Sep 2017

Ziņojumi: 40

Braucu ar:

Kādām modifikācijām?
Tas katrā ziņā būtu daudz lētāk...
Offline
Cipotsdizels
15. Sep 2020, 23:11 #224

Kopš: 13. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: Jaguar XK8, e91

Novērtētu viedokli no kāda jaguar brendam tuvāka cilvēka. Sanāca usa izsolē ieķert xk8 '00,conv, 56k miles. Kādas obligātas apkopes ieteiktu veikt šim, kad saņemšu? Kuri ir vājie mezgli, kuri jāuzmana rūpīgāk?
Offline
Blackadder
16. Sep 2020, 13:38 #225

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


15 Sep 2020, 23:11:46 @Cipotsdizels rakstīja:
Novērtētu viedokli no kāda jaguar brendam tuvāka cilvēka. Sanāca usa izsolē ieķert xk8 '00,conv, 56k miles. Kādas obligātas apkopes ieteiktu veikt šim, kad saņemšu? Kuri ir vājie mezgli, kuri jāuzmana rūpīgāk?


Iespējams, jau pats esi lasījis, bet, ja nē- cerams noderēs.

https://www.classicandsportscar.com/features/bu...de-jaguar-xk8xkr

Kopsavilkums no tā, ko paspēju izlasīt es - jāsāk ar motora ķēdes spriegotāju pārbaudi un, iespējams nomaiņa. Pie reizes arī droši vien vērts pārbaudīt kompresiju cilindros, kura gan vairāk būs tikai fakta konstatācija par to, vai dzinējs ir slikts, vai arī pieņemams. Motors Motors Polijā maksā 2000 EUR. Tas arī ir galvenā vājā vieta līdz 2000.gadam.

Tāpat droši vien jāpiekrīt ieteikumam par ātrumkārbas eļļas maiņu. Citādi - no manas pieredzes, lietojot Jaguāru, ir jārēķinās, ka nebūs viegli atrast meistarus, kuri uzņemsies remontēt elektroniku. Pati elektronika gan nav nekas tāds īpašs, defekti aptuveni tikpat, cik citu marku auto, un vienīgā problēma, ka ne visos servisos ir piemērotas diagnostikas iekārtas kļūdu ķeršanai.



Offline
mmartins
16. Sep 2020, 16:48 #226

Kopš: 14. Sep 2004

Ziņojumi: 1717

Braucu ar: Prius


16 Sep 2020, 13:38:25 @Blackadder rakstīja:
... Citādi - no manas pieredzes, lietojot Jaguāru, ir jārēķinās, ka nebūs viegli atrast meistarus, kuri uzņemsies remontēt elektroniku. Pati elektronika gan nav nekas tāds īpašs, defekti aptuveni tikpat, cik citu marku auto, un vienīgā problēma, ka ne visos servisos ir piemērotas diagnostikas iekārtas kļūdu ķeršanai.


Grūti atrast meistaru ne tikai elektronikai, bet arī pārējām lietām.
Daudzi konstruktīvie risinājumi ir, maigi izsakoties, caur d*rsu.
Atsevišķām lietām vajag speciālos instrumentus, t.sk. ķēžu maiņai un gultņiem.

Pozītīvi ir tas, ka arī remonti un detaļu meklēšanas, teorētiski, ir aizraujošs hobijs
Visjautrāk ir ar daļām un katalogiem, kad vienai daļai ir divi vai trīs varianti un neviens nezin, kurš ir īstais
Offline
Tune-L
16. Sep 2020, 16:50 #227

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


16 Sep 2020, 16:48:00 @mmartins rakstīja:

16 Sep 2020, 13:38:25 @Blackadder rakstīja:
... Citādi - no manas pieredzes, lietojot Jaguāru, ir jārēķinās, ka nebūs viegli atrast meistarus, kuri uzņemsies remontēt elektroniku. Pati elektronika gan nav nekas tāds īpašs, defekti aptuveni tikpat, cik citu marku auto, un vienīgā problēma, ka ne visos servisos ir piemērotas diagnostikas iekārtas kļūdu ķeršanai.


Grūti atrast meistaru ne tikai elektronikai, bet arī pārējām lietām.
Daudzi konstruktīvie risinājumi ir, maigi izsakoties, caur d*rsu.
Atsevišķām lietām vajag speciālos instrumentus, t.sk. ķēžu maiņai un gultņiem.

Pozītīvi ir tas, ka arī remonti un detaļu meklēšanas, teorētiski, ir aizraujošs hobijs
Visjautrāk ir ar daļām un katalogiem, kad vienai daļai ir divi vai trīs varianti un neviens nezin, kurš ir īstais


Tad jālasa forumi!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Blackadder
16. Sep 2020, 17:05 #228

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


16 Sep 2020, 16:48:00 @mmartins rakstīja:

Grūti atrast meistaru ne tikai elektronikai, bet arī pārējām lietām.
Daudzi konstruktīvie risinājumi ir, maigi izsakoties, caur d*rsu.
Atsevišķām lietām vajag speciālos instrumentus, t.sk. ķēžu maiņai un gultņiem.

Pozītīvi ir tas, ka arī remonti un detaļu meklēšanas, teorētiski, ir aizraujošs hobijs
Visjautrāk ir ar daļām un katalogiem, kad vienai daļai ir divi vai trīs varianti un neviens nezin, kurš ir īstais


Nu, ja neskaita elektriskās lietas, XF bez tielēšanās ņem pretī arī pavisam parastos, nespecializētos servisos, un detaļas arī līdz šim nav sagādājušas galvassāpes. Ar lietām, kas būtu galīgi caur sēžamvietu konstruētas, arī nav nācies saskarties. Bet nu, protams, stāstus par senākiem Jaguāriem, no laikiem, kad tie vēl nebija Ford un indiešu paspārnē, arī man ir nācies dzirdēt.
Offline
mmartins
16. Sep 2020, 17:29 #229

Kopš: 14. Sep 2004

Ziņojumi: 1717

Braucu ar: Prius


16 Sep 2020, 16:50:14 @Tune-L rakstīja:

Tad jālasa forumi!


Aha, bet arī no turienes var sasmelties tieši tik "pareizu" informāciju, ka garāžā sāk veidoties "Gandrīz derēja" detaļu plaukts
Offline
Gulbis89
09. Dec 2020, 10:14 #230

Kopš: 30. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 35

Braucu ar: F-Pace, E87

Jaguar F-Pace vakar iedegās kaut kādas lampas... kas tā par extru?

[ Šo ziņu laboja Gulbis89, 09 Dec 2020, 10:15:08 ]

Offline
Tune-L
09. Dec 2020, 11:19 #231

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


09 Dec 2020, 10:14:34 @Gulbis89 rakstīja:
Jaguar F-Pace vakar iedegās kaut kādas lampas... kas tā par extru?



https://www.ownerinfo.jaguar.com/document/4A/20...VA/proc/G2224801

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Asch
09. Dec 2020, 12:30 #232

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4289

Braucu ar:


16 Sep 2020, 17:29:47 @mmartins rakstīja:

16 Sep 2020, 16:50:14 @Tune-L rakstīja:

Tad jālasa forumi!


Aha, bet arī no turienes var sasmelties tieši tik "pareizu" informāciju, ka garāžā sāk veidoties "Gandrīz derēja" detaļu plaukts

Tiesi tikko saskaros ar sadu lietu. Vajadzeja sutit bremzu diskus. Izradas pionpiedzinai un vienas ass auto tie ir dazadi + vel diametri atskiras. Pex kataloga un vin koda uz sitiena neatrod. Gandriz jaskruve nost un janes uz veikalu
Offline
Cipotsdizels
13. Jan 2021, 14:56 #233

Kopš: 13. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: Jaguar XK8, e91

Vai kādam nav krājumos Jaguar xk8 kēžu maiņas instrumentu kits? Labprāt izīrētu uz 1 nomaiņu.
Pm vai 2deviņi186368
Offline
akamviegli
19. Jan 2023, 12:41 #234

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: WRX & 600 RR

Sveiki!

Varat ieteikt kādu zinošu spečuku par Jaguar 3L motora kompresoriem?

Ir izjaukts, jāsaprot vai ir kāds lētāks/labāks risinājums, kā likt visu oriģinālu/jaunu.

Paldies!
Offline
Tune-L
19. Jan 2023, 12:48 #235

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


19 Jan 2023, 12:41:46 @akamviegli rakstīja:
Sveiki!

Varat ieteikt kādu zinošu spečuku par Jaguar 3L motora kompresoriem?

Ir izjaukts, jāsaprot vai ir kāds lētāks/labāks risinājums, kā likt visu oriģinālu/jaunu.

Paldies!


Pajautā šim! Viņam sporta mašīnai bija BMW dzinējs ar Jaguar kompresoru, ko kaut kāds lietuvietis bija savedis kārtībā, ja neko nejaucu.

[email protected]

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Velsatis
19. Jan 2023, 23:13 #236

Kopš: 23. Aug 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 71

Braucu ar: Vel Satis, Quattroprte


11 Feb 2019, 21:14:09 @Peecis rakstīja:

11 Feb 2019, 19:39:03 @numurs rakstīja:
Labs vakars visiem!
Ko darīt ar Jaguar S type 2.7D motoru, kāpēc viņi neremontējās un kas viņiem tradicionāli noplīst, ka jāmaina motors, kurš maksā sākot ar 1500?

Pārlūzt kloķene. Meklē no 607 Pežas.
Ar nelielām modifikācijām der

Tas ir Ford dzinējs, ko izmantoja Land Rover, Jaguar, Peugeot, Citroen.
Ja ir izbeidziet, tad labāk ielikt 3.0 bi HDI, tad bēdu nezinās.
Offline
Velsatis
19. Jan 2023, 23:20 #237

Kopš: 23. Aug 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 71

Braucu ar: Vel Satis, Quattroprte


16 Sep 2020, 16:48:00 @mmartins rakstīja:

16 Sep 2020, 13:38:25 @Blackadder rakstīja:
... Citādi - no manas pieredzes, lietojot Jaguāru, ir jārēķinās, ka nebūs viegli atrast meistarus, kuri uzņemsies remontēt elektroniku. Pati elektronika gan nav nekas tāds īpašs, defekti aptuveni tikpat, cik citu marku auto, un vienīgā problēma, ka ne visos servisos ir piemērotas diagnostikas iekārtas kļūdu ķeršanai.


Grūti atrast meistaru ne tikai elektronikai, bet arī pārējām lietām.
Daudzi konstruktīvie risinājumi ir, maigi izsakoties, caur d*rsu.
Atsevišķām lietām vajag speciālos instrumentus, t.sk. ķēžu maiņai un gultņiem.

Pozītīvi ir tas, ka arī remonti un detaļu meklēšanas, teorētiski, ir aizraujošs hobijs
Visjautrāk ir ar daļām un katalogiem, kad vienai daļai ir divi vai trīs varianti un neviens nezin, kurš ir īstais

Par detaļu saderību.....man tā ir bijis tikai ar vācu mašīnām,.kad pēc vin, gada, motora uz.c. parametriem ir 4-6 varianti un visi ir īstie, bet reāli der tikai viens. Citu valsts ražojumiem tā vēl nav gadījies.
Offline
Blackadder
20. Jan 2023, 18:44 #238

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


19 Jan 2023, 23:13:32 @Velsatis rakstīja:

Tas ir Ford dzinējs, ko izmantoja Land Rover, Jaguar, Peugeot, Citroen.
Ja ir izbeidziet, tad labāk ielikt 3.0 bi HDI, tad bēdu nezinās.


Nu, teikt, ka bēdu nezinās, es neuzņemtos, jo ar līdzīgām vainu mēdz mirt arī 3.0 motori. Bet, ja nākas mainīt, un ja ir par saprātīgu ciparu pieejams 3.0D, tad jāņem tas. Un tās problēmām par laimi ir iespējama arī profilakse - bieža eļļas maiņa, nepieļaujot dīzeļa uzkrāšanos eļļā.
Offline
Saljnjiks
06. Aug 2023, 16:26 #239

Kopš: 11. May 2021

Ziņojumi: 72

Braucu ar:

Kādu brīdi jau metu acis uz Jaguar XF,pre-fl.
Cik lasu,tad saprotu,ka jaunās paaudzes jaguāriem daudzas problēmas ir atkritušas,bet tāpat labprāt dzirdētu kāda fanāta viedokli. Dīzelis vai tomēr benzīns un kuram kādas bēdas?
Offline
Blackadder
13. Aug 2023, 20:39 #240

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


06 Aug 2023, 16:26:03 @Saljnjiks rakstīja:
Kādu brīdi jau metu acis uz Jaguar XF,pre-fl.
Cik lasu,tad saprotu,ka jaunās paaudzes jaguāriem daudzas problēmas ir atkritušas,bet tāpat labprāt dzirdētu kāda fanāta viedokli. Dīzelis vai tomēr benzīns un kuram kādas bēdas?


Ja neesi liels ļoti fanātisks atvilcējs, tad iesaku meklēt XF ar 2.2 dīzeļmotoru, kas gan jau ir facelift modelis, viņiem ir vairākas versijas, bet, šķiet, jaudīgākā bija ar kaut kādiem 200 Zs. Ja tomēr gribi atvilkt, tad cik dzirdēts, diezgan drošs braucamais ir 3,0 benzīnnieks. Cik dzirdēts, arī 4.2 benzīnnieks ir OK, bet 5.0 (laikam V jau ir cits stāsts, tur, kā jau šādiem mega motoriem mēdz gadīties, jau mēdz ieslēgties arī finansiāli un tehniski bēdu stāsti.

Principā jau nav slikti arī 2.7D un 3.0D dīzeļmotori, bet tos es ieteiktu tikai tad, ja auto tiek pārsvarā baukts ārpus pilsētas. Šie motori ir OK, ja tiek bieži mainīta eļļa, un sekots līdzi tās līmenim. Galvenā problēma ir relatīvi trausla kloķvārpsta, kas pati par sevi nebūtu problēma, ja vien nenāktu kombinācijā arī ar ne sevišķi veiksmīgu DPF attīrīšanas sistēmu. Sistēmas darbības rezultātā motoreļļā pakāpeniski nonāk dīzelis, kurš piesārņo eļļu un, ja eļļa netiek nomainīta, tad var beigties ar motora nāvi.

Bet laicīgi mainot eļļu, motoram nav ne vainas, degvielas sistēma - līdzīga kā citiem tā vecuma dīzeļiem, ik pa laikam var prasīt kāda EGR filtra vai gaisa mērītāja nomaiņu, bet nekas īpašs tas nav.

Piekare kopumā ir pieklājīga, pēc aptuveni 200 000 km man ir nācies nomainīt abus aizmugurējos stabilizatorus, vienu stūres pirkstu, vienu augšējo šarnīru, un, uzskatu, tas galīgi nav daudz.

Pārnesumkārba ir ļoti laba, vienīgi elektriskais pārslēgs mēdz gļukot, bet šo vainu ieteicams salabot ar saviem spēkiem, tas būs gan lētāk, gan drošāk, pie vainas ir viens slikts lodējums uz plates, pamācību darba veikšanai var atrast Youtube.

Virsbūve - dīvainā kārtā rūsa šiem auto ir redzēta vienīgi uz bagāžnieka, bet viss cits turās pretī Latvijas sāļiem diezgan labi pat 15 gadu vecumā.

Nekādu citu būtisku problēmu automašīnai nav. Vienīgais, uz ko ir iespējams finansiāli sāpīgi ielidot - V6 dīzeļdzinējs, kura cena 2.7D variantam būs līdz kādiem 2500 EUR. Viss pārējais nav nekas ne īpaši dārgs, ne arī sarežģīts remontā.

Principā ļoti jauks auto, manā saimniecībā ir jau ceturto gadu, un principā ir vairāk nekā savas cenas vērts. Detaļas lielākoties ir pieejamas normāli, nekas īpašs, cenas aptuveni tāpat, kā citiem šādas klases un vecuma auto. Un, tas protams ir subjektīvi, bet XF ir patīkams acij arī 15 gadu vecumā, un, visticamāk, morāli nenovecos, atškirībā no sava priekšteča S-type, kurš tomēr ir vairāk specifiskai gaumei.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo