Online

Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: ChipTuning

AutorsZiņojums
Driver
16. Sep 2013, 00:02 #221

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nu mana izpratnee taa megachura ir labaka par L/LE-jetronic + tsz (ez-k) aizdedzi, bet pat pirmie motroniki ar sekvencialo iesprici un spoli uz cilindru ir nopietnaks ecu.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
plakanais
16. Sep 2013, 01:46 #222

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


15 Sep 2013, 21:42:17 Zigmars rakstīja:
Tad kas tur bija ar to vnt mehānismu? Neesmu ne viena pusē, personīgi pazīstu visus 3 iesaistītos, pagaidām izskatās ka te kaut kas ir lost in translation.


Ko kas bija? VNT aktuators, sēne, da sauc viņu kā gribi nav VNT mehānisma sastāvdaļa? Protams, ka pašu turbīnu uz galda neviens vaļā nav jaucis, nomainīja ierūsējušo piedziņas asi un pašu aktuatoru.
Ės jau rakstīju vienreiz, ka aizbraucu uz ādažiem pēc čipšiem, toreiz arī konstatēja, ka turbīnai ir la pipec, nemaz nečipoja. Patin filmu atpakaļ, zvanīju arī Tev, ja kas, prasīju vai kāda lieka nemētājas, teici, ka Tev ir tikai no A4nieka, nevis A3, tā nebija?
Tad to auto aizdzina uz servi, nomainīja VNT pievadu un viss bija kārtībā, pats Džoņiks vēl zvanīja uz servi,kā arī Dainiiz man neļaus sadirst, kurā brīdī tie mezgli tika mainīti, pats vēl grozījās blakus.
Tad tas auto atkal tika aizvest uz Ādažiem un tad, kad megačipsotājs bija pārliecinājies, ka viss iet un strādā, tad arī čipšoja.


Man vnk besī, ka tautudēls te tagad hujņu dzen, ka tur nekas neesot strādājis un viss ir bijis jāmaina, bļe, ja tur tādā dirsā viss ir bijis, tad huļi viņš čipoja? Nav loģiski?
Kurš tad te dirš tagad?

[ Šo ziņu laboja Bute, 16 Sep 2013, 01:52:50 ]

Offline
Zigmars
16. Sep 2013, 09:40 #223

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 431

Braucu ar:

Es tieši biju domājis par to, vai kāds viņu jauca vaļā un tīrīja. Ļoti bieži ar aktuatora maiņu vien nepietiek, plus aktuatora kājas garums arī daudz ko var ietekmēt. Vienkārši tagad te ir kaut kāda mētāšanās ar sūdiem
Offline
Jonix
16. Sep 2013, 11:58 #224

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


16 Sep 2013, 01:46:16 Bute rakstīja:
Ko kas bija? VNT aktuators, sēne, da sauc viņu kā gribi nav VNT mehānisma sastāvdaļa? Protams, ka pašu turbīnu uz galda neviens vaļā nav jaucis, nomainīja ierūsējušo piedziņas asi un pašu aktuatoru.
Ės jau rakstīju vienreiz, ka aizbraucu uz ādažiem pēc čipšiem, toreiz arī konstatēja, ka turbīnai ir la pipec, nemaz nečipoja. Patin filmu atpakaļ, zvanīju arī Tev, ja kas, prasīju vai kāda lieka nemētājas, teici, ka Tev ir tikai no A4nieka, nevis A3, tā nebija?
Tad to auto aizdzina uz servi, nomainīja VNT pievadu un viss bija kārtībā, pats Džoņiks vēl zvanīja uz servi,kā arī Dainiiz man neļaus sadirst, kurā brīdī tie mezgli tika mainīti, pats vēl grozījās blakus.
Tad tas auto atkal tika aizvest uz Ādažiem un tad, kad megačipsotājs bija pārliecinājies, ka viss iet un strādā, tad arī čipšoja.


Man vnk besī, ka tautudēls te tagad hujņu dzen, ka tur nekas neesot strādājis un viss ir bijis jāmaina, bļe, ja tur tādā dirsā viss ir bijis, tad huļi viņš čipoja? Nav loģiski?
Kurš tad te dirš tagad?


Da Bute, tu ritīgi esi izliecies esi vai kā.
Paskaties ko tu pats uzrakstīji.

1) pirmajā reizē es pateicu ka čipot nevar, auto ir jālabo
2) auto salaboja, nočipoju, viss bija ok
3) pēc X mēnešiem sākas problēmas, kas ir tipiskas šiem dzinējiem un auto arī nečipotiem un tāpēc pēc taviem vārdiem sanāk ka es esmu vainīgs.
4) tu pats atzīsti, ka VNT mehānisms, kas šajā gadījumā ir problemātiskā daļa nav tīrīts vai pat apskatīts.

Ko man tagad uzņemties vainu arī par to, ka tu savas apenes nevari izmazgāt vai rokas apčurā piektdienas vakaros?

Protams, konkurents Kaross arī šādu Butes rīcību izmanto, lai mani nomelnotu to cilvēku acīs, kuri no auto saprot mazāk. Tā tas ir bijis no sākta gala, kad kaut kas nesanāk pašam, sāk čīkstēt, zvana uz bez tabu, tautas balsi utt., jo visi viņu apbižojot.

[ Šo ziņu laboja Jonix, 16 Sep 2013, 12:50:52 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
huligans325
16. Sep 2013, 13:56 #225

Kopš: 24. Nov 2005

No: Viesīte

Ziņojumi: 167

Braucu ar: žiguli


16 Sep 2013, 11:58:14 Jonix rakstīja:

16 Sep 2013, 01:46:16 Bute rakstīja:
Ko kas bija? VNT aktuators, sēne, da sauc viņu kā gribi nav VNT mehānisma sastāvdaļa? Protams, ka pašu turbīnu uz galda neviens vaļā nav jaucis, nomainīja ierūsējušo piedziņas asi un pašu aktuatoru.
Ės jau rakstīju vienreiz, ka aizbraucu uz ādažiem pēc čipšiem, toreiz arī konstatēja, ka turbīnai ir la pipec, nemaz nečipoja. Patin filmu atpakaļ, zvanīju arī Tev, ja kas, prasīju vai kāda lieka nemētājas, teici, ka Tev ir tikai no A4nieka, nevis A3, tā nebija?
Tad to auto aizdzina uz servi, nomainīja VNT pievadu un viss bija kārtībā, pats Džoņiks vēl zvanīja uz servi,kā arī Dainiiz man neļaus sadirst, kurā brīdī tie mezgli tika mainīti, pats vēl grozījās blakus.
Tad tas auto atkal tika aizvest uz Ādažiem un tad, kad megačipsotājs bija pārliecinājies, ka viss iet un strādā, tad arī čipšoja.


Man vnk besī, ka tautudēls te tagad hujņu dzen, ka tur nekas neesot strādājis un viss ir bijis jāmaina, bļe, ja tur tādā dirsā viss ir bijis, tad huļi viņš čipoja? Nav loģiski?
Kurš tad te dirš tagad?


Da Bute, tu ritīgi esi izliecies esi vai kā.
Paskaties ko tu pats uzrakstīji.

1) pirmajā reizē es pateicu ka čipot nevar, auto ir jālabo
2) auto salaboja, nočipoju, viss bija ok
3) pēc X mēnešiem sākas problēmas, kas ir tipiskas šiem dzinējiem un auto arī nečipotiem un tāpēc pēc taviem vārdiem sanāk ka es esmu vainīgs.
4) tu pats atzīsti, ka VNT mehānisms, kas šajā gadījumā ir problemātiskā daļa nav tīrīts vai pat apskatīts.

Ko man tagad uzņemties vainu arī par to, ka tu savas apenes nevari izmazgāt vai rokas apčurā piektdienas vakaros?

Protams, konkurents Kaross arī šādu Butes rīcību izmanto, lai mani nomelnotu to cilvēku acīs, kuri no auto saprot mazāk. Tā tas ir bijis no sākta gala, kad kaut kas nesanāk pašam, sāk čīkstēt, zvana uz bez tabu, tautas balsi utt., jo visi viņu apbižojot.
Tev smiekli nenāk,pats Tu tieši tāpat riktējies,nomelnojot visus pārējos meistarus kā kaross,-inc-,turbochip...!!!Pilnveidojies un pieņem konkurenci
Offline
Laoshi
16. Sep 2013, 13:59 #226

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Ja es pareizi sapratu, tad jonix šo interneta cīņu ir zaudējis...
Offline
uldens1
16. Sep 2013, 14:14 #227

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16307

Braucu ar:


14 Sep 2013, 09:17:44 Bute rakstīja:

11 Sep 2013, 00:43:17 Zigmars rakstīja:


Tad to vnt mehānismu iztīrīja vai nē
jaunu tak uzlika
bute tu te tagad esi pats sapinies sava diršana
Offline
plakanais
16. Sep 2013, 14:27 #228

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


16 Sep 2013, 11:58:14 Jonix rakstīja:

16 Sep 2013, 01:46:16 Bute rakstīja:
Ko kas bija? VNT aktuators, sēne, da sauc viņu kā gribi nav VNT mehānisma sastāvdaļa? Protams, ka pašu turbīnu uz galda neviens vaļā nav jaucis, nomainīja ierūsējušo piedziņas asi un pašu aktuatoru.
Ės jau rakstīju vienreiz, ka aizbraucu uz ādažiem pēc čipšiem, toreiz arī konstatēja, ka turbīnai ir la pipec, nemaz nečipoja. Patin filmu atpakaļ, zvanīju arī Tev, ja kas, prasīju vai kāda lieka nemētājas, teici, ka Tev ir tikai no A4nieka, nevis A3, tā nebija?
Tad to auto aizdzina uz servi, nomainīja VNT pievadu un viss bija kārtībā, pats Džoņiks vēl zvanīja uz servi,kā arī Dainiiz man neļaus sadirst, kurā brīdī tie mezgli tika mainīti, pats vēl grozījās blakus.
Tad tas auto atkal tika aizvest uz Ādažiem un tad, kad megačipsotājs bija pārliecinājies, ka viss iet un strādā, tad arī čipšoja.


Man vnk besī, ka tautudēls te tagad hujņu dzen, ka tur nekas neesot strādājis un viss ir bijis jāmaina, bļe, ja tur tādā dirsā viss ir bijis, tad huļi viņš čipoja? Nav loģiski?
Kurš tad te dirš tagad?


Da Bute, tu ritīgi esi izliecies esi vai kā.
Paskaties ko tu pats uzrakstīji.

1) pirmajā reizē es pateicu ka čipot nevar, auto ir jālabo
2) auto salaboja, nočipoju, viss bija ok
3) pēc X mēnešiem sākas problēmas, kas ir tipiskas šiem dzinējiem un auto arī nečipotiem un tāpēc pēc taviem vārdiem sanāk ka es esmu vainīgs.
4) tu pats atzīsti, ka VNT mehānisms, kas šajā gadījumā ir problemātiskā daļa nav tīrīts vai pat apskatīts.

Ko man tagad uzņemties vainu arī par to, ka tu savas apenes nevari izmazgāt vai rokas apčurā piektdienas vakaros?

Protams, konkurents Kaross arī šādu Butes rīcību izmanto, lai mani nomelnotu to cilvēku acīs, kuri no auto saprot mazāk. Tā tas ir bijis no sākta gala, kad kaut kas nesanāk pašam, sāk čīkstēt, zvana uz bez tabu, tautas balsi utt., jo visi viņu apbižojot.


Nevis parādījās pēc vairākiem mēnešiem, bet parādījās pēc pāris nedēļām braucot uz ārzemēm, kad tas auto dabuja izdirsties pa šoseju, nevis ļurinot pilsētā. Pēc pāris mēnešiem vnk, kad Tu te publiskā telpā sāki dirst par ''pareizu un nepareizu čipošanu'', es uzrakstīju savu viedokli par Tevi pēc paša pieredzes. Iemācies norīt krupi un dzīvo tālāk, nevis stāsti basņas par to kā nav bijis.

p.s. Pirms čipoji, datus nolasīji. Ja VNT nebūtu uz to brīdi regulējis ģeometriju pareizi, tad tas arī būtu bijis redzams, ne tā? Tātad viņš strādāja! Ko tad stāsti savos postos, ka N75 nav bijis mainīts un vēl visādus brīnumus? Es pieļauju domu, ka piedziņas ass ir izregulējusies mainot VNT, jā, tā varētu būt, bet vai tad tas, ka viņa pūš pārāk lielu spiedienu nebija redzams, kad čipoji? 2.kārt ar to mašīnu brauc, nevis viņu skrūvē, tā kā pēc aktuatora maiņas pie turbīnas nav līdis un pati tā ass no sevis neizregulējas, tātad kasjaks ir bijis jau uz brīdi, kad čipoja, palaidi garām - uzskati to par savu lažu.

p.p.s. Ar Bez Tabu es Tev neesmu draudējis, ja es gribētu sariebt, aizsūtītu VID pie Tevis, krietni efektīvāks pasākums

p.p.p.s. Uzskati, ka manā vietā to raksta Tavs klients, kurš no auto neko nesaprot un negrib saprast, Tev tiek iedots auto ar uzdevumu - sataisīt, Tu nosauc cenu, izdari, Tev samaksā naudu, bet problēma nav atrisināta. Ir divas versijas - braukt un pārtaisīt vai arī nečakarēt sev nervus laiku un naudu un aizbraukt pie cita meistara, kas arī tika izdarīts.
Par Tevi kopš marta mēneša, kad to darīji, bija kas slikts teikts? Celta neslava? Nē!
Vienkārši, kad mēģināji atkal ielīst pudelē un nostādīt sevi par visgudrāko un vislabāko uzrakstīju kādas ir atsauksmes par Tevis sniegto produktu un ''pareizo čipošanu''


Netaisi un neuzskati cilvēkus par muļķiem. Novēlu Tev mazāk postu sevis atspēkošanai vai arī citu noriešanai, vairāk darba, kā arī apmierinātus klientus.

Offline
casperse46
16. Sep 2013, 14:43 #229

Kopš: 20. Sep 2011

Ziņojumi: 187

Braucu ar: e46 330D

Jautājums čipotājiem, cik lielu spiedienu (turbīnai) parasti lieciet M57 3.0d ?

[ Šo ziņu laboja casperse46, 16 Sep 2013, 14:43:27 ]

Offline
Jonix
16. Sep 2013, 14:44 #230

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

1) BezTabu nerakstīju par par tevi. Var redzēt ka esi pamatīgi sacepies, bet pats jau sāki.

2) Es nečipoju mašīnas, ja es redzu, ka turbo nepareizi strādā. Konkrētajā gadījumā viss strādāja 100% perfekti.
3) Čips pats no sevis nevar sabojāties vai izmainīties, par to atbild checksumm.
4) Ja aizbraucot no manis viss strādāja lieliski, bet pēc pietiekoši liela nobraumuma (tūkstoši km) sāka čakarēties šīm automašīnām klasisks defekts, kurš nečipotām ir biežāk sastopams kā čipotām - kāda tur mana vaina?

5) Ja no tavas puses viss būtu tīrs un tu necenstos te mani nomelnot, tu jau sen būtu piekritis piedāvājumam, kuru rakstīju pašā sākumā - Atbrauc, uzlikšu standartu un atdošu naudu.

Vienkārši tu ļoti labi zini ka problēma ir mehāniska un standarta uzlikšana to neatrisinās.

[ Šo ziņu laboja Jonix, 16 Sep 2013, 14:48:23 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
16. Sep 2013, 14:46 #231

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


16 Sep 2013, 14:43:02 casperse46 rakstīja:
Jautājums čipotājiem, cik lielu spiedienu (turbīnai) parasti lieciet M57 3.0d ?

Kurai versijai? (Kuzavs, gads, jauda)

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
casperse46
16. Sep 2013, 14:52 #232

Kopš: 20. Sep 2011

Ziņojumi: 187

Braucu ar: e46 330D

2000-07-03, 184 zs, sedans.

[ Šo ziņu laboja casperse46, 16 Sep 2013, 14:52:44 ]

Offline
Kaross
16. Sep 2013, 15:07 #233

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


16 Sep 2013, 11:58:14 Jonix rakstīja:

Protams, konkurents Kaross arī šādu Butes rīcību izmanto, lai mani nomelnotu to cilvēku acīs, kuri no auto saprot mazāk. Tā tas ir bijis no sākta gala, kad kaut kas nesanāk pašam, sāk čīkstēt, zvana uz bez tabu, tautas balsi utt., jo visi viņu apbižojot.


Ko Tu tur kladzini maziņais. Ko es tev atkal izmantoju? Kuram cilvēkam esmu teicis kaut ko par šo gadījumu? Kā es tevi esmu nomelnojis? Jau nedēļu klusēju un neko nesaku par visu šito teātri, bet pa to laiku jau jauni mēsli no tavas puses nāk par mani.

5dien bija piebraucis vecs klients (kuram esmu čipojis auto) uz diagnostiku un ko es dzirdu. Viņa kaut kādi kaimiņi salasoties Audi-style mēslus brauc pie super mega meistara un saka, ka nočipos Jonix labāk nekā es.
Aizbrauc viss izdarīts, auto iet, dūmo.
Atbrauc salīdzināt ar kaimiņu un kas to būtu domājis, auto kaimiņam iet labāk un nedūmo.
Brauc atkal pie Jonix, lai pārregulē. Jonix saka, ka sprauslas beigtas. Tiesa sprauslas ieliktas JAUNAS. o.k. parregule un saka, ka gala jauda bus mazāka.
Pārbauda, protams, jauda galā ir mazāka un iet vēl krietni sliktāk, bet dūmi arī mazāk.
Pamēģina uzlikt kaimiņa kompi. Auto iet, dūmu uz pusi mazāk un sprauslas izrādās veselas. Brauc jau trešo reizi pie Jonix jau ar kaimiņa kompi un manu programmu. Jonix attaisa kompi, nolasa manu programmu un pasaka, ka programma ir mēsls un es tādas visas taisot.
Bet viņu auto tomēr ir beigtas sprauslas. Tā nu viņš aizbrauc projām ar dūmojošu un neejošu auto.

Kaut kā meistariņ tev pašam nav apriebies cilvēkiem tos mēslus par mani stāstīt?

Ja vēl neaizvērsies un tirsīsi par šito es ielikšu te cilvēku vārdus un telefonu numurus vai pierunāšu, lai šito visu uzraksta publiski.

Šovakar tas auto būs pie manis un varu pat bildes uztaisīt, lai tev atmiņa neklibo, pēc tam kad ar viņu būšu ticis galā.

Tā ka lūdzu neklabini, ka es tevi kaut kā apmeloju. Apriebies jau tos mēslus klausīties.

Vislabākais, ka tas viss notiek caur klientiem aiz muguras un tad pierunā pilnas ausis, lai arī klienti to visu paceļ publiski, lai tikai meistars paliek tīrs un viņš taču neko sliktu nesaka.

Vēmiens vienkārši no tevis nāk.
Pazīstu gan INC gan Nameju no Chiptuning personiski un nav nekādas problēmas ar viņiem sazināties, bet šaubos vai viņi tevi pat redzēt gribētu.

Cilvēki stāsta, ka stulbi ir šie publiski kari, bet nu uz galvas kaut kādam meistariņam, kurš pat uzgriežņa atslēgu īsti nav rokās turējis, neļaušu uz galvas kāpt.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 16 Sep 2013, 15:19:23 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Dzhanis
16. Sep 2013, 15:24 #234

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo

uzvares tas, kursh mazak resns. reshnji vienmer dirsh
Offline
Kaross
16. Sep 2013, 15:25 #235

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


16 Sep 2013, 14:43:02 casperse46 rakstīja:
Jautājums čipotājiem, cik lielu spiedienu (turbīnai) parasti lieciet M57 3.0d ?



Vairāk par 1,35bar nav nepieciešams.
bet nu atsevišķi projekti iet ar 1,8bar spiedienu.
http://kaross-chip.lv/lv/mani-darbi/bmw-330d-cabrio-e36/11

Tiesa gan vājā vieta šiem dzinējiem ir CP1 augstpiediena sūkņi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Laoshi
16. Sep 2013, 15:32 #236

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

kaross normāli jonixinu nolika, gaidam svaigi reģistrētu profilu kurš stāstīs, cik labi bija pie jonixa
Offline
jj
16. Sep 2013, 15:32 #237

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 600

Braucu ar: miskasti


16 Sep 2013, 15:25:18 Kaross rakstīja:

Vairāk par 1,35bar nav nepieciešams.
bet nu atsevišķi projekti iet ar 1,8bar spiedienu.
http://kaross-chip.lv/lv/mani-darbi/bmw-330d-cabrio-e36/11

Tiesa gan vājā vieta šiem dzinējiem ir CP1 augstpiediena sūkņi.


Sasmējos, ka čipošanas saitā saliktas bildes, kur redzams cik forši krāsotājs pastrādājis būtu vsmz motortelpas bildi ielicis vai kādu jaudas līkni..
Offline
marihuans
16. Sep 2013, 15:36 #238

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

esmu noslinkojis,neesmu bijis uz stendu jau sen,sen drīz jābrauc vēl piegriezt jauda,tikai nevar,jo pusass atkal pārlūza :diesel_inside:

-----------------
T: 203-65-203
Offline
Kaross
16. Sep 2013, 15:43 #239

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


16 Sep 2013, 15:32:57 _jj rakstīja:

16 Sep 2013, 15:25:18 Kaross rakstīja:

Vairāk par 1,35bar nav nepieciešams.
bet nu atsevišķi projekti iet ar 1,8bar spiedienu.
http://kaross-chip.lv/lv/mani-darbi/bmw-330d-cabrio-e36/11

Tiesa gan vājā vieta šiem dzinējiem ir CP1 augstpiediena sūkņi.


Sasmējos, ka čipošanas saitā saliktas bildes, kur redzams cik forši krāsotājs pastrādājis būtu vsmz motortelpas bildi ielicis vai kādu jaudas līkni..


Lūdzu, motortelpa:





-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
casperse46
16. Sep 2013, 15:44 #240

Kopš: 20. Sep 2011

Ziņojumi: 187

Braucu ar: e46 330D


16 Sep 2013, 15:25:18 Kaross rakstīja:

16 Sep 2013, 14:43:02 casperse46 rakstīja:
Jautājums čipotājiem, cik lielu spiedienu (turbīnai) parasti lieciet M57 3.0d ?



Vairāk par 1,35bar nav nepieciešams.
bet nu atsevišķi projekti iet ar 1,8bar spiedienu.
http://kaross-chip.lv/lv/mani-darbi/bmw-330d-cabrio-e36/11

Tiesa gan vājā vieta šiem dzinējiem ir CP1 augstpiediena sūkņi.

Skaidrs Tātad manā gadījumā Inpa rāda dīvaini- Neko nedarot jau ir 1 bar jebšu softa prikols sanāk.

Nečipotam (drauga auto ar identisku motoru) Turbīna pūta līdz 2 bār , ņemot vērā programmas joku, iznāk 1 bar. Manam (čipotam) 2.4 -1 = 1.4bar

Jautāju vnk inereses pēc lai apmēram nojaustu cik agresīvi man ir iečipots..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4