Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
uldens1
10. Feb 2024, 09:03 #221

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16091

Braucu ar:


10 Feb 2024, 08:52:57 @Locis rakstīja:

10 Feb 2024, 07:29:53 @Achtung rakstīja:
Tie, kuri grib bembi (ješku da efku), kaut vai ienākumi neatbilst, lai visu turētu tip top, tiem pilnīgi po, ko jūs te sausām rīklēm bļaustaties, nervoziem pirkstiem drukājat.

Viņam dzīve ir viena, kad tad varēs paālēties ar bembi, ja ne tūlīt un tagad?
Tā kā, biedēšana ar "tu taču nevarēsi to un to, jo tas tev nav pa spēkam", nestrādā.

Un tos visus šķībacainos plus fabias varat sev dāvināt. Vai mīļotai meitenei valentīndienā.

Nu, tas mans, sirma onkulīša viedoklis.

PS
Braucu ar Euro 4 bez DPF un priecājos.

Nez kas tagad mainījies ,bet es 20 gadu vecumā braucu ar E36 benzīnu ,kas maksāja pāris pakas ,slipeju,kaut ko pietuneju. Tagad cilvēki brauc ar auto ,kas maksā 5-10k un smird pa pa gabalu. Tiešām tā ir kaut kāda finansu vaina,vai tad nevar nopirkt pa tiem 2-5k benzīnu lai ārdītos?

Tagad braucu ar jaudīgaku auto ,kur man sūdzēties ka tajā laikā pa kabatai nebija jaudīgāks auto ?
maz to benzīnieku ir,attaisi ss.lv un salīdzini,liela daļa benzīnieki ir tādi paši nopisteņi kā dīzeļi,galvenā problēma eļļas rīšana tiem ir,un savest benzīnu kārtība maksā līdzīgi kā dīzeli,tik dīzelis mazāk rij,tā nu ir atbilde kāpēc visi pērk dīzeļus
Offline
Locis
10. Feb 2024, 09:07 #222

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11175

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Es nez kā ielikt linku no mobile app, bet 3.0 omega pa 1500 euro ,tur ja salīdzini ar fku ,paliek pāri nauda lai viņu kā jaunu uztaisītu.
Offline
Ch
10. Feb 2024, 09:14 #223

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4338

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Rietumeiropaa krietni turiigaaki cilveki kad vinu vecais premium dizelis sasbiedz kkadus 150-200k maksimali megina atkratities no tadiem auto, jo saprot, ka strauji tuvojas bridis kad tur bus jaieliek kaa minimums 50% auto vertibas (seviski ar vinu cenam remontiem) un tas gluzi vienkarsi vairs nav rentabli. Meanwhile austrumeiropaa cilveks noperk kkadu f01 ar 250k pa pedejo naudu un priecaajaas ka ir mpacets un headups, uzliek melnus diskus, melnas naasis un domaa ka nu tik baudis dzivi

Ja pasham patik tas mazohisms un ja ir rezervee paris tukstoshi, tad why not. Es labak izvelos kkadu depreciated bmw, nevis jaunu kia/skodu, bet jarekinas ka izmaksas kkadu paris gadu griezuma bus stipri lidzigas kaa nemot operativajaa pilnigi jaunu auto, vai braukajot ar shittybee. Vienkarsi nevajag dzivot iluzijas, citadak attapsies ar skumju seju
Offline
martins_usars
10. Feb 2024, 09:23 #224

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Pērkot lietotu bmw tu pat hujovākajā razkladā nepapisīsi tik daudz, kā vērtības kritums jaunam pirmajos 5 dzīves gados Bet tas nenozīmē, ka lietots bmw ir lēts. Lētāks par jaunu
Offline
RolandsK
10. Feb 2024, 09:28 #225

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3520

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Jūs te pilnīgi nonākat pretrunās. Sākumā bļaujat, ka jāsaliek lieli nodokļi veciem auto, lai arī vecāks auto var būt labākā stāvoklī nekā pajauns. Otri atkal saka, ka jāpērk, ko var atļauties. Tad kā?
Offline
Locis
10. Feb 2024, 09:36 #226

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11175

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu teiksim, ja vecāks + dīzelis + liela jauda ir lieli nodokļi ,neiznāk izdevīgi tādu pirkt.

Tāda pašā Anglijā gadījumā tur OCTA kosmoss nav ,ja lieli kW un jauniesiem tādi "kruti" auto nav pa kabatai,sanāk pirkt kādu mazāku,vienkarsaku auto un vinam gan OCTA ,gan uzturesana būs lētāk..

[ Šo ziņu laboja Locis, 10 Feb 2024, 09:37:16 ]

Offline
Ch
10. Feb 2024, 09:39 #227

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4338

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Pacelt nodoklus tikai tapec ka vecs izklausas pec ekofashisma. Bet nonemt no cela kuposhas misenes bez dpf izklausas jauki.
Offline
Locis
10. Feb 2024, 09:46 #228

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11175

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Drīzāk varbūt pacelt octas jauniesiem ar jaudīgiem auto ,+ nodokli ka vecs un jaudīgs ir dargi,jo vnk vecu,pieticīgu auto pērk dēļ finansēm,bet jaudīgs jau ir kaut kāda ekstrina.
Offline
uldens1
10. Feb 2024, 09:57 #229

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16091

Braucu ar:


10 Feb 2024, 09:36:06 @Locis rakstīja:
Nu teiksim, ja vecāks + dīzelis + liela jauda ir lieli nodokļi ,neiznāk izdevīgi tādu pirkt.

Tāda pašā Anglijā gadījumā tur OCTA kosmoss nav ,ja lieli kW un jauniesiem tādi "kruti" auto nav pa kabatai,sanāk pirkt kādu mazāku,vienkarsaku auto un vinam gan OCTA ,gan uzturesana būs lētāk..
precīzi,jauns vai vecs,ja virs 150 zs tad gigantiski nodokļi,dārga apdrošināšana,cilvēki nolaidīsies uz zemes,un wanaby drifteri nosvērsies.
Offline
Achtung
10. Feb 2024, 10:09 #230

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 774

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Tev personiski tie drifteri ēst prasa, ja arī viņiem būtu 200zs misene?
Offline
kkas
10. Feb 2024, 10:56 #231

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9251

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Imho jau činavnieki tik biedē mūs ar jauno testu. Nezāģēs zaru uz kā sēž, paši un ģimenes arī vizinās ar lietotu diesel power. Vnk pārcels ik pa gadam uz priekšu jauno testu. Nu nemetīs mierā tak viņi pusLV autoparku.
Online
RR04
10. Feb 2024, 11:17 #232

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3760

Braucu ar: 41

ar likumu aizliegt vecus volvo un vecus bmw (efkas to skaitā) ielās uzreiz būs jūtams maijpuķīšu aromāts
Offline
markelis
10. Feb 2024, 11:21 #233

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12889

Braucu ar: eFku


10 Feb 2024, 11:17:40 @RR04 rakstīja:
ar likumu aizliegt vecus volvo un vecus bmw (efkas to skaitā) ielās uzreiz būs jūtams maijpuķīšu aromāts


... un chataa ienaaca "kveepos speeks" VAG frakcija
Offline
Zalespljavejs
10. Feb 2024, 11:27 #234

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2452

Braucu ar: tautas auto


10 Feb 2024, 11:21:18 @markelis rakstīja:

10 Feb 2024, 11:17:40 @RR04 rakstīja:
ar likumu aizliegt vecus volvo un vecus bmw (efkas to skaitā) ielās uzreiz būs jūtams maijpuķīšu aromāts


... un chataa ienaaca "kveepos speeks" VAG frakcija



Lielākie kaitnieki ir tieši veci un nopisti lolvo un bmw. Smirdoši VAGi ir procentuāli krietni mazāk.
Offline
Samsasi
10. Feb 2024, 11:31 #235

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4375

Braucu ar:


09 Feb 2024, 22:30:26 @Ksneps rakstīja:
Kundziņi un sbiedrības krējums, lūdzu paskaidrojiet - ko tad darīs 80% Latvijas sabiedrības, kas nevar atļauties labāku dīzeļa auto par euro4. Attopieties un nolaidieties zemē, pieslēdzties realitātei.

Vēl ļoti diskutabls jautājums ir par elektro auto, vai tiešām tie ir tik tīri un nekaitīgi. Cik daudz tiek nokurināta fosīlā degviela bateriju ražošanai, elektrības ražošanai, utilizācijai. Nu nu, vēl par agru spriest kas ir kas... ka tik nesanāk tā, ka vecs golfs ir labāk kā jauns elektroauto.


Nevienu neinteresē tīri un nekaitīgi.
Online
Samsasi
10. Feb 2024, 11:32 #236

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4375

Braucu ar:


10 Feb 2024, 09:28:57 @RolandsK rakstīja:
Jūs te pilnīgi nonākat pretrunās. Sākumā bļaujat, ka jāsaliek lieli nodokļi veciem auto, lai arī vecāks auto var būt labākā stāvoklī nekā pajauns. Otri atkal saka, ka jāpērk, ko var atļauties. Tad kā?


Var, bet tie ir izņēmuma gadījumi.
Online
shirminieks
10. Feb 2024, 11:43 #237

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 81


10 Feb 2024, 09:28:57 @RolandsK rakstīja:
Jūs te pilnīgi nonākat pretrunās. Sākumā bļaujat, ka jāsaliek lieli nodokļi veciem auto, lai arī vecāks auto var būt labākā stāvoklī nekā pajauns. Otri atkal saka, ka jāpērk, ko var atļauties. Tad kā?


Vecāki auto pēc definīcijas ir sliktāki un vairāk piesārņo, tāpēc to īpatsvaru satiksmē vajadzētu mazināt; savukārt jauni auto ir labi, kamēr visa ‘ekoloģija’ vietā.

Tāpēc (1) veicinām pāreju uz jauniem ar nodokļu politiku , primāri ierobežojot vecu un nobrauktu lamatu importu uz Latviju, un (2) kontrolējam to, ka jauniem auto netiek izņemtas izplūdes gāzu kontroles sistēmas.

Beigās tas, visticamāk, nozīmēs, ka cilvēki būs spiesti nobrauktu premium’u vietā izvēlēties mazlietotus vai jaunus budžeta/vidējās klases auto.

Un tekstus, ka “cilvēki ir spiesti pirkt nobrauktas efkas, jo Latvijā ir zemi ienākumi” varat pietaupīt KaKa biedru forumam

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 10 Feb 2024, 11:44:51 ]

Offline
Mixzzz
10. Feb 2024, 12:01 #238

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2762

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


10 Feb 2024, 11:43:45 @shirminieks rakstīja:

10 Feb 2024, 09:28:57 @RolandsK rakstīja:
Jūs te pilnīgi nonākat pretrunās. Sākumā bļaujat, ka jāsaliek lieli nodokļi veciem auto, lai arī vecāks auto var būt labākā stāvoklī nekā pajauns. Otri atkal saka, ka jāpērk, ko var atļauties. Tad kā?


Vecāki auto pēc definīcijas ir sliktāki un vairāk piesārņo, tāpēc to īpatsvaru satiksmē vajadzētu mazināt; savukārt jauni auto ir labi, kamēr visa ‘ekoloģija’ vietā.

Tāpēc (1) veicinām pāreju uz jauniem ar nodokļu politiku , primāri ierobežojot vecu un nobrauktu lamatu importu uz Latviju, un (2) kontrolējam to, ka jauniem auto netiek izņemtas izplūdes gāzu kontroles sistēmas.

Beigās tas, visticamāk, nozīmēs, ka cilvēki būs spiesti nobrauktu premium’u vietā izvēlēties mazlietotus vai jaunus budžeta/vidējās klases auto.

Un tekstus, ka “cilvēki ir spiesti pirkt nobrauktas efkas, jo Latvijā ir zemi ienākumi” varat pietaupīt KaKa biedru forumam
Vispār jau uzturēt vecu auto ir daudz ekoloģiskāk nekā pirkt jaunu auto ik pēc pāris gadiem. BET tā visa problēma, ir ka veci auto pilsētā koncentrēti sadirsh gaisu, kamēr jaunie auto tiek uzražoti kaut kur tur tālumā, kur tipa mums netraucē tie izmeši.

IMO Nevajag nekādus nodokļus celt utt. Ja cilvēks grib braukt ar vecu auto, lai brauc, kāda vaina, bet lai uztur viņu kārtībā. Novākt kūpošos un smirdīgos vecos dīzeļus un situācija daudz uzlabosies.

Tiem kas čīkst, ka nu kā tagad euro 5 un euro 6 dīzeļi nevarēs vairs iziet skati - lūdzu, pērciet benzīnu un saies. Dažiem eksemplāriem būs jānomaina kati, bet tas salīdzinoši būs mazākam auto skaitam. Un benzīna owneriem jau no 2001.g ir relatīvi stingri nosacījumi atgāzēm(bez kata vai ar sūdīgu skati neredzēt).
Offline
smudo
10. Feb 2024, 12:09 #239

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3610

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Francija jau pirms diviem gadiem pieteica "karu" arī jauniem ICE auto ar vidēji lieliem un lieliem CO2 izmešiem, kas pārsniedz 185 grami uz 1km, kas nemaz nav daudz WLTP ciklā. No 2024. gada beidzās pārejas periods, kad papildus nodoklis vēl bija piesaistīts auto vērtībai.



Carscoops raksts
Offline
uldens1
10. Feb 2024, 12:15 #240

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16091

Braucu ar:


10 Feb 2024, 12:01:45 @Mixzzz rakstīja:

10 Feb 2024, 11:43:45 @shirminieks rakstīja:

10 Feb 2024, 09:28:57 @RolandsK rakstīja:
Jūs te pilnīgi nonākat pretrunās. Sākumā bļaujat, ka jāsaliek lieli nodokļi veciem auto, lai arī vecāks auto var būt labākā stāvoklī nekā pajauns. Otri atkal saka, ka jāpērk, ko var atļauties. Tad kā?


Vecāki auto pēc definīcijas ir sliktāki un vairāk piesārņo, tāpēc to īpatsvaru satiksmē vajadzētu mazināt; savukārt jauni auto ir labi, kamēr visa ‘ekoloģija’ vietā.

Tāpēc (1) veicinām pāreju uz jauniem ar nodokļu politiku , primāri ierobežojot vecu un nobrauktu lamatu importu uz Latviju, un (2) kontrolējam to, ka jauniem auto netiek izņemtas izplūdes gāzu kontroles sistēmas.

Beigās tas, visticamāk, nozīmēs, ka cilvēki būs spiesti nobrauktu premium’u vietā izvēlēties mazlietotus vai jaunus budžeta/vidējās klases auto.

Un tekstus, ka “cilvēki ir spiesti pirkt nobrauktas efkas, jo Latvijā ir zemi ienākumi” varat pietaupīt KaKa biedru forumam
Vispār jau uzturēt vecu auto ir daudz ekoloģiskāk nekā pirkt jaunu auto ik pēc pāris gadiem. BET tā visa problēma, ir ka veci auto pilsētā koncentrēti sadirsh gaisu, kamēr jaunie auto tiek uzražoti kaut kur tur tālumā, kur tipa mums netraucē tie izmeši.

IMO Nevajag nekādus nodokļus celt utt. Ja cilvēks grib braukt ar vecu auto, lai brauc, kāda vaina, bet lai uztur viņu kārtībā. Novākt kūpošos un smirdīgos vecos dīzeļus un situācija daudz uzlabosies.

Tiem kas čīkst, ka nu kā tagad euro 5 un euro 6 dīzeļi nevarēs vairs iziet skati - lūdzu, pērciet benzīnu un saies. Dažiem eksemplāriem būs jānomaina kati, bet tas salīdzinoši būs mazākam auto skaitam. Un benzīna owneriem jau no 2001.g ir relatīvi stingri nosacījumi atgāzēm(bez kata vai ar sūdīgu skati neredzēt).
Tie kas strādā ar auto remontiem zin ka benzīnieku bēda ir iekoksējušies eļļas gredzeni,tur ar katu maiņu nekas bieži vien nebeidzas,un savest to benzīnu kārtība ir tikpat dārgi cik dīzeli
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo