Online
Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16185
Braucu ar:
|
10 Feb 2024, 08:52:57 @Locis rakstīja:
10 Feb 2024, 07:29:53 @Achtung rakstīja:
Tie, kuri grib bembi (ješku da efku), kaut vai ienākumi neatbilst, lai visu turētu tip top, tiem pilnīgi po, ko jūs te sausām rīklēm bļaustaties, nervoziem pirkstiem drukājat.
Viņam dzīve ir viena, kad tad varēs paālēties ar bembi, ja ne tūlīt un tagad?
Tā kā, biedēšana ar "tu taču nevarēsi to un to, jo tas tev nav pa spēkam", nestrādā.
Un tos visus šķībacainos plus fabias varat sev dāvināt. Vai mīļotai meitenei valentīndienā.
Nu, tas mans, sirma onkulīša viedoklis.
PS
Braucu ar Euro 4 bez DPF un priecājos.
Nez kas tagad mainījies ,bet es 20 gadu vecumā braucu ar E36 benzīnu ,kas maksāja pāris pakas ,slipeju,kaut ko pietuneju. Tagad cilvēki brauc ar auto ,kas maksā 5-10k un smird pa pa gabalu. Tiešām tā ir kaut kāda finansu vaina,vai tad nevar nopirkt pa tiem 2-5k benzīnu lai ārdītos?
Tagad braucu ar jaudīgaku auto ,kur man sūdzēties ka tajā laikā pa kabatai nebija jaudīgāks auto ?
maz to benzīnieku ir,attaisi ss.lv un salīdzini,liela daļa benzīnieki ir tādi paši nopisteņi kā dīzeļi,galvenā problēma eļļas rīšana tiem ir,un savest benzīnu kārtība maksā līdzīgi kā dīzeli,tik dīzelis mazāk rij,tā nu ir atbilde kāpēc visi pērk dīzeļus | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11222
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Es nez kā ielikt linku no mobile app, bet 3.0 omega pa 1500 euro ,tur ja salīdzini ar fku ,paliek pāri nauda lai viņu kā jaunu uztaisītu. | Offline | | |
Ch | | Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Rietumeiropaa krietni turiigaaki cilveki kad vinu vecais premium dizelis sasbiedz kkadus 150-200k maksimali megina atkratities no tadiem auto, jo saprot, ka strauji tuvojas bridis kad tur bus jaieliek kaa minimums 50% auto vertibas (seviski ar vinu cenam remontiem) un tas gluzi vienkarsi vairs nav rentabli. Meanwhile austrumeiropaa cilveks noperk kkadu f01 ar 250k pa pedejo naudu un priecaajaas ka ir mpacets un headups, uzliek melnus diskus, melnas naasis un domaa ka nu tik baudis dzivi
Ja pasham patik tas mazohisms un ja ir rezervee paris tukstoshi, tad why not. Es labak izvelos kkadu depreciated bmw, nevis jaunu kia/skodu, bet jarekinas ka izmaksas kkadu paris gadu griezuma bus stipri lidzigas kaa nemot operativajaa pilnigi jaunu auto, vai braukajot ar shittybee. Vienkarsi nevajag dzivot iluzijas, citadak attapsies ar skumju seju | Offline | | |
martins_usars | | Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Pērkot lietotu bmw tu pat hujovākajā razkladā nepapisīsi tik daudz, kā vērtības kritums jaunam pirmajos 5 dzīves gados Bet tas nenozīmē, ka lietots bmw ir lēts. Lētāks par jaunu | Offline | | |
RolandsK | | Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3533
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Jūs te pilnīgi nonākat pretrunās. Sākumā bļaujat, ka jāsaliek lieli nodokļi veciem auto, lai arī vecāks auto var būt labākā stāvoklī nekā pajauns. Otri atkal saka, ka jāpērk, ko var atļauties. Tad kā? | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11222
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Nu teiksim, ja vecāks + dīzelis + liela jauda ir lieli nodokļi ,neiznāk izdevīgi tādu pirkt.
Tāda pašā Anglijā gadījumā tur OCTA kosmoss nav ,ja lieli kW un jauniesiem tādi "kruti" auto nav pa kabatai,sanāk pirkt kādu mazāku,vienkarsaku auto un vinam gan OCTA ,gan uzturesana būs lētāk.. [ Šo ziņu laboja Locis, 10 Feb 2024, 09:37:16 ] | Offline | | |
Ch | | Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Pacelt nodoklus tikai tapec ka vecs izklausas pec ekofashisma. Bet nonemt no cela kuposhas misenes bez dpf izklausas jauki. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11222
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Drīzāk varbūt pacelt octas jauniesiem ar jaudīgiem auto ,+ nodokli ka vecs un jaudīgs ir dargi,jo vnk vecu,pieticīgu auto pērk dēļ finansēm,bet jaudīgs jau ir kaut kāda ekstrina.
| Offline | | |
|
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16185
Braucu ar:
|
10 Feb 2024, 09:36:06 @Locis rakstīja:
Nu teiksim, ja vecāks + dīzelis + liela jauda ir lieli nodokļi ,neiznāk izdevīgi tādu pirkt.
Tāda pašā Anglijā gadījumā tur OCTA kosmoss nav ,ja lieli kW un jauniesiem tādi "kruti" auto nav pa kabatai,sanāk pirkt kādu mazāku,vienkarsaku auto un vinam gan OCTA ,gan uzturesana būs lētāk..
precīzi,jauns vai vecs,ja virs 150 zs tad gigantiski nodokļi,dārga apdrošināšana,cilvēki nolaidīsies uz zemes,un wanaby drifteri nosvērsies. | Offline | | |
Achtung | | Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 779
Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany
| Tev personiski tie drifteri ēst prasa, ja arī viņiem būtu 200zs misene? | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
| Imho jau činavnieki tik biedē mūs ar jauno testu. Nezāģēs zaru uz kā sēž, paši un ģimenes arī vizinās ar lietotu diesel power. Vnk pārcels ik pa gadam uz priekšu jauno testu. Nu nemetīs mierā tak viņi pusLV autoparku.
| Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
| ar likumu aizliegt vecus volvo un vecus bmw (efkas to skaitā) ielās uzreiz būs jūtams maijpuķīšu aromāts | Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12922
Braucu ar: eFku
|
10 Feb 2024, 11:17:40 @RR04 rakstīja:
ar likumu aizliegt vecus volvo un vecus bmw (efkas to skaitā) ielās uzreiz būs jūtams maijpuķīšu aromāts
... un chataa ienaaca "kveepos speeks" VAG frakcija | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2494
Braucu ar: tautas auto
|
10 Feb 2024, 11:21:18 @markelis rakstīja:
10 Feb 2024, 11:17:40 @RR04 rakstīja:
ar likumu aizliegt vecus volvo un vecus bmw (efkas to skaitā) ielās uzreiz būs jūtams maijpuķīšu aromāts
... un chataa ienaaca "kveepos speeks" VAG frakcija
Lielākie kaitnieki ir tieši veci un nopisti lolvo un bmw. Smirdoši VAGi ir procentuāli krietni mazāk. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4571
Braucu ar:
|
09 Feb 2024, 22:30:26 @Ksneps rakstīja:
Kundziņi un sbiedrības krējums, lūdzu paskaidrojiet - ko tad darīs 80% Latvijas sabiedrības, kas nevar atļauties labāku dīzeļa auto par euro4. Attopieties un nolaidieties zemē, pieslēdzties realitātei.
Vēl ļoti diskutabls jautājums ir par elektro auto, vai tiešām tie ir tik tīri un nekaitīgi. Cik daudz tiek nokurināta fosīlā degviela bateriju ražošanai, elektrības ražošanai, utilizācijai. Nu nu, vēl par agru spriest kas ir kas... ka tik nesanāk tā, ka vecs golfs ir labāk kā jauns elektroauto.
Nevienu neinteresē tīri un nekaitīgi. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4571
Braucu ar:
|
10 Feb 2024, 09:28:57 @RolandsK rakstīja:
Jūs te pilnīgi nonākat pretrunās. Sākumā bļaujat, ka jāsaliek lieli nodokļi veciem auto, lai arī vecāks auto var būt labākā stāvoklī nekā pajauns. Otri atkal saka, ka jāpērk, ko var atļauties. Tad kā?
Var, bet tie ir izņēmuma gadījumi. | Offline | | |
|
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
10 Feb 2024, 09:28:57 @RolandsK rakstīja:
Jūs te pilnīgi nonākat pretrunās. Sākumā bļaujat, ka jāsaliek lieli nodokļi veciem auto, lai arī vecāks auto var būt labākā stāvoklī nekā pajauns. Otri atkal saka, ka jāpērk, ko var atļauties. Tad kā?
Vecāki auto pēc definīcijas ir sliktāki un vairāk piesārņo, tāpēc to īpatsvaru satiksmē vajadzētu mazināt; savukārt jauni auto ir labi, kamēr visa ‘ekoloģija’ vietā.
Tāpēc (1) veicinām pāreju uz jauniem ar nodokļu politiku , primāri ierobežojot vecu un nobrauktu lamatu importu uz Latviju, un (2) kontrolējam to, ka jauniem auto netiek izņemtas izplūdes gāzu kontroles sistēmas.
Beigās tas, visticamāk, nozīmēs, ka cilvēki būs spiesti nobrauktu premium’u vietā izvēlēties mazlietotus vai jaunus budžeta/vidējās klases auto.
Un tekstus, ka “cilvēki ir spiesti pirkt nobrauktas efkas, jo Latvijā ir zemi ienākumi” varat pietaupīt KaKa biedru forumam [ Šo ziņu laboja shirminieks, 10 Feb 2024, 11:44:51 ] | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
10 Feb 2024, 11:43:45 @shirminieks rakstīja:
10 Feb 2024, 09:28:57 @RolandsK rakstīja:
Jūs te pilnīgi nonākat pretrunās. Sākumā bļaujat, ka jāsaliek lieli nodokļi veciem auto, lai arī vecāks auto var būt labākā stāvoklī nekā pajauns. Otri atkal saka, ka jāpērk, ko var atļauties. Tad kā?
Vecāki auto pēc definīcijas ir sliktāki un vairāk piesārņo, tāpēc to īpatsvaru satiksmē vajadzētu mazināt; savukārt jauni auto ir labi, kamēr visa ‘ekoloģija’ vietā.
Tāpēc (1) veicinām pāreju uz jauniem ar nodokļu politiku , primāri ierobežojot vecu un nobrauktu lamatu importu uz Latviju, un (2) kontrolējam to, ka jauniem auto netiek izņemtas izplūdes gāzu kontroles sistēmas.
Beigās tas, visticamāk, nozīmēs, ka cilvēki būs spiesti nobrauktu premium’u vietā izvēlēties mazlietotus vai jaunus budžeta/vidējās klases auto.
Un tekstus, ka “cilvēki ir spiesti pirkt nobrauktas efkas, jo Latvijā ir zemi ienākumi” varat pietaupīt KaKa biedru forumam
Vispār jau uzturēt vecu auto ir daudz ekoloģiskāk nekā pirkt jaunu auto ik pēc pāris gadiem. BET tā visa problēma, ir ka veci auto pilsētā koncentrēti sadirsh gaisu, kamēr jaunie auto tiek uzražoti kaut kur tur tālumā, kur tipa mums netraucē tie izmeši.
IMO Nevajag nekādus nodokļus celt utt. Ja cilvēks grib braukt ar vecu auto, lai brauc, kāda vaina, bet lai uztur viņu kārtībā. Novākt kūpošos un smirdīgos vecos dīzeļus un situācija daudz uzlabosies.
Tiem kas čīkst, ka nu kā tagad euro 5 un euro 6 dīzeļi nevarēs vairs iziet skati - lūdzu, pērciet benzīnu un saies. Dažiem eksemplāriem būs jānomaina kati, bet tas salīdzinoši būs mazākam auto skaitam. Un benzīna owneriem jau no 2001.g ir relatīvi stingri nosacījumi atgāzēm(bez kata vai ar sūdīgu skati neredzēt). | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Francija jau pirms diviem gadiem pieteica "karu" arī jauniem ICE auto ar vidēji lieliem un lieliem CO2 izmešiem, kas pārsniedz 185 grami uz 1km, kas nemaz nav daudz WLTP ciklā. No 2024. gada beidzās pārejas periods, kad papildus nodoklis vēl bija piesaistīts auto vērtībai.
Carscoops raksts | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16185
Braucu ar:
|
10 Feb 2024, 12:01:45 @Mixzzz rakstīja:
10 Feb 2024, 11:43:45 @shirminieks rakstīja:
10 Feb 2024, 09:28:57 @RolandsK rakstīja:
Jūs te pilnīgi nonākat pretrunās. Sākumā bļaujat, ka jāsaliek lieli nodokļi veciem auto, lai arī vecāks auto var būt labākā stāvoklī nekā pajauns. Otri atkal saka, ka jāpērk, ko var atļauties. Tad kā?
Vecāki auto pēc definīcijas ir sliktāki un vairāk piesārņo, tāpēc to īpatsvaru satiksmē vajadzētu mazināt; savukārt jauni auto ir labi, kamēr visa ‘ekoloģija’ vietā.
Tāpēc (1) veicinām pāreju uz jauniem ar nodokļu politiku , primāri ierobežojot vecu un nobrauktu lamatu importu uz Latviju, un (2) kontrolējam to, ka jauniem auto netiek izņemtas izplūdes gāzu kontroles sistēmas.
Beigās tas, visticamāk, nozīmēs, ka cilvēki būs spiesti nobrauktu premium’u vietā izvēlēties mazlietotus vai jaunus budžeta/vidējās klases auto.
Un tekstus, ka “cilvēki ir spiesti pirkt nobrauktas efkas, jo Latvijā ir zemi ienākumi” varat pietaupīt KaKa biedru forumam
Vispār jau uzturēt vecu auto ir daudz ekoloģiskāk nekā pirkt jaunu auto ik pēc pāris gadiem. BET tā visa problēma, ir ka veci auto pilsētā koncentrēti sadirsh gaisu, kamēr jaunie auto tiek uzražoti kaut kur tur tālumā, kur tipa mums netraucē tie izmeši.
IMO Nevajag nekādus nodokļus celt utt. Ja cilvēks grib braukt ar vecu auto, lai brauc, kāda vaina, bet lai uztur viņu kārtībā. Novākt kūpošos un smirdīgos vecos dīzeļus un situācija daudz uzlabosies.
Tiem kas čīkst, ka nu kā tagad euro 5 un euro 6 dīzeļi nevarēs vairs iziet skati - lūdzu, pērciet benzīnu un saies. Dažiem eksemplāriem būs jānomaina kati, bet tas salīdzinoši būs mazākam auto skaitam. Un benzīna owneriem jau no 2001.g ir relatīvi stingri nosacījumi atgāzēm(bez kata vai ar sūdīgu skati neredzēt).
Tie kas strādā ar auto remontiem zin ka benzīnieku bēda ir iekoksējušies eļļas gredzeni,tur ar katu maiņu nekas bieži vien nebeidzas,un savest to benzīnu kārtība ir tikpat dārgi cik dīzeli | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|