Online
Pašreiz BMWPower skatās 248 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er G30
Autors | Ziņojums |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5651
Braucu ar: null ziiben
|
22 Dec 2021, 21:46:49 @Vantage rakstīja:
22 Dec 2021, 21:37:40 @Kaross rakstīja:
Nē, pie ķēžu maiņas parasti šāles nemaina, bet pārvarā pie lielāka nobraukuma, tās pārbauda, jo ir ļoti liela iespēja saigaidīt papildus ieguldījumus.
Vēl aizmirsu par plaisājošiem vārstu vākiem.
Vidēji katram trešajam mainam arī jaunu vārstu vāku (+400e). Nu nav Audi neviena no šīm problēmam. Ir citas, bet daudz, daudz lētākas.
vārsta vāku vai vārsta vāka blīvi 48/58 benzīnam mainīji? bieža problēma?
Cik tad tie benciina matori te ira, Tev un ss`a paaris
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
22 Dec 2021, 21:06:45 @Kaross rakstīja:
22 Dec 2021, 17:35:01 @V_Riks rakstīja:
22 Dec 2021, 15:57:13 @daticho rakstīja:
Un besi protams “acs”, kura ka aizlip nedaudz ta info displeja iedegas kadas 5 izsaukuma zimes
Zinies vai… ar audi tadu problemu nebija
Toties Audi ir viena liela problēma
Pilnīgas muļķības.
BMW ir viena milzīga problēma. It sevišķi dīzeļi. Kuram Audi pie 250 000km raujas nost šāles? Kuram ir tādas problēmas ar ķēdēm, aizaugušiem kolektoriem? Izjukušiem kolektoriem u.t.t.
Man 2 zināmi cilvēki, kas specializējas uz dzinēju galvu un bloku remontu vairs vienkārši neņem N57 dzinējus remontēt, jo viņi ir projektēti caur dirsu - neremontējami.
Audi tādu problēmu NAV. Vienkārši NAV. Dzinēji iet vismaz 400-500k km. Ķēdes vismaz 350 000km.
Cik N57 ir misene tikpat liela G30 bundžā B57. Arī raujas šāles nost un visas tās pašas problēmas.
Tās izsaukuma zīmes un aizķepuši ar sniegu ACC radari ir tikai puķītes.
Šīs problēmas nav nekāds jaunums, bet cilvēki joprojām domā, ka N57/N47 ir uzticams dzinējs Cerams pēc Karossa secinājumiem, kurš kā saprotu tos dzinējus redz katru dienu, vismaz kādam atvēries acis, ka ar tiem dzinējiem ir problēmu jūra | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
|
23 Dec 2021, 11:15:14 @Mikels rakstīja:
22 Dec 2021, 21:06:45 @Kaross rakstīja:
22 Dec 2021, 17:35:01 @V_Riks rakstīja:
22 Dec 2021, 15:57:13 @daticho rakstīja:
Un besi protams “acs”, kura ka aizlip nedaudz ta info displeja iedegas kadas 5 izsaukuma zimes
Zinies vai… ar audi tadu problemu nebija
Toties Audi ir viena liela problēma
Pilnīgas muļķības.
BMW ir viena milzīga problēma. It sevišķi dīzeļi. Kuram Audi pie 250 000km raujas nost šāles? Kuram ir tādas problēmas ar ķēdēm, aizaugušiem kolektoriem? Izjukušiem kolektoriem u.t.t.
Man 2 zināmi cilvēki, kas specializējas uz dzinēju galvu un bloku remontu vairs vienkārši neņem N57 dzinējus remontēt, jo viņi ir projektēti caur dirsu - neremontējami.
Audi tādu problēmu NAV. Vienkārši NAV. Dzinēji iet vismaz 400-500k km. Ķēdes vismaz 350 000km.
Cik N57 ir misene tikpat liela G30 bundžā B57. Arī raujas šāles nost un visas tās pašas problēmas.
Tās izsaukuma zīmes un aizķepuši ar sniegu ACC radari ir tikai puķītes.
Šīs problēmas nav nekāds jaunums, bet cilvēki joprojām domā, ka N57/N47 ir uzticams dzinējs Cerams pēc Karossa secinājumiem, kurš kā saprotu tos dzinējus redz katru dienu, vismaz kādam atvēries acis, ka ar tiem dzinējiem ir problēmu jūra
Vai nav tā, ka pirmajam īpašniekam tādu problēmu nepastāv
Cik poweristu ir paņēmuši šos braucamos no salona? Ja arī ir šeit kāds, vai viņam piš, cik šāles aizlidos pēc 250K
Bet tā average standarts - 3 gados 200K, kreisējošais ātrums arī 200km/h, longlife izstiepts līdz 40K km. Pārslēdzotes uz Latvijas režīmu 2x pa 5km dienā, ne tkai šāles aizbrauks
Tādi autiņi, kuri nav jāatpelna un pirkti sev, ieceļos šeit pēc 10 gadiem vai arī dotajā brīdī nebūs mūsu pircējam pa kabatai. | Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
23 Dec 2021, 12:04:45 @bum_bumz rakstīja:
Vai nav tā, ka pirmajam īpašniekam tādu problēmu nepastāv
Cik poweristu ir paņēmuši šos braucamos no salona? Ja arī ir šeit kāds, vai viņam piš, cik šāles aizlidos pēc 250K
Bet tā average standarts - 3 gados 200K, kreisējošais ātrums arī 200km/h, longlife izstiepts līdz 40K km. Pārslēdzotes uz Latvijas režīmu 2x pa 5km dienā, ne tkai šāles aizbrauks
Tādi autiņi, kuri nav jāatpelna un pirkti sev, ieceļos šeit pēc 10 gadiem vai arī dotajā brīdī nebūs mūsu pircējam pa kabatai.
Ir ir te tādi, kas arī pa kādam jaunam bembim nopērk. nepietika ar to, ka
1) tas bembis ziemā neleca (kaut ko IBS bij sadomājies, pēc laika bij software update)
2) grab stūres pastipr.- garantija atsaka (stand der technik, brīvkustība normas robežās), bmw pēc 5 gadiem izlaiž remkomplektu.
3) Jau pērkot zināju, ka pēc 100k varēšu sākt domāt par ķēdes maiņām, bet līdz tiem nemaz neizvilku
Ir, jau, protams, tur daudz jauka, bet nu ir jāmāk "justies labi, kad tevi dr*** par Tavu naudu".[ Šo ziņu laboja BigDog24, 23 Dec 2021, 14:23:45 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
23 Dec 2021, 12:04:45 @bum_bumz rakstīja:
23 Dec 2021, 11:15:14 @Mikels rakstīja:
22 Dec 2021, 21:06:45 @Kaross rakstīja:
22 Dec 2021, 17:35:01 @V_Riks rakstīja:
22 Dec 2021, 15:57:13 @daticho rakstīja:
Un besi protams “acs”, kura ka aizlip nedaudz ta info displeja iedegas kadas 5 izsaukuma zimes
Zinies vai… ar audi tadu problemu nebija
Toties Audi ir viena liela problēma
Pilnīgas muļķības.
BMW ir viena milzīga problēma. It sevišķi dīzeļi. Kuram Audi pie 250 000km raujas nost šāles? Kuram ir tādas problēmas ar ķēdēm, aizaugušiem kolektoriem? Izjukušiem kolektoriem u.t.t.
Man 2 zināmi cilvēki, kas specializējas uz dzinēju galvu un bloku remontu vairs vienkārši neņem N57 dzinējus remontēt, jo viņi ir projektēti caur dirsu - neremontējami.
Audi tādu problēmu NAV. Vienkārši NAV. Dzinēji iet vismaz 400-500k km. Ķēdes vismaz 350 000km.
Cik N57 ir misene tikpat liela G30 bundžā B57. Arī raujas šāles nost un visas tās pašas problēmas.
Tās izsaukuma zīmes un aizķepuši ar sniegu ACC radari ir tikai puķītes.
Šīs problēmas nav nekāds jaunums, bet cilvēki joprojām domā, ka N57/N47 ir uzticams dzinējs Cerams pēc Karossa secinājumiem, kurš kā saprotu tos dzinējus redz katru dienu, vismaz kādam atvēries acis, ka ar tiem dzinējiem ir problēmu jūra
Vai nav tā, ka pirmajam īpašniekam tādu problēmu nepastāv
Cik poweristu ir paņēmuši šos braucamos no salona? Ja arī ir šeit kāds, vai viņam piš, cik šāles aizlidos pēc 250K
Bet tā average standarts - 3 gados 200K, kreisējošais ātrums arī 200km/h, longlife izstiepts līdz 40K km. Pārslēdzotes uz Latvijas režīmu 2x pa 5km dienā, ne tkai šāles aizbrauks
Tādi autiņi, kuri nav jāatpelna un pirkti sev, ieceļos šeit pēc 10 gadiem vai arī dotajā brīdī nebūs mūsu pircējam pa kabatai.
2x5km dienā? Ideāls klients EV... | Offline | | |
Gra | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 890
Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster
|
22 Dec 2021, 21:37:40 @Kaross rakstīja:
Nē, pie ķēžu maiņas parasti šāles nemaina, bet pārvarā pie lielāka nobraukuma, tās pārbauda, jo ir ļoti liela iespēja saigaidīt papildus ieguldījumus.
Vēl aizmirsu par plaisājošiem vārstu vākiem.
Vidēji katram trešajam mainam arī jaunu vārstu vāku (+400e). Nu nav Audi neviena no šīm problēmam. Ir citas, bet daudz, daudz lētākas.
N57 šāles mainīju kopā ar ķēdi, protams visas tīrīšānas, blīves utt., kaut kas ap 2,8 - 3,2k nostājās, norāvu galvu, čaulas vēl bija ļoti labā stāvoklī,kaut par tām arī dzirdēts ka atlobās, nobraukums bija ap 180kkm
3,0tdi aukstam ķēde sāka grabēt ap 270kkm
Man besī Audi un BMW, bet alternatīvu nav, braukt ar garlaicīgu VW vai Škoda, pusdienās var ēst arī Roltonu... | Offline | | |
Elviss | | Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Skatos 17. un 18.gada mainās panelī pogas? ir vēl kāda starpība?
-----------------
RT Translations | Offline | | |
Elviss | | Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
12 Jan 2022, 12:11:30 @Vantage rakstīja:
12 Jan 2022, 12:07:24 @Elviss rakstīja:
Skatos 17. un 18.gada mainās panelī pogas? ir vēl kāda starpība?
Kādas pogas MY17 vs. MY18?
Klimata. Vai tā ir papildus opcija? Vienam spiežamas, otram integrētas ekrānā.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
|
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
12 Jan 2022, 14:15:27 @Vantage rakstīja:
12 Jan 2022, 13:51:24 @Elviss rakstīja:
12 Jan 2022, 12:11:30 @Vantage rakstīja:
12 Jan 2022, 12:07:24 @Elviss rakstīja:
Skatos 17. un 18.gada mainās panelī pogas? ir vēl kāda starpība?
Kādas pogas MY17 vs. MY18?
Klimata. Vai tā ir papildus opcija? Vienam spiežamas, otram integrētas ekrānā.
Papildopcija visiem G30 tsk. LCI - digital klima (ekrāns) nāk kopā ar 4z klimu. Tomēr nekāda vaina nav pogām, jo tas ekrāns tikai nosacīta smukuma pēc. Palasi te iepriekš un papēti - tie displeji mēdz plaisāt.
Un plaisā ļoti bieži, labāk ir izvēlēties vnk spaidāmas jo tumsā jau to plaisu neredz, bet pie parastas dienas gaismas nesmuki izskatās.. | Offline | | |
braucejs911 | | Kopš: 08. Dec 2016
Ziņojumi: 69
Braucu ar:
| Kādas ir atsauksmes par 550i? Netā raksta, ka tas jau ir N63TU2 un visas problēmas izrāstētas. Citi, kam nav bijuši tādi auto, raksta, ka nekad tādu neņemtu, jo pirmie N63 bija ļoti neuzticami.
Interesē konkrēti, kas ir saskāries ar šiem motoriem, nevis ko tante pieturā teica. | Offline | | |
Elviss | | Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
27 Jan 2022, 06:47:30 @braucejs911 rakstīja:
Kādas ir atsauksmes par 550i? Netā raksta, ka tas jau ir N63TU2 un visas problēmas izrāstētas. Citi, kam nav bijuši tādi auto, raksta, ka nekad tādu neņemtu, jo pirmie N63 bija ļoti neuzticami.
Interesē konkrēti, kas ir saskāries ar šiem motoriem, nevis ko tante pieturā teica.
Arī aktuāli
-----------------
RT Translations | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5651
Braucu ar: null ziiben
| Kā tur @dreimanis_lv sokas ar 50i [ Šo ziņu laboja protams, 27 Jan 2022, 14:39:13 ]
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
zebra | | Kopš: 13. Aug 2009
Ziņojumi: 1995
Braucu ar: tavu mammu
| Galvenais nem!zt.
Nav vairs par pēdējiem dzirdētas tādas problēmas.
Nu un bomāri ar tādiem parasti nebrauc, tāpēc forumos nečīkst. | Offline | | |
QB81 | | Kopš: 17. Dec 2016
Ziņojumi: 118
Braucu ar:
| Butu laiks mainit vienu benzina auto uz ko bik svaigaku un skatos G31 virziena konkreti 540i xdrive, piemeram:
https://www.blocket.se/annons/vastmanland/bmw_5...nnorama/98773849
Interesee atsauksmes par dzineju un auto kaa tadu no biedriem kas ikdienaa lieto shadu auto sedana vai kombi versijaa. Pec f11 nemitigajam problemam nosolijos vairs nekapt uz taa pasa grabekla, jautajums cik liels pot.grabeklis butu ar sho modeli [ Šo ziņu laboja QB81, 11 Feb 2022, 19:05:16 ] | Offline | | |
Elviss | | Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Kur ir nemitīgās F11 problēmas, ja nav 230k + noskrējiens?
-----------------
RT Translations | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
|
11 Feb 2022, 19:04:02 @QB81 rakstīja:
Butu laiks mainit vienu benzina auto uz ko bik svaigaku un skatos G31 virziena konkreti 540i xdrive, piemeram:
https://www.blocket.se/annons/vastmanland/bmw_5...nnorama/98773849
Interesee atsauksmes par dzineju un auto kaa tadu no biedriem kas ikdienaa lieto shadu auto sedana vai kombi versijaa. Pec f11 nemitigajam problemam nosolijos vairs nekapt uz taa pasa grabekla, jautajums cik liels pot.grabeklis butu ar sho modeli
Nezinu vai tieši no .se vajag pirkt auto, kautkā baigi aizdomīgi ātri rūsē tur viss. Bet modelis,piedziņa, endžins, ir pareizais. Endžins vispār izdevies ļoti vienkāršs un efektīvs, maz prasošs. Domājams ar laiku ( pie 200 tkm, vanosi un ķēde). Ik pa laikam vajag sveces nomainīt un tas arī viss. Eļļu pie 12 tkm. rekomendēju mainīt. Kārbā ik pa 30-40 tkm. ja nav slinkums. | Offline | | |
|
QB81 | | Kopš: 17. Dec 2016
Ziņojumi: 118
Braucu ar:
| Tas auto tiks lietots ari .se
Kaa alternativu izskatu to pasu gadu awd MB E400 ar 333zs un A6, bet pedejam lielakoties benzinus piedava sulaspakas formaataa.
Izbraucu ar 530i xdrive un nepatika ne mazais dzinejs, ne auto kopumaa.
| Offline | | |
QB81 | | Kopš: 17. Dec 2016
Ziņojumi: 118
Braucu ar:
| F11 tika nopirkts ar ca 100 tkm no .se dilera, caurspidigu vesturi utt. Nekrasots un bez negadijumiem. Doma bija vairak kaa 2. auto gariem braucieniem un nedaudz ari eksperiments ka uzvedisies f11 b47 pec 100tkm, nemot vera mistiskos 3-4k ko visi piemin kas uzreiz jaieliek. Es ieliku ca 4k, ne uzreiz bet gada laika.
Ellas mainu ik pec 15tkm. Nobraucu nepilnu 1/2 gadu un tad sakas birums pie ca 120tkm tad solis 2 pie ca 130tkm
Neatceros visu, bet pa lielam visiem viss zinamais...egr problemas, ieplude, daudz no piekares tika parlasits, bet tapat tas auto vibreja uz sosejas (pat pec runflat nomainas uz riepam ar bmw homologaciju) un punktu visam pielika kad sakas mistiska gaudosana kas paradijas ik pa laikam (3 bmw servisi celoni neatrada) un taa to klaburkasti atdevu tam pasam dilerim.
11 Feb 2022, 19:37:13 @Elviss rakstīja:
Kur ir nemitīgās F11 problēmas, ja nav 230k + noskrējiens?
| Offline | | |
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2037
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| Nepaveicās Tev ar auto.Es ņēmu f11 no dīlera ar 140k. ,nobraucu gadu,atdevu tālāk ar 197k tāfelē un ideālā stāvoklī.Pa šo gadu jāliek iekšā nebija praktiski nekas. | Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
| Michael kādā bmw servisā tu apkalpojies? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|