Online

Pašreiz BMWPower skatās 248 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija

Tēma: Par un ap 5er G30

AutorsZiņojums
protams
22. Dec 2021, 22:02 #221

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben


22 Dec 2021, 21:46:49 @Vantage rakstīja:

22 Dec 2021, 21:37:40 @Kaross rakstīja:
Nē, pie ķēžu maiņas parasti šāles nemaina, bet pārvarā pie lielāka nobraukuma, tās pārbauda, jo ir ļoti liela iespēja saigaidīt papildus ieguldījumus.
Vēl aizmirsu par plaisājošiem vārstu vākiem.
Vidēji katram trešajam mainam arī jaunu vārstu vāku (+400e). Nu nav Audi neviena no šīm problēmam. Ir citas, bet daudz, daudz lētākas.


vārsta vāku vai vārsta vāka blīvi 48/58 benzīnam mainīji? bieža problēma?

Cik tad tie benciina matori te ira, Tev un ss`a paaris

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Mikels
23. Dec 2021, 11:15 #222

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


22 Dec 2021, 21:06:45 @Kaross rakstīja:

22 Dec 2021, 17:35:01 @V_Riks rakstīja:

22 Dec 2021, 15:57:13 @daticho rakstīja:
Un besi protams “acs”, kura ka aizlip nedaudz ta info displeja iedegas kadas 5 izsaukuma zimes
Zinies vai… ar audi tadu problemu nebija


Toties Audi ir viena liela problēma


Pilnīgas muļķības.
BMW ir viena milzīga problēma. It sevišķi dīzeļi. Kuram Audi pie 250 000km raujas nost šāles? Kuram ir tādas problēmas ar ķēdēm, aizaugušiem kolektoriem? Izjukušiem kolektoriem u.t.t.
Man 2 zināmi cilvēki, kas specializējas uz dzinēju galvu un bloku remontu vairs vienkārši neņem N57 dzinējus remontēt, jo viņi ir projektēti caur dirsu - neremontējami.
Audi tādu problēmu NAV. Vienkārši NAV. Dzinēji iet vismaz 400-500k km. Ķēdes vismaz 350 000km.
Cik N57 ir misene tikpat liela G30 bundžā B57. Arī raujas šāles nost un visas tās pašas problēmas.
Tās izsaukuma zīmes un aizķepuši ar sniegu ACC radari ir tikai puķītes.

Šīs problēmas nav nekāds jaunums, bet cilvēki joprojām domā, ka N57/N47 ir uzticams dzinējs Cerams pēc Karossa secinājumiem, kurš kā saprotu tos dzinējus redz katru dienu, vismaz kādam atvēries acis, ka ar tiem dzinējiem ir problēmu jūra
Offline
bum_bumz
23. Dec 2021, 12:04 #223

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6749

Braucu ar: E34


23 Dec 2021, 11:15:14 @Mikels rakstīja:

22 Dec 2021, 21:06:45 @Kaross rakstīja:

22 Dec 2021, 17:35:01 @V_Riks rakstīja:

22 Dec 2021, 15:57:13 @daticho rakstīja:
Un besi protams “acs”, kura ka aizlip nedaudz ta info displeja iedegas kadas 5 izsaukuma zimes
Zinies vai… ar audi tadu problemu nebija


Toties Audi ir viena liela problēma


Pilnīgas muļķības.
BMW ir viena milzīga problēma. It sevišķi dīzeļi. Kuram Audi pie 250 000km raujas nost šāles? Kuram ir tādas problēmas ar ķēdēm, aizaugušiem kolektoriem? Izjukušiem kolektoriem u.t.t.
Man 2 zināmi cilvēki, kas specializējas uz dzinēju galvu un bloku remontu vairs vienkārši neņem N57 dzinējus remontēt, jo viņi ir projektēti caur dirsu - neremontējami.
Audi tādu problēmu NAV. Vienkārši NAV. Dzinēji iet vismaz 400-500k km. Ķēdes vismaz 350 000km.
Cik N57 ir misene tikpat liela G30 bundžā B57. Arī raujas šāles nost un visas tās pašas problēmas.
Tās izsaukuma zīmes un aizķepuši ar sniegu ACC radari ir tikai puķītes.

Šīs problēmas nav nekāds jaunums, bet cilvēki joprojām domā, ka N57/N47 ir uzticams dzinējs Cerams pēc Karossa secinājumiem, kurš kā saprotu tos dzinējus redz katru dienu, vismaz kādam atvēries acis, ka ar tiem dzinējiem ir problēmu jūra

Vai nav tā, ka pirmajam īpašniekam tādu problēmu nepastāv
Cik poweristu ir paņēmuši šos braucamos no salona? Ja arī ir šeit kāds, vai viņam piš, cik šāles aizlidos pēc 250K

Bet tā average standarts - 3 gados 200K, kreisējošais ātrums arī 200km/h, longlife izstiepts līdz 40K km. Pārslēdzotes uz Latvijas režīmu 2x pa 5km dienā, ne tkai šāles aizbrauks
Tādi autiņi, kuri nav jāatpelna un pirkti sev, ieceļos šeit pēc 10 gadiem vai arī dotajā brīdī nebūs mūsu pircējam pa kabatai.
Offline
BigDog24
23. Dec 2021, 14:22 #224

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


23 Dec 2021, 12:04:45 @bum_bumz rakstīja:

Vai nav tā, ka pirmajam īpašniekam tādu problēmu nepastāv
Cik poweristu ir paņēmuši šos braucamos no salona? Ja arī ir šeit kāds, vai viņam piš, cik šāles aizlidos pēc 250K

Bet tā average standarts - 3 gados 200K, kreisējošais ātrums arī 200km/h, longlife izstiepts līdz 40K km. Pārslēdzotes uz Latvijas režīmu 2x pa 5km dienā, ne tkai šāles aizbrauks
Tādi autiņi, kuri nav jāatpelna un pirkti sev, ieceļos šeit pēc 10 gadiem vai arī dotajā brīdī nebūs mūsu pircējam pa kabatai.


Ir ir te tādi, kas arī pa kādam jaunam bembim nopērk. nepietika ar to, ka
1) tas bembis ziemā neleca (kaut ko IBS bij sadomājies, pēc laika bij software update)
2) grab stūres pastipr.- garantija atsaka (stand der technik, brīvkustība normas robežās), bmw pēc 5 gadiem izlaiž remkomplektu.
3) Jau pērkot zināju, ka pēc 100k varēšu sākt domāt par ķēdes maiņām, bet līdz tiem nemaz neizvilku

Ir, jau, protams, tur daudz jauka, bet nu ir jāmāk "justies labi, kad tevi dr*** par Tavu naudu".

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 23 Dec 2021, 14:23:45 ]

Offline
sys9291
23. Dec 2021, 15:00 #225

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Dec 2021, 12:04:45 @bum_bumz rakstīja:

23 Dec 2021, 11:15:14 @Mikels rakstīja:

22 Dec 2021, 21:06:45 @Kaross rakstīja:

22 Dec 2021, 17:35:01 @V_Riks rakstīja:

22 Dec 2021, 15:57:13 @daticho rakstīja:
Un besi protams “acs”, kura ka aizlip nedaudz ta info displeja iedegas kadas 5 izsaukuma zimes
Zinies vai… ar audi tadu problemu nebija


Toties Audi ir viena liela problēma


Pilnīgas muļķības.
BMW ir viena milzīga problēma. It sevišķi dīzeļi. Kuram Audi pie 250 000km raujas nost šāles? Kuram ir tādas problēmas ar ķēdēm, aizaugušiem kolektoriem? Izjukušiem kolektoriem u.t.t.
Man 2 zināmi cilvēki, kas specializējas uz dzinēju galvu un bloku remontu vairs vienkārši neņem N57 dzinējus remontēt, jo viņi ir projektēti caur dirsu - neremontējami.
Audi tādu problēmu NAV. Vienkārši NAV. Dzinēji iet vismaz 400-500k km. Ķēdes vismaz 350 000km.
Cik N57 ir misene tikpat liela G30 bundžā B57. Arī raujas šāles nost un visas tās pašas problēmas.
Tās izsaukuma zīmes un aizķepuši ar sniegu ACC radari ir tikai puķītes.

Šīs problēmas nav nekāds jaunums, bet cilvēki joprojām domā, ka N57/N47 ir uzticams dzinējs Cerams pēc Karossa secinājumiem, kurš kā saprotu tos dzinējus redz katru dienu, vismaz kādam atvēries acis, ka ar tiem dzinējiem ir problēmu jūra

Vai nav tā, ka pirmajam īpašniekam tādu problēmu nepastāv
Cik poweristu ir paņēmuši šos braucamos no salona? Ja arī ir šeit kāds, vai viņam piš, cik šāles aizlidos pēc 250K

Bet tā average standarts - 3 gados 200K, kreisējošais ātrums arī 200km/h, longlife izstiepts līdz 40K km. Pārslēdzotes uz Latvijas režīmu 2x pa 5km dienā, ne tkai šāles aizbrauks
Tādi autiņi, kuri nav jāatpelna un pirkti sev, ieceļos šeit pēc 10 gadiem vai arī dotajā brīdī nebūs mūsu pircējam pa kabatai.

2x5km dienā? Ideāls klients EV...
Offline
Gra
23. Dec 2021, 16:15 #226

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 890

Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster


22 Dec 2021, 21:37:40 @Kaross rakstīja:
Nē, pie ķēžu maiņas parasti šāles nemaina, bet pārvarā pie lielāka nobraukuma, tās pārbauda, jo ir ļoti liela iespēja saigaidīt papildus ieguldījumus.
Vēl aizmirsu par plaisājošiem vārstu vākiem.
Vidēji katram trešajam mainam arī jaunu vārstu vāku (+400e). Nu nav Audi neviena no šīm problēmam. Ir citas, bet daudz, daudz lētākas.


N57 šāles mainīju kopā ar ķēdi, protams visas tīrīšānas, blīves utt., kaut kas ap 2,8 - 3,2k nostājās, norāvu galvu, čaulas vēl bija ļoti labā stāvoklī,kaut par tām arī dzirdēts ka atlobās, nobraukums bija ap 180kkm
3,0tdi aukstam ķēde sāka grabēt ap 270kkm

Man besī Audi un BMW, bet alternatīvu nav, braukt ar garlaicīgu VW vai Škoda, pusdienās var ēst arī Roltonu...
Offline
Elviss
12. Jan 2022, 12:07 #227

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Skatos 17. un 18.gada mainās panelī pogas? ir vēl kāda starpība?

-----------------

RT Translations
Offline
Elviss
12. Jan 2022, 13:51 #228

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: VAZ 2101 80'


12 Jan 2022, 12:11:30 @Vantage rakstīja:

12 Jan 2022, 12:07:24 @Elviss rakstīja:
Skatos 17. un 18.gada mainās panelī pogas? ir vēl kāda starpība?


Kādas pogas MY17 vs. MY18?

Klimata. Vai tā ir papildus opcija? Vienam spiežamas, otram integrētas ekrānā.

-----------------

RT Translations
Offline
daticho
12. Jan 2022, 14:21 #229

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


12 Jan 2022, 14:15:27 @Vantage rakstīja:

12 Jan 2022, 13:51:24 @Elviss rakstīja:

12 Jan 2022, 12:11:30 @Vantage rakstīja:

12 Jan 2022, 12:07:24 @Elviss rakstīja:
Skatos 17. un 18.gada mainās panelī pogas? ir vēl kāda starpība?


Kādas pogas MY17 vs. MY18?

Klimata. Vai tā ir papildus opcija? Vienam spiežamas, otram integrētas ekrānā.


Papildopcija visiem G30 tsk. LCI - digital klima (ekrāns) nāk kopā ar 4z klimu. Tomēr nekāda vaina nav pogām, jo tas ekrāns tikai nosacīta smukuma pēc. Palasi te iepriekš un papēti - tie displeji mēdz plaisāt.


Un plaisā ļoti bieži, labāk ir izvēlēties vnk spaidāmas jo tumsā jau to plaisu neredz, bet pie parastas dienas gaismas nesmuki izskatās..
Offline
braucejs911
27. Jan 2022, 06:47 #230

Kopš: 08. Dec 2016

Ziņojumi: 69

Braucu ar:

Kādas ir atsauksmes par 550i? Netā raksta, ka tas jau ir N63TU2 un visas problēmas izrāstētas. Citi, kam nav bijuši tādi auto, raksta, ka nekad tādu neņemtu, jo pirmie N63 bija ļoti neuzticami.
Interesē konkrēti, kas ir saskāries ar šiem motoriem, nevis ko tante pieturā teica.
Offline
Elviss
27. Jan 2022, 12:21 #231

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: VAZ 2101 80'


27 Jan 2022, 06:47:30 @braucejs911 rakstīja:
Kādas ir atsauksmes par 550i? Netā raksta, ka tas jau ir N63TU2 un visas problēmas izrāstētas. Citi, kam nav bijuši tādi auto, raksta, ka nekad tādu neņemtu, jo pirmie N63 bija ļoti neuzticami.
Interesē konkrēti, kas ir saskāries ar šiem motoriem, nevis ko tante pieturā teica.


Arī aktuāli

-----------------

RT Translations
Offline
protams
27. Jan 2022, 14:38 #232

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben

Kā tur @dreimanis_lv sokas ar 50i

[ Šo ziņu laboja protams, 27 Jan 2022, 14:39:13 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
zebra
27. Jan 2022, 15:49 #233

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1995

Braucu ar: tavu mammu

Galvenais nem!zt.

Nav vairs par pēdējiem dzirdētas tādas problēmas.
Nu un bomāri ar tādiem parasti nebrauc, tāpēc forumos nečīkst.
Offline
QB81
11. Feb 2022, 19:04 #234

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 118

Braucu ar:

Butu laiks mainit vienu benzina auto uz ko bik svaigaku un skatos G31 virziena konkreti 540i xdrive, piemeram:

https://www.blocket.se/annons/vastmanland/bmw_5...nnorama/98773849

Interesee atsauksmes par dzineju un auto kaa tadu no biedriem kas ikdienaa lieto shadu auto sedana vai kombi versijaa. Pec f11 nemitigajam problemam nosolijos vairs nekapt uz taa pasa grabekla, jautajums cik liels pot.grabeklis butu ar sho modeli

[ Šo ziņu laboja QB81, 11 Feb 2022, 19:05:16 ]

Offline
Elviss
11. Feb 2022, 19:37 #235

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Kur ir nemitīgās F11 problēmas, ja nav 230k + noskrējiens?

-----------------

RT Translations
Offline
diesel
11. Feb 2022, 21:04 #236

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


11 Feb 2022, 19:04:02 @QB81 rakstīja:
Butu laiks mainit vienu benzina auto uz ko bik svaigaku un skatos G31 virziena konkreti 540i xdrive, piemeram:

https://www.blocket.se/annons/vastmanland/bmw_5...nnorama/98773849

Interesee atsauksmes par dzineju un auto kaa tadu no biedriem kas ikdienaa lieto shadu auto sedana vai kombi versijaa. Pec f11 nemitigajam problemam nosolijos vairs nekapt uz taa pasa grabekla, jautajums cik liels pot.grabeklis butu ar sho modeli

Nezinu vai tieši no .se vajag pirkt auto, kautkā baigi aizdomīgi ātri rūsē tur viss. Bet modelis,piedziņa, endžins, ir pareizais. Endžins vispār izdevies ļoti vienkāršs un efektīvs, maz prasošs. Domājams ar laiku ( pie 200 tkm, vanosi un ķēde). Ik pa laikam vajag sveces nomainīt un tas arī viss. Eļļu pie 12 tkm. rekomendēju mainīt. Kārbā ik pa 30-40 tkm. ja nav slinkums.
Offline
QB81
12. Feb 2022, 10:58 #237

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 118

Braucu ar:

Tas auto tiks lietots ari .se

Kaa alternativu izskatu to pasu gadu awd MB E400 ar 333zs un A6, bet pedejam lielakoties benzinus piedava sulaspakas formaataa.

Izbraucu ar 530i xdrive un nepatika ne mazais dzinejs, ne auto kopumaa.
Offline
QB81
12. Feb 2022, 11:17 #238

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 118

Braucu ar:

F11 tika nopirkts ar ca 100 tkm no .se dilera, caurspidigu vesturi utt. Nekrasots un bez negadijumiem. Doma bija vairak kaa 2. auto gariem braucieniem un nedaudz ari eksperiments ka uzvedisies f11 b47 pec 100tkm, nemot vera mistiskos 3-4k ko visi piemin kas uzreiz jaieliek. Es ieliku ca 4k, ne uzreiz bet gada laika.

Ellas mainu ik pec 15tkm. Nobraucu nepilnu 1/2 gadu un tad sakas birums pie ca 120tkm tad solis 2 pie ca 130tkm

Neatceros visu, bet pa lielam visiem viss zinamais...egr problemas, ieplude, daudz no piekares tika parlasits, bet tapat tas auto vibreja uz sosejas (pat pec runflat nomainas uz riepam ar bmw homologaciju) un punktu visam pielika kad sakas mistiska gaudosana kas paradijas ik pa laikam (3 bmw servisi celoni neatrada) un taa to klaburkasti atdevu tam pasam dilerim.




11 Feb 2022, 19:37:13 @Elviss rakstīja:
Kur ir nemitīgās F11 problēmas, ja nav 230k + noskrējiens?
Offline
michals1
12. Feb 2022, 11:25 #239

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Nepaveicās Tev ar auto.Es ņēmu f11 no dīlera ar 140k. ,nobraucu gadu,atdevu tālāk ar 197k tāfelē un ideālā stāvoklī.Pa šo gadu jāliek iekšā nebija praktiski nekas.
Offline
BigDog24
12. Feb 2022, 11:43 #240

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

Michael kādā bmw servisā tu apkalpojies?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo