Online

Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
Staris
05. Jan 2018, 14:08 #221

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

pasaki to pīpētājam
Tev ir 100% taisnība. Varam mainīties un mainīt visu. Es vairāk par to, ka tie ir dubultie standarti aizrādīt vienam par viena veida piesārņošanu, kamēr pats piesārņo citā veidā.
Jāsāk mums katram ir ar sevi un pēc tam jāvaino citus.
Offline
uldens1
05. Jan 2018, 14:11 #222

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16184

Braucu ar:


05 Jan 2018, 13:50:02 @Staris rakstīja:
N53series par to vēzi tas jautājums arī tāds so so.
Ko darīt ar kamaziem un citiem smagajiem, kuri vēl brauc pa pilsētu un atstāj dūmu mākoni? Ko darīt ar piesārņojumu ko rada TECi, ostas uzņēmumi, smēķētāji, bezdētāji?
Ja tā paskatās, ka tad pat elektroauto rada plaušu vēzi, jo, lai saražotu tev elektrību - nācās radīt kaitīgus izmešus elektrostacijai

kaut kads debils arguments,ja brauc kamazs tad jau var dpfu mest ara
TECiem ari visadi filtri,elektroauto var uzladet ar veja enerģiju utt.vajag skatities nakotnē un attistities nevis piesaukt kamazus un ko tik vēl ne.
Offline
uldens1
05. Jan 2018, 14:14 #223

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16184

Braucu ar:


05 Jan 2018, 14:07:35 @terausneruse rakstīja:


bildēm nekāda sakara ar realitāti,pamuļku zimejums kas nejedz kas notiek energoieguves attistibā
Offline
HiJaCKeR
05. Jan 2018, 14:39 #224

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

smird jau nu baigi, it īpaši kad ir bezvējains, ej pa ielu un tā dīzeļu atgāzu smirdoņa ir uzkārusies. kad bija pārsvars ar benzīna mašīnām, tā tomēr nesmirdēja, vai sēdi kādam astē dīzelim, tas ir pizdec vispār, kas tur nāk ārā.
Offline
terausneruse
05. Jan 2018, 14:41 #225

Kopš: 23. Sep 2017

Ziņojumi: 224

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


Nu saistība tàpat jau ir...lielos vēja ģeneratorus,lai uzraźotu un nogādātu līdz vietai...neiztiks bez dīzeĺa fùres un tās dzelža piekabes,kas izlieta no krāsns,kas kurināta ar oglēm.
Uztaisīt spārnus ģeneratoram arī nav no plika gaisa iegūt!
Procentuàli kopumā sanāk mazāk izmešus izmantot!
Offline
uldens1
05. Jan 2018, 14:42 #226

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16184

Braucu ar:


05 Jan 2018, 14:41:20 @terausneruse rakstīja:

Nu saistība tàpat jau ir...lielos vēja ģeneratorus,lai uzraźotu un nogādātu līdz vietai...neiztiks bez dīzeĺa fùres un tās dzelža piekabes,kas izlieta no krāsns,kas kurināta ar oglēm.
Uztaisīt spārnus ģeneratoram arī nav no plika gaisa iegūt!
Procentuàli kopumā sanāk mazāk izmešus izmantot!
ists cirvis,uzreiz var redzet
Offline
Mikels
05. Jan 2018, 14:42 #227

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


05 Jan 2018, 14:39:44 @HiJaCKeR rakstīja:
smird jau nu baigi, it īpaši kad ir bezvējains, ej pa ielu un tā dīzeļu atgāzu smirdoņa ir uzkārusies. kad bija pārsvars ar benzīna mašīnām, tā tomēr nesmirdēja, vai sēdi kādam astē dīzelim, tas ir pizdec vispār, kas tur nāk ārā.

+1 Dīzeļa smaku pie luksofora ar neko citu nesajauksi

[ Šo ziņu laboja Mikels, 05 Jan 2018, 14:43:40 ]

Offline
terausneruse
05. Jan 2018, 14:47 #228

Kopš: 23. Sep 2017

Ziņojumi: 224

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


05 Jan 2018, 14:42:11 @uldens1 rakstīja:

05 Jan 2018, 14:41:20 @terausneruse rakstīja:

Nu saistība tàpat jau ir...lielos vēja ģeneratorus,lai uzraźotu un nogādātu līdz vietai...neiztiks bez dīzeĺa fùres un tās dzelža piekabes,kas izlieta no krāsns,kas kurināta ar oglēm.
Uztaisīt spārnus ģeneratoram arī nav no plika gaisa iegūt!
Procentuàli kopumā sanāk mazāk izmešus izmantot!
ists cirvis,uzreiz var redzet


Nu var jau to ģeneratoru aizvilkt ar virvi pār plecu, tad nebūs cirvisms

Arī cirvja formu izlejot, dzelzis tiek kausēts krāsnī
Offline
uldens1
05. Jan 2018, 14:52 #229

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16184

Braucu ar:


05 Jan 2018, 14:47:52 @terausneruse rakstīja:

05 Jan 2018, 14:42:11 @uldens1 rakstīja:

05 Jan 2018, 14:41:20 @terausneruse rakstīja:

Nu saistība tàpat jau ir...lielos vēja ģeneratorus,lai uzraźotu un nogādātu līdz vietai...neiztiks bez dīzeĺa fùres un tās dzelža piekabes,kas izlieta no krāsns,kas kurināta ar oglēm.
Uztaisīt spārnus ģeneratoram arī nav no plika gaisa iegūt!
Procentuàli kopumā sanāk mazāk izmešus izmantot!
ists cirvis,uzreiz var redzet


Nu var jau to ģeneratoru aizvilkt ar virvi pār plecu, tad nebūs cirvisms

Arī cirvja formu izlejot, dzelzis tiek kausēts krāsnī
krasni darbina ar elektribu,ko var saražot dažados veidos,nav vairs viduslaiki kad kalejs ar oglem karseja dzelzi
Offline
Mizx
05. Jan 2018, 14:53 #230

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


05 Jan 2018, 14:47:52 @terausneruse rakstīja:

05 Jan 2018, 14:42:11 @uldens1 rakstīja:

05 Jan 2018, 14:41:20 @terausneruse rakstīja:

Nu saistība tàpat jau ir...lielos vēja ģeneratorus,lai uzraźotu un nogādātu līdz vietai...neiztiks bez dīzeĺa fùres un tās dzelža piekabes,kas izlieta no krāsns,kas kurināta ar oglēm.
Uztaisīt spārnus ģeneratoram arī nav no plika gaisa iegūt!
Procentuàli kopumā sanāk mazāk izmešus izmantot!
ists cirvis,uzreiz var redzet


Nu var jau to ģeneratoru aizvilkt ar virvi pār plecu, tad nebūs cirvisms

Arī cirvja formu izlejot, dzelzis tiek kausēts krāsnī
Un modernās krāsnis pārsvarā pašas ir elektriskās... Pat Liepājas Metalurgā, vai kas nu no tā ir palicis.
Offline
Staris
05. Jan 2018, 15:15 #231

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


05 Jan 2018, 14:11:58 @uldens1 rakstīja:

05 Jan 2018, 13:50:02 @Staris rakstīja:
N53series par to vēzi tas jautājums arī tāds so so.
Ko darīt ar kamaziem un citiem smagajiem, kuri vēl brauc pa pilsētu un atstāj dūmu mākoni? Ko darīt ar piesārņojumu ko rada TECi, ostas uzņēmumi, smēķētāji, bezdētāji?
Ja tā paskatās, ka tad pat elektroauto rada plaušu vēzi, jo, lai saražotu tev elektrību - nācās radīt kaitīgus izmešus elektrostacijai

kaut kads debils arguments,ja brauc kamazs tad jau var dpfu mest ara
TECiem ari visadi filtri,elektroauto var uzladet ar veja enerģiju utt.vajag skatities nakotnē un attistities nevis piesaukt kamazus un ko tik vēl ne.

Tie filtri nepadara 100% tīru neko. Tāpēc viņiem ir piesārņojošās darbības atļauja izsniegta. Un visticamāk pat A kategorijas.
Pat bez dīzeļiem nebūs tīrs gaiss pilsētās. Mēs visi vadamies pēc kaut kādām normām. Ja iekļaujas normās, tad tjip ir kārtībā. Vai benzīna dzinējs, kurš iekļaujas normās, neko nepiesārņo? Piesārņo - to tikai deguns nejūt. Var nosēdināt tevi pie izpūtēja uz stundu un tad paprasīt vai jūties gana žirgts un dzīvs Ja dīzelim DPF darbojas, tad nepiesārņo? Piesārņo - tu tikai nejūti to momentā.
Katrs no mums piesārņo dabu daudz un dažādos veidos. Es tikai cenšos pateikt to, ka varbūt DPF izgriezējs, kurš ikdienā nepīpē, nekurina krāsnīs atkritumus, šķiro atkritumus un t.t. nav sliktāks par tādu cilvēku, kurš piesārņo visu, bet brauc ar benzīna dzinēju.
Rosinu aizdomāties par kaut kāda veida balansu.
Domāju, ka Sarkandaugavas iedzīvotāji varētu piekrist tam, ka DPF neesamība viņiem interesē vismazāk. Vairāk satrauc tas kādus izmešus no tukšu kuģu tvertnēm izmet gaisā, kad tur iepilda nākamo ķīmiju. Komercnoslēpums aizliedz stāstīt, kas kuģī ir bijis pirms tam. A kraujam ostās blakus dzīvojamiem rajoniem ļoti daudz kancerogēnas vielas bez tvaiku nosūcējiem. Tāds "ostas" iedzīvotājs tiek indēts katru dienu nesalīdzināmi vairāk par centra hipsteru pie dīzeļauto

P.S. es piekrītu, ka piesārņojums jāsamazina un smirdoši auto satiksmē besī

[ Šo ziņu laboja Staris, 05 Jan 2018, 15:17:37 ]

Offline
N53series
05. Jan 2018, 15:23 #232

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


05 Jan 2018, 15:15:57 @Staris rakstīja:

05 Jan 2018, 14:11:58 @uldens1 rakstīja:

05 Jan 2018, 13:50:02 @Staris rakstīja:
N53series par to vēzi tas jautājums arī tāds so so.
Ko darīt ar kamaziem un citiem smagajiem, kuri vēl brauc pa pilsētu un atstāj dūmu mākoni? Ko darīt ar piesārņojumu ko rada TECi, ostas uzņēmumi, smēķētāji, bezdētāji?
Ja tā paskatās, ka tad pat elektroauto rada plaušu vēzi, jo, lai saražotu tev elektrību - nācās radīt kaitīgus izmešus elektrostacijai

kaut kads debils arguments,ja brauc kamazs tad jau var dpfu mest ara
TECiem ari visadi filtri,elektroauto var uzladet ar veja enerģiju utt.vajag skatities nakotnē un attistities nevis piesaukt kamazus un ko tik vēl ne.

Tie filtri nepadara 100% tīru neko. Tāpēc viņiem ir piesārņojošās darbības atļauja izsniegta. Un visticamāk pat A kategorijas.
Pat bez dīzeļiem nebūs tīrs gaiss pilsētās. Mēs visi vadamies pēc kaut kādām normām. Ja iekļaujas normās, tad tjip ir kārtībā. Vai benzīna dzinējs, kurš iekļaujas normās, neko nepiesārņo? Piesārņo - to tikai deguns nejūt. Var nosēdināt tevi pie izpūtēja uz stundu un tad paprasīt vai jūties gana žirgts un dzīvs Ja dīzelim DPF darbojas, tad nepiesārņo? Piesārņo - tu tikai nejūti to momentā.
Katrs no mums piesārņo dabu daudz un dažādos veidos. Es tikai cenšos pateikt to, ka varbūt DPF izgriezējs, kurš ikdienā nepīpē, nekurina krāsnīs atkritumus, šķiro atkritumus un t.t. nav sliktāks par tādu cilvēku, kurš piesārņo visu, bet brauc ar benzīna dzinēju.
Rosinu aizdomāties par kaut kāda veida balansu.
Domāju, ka Sarkandaugavas iedzīvotāji varētu piekrist tam, ka DPF neesamība viņiem interesē vismazāk. Vairāk satrauc tas kādus izmešus no tukšu kuģu tvertnēm izmet gaisā, kad tur iepilda nākamo ķīmiju. Komercnoslēpums aizliedz stāstīt, kas kuģī ir bijis pirms tam. A kraujam ostās blakus dzīvojamiem rajoniem ļoti daudz kancerogēnas vielas bez tvaiku nosūcējiem. Tāds "ostas" iedzīvotājs tiek indēts katru dienu nesalīdzināmi vairāk par centra hipsteru pie dīzeļauto

P.S. es piekrītu, ka piesārņojums jāsamazina un smirdoši auto satiksmē besī


velti, luudzu, pusstundu dzineju izpludes gaazu sastaava, normu, apjomu info apgushanai.
citaadi ir gari filosofiski palagi bez neviena fakta/cipara.
Offline
Angelz
05. Jan 2018, 15:41 #233

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


05 Jan 2018, 13:45:49 @N53series rakstīja:

buusim godiigi, diizeli peerk, lai buutu leetaaka ekspluataacija pie liela nobraukuma. neticu, ka kaads maina ellju ik pa 10kkm, jo dikti to dizeli miil izurbtie DPF jau paraada attieksmi...


Offtopic: Es veicu ik pa 10k tehnisko apkopi, kas ietver eļļas un visu filtru maiņu. Ērtības labad pārkodēju eļļas maiņas intervālu uz 10k/1y.

Pie esošiem/netītiem 260k DPF vēl dzīvs. Ik pa laikam braucu "piespiedu kārtā" ārpus pilsētas reģenerēties. Gribu noņemt, iztīrīt bet pagaidām nav pārliecības kur.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 05 Jan 2018, 15:48:47 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
N53series
05. Jan 2018, 15:46 #234

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


05 Jan 2018, 15:41:57 @Angelz rakstīja:

05 Jan 2018, 13:45:49 @N53series rakstīja:

buusim godiigi, diizeli peerk, lai buutu leetaaka ekspluataacija pie liela nobraukuma. neticu, ka kaads maina ellju ik pa 10kkm, jo dikti to dizeli miil izurbtie DPF jau paraada attieksmi...


Offtopic: Es veicu ik pa 10k tehnisko apkopi, kas ietver eļļas un visu filtru maiņu. Ērtības labad pārkodēju eļļas maiņas intervālu uz 10k/1y.


Tu neesi tipisks diizelja lietotaajs
atliek cereet, ka pirmais iipasnieks nav paaraak samociijis.
Offline
Angelz
05. Jan 2018, 15:53 #235

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


05 Jan 2018, 15:46:39 @N53series rakstīja:

Tu neesi tipisks diizelja lietotaajs
atliek cereet, ka pirmais iipasnieks nav paaraak samociijis.


Pat ja brauktu ar benzīna dzinēju mainītu pie 10k. Es vados pēc motorstundām. Eļļas maiņa pie 400..500h kas manā pilsētas ritmā apmēram sanāk ~10k.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
N53series
05. Jan 2018, 16:13 #236

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


05 Jan 2018, 15:53:22 @Angelz rakstīja:

05 Jan 2018, 15:46:39 @N53series rakstīja:

Tu neesi tipisks diizelja lietotaajs
atliek cereet, ka pirmais iipasnieks nav paaraak samociijis.


Pat ja brauktu ar benzīna dzinēju mainītu pie 10k. Es vados pēc motorstundām. Eļļas maiņa pie 400..500h kas manā pilsētas ritmā apmēram sanāk ~10k.


es savam benziinam uz tiem 25K mainu 2X. Man sanaak ap 60..70% pa shoseju chunchinaat. katraa zinjaa, pa 150kkm elljas pateerinjsh nav pieaudzis, kati normaali.
Offline
automilis
13. Feb 2018, 23:28 #237

Kopš: 01. Oct 2014

Ziņojumi: 129

Braucu ar:

Sveiki, vīri!



Jautājums ne par bmw, bet VW, bet gan jau nebūs iebildumu.

Nedēļu pēc DPF filtra izgriešanas un attiecīgas programmēšanas, auto braucot pa ielu 70 km/h momentāni noslāpa bez kaut kādas raustīšanās un dīvainām skaņām un vairs nelec. Starters griež, kvēlsveces uzsilst un tāda sajūta, ka nu jau tūdaļ pieleks, bet nekā. Panelī nekādas kļūdas nerāda un pieslēdzot pie kompja arī nekādu kļūdu vēsturi nerāda.

Meistars saka, ka varētu būt problēmas ar vadības bloku pēc DPF filtra noņemšanas un pārprogrammēšanas. DPF filtru negrieza viņš, bet cits spečuks, kurš pie reizes pateica, ka turbīna nedarbojas kā nākas, jo lāpstiņas ir ieķīlējušas un ka kompensatori grab un ka pie šādiem apstākļiem laika jautājums, kad auto apstāsies.

Auto 2009.g. VW 2.0 TDI PD motors.



Vai ir kādam kas līdzīgs gadījies pēc DPF filtra izgriešanas? Vai kompensatori un turbīna varētu būt pie vainas, ka auto nav iedarbināms? Man meistars saka, ka kompensatori un turbīna nevarētu būt pie vainas. Kuram taisnība un pie kura turpināt meklēt vainu vai pie tā, kas grieza DPF vai sava meistara pagaidām nav ne jausmas.



Procesa gaidā atklāšu arī DPF filtra griezēju un problēmu, kā arī tās atrisinājumu.

[ Šo ziņu laboja automilis, 13 Feb 2018, 23:48:15 ]

Offline
RSAWorkshop
13. Feb 2018, 23:33 #238

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

LLP
Ir gadījies kad pārlūzt turbīna

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
automilis
13. Feb 2018, 23:50 #239

Kopš: 01. Oct 2014

Ziņojumi: 129

Braucu ar:


13 Feb 2018, 23:33:21 @RSAWorkshop rakstīja:
LLP
Ir gadījies kad pārlūzt turbīna


Vai trubīnas izbeigšanos nevarētu konstatēt, pieslēdzot auto pie kompja un vai nosprāgstot turbīnai auto vispār nevar iedarbināt?
Offline
RSAWorkshop
14. Feb 2018, 00:08 #240

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Ir bijis kad vairs nekurbulējas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo