Online
Pašreiz BMWPower skatās 172 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
22 Feb 2013, 20:04:46 Modrs rakstīja:
Prikolu topikā pat bija bildes ar matoriem. Nu nav tur nekas labs pie mūsu temperatūras svārstībām, sēra saturošajām degvielām, kreisajām degvielām. Ja vēl īsie pilsētas cikli, kas rada jogurtu em korķa utt.
es pāris autiņiem esmu redzējis, kādu longlife darvu izlej pie maiņas.
hvz, tas ir mans subjektīvais viedoklis un pieredze.
Tev bija nebija mocis? ja jā, tu krosa mocī lietu, piemēram, super duper longlaifu un mainītu tikai reii sezonā? tas nekas, ka eļļa melna?
mocim mainu ta ka ražotajs paredzejis,auto ari ieteiktu ta darit,pohuj visi pilsetas cikli tas intervals ir optimalais un ar rezervi.Diendiena stradaju ar auto un nekadas šausmas neesmu noverojis no longlif apkopem.
Vecaisfaters ar nesaprot ka var but eļļa jamaina pie 10tk vecai corsai, agrak 407 moskabelim tak mainija ik pec 3000km.
Kaut ka tie longlifa noliedzeji atgadina dinazaurus | Offline | | |
Manson | | Kopš: 03. Mar 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 530
Braucu ar: Audi
|
22 Feb 2013, 17:01:35 Arlando rakstīja:
22 Feb 2013, 16:00:35 endurists rakstīja:
22 Feb 2013, 15:38:47 Araajz rakstīja:
22 Feb 2013, 15:23:56 endurists rakstīja:
Lai kā arī brauktu 50%-pilsēta 50% šoseja, vidējais NEKAD nav bijis zemāks par 6,4L
Pirmkārt - termostatu vajadzētu palūrēt
Otrkārt - viņiem kondiška slēdzās uzreiz kā pielaiž vāgenu un griežās vents, līdz ar to stāsta, ka 1 litrs klāt, jo vidējais itkā šamējiem esot ap 5 līdz 6 litri, vecākie motori no 2000.gada 4 līdz 5
Kondiška slēdzas iekšā tikai tad, ja ir uzgriezta gaisa plūsma TIKAI uz logiem, bet arī to var atslēgt un vēls lēdzas tad ja sākas cieto daļiņu filtra reģenerācija. Hvz laikam jāsāk ar termostata maiņu, jo no motormuzeja līdz Dominai no rīta braucot temperatūra nepakāpjas virs 60 grādiem un diezgan vēl jāpabrauc pa centru, lai bultiņa nostātos pie darba temperatūras.
Vismaz manējam ir papildus sildītājs , pirmāmkārtām priekš motora,kas ieslēdzas pie T zemāk par +4 .Bez šī sildītāja ziemā motors darba temperatūru nesasniedz .Datoriņa izvēlnē gan šis sildītājs ir jāatķeksē.Pat jaunai mašīnai patēriņš nebija vairāk par 5,7 l/km. Iznāca braukt ar dzelteno smile taksi - tam bija noskrējiens 513 K km.un patēriņš 6,5 l/km.
Endurist,
Tur jābūt tiešām Menu atķeksējamam papildus sildītāja režīmam off/auto/on. Tikt tur var pie noslāpēta dzinēja. Ar to papildus sildītāju uzsila mega ātri. Kad tādu Focusu nopirkām, tad patīkams pārsteigums bija autonomā apsilde, kas liekas tiem 1,6 TDCi ir visiem
Patēriņš ap 6 litri vidēji bija. [ Šo ziņu laboja Manson, 22 Feb 2013, 20:25:46 ] | Offline | | |
Samurajs | | Kopš: 10. Feb 2007
Ziņojumi: 121
Braucu ar:
| Skaistas motora bildes ar eļļas maiņas intervālu 30 000km:
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=442387
Mainam ik pēc 30 000km/2gadi un motors būs "smuks" kā bildēs...! | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
22 Feb 2013, 20:30:58 Samurajs rakstīja:
Skaistas motora bildes ar eļļas maiņas intervālu 30 000km:
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=442387
Mainam ik pēc 30 000km/2gadi un motors būs "smuks" kā bildēs...!
nezini jau kada eļļa tur ir lieta iekša un vai longlife nav 100tk [ Šo ziņu laboja uldens1, 22 Feb 2013, 20:37:33 ] | Offline | | |
endurists | | Kopš: 21. Apr 2009
Ziņojumi: 362
Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d
|
22 Feb 2013, 20:24:26 Manson rakstīja:
22 Feb 2013, 17:01:35 Arlando rakstīja:
22 Feb 2013, 16:00:35 endurists rakstīja:
22 Feb 2013, 15:38:47 Araajz rakstīja:
22 Feb 2013, 15:23:56 endurists rakstīja:
Lai kā arī brauktu 50%-pilsēta 50% šoseja, vidējais NEKAD nav bijis zemāks par 6,4L
Pirmkārt - termostatu vajadzētu palūrēt
Otrkārt - viņiem kondiška slēdzās uzreiz kā pielaiž vāgenu un griežās vents, līdz ar to stāsta, ka 1 litrs klāt, jo vidējais itkā šamējiem esot ap 5 līdz 6 litri, vecākie motori no 2000.gada 4 līdz 5
Kondiška slēdzas iekšā tikai tad, ja ir uzgriezta gaisa plūsma TIKAI uz logiem, bet arī to var atslēgt un vēls lēdzas tad ja sākas cieto daļiņu filtra reģenerācija. Hvz laikam jāsāk ar termostata maiņu, jo no motormuzeja līdz Dominai no rīta braucot temperatūra nepakāpjas virs 60 grādiem un diezgan vēl jāpabrauc pa centru, lai bultiņa nostātos pie darba temperatūras.
Vismaz manējam ir papildus sildītājs , pirmāmkārtām priekš motora,kas ieslēdzas pie T zemāk par +4 .Bez šī sildītāja ziemā motors darba temperatūru nesasniedz .Datoriņa izvēlnē gan šis sildītājs ir jāatķeksē.Pat jaunai mašīnai patēriņš nebija vairāk par 5,7 l/km. Iznāca braukt ar dzelteno smile taksi - tam bija noskrējiens 513 K km.un patēriņš 6,5 l/km.
Endurist,
Tur jābūt tiešām Menu atķeksējamam papildus sildītāja režīmam off/auto/on. Tikt tur var pie noslāpēta dzinēja. Ar to papildus sildītāju uzsila mega ātri. Kad tādu Focusu nopirkām, tad patīkams pārsteigums bija autonomā apsilde, kas liekas tiem 1,6 TDCi ir visiem
Patēriņš ap 6 litri vidēji bija.
Točna? man liekas ka man pat borta kompis, kur ko atķeksēt nav. Tipa šāds panelis. Spido/taho/odo un degv/temper datčiki, tas arī viss
[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Feb 2013, 21:16:49 ] | Offline | | |
Manson | | Kopš: 03. Mar 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 530
Braucu ar: Audi
| Tam Menu ekrāniņs ir jābūt tur tajā mazajā kvadrātiņā starp tahometru un spidometru Varbūt Tev kaut kāda knapā komplektācija, bet nu mēs arī nedabūjām kaut kādu Ghia sēriju, bet Latvian vulgaris ar plastmasas salonu un drēbes benķiem.
Tagad jau mūsu ceļi šķirti, bet labās puses kloķītis šķiet kalpoja, lai pa tiem Menu staigātu. Varēja stūrei uzlikt stingrumu un regulēt to papildus apsildi. | Offline | | |
beerzinsh | | Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2548
Braucu ar:
|
vot šitais ir ritīgs černis ar tām longlife eļļām un garajiem intervāliem.
okei, ja tur būtu 3 eļļas filtri, kā smagajam, centrifūgas utt, lai iet, bet nu nejau kkāds kulaka lieluma filtrs. Tas ir absurds un apzināta matora kaušana + max ietaupa īstermiņā uz vienu eļļas maiņu.
es savai škodai mainu eļļu ik pēc 10k km, it sevišķi tādēļ, ka ir PD.
Ir jau tā ka tie 30 000 ir norādīti, bet papildus tam kompis rēkina eļļas nolietojumu un var krietni ātrāk izmest eļļas maiņas kodu! Dīzelistiem pa pilsētu parasti tas ir ap 12 000 km!
p.s. Boxeriem kā mentiem ir 48 000 apkopes intervāls, vot tas ir totāls ārprāts!!! [ Šo ziņu laboja beerzinsh, 22 Feb 2013, 21:42:05 ] | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| kapec arprats?? | Offline | | |
|
beerzinsh | | Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2548
Braucu ar:
|
22 Feb 2013, 21:44:24 uldens1 rakstīja:
kapec arprats??
Nu eļļas tilpums tur apmēram kā vieglajai a/m + shobrid jau Autohalle ar veco intervālu (30 000) stāv pāris braucamie uz dzinēja maiņu! | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
22 Feb 2013, 21:47:51 beerzinsh rakstīja:
22 Feb 2013, 21:44:24 uldens1 rakstīja:
kapec arprats??
Nu eļļas tilpums tur apmēram kā vieglajai a/m + shobrid jau Autohalle ar veco intervālu (30 000) stāv pāris braucamie uz dzinēja maiņu!
dzineji juk ar bez longlife | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
22 Feb 2013, 20:04:46 Modrs rakstīja:
es pāris autiņiem esmu redzējis, kādu longlife darvu izlej pie maiņas.
es taisu golfam ik peec 30K
no diilera puses nekaadu sliktu vaardu par 30K km intervālu nav....
mozz tur tika lieta kautkaada made in china longlife?
mok ellja neatbilstoshi specifikaacijaam?
mozz lietotaaji vnk pabrauca bez elljas?
visaadi var buut... ja razotaajs piedaavaa 30K znaccit viss ir kulee.....
dinozaur | Offline | | |
arny | | Kopš: 27. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 966
Braucu ar: Insignia
|
22 Feb 2013, 13:54:16 Zeds rakstīja:
22 Feb 2013, 11:26:47 wilis rakstīja:
Opel Insignia 1.6t
Iegādāts 11/2011, šobrīd 40k
Apkopes ik pa 30K vai vismaz reizi gadā
Pa garantiju tikko nomainīts bagāžnieka slēdzis un sēdekļu apsildes elements.
AMSERV Krasta serviss arī pilnībā apmierina, attieksme ļoti pozitīva, detaļas nāk 3-4 dienu laikā.
Auto ļoti labs gan cenas, gan izpildījuma ziņā. Neko prātīgāku vidējā klasē ar puslīdz normālas jaudas dzinēju un piezemētu, bet pietiekamu komplektāciju īsti nevar atrast.
Darbā līdzīgs opels tikai 1.4T dzinējs ar 140 zirgspekiem
nobraukts 22000 - nomainits bagažnieka slēdzis - mainot visām insignijām
Man vienu reizi mainīja, tagad vēl vienu reizi tiks mainīts, kaut kas tur nav izdomāts līdz galam. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Insignia viens no vizuāli labākajiem auto. Cena arī pieņemama priekš vidējās klases. | Offline | | |
arny | | Kopš: 27. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 966
Braucu ar: Insignia
|
22 Feb 2013, 23:20:13 edzulis rakstīja:
Insignia viens no vizuāli labākajiem auto. Cena arī pieņemama priekš vidējās klases.
Nopirku 2011 gada augustā 2 litrīgo dīzeli universāli -nēkāds baigais spridzeklis nav. 50km nobraucot, iedegās "check suspension system" - diezgan konkrētu šoku noķēru. Servisā ilgi meklēja, beigās atrada, kaut kādi štekeri nebija līdz galam sasprausti. Septembrī bja atsaukums par stūres iekārtu, pie 100 km/h viberēja stūre - kaut kādas gumijas mainīja. Pēc tam mainīja bagāžnieka vāka pogu, Nesen izdega pirmā lampiņa - kaut kāda ļoti specifiska - 8Ls letes cena. Nakampirmdien vēlreiz uz servisu - bagāžnieka poga un kaut kas nav riktīgi ar klimatkontroli - nesilda, jātur 26 grādi, lai būtu salonā silts.
Kopumā servisa attieksme ir OK, auto ir labs, esmu par 100% apmierināts. Te iepriekš kāds rakstīja, ka Insignia pie 110 nav stabila - pilnīgi nepiekrītu[ Šo ziņu laboja arny, 22 Feb 2013, 23:34:16 ] | Offline | | |
Sulcs80 | | Kopš: 27. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 216
Braucu ar:
|
22 Feb 2013, 23:32:17 arny rakstīja:
22 Feb 2013, 23:20:13 edzulis rakstīja:
Insignia viens no vizuāli labākajiem auto. Cena arī pieņemama priekš vidējās klases.
Nopirku 2011 gada augustā 2 litrīgo dīzeli universāli -nēkāds baigais spridzeklis nav. 50km nobraucot, iedegās "check suspension system" - diezgan konkrētu šoku noķēru. Servisā ilgi meklēja, beigās atrada, kaut kādi štekeri nebija līdz galam sasprausti. Septembrī bja atsaukums par stūres iekārtu, pie 100 km/h viberēja stūre - kaut kādas gumijas mainīja. Pēc tam mainīja bagāžnieka vāka pogu, Nesen izdega pirmā lampiņa - kaut kāda ļoti specifiska - 8Ls letes cena. Nakampirmdien vēlreiz uz servisu - bagāžnieka poga un kaut kas nav riktīgi ar klimatkontroli - nesilda, jātur 26 grādi, lai būtu salonā silts.
Kopumā servisa attieksme ir OK, auto ir labs, esmu par 100% apmierināts. Te iepriekš kāds rakstīja, ka Insignia pie 110 nav stabila - pilnīgi nepiekrītu
Insignias prezentācijā cenas 2.2 dīzelim bija augstākas par Lexus IS220d (2.2d) cenām. Kaut kādi jokapēteri tie opelisti | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
28 Feb 2013, 08:49:45 Sulcs80 rakstīja:
22 Feb 2013, 23:32:17 arny rakstīja:
22 Feb 2013, 23:20:13 edzulis rakstīja:
Insignia viens no vizuāli labākajiem auto. Cena arī pieņemama priekš vidējās klases.
Nopirku 2011 gada augustā 2 litrīgo dīzeli universāli -nēkāds baigais spridzeklis nav. 50km nobraucot, iedegās "check suspension system" - diezgan konkrētu šoku noķēru. Servisā ilgi meklēja, beigās atrada, kaut kādi štekeri nebija līdz galam sasprausti. Septembrī bja atsaukums par stūres iekārtu, pie 100 km/h viberēja stūre - kaut kādas gumijas mainīja. Pēc tam mainīja bagāžnieka vāka pogu, Nesen izdega pirmā lampiņa - kaut kāda ļoti specifiska - 8Ls letes cena. Nakampirmdien vēlreiz uz servisu - bagāžnieka poga un kaut kas nav riktīgi ar klimatkontroli - nesilda, jātur 26 grādi, lai būtu salonā silts.
Kopumā servisa attieksme ir OK, auto ir labs, esmu par 100% apmierināts. Te iepriekš kāds rakstīja, ka Insignia pie 110 nav stabila - pilnīgi nepiekrītu
Insignias prezentācijā cenas 2.2 dīzelim bija augstākas par Lexus IS220d (2.2d) cenām. Kaut kādi jokapēteri tie opelisti
Tu drošvien neievēroji ka tā bija Sport komplektācija, ar R18 u.t.t.. bet 220d nav nekāds gardums Lexus ar šo modeli iecirta pats sev rokā, cena krīt kā vēl nevienam Lexusam. | Offline | | |
|
rihardsv | | Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1821
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
| Tas Lexus tak ir tik maziņš, ka viņu var uzskatīt kā 2+2 kombināciju. | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
|
18 Feb 2013, 11:35:49 cipargalva rakstīja:
Škoda Yeti, uz doto brīdi 78k km.
1. ~40k km - labā, priekšējā stabilizatora atsaite.
2. ~60k km - kreisā, priekšējā stabilizatora atsaite.
Pievienoju sarakstam:
3. 78k km - pārkrāsotas abas priekšējās durvis.
4. Mainīs labo pusasi, jo parādījusies vibrācija.[ Šo ziņu laboja cipargalva, 06 Mar 2013, 13:57:37 ] | Offline | | |
Madara | | Kopš: 29. Aug 2008
Ziņojumi: 1725
Braucu ar:
|
22 Feb 2013, 20:33:17 uldens1 rakstīja:
22 Feb 2013, 20:30:58 Samurajs rakstīja:
Skaistas motora bildes ar eļļas maiņas intervālu 30 000km:
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=442387
Mainam ik pēc 30 000km/2gadi un motors būs "smuks" kā bildēs...!
nezini jau kada eļļa tur ir lieta iekša un vai longlife nav 100tk
aizej pastāsti permalatā, ka tev ļoti labā eļļa motorā un tu viņu maini ik pēc 25K-30K. he, gan jau tevi arī par blondīni noturēs.. vācietis pirms manīm tā arī bija darījis manliekas - pēc instrukcijas, taga ir kirdik | Offline | | |
martinssh | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
| Jautajusm domaju kads zinaas !!
Ir divi WV golf 5 1,4tsi 2007 gads
abiem ap 90,000km abiem uzsilstot un niknaak to palietojot tukshgaitaa stavot darbojoties grab kaarba vai kaut kas ar to saistiits ieleikot atruma skanja pazuud!! Kas tas ir cik tas maksaa remontaa ?? [ Šo ziņu laboja martinssh, 07 May 2013, 22:10:33 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|