Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: Autošoseja 2012

AutorsZiņojums
PG
05. Oct 2011, 13:54 #221

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

Jā, nākoš 3dien tik būs

[ Šo ziņu laboja PG, 05 Oct 2011, 13:55:13 ]



-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
gjirtinjsh
05. Oct 2011, 21:02 #222

Kopš: 03. Aug 2005

No: Tukums

Ziņojumi: 28

Braucu ar: e28 524td


20 Sep 2011, 07:07:08 geits rakstīja:

19 Sep 2011, 22:49:40 jedimindtricks rakstīja:

19 Sep 2011, 20:14:21 geits rakstīja:
Arī apsveicu Didzi,Kārli,Pēteri un Tevi,Jāni...
Ar šoseju ir ok,bet ar nacionālo...
Tagad esot kājiniekos un domājot ar ko braukt,bet braukt tomēr gribētos ar BMW un ne vēsturisko e-30,pēc pašreizējiem noteikumiem,kuri kautkad 2004.gadā pieņemti,attiecībā uz motoriem,ka vajag 2,0l motoram divus vārstus uz cilindru iznāk .ka ar BMW 2,0 motoru,jaunāku par 1990.gadu nevar braukt...man šķiet,ka tā ir stagnācija un nac. klasei tomēr vajadzētu šo pārskatīt,jo ja gribam jaunus braucējus vajag būt iespējai būvēt ko mūsdienīgāku par 1990,gada modeli...


Bet ar 316i cik noprotu jebkura gada vari piedalīties - tā ka kur problēma?




e-36 316 stokā ir 102 zirgi,e-30 320 ir 129 zirgi un ,,pieticīgajam'' Popes golfam 140,kur tur var ar pēc noteikumiem taisītu 316 konkurēt?


Ja es visu pareizi esmu sapratis, tad V. Vasiļevs brauc ar e36 nac. klasē.



Spriežot pēc 1. brauciema rezultāta m40 / m43 ir konkurētspējīgs, protams, neņemos spriest par meistarību un pieredzi, to lai, par mani, zinošāki spriež.



Piedodiet, ja kļūdos
Offline
meilands
05. Oct 2011, 23:59 #223

Kopš: 07. Jun 2004

Ziņojumi: 89

Braucu ar:


05 Oct 2011, 21:02:05 gjirtinjsh rakstīja:

20 Sep 2011, 07:07:08 geits rakstīja:

19 Sep 2011, 22:49:40 jedimindtricks rakstīja:

19 Sep 2011, 20:14:21 geits rakstīja:
Arī apsveicu Didzi,Kārli,Pēteri un Tevi,Jāni...
Ar šoseju ir ok,bet ar nacionālo...
Tagad esot kājiniekos un domājot ar ko braukt,bet braukt tomēr gribētos ar BMW un ne vēsturisko e-30,pēc pašreizējiem noteikumiem,kuri kautkad 2004.gadā pieņemti,attiecībā uz motoriem,ka vajag 2,0l motoram divus vārstus uz cilindru iznāk .ka ar BMW 2,0 motoru,jaunāku par 1990.gadu nevar braukt...man šķiet,ka tā ir stagnācija un nac. klasei tomēr vajadzētu šo pārskatīt,jo ja gribam jaunus braucējus vajag būt iespējai būvēt ko mūsdienīgāku par 1990,gada modeli...


Bet ar 316i cik noprotu jebkura gada vari piedalīties - tā ka kur problēma?




e-36 316 stokā ir 102 zirgi,e-30 320 ir 129 zirgi un ,,pieticīgajam'' Popes golfam 140,kur tur var ar pēc noteikumiem taisītu 316 konkurēt?


Ja es visu pareizi esmu sapratis, tad V. Vasiļevs brauc ar e36 nac. klasē.



Spriežot pēc 1. brauciema rezultāta m40 / m43 ir konkurētspējīgs, protams, neņemos spriest par meistarību un pieredzi, to lai, par mani, zinošāki spriež.



Piedodiet, ja kļūdos


Pārsvarā visi e-30 brauc ar veco M20 motoru, ar izmanītu ģeometriju. Jauda aptuveni 175-185 zs. Citam drusku mazāk, citam vairāk. Ņūtoni pāri pa 200.
Vasiljeva kungs, brauc ar četrcilindru, 2 litrīgu motoru. Viņa motora parametrus precīzi nezinu.
Popem bija 1840 kubik cm, 143 zs, un 196 nm.

[ Šo ziņu laboja meilands, 06 Oct 2011, 00:01:04 ]

Offline
Karlito
06. Oct 2011, 04:21 #224

Kopš: 21. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: Metro

Ar nepacietību gaidu 2012, lai būtu kā agrāk http://www.youtube.com/watch?v=3cXs3TXDIwA

[ Šo ziņu laboja Karlito, 06 Oct 2011, 04:22:05 ]

Offline
Rakstnieks
06. Oct 2011, 09:45 #225

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar:

Nekas kosmisks tur nav.
Jūs nekad neesat aizdomājušies,ka ne jau dzinēja dinamika tur ir noteicošais?
Offline
Speed3
06. Oct 2011, 09:47 #226

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW

Meilanda kungs drusku pārspīlē par tiem e3o.
Līdz 170zs un 200nm.


-----------------
IHTIS
Offline
Speed3
06. Oct 2011, 09:50 #227

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


06 Oct 2011, 09:49:09 geits rakstīja:

06 Oct 2011, 09:47:24 Speed3 rakstīja:
Meilanda kungs drusku pārspīlē par tiem e3o.
Līdz 170zs un 200nm.



nestāsti ir redzēts stendā ap 190 zs

Nacionālai nevar būt, tas ja kāds negodīgi sabūvējis auto, nedrīkstētu būt par mērauklu.

-----------------
IHTIS
Offline
Speed3
06. Oct 2011, 09:58 #228

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


06 Oct 2011, 09:53:25 geits rakstīja:

06 Oct 2011, 09:50:32 Speed3 rakstīja:

06 Oct 2011, 09:49:09 geits rakstīja:

06 Oct 2011, 09:47:24 Speed3 rakstīja:
Meilanda kungs drusku pārspīlē par tiem e3o.
Līdz 170zs un 200nm.



nestāsti ir redzēts stendā ap 190 zs

Nacionālai nevar būt, tas ja kāds negodīgi sabūvējis auto, nedrīkstētu būt par mērauklu.


tavuprāt 170 zs ir godigi savīlēts?


Jā, manuprāt, tas ir tas, ko iespējams izdabūt no M20 motora sekojot teh.noteikumiem.

-----------------
IHTIS
Offline
GintsK
06. Oct 2011, 10:33 #229

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Geits, a tu notekumus kaut pārlasīji??? Tie atļauj pietiekami, lai būtu interesanti kaut ko pakombinēt, bet notur izmaksas grožos, jo nedrīkst uzstādīt dārgas sacīkstēm ražotas detaļas. Nu, piemēram uz M20 2L var pieskrūvēt 2.5L galvu ar visiem pribambasiem. Vai 2L 16V golfa galvu uzkombinēt 1.6L apakšai, kura savukārt ir sakombinēta no visādām OE detaļām.

Popes motors deva labu handikapu citiem: es ticu, ka šai gadījumā konkurentiem tika uzdāvināti kādi 20zirgi. Motors ta nemaz nebija 2L ! Tai pat laikā ne pirmo reizi pierādās, ka ne motors viens nosaka apļa laiku. Ja tu aizbrauktu ar 200zs ielas auto, varētu rinķot kaut visu dienu, apļa laiks tik un tā nesanāktu labāks kā 140zs Golfiņam...
Offline
Speed3
06. Oct 2011, 11:27 #230

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


06 Oct 2011, 10:02:32 geits rakstīja:

06 Oct 2011, 09:58:15 Speed3 rakstīja:

06 Oct 2011, 09:53:25 geits rakstīja:

06 Oct 2011, 09:50:32 Speed3 rakstīja:

06 Oct 2011, 09:49:09 geits rakstīja:

06 Oct 2011, 09:47:24 Speed3 rakstīja:
Meilanda kungs drusku pārspīlē par tiem e3o.
Līdz 170zs un 200nm.



nestāsti ir redzēts stendā ap 190 zs

Nacionālai nevar būt, tas ja kāds negodīgi sabūvējis auto, nedrīkstētu būt par mērauklu.


tavuprāt 170 zs ir godigi savīlēts?


Jā, manuprāt, tas ir tas, ko iespējams izdabūt no M20 motora sekojot teh.noteikumiem.


manuprāt,sekojot noteikumiem,kur praktiski visam jābūt standartā ,tik daudz nevar dabūt...reku popem tikai 140zs un tur vis esot pēc noteikumiem..

Piedod Aldi, bet tās ir tikai tavas emocijas. Nebūtu adekvāti salīdzināt VW ar BMW, tās ir dažādas a/m un risinājumi.

-----------------
IHTIS
Offline
meilands
06. Oct 2011, 12:21 #231

Kopš: 07. Jun 2004

Ziņojumi: 89

Braucu ar:

Es Aldim( geitsam) varētu atgādināt, kā dažus gadus Timaks, ar Popes rezerves motoru iebrauca 1min un 39 sek. Tas bija vel ar pirelli riepām. Ar Kumho butu 1,37. Tam motoram bija 154 zs.
Tas nozīmē, ka lai veiksmīgi startetu nac.klasē nebūt nevajag mistiskos 180 zs, pietiek ar 150.
Es domāju, ka jauda ir 30%, ritošā+transmisija 20%, un atlikušie 50 % ir pats braucējs.
Offline
Speed3
06. Oct 2011, 17:07 #232

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


06 Oct 2011, 12:21:59 meilands rakstīja:
Es Aldim( geitsam) varētu atgādināt, kā dažus gadus Timaks, ar Popes rezerves motoru iebrauca 1min un 39 sek. Tas bija vel ar pirelli riepām. Ar Kumho butu 1,37. Tam motoram bija 154 zs.
Tas nozīmē, ka lai veiksmīgi startetu nac.klasē nebūt nevajag mistiskos 180 zs, pietiek ar 150.
Es domāju, ka jauda ir 30%, ritošā+transmisija 20%, un atlikušie 50 % ir pats braucējs.

Aptuveni tā.

-----------------
IHTIS
Offline
gjirtinjsh
06. Oct 2011, 20:36 #233

Kopš: 03. Aug 2005

No: Tukums

Ziņojumi: 28

Braucu ar: e28 524td

Vasiljeva kungs, brauc ar četrcilindru, 2 litrīgu motoru.

Vienīgais man zināmais e36 4cil 2.0L motors ir S42B20bet tas nekādīgi neiet kopā ar nacionālās klases nolikumu.

Tīri teorētiski pārvīlēts m 40/43 b16 vai arī esmu palaidis ko garām...


Interesē tāpēc, ka pašam kādu dienu gribētos startēt šosejā, tiesa ap to laiku gan jau būs pienemts lēmums par 24v
Offline
GintsK
07. Oct 2011, 00:21 #234

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


06 Oct 2011, 12:42:14 geits rakstīja:
Šā vai tā,domājot par nacionālās klases nākotmi vajag kautko darīt,lai cilvēki,kuri gribētu sākt braukt nac.klasē nevis ar vw vai opeli vai vēlko bet ar bmw,nebūtu spiesti meklēt pa miskastēm līdz 1990.gadam ražotos auto vai mocītu nabaga 1,6 motoru pret parējo 2,0 motoriem,bet varētu paņemt standarta 320 e-36 vai e-46 un braukt.
Cik ilgi tad brauks ar 2,0 astonvārstu motoriem?
Tāpat viņi drīz izzudīs vēstures mēslainē un ko tad?
Pārstās pastāvēt nacionāla klase?
Vai partaps par vēsturisko?


Piedod, bet M50 "plītiņa" tā pat ir pagātne! Kāpēc dēļ viena motora būtu jāpārvelk svītra visai klasei?
IMHO BMW ražo 16V 1.6L motorus. Gribi būt celmlauzis, ņem 116i un mēģini.

Līdz 2001 BMW ražoja arī 1.9L 8V motoru, kam starta rādītāji jau ir labāki par šī gada čempiona motora starta rādītājiem.
Offline
Vadik
07. Oct 2011, 00:29 #235

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo


Pārsvarā visi e-30 brauc ar veco M20 motoru, ar izmanītu ģeometriju. Jauda aptuveni 175-185 zs. Citam drusku mazāk, citam vairāk. Ņūtoni pāri pa 200.
Vasiljeva kungs, brauc ar četrcilindru, 2 litrīgu motoru. Viņa motora parametrus precīzi nezinu.
Popem bija 1840 kubik cm, 143 zs, un 196 nm.


u menja bilo okolo 155Hp

[ Šo ziņu laboja Vadik, 07 Oct 2011, 00:29:44 ]

Offline
Speed3
07. Oct 2011, 09:58 #236

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


07 Oct 2011, 00:29:19 Vadik rakstīja:

Pārsvarā visi e-30 brauc ar veco M20 motoru, ar izmanītu ģeometriju. Jauda aptuveni 175-185 zs. Citam drusku mazāk, citam vairāk. Ņūtoni pāri pa 200.
Vasiljeva kungs, brauc ar četrcilindru, 2 litrīgu motoru. Viņa motora parametrus precīzi nezinu.
Popem bija 1840 kubik cm, 143 zs, un 196 nm.


u menja bilo okolo 155Hp

un ne tikai...
Protams Vadik ar vienādām a/m bija patīkamāk cīnīties.

-----------------
IHTIS
Offline
gt99
07. Oct 2011, 10:21 #237

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7181

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


06 Oct 2011, 10:33:00 GintsK rakstīja:
Geits, a tu notekumus kaut pārlasīji??? Tie atļauj pietiekami, lai būtu interesanti kaut ko pakombinēt, bet notur izmaksas grožos, jo nedrīkst uzstādīt dārgas sacīkstēm ražotas detaļas. Nu, piemēram uz M20 2L var pieskrūvēt 2.5L galvu ar visiem pribambasiem. Vai 2L 16V golfa galvu uzkombinēt 1.6L apakšai, kura savukārt ir sakombinēta no visādām OE detaļām.


OK, kas notiek, kad vēlos braukt, piemēram, ar Nissan? Kā uzbūvēt konkurētspējīgu motoru?

Izlasot šo dzinēju tapšanas procesu top skaidrs, ka noteikumi rakstīti ir priekš BMW un VW, varbūt Opel. Pārējie var ieskrieties.

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
PG
07. Oct 2011, 10:58 #238

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

gt99, vislabāk ir izlasīt noteikumus un tad spriest

p.s. vel ir arī min svars - rwd 1100kg, fwd 950kg

p.s2. es braucu ar:


Jāmācās tik braukt un būs Un par esošajām prasmēm un zināšanām lielā mērā jāpateicas Speed3

[ Šo ziņu laboja PG, 07 Oct 2011, 11:23:17 ]



-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
Vadik
07. Oct 2011, 11:33 #239

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo


07 Oct 2011, 09:58:59 Speed3 rakstīja:

07 Oct 2011, 00:29:19 Vadik rakstīja:

Pārsvarā visi e-30 brauc ar veco M20 motoru, ar izmanītu ģeometriju. Jauda aptuveni 175-185 zs. Citam drusku mazāk, citam vairāk. Ņūtoni pāri pa 200.
Vasiljeva kungs, brauc ar četrcilindru, 2 litrīgu motoru. Viņa motora parametrus precīzi nezinu.
Popem bija 1840 kubik cm, 143 zs, un 196 nm.


u menja bilo okolo 155Hp

un ne tikai...
Protams Vadik ar vienādām a/m bija patīkamāk cīnīties.


vo vsakom sluchae ja srazupredupredil chem konchitsa eta gonka vooruzenij
delo daze ne tolko v motorax, a vo vsem ostalnom v celom
Offline
GintsK
07. Oct 2011, 12:53 #240

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


07 Oct 2011, 10:21:25 gt99 rakstīja:

06 Oct 2011, 10:33:00 GintsK rakstīja:
Geits, a tu notekumus kaut pārlasīji??? Tie atļauj pietiekami, lai būtu interesanti kaut ko pakombinēt, bet notur izmaksas grožos, jo nedrīkst uzstādīt dārgas sacīkstēm ražotas detaļas. Nu, piemēram uz M20 2L var pieskrūvēt 2.5L galvu ar visiem pribambasiem. Vai 2L 16V golfa galvu uzkombinēt 1.6L apakšai, kura savukārt ir sakombinēta no visādām OE detaļām.


OK, kas notiek, kad vēlos braukt, piemēram, ar Nissan? Kā uzbūvēt konkurētspējīgu motoru?

Izlasot šo dzinēju tapšanas procesu top skaidrs, ka noteikumi rakstīti ir priekš BMW un VW, varbūt Opel. Pārējie var ieskrieties.
Nissanu? Kāpēc ne Kia? Vai MB?
Gan jau ka var uzbūvēt konkurētspējīgu arī Nissanu. Bet neviens to nedarīs. Jo gudri ir būvēt auto, kam ir viegli pieejams plašs klāsts ar kārbām, pāriem, motoriem.

Nissanam bija lielisks Sunny 1.6GTi kaut kur ap 90to gadu. Galva tā pati (līdzīga), kas 1.8L 200sx. Atliek atkal iet celmlauža ceļu, meklēt, kādu kārbu tur pieskrūvēt utt.

Domāju, ka lai kādus noteikumus uzceptu, vienmēr būs kāds vieglais ceļš kā uzbūvēt konkurētspējīgu auto. Un būs n-tie grūtie ceļi, kas prasīs vairāk resursus un negarantēs rezultātu.

Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo