Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Subaru Outback VS Volvo XC70

AutorsZiņojums
Saabpower
01. Sep 2013, 08:52 #221

Kopš: 14. Sep 2008

Ziņojumi: 1804

Braucu ar: Honda Accord

xc70 ir good. viss jau te uzrakstīts. awd protams apkopēs dārgāks par parastu v70, bet nekas astronomisks. protams, ka kopumā xc nav tas lētākais pasaules auto apkopēs, bet kad iestājas ziema, tad kaifs atsver visu.jāskatās ir elektronika, ritošā, kārba, kardāna kustība un lai sasmērēts viss tur kā vajag un awd lai strādā, aizmugures amīši. pārējais ir easy.
p.s. outback awd ir pareizāks.

[ Šo ziņu laboja Saabpower, 01 Sep 2013, 08:52:40 ]

Offline
fujaks
01. Sep 2013, 10:52 #222

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu

Outback dīzelim beidzas kloķvārpsta pēc 100k noskrējiena un tas ir dārgi. Nebūtu pats pieredzējis 2 divus tādus auto, varbūt domātu savādāk, bet čomam uz 120 štukām motors aizgāja pa pipelēm un vēl nebija pagājuši 3 gadi. Īle tikai paraustīja plecus. Motors toreiz lietots nostājās uz 3-4k EUR. Da nu nah. Visādi citādi mašīna kaifs, bet tad tikai benzīns/gāze. Bet šobrīd interesē Volvo tieši dēļ komforta.
Offline
Modjo
01. Sep 2013, 12:39 #223

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Manam comam ir jau otrais subars, kuri abi tika nemti nullites, nav nekadu gemoru. Brauc tapat ka es ar volvo laimigs. Vienam diezgan atri sajugs beidzas otram ritena gultnis. Citu problemu pa lielam nebija.
Offline
Locis
16. Dec 2013, 15:05 #224

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


01 Sep 2013, 10:52:06 fujaks rakstīja:
Outback dīzelim beidzas kloķvārpsta pēc 100k noskrējiena un tas ir dārgi. Nebūtu pats pieredzējis 2 divus tādus auto, varbūt domātu savādāk, bet čomam uz 120 štukām motors aizgāja pa pipelēm un vēl nebija pagājuši 3 gadi. Īle tikai paraustīja plecus. Motors toreiz lietots nostājās uz 3-4k EUR. Da nu nah. Visādi citādi mašīna kaifs, bet tad tikai benzīns/gāze. Bet šobrīd interesē Volvo tieši dēļ komforta.

Es,kad mekleju auto,tad ieveroju,ka Lietuvā subaru dīzeļi lētāki par benzīniem. Likās aizdomīgi,jo tendence ir otrādi.

Sākumā meklēju XC70 D5,nemaz prātā nenāca,ka varētu nopirkt 3,0 Subaru un esmu ļoti priecīgs,ka nenopriku Volvo.

Varbūt man kā tādam fanātam bija aizspriedumi pret ļoti švakro pilnpiedziņas sistēmu(protams Xc70 braucēji aizstāvēs,bet tas nav objektīvi), + tajā kategorijā līdz 6kls nepatrāpijās tāds labs eksemplārs.
Subaru plusi-dinamika,vadāmība(dēļ bokser motora zemā smaguma centra),dzinēju vispār nedzird,lielā lūka un bla,bla.
Ja runā par komfortu,tad par 17'' nemaz nekas mazaks neprasas un tie Xc70 ar ko pabraucu ,manuprāt,vairāk apvainojās uz katru bedri,kā Subaru.
Offline
depo
16. Dec 2013, 15:38 #225

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


01 Sep 2013, 08:52:03 Saabpower rakstīja:
bet kad iestājas ziema, tad kaifs atsver visu.


Sniegs līdz bamperim, optimistiski cerēju, ka kautkur tikšu, naivi Atbrauca XC70, paņēma mani striķī un 8km pa sniegu līdz bamperim, bez liekas piepūles aizvilka līdz izbraucamam ceļam. XC

Offline
NarchiX
16. Dec 2013, 15:57 #226

Kopš: 25. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: SiDrive, Scott Scale 900 RC World Cup, Foil Di2, SUB 10

Outback nav jāstumj:
Offline
Locis
16. Dec 2013, 15:58 #227

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

nu xc90 pat uz grantenes izspolē priekša un tad pieslēdzas aizmugure,kas tur tāds īpašāks xc70 varētu būt? kā diez ir ziemā tad?
Es ar smago audi quattro vispār nejutu,ka vilku ārā no kupeneas,tad jau smagais arī kruta. Taču tādi stāsti,ko kurš ir kur vilcis ir miljoniem,tas neko nemaina.
Offline
termcan
24. Apr 2014, 14:49 #228

Kopš: 22. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: pirkstu pa dēli.

Super-mega dilemma:
vasarā 99% tiek braukts pa asfaltu, bet atlikušajā 1% ietilpst nelīdzens meža ceļš, iespējams ar nelielu dubļu pļeku.
Protams neaizmirstam ziemas parkošanos mikrorajonos
Cenā ap 2000€ kādu lamatu labāk ņemt?
Impreza wagon
Legacy wagon
Sportage
Grand vitara
Terrano II

Tikai NE audi(alerģija)
Offline
Robercz
24. Apr 2014, 14:57 #229

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Es ņemtu pirmās paaudzes outback - izturīgs, viegls, laba caurgājamība, var atrast arī normālu komplektāciju.
Vājā vieta ir rūsa.
Offline
termcan
24. Apr 2014, 22:33 #230

Kopš: 22. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: pirkstu pa dēli.

Pirmo outback? Vai tomēr otro?
A ar ko foris sliktāks par outback?
Offline
GirtzB
24. Apr 2014, 23:52 #231

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

turbo s/ xt foris ir impreza+
ja gribas braukšanai tad fori, ja gribas arī kaut kādu klusumu/komfortu tad otro vai trešo outback

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 24 Apr 2014, 23:52:37 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
termcan
25. Apr 2014, 10:52 #232

Kopš: 22. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: pirkstu pa dēli.

da labi - visiem lētajiem japāņiem tā skaņas izolācija ir nekāda.
tāpat jārauj nost abšivka un jālīmē kkāds slāpētājs
A rūsēt subāri sāk no azimugurējās arkas, pie bampera, vai ir vēl kādas vājās vietas?
Offline
Arturo8
25. Apr 2014, 11:35 #233

Kopš: 14. Mar 2013

Ziņojumi: 62

Braucu ar:


25 Apr 2014, 10:52:53 termcan rakstīja:
da labi - visiem lētajiem japāņiem tā skaņas izolācija ir nekāda.
tāpat jārauj nost abšivka un jālīmē kkāds slāpētājs
A rūsēt subāri sāk no azimugurējās arkas, pie bampera, vai ir vēl kādas vājās vietas?

nav nekādas vainas Outback,nobraukti 120 000, tikai ritošās remonti, gultņi. Patēriņš arī cienīgs.
Offline
maciska
25. Apr 2014, 11:50 #234

Kopš: 27. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 268

Braucu ar: ETV1000 2,5RS un prātu


25 Apr 2014, 10:52:53 termcan rakstīja:
da labi - visiem lētajiem japāņiem tā skaņas izolācija ir nekāda.
tāpat jārauj nost abšivka un jālīmē kkāds slāpētājs
A rūsēt subāri sāk no azimugurējās arkas, pie bampera, vai ir vēl kādas vājās vietas?


Foriem un imprezām vēl viena vājā vieta ir pakaļējā tilta balka, labi rūsē. Jebatorijs viņu nomainīt arī ir labs. Es jau sev rezervei esmu vienu sagatavojis.
Offline
osis78
25. Apr 2014, 12:00 #235

Kopš: 27. Nov 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 506

Braucu ar:

Ja runa iet par Volvo tad liidz 2007 gadam skaties Manualli, jo visiem modeljiem ir probleemas ar Automatisko karbu, protams loterijas kartibaa var arii paveikties, pie kaadiem nobraukumiem karbaas beidz darbiibu gruuti spriest, jo vairaak vai mazaak visas vinas ievestas un spidometri tiiti. Tas ka beidzaas ir fakts, 3 maniem pazinjaam beidzaas, neskatoties uz modeli S80, V70. Man pasham ir V70, un ar karbu problemu nav bijis.
Ja runa iet par Volvo no 2007 uz aughsu pec gadiem, nem automatu un bedu nezinaasi, un ieteicams NE D5 jo tie eed vairaak degvielas, labaakaa izveele D4 (laikam), iet taapat un degvielu teeree mazaak.

Veelreiz ja skaties vecaaku modeli tad nem ar pirmaas paaudzes motoru, vienkarshaki un letaaki remontos, ja nu kas, otraas un treshaas paaudzes motoriem (dizeliem).

Palasi krievu portaalus vienkaarshi infai kas un kaa labaak pie Volvo izveeles, gudru neko daudz neuzzinaasi bet infa ieskatam buus.
Offline
bambinox5
12. May 2014, 11:15 #236

Kopš: 01. Apr 2014

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

kādas atsauksmes Outback par automātisko kārbu? Tāda pati laimes spēle kā Volvo?
Offline
fleix
30. May 2014, 12:20 #237

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8379

Braucu ar: 22

Cik max varētu izmaksāt XC70 automātiskās kārbas maiņa?
2007g.

Un kur to vislabāk darīt ?
Offline
Chainsaw
30. May 2014, 12:32 #238

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

http://www.volvoklubs.lv/e107_plugins/forum/for...ic.php?38250.120
no septītā gada tak bija jābūt "labajai" kārbai
Offline
fleix
30. May 2014, 12:37 #239

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8379

Braucu ar: 22

Esot cirtieni, bet nu galvenais saprast, vai var 1k EUR iekļauties ja nu gadījumā tur viss ir jārestaurē/jāmaina.
edit: kapitalka laikam max. 1.3k EUR

[ Šo ziņu laboja fleix, 30 May 2014, 12:41:06 ]

Offline
Pivot
08. Jul 2014, 12:20 #240

Kopš: 22. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 140

Braucu ar: vī eits

JAutājums zinātājiem.
Vai tā ir taisnība, ka subaru legacy un outback manuālām kārbām, īpaši dīzeļiem, netur sajūgi? Re ko internets raksta Sajūgi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo