Online

Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Automātiskā ātrumkārba

AutorsZiņojums
Ekimons
17. May 2013, 11:34 #221

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

Daudz jau izmalts, bet nav isti laiks meklet...

Iesakat ludzu kadu labu kantori tepat Riigaa.
E53 dizelim karba uzredzeshanos.
Recro NASA - 1000LVL
Pag. gada vel dzirdeju par 600-700, shtuka jau ir kosmoss
Offline
Bartek
17. May 2013, 13:17 #222

Kopš: 08. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: sūdiem, jo pats esmu tāds


17 May 2013, 11:34:11 Ekimons rakstīja:
Daudz jau izmalts, bet nav isti laiks meklet...

Iesakat ludzu kadu labu kantori tepat Riigaa.
E53 dizelim karba uzredzeshanos.
Recro NASA - 1000LVL
Pag. gada vel dzirdeju par 600-700, shtuka jau ir kosmoss

Nu cenas celas,puse rigas kantoru ta pat uz Recro ved taisit,protams ir visadi kaktu meistari,bet ka pie viniem ar garantiju,hvz...
Offline
Mikus188
26. Jun 2013, 11:46 #223

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

Nu redz ir man vājprātīga velme pievienoties 528 E39 automātu klubiņam, rokoties pa interneta plašumiem un meklējot info par kārbas izturību uzdūros šai tēmai, izlasot pirmās divas lapas sāku jau pārdomāt palasot tālāk un vis beidzot nonākot līdz pēdējai lapai man rodas tāda spalvaina aizdoma ka, ne jau tie nabaga tomāti nobeidzas no nobraukuma vai vecuma , bet gan no pašu braucēju nemākulības ... Lai nebūtu jātaisa jaunu tēmu, kas būtu jāņem vērā pērkot BMW 528 E39 Automātu ?... ir bijuši visādi braucamie bet šitāds gan vel ne
Offline
G_R
26. Jun 2013, 12:01 #224

Kopš: 17. Dec 2009

Ziņojumi: 323

Braucu ar: V6TDI e46 ZX6R

Moš kāds ir lietas kursā, kas varētu būt pie vainas. Ķip pati kārba slēdzas perfekti, nekādu rāvienu un tā nav, bet kad braucot atmet gāzi lai ripo savā hodā ik pa brīdim noraustās apgriezieni, nokrīt uz leju un atpakaļ, pārsvarā jūtami ar 5 robu? kas varētu būt par simtomu?
Offline
Tune-L
26. Jun 2013, 12:03 #225

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


17 May 2013, 11:34:11 Ekimons rakstīja:
Daudz jau izmalts, bet nav isti laiks meklet...

Iesakat ludzu kadu labu kantori tepat Riigaa.
E53 dizelim karba uzredzeshanos.
Recro NASA - 1000LVL
Pag. gada vel dzirdeju par 600-700, shtuka jau ir kosmoss


Pie Vitaļika, Ģertrūdes iela 111, Rīga, Latvija, LV-1009(+371) 67288038


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
edzulis
23. Jul 2013, 19:25 #226

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Iespējams stulbs jautājums. Reāli no vienas kārbas pārlikt citā zobratus. Respektīvi no kārbas kurai ir 3.7 final drive ratio ielikt kārbā, kurai ir 3.91. Abām vienāds modelis.
Offline
NOS
05. Feb 2014, 09:03 #227

Kopš: 13. Aug 2006

No: Cēsis

Ziņojumi: 105

Braucu ar: e30 325,e39 528i, vw polo

Sveicināti Kungi!
Varbut kads ir saskāries ar karbas ellam?
Interese tiesi e39 528i tomata ellas limena papildinasana? Cik daudz tur iet ieksa kada jalej?
Uz propkja ir LIFE TIME OIL!
Offline
Tune-L
05. Feb 2014, 09:06 #228

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


05 Feb 2014, 09:03:18 NOS rakstīja:
Sveicināti Kungi!
Varbut kads ir saskāries ar karbas ellam?
Interese tiesi e39 528i tomata ellas limena papildinasana? Cik daudz tur iet ieksa kada jalej?
Uz propkja ir LIFE TIME OIL!


Sāc ar eļļas noplūdes atrašanu!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
JZ
05. Feb 2014, 09:16 #229

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

pieliešanas procedūra ir elementāra, mašīnai/kārbai jābūt siltai, brauc uz pacēlāja, neslāpē, cel augšā, skrūvē ārā korķi no kārbas kartera (to, kas padziļinājumā uz augšu, liela izmēra, 19-22mm, neatceros cik tieši), un ar šprici, kurai uzlikts līks knābis, sāc pildīt iekšā eļļu līdz sāk līt ārā pa to pašu uzpildes caurumu, kad sāk līt, tai pašai darbojošajai mašīnai pietur bremzes un izslēgā visus pārnesumus (paturot katrā dažas sekundes), atkārto šo līdz vairāk eļļu vairs iekšā dabūt nevar, tas arī viss

eļļa - ja iekšā vēl ir oriģinālā sintētika, tad derēs castrol transmax z, bija vēl kaut kādi analogi, bet tā uz sitiena neatceros, pie viena gan ieteiktu noņemt karteri un uzlikt jaunu filtru, veco atgriezt vaļā un papētīt vai nav skaidas vai zobratu drumslas, ja nav, tad viss ok, ja ir, tad var sākt stresot
Offline
Mixxx2005
13. Oct 2015, 10:55 #230

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Sveiki, kas varētu būt - e46 320dA, pirmais pārnesums ir baigā vibrācija un reizēm krustojumos noslāpst?

pirkts pirms nedēļas rumbulā.
Offline
spriditis
13. Oct 2015, 10:57 #231

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad


13 Oct 2015, 10:55:47 Mixxx2005 rakstīja:
Sveiki, kas varētu būt - e46 320dA, pirmais pārnesums ir baigā vibrācija un reizēm krustojumos noslāpst?

pirkts pirms nedēļas rumbulā.


pirms pirksanas pardevejs nelava vest uz diagnostiku?
Offline
AV
13. Oct 2015, 11:11 #232

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


13 Oct 2015, 10:55:47 Mixxx2005 rakstīja:
Sveiki, kas varētu būt - e46 320dA, pirmais pārnesums ir baigā vibrācija un reizēm krustojumos noslāpst?

Beigtam dizela sprauslam medz but lidzigi simptomi.
Offline
spriditis
13. Oct 2015, 11:17 #233

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad


13 Oct 2015, 11:11:00 AV rakstīja:

13 Oct 2015, 10:55:47 Mixxx2005 rakstīja:
Sveiki, kas varētu būt - e46 320dA, pirmais pārnesums ir baigā vibrācija un reizēm krustojumos noslāpst?

Beigtam dizela sprauslam medz but lidzigi simptomi.


Comam bija sita ar pfl e65,pirka rumbula,pec pirksanas uzreiz aizdzina uz diagnostiku,nekadas baigas kludas neradija,iznemtot airbagu un parejas bernu slimibas,pec nedelas motors aizgaja raznosa un noslapa,kad ellas karteris bija tukss.
pec motora izjauksanas,izradijies,ka sprauslas esot pilinajusas,izdedzinajusas virzulos caurumus,del ka motors esot aizgajis raznosa,meistari esot teikusi,ka perekups esot ta sacinijis,lai diagnostika neuzrada neko tadu...
Offline
Kidd
13. Oct 2015, 11:26 #234

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs

Kur varētu "nomest" iestatījumus kārbai? Ja specifiski - tad subaru legacy 2005
Offline
Mixxx2005
13. Oct 2015, 12:49 #235

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.


13 Oct 2015, 11:11:00 AV rakstīja:

13 Oct 2015, 10:55:47 Mixxx2005 rakstīja:
Sveiki, kas varētu būt - e46 320dA, pirmais pārnesums ir baigā vibrācija un reizēm krustojumos noslāpst?

Beigtam dizela sprauslam medz but lidzigi simptomi.



Problēma tikai pirmajā pārnesumā. Neitrālajā nav vibrācijas, pārējos pārnesumos arī nē. Kārba slēdzas bez sitieniem, tikai krustojumos stājoties sāk vibrēt.

Pēc kļūdu nomešanas un test draiva, jaunas kļūdas neizmeta, bet vibrēšana saglabājās.
Offline
MP_ICE
13. Oct 2015, 15:20 #236

Kopš: 03. Jun 2004

Ziņojumi: 133

Braucu ar: Celica 4WD Turbo


13 Oct 2015, 11:26:12 kiddLV rakstīja:
Kur varētu "nomest" iestatījumus kārbai? Ja specifiski - tad subaru legacy 2005


Noņem klemmi, atgriezīsies pie rūpnīcas iestatījumiem. Ja nemaldos viņa adoptējās pie braucēja stila, ja baigi pasportosi - vēlāk mierīgi braucot asi slēgs ātrumus, nobrauksi mierīgi 50 km pielāgosies mierīgajam stilam
Offline
ilmars4998
28. Mar 2016, 19:54 #237

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

Priecīgas visiem.
E39 5hp18 ar ieslēgtu dzinēju nevar izņemt no P. Kad atslēga 1. Pozīcijā kloķis staigā. Kas varēja nogļukot?
Offline
jozhh11
16. Aug 2017, 15:55 #238

Kopš: 17. Jan 2015

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Sveiki.
Nu ir pienācis brīdis ,ka man ir pilnīga nesaprašana.
X5 3.0d 2003.gada ar AT ir laikam galīgi grīztē sagājis.
Pirmkārt , pēc iegādes pamaniju ,ka pil ella no kārbas, ātrumi sāka čakarēties, servisā uzreiz pielēja, pāris dienas bija okay, kamēr gaidiju uz citu servisu, tātad pienāca tā diena,ka mašīna jāved uz servisu, un pēkšņi pazūd atpakaļ gaita (R) un uz neitrāla (N) mašīna brauc uz priekšu, Drive (d) atkal braucot met trans.safe mode kļūdu, tikām līdz servisam , tur itkā neko viņi nepamanina, ielēja eļu nomaainija filtrus visu izdarija. Bet atpakaļ gaitas kā nav tā nav + uz neitrāla viņš skaisti iet uz priekšu tāpat kā uz D ātuma.
Varbūt kāds var pateikt ,kas tur par lietu? Kapēc ? Kā tas varbūt.
Mazliet palasiju te visu, bet līdzīgas kļūdas neatradu.

[ Šo ziņu laboja jozhh11, 16 Aug 2017, 15:59:17 ]

Offline
RSAWorkshop
16. Aug 2017, 15:58 #239

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

zajebis serviss-eļļa tek, bet tikai pielej un neatrada kur tek
ja ātrmi neslēdzas, tad varbūt trose izmukusi
ja nav atpakaļgaita, tad varbūt DG bloks saplīsis vai vēl hvz kas jo kristāla lode saplīsa un kāds auto izzīlēt nevar

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
jozhh11
16. Aug 2017, 16:03 #240

Kopš: 17. Jan 2015

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Es mazliet neskaidri izteicos, bet pavisam daudz būtu jāraksta, centos tādos īsos vilcienos.

Kad pazuda atpakaļ gaita, tad arī uz neitrālā viņš sāka kustēties uz priekšu.
Servisā pateica, ka viss drizāk kapitāls remonts jātaisa vai arī jāpērk cita kārba.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo