Online
Pašreiz BMWPower skatās 235 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kak(t)u servisi
Autors | Ziņojums |
Dzvile
| | Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
10 Apr 2011, 21:24:01 Sancho1 rakstīja:
Gadus 3 atpakalj atpakalj runaajos ar vienu auto tirgotaaju pie Stutgartes - shis no BMW diilera nopircis M5 (kaut kaadu 2003. gadu) un peec tam apkopee pie cita diilera uzzinaaja, ka noskreejiens notiits par 100k km... Tas diileris, no kaa nopirka, atgrieza vinjam visu naudu un atstaaja mashiinu!
Toties Latvijā pa muti vēl atrautos un nosauktu Tevi par lohu visos iespējamos forumos,ja iepīkstētos,ka Tavam auto ir kas tāds samuhļīts.
Redz,nedrīkstot čakarēt "godīgo" Vaņku business.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
b0ne | | Kopš: 20. Dec 2007
Ziņojumi: 2240
Braucu ar: ar to pašu ko nebrauc visi
| ir kāds kas var ieteikt kādu kantori dīzeļa autiņam? vajadzīgs nahrenizēt kvēpu filtru. | Offline | | |
b0ne | | Kopš: 20. Dec 2007
Ziņojumi: 2240
Braucu ar: ar to pašu ko nebrauc visi
|
22 Jul 2011, 20:41:55 Steve rakstīja:
22 Jul 2011, 19:54:20 b0ne rakstīja:
ir kāds kas var ieteikt kādu kantori dīzeļa autiņam? vajadzīgs nahrenizēt kvēpu filtru.
Izlasi topika nosaukumu un izlasi savu jautājumu!
da vnk nezinu kur jautāt, kurā tipikā lai iemetu, bet vajadzīgs kantoris kas ar šitiem ņemas | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| vispar sakuma jauzina vai ta drikst? vismaz katalizatorus jaunakam mashinam pec 2001 gada izlaiduma nevar kroplot atgazes neiziesi! | Offline | | |
b0ne | | Kopš: 20. Dec 2007
Ziņojumi: 2240
Braucu ar: ar to pašu ko nebrauc visi
|
22 Jul 2011, 21:45:52 nagla rakstīja:
vispar sakuma jauzina vai ta drikst? vismaz katalizatorus jaunakam mashinam pec 2001 gada izlaiduma nevar kroplot atgazes neiziesi!
var visu iziet.. ir veidi kā to apiet | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| par dino atslēgām - ir kāds, kas viņas regulē, kalibrē?
es saprotu ka skrūvjspīlēs var mēģināt pats metru garā svirā atsvarus kraut bet nu
[ Šo ziņu laboja Usins, 22 Jul 2011, 22:58:53 ] | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Auto pēc 2001. gada ir jābūt katalizatora bundulim, iekšas var nebūt, tb, izgriež ārā, iemetina trubu/nemetina neko, bunduli ciet un iekšas nodod, var pat nopelnīt Lai neizietu TA uz atgāzēm, jābūt pamatīgam nopistenim vai sēņotājam, tur pat kat nepalīdzēs.
Kvēpu filtru var kāds advancēts čipotājs softiski izņemt, mehāniskas noslēgšanas pamācības atrodamas netā.
Btw, gaismasniekus un lambdas arī var softiski "izņemt", maksā tas apm tikpat, cik jaunas detaļas cena. Nu, BMW pat lētāk [ Šo ziņu laboja Laoshi, 23 Jul 2011, 00:02:38 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Tadam auto saimniekam nevar softiski izslegt opciju "vairoties", vai vispar smadzenes iznjemt?
un bez KAT apskati iziet nevar, jo izpludes gazes neieklaujas normas, nevis fedja apskatas vai ir KAT vieta, vai nee.
Ja es atrastu to pipeli, kas manam auto KAT nahrenizeja (kamer auto bija ieprieksejiem ipasniekiem), es vinjam nieri izgrieztu, lai sanak jauniem KATiem
23 Jul 2011, 00:01:27 Laoshi rakstīja:
Auto pēc 2001. gada ir jābūt katalizatora bundulim, iekšas var nebūt, tb, izgriež ārā, iemetina trubu/nemetina neko, bunduli ciet un iekšas nodod, var pat nopelnīt Lai neizietu TA uz atgāzēm, jābūt pamatīgam nopistenim vai sēņotājam, tur pat kat nepalīdzēs.
Kvēpu filtru var kāds advancēts čipotājs softiski izņemt, mehāniskas noslēgšanas pamācības atrodamas netā.
Btw, gaismasniekus un lambdas arī var softiski "izņemt", maksā tas apm tikpat, cik jaunas detaļas cena. Nu, BMW pat lētāk
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| Pieļaujamās CO robežvērtības brīvgaitas režīmā
Izgatavošanas laiks vai pirmās reģistrācijas datums CO, tilp.%
Līdz 1970.gada 1.janvārim 4,5
No 1970.gada 1.janvāra līdz 1988.gada 1.janvārim 3,5
No 1988.gada 1.janvāra līdz 2001.gada 1.janvārim 3,0
brīvgaitā 0,5
No 2001.gada 1.janvāra līdz 2003.gada
1.janvārim
pie paaugstinātiem motora apgr.
n≥2000 min-1 0,3
brīvgaitā 0,3
Pēc 2003.gada 1.janvāra
pie paaugstinātiem motora
apgr.n≥2000 min-1 0,2
Automobiļiem ar gāzes barošanas iekārtu, kas izgatavoti līdz 2001.gada
1.janvārim 1,5
[ Šo ziņu laboja nagla, 23 Jul 2011, 10:24:25 ] | Offline | | |
b0ne | | Kopš: 20. Dec 2007
Ziņojumi: 2240
Braucu ar: ar to pašu ko nebrauc visi
| Tak zinu jā, viņi to vidu tam kvēpu filtram izkaļ laikam un iemauc kaut ko iekšā, bet ko hz, man nav ne jausmas.. un tad kompja smadzenēm kaut ko izdara ka tas nemet ārā nekādu kļūdu, lai viss būtu čikeniekā.
Pagaidām cenas ir tīri ok. vajadzētu vēl kādu atrast kas to dara un salīdzināt kas un kā to dara. | Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
| VAG auto INC var palīdzēt citiem iekš LV nav dzirdēts ka kāds darītu! | Offline | | |
Ervalds | | Kopš: 26. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 11509
Braucu ar: sliktu piemēru
|
23 Jul 2011, 00:35:04 Driver rakstīja:
Tadam auto saimniekam nevar softiski izslegt opciju "vairoties", vai vispar smadzenes iznjemt?
un bez KAT apskati iziet nevar, jo izpludes gazes neieklaujas normas, nevis fedja apskatas vai ir KAT vieta, vai nee.
Ja es atrastu to pipeli, kas manam auto KAT nahrenizeja (kamer auto bija ieprieksejiem ipasniekiem), es vinjam nieri izgrieztu, lai sanak jauniem KATiem
23 Jul 2011, 00:01:27 Laoshi rakstīja:
Auto pēc 2001. gada ir jābūt katalizatora bundulim, iekšas var nebūt, tb, izgriež ārā, iemetina trubu/nemetina neko, bunduli ciet un iekšas nodod, var pat nopelnīt Lai neizietu TA uz atgāzēm, jābūt pamatīgam nopistenim vai sēņotājam, tur pat kat nepalīdzēs.
Kvēpu filtru var kāds advancēts čipotājs softiski izņemt, mehāniskas noslēgšanas pamācības atrodamas netā.
Btw, gaismasniekus un lambdas arī var softiski "izņemt", maksā tas apm tikpat, cik jaunas detaļas cena. Nu, BMW pat lētāk
Nemīz karstu ielej bio un kkā nebūt izbrauc cauri skatei.. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
24 Jul 2011, 14:35:05 Ervalds rakstīja:
23 Jul 2011, 00:35:04 Driver rakstīja:
Tadam auto saimniekam nevar softiski izslegt opciju "vairoties", vai vispar smadzenes iznjemt?
un bez KAT apskati iziet nevar, jo izpludes gazes neieklaujas normas, nevis fedja apskatas vai ir KAT vieta, vai nee.
Ja es atrastu to pipeli, kas manam auto KAT nahrenizeja (kamer auto bija ieprieksejiem ipasniekiem), es vinjam nieri izgrieztu, lai sanak jauniem KATiem
23 Jul 2011, 00:01:27 Laoshi rakstīja:
Auto pēc 2001. gada ir jābūt katalizatora bundulim, iekšas var nebūt, tb, izgriež ārā, iemetina trubu/nemetina neko, bunduli ciet un iekšas nodod, var pat nopelnīt Lai neizietu TA uz atgāzēm, jābūt pamatīgam nopistenim vai sēņotājam, tur pat kat nepalīdzēs.
Kvēpu filtru var kāds advancēts čipotājs softiski izņemt, mehāniskas noslēgšanas pamācības atrodamas netā.
Btw, gaismasniekus un lambdas arī var softiski "izņemt", maksā tas apm tikpat, cik jaunas detaļas cena. Nu, BMW pat lētāk
Nemīz karstu ielej bio un kkā nebūt izbrauc cauri skatei..
ja nezini, tad labak pakluse
es ari BEZ KAT varu iziet skati bez problemam pec attiecigo gadu CO emisijas normam, pat iespejams ar kadu motora elektronikas defektu.
man to KAT, tur vajag tikai tapec, ka vinjs tur ir paredzets un vinjam tur irjabut
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
24 Jul 2011, 14:38:20 Driver rakstīja:
ja nezini, tad labak pakluse
es ari BEZ KAT varu iziet skati bez problemam pec attiecigo gadu CO emisijas normam, pat iespejams ar kadu motora elektronikas defektu.
man to KAT, tur vajag tikai tapec, ka vinjs tur ir paredzets un vinjam tur irjabut
Ja mūsu degviela būtu tik pat laba kā DE tad arī piekristu, bet ja lej šito žļurgu ko tirgu mūsu bendzīntankos, tad tikai problēmas ar tiem KAT![ Šo ziņu laboja Lauriko, 24 Jul 2011, 14:42:28 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
24 Jul 2011, 14:41:37 Lauriko rakstīja:
24 Jul 2011, 14:38:20 Driver rakstīja:
ja nezini, tad labak pakluse
es ari BEZ KAT varu iziet skati bez problemam pec attiecigo gadu CO emisijas normam, pat iespejams ar kadu motora elektronikas defektu.
man to KAT, tur vajag tikai tapec, ka vinjs tur ir paredzets un vinjam tur irjabut
Ja mūsu degviela būtu tik pat laba kā DE tad arī piekristu, bet ja lej šito žļurgu ko tirgu mūsu bendzīntankos, tad tikai problēmas ar tiem KAT!
baigi divaini - cik esmu nopircis sev auto ar dziviem KATiem (vel krietni vecakus) tad mana lietoshanas laika man nav bijushas problemas.
tik lielaka problema ir atrast labu lietotu auto, nevis pussrotu no zelejnieka.
problema ir vairak attieksme no saimnieka, nevis 98 benzina kvalitate
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
| Ai tāpat mēs runājam un domājam vienu un to pašu tikai citiem vārdiem!
:SPAM OFF: | Offline | | |
|
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
24 Jul 2011, 14:45:00 Driver rakstīja:
24 Jul 2011, 14:41:37 Lauriko rakstīja:
24 Jul 2011, 14:38:20 Driver rakstīja:
ja nezini, tad labak pakluse
es ari BEZ KAT varu iziet skati bez problemam pec attiecigo gadu CO emisijas normam, pat iespejams ar kadu motora elektronikas defektu.
man to KAT, tur vajag tikai tapec, ka vinjs tur ir paredzets un vinjam tur irjabut
Ja mūsu degviela būtu tik pat laba kā DE tad arī piekristu, bet ja lej šito žļurgu ko tirgu mūsu bendzīntankos, tad tikai problēmas ar tiem KAT!
baigi divaini - cik esmu nopircis sev auto ar dziviem KATiem (vel krietni vecakus) tad mana lietoshanas laika man nav bijushas problemas.
tik lielaka problema ir atrast labu lietotu auto, nevis pussrotu no zelejnieka.
problema ir vairak attieksme no saimnieka, nevis 98 benzina kvalitate
Driver, kat jāravē, ja sadrupis vai aizaudzis turbo drotam (poh benz vai dīzelis, atgāzes tāpat var iziet), vnk tāpat to dara servisos Koļa pa nakti Atmo benzīnam var salikt visu izpūtēju rindā no kat ja ir vēlēšanās, nevajag jaudu un mīl dabu | Offline | | |
Jur | | Kopš: 29. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 841
Braucu ar: 407SW
|
22 Jul 2011, 22:58:09 Usins rakstīja:
par dino atslēgām - ir kāds, kas viņas regulē, kalibrē?
es saprotu ka skrūvjspīlēs var mēģināt pats metru garā svirā atsvarus kraut bet nu
http://www.stokker.lv/servisa_piedavajums/[ Šo ziņu laboja Jur, 25 Jul 2011, 08:45:00 ] | Offline | | |
Kristiano | | Kopš: 15. Jan 2009
Ziņojumi: 491
Braucu ar: e91 320d
|
24 Jul 2011, 14:45:00 Driver rakstīja:
24 Jul 2011, 14:41:37 Lauriko rakstīja:
24 Jul 2011, 14:38:20 Driver rakstīja:
ja nezini, tad labak pakluse
es ari BEZ KAT varu iziet skati bez problemam pec attiecigo gadu CO emisijas normam, pat iespejams ar kadu motora elektronikas defektu.
man to KAT, tur vajag tikai tapec, ka vinjs tur ir paredzets un vinjam tur irjabut
Ja mūsu degviela būtu tik pat laba kā DE tad arī piekristu, bet ja lej šito žļurgu ko tirgu mūsu bendzīntankos, tad tikai problēmas ar tiem KAT!
baigi divaini - cik esmu nopircis sev auto ar dziviem KATiem (vel krietni vecakus) tad mana lietoshanas laika man nav bijushas problemas.
tik lielaka problema ir atrast labu lietotu auto, nevis pussrotu no zelejnieka.
problema ir vairak attieksme no saimnieka, nevis 98 benzina kvalitate
Kur tā sāls ar KAT, bez bez CO samazināšanas trubas galā kāpēc esi pret vecu KAT izņemšanu, esmu dzirdējis ka pēc xxx xxx km tas nepilda savu funkciju | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
25 Jul 2011, 10:21:11 Kristiano rakstīja:
24 Jul 2011, 14:45:00 Driver rakstīja:
24 Jul 2011, 14:41:37 Lauriko rakstīja:
24 Jul 2011, 14:38:20 Driver rakstīja:
ja nezini, tad labak pakluse
es ari BEZ KAT varu iziet skati bez problemam pec attiecigo gadu CO emisijas normam, pat iespejams ar kadu motora elektronikas defektu.
man to KAT, tur vajag tikai tapec, ka vinjs tur ir paredzets un vinjam tur irjabut
Ja mūsu degviela būtu tik pat laba kā DE tad arī piekristu, bet ja lej šito žļurgu ko tirgu mūsu bendzīntankos, tad tikai problēmas ar tiem KAT!
baigi divaini - cik esmu nopircis sev auto ar dziviem KATiem (vel krietni vecakus) tad mana lietoshanas laika man nav bijushas problemas.
tik lielaka problema ir atrast labu lietotu auto, nevis pussrotu no zelejnieka.
problema ir vairak attieksme no saimnieka, nevis 98 benzina kvalitate
Kur tā sāls ar KAT, bez bez CO samazināšanas trubas galā kāpēc esi pret vecu KAT izņemšanu, esmu dzirdējis ka pēc xxx xxx km tas nepilda savu funkciju
Tas nekas, ka viņš neveic CO samazināšanu, aiz kat jaunajiem auto ir lambda, kas mēra kat temperatūru (kat jābūt karstam, lai pildītu savu funkciju), ja kat nav vai ir auksts, tad variē ar degmaisījumu, lai uzsilst, bieži patēriņš palielinās. Turklāt atmo benzīnam ir svarīgi noteikts pretspiediens izplūdē, tas turbo auto poh, kaut bez izpūtēja brauc.
Kat, ja labs/tīrs, parasti netiek ņemts ārā, tikai kaktu servisā mēdz izņemt bez saimnieka ziņas, jo iekšas maksā labu naudu. Paši saimnieki izņem kat, ja tas ir sadrupis un sagriezies bundulī vai arī aizaudzēts (sēņotājiem), abos gadījumos būtiski zūd jauda. Jaunu/lietotu original reti liek atpakaļ, jo tas maksā trīsciparu skaitli. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|