Autors | Ziņojums |
kamikadzemk | 02. Jun 2013, 13:54 |
#2192
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Standarta treniņš - īsie riņķi, 1500 pēdu augstumā visual approach, garie riņķi citu reisu dēļ, kuri nāk uz nosēšanos, 2500 pēdu augstums un APP vektorēšana. Parasti treniņā 12 ILS vai šai gadījumā dēļ rekonstrukcijas darbiem VOR/DME.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
ZIGGY | 02. Jun 2013, 13:58 |
#2193
|
|
Kopš: 23. Aug 2008
Ziņojumi: 32
Braucu ar: Type-R
|
02 Jun 2013, 12:49:18 TIINIZ rakstīja:
tiešām šitā normāla štelle? Tur pietrūkst vēl kādi 6-7 riņķi tikai.
Viss kārtībā! Tehniskais reiss "Rigas zona". čaļi trnnējas... pāris nedēļas atpakaļ šitā Baltika Boeing 757 lidinājās! |
Offline | |
|
TIINIZ | 02. Jun 2013, 14:32 |
#2194
|
|
Kopš: 20. Jul 2004
Ziņojumi: 812
Braucu ar:
| Forši, ka zinoši cilvēki uzraksta. Interesanti palasīt tehniskas lietas. Es jau neko, tikai FSX zinu |
Offline | |
|
wheelie | 02. Jun 2013, 17:08 |
#2195
|
|
Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6799
Braucu ar: 1.6
| kapēc lido ar līkumu, piem. CA985
From: Beijing, Capital (PEK)
To: San Francisco, San Francisco (SFO)
dur nevis pāri okeānam bet caur Aļasku
http://www.flightradar24.com/
----------------- 8) |
Offline | |
|
meidei | 02. Jun 2013, 17:18 |
#2196
|
|
Kopš: 12. Oct 2006
Ziņojumi: 17612
Braucu ar: 3er
| Tāpēc, ka dzīvē tas ir pa taisno. Karte, kuru Tu skaties ekrānā ir plakana, un īsti neatbilst īstenībai, kā tas viss ir dzīvē uz mūsu planētas. Tādus ceļus, ar lieliem attālumiem, vai nu zīmē pēc citām kartēm(kā globuss), bet tas jau sen ir oldskūl,koordinātes pēc kādām jālido vai jāpeld ar kuģi aprēķina pēc formulām un aizīīīt!
Un uznesot tās uz plakanajām kartēm izskatās, ka lido ar līkumu
[ Šo ziņu laboja meidei, 02 Jun 2013, 17:24:25 ] |
Offline | |
|
meidei | 02. Jun 2013, 17:26 |
#2197
|
|
Kopš: 12. Oct 2006
Ziņojumi: 17612
Braucu ar: 3er
| Ja interesē vairāk vari palasīt, šeit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Great_circle
http://geography.about.com/gi/o.htm?zi=1/XJ&...monic_projection
http://geography.about.com/od/understandmaps/a/greatcircle.htm
Vai arī, ko citu pēc great circle |
Offline | |
|
wheelie | 02. Jun 2013, 17:43 |
#2198
|
|
Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6799
Braucu ar: 1.6
|
----------------- 8) |
Offline | |
|
henis | 06. Jun 2013, 16:21 |
#2199
|
|
Kopš: 23. Dec 2005
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: V70
| Daudz interesantu video
PilotsEye.tv[ Šo ziņu laboja henis, 06 Jun 2013, 17:46:54 ] |
Offline | |
|
|
henis | 10. Jun 2013, 12:16 |
#2200
|
|
Kopš: 23. Dec 2005
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: V70
| Wizzair Romā
Spied "Play", lai skatītos video! [ Šo ziņu laboja henis, 10 Jun 2013, 12:19:59 ] |
Offline | |
|
kamikadzemk | 11. Jun 2013, 13:37 |
#2201
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Vēja brāzmas. Kā arī Tu jau nezini vai nosēšanos veic kapteinis vai viņa palīgs Piloti arī ir tikai cilvēki un nav iespējams veikt katru nosēšanos kā pēc grāmatas.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
labaiss | 11. Jun 2013, 16:52 |
#2202
|
|
Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
02 Jun 2013, 17:08:15 wheelie rakstīja:
kapēc lido ar līkumu, piem. CA985
From: Beijing, Capital (PEK)
To: San Francisco, San Francisco (SFO)
dur nevis pāri okeānam bet caur Aļasku
http://www.flightradar24.com/
Pačeko Merkatora kartes (mercator projection) |
Offline | |
|
shmurger | 11. Jun 2013, 17:21 |
#2203
|
|
Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
11 Jun 2013, 13:30:47 bertons rakstīja:
kaads cheko cik labi vai slikti piloti seedina ljopenes
reiz BT burtiski nometa nevis noseedinaaja bombardieru un pilots izskatiijaas ljoti tramiigs peec tam skraidot apkaart ljopenei
pagaajushonedeelj LH A319 itkaa ljoti smuki seedaas @EDDF, bet uzreiz peec pieskaarshanaas zemei paceelaas veelreiz kaadu ~3-5 metru augstumaa
kādu laiku atpakaļ sanāca ļoti bieži lidot uz/no kopenhāgenu ar BT , tur tie bombardieri agrajos reisos. katru reizi tas mazais sūds tika nomests, nevis nosēdināts, beigās samierinājos, ka tā tāda konstrukcijas īpatnība varbūt |
Offline | |
|
arizah | 11. Jun 2013, 17:27 |
#2204
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
11 Jun 2013, 16:52:20 labaiss rakstīja:
Pačeko Merkatora kartes (mercator projection)
šitas zajebis ieteikums
it sevisķi ņemot vērā, ka meidei postā viss vienkārši uz 3 pirkstiem parādīts
vispār jau labāk ir pačekot Lamberta konisko, tas tā, ja plātamies, cik kurš grāmatiņu lasījis |
Offline | |
|
Erx | 11. Jun 2013, 18:06 |
#2205
|
|
Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
| Šitas varētu būt interesanti |
Offline | |
|
Onufrijs | 11. Jun 2013, 21:43 |
#2206
|
|
Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
11 Jun 2013, 21:15:15 bertons rakstīja:
Abos gadiijumos bija ideaali laikapstaaklji un man izskatiijaas peec rupjas pilota kljuudas
Es kaadreiz ar teicu ka BT piloti galiigi nerubii ljopenes seedinaat, jo piemeeram SK vai LH to dara daudz labaak. Bet veelaak paspeeleejoties ar xplane un xgs pluginu konstateeju, ka dazhaadas ljopenes planee virs skrejcela dazhaadi. Piemeeram B747 ir daudz vieglaak maigaak noseedinaat neka B777. Un kaareiz BT lido ar fakeriem/bombardieriem/B737, bet SK regularajos reisis kuros lidoju ar MD-80, LH - A319/320/321.
Par vienotas Eiropas gaisa zonu un 42 liekiem kilometriem runaajot, nez kaa tas ies rokaa ar BT projektu iesipt kapeicinju samazinot approach garumu un iet lejaa viscaur taisnaa liinijaa pa diognaali nevis trepi
Tā arī nesapratu, par ko ir runa ...... |
Offline | |
|
RVR | 11. Jun 2013, 21:45 |
#2207
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
|
11 Jun 2013, 21:43:49 Onufrijs rakstīja:
11 Jun 2013, 21:15:15 bertons rakstīja:
Abos gadiijumos bija ideaali laikapstaaklji un man izskatiijaas peec rupjas pilota kljuudas
Es kaadreiz ar teicu ka BT piloti galiigi nerubii ljopenes seedinaat, jo piemeeram SK vai LH to dara daudz labaak. Bet veelaak paspeeleejoties ar xplane un xgs pluginu konstateeju, ka dazhaadas ljopenes planee virs skrejcela dazhaadi. Piemeeram B747 ir daudz vieglaak maigaak noseedinaat neka B777. Un kaareiz BT lido ar fakeriem/bombardieriem/B737, bet SK regularajos reisis kuros lidoju ar MD-80, LH - A319/320/321.
Par vienotas Eiropas gaisa zonu un 42 liekiem kilometriem runaajot, nez kaa tas ies rokaa ar BT projektu iesipt kapeicinju samazinot approach garumu un iet lejaa viscaur taisnaa liinijaa pa diognaali nevis trepi
Tā arī nesapratu, par ko ir runa ......
Pēdējo rindkopu nevajag ņemt vērā šajā kontekstā, tas ir par citu tēmu |
Offline | |
|
|
Onufrijs | 11. Jun 2013, 21:46 |
#2208
|
|
Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
11 Jun 2013, 21:45:53 91 rakstīja:
11 Jun 2013, 21:43:49 Onufrijs rakstīja:
11 Jun 2013, 21:15:15 bertons rakstīja:
Abos gadiijumos bija ideaali laikapstaaklji un man izskatiijaas peec rupjas pilota kljuudas
Es kaadreiz ar teicu ka BT piloti galiigi nerubii ljopenes seedinaat, jo piemeeram SK vai LH to dara daudz labaak. Bet veelaak paspeeleejoties ar xplane un xgs pluginu konstateeju, ka dazhaadas ljopenes planee virs skrejcela dazhaadi. Piemeeram B747 ir daudz vieglaak maigaak noseedinaat neka B777. Un kaareiz BT lido ar fakeriem/bombardieriem/B737, bet SK regularajos reisis kuros lidoju ar MD-80, LH - A319/320/321.
Par vienotas Eiropas gaisa zonu un 42 liekiem kilometriem runaajot, nez kaa tas ies rokaa ar BT projektu iesipt kapeicinju samazinot approach garumu un iet lejaa viscaur taisnaa liinijaa pa diognaali nevis trepi
Tā arī nesapratu, par ko ir runa ......
Pēdējo rindkopu nevajag ņemt vērā šajā kontekstā, tas ir par citu tēmu
OK, visiem ir viss slikti .... |
Offline | |
|
hronists | 12. Jun 2013, 13:30 |
#2209
|
|
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
11 Jun 2013, 21:43:49 Onufrijs rakstīja:
11 Jun 2013, 21:15:15 bertons rakstīja:
Abos gadiijumos bija ideaali laikapstaaklji un man izskatiijaas peec rupjas pilota kljuudas
Es kaadreiz ar teicu ka BT piloti galiigi nerubii ljopenes seedinaat, jo piemeeram SK vai LH to dara daudz labaak. Bet veelaak paspeeleejoties ar xplane un xgs pluginu konstateeju, ka dazhaadas ljopenes planee virs skrejcela dazhaadi. Piemeeram B747 ir daudz vieglaak maigaak noseedinaat neka B777. Un kaareiz BT lido ar fakeriem/bombardieriem/B737, bet SK regularajos reisis kuros lidoju ar MD-80, LH - A319/320/321.
Par vienotas Eiropas gaisa zonu un 42 liekiem kilometriem runaajot, nez kaa tas ies rokaa ar BT projektu iesipt kapeicinju samazinot approach garumu un iet lejaa viscaur taisnaa liinijaa pa diognaali nevis trepi
Tā arī nesapratu, par ko ir runa ......
bertons, samācījies uz xplane nosēdinās boeing |
Offline | |
|
shmurger | 12. Jun 2013, 13:31 |
#2210
|
|
Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
12 Jun 2013, 12:48:11 bertons rakstīja:
Kaa tas streiks Riigaa iisti izpauzhas Skatos WZZ88H tuvojas Riigai un ATC ar vinjiem sarunaajas
gadījumā francūži nestreiko? nekas nav dzirdēts par rīgu. |
Offline | |
|
Onufrijs | 12. Jun 2013, 13:35 |
#2211
|
|
Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
12 Jun 2013, 13:31:21 shmurger rakstīja:
12 Jun 2013, 12:48:11 bertons rakstīja:
Kaa tas streiks Riigaa iisti izpauzhas Skatos WZZ88H tuvojas Riigai un ATC ar vinjiem sarunaajas
gadījumā francūži nestreiko? nekas nav dzirdēts par rīgu.
Streiko, streiko.
Vispār lidot tranzītā caur Franciju + vēl ar Air France iz tū deindžerous |
Offline | |
|