Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
kamikadzemk
02. Jun 2013, 13:54 #2192

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Standarta treniņš - īsie riņķi, 1500 pēdu augstumā visual approach, garie riņķi citu reisu dēļ, kuri nāk uz nosēšanos, 2500 pēdu augstums un APP vektorēšana. Parasti treniņā 12 ILS vai šai gadījumā dēļ rekonstrukcijas darbiem VOR/DME.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
ZIGGY
02. Jun 2013, 13:58 #2193

Kopš: 23. Aug 2008

Ziņojumi: 32

Braucu ar: Type-R


02 Jun 2013, 12:49:18 TIINIZ rakstīja:
tiešām šitā normāla štelle? Tur pietrūkst vēl kādi 6-7 riņķi tikai.




Viss kārtībā! Tehniskais reiss "Rigas zona". čaļi trnnējas... pāris nedēļas atpakaļ šitā Baltika Boeing 757 lidinājās!
Offline
TIINIZ
02. Jun 2013, 14:32 #2194

Kopš: 20. Jul 2004

Ziņojumi: 812

Braucu ar:

Forši, ka zinoši cilvēki uzraksta. Interesanti palasīt tehniskas lietas. Es jau neko, tikai FSX zinu
Offline
wheelie
02. Jun 2013, 17:08 #2195

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6

kapēc lido ar līkumu, piem. CA985

From: Beijing, Capital (PEK)
To: San Francisco, San Francisco (SFO)

dur nevis pāri okeānam bet caur Aļasku
http://www.flightradar24.com/

-----------------
8)
Offline
meidei
02. Jun 2013, 17:18 #2196

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

Tāpēc, ka dzīvē tas ir pa taisno. Karte, kuru Tu skaties ekrānā ir plakana, un īsti neatbilst īstenībai, kā tas viss ir dzīvē uz mūsu planētas. Tādus ceļus, ar lieliem attālumiem, vai nu zīmē pēc citām kartēm(kā globuss), bet tas jau sen ir oldskūl,koordinātes pēc kādām jālido vai jāpeld ar kuģi aprēķina pēc formulām un aizīīīt!
Un uznesot tās uz plakanajām kartēm izskatās, ka lido ar līkumu





[ Šo ziņu laboja meidei, 02 Jun 2013, 17:24:25 ]

Offline
meidei
02. Jun 2013, 17:26 #2197

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

Ja interesē vairāk vari palasīt, šeit:

http://en.wikipedia.org/wiki/Great_circle

http://geography.about.com/gi/o.htm?zi=1/XJ&...monic_projection

http://geography.about.com/od/understandmaps/a/greatcircle.htm

Vai arī, ko citu pēc great circle
Offline
wheelie
02. Jun 2013, 17:43 #2198

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6



-----------------
8)
Offline
henis
06. Jun 2013, 16:21 #2199

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Daudz interesantu video


PilotsEye.tv

[ Šo ziņu laboja henis, 06 Jun 2013, 17:46:54 ]

Offline
henis
10. Jun 2013, 12:16 #2200

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Wizzair Romā

Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja henis, 10 Jun 2013, 12:19:59 ]

Offline
kamikadzemk
11. Jun 2013, 13:37 #2201

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Vēja brāzmas. Kā arī Tu jau nezini vai nosēšanos veic kapteinis vai viņa palīgs Piloti arī ir tikai cilvēki un nav iespējams veikt katru nosēšanos kā pēc grāmatas.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
labaiss
11. Jun 2013, 16:52 #2202

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


02 Jun 2013, 17:08:15 wheelie rakstīja:
kapēc lido ar līkumu, piem. CA985

From: Beijing, Capital (PEK)
To: San Francisco, San Francisco (SFO)

dur nevis pāri okeānam bet caur Aļasku
http://www.flightradar24.com/

Pačeko Merkatora kartes (mercator projection)
Offline
shmurger
11. Jun 2013, 17:21 #2203

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


11 Jun 2013, 13:30:47 bertons rakstīja:
kaads cheko cik labi vai slikti piloti seedina ljopenes

reiz BT burtiski nometa nevis noseedinaaja bombardieru un pilots izskatiijaas ljoti tramiigs peec tam skraidot apkaart ljopenei

pagaajushonedeelj LH A319 itkaa ljoti smuki seedaas @EDDF, bet uzreiz peec pieskaarshanaas zemei paceelaas veelreiz kaadu ~3-5 metru augstumaa
kādu laiku atpakaļ sanāca ļoti bieži lidot uz/no kopenhāgenu ar BT , tur tie bombardieri agrajos reisos. katru reizi tas mazais sūds tika nomests, nevis nosēdināts, beigās samierinājos, ka tā tāda konstrukcijas īpatnība varbūt
Offline
arizah
11. Jun 2013, 17:27 #2204

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


11 Jun 2013, 16:52:20 labaiss rakstīja:
Pačeko Merkatora kartes (mercator projection)


šitas zajebis ieteikums
it sevisķi ņemot vērā, ka meidei postā viss vienkārši uz 3 pirkstiem parādīts

vispār jau labāk ir pačekot Lamberta konisko, tas tā, ja plātamies, cik kurš grāmatiņu lasījis
Offline
Erx
11. Jun 2013, 18:06 #2205

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B

Šitas varētu būt interesanti
Offline
Onufrijs
11. Jun 2013, 21:43 #2206

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


11 Jun 2013, 21:15:15 bertons rakstīja:
Abos gadiijumos bija ideaali laikapstaaklji un man izskatiijaas peec rupjas pilota kljuudas

Es kaadreiz ar teicu ka BT piloti galiigi nerubii ljopenes seedinaat, jo piemeeram SK vai LH to dara daudz labaak. Bet veelaak paspeeleejoties ar xplane un xgs pluginu konstateeju, ka dazhaadas ljopenes planee virs skrejcela dazhaadi. Piemeeram B747 ir daudz vieglaak maigaak noseedinaat neka B777. Un kaareiz BT lido ar fakeriem/bombardieriem/B737, bet SK regularajos reisis kuros lidoju ar MD-80, LH - A319/320/321.

Par vienotas Eiropas gaisa zonu un 42 liekiem kilometriem runaajot, nez kaa tas ies rokaa ar BT projektu iesipt kapeicinju samazinot approach garumu un iet lejaa viscaur taisnaa liinijaa pa diognaali nevis trepi

Tā arī nesapratu, par ko ir runa ......
Offline
RVR
11. Jun 2013, 21:45 #2207

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


11 Jun 2013, 21:43:49 Onufrijs rakstīja:

11 Jun 2013, 21:15:15 bertons rakstīja:
Abos gadiijumos bija ideaali laikapstaaklji un man izskatiijaas peec rupjas pilota kljuudas

Es kaadreiz ar teicu ka BT piloti galiigi nerubii ljopenes seedinaat, jo piemeeram SK vai LH to dara daudz labaak. Bet veelaak paspeeleejoties ar xplane un xgs pluginu konstateeju, ka dazhaadas ljopenes planee virs skrejcela dazhaadi. Piemeeram B747 ir daudz vieglaak maigaak noseedinaat neka B777. Un kaareiz BT lido ar fakeriem/bombardieriem/B737, bet SK regularajos reisis kuros lidoju ar MD-80, LH - A319/320/321.

Par vienotas Eiropas gaisa zonu un 42 liekiem kilometriem runaajot, nez kaa tas ies rokaa ar BT projektu iesipt kapeicinju samazinot approach garumu un iet lejaa viscaur taisnaa liinijaa pa diognaali nevis trepi

Tā arī nesapratu, par ko ir runa ......


Pēdējo rindkopu nevajag ņemt vērā šajā kontekstā, tas ir par citu tēmu
Offline
Onufrijs
11. Jun 2013, 21:46 #2208

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


11 Jun 2013, 21:45:53 91 rakstīja:

11 Jun 2013, 21:43:49 Onufrijs rakstīja:

11 Jun 2013, 21:15:15 bertons rakstīja:
Abos gadiijumos bija ideaali laikapstaaklji un man izskatiijaas peec rupjas pilota kljuudas

Es kaadreiz ar teicu ka BT piloti galiigi nerubii ljopenes seedinaat, jo piemeeram SK vai LH to dara daudz labaak. Bet veelaak paspeeleejoties ar xplane un xgs pluginu konstateeju, ka dazhaadas ljopenes planee virs skrejcela dazhaadi. Piemeeram B747 ir daudz vieglaak maigaak noseedinaat neka B777. Un kaareiz BT lido ar fakeriem/bombardieriem/B737, bet SK regularajos reisis kuros lidoju ar MD-80, LH - A319/320/321.

Par vienotas Eiropas gaisa zonu un 42 liekiem kilometriem runaajot, nez kaa tas ies rokaa ar BT projektu iesipt kapeicinju samazinot approach garumu un iet lejaa viscaur taisnaa liinijaa pa diognaali nevis trepi

Tā arī nesapratu, par ko ir runa ......


Pēdējo rindkopu nevajag ņemt vērā šajā kontekstā, tas ir par citu tēmu

OK, visiem ir viss slikti ....
Offline
hronists
12. Jun 2013, 13:30 #2209

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


11 Jun 2013, 21:43:49 Onufrijs rakstīja:

11 Jun 2013, 21:15:15 bertons rakstīja:
Abos gadiijumos bija ideaali laikapstaaklji un man izskatiijaas peec rupjas pilota kljuudas

Es kaadreiz ar teicu ka BT piloti galiigi nerubii ljopenes seedinaat, jo piemeeram SK vai LH to dara daudz labaak. Bet veelaak paspeeleejoties ar xplane un xgs pluginu konstateeju, ka dazhaadas ljopenes planee virs skrejcela dazhaadi. Piemeeram B747 ir daudz vieglaak maigaak noseedinaat neka B777. Un kaareiz BT lido ar fakeriem/bombardieriem/B737, bet SK regularajos reisis kuros lidoju ar MD-80, LH - A319/320/321.

Par vienotas Eiropas gaisa zonu un 42 liekiem kilometriem runaajot, nez kaa tas ies rokaa ar BT projektu iesipt kapeicinju samazinot approach garumu un iet lejaa viscaur taisnaa liinijaa pa diognaali nevis trepi

Tā arī nesapratu, par ko ir runa ......


bertons, samācījies uz xplane nosēdinās boeing
Offline
shmurger
12. Jun 2013, 13:31 #2210

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


12 Jun 2013, 12:48:11 bertons rakstīja:
Kaa tas streiks Riigaa iisti izpauzhas Skatos WZZ88H tuvojas Riigai un ATC ar vinjiem sarunaajas
gadījumā francūži nestreiko? nekas nav dzirdēts par rīgu.
Offline
Onufrijs
12. Jun 2013, 13:35 #2211

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


12 Jun 2013, 13:31:21 shmurger rakstīja:

12 Jun 2013, 12:48:11 bertons rakstīja:
Kaa tas streiks Riigaa iisti izpauzhas Skatos WZZ88H tuvojas Riigai un ATC ar vinjiem sarunaajas
gadījumā francūži nestreiko? nekas nav dzirdēts par rīgu.

Streiko, streiko.
Vispār lidot tranzītā caur Franciju + vēl ar Air France iz tū deindžerous
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo