Autors | Ziņojums |
Anc1rejs | 01. Apr 2015, 00:17 |
#2181
|
|
Kopš: 07. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 348
Braucu ar: e28
|
31 Mar 2015, 22:45:57 Redliner rakstīja:
31 Mar 2015, 21:55:30 Anc1rejs rakstīja:
31 Mar 2015, 21:42:37 edzulis rakstīja:
brauc ar naļiku, internetu nemāku
p.s riebjas padumjo laiku feikā klasika riebjas visi žiguļi, zazi, zili, čaikas n shit...
+100 pat ja žigulis normāli izskatās, tad iekāpjot un sākot braukt uzreiz parādās vēlme nopirkt e-talonu uz gadu
Muļķības Tu te esi sarakstijis, krievu tehnika ir jāciena. Krievu tehnika ļoti labi noder lai saprastu, ka tavs esošais dzelzis nemaz nav tik slikts (ar dažiem izņemumiem). Brauc Tu ar savu dzelzi un tev sāk šķist, ka vairs neiet kā nākas, bremzes arī palikušas švakas, stūre neklausa utt. Pabraukā paris dienas ar kadu no žigulīšiem, karburātors, nemators, trumuļu bremzes utt. un tad pārsēžoties savā dzelzī Tu apzinies cik labi viņš tev vadās, bremzē, logus tīra utt.
no tevis rakstītā var secināt ka krievu tehnika ir (salīdzinoši) sū*s. Līdz ar to kas tur būtu jāciena? Ka uz konvejera nevar taisīt detaļas ar pietiekamu kvalitāti un precizitāti? man nekas nebūtu pret to, ka tehnoloģijas būtu novecojušas utt., bet nu kvalitāte liek raudāt (it sevišķi jaunakiem visādiem VAZ'iem, kur uz pirmā acs uzmetiena var saskatīt 10 dažāda izmēra (no 3mm līdz 1 cm) spraugas starp durvīm un statnēm) |
Offline | |
|
wheelie | 01. Apr 2015, 00:18 |
#2182
|
|
Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6799
Braucu ar: 1.6
| vai ta Eva nebija LT kādā privātā kolekcijā?
----------------- 8) |
Offline | |
|
mats | 01. Apr 2015, 08:45 |
#2183
|
|
Kopš: 21. Mar 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 896
Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli
| Na jums klasika ar LPG
Links |
Offline | |
|
HaL | 01. Apr 2015, 09:39 |
#2184
|
|
Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
| http://www.hemmings.com/classifieds/cars-for-sa...aley/3000-mk-iii
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
|
Offline | |
|
PASSATizhi | 01. Apr 2015, 10:41 |
#2185
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
01 Apr 2015, 08:45:58 mats rakstīja:
Na jums klasika ar LPG
Links
uz lauku tuningu |
Offline | |
|
tolx | 01. Apr 2015, 10:56 |
#2186
|
|
Kopš: 18. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 552
Braucu ar: mežinieku ar ventilatoru
| na jums klasiķis: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/land-ro...rover/ffnxn.html
Vēl ceļamā stāvoklī, bet pametināt vajadzēs. |
Offline | |
|
Agritis | 02. Apr 2015, 08:26 |
#2187
|
|
Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
| Links
Kādam klasiku kolekcija tur neglabājās? |
Offline | |
|
artis83 | 02. Apr 2015, 23:55 |
#2188
|
|
Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| man liekas tē kāds teica ka alfas nav klasikas vismaz sjī ir..1500 eksemplāri
http://fa-automobile.com/liste-par-modele.php?id=2&model=209 |
Offline | |
|
|
artis83 | 03. Apr 2015, 00:07 |
#2189
|
|
Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| sorie, ieskrējos; bet sjito modeli pat lielie auto pazinēji neatmiinētu, man domāt
http://fa-automobile.com/detail-vente.php?car-f...d=62&v=1285# |
Offline | |
|
funkyasshit | 03. Apr 2015, 00:11 |
#2190
|
|
Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Kāds man var izskaidrot, kāpēc e32 ar V12 iekš DE cenās ir līdzvērtīgs vai pat lētāks kā ar B35? Bez maz vai pakaļ viņus met. |
Offline | |
|
edzhaans | 03. Apr 2015, 00:21 |
#2191
|
|
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| V12! Gudrākie zinās, bet tur laikam ar motoru var sanākt dārgs remonts, B35 vienkāršāks.
Tipa no sērijas 6 podi iet, otra puse neiet, jo tur cik saprotu, katrai bankai savs vadības bloks |
Offline | |
|
funkyasshit | 03. Apr 2015, 00:26 |
#2192
|
|
Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Tie ir reāli divi M20 zem haubes. Vienīgie argumenti, kurus varēju atrast - divi vadības bloki, daudz sveču/svečvadu, kas ir dārgi pie apkopes, kā arī MAF ir jāmaina 2 uzreiz.
Šaubos vai uzturēšanā stipri dārgāks par M62, bet jāgaida ekspertu atzinums.
Esot taisīts kā low maintenance engine. Realitātē nezinu kā ir. Protams, pats smeķis, ka ne pis vietas nav, kur strādāt pie motora. [ Šo ziņu laboja funkyasshit, 03 Apr 2015, 00:27:07 ] |
Offline | |
|
Lafter | 03. Apr 2015, 00:28 |
#2193
|
|
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
03 Apr 2015, 00:26:07 funkyasshit rakstīja:
Tie ir reāli divi M20 zem haubes. Vienīgie argumenti, kurus varēju atrast - divi vadības bloki, daudz sveču/svečvadu, kas ir dārgi pie apkopes, kā arī MAF ir jāmaina 2 uzreiz.
Šaubos vai uzturēšanā stipri dārgāks par M62, bet jāgaida ekspertu atzinums.
Esot taisīts kā low maintenance engine. Realitātē nezinu kā ir. Protams, pats smeķis, ka ne pis vietas nav, kur strādāt pie motora.
nikasila pārklājums ir pats smeķis
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
DKristaps | 03. Apr 2015, 00:28 |
#2194
|
|
Kopš: 04. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2933
Braucu ar: Kājām
| Tie V12 iekš e32 ir sūdi |
Offline | |
|
funkyasshit | 03. Apr 2015, 00:31 |
#2195
|
|
Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Nikasils? Esi pārliecināts?
Kādi argumenti, ka viņš ir kaka? |
Offline | |
|
DKristaps | 03. Apr 2015, 00:35 |
#2196
|
|
Kopš: 04. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2933
Braucu ar: Kājām
|
03 Apr 2015, 00:31:56 funkyasshit rakstīja:
Nikasils? Esi pārliecināts?
Kādi argumenti, ka viņš ir kaka?
nepartraukti kkas birst nost (neizdevies dzinejs) , vajag kramet ieksa no e38 v12 |
Offline | |
|
|
Lafter | 03. Apr 2015, 00:36 |
#2197
|
|
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
03 Apr 2015, 00:31:56 funkyasshit rakstīja:
Nikasils? Esi pārliecināts?
Kādi argumenti, ka viņš ir kaka?
Tādi, ka viņs izdilst. Pašam dzinējam nav ne vainas/ tik cik jebučijs nikasils. Variants no nākamā modeļa V12 bloku ielikt.Pārējais tiesi tikpat gļukains, kā nākamie v12+standarta elektrogļuki
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
Lafter | 03. Apr 2015, 00:38 |
#2198
|
|
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
03 Apr 2015, 00:35:56 DKristaps rakstīja:
03 Apr 2015, 00:31:56 funkyasshit rakstīja:
Nikasils? Esi pārliecināts?
Kādi argumenti, ka viņš ir kaka?
nepartraukti kkas birst nost (neizdevies dzinejs) , vajag kramet ieksa no e38 v12
Un kas tam ar galvām Vajag iemaukt bloku no e38 v12 un būs ahujenna [ Šo ziņu laboja Lafter, 03 Apr 2015, 00:38:45 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
funkyasshit | 03. Apr 2015, 00:38 |
#2199
|
|
Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Jauda līdzīga M60/62. Ja salīdzina ar M70, tad reāli vienīgais ieguvums ir pačots, ka brauc ar V12, nevis V8. Tikai +18hp/50nm. |
Offline | |
|
Tune-L | 03. Apr 2015, 09:26 |
#2200
|
|
Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| M70B50 ir neveiksmīgs dzinējs, bet jau nākamajam M73B54 iss ir ok!
Vājākās vietas un lietas ir ieplūdes kolektora blīves un svečvadi!
Bet to visu nomainot ir miers uz 100 tūkstošiem.
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. |
Offline | |
|