Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
b1te
05. Dec 2017, 20:48 #2181

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1909

Braucu ar: das auto


05 Dec 2017, 20:31:52 @smilee45 rakstīja:
Labi lai paliek benzīna darbināmie dzinēji. Dīzelis 1.5tdci ir vissnotaļ ekonomisks. Cik nu redzēts tad zem 4L/100km, bet vai dzinējs ir gana izturīgs Nu jā un ford nelaime rūsa, nez vai ir kādi uzlabojumi tajā sfērā..

skatoties cik ilgi brauc un kā uztur.
Focus: pēc 5 gadu ekspluatācijas LV īpaši nekopjot un nestresojot nekas nekur nerūsēja. Pirms pārdot aizdzinu uzpulēt, krāsotājs gan teica, ka kaut kādi mikro burbuli sāk parādīties lakā, hvz. Sapulēts un pārdots.

p.s. patēriņš bija ap 8 pilsētā vis rijīgākam benzinniekam.
Offline
Mikels
05. Dec 2017, 21:05 #2182

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4946

Braucu ar: cieņu


05 Dec 2017, 19:07:04 @smilee45 rakstīja:

05 Dec 2017, 18:17:15 @bills rakstīja:

05 Dec 2017, 16:46:58 @smilee45 rakstīja:
Kādam šeit ir bijusi pieredze ar ford fiesta 2015 un uz augšu ar 1.5tdci dzinēju. 120zirgi priekš tā mazā auto šķiet labi, apdrošināšana sviestmaize ceļa nodoklis 12eur. Bet kā tieši ar pašu dzinēju? Gana izturīgs?


Ir 2017 focus ar 1.5tdci. Kārbas un dzinēja attiecība ļoti laba, lai gan tagad arī focusiem ir ļooti labas atlaides.

Par šādu variantu arī ir doma sievai. Benzīns īpaši neinteresē, jo nav jēgas ietaupīt uz dzinēju, bet pēc tam to pašu pārmaksāt uz patēriņu. Bet citādi automāts ir super pa pilsētu Nav šausmīgi plastmasīgs un pa bedrēm baigi negrab tās plastmasas?

Nu parēķināsim
Ja jaunā fiesta pēc cenu lapas ar 1.1 benzīnu pamatkomplektācijā maksā 11300 eur, bet ar 1.5 dīzeli 14300 eur. Ņemot, ka auto paredzēts pilsētai pieņemu, ka gadā vidēji varētu tikt nobraukti 10 000km. Dīzeļa norādītais patēriņš ir 3.5l/100km, savukārt, benzīnam 4,7l/100km. Pie pašreizējām degvielas cenām ar dīzeli gadā izmaksas tikai uz degvielu būtu 368 eur, bet benzīnu 513 euro, tātad starpība gadā ir 145 euro . Ņemot verā, ka iegādes cenu starpība ir 3000 euro, tad pa "0" ar dīzeli būsi pēc aptuveni 200000 , jeb pie 10k nobraukuma gadā, pēc 20 gadiem, ko es šaubos vai tu taisies darīt un tas neņemot vērā to, ka dīzeļa uzturēšanas izmaksas ir proporcionāli augstākas + pilsētā tas mazmotors pat kārtīgi neuzsilst un no stumdīšanās pa korķiem sākas visas aizdirsto dīzeļu problēmas.Rezultāta rodas pamatots jautājums,priekškam ņemt dīzeli Man patīk, ka daudziem liekas, ka var riktīgi ieekonomēt kapeiku pērkot dīzelīti, bet realitātē braucot mazus attālumus ir citādāk Bet netaupi uz dzinēju, lai nebūtu vēlāk "jāpāramaksā" uz patēriņu

[ Šo ziņu laboja Mikels, 05 Dec 2017, 22:24:15 ]

Offline
uldens1
05. Dec 2017, 21:58 #2183

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16214

Braucu ar:

kas apkopē dizelim ir dārgāks nekā benziniekam
Offline
uldens1
05. Dec 2017, 22:29 #2184

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16214

Braucu ar:


05 Dec 2017, 22:26:16 @koderis rakstīja:
to paprasi dīlerim kaut vai tas, ka dīzelim karteris lielāks, vairāk eļļas vajag
Offline
Pauliic
05. Dec 2017, 22:37 #2185

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8769

Braucu ar: 10, 101

Ad blu, dpf , kas pilsetas auto mirst nost

-----------------
http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv
Offline
uldens1
05. Dec 2017, 22:38 #2186

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16214

Braucu ar:


05 Dec 2017, 22:37:33 @Pauliic rakstīja:
Ad blu, dpf , kas pilsetas auto mirst nost
Te ir runa par jauniem auto,nevis veciem nopisteņiem ar orģinalajiem 170tk
Offline
karlsonss
05. Dec 2017, 22:40 #2187

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


05 Dec 2017, 22:38:37 @uldens1 rakstīja:

05 Dec 2017, 22:37:33 @Pauliic rakstīja:
Ad blu, dpf , kas pilsetas auto mirst nost
Te ir runa par jauniem auto,nevis veciem nopisteņiem ar orģinalajiem 170tk


Offline
Pauliic
05. Dec 2017, 22:41 #2188

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8769

Braucu ar: 10, 101

Kolegim bij pieredze ar dizel astru un 10 k nobraukumu gadaa

-----------------
http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv
Offline
Bubi
05. Dec 2017, 22:52 #2189

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 932

Braucu ar: Volvo

Jaunu tikai benzīnu. Tie mopēda motori tak neko neēd un nav jēgas pārmaksāt. Arī uzsilst daudz ātrāk un netarkšķ.
Offline
jurrus
05. Dec 2017, 23:06 #2190

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Ilgi domāju, kādu dzinēju izvēlēties no VAG- 1.6TDI vai 1.4TSI. Izvēle krita par labu benzīniekam. Darba auto ir ar 1.6TDI un patēriņu ap 6l (80% ārpus pilsētas), personīgajam benzīnam vid.patēriņš 7.5l (80% pilsēta). Uzsilst ātri, netarkšķ, hvz, benzīna dzinēji man šķiet komfortablāki.
Offline
bills
05. Dec 2017, 23:25 #2191

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1068

Braucu ar:


05 Dec 2017, 19:07:04 @smilee45 rakstīja:

05 Dec 2017, 18:17:15 @bills rakstīja:

05 Dec 2017, 16:46:58 @smilee45 rakstīja:
Kādam šeit ir bijusi pieredze ar ford fiesta 2015 un uz augšu ar 1.5tdci dzinēju. 120zirgi priekš tā mazā auto šķiet labi, apdrošināšana sviestmaize ceļa nodoklis 12eur. Bet kā tieši ar pašu dzinēju? Gana izturīgs?


Ir 2017 focus ar 1.5tdci. Kārbas un dzinēja attiecība ļoti laba, lai gan tagad arī focusiem ir ļooti labas atlaides.

Par šādu variantu arī ir doma sievai. Benzīns īpaši neinteresē, jo nav jēgas ietaupīt uz dzinēju, bet pēc tam to pašu pārmaksāt uz patēriņu. Bet citādi automāts ir super pa pilsētu Nav šausmīgi plastmasīgs un pa bedrēm baigi negrab tās plastmasas?


Aizmirstiet par tiem mazajiem 1.0 utt dzinējiem, tur ir 3 cilindri, smieklīgi jau izkalausās, bet atšķirība starp 3 cil un 4 cil ir miiilzīga, vienīgais variants ir ņemt kopā ar automātu, jo ar mehānisko kārbu nāksies visu laiku trapīt tajā 1,5k līdz 2,5k apgriezienu diapozonā, jo visos citos tās mašīnas ir miroņi. Dāmai būs sevišķi grūti, jo būs bieža slāpšana.

Focusam 1,5tdci un borta 5,5/100 (50/50), pēc pavadzīmēm ap 6l/100

Kas attiecās uz salonu, tad manuprāt ļoti patīkams, piekare patīkamāka par B8 passātu.

Liels plus, ka focusiem nāk apsildāms prikšējais stikls
Offline
smilee45
06. Dec 2017, 01:43 #2192

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 992

Braucu ar:


05 Dec 2017, 21:05:53 @Mikels rakstīja:

05 Dec 2017, 19:07:04 @smilee45 rakstīja:

05 Dec 2017, 18:17:15 @bills rakstīja:

05 Dec 2017, 16:46:58 @smilee45 rakstīja:
Kādam šeit ir bijusi pieredze ar ford fiesta 2015 un uz augšu ar 1.5tdci dzinēju. 120zirgi priekš tā mazā auto šķiet labi, apdrošināšana sviestmaize ceļa nodoklis 12eur. Bet kā tieši ar pašu dzinēju? Gana izturīgs?


Ir 2017 focus ar 1.5tdci. Kārbas un dzinēja attiecība ļoti laba, lai gan tagad arī focusiem ir ļooti labas atlaides.

Par šādu variantu arī ir doma sievai. Benzīns īpaši neinteresē, jo nav jēgas ietaupīt uz dzinēju, bet pēc tam to pašu pārmaksāt uz patēriņu. Bet citādi automāts ir super pa pilsētu Nav šausmīgi plastmasīgs un pa bedrēm baigi negrab tās plastmasas?

Nu parēķināsim
Ja jaunā fiesta pēc cenu lapas ar 1.1 benzīnu pamatkomplektācijā maksā 11300 eur, bet ar 1.5 dīzeli 14300 eur. Ņemot, ka auto paredzēts pilsētai pieņemu, ka gadā vidēji varētu tikt nobraukti 10 000km. Dīzeļa norādītais patēriņš ir 3.5l/100km, savukārt, benzīnam 4,7l/100km. Pie pašreizējām degvielas cenām ar dīzeli gadā izmaksas tikai uz degvielu būtu 368 eur, bet benzīnu 513 euro, tātad starpība gadā ir 145 euro . Ņemot verā, ka iegādes cenu starpība ir 3000 euro, tad pa "0" ar dīzeli būsi pēc aptuveni 200000 , jeb pie 10k nobraukuma gadā, pēc 20 gadiem, ko es šaubos vai tu taisies darīt un tas neņemot vērā to, ka dīzeļa uzturēšanas izmaksas ir proporcionāli augstākas + pilsētā tas mazmotors pat kārtīgi neuzsilst un no stumdīšanās pa korķiem sākas visas aizdirsto dīzeļu problēmas.Rezultāta rodas pamatots jautājums,priekškam ņemt dīzeli Man patīk, ka daudziem liekas, ka var riktīgi ieekonomēt kapeiku pērkot dīzelīti, bet realitātē braucot mazus attālumus ir citādāk Bet netaupi uz dzinēju, lai nebūtu vēlāk "jāpāramaksā" uz patēriņu

Jaunu auto nepērk priekš 10k gadā
Vel jau vari pieskaitit cela nodokli ja tik siki iedzilinies skaitlos,kas dizelim ir 3x mazaaks. Pilnigi jaunu nav doma nemt. Un skaidrs,ka auto netiks tikai pa pilsetu stumdits,bet gan lai lidz vinai noklutu
Offline
Kalnz
06. Dec 2017, 08:48 #2193

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

+ ņemt dīzeli ja jānobrauc 10k km gadā ar ir
Offline
Mikels
06. Dec 2017, 08:54 #2194

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4946

Braucu ar: cieņu

Vai tad jaunu auto tikai pērk taksisti un kurjeri, kuriem gadā nobraukums ir 60k
Jā, ekspluatācijas nodoklis ir par 36 eur mazāks gadā, kas ir spļāviens jūrā Un kaut vai tu brauc 20k gadā, tev tāpat vajag desmit gadus, lai nosegtu iegādes vērtības starpību, bet tas nemaina faktu, ka tev jānobrauc 200k, manuprāt, šis piemērs lieliski parāda jauna dīzeļa iegādes "izdevīgumu" pie attiecīgiem nobraukumiem. Man liekas, ka te vienkārši ir jāmaina domāšanas veids, kas patiesībā pasaulē jau notiek un dīzeļi savu uzvaras gājienu ir beiguši un cilvēki ar vien vairāk iegādājās jaunus benzīna un hibrīda auto, ir jāsaprot, ka ieekonomētās kapeikas uz degvielas patēriņu ļoti bieži neatsver pārējos izdevumus.
Ja nepērc jaunu auto, šis attiecas uz tevi tikai daļēji, proti, cik liela cena joprojām būs starp dīzeļa auto un benzīna, bet te jau parādās otra medaļas puse, proti, dīzeļa uzturēšana un remonti, un tikai nestāsti, ka mazlietoti auto nelūzt

[ Šo ziņu laboja Mikels, 06 Dec 2017, 09:14:44 ]

Offline
SArtis
06. Dec 2017, 09:02 #2195

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 330xd, X1, 535d, 120d un Monster 1200


05 Dec 2017, 22:38:37 @uldens1 rakstīja:

05 Dec 2017, 22:37:33 @Pauliic rakstīja:
Ad blu, dpf , kas pilsetas auto mirst nost
Te ir runa par jauniem auto,nevis veciem nopisteņiem ar orģinalajiem 170tk


Darba Volvo S80 ar 23tukst jau aizdir..as DPF, parsvara pilsetas brauksana. Ta ka ne tikai problemas ar ''originlajiem'' 170tukst....
Offline
RG
06. Dec 2017, 09:06 #2196

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar:


05 Dec 2017, 23:25:03 @bills rakstīja:

Aizmirstiet par tiem mazajiem 1.0 utt dzinējiem, tur ir 3 cilindri, smieklīgi jau izkalausās, bet atšķirība starp 3 cil un 4 cil ir miiilzīga, vienīgais variants ir ņemt kopā ar automātu, jo ar mehānisko kārbu nāksies visu laiku trapīt tajā 1,5k līdz 2,5k apgriezienu diapozonā, jo visos citos tās mašīnas ir miroņi.

Par automātu piekrītu, bet par 3 cilindriem nepiekrītu.
Ir sanācis braukt ar 3008 ar 1.2 turbo benzīnu. Tieši 3 cilindri. Pēc sajūtām nekad nepateiksi, ka tur kaut kas trūkst. Turbīna visu kompensē.
Offline
Damn
06. Dec 2017, 09:13 #2197

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10803

Braucu ar:

Kas dīzeļa uzturēšanā atšķiras no benzīna? Biežāk lūzīs pēc garantijas?
Moller atsūtītajā apkopju cenrādī: Benzīnam (2124.53) pie 180k km noskrējiena kopējās apkopju izmaksas ir lielākas nekā dīzelim (1925.54). Pie 210k km dīzelis apkopēs izmaksā par ~160 eur dārgāk.

[ Šo ziņu laboja Damn, 06 Dec 2017, 09:16:35 ]

Offline
Kalnz
06. Dec 2017, 09:23 #2198

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


06 Dec 2017, 09:13:48 @Damn rakstīja:
Kas dīzeļa uzturēšanā atšķiras no benzīna? Biežāk lūzīs pēc garantijas?
Moller atsūtītajā apkopju cenrādī: Benzīnam (2124.53) pie 180k km noskrējiena kopējās apkopju izmaksas ir lielākas nekā dīzelim (1925.54). Pie 210k km dīzelis apkopēs izmaksā par ~160 eur dārgāk.


Tas ir kam? Focusam?
Offline
Damn
06. Dec 2017, 10:03 #2199

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10803

Braucu ar:

Tiguan
Offline
markelis
06. Dec 2017, 10:13 #2200

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12933

Braucu ar: eFku


06 Dec 2017, 01:43:28 @smilee45 rakstīja:
Jaunu auto nepērk priekš 10k gadā



, jo . . .
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo