Online

Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Araajz
21. Mar 2012, 08:14 #2181

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28297

Braucu ar: E39


21 Mar 2012, 08:10:24 Remjanis rakstīja:
Disks nevibrēs.No sākuma tas ir ripinoties pie maziem ātrumiem,ar laiku jau pie 60-70 un finālā pie sotoka baidies pieskārties bremžu pedālim-vot tad bremzējot reāli vibrē viss auto.

nu man bremžu diski tāpat jāmaina, jācer, ka pazudīs šī problēma. Paldies par viedokli
Offline
Vecais
21. Mar 2012, 08:15 #2182

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


21 Mar 2012, 08:04:28 Araajz rakstīja:
Nevar saprast, viens saka - maini gultni, viens abs lenta mehāniski bojāta, tagad vēl variants par diskiem, tā jau visu ritošo var nomanīt

To var nosaukt vienā vārdā - autoprieks

[ Šo ziņu laboja Vecais_, 21 Mar 2012, 08:15:45 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
PowerBMW
21. Mar 2012, 08:22 #2183

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


hmmm...
nu ir tā, ka diagnostikā rāda, ka uz milisekundi ABS sensoram pazūd signāls, aizmugurējam labajam, uz lielākiem ātrumiem viss ok, sit pa pedāli tikai ripinot - tirkšķ, tāda ķibele bija gan ar ķīnas sensoru, gan joprojām ir ar OEM. Zaļais arī itkā nav nekur pie abs sensoriem. Ja disks būtu savērpies, tad jau viņam vajadzētu vibrēt ne?
Nevar saprast, viens saka - maini gultni, viens abs lenta mehāniski bojāta, tagad vēl variants par diskiem, tā jau visu ritošo var nomanīt

pieliec kompi un braucot skaties! redzēsi kā visi 4 ABS sensori stradā un sapratisi ka tas kam pazūd signāqls ari gļuko un rada savadak atiecibā pret parējiem 90% problēmas būs paša devejā-ja NEUZLIKI JAUNU OEM deveju
p.s. lai cik neticami BET bija viens e39 manuālis kur ķinas ABS devejs spēja tukšgaitā ripinoties(ielikts neitralajā)turēt motoram 4000 apgriezienus Saimnieks ilgi pretojās ka ķinas deveji ir mēsli(samainija 3 gab.+gultni) lidz beigās nopirka orģinālo(70ls) un problēmas pazuda
Offline
Araajz
21. Mar 2012, 08:36 #2184

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28297

Braucu ar: E39


21 Mar 2012, 08:22:16 PowerBMW rakstīja:
pieliec kompi un braucot skaties! redzēsi kā visi 4 ABS sensori stradā un sapratisi ka tas kam pazūd signāqls ari gļuko un rada savadak atiecibā pret parējiem 90% problēmas būs paša devejā-ja NEUZLIKI JAUNU OEM deveju

Nu ir uzlikts jauns OEM devējs, par to jau arī brīnos.
Braucot arī lūrējām, kamēr stāv, viss ok, visi sensori šancē, braucot arī, bet kā minimāli ripina, tā vienam pazūd bik signāls un uzreiz atpakaļ. Nebūtu jauns sensors, liktu uz to, bet tagad nezinu ko vainot
Kamēr gaidīju OEM devēju, tikmēr bija uzlikts Vemo devējs, tam bija tas pats, bet tad es liku uz to ķīnas mēslu visu, bet tagad nomainot uz OEM problēma palika abs/asc lampiņas arī nedeg un nemirgo, vnk tirkšķ, tāpēc meklēju, kas varētu būt vēl par problēmu
Offline
Whitebro
21. Mar 2012, 09:08 #2185

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 197

Braucu ar: kaltu klani

Slinkums meklēt kāds varbūt var apskaidrot, vai ir kāda atšķirība M57d30 (E39) dzinējam ar 184 Zs un M57d30 (E60) 218 HP, kāda viņiem atšķirība?
Offline
Darklime
21. Mar 2012, 11:24 #2186

Kopš: 14. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 47

Braucu ar: Golf MKVII


20 Mar 2012, 23:11:21 Darklime rakstīja:
Kas varētu būt par problēmu ,auto bmw e36 1997 320i(323i motors),šodien mans autiņš pēkšņi pēc 5 h stāvēšanas vairs nelec ,aķis bija pilns ,darbinot nosēdināju līdz galam, pēc 5min izdomāju mēģināt ievilkt un momentāli pieleca ,pēc tam braucot bija tādi kā sitieni no motora, izpūtēja ,sabijos ,kad braucu uz 50 km/h pāris reizes takā uzšāva ,pārgāja ,30 km nobraucu uz 100km/h ,nav vairs nekā ,bet kad atkal mēģinu pielaist ,pielec ,bet ar tādu kā burbuļošanu un tā tagad visu laiku kad ir silts motors.Iepriekš ir bijis 2 reizes kad stāvot pie krustojuma,sastrēgumos pats no sevis noslāpst vai raustās uzsākot braukt no stāvēšanas




Sodien atkal nevareju pielaist ,vilkt nemeginaju,nebija laika


P.S Ir imobilaizers,no sākuma kad laidu domāju ka tam izlādējusies bača,bet kļūdījos
Offline
uldens1
21. Mar 2012, 12:49 #2187

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16206

Braucu ar:


21 Mar 2012, 08:36:35 Araajz rakstīja:

21 Mar 2012, 08:22:16 PowerBMW rakstīja:
pieliec kompi un braucot skaties! redzēsi kā visi 4 ABS sensori stradā un sapratisi ka tas kam pazūd signāqls ari gļuko un rada savadak atiecibā pret parējiem 90% problēmas būs paša devejā-ja NEUZLIKI JAUNU OEM deveju

Nu ir uzlikts jauns OEM devējs, par to jau arī brīnos.
Braucot arī lūrējām, kamēr stāv, viss ok, visi sensori šancē, braucot arī, bet kā minimāli ripina, tā vienam pazūd bik signāls un uzreiz atpakaļ. Nebūtu jauns sensors, liktu uz to, bet tagad nezinu ko vainot
Kamēr gaidīju OEM devēju, tikmēr bija uzlikts Vemo devējs, tam bija tas pats, bet tad es liku uz to ķīnas mēslu visu, bet tagad nomainot uz OEM problēma palika abs/asc lampiņas arī nedeg un nemirgo, vnk tirkšķ, tāpēc meklēju, kas varētu būt vēl par problēmu
tad nakamais jautajums, ka izņemi veco beigto deveju???
Viņi parasti ta ieoksidejas ka tikai mehaniski demolejot var dabut ara.Lieku 90% ka meģinats urbt un ar urbi sačakarets gultņa blivslegs kur nak zobiņi skaitišanai.Atrak braucot kompis nepamana iztrukstošo zobiņu,bet lenam ripinoties pamana signala iztrukumu un doma ka rats apsatjies
Offline
Araajz
21. Mar 2012, 12:57 #2188

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28297

Braucu ar: E39


21 Mar 2012, 12:49:30 uldens1 rakstīja:
tad nakamais jautajums, ka izņemi veco beigto deveju???
Viņi parasti ta ieoksidejas ka tikai mehaniski demolejot var dabut ara.Lieku 90% ka meģinats urbt un ar urbi sačakarets gultņa blivslegs kur nak zobiņi skaitišanai.Atrak braucot kompis nepamana iztrukstošo zobiņu,bet lenam ripinoties pamana signala iztrukumu un doma ka rats apsatjies

biju blakus meistaram, kas mainīja, redzēju kā dračī ar urbi pārpalikumus no tā devēja
Tātad jāmaina gultnis? Jeb tas blīvslēgs ir maināms?
Offline
Araajz
21. Mar 2012, 12:57 #2189

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28297

Braucu ar: E39


21 Mar 2012, 12:52:06 OX rakstīja:

21 Mar 2012, 08:36:35 Araajz rakstīja:
Nu ir uzlikts jauns OEM devējs.......

kam Tu to stāsti?


nopietni, tas bija senāk, tad es nezināju, kur viņus dabūt
Offline
uldens1
21. Mar 2012, 12:59 #2190

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16206

Braucu ar:


21 Mar 2012, 12:57:05 Araajz rakstīja:

21 Mar 2012, 12:49:30 uldens1 rakstīja:
tad nakamais jautajums, ka izņemi veco beigto deveju???
Viņi parasti ta ieoksidejas ka tikai mehaniski demolejot var dabut ara.Lieku 90% ka meģinats urbt un ar urbi sačakarets gultņa blivslegs kur nak zobiņi skaitišanai.Atrak braucot kompis nepamana iztrukstošo zobiņu,bet lenam ripinoties pamana signala iztrukumu un doma ka rats apsatjies

biju blakus meistaram, kas mainīja, redzēju kā dračī ar urbi pārpalikumus no tā devēja
Tātad jāmaina gultnis? Jeb tas blīvslēgs ir maināms?
gultnis jamaina bez variantiemPat ļoti uzmanigi demontejot to dačiku var sapist blivslegu
Offline
Araajz
21. Mar 2012, 13:04 #2191

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28297

Braucu ar: E39


21 Mar 2012, 12:59:08 uldens1 rakstīja:
gultnis jamaina bez variantiemPat ļoti uzmanigi demontejot to dačiku var sapist blivslegu

blīnis
nu bet vismaz ir kaut kāda skaidrība, par tiem blīvslēga zobiņiem neviens nemācēja izstāstīt, paldies
Offline
Drosmis
21. Mar 2012, 15:06 #2192

Kopš: 15. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: 525dA&330

Kādi disku iznesumi der e46? No cik līdz cik jāskatās ET?
Offline
most
21. Mar 2012, 15:12 #2193

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp F11fl


21 Mar 2012, 09:08:08 Whitebro rakstīja:
Slinkums meklēt kāds varbūt var apskaidrot, vai ir kāda atšķirība M57d30 (E39) dzinējam ar 184 Zs un M57d30 (E60) 218 HP, kāda viņiem atšķirība?



m57tud30 ir 218...

te ir...

[ Šo ziņu laboja most, 21 Mar 2012, 15:13:07 ]

Offline
KLAVINS
21. Mar 2012, 15:45 #2194

Kopš: 29. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1676

Braucu ar: E46 Kupeju

jautajums e36 ipasniekiem-vai var ar sedinajumu 70/50 var iziet TA ? vai tomer zemekais ko var laizt ir 60/40 ?
Offline
Cibulis
21. Mar 2012, 17:33 #2195

Kopš: 13. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: e36 328

Sveiki! Vajadzētu uzzināt, vai bmw e36 tauringam griestu skaļruņi ir universāls kkāds standarts, vai man jāliek šeit sludinājums, ka vajag vienu skaļruni?

Offline
Darklime
21. Mar 2012, 17:50 #2196

Kopš: 14. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 47

Braucu ar: Golf MKVII


21 Mar 2012, 15:45:50 KLAVINS rakstīja:
jautajums e36 ipasniekiem-vai var ar sedinajumu 70/50 var iziet TA ? vai tomer zemekais ko var laizt ir 60/40 ?


60/40 jau ir zemaaks nekaa 70/50 bet TA var iziet ar jebkadu sedinajumu
Offline
KLAVINS
21. Mar 2012, 17:55 #2197

Kopš: 29. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1676

Braucu ar: E46 Kupeju


21 Mar 2012, 17:50:26 Darklime rakstīja:

21 Mar 2012, 15:45:50 KLAVINS rakstīja:
jautajums e36 ipasniekiem-vai var ar sedinajumu 70/50 var iziet TA ? vai tomer zemekais ko var laizt ir 60/40 ?


60/40 jau ir zemaaks nekaa 70/50 bet TA var iziet ar jebkadu sedinajumu

nu parasti jav jo lielaks cipars sedinajumam jo zemak, jo tie cipari ir jatnem no standarta augstuma
Offline
AgnisB
21. Mar 2012, 18:01 #2198

Kopš: 10. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 739

Braucu ar: neturbo subāru


21 Mar 2012, 17:50:26 Darklime rakstīja:

21 Mar 2012, 15:45:50 KLAVINS rakstīja:
jautajums e36 ipasniekiem-vai var ar sedinajumu 70/50 var iziet TA ? vai tomer zemekais ko var laizt ir 60/40 ?


60/40 jau ir zemaaks nekaa 70/50 bet TA var iziet ar jebkadu sedinajumu
Iziet jau var, bet kā tu iebrauksi bremžu stendā ar maksimālu sēdinājumu? Pašam arī šitas interesē, cik augstu uz TA koili jāskrūvē, lai varētu normāli bremžu stendā iebraukt...
Offline
KLAVINS
21. Mar 2012, 18:03 #2199

Kopš: 29. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1676

Braucu ar: E46 Kupeju


21 Mar 2012, 18:01:59 AgnisB rakstīja:

21 Mar 2012, 17:50:26 Darklime rakstīja:

21 Mar 2012, 15:45:50 KLAVINS rakstīja:
jautajums e36 ipasniekiem-vai var ar sedinajumu 70/50 var iziet TA ? vai tomer zemekais ko var laizt ir 60/40 ?


60/40 jau ir zemaaks nekaa 70/50 bet TA var iziet ar jebkadu sedinajumu
Iziet jau var, bet kā tu iebrauksi bremžu stendā ar maksimālu sēdinājumu? Pašam arī šitas interesē, cik augstu uz TA koili jāskrūvē, lai varētu normāli bremžu stendā iebraukt...

man tas pats vajaga celt augs bet tocna zinu ka 80/60 nevar bet 60/40 var bet ka ir ar 70/50. vienakrsi gribas apcelt augstak un miers nevis visu laiku skruvet augsa un lejaa
Offline
Maa
21. Mar 2012, 18:22 #2200

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"


21 Mar 2012, 18:03:26 KLAVINS rakstīja:

21 Mar 2012, 18:01:59 AgnisB rakstīja:

21 Mar 2012, 17:50:26 Darklime rakstīja:

21 Mar 2012, 15:45:50 KLAVINS rakstīja:
jautajums e36 ipasniekiem-vai var ar sedinajumu 70/50 var iziet TA ? vai tomer zemekais ko var laizt ir 60/40 ?


60/40 jau ir zemaaks nekaa 70/50 bet TA var iziet ar jebkadu sedinajumu
Iziet jau var, bet kā tu iebrauksi bremžu stendā ar maksimālu sēdinājumu? Pašam arī šitas interesē, cik augstu uz TA koili jāskrūvē, lai varētu normāli bremžu stendā iebraukt...

man tas pats vajaga celt augs bet tocna zinu ka 80/60 nevar bet 60/40 var bet ka ir ar 70/50. vienakrsi gribas apcelt augstak un miers nevis visu laiku skruvet augsa un lejaa

Man ir 60/40 un knapi knapi loti lēnām vatr uzbraukt ta uz bremžu stenda takā domāju70/50 nevarēs tikt cauri...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo