Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 166 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Burkaans
24. Aug 2014, 15:30 #21741

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


24 Aug 2014, 13:26:52 Driver rakstīja:

24 Aug 2014, 11:06:27 Burkaans rakstīja:

24 Aug 2014, 01:08:53 Driver rakstīja:

23 Aug 2014, 20:35:10 JeVe rakstīja:

23 Aug 2014, 18:38:03 Driver rakstīja:

23 Aug 2014, 16:05:50 JeVe rakstīja:
Sveiki.BMW 530D e39. Problēma tāda, ka braucot īsus gabalus(mazāk par 10 min) nevar iedarbināt masīnu. Parbaudīju pie akumulatora un tur rūcošai strāva rādās 14,1V. Sanāk,ka ģenerators lādē,jo arī garos gabalos viss ir kārtībā (ir pat braukts 300km no vietas). Arī citu akumulatoru nomainīju un tas arī nosēdās. Vai ir iespējams,ka tā ir startera vaina? Paldies!

gribu redzet kaa tu meeri stravu!
Un visvairak kaa meri nevis nopludes vai ladeshanas amperus, bet gan cik akjim ieksha stravas

Kā kā..? Nu paņemu testeri,ieslēdzu, pielieku pie akumulatora un skatos ciparus. Nu ja rāda 14,1V tad jau lādē.

Tu pats nesaproti ko tieshi meeri
Stravu nemera voltos
Bet ganjau tavs bembis ari saucas "tdi"


Nez priekš kam tas gudrības penteris, ja vienīgā kļūda bija nomainīt vārdu "strāvu" uz "spriegumu", jo 98% no sabiedrības visu kas saistīts ar elektrību sauc par elektroniku, un viss ko mēra ir strāva.
Nolikšana ir vietā tad, kad cilvis sāk pretendēt uz zināšanām un stumt pilnīgu sūdu, kā tu šajā situācijā

Pizda un dirsa ari ir caurumi, kada starpiba!?
Kad tas cilveks meeris nopludi un redzes 0.764A (piemeram), tad ko vinjs teiks!?

Un ja shim jautatu, kada ir patereta strava noslapetam, izslegtam un aizvertam auto, shis atbildes 12.76V!?


Tas cilvēks strāvu mērīt vispār neprot un nepratīs, drīzāk nosvilinās savu multimetru, bet "STRĀVA" viņam ir sinonīms vārdam "ELEKTRĪBA", un vismaz spriegumu nomērīja pareizi.

Offline
hancels
24. Aug 2014, 21:09 #21742

Kopš: 09. Oct 2011

Ziņojumi: 259

Braucu ar: 92

Kas būtu jāzin konkrēti par e46 xdrive?
Offline
Zibenskakjis
24. Aug 2014, 21:29 #21743

Kopš: 13. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: BMW E39 530D / BMW E30 325

Vai un Kā var pārbaudīt kvēlsveču releju BMW E61 525D?
Offline
Ecstasy
24. Aug 2014, 22:47 #21744

Kopš: 10. Dec 2002

Ziņojumi: 95

Braucu ar:

ir vajadzība pēc jaunām D2S xenona spuldzēm, taču ir radušies jautājumi:

BMW piedāvā 3 veidu D2S spuldzes:

1) parastas D2S spuldzes, OEM kods 63217160806

2) BMW blue lamps D2S spuldzes, OEM kods 63112296305

3) BMW power lamps D2S spuldzes, OEM kods 63112338066

kuras izvēlēties? kāpēc? un vai ir vērts pārmaksāt 2 reizes par blue vai power lamps, salīdzinājumā ar parastajām spuldzēm?

Un vēl viens jautājums: kas ir oficiālais Osram spuldžu mazumtirgotājs Latvijā? Ja tāds vispār ir?

[ Šo ziņu laboja Ecstasy, 24 Aug 2014, 23:03:33 ]

Offline
DrumB
24. Aug 2014, 23:54 #21745

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Cilvēks nomainījis spogulim stikliņu, bet tagad esot kā ar lupu, viss rādoties ļoti pietuvināts, nevarot normāli noparkoties. Vecais esot ok, jaunais garām. Tur viņi vairāki veidi vai kas par problēmu? Pats zinu tik par sfēriskajiem, aptumšojošajiem, bet nav nācies mainīt.
Offline
nagla
25. Aug 2014, 00:08 #21746

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


24 Aug 2014, 22:47:36 Ecstasy rakstīja:
ir vajadzība pēc jaunām D2S xenona spuldzēm, taču ir radušies jautājumi:

BMW piedāvā 3 veidu D2S spuldzes:

1) parastas D2S spuldzes, OEM kods 63217160806

2) BMW blue lamps D2S spuldzes, OEM kods 63112296305

3) BMW power lamps D2S spuldzes, OEM kods 63112338066

kuras izvēlēties? kāpēc? un vai ir vērts pārmaksāt 2 reizes par blue vai power lamps, salīdzinājumā ar parastajām spuldzēm?

Un vēl viens jautājums: kas ir oficiālais Osram spuldžu mazumtirgotājs Latvijā? Ja tāds vispār ir?
ieteiktu tas kuras dzeltenakas(4300k)! ar zilajam (6000k) ir problemas uz melna jauna asfalta neko neredzi,labs tikai kad ir uzsnidzis sniegs! un lai pazimetos!
Offline
JeVe
25. Aug 2014, 00:12 #21747

Kopš: 23. Aug 2014

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


24 Aug 2014, 15:30:36 Burkaans rakstīja:

24 Aug 2014, 13:26:52 Driver rakstīja:

24 Aug 2014, 11:06:27 Burkaans rakstīja:

24 Aug 2014, 01:08:53 Driver rakstīja:

23 Aug 2014, 20:35:10 JeVe rakstīja:

23 Aug 2014, 18:38:03 Driver rakstīja:

23 Aug 2014, 16:05:50 JeVe rakstīja:
Sveiki.BMW 530D e39. Problēma tāda, ka braucot īsus gabalus(mazāk par 10 min) nevar iedarbināt masīnu. Parbaudīju pie akumulatora un tur rūcošai strāva rādās 14,1V. Sanāk,ka ģenerators lādē,jo arī garos gabalos viss ir kārtībā (ir pat braukts 300km no vietas). Arī citu akumulatoru nomainīju un tas arī nosēdās. Vai ir iespējams,ka tā ir startera vaina? Paldies!

gribu redzet kaa tu meeri stravu!
Un visvairak kaa meri nevis nopludes vai ladeshanas amperus, bet gan cik akjim ieksha stravas

Kā kā..? Nu paņemu testeri,ieslēdzu, pielieku pie akumulatora un skatos ciparus. Nu ja rāda 14,1V tad jau lādē.

Tu pats nesaproti ko tieshi meeri
Stravu nemera voltos
Bet ganjau tavs bembis ari saucas "tdi"


Nez priekš kam tas gudrības penteris, ja vienīgā kļūda bija nomainīt vārdu "strāvu" uz "spriegumu", jo 98% no sabiedrības visu kas saistīts ar elektrību sauc par elektroniku, un viss ko mēra ir strāva.
Nolikšana ir vietā tad, kad cilvis sāk pretendēt uz zināšanām un stumt pilnīgu sūdu, kā tu šajā situācijā

Pizda un dirsa ari ir caurumi, kada starpiba!?
Kad tas cilveks meeris nopludi un redzes 0.764A (piemeram), tad ko vinjs teiks!?

Un ja shim jautatu, kada ir patereta strava noslapetam, izslegtam un aizvertam auto, shis atbildes 12.76V!?


Tas cilvēks strāvu mērīt vispār neprot un nepratīs, drīzāk nosvilinās savu multimetru, bet "STRĀVA" viņam ir sinonīms vārdam "ELEKTRĪBA", un vismaz spriegumu nomērīja pareizi.



Nu zinu ka tas ir spriegums,nekorekti/nemākulīgi izteicos, bet runa jau negāja par to. Man aktuāli ir saprast problēmu,tāpēc jau te jautāju! kāda jēga piekasīties pie vārdiem un nolikt otru,ja nav atbildes uz manu problēmu? Un ta vietā,ka tu gribētu redzēt kā es mēru, varēji vienkārši paskaidrot ,ka V ir spriegums A ir strāva. Basta.
Offline
Driver
25. Aug 2014, 00:14 #21748

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


25 Aug 2014, 00:12:18 JeVe rakstīja:

24 Aug 2014, 15:30:36 Burkaans rakstīja:

24 Aug 2014, 13:26:52 Driver rakstīja:

24 Aug 2014, 11:06:27 Burkaans rakstīja:

24 Aug 2014, 01:08:53 Driver rakstīja:

23 Aug 2014, 20:35:10 JeVe rakstīja:

23 Aug 2014, 18:38:03 Driver rakstīja:

23 Aug 2014, 16:05:50 JeVe rakstīja:
Sveiki.BMW 530D e39. Problēma tāda, ka braucot īsus gabalus(mazāk par 10 min) nevar iedarbināt masīnu. Parbaudīju pie akumulatora un tur rūcošai strāva rādās 14,1V. Sanāk,ka ģenerators lādē,jo arī garos gabalos viss ir kārtībā (ir pat braukts 300km no vietas). Arī citu akumulatoru nomainīju un tas arī nosēdās. Vai ir iespējams,ka tā ir startera vaina? Paldies!

gribu redzet kaa tu meeri stravu!
Un visvairak kaa meri nevis nopludes vai ladeshanas amperus, bet gan cik akjim ieksha stravas

Kā kā..? Nu paņemu testeri,ieslēdzu, pielieku pie akumulatora un skatos ciparus. Nu ja rāda 14,1V tad jau lādē.

Tu pats nesaproti ko tieshi meeri
Stravu nemera voltos
Bet ganjau tavs bembis ari saucas "tdi"


Nez priekš kam tas gudrības penteris, ja vienīgā kļūda bija nomainīt vārdu "strāvu" uz "spriegumu", jo 98% no sabiedrības visu kas saistīts ar elektrību sauc par elektroniku, un viss ko mēra ir strāva.
Nolikšana ir vietā tad, kad cilvis sāk pretendēt uz zināšanām un stumt pilnīgu sūdu, kā tu šajā situācijā

Pizda un dirsa ari ir caurumi, kada starpiba!?
Kad tas cilveks meeris nopludi un redzes 0.764A (piemeram), tad ko vinjs teiks!?

Un ja shim jautatu, kada ir patereta strava noslapetam, izslegtam un aizvertam auto, shis atbildes 12.76V!?


Tas cilvēks strāvu mērīt vispār neprot un nepratīs, drīzāk nosvilinās savu multimetru, bet "STRĀVA" viņam ir sinonīms vārdam "ELEKTRĪBA", un vismaz spriegumu nomērīja pareizi.



Nu zinu ka tas ir spriegums,nekorekti/nemākulīgi izteicos, bet runa jau negāja par to. Man aktuāli ir saprast problēmu,tāpēc jau te jautāju! kāda jēga piekasīties pie vārdiem un nolikt otru,ja nav atbildes uz manu problēmu? Un ta vietā,ka tu gribētu redzēt kā es mēru, varēji vienkārši paskaidrot ,ka V ir spriegums A ir strāva. Basta.

Ja gribi virzienu, kura meklet, naivi ceret uz gatavu atbildi, tad vispirms pasaki cik lielu straavu tere tavs auto

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
dzuris
25. Aug 2014, 07:50 #21749

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


25 Aug 2014, 00:08:42 nagla rakstīja:

24 Aug 2014, 22:47:36 Ecstasy rakstīja:
ir vajadzība pēc jaunām D2S xenona spuldzēm, taču ir radušies jautājumi:

BMW piedāvā 3 veidu D2S spuldzes:

1) parastas D2S spuldzes, OEM kods 63217160806

2) BMW blue lamps D2S spuldzes, OEM kods 63112296305

3) BMW power lamps D2S spuldzes, OEM kods 63112338066

kuras izvēlēties? kāpēc? un vai ir vērts pārmaksāt 2 reizes par blue vai power lamps, salīdzinājumā ar parastajām spuldzēm?

Un vēl viens jautājums: kas ir oficiālais Osram spuldžu mazumtirgotājs Latvijā? Ja tāds vispār ir?
ieteiktu tas kuras dzeltenakas(4300k)! ar zilajam (6000k) ir problemas uz melna jauna asfalta neko neredzi,labs tikai kad ir uzsnidzis sniegs! un lai pazimetos!


Neteiktu gan ta, man gan tuvajos gan miglas stav 10000k xrenis un uz sudzibu nekadu..
Offline
vaxe
25. Aug 2014, 08:49 #21750

Kopš: 10. Aug 2006

Ziņojumi: 113

Braucu ar:

Paskaidrojiet, lūdzu, precīzu DSC sistēmas darbību.

Manā gadījumā ir E92.

Tātad zem klimatkontroles ir poga, ar kuru it kā atslēdz šo sistēmu (to nospiežot, tā iedegas, bet uz paneļa nekas neparādās).

Savukārt, paturot jau DTC pogu ilgāk, DSC tiek atslēgts pavisam, to skaidri norādot uz paneļa.

Tātad, kas notiek, kad nospiež TIKAI DSC pogu zem klimatkontroles?

Jā, varbūt kādi precīzāki komentāri no pieredzes arī par DTC.

[ Šo ziņu laboja vaxe, 25 Aug 2014, 08:50:23 ]

Offline
JG1990
25. Aug 2014, 09:04 #21751

Kopš: 27. Feb 2011

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

Kāds nevar palīdzēt un pateikt, kur RESPO treilerim bremžu lokus varētu nopirkt lētāk kā pie dīlera?
Offline
ATB
25. Aug 2014, 10:08 #21752

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


25 Aug 2014, 08:49:32 vaxe rakstīja:
Paskaidrojiet, lūdzu, precīzu DSC sistēmas darbību.

Manā gadījumā ir E92.

Tātad zem klimatkontroles ir poga, ar kuru it kā atslēdz šo sistēmu (to nospiežot, tā iedegas, bet uz paneļa nekas neparādās).

Savukārt, paturot jau DTC pogu ilgāk, DSC tiek atslēgts pavisam, to skaidri norādot uz paneļa.

Tātad, kas notiek, kad nospiež TIKAI DSC pogu zem klimatkontroles?

Jā, varbūt kādi precīzāki komentāri no pieredzes arī par DTC.




Links

Offline
Sandis_UR
25. Aug 2014, 10:18 #21753

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Renault Clio Sport, braucot ar autiņu slodzē pēc kāda laika pārslēgšanās paliek ļoti smaga, tb robi slēdzās labi, bet vajag lielu fizisku spēku lai pašu ručku pārvietotu. Esmu mēģinājis mainīt eļļas, viss it kā izskatās ārēji labi.
Ir kādas idejas?
Offline
Ecstasy
25. Aug 2014, 10:27 #21754

Kopš: 10. Dec 2002

Ziņojumi: 95

Braucu ar:


25 Aug 2014, 00:08:42 nagla rakstīja:

24 Aug 2014, 22:47:36 Ecstasy rakstīja:
ir vajadzība pēc jaunām D2S xenona spuldzēm, taču ir radušies jautājumi:

BMW piedāvā 3 veidu D2S spuldzes:

1) parastas D2S spuldzes, OEM kods 63217160806

2) BMW blue lamps D2S spuldzes, OEM kods 63112296305

3) BMW power lamps D2S spuldzes, OEM kods 63112338066

kuras izvēlēties? kāpēc? un vai ir vērts pārmaksāt 2 reizes par blue vai power lamps, salīdzinājumā ar parastajām spuldzēm?

Un vēl viens jautājums: kas ir oficiālais Osram spuldžu mazumtirgotājs Latvijā? Ja tāds vispār ir?
ieteiktu tas kuras dzeltenakas(4300k)! ar zilajam (6000k) ir problemas uz melna jauna asfalta neko neredzi,labs tikai kad ir uzsnidzis sniegs! un lai pazimetos!


Kuras no manis minētajām spuldzēm ir dzeltenas, 4300 kelvini? Man liekas, ka visas, tikai zilajām ir tonēts stikls, tāpēc jautāju, vai par tonējumu 2 x jāmaksā? Un kas ir tās bmw power lamps? Skatos uz Osram Xenarc cool blue intense, tām ir 5000 kelvinu, tikai pilns ebay ar krutkām un uz vietas LV nevaru atrast Osram dīleri mazumtirdzniecībai. Cik zinu, tad problēmas ar redzamību ir Ķīniešu spuldzēm, es jautāju par OEM spuldzēm.
Offline
PASSATizhi
25. Aug 2014, 10:29 #21755

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

nav starpības stapr ķīnu un tiem cool blue. labi spīd tikai siltais tonis. ir jāņem

Offline
Zibenskakjis
25. Aug 2014, 10:39 #21756

Kopš: 13. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: BMW E39 530D / BMW E30 325

Agree!


25 Aug 2014, 10:29:32 PASSATizhi rakstīja:
nav starpības stapr ķīnu un tiem cool blue. labi spīd tikai siltais tonis. ir jāņem


[ Šo ziņu laboja Zibenskakjis, 25 Aug 2014, 10:40:21 ]

Offline
PASSATizhi
25. Aug 2014, 10:42 #21757

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

koa?
Offline
Ecstasy
25. Aug 2014, 10:46 #21758

Kopš: 10. Dec 2002

Ziņojumi: 95

Braucu ar:

Intercars Latvia var pirkt Osramu? Būs oriģinālas? Citur nekur neatrodu pagaidām.
Offline
PASSATizhi
25. Aug 2014, 10:53 #21759

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

cenuklubā ieej. bieži ir akcijas. tur parasti ņēmu šamās. tonis ir ļoti silts, bik aukstāks par halogēnu. gaisma ļoti laba.


oem dažādi kodi mēdz būt arī spuldzēm ar pamainīto toni. kad maina vienu spuldzi, lai jaunā pēc gaismas neatšķirtos no vecās
Offline
Ecstasy
25. Aug 2014, 11:03 #21760

Kopš: 10. Dec 2002

Ziņojumi: 95

Braucu ar:

ok, paldies!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo