Online
Pašreiz BMWPower skatās 166 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
Burkaans | | Kopš: 02. Feb 2013
Ziņojumi: 1343
Braucu ar: E30 M54B30
|
24 Aug 2014, 13:26:52 Driver rakstīja:
24 Aug 2014, 11:06:27 Burkaans rakstīja:
24 Aug 2014, 01:08:53 Driver rakstīja:
23 Aug 2014, 20:35:10 JeVe rakstīja:
23 Aug 2014, 18:38:03 Driver rakstīja:
23 Aug 2014, 16:05:50 JeVe rakstīja:
Sveiki.BMW 530D e39. Problēma tāda, ka braucot īsus gabalus(mazāk par 10 min) nevar iedarbināt masīnu. Parbaudīju pie akumulatora un tur rūcošai strāva rādās 14,1V. Sanāk,ka ģenerators lādē,jo arī garos gabalos viss ir kārtībā (ir pat braukts 300km no vietas). Arī citu akumulatoru nomainīju un tas arī nosēdās. Vai ir iespējams,ka tā ir startera vaina? Paldies!
gribu redzet kaa tu meeri stravu!
Un visvairak kaa meri nevis nopludes vai ladeshanas amperus, bet gan cik akjim ieksha stravas
Kā kā..? Nu paņemu testeri,ieslēdzu, pielieku pie akumulatora un skatos ciparus. Nu ja rāda 14,1V tad jau lādē.
Tu pats nesaproti ko tieshi meeri
Stravu nemera voltos
Bet ganjau tavs bembis ari saucas "tdi"
Nez priekš kam tas gudrības penteris, ja vienīgā kļūda bija nomainīt vārdu "strāvu" uz "spriegumu", jo 98% no sabiedrības visu kas saistīts ar elektrību sauc par elektroniku, un viss ko mēra ir strāva.
Nolikšana ir vietā tad, kad cilvis sāk pretendēt uz zināšanām un stumt pilnīgu sūdu, kā tu šajā situācijā
Pizda un dirsa ari ir caurumi, kada starpiba!?
Kad tas cilveks meeris nopludi un redzes 0.764A (piemeram), tad ko vinjs teiks!?
Un ja shim jautatu, kada ir patereta strava noslapetam, izslegtam un aizvertam auto, shis atbildes 12.76V!?
Tas cilvēks strāvu mērīt vispār neprot un nepratīs, drīzāk nosvilinās savu multimetru, bet "STRĀVA" viņam ir sinonīms vārdam "ELEKTRĪBA", un vismaz spriegumu nomērīja pareizi.
| Offline | | |
hancels | | Kopš: 09. Oct 2011
Ziņojumi: 259
Braucu ar: 92
| Kas būtu jāzin konkrēti par e46 xdrive? | Offline | | |
Zibenskakjis | | Kopš: 13. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 390
Braucu ar: BMW E39 530D / BMW E30 325
| Vai un Kā var pārbaudīt kvēlsveču releju BMW E61 525D? | Offline | | |
Ecstasy | | Kopš: 10. Dec 2002
Ziņojumi: 95
Braucu ar:
| ir vajadzība pēc jaunām D2S xenona spuldzēm, taču ir radušies jautājumi:
BMW piedāvā 3 veidu D2S spuldzes:
1) parastas D2S spuldzes, OEM kods 63217160806
2) BMW blue lamps D2S spuldzes, OEM kods 63112296305
3) BMW power lamps D2S spuldzes, OEM kods 63112338066
kuras izvēlēties? kāpēc? un vai ir vērts pārmaksāt 2 reizes par blue vai power lamps, salīdzinājumā ar parastajām spuldzēm?
Un vēl viens jautājums: kas ir oficiālais Osram spuldžu mazumtirgotājs Latvijā? Ja tāds vispār ir?[ Šo ziņu laboja Ecstasy, 24 Aug 2014, 23:03:33 ] | Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Cilvēks nomainījis spogulim stikliņu, bet tagad esot kā ar lupu, viss rādoties ļoti pietuvināts, nevarot normāli noparkoties. Vecais esot ok, jaunais garām. Tur viņi vairāki veidi vai kas par problēmu? Pats zinu tik par sfēriskajiem, aptumšojošajiem, bet nav nācies mainīt. | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
24 Aug 2014, 22:47:36 Ecstasy rakstīja:
ir vajadzība pēc jaunām D2S xenona spuldzēm, taču ir radušies jautājumi:
BMW piedāvā 3 veidu D2S spuldzes:
1) parastas D2S spuldzes, OEM kods 63217160806
2) BMW blue lamps D2S spuldzes, OEM kods 63112296305
3) BMW power lamps D2S spuldzes, OEM kods 63112338066
kuras izvēlēties? kāpēc? un vai ir vērts pārmaksāt 2 reizes par blue vai power lamps, salīdzinājumā ar parastajām spuldzēm?
Un vēl viens jautājums: kas ir oficiālais Osram spuldžu mazumtirgotājs Latvijā? Ja tāds vispār ir?
ieteiktu tas kuras dzeltenakas(4300k)! ar zilajam (6000k) ir problemas uz melna jauna asfalta neko neredzi,labs tikai kad ir uzsnidzis sniegs! un lai pazimetos! | Offline | | |
JeVe | | Kopš: 23. Aug 2014
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
|
24 Aug 2014, 15:30:36 Burkaans rakstīja:
24 Aug 2014, 13:26:52 Driver rakstīja:
24 Aug 2014, 11:06:27 Burkaans rakstīja:
24 Aug 2014, 01:08:53 Driver rakstīja:
23 Aug 2014, 20:35:10 JeVe rakstīja:
23 Aug 2014, 18:38:03 Driver rakstīja:
23 Aug 2014, 16:05:50 JeVe rakstīja:
Sveiki.BMW 530D e39. Problēma tāda, ka braucot īsus gabalus(mazāk par 10 min) nevar iedarbināt masīnu. Parbaudīju pie akumulatora un tur rūcošai strāva rādās 14,1V. Sanāk,ka ģenerators lādē,jo arī garos gabalos viss ir kārtībā (ir pat braukts 300km no vietas). Arī citu akumulatoru nomainīju un tas arī nosēdās. Vai ir iespējams,ka tā ir startera vaina? Paldies!
gribu redzet kaa tu meeri stravu!
Un visvairak kaa meri nevis nopludes vai ladeshanas amperus, bet gan cik akjim ieksha stravas
Kā kā..? Nu paņemu testeri,ieslēdzu, pielieku pie akumulatora un skatos ciparus. Nu ja rāda 14,1V tad jau lādē.
Tu pats nesaproti ko tieshi meeri
Stravu nemera voltos
Bet ganjau tavs bembis ari saucas "tdi"
Nez priekš kam tas gudrības penteris, ja vienīgā kļūda bija nomainīt vārdu "strāvu" uz "spriegumu", jo 98% no sabiedrības visu kas saistīts ar elektrību sauc par elektroniku, un viss ko mēra ir strāva.
Nolikšana ir vietā tad, kad cilvis sāk pretendēt uz zināšanām un stumt pilnīgu sūdu, kā tu šajā situācijā
Pizda un dirsa ari ir caurumi, kada starpiba!?
Kad tas cilveks meeris nopludi un redzes 0.764A (piemeram), tad ko vinjs teiks!?
Un ja shim jautatu, kada ir patereta strava noslapetam, izslegtam un aizvertam auto, shis atbildes 12.76V!?
Tas cilvēks strāvu mērīt vispār neprot un nepratīs, drīzāk nosvilinās savu multimetru, bet "STRĀVA" viņam ir sinonīms vārdam "ELEKTRĪBA", un vismaz spriegumu nomērīja pareizi.
Nu zinu ka tas ir spriegums,nekorekti/nemākulīgi izteicos, bet runa jau negāja par to. Man aktuāli ir saprast problēmu,tāpēc jau te jautāju! kāda jēga piekasīties pie vārdiem un nolikt otru,ja nav atbildes uz manu problēmu? Un ta vietā,ka tu gribētu redzēt kā es mēru, varēji vienkārši paskaidrot ,ka V ir spriegums A ir strāva. Basta. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
25 Aug 2014, 00:12:18 JeVe rakstīja:
24 Aug 2014, 15:30:36 Burkaans rakstīja:
24 Aug 2014, 13:26:52 Driver rakstīja:
24 Aug 2014, 11:06:27 Burkaans rakstīja:
24 Aug 2014, 01:08:53 Driver rakstīja:
23 Aug 2014, 20:35:10 JeVe rakstīja:
23 Aug 2014, 18:38:03 Driver rakstīja:
23 Aug 2014, 16:05:50 JeVe rakstīja:
Sveiki.BMW 530D e39. Problēma tāda, ka braucot īsus gabalus(mazāk par 10 min) nevar iedarbināt masīnu. Parbaudīju pie akumulatora un tur rūcošai strāva rādās 14,1V. Sanāk,ka ģenerators lādē,jo arī garos gabalos viss ir kārtībā (ir pat braukts 300km no vietas). Arī citu akumulatoru nomainīju un tas arī nosēdās. Vai ir iespējams,ka tā ir startera vaina? Paldies!
gribu redzet kaa tu meeri stravu!
Un visvairak kaa meri nevis nopludes vai ladeshanas amperus, bet gan cik akjim ieksha stravas
Kā kā..? Nu paņemu testeri,ieslēdzu, pielieku pie akumulatora un skatos ciparus. Nu ja rāda 14,1V tad jau lādē.
Tu pats nesaproti ko tieshi meeri
Stravu nemera voltos
Bet ganjau tavs bembis ari saucas "tdi"
Nez priekš kam tas gudrības penteris, ja vienīgā kļūda bija nomainīt vārdu "strāvu" uz "spriegumu", jo 98% no sabiedrības visu kas saistīts ar elektrību sauc par elektroniku, un viss ko mēra ir strāva.
Nolikšana ir vietā tad, kad cilvis sāk pretendēt uz zināšanām un stumt pilnīgu sūdu, kā tu šajā situācijā
Pizda un dirsa ari ir caurumi, kada starpiba!?
Kad tas cilveks meeris nopludi un redzes 0.764A (piemeram), tad ko vinjs teiks!?
Un ja shim jautatu, kada ir patereta strava noslapetam, izslegtam un aizvertam auto, shis atbildes 12.76V!?
Tas cilvēks strāvu mērīt vispār neprot un nepratīs, drīzāk nosvilinās savu multimetru, bet "STRĀVA" viņam ir sinonīms vārdam "ELEKTRĪBA", un vismaz spriegumu nomērīja pareizi.
Nu zinu ka tas ir spriegums,nekorekti/nemākulīgi izteicos, bet runa jau negāja par to. Man aktuāli ir saprast problēmu,tāpēc jau te jautāju! kāda jēga piekasīties pie vārdiem un nolikt otru,ja nav atbildes uz manu problēmu? Un ta vietā,ka tu gribētu redzēt kā es mēru, varēji vienkārši paskaidrot ,ka V ir spriegums A ir strāva. Basta.
Ja gribi virzienu, kura meklet, naivi ceret uz gatavu atbildi, tad vispirms pasaki cik lielu straavu tere tavs auto
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
25 Aug 2014, 00:08:42 nagla rakstīja:
24 Aug 2014, 22:47:36 Ecstasy rakstīja:
ir vajadzība pēc jaunām D2S xenona spuldzēm, taču ir radušies jautājumi:
BMW piedāvā 3 veidu D2S spuldzes:
1) parastas D2S spuldzes, OEM kods 63217160806
2) BMW blue lamps D2S spuldzes, OEM kods 63112296305
3) BMW power lamps D2S spuldzes, OEM kods 63112338066
kuras izvēlēties? kāpēc? un vai ir vērts pārmaksāt 2 reizes par blue vai power lamps, salīdzinājumā ar parastajām spuldzēm?
Un vēl viens jautājums: kas ir oficiālais Osram spuldžu mazumtirgotājs Latvijā? Ja tāds vispār ir?
ieteiktu tas kuras dzeltenakas(4300k)! ar zilajam (6000k) ir problemas uz melna jauna asfalta neko neredzi,labs tikai kad ir uzsnidzis sniegs! un lai pazimetos!
Neteiktu gan ta, man gan tuvajos gan miglas stav 10000k xrenis un uz sudzibu nekadu.. | Offline | | |
vaxe | | Kopš: 10. Aug 2006
Ziņojumi: 113
Braucu ar:
| Paskaidrojiet, lūdzu, precīzu DSC sistēmas darbību.
Manā gadījumā ir E92.
Tātad zem klimatkontroles ir poga, ar kuru it kā atslēdz šo sistēmu (to nospiežot, tā iedegas, bet uz paneļa nekas neparādās).
Savukārt, paturot jau DTC pogu ilgāk, DSC tiek atslēgts pavisam, to skaidri norādot uz paneļa.
Tātad, kas notiek, kad nospiež TIKAI DSC pogu zem klimatkontroles?
Jā, varbūt kādi precīzāki komentāri no pieredzes arī par DTC.
[ Šo ziņu laboja vaxe, 25 Aug 2014, 08:50:23 ] | Offline | | |
JG1990 | | Kopš: 27. Feb 2011
Ziņojumi: 469
Braucu ar:
| Kāds nevar palīdzēt un pateikt, kur RESPO treilerim bremžu lokus varētu nopirkt lētāk kā pie dīlera? | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
25 Aug 2014, 08:49:32 vaxe rakstīja:
Paskaidrojiet, lūdzu, precīzu DSC sistēmas darbību.
Manā gadījumā ir E92.
Tātad zem klimatkontroles ir poga, ar kuru it kā atslēdz šo sistēmu (to nospiežot, tā iedegas, bet uz paneļa nekas neparādās).
Savukārt, paturot jau DTC pogu ilgāk, DSC tiek atslēgts pavisam, to skaidri norādot uz paneļa.
Tātad, kas notiek, kad nospiež TIKAI DSC pogu zem klimatkontroles?
Jā, varbūt kādi precīzāki komentāri no pieredzes arī par DTC.
Links
| Offline | | |
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
| Renault Clio Sport, braucot ar autiņu slodzē pēc kāda laika pārslēgšanās paliek ļoti smaga, tb robi slēdzās labi, bet vajag lielu fizisku spēku lai pašu ručku pārvietotu. Esmu mēģinājis mainīt eļļas, viss it kā izskatās ārēji labi.
Ir kādas idejas? | Offline | | |
Ecstasy | | Kopš: 10. Dec 2002
Ziņojumi: 95
Braucu ar:
|
25 Aug 2014, 00:08:42 nagla rakstīja:
24 Aug 2014, 22:47:36 Ecstasy rakstīja:
ir vajadzība pēc jaunām D2S xenona spuldzēm, taču ir radušies jautājumi:
BMW piedāvā 3 veidu D2S spuldzes:
1) parastas D2S spuldzes, OEM kods 63217160806
2) BMW blue lamps D2S spuldzes, OEM kods 63112296305
3) BMW power lamps D2S spuldzes, OEM kods 63112338066
kuras izvēlēties? kāpēc? un vai ir vērts pārmaksāt 2 reizes par blue vai power lamps, salīdzinājumā ar parastajām spuldzēm?
Un vēl viens jautājums: kas ir oficiālais Osram spuldžu mazumtirgotājs Latvijā? Ja tāds vispār ir?
ieteiktu tas kuras dzeltenakas(4300k)! ar zilajam (6000k) ir problemas uz melna jauna asfalta neko neredzi,labs tikai kad ir uzsnidzis sniegs! un lai pazimetos!
Kuras no manis minētajām spuldzēm ir dzeltenas, 4300 kelvini? Man liekas, ka visas, tikai zilajām ir tonēts stikls, tāpēc jautāju, vai par tonējumu 2 x jāmaksā? Un kas ir tās bmw power lamps? Skatos uz Osram Xenarc cool blue intense, tām ir 5000 kelvinu, tikai pilns ebay ar krutkām un uz vietas LV nevaru atrast Osram dīleri mazumtirdzniecībai. Cik zinu, tad problēmas ar redzamību ir Ķīniešu spuldzēm, es jautāju par OEM spuldzēm. | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| nav starpības stapr ķīnu un tiem cool blue. labi spīd tikai siltais tonis. ir jāņem
| Offline | | |
Zibenskakjis | | Kopš: 13. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 390
Braucu ar: BMW E39 530D / BMW E30 325
| Agree!
25 Aug 2014, 10:29:32 PASSATizhi rakstīja:
nav starpības stapr ķīnu un tiem cool blue. labi spīd tikai siltais tonis. ir jāņem
[ Šo ziņu laboja Zibenskakjis, 25 Aug 2014, 10:40:21 ] | Offline | | |
|
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| koa? | Offline | | |
Ecstasy | | Kopš: 10. Dec 2002
Ziņojumi: 95
Braucu ar:
| Intercars Latvia var pirkt Osramu? Būs oriģinālas? Citur nekur neatrodu pagaidām. | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| cenuklubā ieej. bieži ir akcijas. tur parasti ņēmu šamās. tonis ir ļoti silts, bik aukstāks par halogēnu. gaisma ļoti laba.
oem dažādi kodi mēdz būt arī spuldzēm ar pamainīto toni. kad maina vienu spuldzi, lai jaunā pēc gaismas neatšķirtos no vecās
| Offline | | |
Ecstasy | | Kopš: 10. Dec 2002
Ziņojumi: 95
Braucu ar:
| ok, paldies! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|