Online

Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
SoWhat
19. Aug 2018, 20:22 #2161

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju

Ir doma Vācijā iepirkt vienu F30 (visdrīzāk 320d).

Viņi te tā visi no 100 līdz 150t. nogājuši. Gribētos paņemt tādu, kuram lielā servisa apkope jau ir veikta.

Kam būtu jāpievērš uzmanība?

Un vai nezināt, kur atrast sarakstu, pie cik tūkst. km viņiem kādas apkopes jāveic?

[ Šo ziņu laboja SoWhat, 19 Aug 2018, 20:25:34 ]

Offline
RobertsE61
20. Aug 2018, 11:17 #2162

Kopš: 20. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 55

Braucu ar: E61

Nu ir pienācis laiks, kad E61 bagāžnieka vadi ir pizdohen, skatoties youtube, kā notiek maiņa, pamanīju ka uzreiz izgriež gabalu un ieliek jaunu stafku - saišķi ar vadiem. Interesē kur var nopirkt tādu saišķi, varbūt kāds jau ir to darījis. Un ko labāk, lodēt vai presēt vadus?
Offline
makonis7
20. Aug 2018, 15:08 #2163

Kopš: 04. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 965

Braucu ar: Ko dod

jā jā, zinu kad tds ir sūdi,

parswapoju vecā vietā tieši tādu pašu kā bija 1.8tds (e36).
piedarbinu un dzinējs aiziet automāta raznosā, kad spied gāzi tad apgriezieni mainās, atlaižot tie nostajās uz kādiem 3k.

padarbojās kādu minūti un sāka spiest ārā antifrīzu pie bačoka un zem ieplūdnieka esošās trubas.

kādā virzienā skatīties? vajag dabūt darba auto kārtībā.
p.s motors kuru ielika tika iepriekš braukt utt, viss bija čotka.

paldies laikus
Offline
Lisijz
20. Aug 2018, 18:48 #2164

Kopš: 15. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: e46 touring


14 Aug 2018, 18:53:51 @Raivitoo rakstīja:
lieta sekojoša - 04.g. e46 m54b30, tomāts, negāzēts (ja tas ko maina) auksts darbojas normāli, bet pēc pabraukāšanas pa ciemu zem kādiem 800 apgriezieniem panelī sarkano tējkannu rāda. ja uzgāzē bik virs tā, tad pazūd. pašlaik eļļa nesen ielieta castrol edge 5w40, filtrs knecht, jauns oe spiediena devējs.
pirms eļļas maiņas jau bija tāda problēma.

bildē vecais filtrs, varētu būt 2kkm. visas rievas pilnas ar kaut kādām alumīnija krāsas pārslām, pie magnēta nelīp. kas to visu dara? šāles/eļļas sūknis/ķēde? uz servisu, protams, ir doma dzīt, kad būs kapeikas sataupītas. tikmēr meklēju kādu specu, ekstrasensu, jēzu. jebko, kas palīdzētu


Visticamāk, ka auto ir nācis no Itālijas.
Offline
jancuksz
20. Aug 2018, 20:46 #2165

Kopš: 09. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu

meklēju elektriķi vecam bmw, iesakiet lūdzu
Offline
Gintons
21. Aug 2018, 18:43 #2166

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual

varbūt kāds var ieteikt ka dabū no luktura gabarīta ara mitrumu? bmw e61 lukturim..?

[ Šo ziņu laboja Gintons, 21 Aug 2018, 18:44:41 ]

Offline
takeshi
22. Aug 2018, 09:15 #2167

Kopš: 20. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 263

Braucu ar: bmw 325i

kads nevar pateikt ka atskirt e36 zf dizela no benzinieka karbas? kadiem cipariem jabut benzinieka karbai?
Offline
Usins
22. Aug 2018, 09:16 #2168

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Labdien!

Ilgi nemainu mašīnas, skrūvēju pats, braucu ar seniem lūžņiem, ir tendence darīt kārtīgi.

Skrūvējot nosūsējošās piekares skrūves aizdomājos, kā tās pasargāt?


Transmisijas skruves lieku uz zilās līmes, šķiet tā arī hermetizē un palīdz pret vīntes ierūšeanu.

Izpūtējam uz vara smēres.

Esmu lasījis kkur ka krievijā offroadisti uz hermētiķa liekot kopā.

Skatoties uz senu industriālu tehniku tur viss klāts ar pamatīgu krāsas kārtu.

Kravas auto laikam ir kada bituma viītņu konservants?

Ir doma oirms savienošanas vītni ieziest un pēc tam visu pārējo arī, savadāk brīvajam vītnes galam pārskrūvēt pari grūtāk kā sākumā vaļā dabūt.

Komentāri?

Saprotu, ka katru reizi vajadzētu jaunas skrūves visam pie dīlera pirkt, dārgi/ilgi
Un pat tās ierūsēs ja neapstradāt..
Offline
Usins
22. Aug 2018, 09:18 #2169

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Tagad parasti savienojumus pirms montšzas ar white grease nopūšu.
Offline
kkas
22. Aug 2018, 09:53 #2170

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


20 Aug 2018, 18:48:35 @Lisijz rakstīja:

14 Aug 2018, 18:53:51 @Raivitoo rakstīja:
lieta sekojoša - 04.g. e46 m54b30, tomāts, negāzēts (ja tas ko maina) auksts darbojas normāli, bet pēc pabraukāšanas pa ciemu zem kādiem 800 apgriezieniem panelī sarkano tējkannu rāda. ja uzgāzē bik virs tā, tad pazūd. pašlaik eļļa nesen ielieta castrol edge 5w40, filtrs knecht, jauns oe spiediena devējs.
pirms eļļas maiņas jau bija tāda problēma.

bildē vecais filtrs, varētu būt 2kkm. visas rievas pilnas ar kaut kādām alumīnija krāsas pārslām, pie magnēta nelīp. kas to visu dara? šāles/eļļas sūknis/ķēde? uz servisu, protams, ir doma dzīt, kad būs kapeikas sataupītas. tikmēr meklēju kādu specu, ekstrasensu, jēzu. jebko, kas palīdzētu

[IMG][/IMG]
Visticamāk, ka auto ir nācis no Itālijas.


njā, tev motors pizdohen, tu brauc un ceri uz brīnumu. dažas pārsliņas viņam tikai neko tu neremontēsi, jo 1k remontam tev nekad nebūs. perekups ielies solidolu un nogrūdīs nākamajam laimīgajam pircējam
Offline
RSAWorkshop
22. Aug 2018, 13:06 #2171

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


22 Aug 2018, 09:16:57 @Usins rakstīja:
Labdien!

Ilgi nemainu mašīnas, skrūvēju pats, braucu ar seniem lūžņiem, ir tendence darīt kārtīgi.

Skrūvējot nosūsējošās piekares skrūves aizdomājos, kā tās pasargāt?


Transmisijas skruves lieku uz zilās līmes, šķiet tā arī hermetizē un palīdz pret vīntes ierūšeanu.

Izpūtējam uz vara smēres.

Esmu lasījis kkur ka krievijā offroadisti uz hermētiķa liekot kopā.

Skatoties uz senu industriālu tehniku tur viss klāts ar pamatīgu krāsas kārtu.

Kravas auto laikam ir kada bituma viītņu konservants?

Ir doma oirms savienošanas vītni ieziest un pēc tam visu pārējo arī, savadāk brīvajam vītnes galam pārskrūvēt pari grūtāk kā sākumā vaļā dabūt.

Komentāri?

Saprotu, ka katru reizi vajadzētu jaunas skrūves visam pie dīlera pirkt, dārgi/ilgi
Un pat tās ierūsēs ja neapstradāt..

Ir kaut kādi darvas aerosoli. Protams vēl galvanizēšana skrūvēm

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
MarC
22. Aug 2018, 13:38 #2172

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

vai šeit ir kāds, kurš nodarbojas ar telekomunkāciju pakalpojumiem? precīzāk ar autoatbildētājiem, robotiem u.t.t ? varbūt zina kādu kas ar to nodarbojas?
Offline
riekstinjs304
22. Aug 2018, 13:41 #2173

Kopš: 13. Mar 2017

Ziņojumi: 61

Braucu ar:

Varbūt nevietā, bet kādam varbūt ir lietotāja foxijs kontakti ?
Offline
josi
22. Aug 2018, 20:43 #2174

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


22 Aug 2018, 13:38:22 @MarC rakstīja:
vai šeit ir kāds, kurš nodarbojas ar telekomunkāciju pakalpojumiem? precīzāk ar autoatbildētājiem, robotiem u.t.t ? varbūt zina kādu kas ar to nodarbojas?

LMT Zvanu pārvaldnieks neder?
Offline
bmwaddict
22. Aug 2018, 21:10 #2175

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


20 Aug 2018, 18:48:35 @Lisijz rakstīja:

14 Aug 2018, 18:53:51 @Raivitoo rakstīja:
lieta sekojoša - 04.g. e46 m54b30, tomāts, negāzēts (ja tas ko maina) auksts darbojas normāli, bet pēc pabraukāšanas pa ciemu zem kādiem 800 apgriezieniem panelī sarkano tējkannu rāda. ja uzgāzē bik virs tā, tad pazūd. pašlaik eļļa nesen ielieta castrol edge 5w40, filtrs knecht, jauns oe spiediena devējs.
pirms eļļas maiņas jau bija tāda problēma.

bildē vecais filtrs, varētu būt 2kkm. visas rievas pilnas ar kaut kādām alumīnija krāsas pārslām, pie magnēta nelīp. kas to visu dara? šāles/eļļas sūknis/ķēde? uz servisu, protams, ir doma dzīt, kad būs kapeikas sataupītas. tikmēr meklēju kādu specu, ekstrasensu, jēzu. jebko, kas palīdzētu


Visticamāk, ka auto ir nācis no Itālijas.

gjeniaals secinaajums. luuk tas ir liimenis - peec elljas filtra noteikt no kurienes naacis auto!
Offline
mausers
24. Aug 2018, 10:37 #2176

Kopš: 22. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: E61

Sveiki, kāds var pateikt, kur piestiprinās šī caurulīte? Braucot t nokrita un samazinājās jauda. 318tds
https://failiem.lv/u/m2r5tgag#/view/20180824_102837.jpg
Atradu.

[ Šo ziņu laboja mausers, 24 Aug 2018, 14:44:21 ]

Offline
Negantelis
24. Aug 2018, 11:39 #2177

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Lābākie eļļas varianti priekš N54?

Mobil 1 FS 0W-40 ,MOTUL 300V POWER ,Castrol?

Tiks chipots ~400-420hp.

Paldies.
Offline
Nello
24. Aug 2018, 13:01 #2178

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


20 Aug 2018, 15:08:28 @makonis7 rakstīja:
jā jā, zinu kad tds ir sūdi,

parswapoju vecā vietā tieši tādu pašu kā bija 1.8tds (e36).
piedarbinu un dzinējs aiziet automāta raznosā, kad spied gāzi tad apgriezieni mainās, atlaižot tie nostajās uz kādiem 3k.

padarbojās kādu minūti un sāka spiest ārā antifrīzu pie bačoka un zem ieplūdnieka esošās trubas.

kādā virzienā skatīties? vajag dabūt darba auto kārtībā.
p.s motors kuru ielika tika iepriekš braukt utt, viss bija čotka.

paldies laikus

Viens no iemesliem ir apgriezienu devējs spararatam, vadītājpusē atrodās,lejā pie kārbas.., vadu arī ieteicams pārbaudīt..
Offline
hasans
24. Aug 2018, 16:19 #2179

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Kādas ir beigta spararata pazīmes dīzeļauto? Tas ir - brauciena laikā vai to var konstatēt?
Offline
Nello
24. Aug 2018, 21:17 #2180

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Vajag virpotāju, kas savestu kārtībā e34 logutīrītājmehānismu, pašas asītes...? 26122577
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo