Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
abyss
07. Mar 2020, 16:49 #2161

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523

Kādreiz youtube redzēju, ka ir štati, kur elektro auto nekad nebūs dabai draudzīgāks par iekšdedzes dzinēju . Kamēr, ja elektrību iegūst no aes pavisam cits stāsts

[ Šo ziņu laboja abyss, 07 Mar 2020, 16:50:04 ]

Offline
HiJaCKeR
07. Mar 2020, 16:49 #2162

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i

ar esošo tīklu būs maz, būs jāinvestē jauna tīkla izbūvē
Offline
beerzinsh
07. Mar 2020, 16:50 #2163

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2548

Braucu ar:


06 Mar 2020, 14:01:49 @uldens1 rakstīja:

06 Mar 2020, 13:58:43 @Kaross rakstīja:
Nopietni, redzējis dzīvē?
Kāds kapeikmīlētājs ir virpojis bukses/starplikas, lai varētu ieskrūvēt parastās?
Parastās tā vienkārši tur nevar ielikt.
Es teiktu, ka ļoti labs dianostikas rīks. Esmu tā pāris auto konstatējis, ka motors sāk beigties.
nepētiju kā ieskrūvētas,vienkārši 2 bij ar sensoru,2 parastās,nedomāju ka kaut kas jāvirpo,jo zem tā sensora uz leju vizuāli vienādas


Maza nianse, arī no rūpnīcas nāca versijas, kam divas sveces bija parastās, divas ar sensoru!
Offline
maasters
07. Mar 2020, 16:52 #2164

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

par to cik slogotas ir konkrētas Rīgas apaksstacijas man nav info , nedomaju arī ka kautkur netā viņa būs.
skaidrs ka tīklam ir rezerve , cik liela es nezinu, atkaŗīgs no konkrētā tīkla utt, skaidrs ka 30 un pat 100 elektroauto tīklu nenosēdinās, kas būs ja pus Rīga brauks ar tiem un katru rītu lādēs ir cits jautājums.

ja kas tīkls ir vismazāk noslogts nakts stundās , aka pēc 10/11 un līdz kautkur 6 rītā. šajā laikā ja lielāka daļa lādētu nebūtu toč problēmas, kas ir ar diennakts tā saucamajām "pīķa" stundām grūti spriest tur vajag datus un tabulas
Offline
uldens1
07. Mar 2020, 16:55 #2165

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


07 Mar 2020, 16:50:42 @beerzinsh rakstīja:

06 Mar 2020, 14:01:49 @uldens1 rakstīja:

06 Mar 2020, 13:58:43 @Kaross rakstīja:
Nopietni, redzējis dzīvē?
Kāds kapeikmīlētājs ir virpojis bukses/starplikas, lai varētu ieskrūvēt parastās?
Parastās tā vienkārši tur nevar ielikt.
Es teiktu, ka ļoti labs dianostikas rīks. Esmu tā pāris auto konstatējis, ka motors sāk beigties.
nepētiju kā ieskrūvētas,vienkārši 2 bij ar sensoru,2 parastās,nedomāju ka kaut kas jāvirpo,jo zem tā sensora uz leju vizuāli vienādas


Maza nianse, arī no rūpnīcas nāca versijas, kam divas sveces bija parastās, divas ar sensoru!
Šo nezināju,tātad tas nebij lauku tjunings
Offline
HiJaCKeR
07. Mar 2020, 17:03 #2166

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


07 Mar 2020, 16:54:38 @riddler rakstīja:

07 Mar 2020, 16:49:59 @HiJaCKeR rakstīja:
ar esošo tīklu būs maz, būs jāinvestē jauna tīkla izbūvē


uzliks tev jaunu nodokli un uzbūvēs, kur stress? pa ceļam projekta vadītāji arī vel kautko sev uzbūvēs

bet tā arī būs, augs elektro tarifs, pie tam ar saviem HESiem un TECiem mums īsti nepietiek
Offline
maasters
07. Mar 2020, 17:09 #2167

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

lab nezinu kur problēma manos "datos" , kas anv mani bet oficiāli dati, jo es nenemu savu info no musora, bet lūk skatamies


Links

patinam uz leju ir tabula ar nosaukumku "Energoresursu galapatēriņš Latvijā"
tabula redzam , ka piem. 2015 gadā transporta patērēja 50 Petadžoulus, konvertējot pj uz saprotamāku mērvienību iegūstam 13888 Ghw (gigavatstundas)
Tākā šeit runa iet par patēriņu gada griezumā, tad šīs iegūtās Gwh ir jaizdala uz stundām vienā gadā, lai redzētu nepieciešamo momentāno patēriņu.
13888/8765= 1.58Gw kas ir 1580Mw
citvārdsakot pie nosacījuma ja visa latvija brauktu uz elektrību mums vajadzētu velvienu spēkstaciju kas spēj izdot 1500Mw , tādas jaudas ir teiksim vienam kodolreaktoram , savulaik āda jauda bija vienam Ignalīnas RBMK -1500 reaktoram

tatad secinājums patērēta elektroenerģija dubultotos , nevis desmitkāršotos ka te tika izteikts , viss ir vienkārši.

piedod kaspich bet tavs izteikums par 10x elektro pateriņa pieaugmu gluži vienkārši ir absurds

[ Šo ziņu laboja maasters, 07 Mar 2020, 17:11:10 ]

Offline
maasters
07. Mar 2020, 17:15 #2168

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

kā jau teicu izteikums par to ka elektropatēriņs pieaugs 10x ir dīvains , un ja nu reiz no manis tiek prasīti cipari es gribētu tādus arī palūgt no tiem , kas saka citādāk

nu bet mēs te par LV sākām runāt tāpēc ņēmu par piemēru LV, nu tādi ir rezultāti ja skatās uz LV, respektīvi mums patēriņs dubultojas aptuveni, jeb jāver vaļā viens jauns reaktors, vai divi lai pietiek visai Baltijai, ko leiši itkā grib bijušajā Ignalīnā.

par asv jareķina atsevišķi, ja dikti vajag varu izdarīt

[ Šo ziņu laboja maasters, 07 Mar 2020, 17:17:14 ]

Offline
HiJaCKeR
07. Mar 2020, 17:21 #2169

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


07 Mar 2020, 17:09:01 @maasters rakstīja:
lab nezinu kur problēma manos "datos" , kas anv mani bet oficiāli dati, jo es nenemu savu info no musora, bet lūk skatamies


Links

patinam uz leju ir tabula ar nosaukumku "Energoresursu galapatēriņš Latvijā"
tabula redzam , ka piem. 2015 gadā transporta patērēja 50 Petadžoulus, konvertējot pj uz saprotamāku mērvienību iegūstam 13888 Ghw (gigavatstundas)
Tākā šeit runa iet par patēriņu gada griezumā, tad šīs iegūtās Gwh ir jaizdala uz stundām vienā gadā, lai redzētu nepieciešamo momentāno patēriņu.
13888/8765= 1.58Gw kas ir 1580Mw
citvārdsakot pie nosacījuma ja visa latvija brauktu uz elektrību mums vajadzētu velvienu spēkstaciju kas spēj izdot 1500Mw , tādas jaudas ir teiksim vienam kodolreaktoram , savulaik āda jauda bija vienam Ignalīnas RBMK -1500 reaktoram

tatad secinājums patērēta elektroenerģija dubultotos , nevis desmitkāršotos ka te tika izteikts , viss ir vienkārši.

piedod kaspich bet tavs izteikums par 10x elektro pateriņa pieaugmu gluži vienkārši ir absurds

es varbūt kļūdos, nelamājiet

1580 MW / 0,05 Mw uzlādes stacija = 31600 stacija sanāk

cik auto pie mums ir tagad, viesiem pietiks ?
Offline
maasters
07. Mar 2020, 17:37 #2170

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

nē stop es nevienā vieta neminēju cik mēs sobrīd patērejam elektroenerģiju, tas ko es teicu un izreķināju ir cik būtu vajadzīgs MW elektrības ja viss LV autoparks būtu electric.
man iznāca ka 2015 gada kopejo LV transporta jaudu pārvēršot elektrojaudā vajadzētu tos 1500MW klāt,

bet te ir vēl viena lieta , es paņēmu iekšdedzes jaudu iztērēto un pārvērtu elektrībā, bet kā jau teicu elektroauto ir efektīvāks līdz ar to tai jaudai kādu pusi var ņemt nost, nu kaut trešdaļu.

un jnevar salīdzināt zudumus tīklā, jeb sprieguma kritumu uz līnijas garumu ar zudumiem fiziski katru dienu transportejot to dgevielu pa visu valsti ar fūrēm un kannām utt , saprotie paši


ja grib saprast var paņemt esošo LV elektropatēriņu un tam pieplusot kautvai tos 1500MW , kas būtu viss LV autoparks uz elektrību un vēl ar labu rezervi , reāli kā jau teicu mums pietrūkst viens reaktors max

kaspich , padomā, es izrēķināju visu LV autoparka energo patēriņu gada griezumā, iznāk tie 1.5gw jeb 1500MW , kāda iespēja , ka visi izdomās lādēt vienā reizē un riezē ieslēgs štepzseli, skaidrs ka jaudas pieprasījums no tīkla būs izlīdzināts tāpat kā visi viena laika nebrauc tanka pildīties, neredzu problēmu ,

[ Šo ziņu laboja maasters, 07 Mar 2020, 17:42:18 ]

Offline
maasters
07. Mar 2020, 17:44 #2171

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

nesapratu tavu domu par nakotnes paterinju pret esoso? kapec janem naktones paterins, ja varam panemt pedeja gada paterinu un parvesrt elektribaa , jo tas b utu tiesi tas pats rezultats kads mums butu ja pedeja gada visi butu braukusi tikpat cik brauca tikai ar elektribu vai tad ne ?
plus ka jau teicu uz elektribu buutu zemaks cipars delj lielakas efektivitates
Offline
maasters
07. Mar 2020, 17:46 #2172

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

par to tikla pārslogošanu īsti nepiekrītu, jo to mēs ja gribētu varētu izdarīt jau tagad, iedomajies ja puse latvijas reizē vai ar pāris sekunžu nobīdi ieslēgtu kafijas čaiņiku ? pizda būtu bet tā nekad nenotiek un nenotiks
Offline
maasters
07. Mar 2020, 17:50 #2173

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

ok labi , piikja stundā būs vairāk kā dubults kāpums par to nestrīdos , bet lai nobrucinātu tīklu tač nepietiek vienkārši ar lielaku slodzi, bet slodzei ir jābūt tādai, ka notripo jeb dēļ pārslodzes izslēdzas ģeneratori staxcijās un rubiļņiki apakšstacijās.

spriegums staigā arī sobrīd, pa dienu austgtāks vakaros zemāks, bet parcik ta infrastruktūra tiks būvēta gadu laikā tad par reālu parslodzi es domaju nevaram runāt.

es nekur nepeldu, vienkārši tu panemi kautkādu worst case scenāriju, kas mnav īsti reāls, piekam mani aprēķini ir korekti un es runaju par reālo situāciju, kur nekad nebūs tā ka visi gada laikā pārsēdīsies uz elektroauto taka es neredzu šeit nekādu problēmu

es domāju ka LV tuvakajos 10 gados labi ja aizliegs braukt bez DPF , par kautkādu masveida elektrifikāciju uz ceļiem pat runāt nevar

[ Šo ziņu laboja maasters, 07 Mar 2020, 17:52:47 ]

Offline
HiJaCKeR
07. Mar 2020, 17:53 #2174

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


07 Mar 2020, 17:46:40 @maasters rakstīja:
par to tikla pārslogošanu īsti nepiekrītu, jo to mēs ja gribētu varētu izdarīt jau tagad, iedomajies ja puse latvijas reizē vai ar pāris sekunžu nobīdi ieslēgtu kafijas čaiņiku ? pizda būtu bet tā nekad nenotiek un nenotiks

atceros no bērnības, kad padomju laikos bija daudz rūpnīcu, pie televizora bija kastīte, kuru ik pa laikam tēvs paslēgalēja, tagad es to saprotu, ka tas bija autotrafiņš. spriegums un frekvence lēkāja. sprieguma kvalitāte bija sūdīga. tagad mums ir ļoti labi, spriegums stabils un frekvence turas stabili 50 Hz. varbūt ar šo visu elektro viss atgriezīsies atpakaļ.
Offline
Instigater
07. Mar 2020, 17:56 #2175

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Īstenībā es jau šo parēķināju pirms pāris mēnešiem. Mums uz visu Baltiju pietrūkst viens reaktors, jo transports fosilajos ir šausmīgi neefektīvs un 1:1 pārnest to elektrībā nedrīkst. Realitātē elektroauto ir aptuveni 4 reizes efektīvāks. Pie tam, 90% elektroauto tiek uzlādēti pa nakti, t.i. tieši tad, kad elektrību parasti nav kur likt.
Offline
maasters
07. Mar 2020, 17:58 #2176

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

ta kastīte drīzāk nebij autotransformators, bet gan stabilizators , tur iekšā bija induktori un koddensatori , frekvenci ar tiem paaugstināt vai izmainīt nevar gan , bet var panāķt ka īslaicīgi raustījumi strāvas padevē izlīdzinās un netraucē TV darbu
Offline
HiJaCKeR
07. Mar 2020, 17:59 #2177

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


07 Mar 2020, 17:56:28 @Instigater rakstīja:
Īstenībā es jau šo parēķināju pirms pāris mēnešiem. Mums uz visu Baltiju pietrūkst viens reaktors, jo transports fosilajos ir šausmīgi neefektīvs un 1:1 pārnest to elektrībā nedrīkst. Realitātē elektroauto ir aptuveni 4 reizes efektīvāks. Pie tam, 90% elektroauto tiek uzlādēti pa nakti, t.i. tieši tad, kad elektrību parasti nav kur likt.

ja visi lādēs pa nakti, vai esošā infrostruktūra (100 kV ---> 10 kV ---> 0,40 kV) spēs to nodrošināt ?
Offline
maasters
07. Mar 2020, 18:00 #2178

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

par tam piikja stundam runājot tac to visu var salāgot, jau tagad rietumos lielie uzņēmumi piem metālapstrādes cehi ar kausējamajām krāsnīm tās darbina tikai pa nakti , jo naktī viņiem ir izdevīgaks tarifs nekā pa dienu.

piem izveido spec lādēšanas stacijas pie majām , kur tev ir lētaks tarifs ja lādē naktī, viss problēma atrisinata , tāpat, ka visi bāz savus iphone lādēt pa nakti pie vada
Offline
HiJaCKeR
07. Mar 2020, 18:02 #2179

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


07 Mar 2020, 17:58:14 @maasters rakstīja:
ta kastīte drīzāk nebij autotransformators, bet gan stabilizators , tur iekšā bija induktori un koddensatori , frekvenci ar tiem paaugstināt vai izmainīt nevar gan , bet var panāķt ka īslaicīgi raustījumi strāvas padevē izlīdzinās un netraucē TV darbu

jā, frekvenci tā kastīte nemainīja, tas ir pašsaprotami, bet tas voltmetrs vakarā peldēja no 200 V uz 250 V, un tad vajadzēja čekot, lai visu laiku ir uz 220 V, lai teļļuku nesadedzinātu ar tiem 250 V

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 07 Mar 2020, 18:05:35 ]

Offline
maasters
07. Mar 2020, 18:03 #2180

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

hijacker tāds tīkls kādu tu nosauci mnepastāv
ir 20kv tad 110 tad 330 iekš LV , zem 20kV ir 380/400 3 fāzes.

nu skaidrs ka nāksies upgreidot jaudas tīklā vai tad kāds teica ka nē?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4