Autors | Ziņojums |
Ch | 30. Apr 2013, 21:17 |
#2152
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Piseec, kompī kkur pat ir bildes kur esmu nofočets pie tās konkrētās lidmašīnas. Šodien @RIX redzot tās pašas kompānijas B747 jau bija visai neomulīgi, tagad vēl tas video vispār pipec. |
Offline | |
|
Matinsh | 01. May 2013, 00:57 |
#2153
|
|
Kopš: 12. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 439
Braucu ar:
| Pilotu forumā lasīju, ka visticamāk krava sagāzās uz aizmuguri un uzrāva purnu gaisā, jo varēja redzēt, ka pilots mēģināja vēl labot, bet vienalga norāva lejā.
Links |
Offline | |
|
Fandulis | 01. May 2013, 00:59 |
#2154
|
|
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13381
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| |
Offline | |
|
defekc | 01. May 2013, 01:32 |
#2155
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| bet taa vispaar - unikaali kadri. esmu visus air crash investigations noskatijies, shis imho ir viens no labaakajiem materiaaliem ever |
Offline | |
|
Ekimons | 01. May 2013, 09:55 |
#2156
|
|
Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
|
29 Apr 2013, 23:38:44 arizah rakstīja:
29 Apr 2013, 21:51:51 7er rakstīja:
Šodien šitas ari stāvēja Rīgā.
domājams kādas pāris dienas arī stāvēs.
netīšām sanāca noķert viņa nosēšanās fragmentu http://www.youtube.com/watch?v=Pyncy6NoZ8s |
Offline | |
|
arizah | 01. May 2013, 10:58 |
#2157
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
01 May 2013, 00:57:34 Matinsh rakstīja:
Pilotu forumā lasīju, ka visticamāk krava sagāzās uz aizmuguri un uzrāva purnu gaisā, jo varēja redzēt, ka pilots mēģināja vēl labot, bet vienalga norāva lejā.
747 operation manuālī ir aprakstīta stall recovery procedūra zem 1000ft:
Stall recovery consists of recovery at:
• low altitude, low speed
- add full thrust for later climb out watch altitude,
- lower nose for about 5o
- or below 1000 feet, level off and pray.
Taču te kā redzams līdz full recovery pietrūka vēl divtik. Tā ka vienīgais ko tur varēja labot, bija doties uz kravas nodalījumu un nostiprināt atpakaļ kravu [ Šo ziņu laboja arizah, 01 May 2013, 11:36:24 ] |
Offline | |
|
spozzais | 04. May 2013, 13:54 |
#2158
|
|
Kopš: 21. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 286
Braucu ar:
| Tanki bija iekšā,viens atrāvās un pārējos ar inerci paņēma.skumīgi |
Offline | |
|
Onufrijs | 04. May 2013, 15:50 |
#2159
|
|
Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
04 May 2013, 13:54:14 spozzais rakstīja:
Tanki bija iekšā,viens atrāvās un pārējos ar inerci paņēma.skumīgi
Brīnums kā šamējie neizkrita laukā pirms crash. |
Offline | |
|
|
meidei | 04. May 2013, 18:36 |
#2160
|
|
Kopš: 12. Oct 2006
Ziņojumi: 17612
Braucu ar: 3er
| India ir super. Zinot, kas tur notiek kuģniecībā, tikai varu iedomāties, kāds bezpriģels notiek gaisā |
Offline | |
|
Onufrijs | 04. May 2013, 21:07 |
#2161
|
|
Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
04 May 2013, 18:32:14 bertons rakstīja:
http://rus.tvnet.lv/novosti/za_rubjezhom/227249...ads_in_www.tvnet
Nu Rainim jau savulaik bija līdzīgas idejas. Nafig 2 piloti ļotakā, kraiņakā var paruļīt arī stjuardesa |
Offline | |
|
GintsK | 05. May 2013, 00:21 |
#2162
|
|
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
04 May 2013, 13:54:14 spozzais rakstīja:
Tanki bija iekšā,viens atrāvās un pārējos ar inerci paņēma.skumīgi
Es piektdien gadījos zem šitāda, kad viņš cēlās augšā no RIX. Lidojumā virs Jūrmalas gatves. Padomāju ar ko viņš krauts - nu ļooooti lēni audzēja augstumu. Dzinēju skaņa bija x5 kā citiem.
Mēs netranzitējam tankus? |
Offline | |
|
spozzais | 05. May 2013, 00:33 |
#2163
|
|
Kopš: 21. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 286
Braucu ar:
|
05 May 2013, 00:21:19 GintsK rakstīja:
04 May 2013, 13:54:14 spozzais rakstīja:
Tanki bija iekšā,viens atrāvās un pārējos ar inerci paņēma.skumīgi
Es piektdien gadījos zem šitāda, kad viņš cēlās augšā no RIX. Lidojumā virs Jūrmalas gatves. Padomāju ar ko viņš krauts - nu ļooooti lēni audzēja augstumu. Dzinēju skaņa bija x5 kā citiem.
Mēs netranzitējam tankus?
Tankus gluži nē,bet tām militārajām bāzēm milzīgas kravas tiek sūtītas,kā ne kā pus dienu tieši šo aparātu lādē!! |
Offline | |
|
Jancuks | 05. May 2013, 09:37 |
#2164
|
|
Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
|
04 May 2013, 21:07:20 Onufrijs rakstīja:
04 May 2013, 18:32:14 bertons rakstīja:
http://rus.tvnet.lv/novosti/za_rubjezhom/227249...ads_in_www.tvnet
Nu Rainim jau savulaik bija līdzīgas idejas. Nafig 2 piloti ļotakā, kraiņakā var paruļīt arī stjuardesa
Rainim tas tikai bija tads PR tāpat kā par maksas tualetēm. |
Offline | |
|
GF5933 | 05. May 2013, 11:38 |
#2165
|
|
Kopš: 07. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 164
Braucu ar: e39, e36, w201
| Šie Afganistānas Boeingi no Rīgas ceļās 95-100% uzkrauti praktiski vienmēr. Tas ir ap 100 tonnām kravas, tur ir ko celt
Tankus gan ar viņiem neved, lielākoties iet pārtika. |
Offline | |
|
GintsK | 05. May 2013, 11:58 |
#2166
|
|
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| A ja viens dzinējs atsaka, viņš vispār var uzņemt augstumu? |
Offline | |
|
zetech | 06. May 2013, 21:54 |
#2167
|
|
Kopš: 26. Nov 2004
Ziņojumi: 278
Braucu ar:
| Es 3 gadi atpakal piedalijos sita 747 parkrasosana- [ Šo ziņu laboja zetech, 06 May 2013, 22:00:08 ] |
Offline | |
|
|
uldens1 | 06. May 2013, 22:08 |
#2168
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16212
Braucu ar:
|
06 May 2013, 21:33:25 bertons rakstīja:
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europ...fter-a-year.html
http://www.youtube.com/watch?feature=player_emb...mp;v=KyvPllvw3iY |
Offline | |
|
Matinsh | 06. May 2013, 22:16 |
#2169
|
|
Kopš: 12. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 439
Braucu ar:
|
05 May 2013, 11:38:23 GF5933 rakstīja:
Šie Afganistānas Boeingi no Rīgas ceļās 95-100% uzkrauti praktiski vienmēr. Tas ir ap 100 tonnām kravas, tur ir ko celt
Tev tur pāris nulles netrūkst? Ja viņi krauj pa 4 paletēm vienlaicīgi, tad tur necik daudz nesanāk. |
Offline | |
|
GF5933 | 06. May 2013, 23:28 |
#2170
|
|
Kopš: 07. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 164
Braucu ar: e39, e36, w201
|
06 May 2013, 22:16:41 Matinsh rakstīja:
05 May 2013, 11:38:23 GF5933 rakstīja:
Šie Afganistānas Boeingi no Rīgas ceļās 95-100% uzkrauti praktiski vienmēr. Tas ir ap 100 tonnām kravas, tur ir ko celt
Tev tur pāris nulles netrūkst? Ja viņi krauj pa 4 paletēm vienlaicīgi, tad tur necik daudz nesanāk.
Netrūkst. Es strādāju ar Kalitta Air, kas ar tādiem pašiem 747 kā Nationals skaldīja Afganistānu. Parasti krava bija no 85-105 tonnām. Diži vairāk 747 Freighters nemaz panest nevar.
|
Offline | |
|
dzheris | 08. May 2013, 17:12 |
#2171
|
|
Kopš: 27. Dec 2006
Ziņojumi: 290
Braucu ar: BMW 315
| Ar aviāciju un helikopteriem saistītie zinātāji.
Vajag padomu:
interesē izpētīt iespēju ar helikopteru pārvadāt cilvēkus, izmantojot vinču. Cik līdz šim esmu sapratis, to ir aizliegts darīt ar viena dzinēja lidaparātu un helikopteri ar diviem dzinējiem ir aptuveni 10 reizes dārgāki, turklāt iznomājami praktiski Lavijā nav, galvenokārt retie eksemplāri pieder robežsardzei vai armijai, un komerciāli pieejami tikai MI8, kas būtībā ir lidojošs autobuss, līdz ar to arī nevajadzīgi liels un dārgs.
Vai tiešām ar viena dzinēja helikopteru nedrīkst lietot vinču cilvēku nolaišanai? |
Offline | |
|