Online

Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
Ch
30. Apr 2013, 21:17 #2152

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Piseec, kompī kkur pat ir bildes kur esmu nofočets pie tās konkrētās lidmašīnas. Šodien @RIX redzot tās pašas kompānijas B747 jau bija visai neomulīgi, tagad vēl tas video vispār pipec.
Offline
Matinsh
01. May 2013, 00:57 #2153

Kopš: 12. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 439

Braucu ar:

Pilotu forumā lasīju, ka visticamāk krava sagāzās uz aizmuguri un uzrāva purnu gaisā, jo varēja redzēt, ka pilots mēģināja vēl labot, bet vienalga norāva lejā.

Links
Offline
Fandulis
01. May 2013, 00:59 #2154

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13381

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Offline
defekc
01. May 2013, 01:32 #2155

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

bet taa vispaar - unikaali kadri. esmu visus air crash investigations noskatijies, shis imho ir viens no labaakajiem materiaaliem ever
Offline
Ekimons
01. May 2013, 09:55 #2156

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


29 Apr 2013, 23:38:44 arizah rakstīja:

29 Apr 2013, 21:51:51 7er rakstīja:
Šodien šitas ari stāvēja Rīgā.


domājams kādas pāris dienas arī stāvēs.



netīšām sanāca noķert viņa nosēšanās fragmentu http://www.youtube.com/watch?v=Pyncy6NoZ8s
Offline
arizah
01. May 2013, 10:58 #2157

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


01 May 2013, 00:57:34 Matinsh rakstīja:
Pilotu forumā lasīju, ka visticamāk krava sagāzās uz aizmuguri un uzrāva purnu gaisā, jo varēja redzēt, ka pilots mēģināja vēl labot, bet vienalga norāva lejā.


747 operation manuālī ir aprakstīta stall recovery procedūra zem 1000ft:

Stall recovery consists of recovery at:
• low altitude, low speed
- add full thrust for later climb out watch altitude,
- lower nose for about 5o
- or below 1000 feet, level off and pray.


Taču te kā redzams līdz full recovery pietrūka vēl divtik. Tā ka vienīgais ko tur varēja labot, bija doties uz kravas nodalījumu un nostiprināt atpakaļ kravu

[ Šo ziņu laboja arizah, 01 May 2013, 11:36:24 ]

Offline
spozzais
04. May 2013, 13:54 #2158

Kopš: 21. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 286

Braucu ar:

Tanki bija iekšā,viens atrāvās un pārējos ar inerci paņēma.skumīgi
Offline
Onufrijs
04. May 2013, 15:50 #2159

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


04 May 2013, 13:54:14 spozzais rakstīja:
Tanki bija iekšā,viens atrāvās un pārējos ar inerci paņēma.skumīgi

Brīnums kā šamējie neizkrita laukā pirms crash.
Offline
meidei
04. May 2013, 18:36 #2160

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

India ir super. Zinot, kas tur notiek kuģniecībā, tikai varu iedomāties, kāds bezpriģels notiek gaisā
Offline
Onufrijs
04. May 2013, 21:07 #2161

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


04 May 2013, 18:32:14 bertons rakstīja:
http://rus.tvnet.lv/novosti/za_rubjezhom/227249...ads_in_www.tvnet

Nu Rainim jau savulaik bija līdzīgas idejas. Nafig 2 piloti ļotakā, kraiņakā var paruļīt arī stjuardesa
Offline
GintsK
05. May 2013, 00:21 #2162

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


04 May 2013, 13:54:14 spozzais rakstīja:
Tanki bija iekšā,viens atrāvās un pārējos ar inerci paņēma.skumīgi

Es piektdien gadījos zem šitāda, kad viņš cēlās augšā no RIX. Lidojumā virs Jūrmalas gatves. Padomāju ar ko viņš krauts - nu ļooooti lēni audzēja augstumu. Dzinēju skaņa bija x5 kā citiem.
Mēs netranzitējam tankus?
Offline
spozzais
05. May 2013, 00:33 #2163

Kopš: 21. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 286

Braucu ar:


05 May 2013, 00:21:19 GintsK rakstīja:

04 May 2013, 13:54:14 spozzais rakstīja:
Tanki bija iekšā,viens atrāvās un pārējos ar inerci paņēma.skumīgi

Es piektdien gadījos zem šitāda, kad viņš cēlās augšā no RIX. Lidojumā virs Jūrmalas gatves. Padomāju ar ko viņš krauts - nu ļooooti lēni audzēja augstumu. Dzinēju skaņa bija x5 kā citiem.
Mēs netranzitējam tankus?

Tankus gluži nē,bet tām militārajām bāzēm milzīgas kravas tiek sūtītas,kā ne kā pus dienu tieši šo aparātu lādē!!
Offline
Jancuks
05. May 2013, 09:37 #2164

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


04 May 2013, 21:07:20 Onufrijs rakstīja:

04 May 2013, 18:32:14 bertons rakstīja:
http://rus.tvnet.lv/novosti/za_rubjezhom/227249...ads_in_www.tvnet

Nu Rainim jau savulaik bija līdzīgas idejas. Nafig 2 piloti ļotakā, kraiņakā var paruļīt arī stjuardesa

Rainim tas tikai bija tads PR tāpat kā par maksas tualetēm.
Offline
GF5933
05. May 2013, 11:38 #2165

Kopš: 07. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: e39, e36, w201

Šie Afganistānas Boeingi no Rīgas ceļās 95-100% uzkrauti praktiski vienmēr. Tas ir ap 100 tonnām kravas, tur ir ko celt

Tankus gan ar viņiem neved, lielākoties iet pārtika.
Offline
GintsK
05. May 2013, 11:58 #2166

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

A ja viens dzinējs atsaka, viņš vispār var uzņemt augstumu?
Offline
zetech
06. May 2013, 21:54 #2167

Kopš: 26. Nov 2004

Ziņojumi: 278

Braucu ar:

Es 3 gadi atpakal piedalijos sita 747 parkrasosana-

[ Šo ziņu laboja zetech, 06 May 2013, 22:00:08 ]

Offline
uldens1
06. May 2013, 22:08 #2168

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


06 May 2013, 21:33:25 bertons rakstīja:
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europ...fter-a-year.html
http://www.youtube.com/watch?feature=player_emb...mp;v=KyvPllvw3iY
Offline
Matinsh
06. May 2013, 22:16 #2169

Kopš: 12. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 439

Braucu ar:


05 May 2013, 11:38:23 GF5933 rakstīja:
Šie Afganistānas Boeingi no Rīgas ceļās 95-100% uzkrauti praktiski vienmēr. Tas ir ap 100 tonnām kravas, tur ir ko celt


Tev tur pāris nulles netrūkst? Ja viņi krauj pa 4 paletēm vienlaicīgi, tad tur necik daudz nesanāk.
Offline
GF5933
06. May 2013, 23:28 #2170

Kopš: 07. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: e39, e36, w201


06 May 2013, 22:16:41 Matinsh rakstīja:

05 May 2013, 11:38:23 GF5933 rakstīja:
Šie Afganistānas Boeingi no Rīgas ceļās 95-100% uzkrauti praktiski vienmēr. Tas ir ap 100 tonnām kravas, tur ir ko celt


Tev tur pāris nulles netrūkst? Ja viņi krauj pa 4 paletēm vienlaicīgi, tad tur necik daudz nesanāk.


Netrūkst. Es strādāju ar Kalitta Air, kas ar tādiem pašiem 747 kā Nationals skaldīja Afganistānu. Parasti krava bija no 85-105 tonnām. Diži vairāk 747 Freighters nemaz panest nevar.
Offline
dzheris
08. May 2013, 17:12 #2171

Kopš: 27. Dec 2006

Ziņojumi: 290

Braucu ar: BMW 315

Ar aviāciju un helikopteriem saistītie zinātāji.
Vajag padomu:
interesē izpētīt iespēju ar helikopteru pārvadāt cilvēkus, izmantojot vinču. Cik līdz šim esmu sapratis, to ir aizliegts darīt ar viena dzinēja lidaparātu un helikopteri ar diviem dzinējiem ir aptuveni 10 reizes dārgāki, turklāt iznomājami praktiski Lavijā nav, galvenokārt retie eksemplāri pieder robežsardzei vai armijai, un komerciāli pieejami tikai MI8, kas būtībā ir lidojošs autobuss, līdz ar to arī nevajadzīgi liels un dārgs.
Vai tiešām ar viena dzinēja helikopteru nedrīkst lietot vinču cilvēku nolaišanai?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo