Autors | Ziņojums |
rekeds | |
Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| |
Offline | |
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Jo mazāk brauc, jo mazāka iespēja nokļūt avārijās. Tas ir tikai loģiski. |
Offline | |
|
mob7 | |
Kopš: 17. Nov 2012
Ziņojumi: 130
Braucu ar: e39
| Kā lai atver e39 sedanu, ja ir izlādējies pilnība akumulators. Ar pulti nevar un ar atslēgu arī nevar atslēgt? |
Offline | |
|
RenegadeX | |
Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3442
Braucu ar: e39, pc34
|
31 Aug 2016, 18:51:16 @mob7 rakstīja:
Kā lai atver e39 sedanu, ja ir izlādējies pilnība akumulators. Ar pulti nevar un ar atslēgu arī nevar atslēgt?
Tad gan laikam sūdīgi ja ar atslēgu nevar. Jāmeklē kur piemest akumulatoru. Kautvai jālien no apakašasas un jāmet krokodilu uz startera vai ģeneratora kautkā. |
Offline | |
|
Araajz | |
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28305
Braucu ar: E39
| Zem mašīnas ir + klemme |
Online | |
|
RmaxLV | |
Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
| Izņem pagriezienu spārnā, pie vadiem pieliec aķi
Labi, tas joks, lai ari varbut nostrādātu, bet par to plusa klemmi, kur? Nopietni zem mašīnas?? [ Šo ziņu laboja RmaxLV, 31 Aug 2016, 21:15:55 ] |
Offline | |
|
mar4a | |
Kopš: 21. Jul 2013
No: Ogre
Ziņojumi: 153
Braucu ar: 1.9 syncro
|
31 Aug 2016, 21:14:54 @RmaxLV rakstīja:
Izņem pagriezienu spārnā, pie vadiem pieliec aķi
Labi, tas joks, lai ari varbut nostrādātu, bet par to plusa klemmi, kur? Nopietni zem mašīnas??
Mašīnu noteikti vajazēs pacelt uz doņķa un ta lien apakša kreisajā pusē pie kārbas redzēsi PLUSA vads izvilkts! un liec vadus klāt!
ir sanācis pāris reizes tā darīt! |
Offline | |
|
mob7 | |
Kopš: 17. Nov 2012
Ziņojumi: 130
Braucu ar: e39
| Jā,tika atrasts plusa vads zem mašīnas kreisajā pusē un durvis atvērtās. Paldies par palīdzību! |
Offline | |
|
|
RmaxLV | |
Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
| Forši, katru dienu var ko jaunu uzzināt
P. S šorīt nomira pakaļas slotiņa, tikko izjaucu, un jā, stienis normāli ierūsējis, iztīriju, sap7tu, sasmērēju, un tagad slota tīra tik ātri, kā vēl nekad a man likās, ka man kait kāds lēnais režīms bija un pat patika, ka tik lēni notīra |
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Eu ka kruiza var dabut zemaku paterinu? |
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
31 Aug 2016, 21:31:01 @RmaxLV rakstīja:
Forši, katru dienu var ko jaunu uzzināt
P. S šorīt nomira pakaļas slotiņa, tikko izjaucu, un jā, stienis normāli ierūsējis, iztīriju, sap7tu, sasmērēju, un tagad slota tīra tik ātri, kā vēl nekad a man likās, ka man kait kāds lēnais režīms bija un pat patika, ka tik lēni notīra
Mazohists esi? |
Offline | |
|
Ruudis | |
Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2107
Braucu ar: Pienpak
| Cik liela ir aptuveni dzinēja eļļas temperatūra darba režīmā? |
Offline | |
|
Rolizze | |
Kopš: 16. Nov 2015
No: Viļāni
Ziņojumi: 745
Braucu ar: A4
|
31 Aug 2016, 21:46:17 @Ruudis rakstīja:
Cik liela ir aptuveni dzinēja eļļas temperatūra darba režīmā?
Turbīniekiem eļļeas temperatūra ir augstāka. esmu pat pilnu to pulksteni piesitis. bet virs 130 grādiem viņu nevajag laist. šālēm kirdik.
70-80 ??? hvz[ Šo ziņu laboja Rolizze, 31 Aug 2016, 22:17:31 ] |
Offline | |
|
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
01 Sep 2016, 08:23:09 @AB1304 rakstīja:
90° ideāls variants.
Kur pirkt atmiņas karšu/usb lasītājus, kurus liek changer vietā ? Man šorīt izbesīja tie sūdainie diski. Vakar ierakstīju, viss ok skan, šorīt nelasa vienu no tiem diskiem. Pohuj kurā no 6 vietām liek.
Tie ir yatour adapteri/pleijeri. Var būt pliks adapteris tikai usb, krutākie ir ar atmiņas karti, bluetooth utt. Iemet salidzini.lv un skaties pats. |
Offline | |
|
abrahamslinkons | |
Kopš: 08. Apr 2016
Ziņojumi: 106
Braucu ar: E92 alpinweiss3 E61 alpinweiss3
| Jautājums. Pēdējā laikā diezgan bieža parādība. 3.0dA pa nakti nostāv, no rīta pielaižu un tikko kā pārmet uz otro robu panelī iedegād transmission failsafe errors. Izdarbinu dzinēju, pēc minūtes darbinu un viss notiek. Eļlu kārbai mainīju pirms 4t/k. Viss bija ok, bet pēdējā mēneša laikā metās errors. Meklēju internetā, bet stāsts par eļlas maiņu. |
Offline | |
|
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
01 Sep 2016, 08:56:49 @AB1304 rakstīja:
01 Sep 2016, 08:33:50 @Laoshi rakstīja:
Tie ir yatour adapteri/pleijeri. Var būt pliks adapteris tikai usb, krutākie ir ar atmiņas karti, bluetooth utt. Iemet salidzini.lv un skaties pats.
http://www.digibox.lv/Yatour-YT-M06-BM2
Man ir 16:9. KO man tagad neies šitas ?
Pēc apraksta izskatās, ka nē. Ībejā gan ir vēl visādi ķīniešu lodējumi, bet labāk lai Drivers par bargu naudu uzlodē aux ieeju un varēsi klausīties muzonu caur spoooootifaj |
Offline | |
|
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
31 Aug 2016, 21:14:54 @RmaxLV rakstīja:
Izņem pagriezienu spārnā, pie vadiem pieliec aķi
Labi, tas joks, lai ari varbut nostrādātu, bet par to plusa klemmi, kur? Nopietni zem mašīnas??
Tas ir tupu paakju joks ar pagriezienu (gabaritu, miglu, utt)
Bet vel lielaki idioti tam tic, bet idioti kvadrata ar putam uz lupam to bore citiem, jo redz netaa ir klipinjs tads vai kads to teica
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
01 Sep 2016, 08:47:05 @abrahamslinkons rakstīja:
Jautājums. Pēdējā laikā diezgan bieža parādība. 3.0dA pa nakti nostāv, no rīta pielaižu un tikko kā pārmet uz otro robu panelī iedegād transmission failsafe errors. Izdarbinu dzinēju, pēc minūtes darbinu un viss notiek. Eļlu kārbai mainīju pirms 4t/k. Viss bija ok, bet pēdējā mēneša laikā metās errors. Meklēju internetā, bet stāsts par eļlas maiņu.
Ieleji ganjau dextronu III, ko veikala pec kataloga iedeva
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
RmaxLV | |
Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
|
01 Sep 2016, 08:47:05 @abrahamslinkons rakstīja:
Jautājums. Pēdējā laikā diezgan bieža parādība. 3.0dA pa nakti nostāv, no rīta pielaižu un tikko kā pārmet uz otro robu panelī iedegād transmission failsafe errors. Izdarbinu dzinēju, pēc minūtes darbinu un viss notiek. Eļlu kārbai mainīju pirms 4t/k. Viss bija ok, bet pēdējā mēneša laikā metās errors. Meklēju internetā, bet stāsts par eļlas maiņu.
Man ir identiski, nakti nostāv, no rīta izbraucot kad kārba no otrā liek 3 šajā robā ir grūdiens un failsafe. Tāpēc pagaidām ar tiptroniku lieku no otrā uzreiz cetirtajā un viss ok, pec paris km var lilt draiva un visu dienu bez nekadam problemam braukt.
Diognostikā parādīja
Bet limp moda neesmu varejis aizbraukt lidz diognostikai lai redzetu ko rada ar degoshu failsafe [ Šo ziņu laboja RmaxLV, 01 Sep 2016, 09:22:05 ] |
Offline | |
|
RenegadeX | |
Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3442
Braucu ar: e39, pc34
|
25 Aug 2016, 09:33:39 @RenegadeX rakstīja:
e39 530d 2000. gada ar automātu.
Spiežot grīdā sport vai parastajā režīmā uzkāpj apgriezieni līdz 3,5-4k apgreizienu un tad zaudē jaudu, paliek apgriezieni bet tāds kā pusdzīvs paliek. Aizdomas ka varētu būt pie vainas degvielas sūknis. Vēl pie kompja nav bijis slēgts. Vai ir vēl kādi mezgli ko vajadzētu šajā situācijā skatīties?
Tātad uz doto brīdi sekojošs izklāsts:
-Pārbaudīts ar kompi pie Driver. Apstiprināja, ka magistrālais sūknis par mazu spiedienu dod (Precharge pressure), piedvām norādījums ka turbīna lēni reaģē - turbīnas devējs/vārsts un vakuuma caurulītes. kompī uzrādīja kļūdu par egr. Plus iespējamas problēmas nākotnē ar sprauslām, jo tukšgaitā bez korekcijām motors sāk vibŗēt.
+Nomainīts magistrālais, vakuuma caurulītes (galīgi mīkstas bija palikušas), turbīnas devējs/vārsts, ieplūdes kolektoram blīves, filtri.
+Konstatēts, ka nosprādzis bākas sūknis - iekombinēts BOSCH, izņemot vecā motoru. Mazāk finansiāli sāpīgs risinājums, jo Bosch bija palicis čomam pēc viena projektiņa lieks.
+Apskatīti pludiņi bākā un iztīrīts sietiņš pie bākas sūkņa.
+EGR vārsts nebija aizaudzis un vārsts kustējās - ass vizuāli tīra, ir kustējusies. (nedaudz vēlāk izmazgāšu)
=Rezultātā auto liekas palicis atsaucīgāks un pie gala vairs nav problēmu ar jaudu, kāda bija iepriekš.
*Detaļas, blīves un filtri iegādāti no proTEST
*Caurulītes vakuumam Dn3.2mm/D7mm - iegādātas BRT[ Šo ziņu laboja RenegadeX, 01 Sep 2016, 10:15:21 ] |
Offline | |
|