Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 184 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
rekeds
31. Aug 2016, 15:54 #21461

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

Offline
edzhaans
31. Aug 2016, 15:54 #21462

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Jo mazāk brauc, jo mazāka iespēja nokļūt avārijās. Tas ir tikai loģiski.
Offline
mob7
31. Aug 2016, 18:51 #21463

Kopš: 17. Nov 2012

Ziņojumi: 130

Braucu ar: e39

Kā lai atver e39 sedanu, ja ir izlādējies pilnība akumulators. Ar pulti nevar un ar atslēgu arī nevar atslēgt?
Offline
RenegadeX
31. Aug 2016, 18:55 #21464

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3442

Braucu ar: e39, pc34


31 Aug 2016, 18:51:16 @mob7 rakstīja:
Kā lai atver e39 sedanu, ja ir izlādējies pilnība akumulators. Ar pulti nevar un ar atslēgu arī nevar atslēgt?

Tad gan laikam sūdīgi ja ar atslēgu nevar. Jāmeklē kur piemest akumulatoru. Kautvai jālien no apakašasas un jāmet krokodilu uz startera vai ģeneratora kautkā.
Offline
Araajz
31. Aug 2016, 19:17 #21465

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28305

Braucu ar: E39

Zem mašīnas ir + klemme
Online
RmaxLV
31. Aug 2016, 21:14 #21466

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9

Izņem pagriezienu spārnā, pie vadiem pieliec aķi
Labi, tas joks, lai ari varbut nostrādātu, bet par to plusa klemmi, kur? Nopietni zem mašīnas??

[ Šo ziņu laboja RmaxLV, 31 Aug 2016, 21:15:55 ]

Offline
mar4a
31. Aug 2016, 21:19 #21467

Kopš: 21. Jul 2013

No: Ogre

Ziņojumi: 153

Braucu ar: 1.9 syncro


31 Aug 2016, 21:14:54 @RmaxLV rakstīja:
Izņem pagriezienu spārnā, pie vadiem pieliec aķi
Labi, tas joks, lai ari varbut nostrādātu, bet par to plusa klemmi, kur? Nopietni zem mašīnas??

Mašīnu noteikti vajazēs pacelt uz doņķa un ta lien apakša kreisajā pusē pie kārbas redzēsi PLUSA vads izvilkts! un liec vadus klāt!
ir sanācis pāris reizes tā darīt!
Offline
mob7
31. Aug 2016, 21:29 #21468

Kopš: 17. Nov 2012

Ziņojumi: 130

Braucu ar: e39

Jā,tika atrasts plusa vads zem mašīnas kreisajā pusē un durvis atvērtās. Paldies par palīdzību!
Offline
RmaxLV
31. Aug 2016, 21:31 #21469

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9

Forši, katru dienu var ko jaunu uzzināt
P. S šorīt nomira pakaļas slotiņa, tikko izjaucu, un jā, stienis normāli ierūsējis, iztīriju, sap7tu, sasmērēju, un tagad slota tīra tik ātri, kā vēl nekad a man likās, ka man kait kāds lēnais režīms bija un pat patika, ka tik lēni notīra
Offline
dzuris
31. Aug 2016, 21:33 #21470

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Eu ka kruiza var dabut zemaku paterinu?
Offline
dzuris
31. Aug 2016, 21:34 #21471

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


31 Aug 2016, 21:31:01 @RmaxLV rakstīja:
Forši, katru dienu var ko jaunu uzzināt
P. S šorīt nomira pakaļas slotiņa, tikko izjaucu, un jā, stienis normāli ierūsējis, iztīriju, sap7tu, sasmērēju, un tagad slota tīra tik ātri, kā vēl nekad a man likās, ka man kait kāds lēnais režīms bija un pat patika, ka tik lēni notīra


Mazohists esi?
Offline
Ruudis
31. Aug 2016, 21:46 #21472

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2107

Braucu ar: Pienpak

Cik liela ir aptuveni dzinēja eļļas temperatūra darba režīmā?
Offline
Rolizze
31. Aug 2016, 22:16 #21473

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4


31 Aug 2016, 21:46:17 @Ruudis rakstīja:
Cik liela ir aptuveni dzinēja eļļas temperatūra darba režīmā?

Turbīniekiem eļļeas temperatūra ir augstāka. esmu pat pilnu to pulksteni piesitis. bet virs 130 grādiem viņu nevajag laist. šālēm kirdik.
70-80 ??? hvz

[ Šo ziņu laboja Rolizze, 31 Aug 2016, 22:17:31 ]

Offline
Laoshi
01. Sep 2016, 08:33 #21474

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


01 Sep 2016, 08:23:09 @AB1304 rakstīja:
90° ideāls variants.

Kur pirkt atmiņas karšu/usb lasītājus, kurus liek changer vietā ? Man šorīt izbesīja tie sūdainie diski. Vakar ierakstīju, viss ok skan, šorīt nelasa vienu no tiem diskiem. Pohuj kurā no 6 vietām liek.


Tie ir yatour adapteri/pleijeri. Var būt pliks adapteris tikai usb, krutākie ir ar atmiņas karti, bluetooth utt. Iemet salidzini.lv un skaties pats.
Offline
abrahamslinkons
01. Sep 2016, 08:47 #21475

Kopš: 08. Apr 2016

Ziņojumi: 106

Braucu ar: E92 alpinweiss3 E61 alpinweiss3

Jautājums. Pēdējā laikā diezgan bieža parādība. 3.0dA pa nakti nostāv, no rīta pielaižu un tikko kā pārmet uz otro robu panelī iedegād transmission failsafe errors. Izdarbinu dzinēju, pēc minūtes darbinu un viss notiek. Eļlu kārbai mainīju pirms 4t/k. Viss bija ok, bet pēdējā mēneša laikā metās errors. Meklēju internetā, bet stāsts par eļlas maiņu.
Offline
Laoshi
01. Sep 2016, 08:59 #21476

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


01 Sep 2016, 08:56:49 @AB1304 rakstīja:

01 Sep 2016, 08:33:50 @Laoshi rakstīja:

Tie ir yatour adapteri/pleijeri. Var būt pliks adapteris tikai usb, krutākie ir ar atmiņas karti, bluetooth utt. Iemet salidzini.lv un skaties pats.


http://www.digibox.lv/Yatour-YT-M06-BM2

Man ir 16:9. KO man tagad neies šitas ?


Pēc apraksta izskatās, ka nē. Ībejā gan ir vēl visādi ķīniešu lodējumi, bet labāk lai Drivers par bargu naudu uzlodē aux ieeju un varēsi klausīties muzonu caur spoooootifaj
Offline
Driver
01. Sep 2016, 09:00 #21477

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


31 Aug 2016, 21:14:54 @RmaxLV rakstīja:
Izņem pagriezienu spārnā, pie vadiem pieliec aķi
Labi, tas joks, lai ari varbut nostrādātu, bet par to plusa klemmi, kur? Nopietni zem mašīnas??

Tas ir tupu paakju joks ar pagriezienu (gabaritu, miglu, utt)

Bet vel lielaki idioti tam tic, bet idioti kvadrata ar putam uz lupam to bore citiem, jo redz netaa ir klipinjs tads vai kads to teica

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
01. Sep 2016, 09:02 #21478

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Sep 2016, 08:47:05 @abrahamslinkons rakstīja:
Jautājums. Pēdējā laikā diezgan bieža parādība. 3.0dA pa nakti nostāv, no rīta pielaižu un tikko kā pārmet uz otro robu panelī iedegād transmission failsafe errors. Izdarbinu dzinēju, pēc minūtes darbinu un viss notiek. Eļlu kārbai mainīju pirms 4t/k. Viss bija ok, bet pēdējā mēneša laikā metās errors. Meklēju internetā, bet stāsts par eļlas maiņu.

Ieleji ganjau dextronu III, ko veikala pec kataloga iedeva

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
RmaxLV
01. Sep 2016, 09:15 #21479

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9


01 Sep 2016, 08:47:05 @abrahamslinkons rakstīja:
Jautājums. Pēdējā laikā diezgan bieža parādība. 3.0dA pa nakti nostāv, no rīta pielaižu un tikko kā pārmet uz otro robu panelī iedegād transmission failsafe errors. Izdarbinu dzinēju, pēc minūtes darbinu un viss notiek. Eļlu kārbai mainīju pirms 4t/k. Viss bija ok, bet pēdējā mēneša laikā metās errors. Meklēju internetā, bet stāsts par eļlas maiņu.

Man ir identiski, nakti nostāv, no rīta izbraucot kad kārba no otrā liek 3 šajā robā ir grūdiens un failsafe. Tāpēc pagaidām ar tiptroniku lieku no otrā uzreiz cetirtajā un viss ok, pec paris km var lilt draiva un visu dienu bez nekadam problemam braukt.
Diognostikā parādīja


Bet limp moda neesmu varejis aizbraukt lidz diognostikai lai redzetu ko rada ar degoshu failsafe

[ Šo ziņu laboja RmaxLV, 01 Sep 2016, 09:22:05 ]

Offline
RenegadeX
01. Sep 2016, 09:21 #21480

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3442

Braucu ar: e39, pc34


25 Aug 2016, 09:33:39 @RenegadeX rakstīja:
e39 530d 2000. gada ar automātu.
Spiežot grīdā sport vai parastajā režīmā uzkāpj apgriezieni līdz 3,5-4k apgreizienu un tad zaudē jaudu, paliek apgriezieni bet tāds kā pusdzīvs paliek. Aizdomas ka varētu būt pie vainas degvielas sūknis. Vēl pie kompja nav bijis slēgts. Vai ir vēl kādi mezgli ko vajadzētu šajā situācijā skatīties?

Tātad uz doto brīdi sekojošs izklāsts:
-Pārbaudīts ar kompi pie Driver. Apstiprināja, ka magistrālais sūknis par mazu spiedienu dod (Precharge pressure), piedvām norādījums ka turbīna lēni reaģē - turbīnas devējs/vārsts un vakuuma caurulītes. kompī uzrādīja kļūdu par egr. Plus iespējamas problēmas nākotnē ar sprauslām, jo tukšgaitā bez korekcijām motors sāk vibŗēt.

+Nomainīts magistrālais, vakuuma caurulītes (galīgi mīkstas bija palikušas), turbīnas devējs/vārsts, ieplūdes kolektoram blīves, filtri.
+Konstatēts, ka nosprādzis bākas sūknis - iekombinēts BOSCH, izņemot vecā motoru. Mazāk finansiāli sāpīgs risinājums, jo Bosch bija palicis čomam pēc viena projektiņa lieks.
+Apskatīti pludiņi bākā un iztīrīts sietiņš pie bākas sūkņa.
+EGR vārsts nebija aizaudzis un vārsts kustējās - ass vizuāli tīra, ir kustējusies. (nedaudz vēlāk izmazgāšu)

=Rezultātā auto liekas palicis atsaucīgāks un pie gala vairs nav problēmu ar jaudu, kāda bija iepriekš.

*Detaļas, blīves un filtri iegādāti no proTEST
*Caurulītes vakuumam Dn3.2mm/D7mm - iegādātas BRT

[ Šo ziņu laboja RenegadeX, 01 Sep 2016, 10:15:21 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo