Online
Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ceļi...
Autors | Ziņojums |
RaL | 26. Mar 2013, 22:42 |
#2141
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
| nu ko, jāgatavojas bedrīšu sezonai?
drīz paliks siltāks | Offline | | |
karlsonss | 30. Mar 2013, 20:10 |
#2142
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| uzrakstiet kaads urlakovam twitterii lai novaac taas 50 ziimes no DT
| Offline | | |
wheels | 30. Mar 2013, 20:23 |
#2143
|
| Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10062
Braucu ar: V8
| Tur drīz viņas būs jāliek atpakaļ. Tas tilts ar visiem pievadiem drīz būs salinieka līmenī | Offline | | |
martinez | 30. Mar 2013, 22:01 |
#2144
|
| Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29226
Braucu ar: cietu seju
| un kurš pipeļunas izdomāja, ka savienojumā no Lubānas apļa līdz Biķernieku aplim ir jābrauc uz 50, nevis 70 km/h Agrāk tur brīvi zem 90 km/h varēja vilkt, tagad kādu laiku tikai zem 70 km/h Slauc ar tur diezgan bieži | Offline | | |
Saabich | 30. Mar 2013, 22:12 |
#2145
|
| Kopš: 12. Aug 2007
No: Dagda
Ziņojumi: 1986
Braucu ar: WC numurzīmēm
|
26 Mar 2013, 15:17:25 91 rakstīja:
Jautājums zinātājiem - kas īsti ir ar to P30 (Cēsis-Madona)? Kāpēc tas ceļš ir nonācis TIK drausmīgā stāvoklī?
Lai arī cik slikti mums ar šo sfēru, nozīmīgākos ceļus tomēr cenšas kaut kā nebūt pielāpīt, bet tur tagad izskatās kā pēc bombardēšanas...
Tur ir 40 gadi tam ceļam. un pa šiem gadiem tur nav frēzēts sfalts un likti ''kantainie'' ielāpi, bet tik pa virsu pļeckas! | Offline | | |
Machida | 30. Mar 2013, 22:14 |
#2146
|
| Kopš: 28. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3405
Braucu ar:
|
30 Mar 2013, 22:07:30 VWfans rakstīja:
26 Mar 2013, 15:17:25 91 rakstīja:
Jautājums zinātājiem - kas īsti ir ar to P30 (Cēsis-Madona)? Kāpēc tas ceļš ir nonācis TIK drausmīgā stāvoklī?
Lai arī cik slikti mums ar šo sfēru, nozīmīgākos ceļus tomēr cenšas kaut kā nebūt pielāpīt, bet tur tagad izskatās kā pēc bombardēšanas...
TVnetā bija rakstīts, ka viena desmitgadīga skolniece esot uzrakstījusi Dombrovskim vēstuli par šī ceļa posma stāvokli. Viņu fāterītis pa to ceļu vedot uz mūzikas skolu, un pat viņai kā pasažierei tas ceļa posms esot nebaudāms...
to ziņu sižetu redzēju šodien pa TV, nu skumīgs tas ceļš tur bija... nezinu, ko es darītu, ja man katru dienu pa tādu būtu jābrauc.. | Offline | | |
uudensputns | 30. Mar 2013, 22:51 |
#2147
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Tas ceļš bij beigts jau sen,gadus 25 atpakaļ.Tika izstrādāts projekts,rekonstrukcija pa posmiem,paspēja savest kārtībā posmu Bērzkrogs-Dzērbenes pienoava un tad uzklupa krīze,kaut projekts paredzēja rekonstrukciju turpināt vismaz līdz Vecpiebalgai.Tā nu tur braucam un gānamies... | Offline | | |
Burkaans | 31. Mar 2013, 08:11 |
#2148
|
| Kopš: 02. Feb 2013
Ziņojumi: 1343
Braucu ar: E30 M54B30
| Ar ceļiem pēc manas saprašanas ir tā, ka joprojām ļoti daudz kur ir saglabājušies padomju laikā būvētie ceļi, kur asfalta pamatā ir granīta šķemba, (vecie ceļi ar zaļganu vai sarkanīgu nokrāsu), daudziem labi ja uzgāzsts piķis ar akmentiņiem vai citi sīki ekspluatācijas remonti un tie ir būvēti par mūsu senču piķi, tādēļ degvielas akcīzi daļēji vajadzētu izmantot viņu pensiju maksāšanai, bet tagad būvētie ceļi ar ekspluatācijas laiku 2+garantijas + max 5gadi, novedīs mūs totālā bedrē, jo to uzturēšanai nepietiks naudas pat ar visu valsts budžetu un šāds naudas ieguldījums infrastruktūrā principā ir genocīds pret tautu, kuru lemta totālai verdzībai, jauni ceļi, kuri sabrūk un jauni auto, kuriem gēnos ierakstīts pēc 5 gadiem Tolmets. Bet par visu ir daudz jāmaksā, ja daudz jāmaksā, tad daudz jāstrādā, tad kur te nav verdzība Atbilst krievu sakāmvārdam "Nas jebut, a mi krepčajem!" "Mūs drāž, bet mēs kļūstam sīkstāki!"
Salīdzinājums
Par senču naudu būvēja ceļus - daudzi kalpo vēl tagad
Par mūsējo "līdzfinansējumu" maksā "operatīvo līzingu" - kā nemaksā, tā pāris gadi un ceļa nav
Tas ir tā, kā paņemt hipotekāro uz 20gadiem un nopirkt māju kura sabruks pēc 5gadiem, un pēc tam var dzīvot zaru būdā un turpināt maksāt hipotēku.[ Šo ziņu laboja Burkaans, 31 Mar 2013, 08:18:23 ] | Offline | | |
|
RVR | 31. Mar 2013, 09:23 |
#2149
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
| Jāņem gan vērā arī fakts, ka senču laikā satiksmes intensitāte bija daudz, DAUDZ mazāka. | Offline | | |
Burkaans | 31. Mar 2013, 09:35 |
#2150
|
| Kopš: 02. Feb 2013
Ziņojumi: 1343
Braucu ar: E30 M54B30
|
31 Mar 2013, 09:23:02 91 rakstīja:
Jāņem gan vērā arī fakts, ka senču laikā satiksmes intensitāte bija daudz, DAUDZ mazāka.
Jāņem gan, ceļi rēķināti mazākai intensitātei, bet spējīgi kalpot vairāk nekā 20 gadus pie augstākas noslodzes nekā rēķināti, jocīgi gan Tad valdība domāja par valsti, bet cilvēks bija sūds, tagad sūds ir gan cilvēks, gan valsts, svarīgas ir tikai dažu indivīdu šī brīža merkantilās intereses. | Offline | | |
Instigater | 31. Mar 2013, 09:38 |
#2151
|
| Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Bet tas neko nemaina, ja bez nopietniem remontiem padomju ceļi iztur līdz mūsdienām. Protams, tādi jau ir izņēmums, bet ir, kas dadzīvo. Viens no tādiem ir kaut vai Pleskavas šoseja līdz Siguldai, saprotams, ka virskārta nodilst un ir bedres, bet pats ceļš pamatnē jau ir labs, tikai daži iesēdumi uz to garo posmu. Tur pavisam vienkārši vajadzētu paņemt to asfaltmašīnu, kas skrāpē nost veco asfaltu, piejauc jauno un uzreiz liek virsū, ceļš vēl daudzus gadu pēc tam atkal būtu ļoti labs.
Pēc līdzīgas tehnoloģijas vajadzētu arī Strenčos uz tilta pusi ielai jaunu virskārtu, jo asflats tur baigi plāns un katru pavasari izsit vairākas bedres, bet citādi ne iesēdumi, ne kas cits slikts. Un tādu ceļu ar pareizu pamatni ir ļoti daudz, pretēji tam, ko tagad var novērot Murjāņos.
Pirms rekonstrukcijas bija gludāks, bet tagad pamatne tik sūdīga, ka ziemā norāli pampaki uzsaluši, kad apakšas sasalušie māli to ceļ gaisā. Lūk tur gan vajag aiz olām pakārt. | Offline | | |
facex | 31. Mar 2013, 09:43 |
#2152
|
| Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 378
Braucu ar: Volgo un Pannu
| satiksmes intensitēte un ass slodze - galvenie ceļu "bendes"
par vecajiem padomju laika ceļiem - jā... daudzi joprojām ir izdzīvojuši bez rekonstrukcijas... daži pat bez bedru lāpīšanas... galvenokārt šis fenomens izskaidrojams ar lielo bitumena saturu a/b masā. šajos laikos vienkārši neviens nevar atļauties tādu bitumena %... bitumens ir visdārgākā a/b masas komponente - palielinot bitumena saturu par 1%, asfalta masas cena pieaug par 40%. pie kam palielinot bitumena saturu ļoti tiek ietekmēti citi seguma ekspluatācijas īpašību parametri, piemēram saķere... karstā laikā sākas izsvīdumi utt. tiesa gan pazeminās plaisu rašanās risks...
patreiz Ceļu specenēs ir optimālais % - tiesa gan šis % gadu gaitā ir svārstijies diezgan jūtami... sevišķi ap 2005. gadu bija "liesie" asfalti | Offline | | |
Instigater | 31. Mar 2013, 09:50 |
#2153
|
| Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| To gan es vēl atceros, ka kādreiz vecākiem un vecvecākiem viena no auto ekspluatācijas problēmām bija piķa šļakatas uz auto sāniem. Ja godīgi, tad es labāk braucu pa tādu gludu trekno piķi nekā pa lieso ar plaisām.
Otrs ceļu seguma tips ir mazo grants šķembu virskārtas asfalti. Lai arī uz ieklāšanas un piebraukšanas laiku grants virskārtas ceļi ir katastrofa, toties pēc tam ir gerai! Liekas, ka dēļ tā, ka granti tur pie ceļa piķis, tas arī vasarā saulē labi pakūst un aizpilda visas plaisas, kas pa ziemu uzrodas un tālāk tās citu ziemu vaļā vairs nenāk. | Offline | | |
Burkaans | 31. Mar 2013, 09:50 |
#2154
|
| Kopš: 02. Feb 2013
Ziņojumi: 1343
Braucu ar: E30 M54B30
| Pats bērnību pavadīju Garkalnē, un ja nemaldos 1981 vai 82 gadā pa šoseju brauca paranormāla uzparikte kur priekšā bija daudz gāzes degļi, tad kaut kādi arkli, mikseris, utt. un beigās protams ceļa ruļļi, tas viss kustējās apmēram ar 3km/h ātrumu un tapa jaunais ceļa segums, kurš jau švaki, bet vēl jo projām kalpo, ir pagājuši 30 gadi | Offline | | |
Burkaans | 31. Mar 2013, 09:57 |
#2155
|
| Kopš: 02. Feb 2013
Ziņojumi: 1343
Braucu ar: E30 M54B30
| Ja būs pārāk "trekns" asfalts, tad izspiedīs rises, kuras nez kādēļ izspiež arī liesajiem , bet svarīgāk man liekas ir granīta šķemba, nevis sūda dolomīts, kurš no slodzes sadrūp.
Tas tā pat kā salīdzināt betonu ar apmetuma javu, kas uzjaukta no dārzā saraktas smalkas un neskalotas smilts
Un kas ir lētāk, uzlikt dārgāku asfaltu, un izdarīt darbu labi, vai ik pa 5gadiem pārbūvēt
nemaz nepieskaitot sapistās hadenes, riepas riteņus, bet remonti taču papildina IKP skaitļus, tad jau laikam lauzt un remontēt ir LABI VEIKSMES STĀSTS[ Šo ziņu laboja Burkaans, 31 Mar 2013, 10:03:27 ] | Offline | | |
marxxx | 06. Apr 2013, 17:50 |
#2156
|
| Kopš: 28. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 308
Braucu ar:
| sodien braucu no tukuma uz krimuunaam (caur dobeli) bljin kaadaa stavoklii ir tie abi abvadcelji (dobeles pilseta) , tas ir vienkarsi psc, braucot visulaiku lamajos, braucu 1. robaa, un ar kajam buutu mani visi apdzinusi. bljin buutu kaadu grants cupu saberusi virtsu vai vienalga ko, vispaar dobelee celji ir garaam, visas mazaas ielinjas vienaas bedrees... | Offline | | |
|
RVR | 06. Apr 2013, 18:10 |
#2157
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
31 Mar 2013, 09:57:51 Burkaans rakstīja:
Un kas ir lētāk, uzlikt dārgāku asfaltu, un izdarīt darbu labi, vai ik pa 5gadiem pārbūvēt
nemaz nepieskaitot sapistās hadenes, riepas riteņus, bet remonti taču papildina IKP skaitļus, tad jau laikam lauzt un remontēt ir LABI VEIKSMES STĀSTS
Nu mums taču ilgu laiku valsts un pašvaldību kantoros galvenais uzstādījums bija tāds, ka iepirkumos jāizvēlas lētākais piedāvājums. Šito sērgu ieviesa lielie "iepirkumu uzraugi" un "korupcijas novērsēji". Rezultātā visdažādākajās sfērās tika pirkti visādi mēsli (gan preču, gan pakalpojumu veidā). Tikai dažus pēdējos gadus šis idiotisms ir mazinājies. | Offline | | |
rolis1987 | 06. Apr 2013, 18:24 |
#2158
|
| Kopš: 19. Dec 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 2871
Braucu ar:
|
06 Apr 2013, 18:10:48 91 rakstīja:
31 Mar 2013, 09:57:51 Burkaans rakstīja:
Un kas ir lētāk, uzlikt dārgāku asfaltu, un izdarīt darbu labi, vai ik pa 5gadiem pārbūvēt
nemaz nepieskaitot sapistās hadenes, riepas riteņus, bet remonti taču papildina IKP skaitļus, tad jau laikam lauzt un remontēt ir LABI VEIKSMES STĀSTS
Nu mums taču ilgu laiku valsts un pašvaldību kantoros galvenais uzstādījums bija tāds, ka iepirkumos jāizvēlas lētākais piedāvājums. Šito sērgu ieviesa lielie "iepirkumu uzraugi" un "korupcijas novērsēji". Rezultātā visdažādākajās sfērās tika pirkti visādi mēsli (gan preču, gan pakalpojumu veidā). Tikai dažus pēdējos gadus šis idiotisms ir mazinājies.
Kādas ir alternatīvas? Piemēram, paņems trešo dārgāko. Būs uzreiz sūdzības no iedzīvotājiem kāpēc tāds tiek izvēlēts, ja var uzbūvēt lētāk. Runas par otkatiem u.tml.[ Šo ziņu laboja rolis1987, 06 Apr 2013, 18:25:11 ] | Offline | | |
RVR | 06. Apr 2013, 18:27 |
#2159
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
06 Apr 2013, 18:24:48 rolis1987 rakstīja:
Kādas ir alternatīvas? Piemēram, paņems trešo dārgāko. Būs uzreiz sūdzības no iedzīvotājiem kāpēc tāds tiek izvēlēts, ja var uzbūvēt lētāk. Runas par otkatiem u.tml.
Jā, no tiem pašiem, kas tagad kliedz, ka viss ir sūds un slikti izdarīts
Résumé - sūdzēsies pie jebkāda scenārija | Offline | | |
Reinis_m | 08. Apr 2013, 22:40 |
#2160
|
| Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
|
Rīt redzēsim, varbūt tiešām kaut kas interesants notiks.
Bet varbūt nē. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|