Online

Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
RaL
26. Mar 2013, 22:42 #2141

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu

nu ko, jāgatavojas bedrīšu sezonai?

drīz paliks siltāks
Offline
karlsonss
30. Mar 2013, 20:10 #2142

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

uzrakstiet kaads urlakovam twitterii lai novaac taas 50 ziimes no DT

Offline
wheels
30. Mar 2013, 20:23 #2143

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10062

Braucu ar: V8

Tur drīz viņas būs jāliek atpakaļ. Tas tilts ar visiem pievadiem drīz būs salinieka līmenī
Offline
martinez
30. Mar 2013, 22:01 #2144

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju

un kurš pipeļunas izdomāja, ka savienojumā no Lubānas apļa līdz Biķernieku aplim ir jābrauc uz 50, nevis 70 km/h Agrāk tur brīvi zem 90 km/h varēja vilkt, tagad kādu laiku tikai zem 70 km/h Slauc ar tur diezgan bieži
Offline
Saabich
30. Mar 2013, 22:12 #2145

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1986

Braucu ar: WC numurzīmēm


26 Mar 2013, 15:17:25 91 rakstīja:
Jautājums zinātājiem - kas īsti ir ar to P30 (Cēsis-Madona)? Kāpēc tas ceļš ir nonācis TIK drausmīgā stāvoklī?
Lai arī cik slikti mums ar šo sfēru, nozīmīgākos ceļus tomēr cenšas kaut kā nebūt pielāpīt, bet tur tagad izskatās kā pēc bombardēšanas...


Tur ir 40 gadi tam ceļam. un pa šiem gadiem tur nav frēzēts sfalts un likti ''kantainie'' ielāpi, bet tik pa virsu pļeckas!
Offline
Machida
30. Mar 2013, 22:14 #2146

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


30 Mar 2013, 22:07:30 VWfans rakstīja:

26 Mar 2013, 15:17:25 91 rakstīja:
Jautājums zinātājiem - kas īsti ir ar to P30 (Cēsis-Madona)? Kāpēc tas ceļš ir nonācis TIK drausmīgā stāvoklī?
Lai arī cik slikti mums ar šo sfēru, nozīmīgākos ceļus tomēr cenšas kaut kā nebūt pielāpīt, bet tur tagad izskatās kā pēc bombardēšanas...


TVnetā bija rakstīts, ka viena desmitgadīga skolniece esot uzrakstījusi Dombrovskim vēstuli par šī ceļa posma stāvokli. Viņu fāterītis pa to ceļu vedot uz mūzikas skolu, un pat viņai kā pasažierei tas ceļa posms esot nebaudāms...


to ziņu sižetu redzēju šodien pa TV, nu skumīgs tas ceļš tur bija... nezinu, ko es darītu, ja man katru dienu pa tādu būtu jābrauc..
Offline
uudensputns
30. Mar 2013, 22:51 #2147

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Tas ceļš bij beigts jau sen,gadus 25 atpakaļ.Tika izstrādāts projekts,rekonstrukcija pa posmiem,paspēja savest kārtībā posmu Bērzkrogs-Dzērbenes pienoava un tad uzklupa krīze,kaut projekts paredzēja rekonstrukciju turpināt vismaz līdz Vecpiebalgai.Tā nu tur braucam un gānamies...
Offline
Burkaans
31. Mar 2013, 08:11 #2148

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30

Ar ceļiem pēc manas saprašanas ir tā, ka joprojām ļoti daudz kur ir saglabājušies padomju laikā būvētie ceļi, kur asfalta pamatā ir granīta šķemba, (vecie ceļi ar zaļganu vai sarkanīgu nokrāsu), daudziem labi ja uzgāzsts piķis ar akmentiņiem vai citi sīki ekspluatācijas remonti un tie ir būvēti par mūsu senču piķi, tādēļ degvielas akcīzi daļēji vajadzētu izmantot viņu pensiju maksāšanai, bet tagad būvētie ceļi ar ekspluatācijas laiku 2+garantijas + max 5gadi, novedīs mūs totālā bedrē, jo to uzturēšanai nepietiks naudas pat ar visu valsts budžetu un šāds naudas ieguldījums infrastruktūrā principā ir genocīds pret tautu, kuru lemta totālai verdzībai, jauni ceļi, kuri sabrūk un jauni auto, kuriem gēnos ierakstīts pēc 5 gadiem Tolmets. Bet par visu ir daudz jāmaksā, ja daudz jāmaksā, tad daudz jāstrādā, tad kur te nav verdzība Atbilst krievu sakāmvārdam "Nas jebut, a mi krepčajem!" "Mūs drāž, bet mēs kļūstam sīkstāki!"
Salīdzinājums
Par senču naudu būvēja ceļus - daudzi kalpo vēl tagad
Par mūsējo "līdzfinansējumu" maksā "operatīvo līzingu" - kā nemaksā, tā pāris gadi un ceļa nav
Tas ir tā, kā paņemt hipotekāro uz 20gadiem un nopirkt māju kura sabruks pēc 5gadiem, un pēc tam var dzīvot zaru būdā un turpināt maksāt hipotēku.

[ Šo ziņu laboja Burkaans, 31 Mar 2013, 08:18:23 ]

Offline
RVR
31. Mar 2013, 09:23 #2149

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR

Jāņem gan vērā arī fakts, ka senču laikā satiksmes intensitāte bija daudz, DAUDZ mazāka.
Offline
Burkaans
31. Mar 2013, 09:35 #2150

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


31 Mar 2013, 09:23:02 91 rakstīja:
Jāņem gan vērā arī fakts, ka senču laikā satiksmes intensitāte bija daudz, DAUDZ mazāka.

Jāņem gan, ceļi rēķināti mazākai intensitātei, bet spējīgi kalpot vairāk nekā 20 gadus pie augstākas noslodzes nekā rēķināti, jocīgi gan Tad valdība domāja par valsti, bet cilvēks bija sūds, tagad sūds ir gan cilvēks, gan valsts, svarīgas ir tikai dažu indivīdu šī brīža merkantilās intereses.
Offline
Instigater
31. Mar 2013, 09:38 #2151

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Bet tas neko nemaina, ja bez nopietniem remontiem padomju ceļi iztur līdz mūsdienām. Protams, tādi jau ir izņēmums, bet ir, kas dadzīvo. Viens no tādiem ir kaut vai Pleskavas šoseja līdz Siguldai, saprotams, ka virskārta nodilst un ir bedres, bet pats ceļš pamatnē jau ir labs, tikai daži iesēdumi uz to garo posmu. Tur pavisam vienkārši vajadzētu paņemt to asfaltmašīnu, kas skrāpē nost veco asfaltu, piejauc jauno un uzreiz liek virsū, ceļš vēl daudzus gadu pēc tam atkal būtu ļoti labs.
Pēc līdzīgas tehnoloģijas vajadzētu arī Strenčos uz tilta pusi ielai jaunu virskārtu, jo asflats tur baigi plāns un katru pavasari izsit vairākas bedres, bet citādi ne iesēdumi, ne kas cits slikts. Un tādu ceļu ar pareizu pamatni ir ļoti daudz, pretēji tam, ko tagad var novērot Murjāņos.
Pirms rekonstrukcijas bija gludāks, bet tagad pamatne tik sūdīga, ka ziemā norāli pampaki uzsaluši, kad apakšas sasalušie māli to ceļ gaisā. Lūk tur gan vajag aiz olām pakārt.
Offline
facex
31. Mar 2013, 09:43 #2152

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: Volgo un Pannu

satiksmes intensitēte un ass slodze - galvenie ceļu "bendes"
par vecajiem padomju laika ceļiem - jā... daudzi joprojām ir izdzīvojuši bez rekonstrukcijas... daži pat bez bedru lāpīšanas... galvenokārt šis fenomens izskaidrojams ar lielo bitumena saturu a/b masā. šajos laikos vienkārši neviens nevar atļauties tādu bitumena %... bitumens ir visdārgākā a/b masas komponente - palielinot bitumena saturu par 1%, asfalta masas cena pieaug par 40%. pie kam palielinot bitumena saturu ļoti tiek ietekmēti citi seguma ekspluatācijas īpašību parametri, piemēram saķere... karstā laikā sākas izsvīdumi utt. tiesa gan pazeminās plaisu rašanās risks...
patreiz Ceļu specenēs ir optimālais % - tiesa gan šis % gadu gaitā ir svārstijies diezgan jūtami... sevišķi ap 2005. gadu bija "liesie" asfalti
Offline
Instigater
31. Mar 2013, 09:50 #2153

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

To gan es vēl atceros, ka kādreiz vecākiem un vecvecākiem viena no auto ekspluatācijas problēmām bija piķa šļakatas uz auto sāniem. Ja godīgi, tad es labāk braucu pa tādu gludu trekno piķi nekā pa lieso ar plaisām.
Otrs ceļu seguma tips ir mazo grants šķembu virskārtas asfalti. Lai arī uz ieklāšanas un piebraukšanas laiku grants virskārtas ceļi ir katastrofa, toties pēc tam ir gerai! Liekas, ka dēļ tā, ka granti tur pie ceļa piķis, tas arī vasarā saulē labi pakūst un aizpilda visas plaisas, kas pa ziemu uzrodas un tālāk tās citu ziemu vaļā vairs nenāk.
Offline
Burkaans
31. Mar 2013, 09:50 #2154

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30

Pats bērnību pavadīju Garkalnē, un ja nemaldos 1981 vai 82 gadā pa šoseju brauca paranormāla uzparikte kur priekšā bija daudz gāzes degļi, tad kaut kādi arkli, mikseris, utt. un beigās protams ceļa ruļļi, tas viss kustējās apmēram ar 3km/h ātrumu un tapa jaunais ceļa segums, kurš jau švaki, bet vēl jo projām kalpo, ir pagājuši 30 gadi
Offline
Burkaans
31. Mar 2013, 09:57 #2155

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30

Ja būs pārāk "trekns" asfalts, tad izspiedīs rises, kuras nez kādēļ izspiež arī liesajiem , bet svarīgāk man liekas ir granīta šķemba, nevis sūda dolomīts, kurš no slodzes sadrūp.

Tas tā pat kā salīdzināt betonu ar apmetuma javu, kas uzjaukta no dārzā saraktas smalkas un neskalotas smilts

Un kas ir lētāk, uzlikt dārgāku asfaltu, un izdarīt darbu labi, vai ik pa 5gadiem pārbūvēt
nemaz nepieskaitot sapistās hadenes, riepas riteņus, bet remonti taču papildina IKP skaitļus, tad jau laikam lauzt un remontēt ir LABI VEIKSMES STĀSTS

[ Šo ziņu laboja Burkaans, 31 Mar 2013, 10:03:27 ]

Offline
marxxx
06. Apr 2013, 17:50 #2156

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 308

Braucu ar:

sodien braucu no tukuma uz krimuunaam (caur dobeli) bljin kaadaa stavoklii ir tie abi abvadcelji (dobeles pilseta) , tas ir vienkarsi psc, braucot visulaiku lamajos, braucu 1. robaa, un ar kajam buutu mani visi apdzinusi. bljin buutu kaadu grants cupu saberusi virtsu vai vienalga ko, vispaar dobelee celji ir garaam, visas mazaas ielinjas vienaas bedrees...
Offline
RVR
06. Apr 2013, 18:10 #2157

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


31 Mar 2013, 09:57:51 Burkaans rakstīja:

Un kas ir lētāk, uzlikt dārgāku asfaltu, un izdarīt darbu labi, vai ik pa 5gadiem pārbūvēt
nemaz nepieskaitot sapistās hadenes, riepas riteņus, bet remonti taču papildina IKP skaitļus, tad jau laikam lauzt un remontēt ir LABI VEIKSMES STĀSTS


Nu mums taču ilgu laiku valsts un pašvaldību kantoros galvenais uzstādījums bija tāds, ka iepirkumos jāizvēlas lētākais piedāvājums. Šito sērgu ieviesa lielie "iepirkumu uzraugi" un "korupcijas novērsēji". Rezultātā visdažādākajās sfērās tika pirkti visādi mēsli (gan preču, gan pakalpojumu veidā). Tikai dažus pēdējos gadus šis idiotisms ir mazinājies.
Offline
rolis1987
06. Apr 2013, 18:24 #2158

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:


06 Apr 2013, 18:10:48 91 rakstīja:

31 Mar 2013, 09:57:51 Burkaans rakstīja:

Un kas ir lētāk, uzlikt dārgāku asfaltu, un izdarīt darbu labi, vai ik pa 5gadiem pārbūvēt
nemaz nepieskaitot sapistās hadenes, riepas riteņus, bet remonti taču papildina IKP skaitļus, tad jau laikam lauzt un remontēt ir LABI VEIKSMES STĀSTS


Nu mums taču ilgu laiku valsts un pašvaldību kantoros galvenais uzstādījums bija tāds, ka iepirkumos jāizvēlas lētākais piedāvājums. Šito sērgu ieviesa lielie "iepirkumu uzraugi" un "korupcijas novērsēji". Rezultātā visdažādākajās sfērās tika pirkti visādi mēsli (gan preču, gan pakalpojumu veidā). Tikai dažus pēdējos gadus šis idiotisms ir mazinājies.


Kādas ir alternatīvas? Piemēram, paņems trešo dārgāko. Būs uzreiz sūdzības no iedzīvotājiem kāpēc tāds tiek izvēlēts, ja var uzbūvēt lētāk. Runas par otkatiem u.tml.

[ Šo ziņu laboja rolis1987, 06 Apr 2013, 18:25:11 ]

Offline
RVR
06. Apr 2013, 18:27 #2159

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


06 Apr 2013, 18:24:48 rolis1987 rakstīja:

Kādas ir alternatīvas? Piemēram, paņems trešo dārgāko. Būs uzreiz sūdzības no iedzīvotājiem kāpēc tāds tiek izvēlēts, ja var uzbūvēt lētāk. Runas par otkatiem u.tml.


Jā, no tiem pašiem, kas tagad kliedz, ka viss ir sūds un slikti izdarīts
Résumé - sūdzēsies pie jebkāda scenārija
Offline
Reinis_m
08. Apr 2013, 22:40 #2160

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee



Rīt redzēsim, varbūt tiešām kaut kas interesants notiks.

Bet varbūt nē.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo