Autors | Ziņojums |
Mikus188 | 11. Jan 2020, 20:16 |
#2141
|
|
Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
|
11 Jan 2020, 20:06:42 @Angelz rakstīja:
11 Jan 2020, 19:17:09 @Mikus188 rakstīja:
11 Jan 2020, 18:05:33 @DM-101 rakstīja:
ja taads pats spiediens ir pie lielaakiem RPM - izskataas peec nospragusha deltas spiediena sensora. tiirs offset.
Brīvgaitā 2,88-3,88 mbar visu laiku lēkā.
1k rpm - 7,88 mbar
2k rpm - 23,88 mbar
3k rpm - 68,88 mbar
Kaut kā tā.
Pretspiediens ir ok, apskaties motora dzesēšanas šķidruma temp pie uzsiluša motora braucot pa šoseju. Ir virs +83C vai zem?
86-89 grādi |
Offline | |
|
sys9291 | 11. Jan 2020, 20:26 |
#2142
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| nu ja kļūdu iekš DDE nav - tad būs gerai... |
Offline | |
|
Angelz | 11. Jan 2020, 21:26 |
#2143
|
|
Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
| Temp tieši interesē pa šoseju ar ātrumu 90km/h+ nevis pa pilsētu!
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi |
Offline | |
|
Mikus188 | 11. Jan 2020, 21:29 |
#2144
|
|
Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
| tāda temperatūra ir braucot kruīzā 95kmh |
Offline | |
|
Kaross | 11. Jan 2020, 23:40 |
#2145
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Spiediens ir kā mērīts? Stāvot uz vietas un gāzējot?
Pretspiedienu jāskatās ir slodzē, lai redzētu reālo situāciju. Tie tukšgatais mērijumi ir ļoti vispārīgi. Tikpat labi gaitā tur viss var būt slikti jau.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
ATB | 12. Jan 2020, 12:41 |
#2146
|
|
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Kāds pieturas pie šī?
Mike Millers Old School Maintenance Schedule
It seemed that prior to Scheduled Maintenance, BMW owners could not change engine
oil often enough according to the dealer. And when the car was in the shop it would often
be due for this service or that inspection, all at the owner’s expense.
The operative word here is “scheduled.” Once BMW began paying for scheduled
maintenance, lo and behold the schedule was continually revised -- seemingly to
eliminate maintenance items. Today, it’s not a stretch to write that according to BMW the
cars hardly need any maintenance at all. The 1,200-mile break-in service was done away
with except for M cars. Engine oil now supposedly lasts 15,000 miles or more. Manual
gearbox and differential oil is often characterized as “lifetime fill” in non-M cars. Brake
fluid and coolant service intervals were doubled with no change in the original BMW
brake fluid and anti-freeze dealers are supposed to use. As of 2005, coolant became
“lifetime fill” as well. Queries about the change in original BMW anti-freeze that made it
“lifetime fill” did not bring an answer.
utt.utjp.
Tiešais links uz failu.[ Šo ziņu laboja ATB, 12 Jan 2020, 12:42:23 ] |
Offline | |
|
ATB | 13. Jan 2020, 19:59 |
#2147
|
|
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| BM Auto izbeigušies dīzeļu pluss vadi - rūpnīca nespējot saražot Visiem priekš atsaukuma nomaiņas jāgaida 3-4 nedēļas, bet var būt ātrāk. |
Offline | |
|
guncha31 | 13. Jan 2020, 22:44 |
#2148
|
|
Kopš: 24. Jun 2008
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
|
06 Jan 2020, 13:29:06 @sys9291 rakstīja:
06 Jan 2020, 12:49:24 @guncha31 rakstīja:
31 Dec 2019, 15:58:33 @sys9291 rakstīja:
31 Dec 2019, 15:48:41 @guncha31 rakstīja:
Sveiciens forumiešiem!
Mani ir piemeklējusi lidzīga problēma ar auto piedarbināšanu.Auto E61 525 D (2006.gada).
Pieslēdzot INPA ir kļūdas par ģenerātoru,kvēlsveču bloku un IBS.Visu 3 kļūdu aprakstā ir minēts,ka nav komunikācija ar BSD šinu.Visas kļūdas dzēšās un parādās braucot atkal pēc kāda laika.
Kvēlsveces,bloks,plusavads kādu laiku atpakaļ ir mainīti.Akumulators stāv BMW AGM un līdz šim problēmas ar auto pielaišanu nav bijušas.Ģenerātoram tika namainīts sprieguma regulātors VALEO,nav nekādu izmaiņu.
Vai kādam ir kādas idejas,ko pārbaudīt,izdarīt paša spēkiem,lai nečakarētu auto darbinot???!!!
Labs elektriķis ir pieejams tikai pēc 10.janvāra.
noštepselē ģeneratora regulatora mazo štepselīti iesākumam, ja kļūda paliek tikai par ģeneratoru - tad ...vaina rokā.
P.S noštepeslēts regulators nodrošina akumulatora lādēšanu - tā kā var braukt līdz detaļas nomaiņai...
Kaspiča blogs ir laba lieta - bet aprakstīts pietiekami sarežģīti...
Tika atvienots ģenerātors lādēšana notiek,bet visas 3 kļūdas pēc laika atpakaļ.Ar IBS tas pats.Atvienojot kvēlsveču bloku paliek kļūda tikai par bloku. IBS un ģenerātora kļūdas vairs neuzrādās.Mainīt to kvēlsveču bloku?Vai iespējamas vēl kautkādas jautrības
nu tātad defekts rokā! mainam kvēlsveču bloku...
P.S protams kārtīgi apskatot štepseli un vadus jo barošanas vadu problēmu dēļ arī ir iespējams šāds defekts...
Auto savests kārtībā!Ar jūsu palīdzību un paša spēkiem.Tika nomainīts kvēlsveču bloks.Pagaidām viss strādā.Starpcitu,man to bloku prasīja nomainīt aptuveni 15 minūtes,lēn garu..dzerot aliņu! Ieplūdes kolektors nebija jāņem nost!
|
Offline | |
|
|
AUTORS | 14. Jan 2020, 11:48 |
#2149
|
|
Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
| Sveiki kungi ! Sen neesmu te iegriezies, bet nu ir vajadzīga interneta diagnostika.
Servisi izbraukāti un daudz kas samainīts bet problēma nepazūt.
E61 ir vibrācija un dreboši sitieni aizmugurējā tilta rajonā, varbūt arī kardāna aizmugurējā daļā.
Vibrē un sit tikai ātruma diapazonā no 70-80km/h iedodot slodzīti. Bez slodzes nevibrē. Kā dod virsū tā sāk purināt un sist. Ātrāk braucot viss gludi, lēnāk arī ...
Karājošo gultni nomainīju, kardāns pārbaudīts, pusasis uzliktas jaunas, reduktora granāta vesela, reduktors kluss ...
Pārjaukta pus mašīna un neviens nevar vainu atrast.
Kur rakt ? Tiešām reduktors būs pie vainas ... netaisot nekādus trokšņus !?
Varbūt kārbas spilvens ? |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 14. Jan 2020, 11:55 |
#2150
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Tas nebūs diferenciālis, diagnosticējot vainu var atrast, tur nav nekas pārdabiski sarežģīts
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
AUTORS | 14. Jan 2020, 12:09 |
#2151
|
|
Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
14 Jan 2020, 11:55:00 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas nebūs diferenciālis, diagnosticējot vainu var atrast, tur nav nekas pārdabiski sarežģīts
2vos servisos ne Rīgā un beidzot Sensonā vainu neatrod. Zb mainīt visu pēc kārtas uz izslēgšanas metodi. Paceļot un griežot vaina neparādās jo nav slodzes. Tad jāliek uz ruļļiem un jālien apakšā kas nav visai reāli. Biju pat aizdomājies kameras apakšā sakarināt iespējamo mezglu zonās
Hvz. Varbūt kādam kas līdzīgs bijis un ir kāda nezināma īpatnība ar šo saistita. |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 14. Jan 2020, 12:14 |
#2152
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
14 Jan 2020, 12:09:37 @AUTORS rakstīja:
14 Jan 2020, 11:55:00 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas nebūs diferenciālis, diagnosticējot vainu var atrast, tur nav nekas pārdabiski sarežģīts
2vos servisos ne Rīgā un beidzot Sensonā vainu neatrod. Zb mainīt visu pēc kārtas uz izslēgšanas metodi. Paceļot un griežot vaina neparādās jo nav slodzes. Tad jāliek uz ruļļiem un jālien apakšā kas nav visai reāli. Biju pat aizdomājies kameras apakšā sakarināt iespējamo mezglu zonās
Hvz. Varbūt kādam kas līdzīgs bijis un ir kāda nezināma īpatnība ar šo saistita.
Atkārtošos, tur nav nekā sarežģīta un diagnosticējot vainu var atrast, cita lieta, ka tā probēma visticamāk ir pētot palaista garām
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
bmwaddict | 14. Jan 2020, 12:22 |
#2153
|
|
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
14 Jan 2020, 11:48:14 @AUTORS rakstīja:
Sveiki kungi ! Sen neesmu te iegriezies, bet nu ir vajadzīga interneta diagnostika.
Servisi izbraukāti un daudz kas samainīts bet problēma nepazūt.
E61 ir vibrācija un dreboši sitieni aizmugurējā tilta rajonā, varbūt arī kardāna aizmugurējā daļā.
Vibrē un sit tikai ātruma diapazonā no 70-80km/h iedodot slodzīti. Bez slodzes nevibrē. Kā dod virsū tā sāk purināt un sist. Ātrāk braucot viss gludi, lēnāk arī ...
Karājošo gultni nomainīju, kardāns pārbaudīts, pusasis uzliktas jaunas, reduktora granāta vesela, reduktors kluss ...
Pārjaukta pus mašīna un neviens nevar vainu atrast.
Kur rakt ? Tiešām reduktors būs pie vainas ... netaisot nekādus trokšņus !?
Varbūt kārbas spilvens ?
tu droshi zini ka pusasis ir jaunas nevis vienk kaads taas smuki nomzagaaja un iemaarketeeja tev kaa jaunas?
es zinu ka tieshi shaadi izpauzhas piemeeram X5 prieksheejaas pusasis kad taas ir dabuujushas pabraukt ar sapleestaam puteklju gumijaam. arii noteiktaa aatrumaa braucot saakas itkaa jokains ritenju disbalanss.
arii uz E46 bija aizmugureejaa pusass granaata gals pamatiigi nokjiileejis un arii kratiijaas pie noteiktas slodzes.
uz E60 man taa veel nav bijis nu tur es atziishos
[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 14 Jan 2020, 12:23:35 ] |
Offline | |
|
AUTORS | 14. Jan 2020, 12:25 |
#2154
|
|
Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
| Pats pirku pusasis jaunas un vedu uz Sensonu kur acu priekšā uzlika. |
Offline | |
|
AUTORS | 14. Jan 2020, 12:30 |
#2155
|
|
Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
14 Jan 2020, 12:14:14 @RSAWorkshop rakstīja:
14 Jan 2020, 12:09:37 @AUTORS rakstīja:
14 Jan 2020, 11:55:00 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas nebūs diferenciālis, diagnosticējot vainu var atrast, tur nav nekas pārdabiski sarežģīts
2vos servisos ne Rīgā un beidzot Sensonā vainu neatrod. Zb mainīt visu pēc kārtas uz izslēgšanas metodi. Paceļot un griežot vaina neparādās jo nav slodzes. Tad jāliek uz ruļļiem un jālien apakšā kas nav visai reāli. Biju pat aizdomājies kameras apakšā sakarināt iespējamo mezglu zonās
Hvz. Varbūt kādam kas līdzīgs bijis un ir kāda nezināma īpatnība ar šo saistita.
Atkārtošos, tur nav nekā sarežģīta un diagnosticējot vainu var atrast, cita lieta, ka tā probēma visticamāk ir pētot palaista garām
Identiskus vārdus saka katrs nākamais serviss un met akmeņus iepriekšējā virzienā.
Jau brīžiem smieklīgi paliek skatoties uz tiem pašpārliecinātajiem purniem kad atbraucu uz servisu un kā viņi domīgi stāv un pīpē pēc 3st. Nesaprotot kur rakt |
Offline | |
|
bmwaddict | 14. Jan 2020, 12:31 |
#2156
|
|
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
14 Jan 2020, 12:25:31 @AUTORS rakstīja:
Pats pirku pusasis jaunas un vedu uz Sensonu kur acu priekšā uzlika.
jaunas jaunas vai no ssa jaunas..
reaali saku uz X5 bija shitaa probleema es gaaju izlamaaju no panckaam aaraa riepu balanseetaaju vinjsh beigaas mani pasuutiija D (un pelniiti kaa izraadaas) peec tam domaaju joptvai nevar buut balsti ieiet kautkaa rezonansee msoh nomainiiju tos arii nekaa. un beigaas vienk dabuuju citas pusasis no sitenja un viss kaartiibaa.
un bija taa ka tieshi uz noteiktu slodziiti taa ap 100km/h (x-am vienk ritenji lielaaki) un meerenu gaazi saaka kratiit. pusasis epta..
nu a kas veel tev tur var buut padomaa pats.
triviaali pameegjinaaki citus ritenjus uzlikt?[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 14 Jan 2020, 12:31:47 ] |
Offline | |
|
|
AUTORS | 14. Jan 2020, 12:37 |
#2157
|
|
Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
14 Jan 2020, 12:31:15 @bmwaddict rakstīja:
14 Jan 2020, 12:25:31 @AUTORS rakstīja:
Pats pirku pusasis jaunas un vedu uz Sensonu kur acu priekšā uzlika.
jaunas jaunas vai no ssa jaunas..
reaali saku uz X5 bija shitaa probleema es gaaju izlamaaju no panckaam aaraa riepu balanseetaaju vinjsh beigaas mani pasuutiija D (un pelniiti kaa izraadaas) peec tam domaaju joptvai nevar buut balsti ieiet kautkaa rezonansee msoh nomainiiju tos arii nekaa. un beigaas vienk dabuuju citas pusasis no sitenja un viss kaartiibaa.
un bija taa ka tieshi uz noteiktu slodziiti taa ap 100km/h (x-am vienk ritenji lielaaki) un meerenu gaazi saaka kratiit. pusasis epta..
nu a kas veel tev tur var buut padomaa pats.
triviaali pameegjinaaki citus ritenjus uzlikt?
Ad parts pirku pusasis, ja arī būtu mēsli tad vismaz kaut kas izmainītos, bet viss ir identiski kā pirms maiņas. Riteņi ir mainīti ... nekas nemainās.
Un vibrācija ir slodzē ... lēnām paātrinoties vai braucot tanī ātrumā nekas nevibrē. |
Offline | |
|
bmwaddict | 14. Jan 2020, 12:45 |
#2158
|
|
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
14 Jan 2020, 12:37:15 @AUTORS rakstīja:
Ad parts pirku pusasis, ja arī būtu mēsli tad vismaz kaut kas izmainītos, bet viss ir identiski kā pirms maiņas. Riteņi ir mainīti ... nekas nemainās.
Un vibrācija ir slodzē ... lēnām paātrinoties vai braucot tanī ātrumā nekas nevibrē.
hmm... nu nezinu ir taa ka reizeem nevar atrast kaapeec vibree, mans otrs E46 mazliet vibree lai gan arii esmu mainiijis tur visu..
bet tev vajadzeetu tikt skaidriibaa vismaz par to kaadaa frekvencee taa vibraacija ir, vai tas ir liidz reduktoram vai peec reduktora. kardaans pie 70-80 vibrees ar daudz augstaaku frekvenci.
viss mani ieteikumi ar sho beidzas [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 14 Jan 2020, 12:45:32 ] |
Offline | |
|
AUTORS | 14. Jan 2020, 12:53 |
#2159
|
|
Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
14 Jan 2020, 12:45:04 @bmwaddict rakstīja:
14 Jan 2020, 12:37:15 @AUTORS rakstīja:
Ad parts pirku pusasis, ja arī būtu mēsli tad vismaz kaut kas izmainītos, bet viss ir identiski kā pirms maiņas. Riteņi ir mainīti ... nekas nemainās.
Un vibrācija ir slodzē ... lēnām paātrinoties vai braucot tanī ātrumā nekas nevibrē.
hmm... nu nezinu ir taa ka reizeem nevar atrast kaapeec vibree, mans otrs E46 mazliet vibree lai gan arii esmu mainiijis tur visu..
bet tev vajadzeetu tikt skaidriibaa vismaz par to kaadaa frekvencee taa vibraacija ir, vai tas ir liidz reduktoram vai peec reduktora. kardaans pie 70-80 vibrees ar daudz augstaaku frekvenci.
viss mani ieteikumi ar sho beidzas
Paldies par viedokli ! Novērtēju
Vibrācija ir ar vidēju slodzīti, vairāk iespiežot pāriet sitienos ... līdzīgi kā izpūtējs ar beigtām gumijām pa kuzavu sistos, bet nu protams tas nav izpūtējs.
Reduktora bukses baudīju, ir ok. Tilta lielās 4 bukses nomainīju. Sāk nākt izmisums jau
Vel tik kārbu atliek nomainīt pie izslēgšanas metodes kaut gan tas notiek neatkarīgi kurā pārnesumā ir ieslēgts.[ Šo ziņu laboja AUTORS, 14 Jan 2020, 12:54:15 ] |
Offline | |
|
ATB | 14. Jan 2020, 21:06 |
#2160
|
|
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Iedarbinot aukstu - noraustas mērinstrumenta paneļa apgaismojums. Šovakar bija tā, ka pat uz 1-2 sek. nerādīja km un laiku, kā arī tahometrs nestrādāja (pie iedarbināta auto). Kas tie par jokiem? Nav pārāk bieži - vienreiz mēnesī tā ir, parasti, kad ilgāk (vairākas dienas) pastāvējies nedarbināts. |
Offline | |
|