Online

Pašreiz BMWPower skatās 174 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
kexxx
07. Mar 2020, 08:14 #2141

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Nu, tā kā premium klase jau tagad priekš otrreizējā tirgus ir diezgan lieli mēsli, kas prasa lielus ieguldījumus (ķēdes, sprauslas, cauri kolektori, dpf, nox utt utt) un kurus ir visai pagrūti saremontēt kvalificētu un cenas ziņā pieejamu cilvēku trūkuma dēļ, tad nākotnē cilvēki vnk izvēlēsies kko vienkāršāku un nenobrauktāku vai arī jaunu dacia operatīvajā

Pagaidām jau vēl var čipsoties un graizīt viskautko, bet tas ir tikai laika jautājums, kad csdd beidzot tos smirdekļus nelaidīs cauri tehniskajai
Offline
cmax
07. Mar 2020, 09:23 #2142

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:


07 Mar 2020, 06:57:02 @depo rakstīja:

06 Mar 2020, 12:19:33 @DM-101 rakstīja:
jaa, muusdienu auto DDE/DME ir MEGA sareagjiiti.

Kaa piemers: DDE6 [''dinozaurs'', kaa mineeja sys] tehniskais uzdevums uz 1560(!) lappuseem!

1560 lappuses ar tehnisko aprakstu! Algoritmi buus veel ar kaartu lielaaks apjoms [A4 izmeeraa]. Un tad - kodu rindas peec tiem algoritmiem. Paaris simti tuuukstoshu.


Tad kas notiks, kad masās aizies 5 gadīgi G05/G07? Jānošaujas būs, jo neviens viņus nespēs salabot?

Ko tu pats nopirktu, ja paliktu bez sava e60 un vairs nevarētu tādus nopirkt šodien ?

Depo, Tu tak esi klauns, pirms pāris nedēļām piesējies katram otrajam kaspicha postam tagad prasi čomisko viedokli
Offline
Elviss
07. Mar 2020, 10:11 #2143

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22119

Braucu ar: VAZ 2101 80'


07 Mar 2020, 08:14:23 @kexxx rakstīja:
Nu, tā kā premium klase jau tagad priekš otrreizējā tirgus ir diezgan lieli mēsli, kas prasa lielus ieguldījumus (ķēdes, sprauslas, cauri kolektori, dpf, nox utt utt) un kurus ir visai pagrūti saremontēt kvalificētu un cenas ziņā pieejamu cilvēku trūkuma dēļ, tad nākotnē cilvēki vnk izvēlēsies kko vienkāršāku un nenobrauktāku vai arī jaunu dacia operatīvajā

Pagaidām jau vēl var čipsoties un graizīt viskautko, bet tas ir tikai laika jautājums, kad csdd beidzot tos smirdekļus nelaidīs cauri tehniskajai

Nejauc otrreizējo ar 3.,4. un 5.reizzējo par kādiem šeit paraksti tiek apspriests,

-----------------

RT Translations
Offline
Lawls
07. Mar 2020, 11:22 #2144

Kopš: 24. Nov 2016

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

Kā ir ar S843A Power reduction, vai ir iespējams atgūt dzinēja jaudu nezaudējot pilnu funkcionalitāti?
Offline
bmwaddict
07. Mar 2020, 11:44 #2145

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

man shkjiet uz taamm graphene briinumu baterijaam jaaskataas skeptiski. pagaidaam viss saistiibaa ar graphene ir bijis skams. n-tie startapi kas sasola debessmannu kautkaadus nereaalas pasakas lielo investiiciju piesaistei piesaucot magjisko vaardinju graphene un kad naudinja ienaakas tad tas viss beidzaas ar neko
Offline
bmwaddict
07. Mar 2020, 11:57 #2146

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

neenu protams tehnologjijas attiistaas un tev arii buus savs trolejbusinjsh ar ko urbinaat apkaart pa pilseetu un luureet pateerinja grafikus ekraanos un nsacensties pasham ar sevi naakamo dienu nobraukt ekologjiski draudziigaak par ieprieksheejo shaubu nav, es tikai gribeeju teikt ka vaardinjam graphene ir taada neliela piesmaka
Offline
uldens1
07. Mar 2020, 13:42 #2147

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


07 Mar 2020, 11:56:13 @riddler rakstīja:
amazonaa ir. nu unavailable pagaidām. hvz ir scams vai nav

slavē jau kā nākotnes glābēju

Links
tikai nopirkt nevarBet kaut kad jau izgudros bateriju kas būs ērta iekš auto
Offline
maasters
07. Mar 2020, 14:02 #2148

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

tie scam musdienās ir visur , reāli paskataties par "Theranos" kur vecene sasolīja , ka tagad katrs mājās varēs sev veikt asinsanalīzes, un huļi bļoda netīra, viņai pat izdevās sev investoros un atbalstītājos dabūt tādas mega zvaigznes kā Klintonus, un citus lielos ASV investoros , vecene vienu brīdi pat tika vērtēta uz 9 miljardiem.
THERANOS

Zinkā ne viss ir zelts , kas spīd, anyway bateriju tehnologijās notiek milzigs ieguldījums un pētījumi, skaidrs ka tas ir tikai laika jautājums, kad to enerģijas blīvums uzlabosies un range uzlabosies un E auto būs ikdiena.
datori jau arī savulaik kā loģikas elementus jeb slēdžus izmantoja elektronu lampas, tagad 50 gadus vēlāk vidējā procesora individuālā tranzistora (procī tādu ir miljardiem) izmērs ir tikai vairs pāris nm liels, citvārdsakot mēs jau gandrīz spējam uzbūvēt elektroshematiku atomu limenī.


visa problēma jau ir baterijās, visi pārējie mezgli kas nepieciešami elektro auto mums jau ir un piekam labā līmenī, respektīvi vadības, lieljaudas pusvadītāju slēdži utt, pats elektromotrs ražosanā ir vienkārsāks un lētāks nekā iekšdedze taka pricnipā ir tikai ieguvumi.

Offline
uldens1
07. Mar 2020, 14:15 #2149

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


07 Mar 2020, 14:06:05 @DM-101 rakstīja:
Elektriiba esoshajaa izpildiijumaa nav risinaajums.
Un akju probleemas arii sekundaaras.
Uzlaades aatrums ir viena no probleemam shobriid. Un probleema ir tajaa,ka to milzu straavu jau shobriid ir probleemas novadiit liidz akjiem. Jau shobriid fast staciju vadiem ir uudens dzeseeshana. 400V tiikli neljauj palielinaat aatrumu. Iet uz 1600..2000v tiikliem? Murgs.

Naakoshaa teema ir kopeejais pasaules elektropateerinjsh. Elektriibu nav no kurienes izdzemdeet. Elektroauto ir labi,kameer to skaits ir neliels.
nu šis būs garš ceļš ejams paralēli attīstot beteriju tehnoloģijas un infrastruktūru,gadi 30 un puse auto jau būs elektriski uz ielām
Offline
uldens1
07. Mar 2020, 14:29 #2150

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


07 Mar 2020, 14:22:39 @DM-101 rakstīja:

07 Mar 2020, 14:15:47 @uldens1 rakstīja:

07 Mar 2020, 14:06:05 @DM-101 rakstīja:
Elektriiba esoshajaa izpildiijumaa nav risinaajums.
Un akju probleemas arii sekundaaras.
Uzlaades aatrums ir viena no probleemam shobriid. Un probleema ir tajaa,ka to milzu straavu jau shobriid ir probleemas novadiit liidz akjiem. Jau shobriid fast staciju vadiem ir uudens dzeseeshana. 400V tiikli neljauj palielinaat aatrumu. Iet uz 1600..2000v tiikliem? Murgs.

Naakoshaa teema ir kopeejais pasaules elektropateerinjsh. Elektriibu nav no kurienes izdzemdeet. Elektroauto ir labi,kameer to skaits ir neliels.
nu šis būs garš ceļš ejams paralēli attīstot beteriju tehnoloģijas un infrastruktūru,gadi 30 un puse auto jau būs elektriski uz ielām


Shaubos. Galvenaa probleema - kur njemt elektriibu?
nu to nāksies risināt,ja būs politiskā griba,tad lai veido atbalstu fondus kur subsidē iedzīvotājiem jumtu ar saulesbaterijām.Tikai tāds variants nenes milzu peļņas politikas bīdītājiem,tāpēc tur būs milzīga pretestība no energokompānijām
Offline
uldens1
07. Mar 2020, 15:12 #2151

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


07 Mar 2020, 14:42:52 @DM-101 rakstīja:

07 Mar 2020, 14:29:10 @uldens1 rakstīja:

07 Mar 2020, 14:22:39 @DM-101 rakstīja:

07 Mar 2020, 14:15:47 @uldens1 rakstīja:

07 Mar 2020, 14:06:05 @DM-101 rakstīja:
Elektriiba esoshajaa izpildiijumaa nav risinaajums.
Un akju probleemas arii sekundaaras.
Uzlaades aatrums ir viena no probleemam shobriid. Un probleema ir tajaa,ka to milzu straavu jau shobriid ir probleemas novadiit liidz akjiem. Jau shobriid fast staciju vadiem ir uudens dzeseeshana. 400V tiikli neljauj palielinaat aatrumu. Iet uz 1600..2000v tiikliem? Murgs.

Naakoshaa teema ir kopeejais pasaules elektropateerinjsh. Elektriibu nav no kurienes izdzemdeet. Elektroauto ir labi,kameer to skaits ir neliels.
nu šis būs garš ceļš ejams paralēli attīstot beteriju tehnoloģijas un infrastruktūru,gadi 30 un puse auto jau būs elektriski uz ielām


Shaubos. Galvenaa probleema - kur njemt elektriibu?
nu to nāksies risināt,ja būs politiskā griba,tad lai veido atbalstu fondus kur subsidē iedzīvotājiem jumtu ar saulesbaterijām.Tikai tāds variants nenes milzu peļņas politikas bīdītājiem,tāpēc tur būs milzīga pretestība no energokompānijām

Tas nav risinaajums.
Eleketriibu vajadzees paardesmit reizes vairaak. Ar saules baterijaam visa Eiropa buus jaanoklaaj. USA - puse valsts.
lais ASV apgādātu ar visu elektro enerģiju,pietiekot noklāt apmēram latvijas teritorijas lieluma platību ar saulesbaterijām
Offline
uldens1
07. Mar 2020, 15:42 #2152

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

https://cleantechnica.com/2018/06/01/all-of-us-...-by-solar-alone/
Offline
maasters
07. Mar 2020, 15:57 #2153

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Nu nav jau Kaspar tik slikti ar to elektrību, paskatamies reāli.
Transports patere aptuveni 25-30% no visas kopējas enerģijas , ko mēs patērējam. Pārējais ir sadzīve, ražošana utt utt.
Bet šēit ir svarīga nianse jaatzīmē. Lielākā daļa citu sektoru jau sen patērē elektrību, toties transports patērē fosīlo kurināmo faktiski gandrīz 100% vēljoprojām. Taču šos datus parasti rēķina uz MW vai ja par pasauli skatamies tad TW jeb teravatos, taču iekšdedzes motoru pat vislabāko lietderība nepārsniedz 30-35%, kas nozīmē ja pasaules transports teiksim šobrīd patērē piem. 10TW ar energiju tad mēs zinām, ka 2/3 no tās aiziet zudumos jeb siltumā.
elektromotors ir gandrīz 100% lietderība tatad tas ir par 2/3 lietderīgāks nekā iekšdedzes motors, kas nozīmē ja ar iekšdedzi tiek notērēti teiksim 10TW tad tādu pat transporta daudzumu vadot ar elektrību šis skaitlis kristos vismaz uz pusi, kas nozīmē, ka arī nepieciešama elektrība ir dalāma vismaz uz pusi.

[ Šo ziņu laboja maasters, 07 Mar 2020, 15:59:38 ]

Offline
maasters
07. Mar 2020, 16:10 #2154

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

kurā vieta tas patēriņs var desmitkāršoties?
kā jau minēju iepriekšējās postā savā, elektroauto efektivitāti ir vidēji par vismaz pusi augstāka nekā iekšdedzes dzinēju, tas nozīmē, ka ja šobrīd transports patērē 30% no kopējās enerģijas, tad pat ja mēs pārietu 100% uz elektribu sliktakajā gadijuma šis cipars nemainītos tas nozimē, ka trakākais kas var notikt ir ka elektro patēriņš var pieaugt par aptuveni 1/2 no esošā, tas protams ir daudz bet neba jau 10x
Offline
maasters
07. Mar 2020, 16:18 #2155

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

nukā ļoti vienkārši, tos transporta patēriņu jau nemēra skaitot katra individuālā auto motora kW, bet gan skatoties globālo naftas patēriņu tieši transporta jomā, respektīvi benzīns , dīzelis un gāze. zinot šo vielu maksimalo atdoto jaudu tās dedzinot arī iegūst tos TW kas ir globāli katru gadu patrēti. tapēc es saku
nu ņemam piemēru

100kW iekšdedzes motors PRET 100kW elektromotors
30% lietderība max PRET 90% piem.
70% siltums aiziet gaisā PRET 10% siltums


tieši dēļ tās elektromotora efektivitātes 2/3 no jaudas neaiziet siltumā, tas nozīmē, ka ja iekšdedzes motors ir 100kW tad reāli kopā ar visiem zudumiem tas patērē savus 300kW, kur 2/3 nav iespējams izmantot jo tie ir siltumzudumi

Tatad ja sobrīd transports patere teiksim 10TW (tikai piemērs nav reāls skaitlis) tad savi 7TW ir zudumi, tatad ja skatamies kopējo patēriņu TW izteiktu , tad ar elektrību tas cipars būtu zemāks , jo lietderība ausgtāka.


protams , ja šī elektrība tiek saražota dedzinot ogles tad tas ieguvums ir stipri mazāks , jo tur jau pašā sākumā krāsnij tvaika ciklam efektivitāte ir tikai tie 30-35% , tas gan ir tiesa
Offline
HiJaCKeR
07. Mar 2020, 16:39 #2156

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i

AS "Sadales tīkls" un "Latvenergo" nespēs nodrošināt ātro uzlādi, apakšstacijas un elektro tīkls nespēs nodrošināt tādas slodzes.
Offline
maasters
07. Mar 2020, 16:39 #2157

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

ja kads netic man ludzu ASV valdības lapa par elektroauto VS iekšdedze lietderību skatoties no tā cik no sākotnējās enerģijas nonāk līdz riteņiem

Links

rekur arī redzams tas ko es saku, ka vidēji iekšdedze ir 3x neekonomiskāka kā elektrība jeb lai nobrauktu to pašu attālumu patērē 3x vairāk enerģijas izteiktas kW


lūk velviens links


Links

šajā linkā lūk salīdzinājums patēriņam uz vienu kilometru starp Teslu model S un līdzvērtīgas jaudas iekšdedzi

In a recent post for Quora, Brian Feldman, a robotics expert and entrepreneur, offered this explanation: “Consider the Tesla Model S, which has an available 85 kWh battery and a 265 mile range. Consider a similar gas-powered car, which gets 35 mpg. Gasoline contains about 33 kWh of energy per gallon. The Tesla uses 320 Wh/mile of energy (85 kWh/265 miles). The gas powered car uses 940 Wh/mile of energy (33 kWh/35 miles). Once the energy is on board (not counting the efficiency of the power generation, oil refining, or charging), the Tesla is using only about a third as much energy as the comparable gasoline-powered car.”



Hijacker , spēs gan , tapēc jau tagad Kurzemē savilka visur 330kV līniju tiesi ar šo domu plus ar domu par papildus ražošanu un vēja/saules parkiem nākotnē.

būsim reāli latvijas mazais auto daudzums pat ja tie visi būtu elektriski nav nekas sevišķs , Tādai Ķīnai un Indijai gan būtu ko iespringt.
principā jau lielākais izaicinājums ir lokāla tīkla izveide, nu respektīvi uzlādes stacijas utt

protams skatoties globāli naktos celt elektrības ražošanas kapacitāti, pie nosacījuma, ja teiksim 2/3 auto transporta pārietu uz elektrību, bet parcik tas notiks pakāpeniski nevis viena gada laikā es neredzu problēmu.
problēma īstenība ir ar tiem koku bučotajiem un vides aktīvistiem, no vienas puses viņi dievina elektroauto un kartona prezervatīvus , bet no otras puses viņi ir pret atomfiziku un kodolstacijām nu reāli stulbeni ko lai saka

[ Šo ziņu laboja maasters, 07 Mar 2020, 16:45:25 ]

Offline
uldens1
07. Mar 2020, 16:45 #2158

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

māster,elektrība kamēr tiek lidz tam elektro motoram ar tiek pazaudēta trafos,vados,hvz cik reāli % sanāk tas lietderības koef no stacijas līdz auto motoram.Bet taisnības pēc,arī līdz auto bākai kamēr degviela nonāk tiek transportēta un pārstrādāta no naftas
Offline
HiJaCKeR
07. Mar 2020, 16:48 #2159

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i

maasters, Tu zini cik ir noslogoti pašlaik Rīgā apakštaciju 110/10 kV transformatori? cik patērē ātrā uzlāde kW? ja uzsēdīdies rajonā teiksim ar ātro uzlādi ~ 30 auto, vai pietiks tās jaudas
Offline
maasters
07. Mar 2020, 16:49 #2160

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Kaspich tu esi gana gudrs lai pats to saprastu tapēc es nesaprotu kur mums te ir problēma?

tu tikpat labi cik es zini ka elektromotors ir vidēji 3x lietderīgāks nekā iekšdedzes mtoors uz to pašu jaudu, tu arī saproti, ka tas nozīmē ka elektroauto ir vidēji 3x lietderīgāks salīdzinot 1:1 uz to pašu distamnci braucot kā iekšdedze.
dati mana iepriekšējā postā linkos.

respektīvi neskaitot kur ražota pati elektrība bet skatoties tikai uz patērēto jaudu izteiktu kW salīdzinot līdzvertīgu iekšdedzi ar līdzvērtīgas jaudas (motora jaudas) elektromobīli iznāk , ka tas ir 3x efektīvaks.

vēlreiz atkārtojos ja fosīlais iznāk teiksim 300kw tad elektrība būs 100kW, jo fosīlajam būs 2/3 zudums tatad 200kW būs siltums
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4