Autors | Ziņojums |
Vecais | 10. Apr 2012, 23:46 |
#2141
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
10 Apr 2012, 23:42:09 Bagio rakstīja:
Spečuki palīdziet.. Vai tā ir laba doma likt, ko piedāvā tb Stag 6-300 plus uz e36 M52 2.8 ? Vai tomēr ir kāds labāks piedāvājums pieejams?
Tev auto brauks uz LPG ar vienu vadības bloku ? Kas vēl ir "maisiņā" ? Maģistrāle/multivārsts/reduktors/vārsts/sprauslas/uzpilde/filtri/tvertne-balons/...[ Šo ziņu laboja Vecais_, 10 Apr 2012, 23:47:09 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
Bagio | 10. Apr 2012, 23:52 |
#2142
|
|
Kopš: 30. Aug 2005
Ziņojumi: 1427
Braucu ar: V8, 954ccm
|
10 Apr 2012, 23:46:34 Vecais_ rakstīja:
10 Apr 2012, 23:42:09 Bagio rakstīja:
Spečuki palīdziet.. Vai tā ir laba doma likt, ko piedāvā tb Stag 6-300 plus uz e36 M52 2.8 ? Vai tomēr ir kāds labāks piedāvājums pieejams?
Tev auto brauks uz LPG ar vienu vadības bloku ? Kas vēl ir "maisiņā" ? Maģistrāle/multivārsts/reduktors/vārsts/sprauslas/uzpilde/filtri/tvertne-balons/...
Nu tā man atsūtīja, ko īsti piedāvā... Tāpēc prasu, Tā LPG lieta tik pēdējā laikā kļuvusi aktuālāka. |
Offline | |
|
Laoshi | 10. Apr 2012, 23:52 |
#2143
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Ko nozīmē labākais dzinējs. Tur kkādu gadu 1.4 Lupo/Polo dzinējs bija labs vai kkāds tāds perdaļots, kuriem pēc tam masveidā bija problēmas ar vārstiem vai ko tur.
Labs dzinējs ir tāds, kas ir viegli un lēti remontējams (ja vispār jāremontē), nerij un viņam nelien visādas vecuma kaites. Kā arī kuplā skaitā atrodams šrotos, ja nu kas. Engine of the year nosaka jauniem dzinējiem, cik no šejieniešiem ir paņēmuši BMW no salona (mūsdienās, Kalvīšlaikos visi grāba), labi ja 10 kopā būs. Pārsvarā brauc ar 10+ gadus veciem drotiem, un tad tikai var redzēt, kurš dzinējs ir labs un kurš ir mēsls.
Skarbā Latvijas dzīves realitāte ir tāda, ka lielus, pavecus benzīnus reti kuram tagad vajag. kantorī ar garantiju un apkopēm likta gāze pacels auto pārdošanas vērtību.
P.S. Parakos intereses pēc -
International Engine of the Year 2003: Mazda RENESIS Rotary (RX- - jā, foršs dzinējs, kuram pēc 100k km esot kapi, vismaz to gadu motoriem.
Vēl viens labs - International Engine of the Year 1999: Toyota Yaris 1-liter - naļetai uz afigennāko dzinēju!!! |
Offline | |
|
Helmuts | 11. Apr 2012, 00:21 |
#2144
|
|
Kopš: 22. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 487
Braucu ar: E34 4.4i
|
10 Apr 2012, 14:35:32 karlitto rakstīja:
10 Apr 2012, 11:01:41 ATB rakstīja:
10 Apr 2012, 10:53:44 kkas rakstīja:
10 Apr 2012, 10:40:38 ATB rakstīja:
Džeks nesen autogaze.lv aizveda sagāzēt e38 740i. It kā viss ok, izņemot to, ka klima sāka neadekvāti uzvesties. Pūš te aukstu, te siltu. Ja pareizi sapratu, tad džekus piespieda tagad nomainīt ūdens sūkni. Par Rolandu (vadītāju) esmu dzirdējis labas atsauksmes, bet tie padotie viņam gan ir riktīgi ... !
kāds sakars gāziniekiem ar ūdens sūkni? to viņi točna nemainīs.
99%, ka liekot iekārtu sačakarēja vadus, kontaktus vai tamlīdzīgi.
Točna-netočna, bet ar viņiem ir sarunāts, ka viņi maina sūkni.
reduktoram tosola trubiņā ir gaisa burbulis kurš neļauj vienmērīgi cirkulēt tosolam [ Šo ziņu laboja Helmuts, 11 Apr 2012, 00:22:58 ]
|
Offline | |
|
nagla | 11. Apr 2012, 09:20 |
#2145
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
10 Apr 2012, 22:05:19 Vecais_ rakstīja:
Drošvien biji ielicis "speciāli LPG" Brisk silver.. viņas tiešām ir m#@ls..
Es ieteiktu NGK Iridium sveces dzinējiem kas kompektējās ar gāzi izripojot no ceha.. pārējiem ir jātestē..
uz 1.4 mono strada labi iridija sveces, tiesa ar vinam ir tada sajuta ka vinas pie maziem apgriezieniem strada sliktak neka orginalas sveces,uzraviens sliktaks.tas uz benzinu testejot,un ta bija uz divam mashinam! |
Offline | |
|
Vecais | 11. Apr 2012, 09:27 |
#2146
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Kā jau teicu, vairums gadījumu ir jāizmanto OEM tipa sveces.. motora darbībā viss ir pakārtots.. kompresija/degmaisījuma temperatūra/degkameras forma/sveces izvietojums/aizdedzināšanas ātrums/utt..
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
kkas | 11. Apr 2012, 10:09 |
#2147
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9323
Braucu ar: Alfu
|
11 Apr 2012, 09:20:55 nagla rakstīja:
10 Apr 2012, 22:05:19 Vecais_ rakstīja:
Drošvien biji ielicis "speciāli LPG" Brisk silver.. viņas tiešām ir m#@ls..
Es ieteiktu NGK Iridium sveces dzinējiem kas kompektējās ar gāzi izripojot no ceha.. pārējiem ir jātestē..
uz 1.4 mono strada labi iridija sveces, tiesa ar vinam ir tada sajuta ka vinas pie maziem apgriezieniem strada sliktak neka orginalas sveces,uzraviens sliktaks.tas uz benzinu testejot,un ta bija uz divam mashinam!
tas tapēc, ka irīdija sveces ir par ''aukstu''. irīdija sveces ir domātas spoorta turbo ļurbo motoriem, darbojas viņas labi slodzē. brīvgaitā benzīns viņas ''nodzēš''.
uz gāzi viņas kalpo ilgi, jo gals nendodeg tik ātri. |
Offline | |
|
PASSATizhi | 11. Apr 2012, 11:36 |
#2148
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| es ar pieturos pie oruginalām svecēm.
gada auto un gada dzinēji 90% vienmēr ir mēsli |
Offline | |
|
|
audi_a4 | 11. Apr 2012, 11:42 |
#2149
|
|
Kopš: 11. Feb 2012
Ziņojumi: 1179
Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs
|
11 Apr 2012, 11:36:27 PASSATizhi rakstīja:
es ar pieturos pie oruginalām svecēm.
gada auto un gada dzinēji 90% vienmēr ir mēsli
jaa. 98 gadaa "gada auto" ja nemaldos bija fiat bravo vai fiat brava. par baigo ogumaizi gruti nosaukt
Vecais:
jaa bija tas Brisk Silver. nevienam neiesaku! |
Offline | |
|
nagla | 11. Apr 2012, 12:47 |
#2150
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
11 Apr 2012, 10:09:25 kkas rakstīja:
11 Apr 2012, 09:20:55 nagla rakstīja:
10 Apr 2012, 22:05:19 Vecais_ rakstīja:
Drošvien biji ielicis "speciāli LPG" Brisk silver.. viņas tiešām ir m#@ls..
Es ieteiktu NGK Iridium sveces dzinējiem kas kompektējās ar gāzi izripojot no ceha.. pārējiem ir jātestē..
uz 1.4 mono strada labi iridija sveces, tiesa ar vinam ir tada sajuta ka vinas pie maziem apgriezieniem strada sliktak neka orginalas sveces,uzraviens sliktaks.tas uz benzinu testejot,un ta bija uz divam mashinam!
tas tapēc, ka irīdija sveces ir par ''aukstu''. irīdija sveces ir domātas spoorta turbo ļurbo motoriem, darbojas viņas labi slodzē. brīvgaitā benzīns viņas ''nodzēš''.
uz gāzi viņas kalpo ilgi, jo gals nendodeg tik ātri.
nu skaidrs,biju citai mashinai pircis,pirms pardoshanas iznemu,uzliku combim,nu tukshgaita gan labaka ar vinam neka orginalajam divkontaktu,citadi muraja ka aizrijies kakis! |
Offline | |
|
mr_oss | 11. Apr 2012, 14:46 |
#2151
|
|
Kopš: 25. Oct 2006
Ziņojumi: 24
Braucu ar:
| tiem, kas uztraucas par gāzes nodokļu politiku - "ES līmenī autogāzes nodokļa maiņas nav gaidāmas tuvākajā nākotnē. Lai mainītu, ir jāpiekrīt visām ES dalībvalstīm." /K.Kariņš via Twitter
[ Šo ziņu laboja mr_oss, 11 Apr 2012, 14:46:59 ] |
Offline | |
|
soulfreak | 11. Apr 2012, 14:52 |
#2152
|
|
Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6606
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| + daudz par NGK Iridium. Draugam auto tā negribi darbojas uz gāzi, nomainījām sveces pret šīm (mētājās liekas plauktā), cita dziesma |
Offline | |
|
BROCKERIS | 11. Apr 2012, 15:23 |
#2153
|
|
Kopš: 17. Dec 2007
Ziņojumi: 163
Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu
| Denso Iridium uz Voyagera labi darbojas jau kādus 30 tūkstošus. Oriģinālā Chempion nokalpoja kādus 80 000 |
Offline | |
|
Laoshi | 11. Apr 2012, 15:38 |
#2154
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
11 Apr 2012, 14:46:37 mr_oss rakstīja:
tiem, kas uztraucas par gāzes nodokļu politiku - "ES līmenī autogāzes nodokļa maiņas nav gaidāmas tuvākajā nākotnē. Lai mainītu, ir jāpiekrīt visām ES dalībvalstīm." /K.Kariņš via Twitter
Kā man stāstīja čomi no naftas karteļa, tad LPG ir blakusprodukts, kas rodas naftas pārstrādē. Turklāt esot diezgan lielos daudzumos un pa lielam jamo neesot, kur grūst. Tā ka var droši atslābināties uz gadiem |
Offline | |
|
ParaTr00per | 11. Apr 2012, 15:41 |
#2155
|
|
Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
11 Apr 2012, 10:09:25 kkas rakstīja:
tas tapēc, ka irīdija sveces ir par ''aukstu''. irīdija sveces ir domātas spoorta turbo ļurbo motoriem, darbojas viņas labi slodzē. brīvgaitā benzīns viņas ''nodzēš''.
uz gāzi viņas kalpo ilgi, jo gals nendodeg tik ātri.
BS. katrai svecei ir savs kveelskaitlis. iriidija, platiina vai 3-kontaktu sveces veel nenoziimee, ka taas buus par karstu/aukstu, vienkaarshi vajag izveeleeties *atbilstoshas*. ja sveci var ieskruuveet, tas veel nenoziimee, ka taa der.
un par sveceem vispaar - ir vienkaarshi sveces un ir denso sveces... |
Offline | |
|
nagla | 11. Apr 2012, 16:32 |
#2156
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
11 Apr 2012, 15:38:01 Laoshi rakstīja:
11 Apr 2012, 14:46:37 mr_oss rakstīja:
tiem, kas uztraucas par gāzes nodokļu politiku - "ES līmenī autogāzes nodokļa maiņas nav gaidāmas tuvākajā nākotnē. Lai mainītu, ir jāpiekrīt visām ES dalībvalstīm." /K.Kariņš via Twitter
Kā man stāstīja čomi no naftas karteļa, tad LPG ir blakusprodukts, kas rodas naftas pārstrādē. Turklāt esot diezgan lielos daudzumos un pa lielam jamo neesot, kur grūst. Tā ka var droši atslābināties uz gadiem
jap,ta ari ir,bija viens raidijums dr.tv kanala nayka 2.0![ Šo ziņu laboja nagla, 11 Apr 2012, 16:32:57 ] |
Offline | |
|
|
yns | 11. Apr 2012, 19:35 |
#2157
|
|
Kopš: 29. Mar 2009
Ziņojumi: 64
Braucu ar:
|
Nu labi, esmu nolēmis likt gāzes iekārtu. Lūdzu sūtiet piedāvājumus PM. (atšifrētus)
M54B30 motors |
Offline | |
|
didzinators | 11. Apr 2012, 19:42 |
#2158
|
|
Kopš: 25. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1407
Braucu ar: Japāņu ņivu
|
11 Apr 2012, 10:09:25 kkas rakstīja:
11 Apr 2012, 09:20:55 nagla rakstīja:
10 Apr 2012, 22:05:19 Vecais_ rakstīja:
Drošvien biji ielicis "speciāli LPG" Brisk silver.. viņas tiešām ir m#@ls..
Es ieteiktu NGK Iridium sveces dzinējiem kas kompektējās ar gāzi izripojot no ceha.. pārējiem ir jātestē..
uz 1.4 mono strada labi iridija sveces, tiesa ar vinam ir tada sajuta ka vinas pie maziem apgriezieniem strada sliktak neka orginalas sveces,uzraviens sliktaks.tas uz benzinu testejot,un ta bija uz divam mashinam!
tas tapēc, ka irīdija sveces ir par ''aukstu''. irīdija sveces ir domātas spoorta turbo ļurbo motoriem, darbojas viņas labi slodzē. brīvgaitā benzīns viņas ''nodzēš''.
uz gāzi viņas kalpo ilgi, jo gals nendodeg tik ātri.
Kāds tur sports?
Iridija vienigais vienigais un galvenais plus ir nodilumizturiba.
Otrkārt iridijs ir loti slikts siltuma vaditājs |
Offline | |
|
pekinens | 11. Apr 2012, 21:09 |
#2159
|
|
Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
| ko speci saka par LPG1 NGK svecēm? diezgan padārgas ap 13 LS gabalā. vai ir vērts mēģināt? |
Offline | |
|
nagla | 11. Apr 2012, 21:28 |
#2160
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| Palasi nedaudz augstak! |
Offline | |
|