Autors | Ziņojums |
arizah | 28. Apr 2013, 21:55 |
#2141
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| PPL noteikti nav vajadzīgs. Pat ultralaitiem PPL nav vajadzīgs. CAA mājaslapā skatījies? |
Offline | |
|
arizah | 29. Apr 2013, 21:35 |
#2142
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| spēks |
Offline | |
|
RVR | 29. Apr 2013, 21:47 |
#2143
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
29 Apr 2013, 21:35:27 arizah rakstīja:
spēks
viņi šad un tad lidoja arī uz Rīgu
ir pat foto (fonā var redzēt "Havas" tehniku, "Smartlynx" un "airBaltic" lidmašīnas):
|
Offline | |
|
7er | 29. Apr 2013, 21:51 |
#2144
|
|
Kopš: 22. Jan 2007
Ziņojumi: 350
Braucu ar: shadow
| Šodien šitas ari stāvēja Rīgā. |
Offline | |
|
RVR | 29. Apr 2013, 21:54 |
#2145
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
29 Apr 2013, 21:51:51 7er rakstīja:
Šodien šitas ari stāvēja Rīgā.
Viņiem ir vairākas tādas lidmašīnas.
Fotogrāfijā ir tā, kura šodien nogāzās. |
Offline | |
|
arizah | 29. Apr 2013, 23:38 |
#2146
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
29 Apr 2013, 21:51:51 7er rakstīja:
Šodien šitas ari stāvēja Rīgā.
domājams kādas pāris dienas arī stāvēs.
Šodien 22:00 bij paredzēts izlidot, bet apkalpe šobrīd radisonā dzerot |
Offline | |
|
defekc | 30. Apr 2013, 20:40 |
#2147
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| OMFG |
Offline | |
|
ozo | 30. Apr 2013, 20:42 |
#2148
|
|
Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Kas par iemeslu? Gaisa plūsma spēcīga vai kas? |
Offline | |
|
|
defekc | 30. Apr 2013, 20:44 |
#2149
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| hz, stall.. iemesli var buut daudz.. |
Offline | |
|
Onufrijs | 30. Apr 2013, 20:52 |
#2150
|
|
Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
| Ļočene pilna līdz ausīm ar petroleju, skats jau baiss.
Cik zinu, viņiem tur tā pacelšanās, tāpat kā nosēšanās, diezgan ekstrēma lai izvairītos no iespējamām apšaudēm, stingeriem u.c. shit. |
Offline | |
|
Jancuks | 30. Apr 2013, 20:59 |
#2151
|
|
Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
|
30 Apr 2013, 20:42:21 ozo rakstīja:
Kas par iemeslu? Gaisa plūsma spēcīga vai kas?
Visdrīzāk kravas nobīde, kuras rezultātā stalls.
Šis te bija ne vienu vien reizi RIX pabijis... |
Offline | |
|
Ch | 30. Apr 2013, 21:17 |
#2152
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Piseec, kompī kkur pat ir bildes kur esmu nofočets pie tās konkrētās lidmašīnas. Šodien @RIX redzot tās pašas kompānijas B747 jau bija visai neomulīgi, tagad vēl tas video vispār pipec. |
Offline | |
|
Matinsh | 01. May 2013, 00:57 |
#2153
|
|
Kopš: 12. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 439
Braucu ar:
| Pilotu forumā lasīju, ka visticamāk krava sagāzās uz aizmuguri un uzrāva purnu gaisā, jo varēja redzēt, ka pilots mēģināja vēl labot, bet vienalga norāva lejā.
Links |
Offline | |
|
Fandulis | 01. May 2013, 00:59 |
#2154
|
|
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13379
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| |
Offline | |
|
defekc | 01. May 2013, 01:32 |
#2155
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| bet taa vispaar - unikaali kadri. esmu visus air crash investigations noskatijies, shis imho ir viens no labaakajiem materiaaliem ever |
Offline | |
|
Ekimons | 01. May 2013, 09:55 |
#2156
|
|
Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
|
29 Apr 2013, 23:38:44 arizah rakstīja:
29 Apr 2013, 21:51:51 7er rakstīja:
Šodien šitas ari stāvēja Rīgā.
domājams kādas pāris dienas arī stāvēs.
netīšām sanāca noķert viņa nosēšanās fragmentu http://www.youtube.com/watch?v=Pyncy6NoZ8s |
Offline | |
|
|
arizah | 01. May 2013, 10:58 |
#2157
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
01 May 2013, 00:57:34 Matinsh rakstīja:
Pilotu forumā lasīju, ka visticamāk krava sagāzās uz aizmuguri un uzrāva purnu gaisā, jo varēja redzēt, ka pilots mēģināja vēl labot, bet vienalga norāva lejā.
747 operation manuālī ir aprakstīta stall recovery procedūra zem 1000ft:
Stall recovery consists of recovery at:
• low altitude, low speed
- add full thrust for later climb out watch altitude,
- lower nose for about 5o
- or below 1000 feet, level off and pray.
Taču te kā redzams līdz full recovery pietrūka vēl divtik. Tā ka vienīgais ko tur varēja labot, bija doties uz kravas nodalījumu un nostiprināt atpakaļ kravu [ Šo ziņu laboja arizah, 01 May 2013, 11:36:24 ] |
Offline | |
|
spozzais | 04. May 2013, 13:54 |
#2158
|
|
Kopš: 21. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 286
Braucu ar:
| Tanki bija iekšā,viens atrāvās un pārējos ar inerci paņēma.skumīgi |
Offline | |
|
Onufrijs | 04. May 2013, 15:50 |
#2159
|
|
Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
04 May 2013, 13:54:14 spozzais rakstīja:
Tanki bija iekšā,viens atrāvās un pārējos ar inerci paņēma.skumīgi
Brīnums kā šamējie neizkrita laukā pirms crash. |
Offline | |
|
meidei | 04. May 2013, 18:36 |
#2160
|
|
Kopš: 12. Oct 2006
Ziņojumi: 17612
Braucu ar: 3er
| India ir super. Zinot, kas tur notiek kuģniecībā, tikai varu iedomāties, kāds bezpriģels notiek gaisā |
Offline | |
|