Online

Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
arizah
28. Apr 2013, 21:55 #2141

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

PPL noteikti nav vajadzīgs. Pat ultralaitiem PPL nav vajadzīgs. CAA mājaslapā skatījies?
Offline
arizah
29. Apr 2013, 21:35 #2142

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

spēks
Offline
RVR
29. Apr 2013, 21:47 #2143

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


29 Apr 2013, 21:35:27 arizah rakstīja:
spēks


viņi šad un tad lidoja arī uz Rīgu

ir pat foto (fonā var redzēt "Havas" tehniku, "Smartlynx" un "airBaltic" lidmašīnas):

Offline
7er
29. Apr 2013, 21:51 #2144

Kopš: 22. Jan 2007

Ziņojumi: 350

Braucu ar: shadow

Šodien šitas ari stāvēja Rīgā.
Offline
RVR
29. Apr 2013, 21:54 #2145

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


29 Apr 2013, 21:51:51 7er rakstīja:
Šodien šitas ari stāvēja Rīgā.


Viņiem ir vairākas tādas lidmašīnas.
Fotogrāfijā ir tā, kura šodien nogāzās.
Offline
arizah
29. Apr 2013, 23:38 #2146

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


29 Apr 2013, 21:51:51 7er rakstīja:
Šodien šitas ari stāvēja Rīgā.


domājams kādas pāris dienas arī stāvēs.

Šodien 22:00 bij paredzēts izlidot, bet apkalpe šobrīd radisonā dzerot
Offline
defekc
30. Apr 2013, 20:40 #2147

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

OMFG
Offline
ozo
30. Apr 2013, 20:42 #2148

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Kas par iemeslu? Gaisa plūsma spēcīga vai kas?
Offline
defekc
30. Apr 2013, 20:44 #2149

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

hz, stall.. iemesli var buut daudz..
Offline
Onufrijs
30. Apr 2013, 20:52 #2150

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott

Ļočene pilna līdz ausīm ar petroleju, skats jau baiss.
Cik zinu, viņiem tur tā pacelšanās, tāpat kā nosēšanās, diezgan ekstrēma lai izvairītos no iespējamām apšaudēm, stingeriem u.c. shit.
Offline
Jancuks
30. Apr 2013, 20:59 #2151

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


30 Apr 2013, 20:42:21 ozo rakstīja:
Kas par iemeslu? Gaisa plūsma spēcīga vai kas?

Visdrīzāk kravas nobīde, kuras rezultātā stalls.

Šis te bija ne vienu vien reizi RIX pabijis...
Offline
Ch
30. Apr 2013, 21:17 #2152

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Piseec, kompī kkur pat ir bildes kur esmu nofočets pie tās konkrētās lidmašīnas. Šodien @RIX redzot tās pašas kompānijas B747 jau bija visai neomulīgi, tagad vēl tas video vispār pipec.
Offline
Matinsh
01. May 2013, 00:57 #2153

Kopš: 12. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 439

Braucu ar:

Pilotu forumā lasīju, ka visticamāk krava sagāzās uz aizmuguri un uzrāva purnu gaisā, jo varēja redzēt, ka pilots mēģināja vēl labot, bet vienalga norāva lejā.

Links
Offline
Fandulis
01. May 2013, 00:59 #2154

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13379

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Offline
defekc
01. May 2013, 01:32 #2155

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

bet taa vispaar - unikaali kadri. esmu visus air crash investigations noskatijies, shis imho ir viens no labaakajiem materiaaliem ever
Offline
Ekimons
01. May 2013, 09:55 #2156

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


29 Apr 2013, 23:38:44 arizah rakstīja:

29 Apr 2013, 21:51:51 7er rakstīja:
Šodien šitas ari stāvēja Rīgā.


domājams kādas pāris dienas arī stāvēs.



netīšām sanāca noķert viņa nosēšanās fragmentu http://www.youtube.com/watch?v=Pyncy6NoZ8s
Offline
arizah
01. May 2013, 10:58 #2157

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


01 May 2013, 00:57:34 Matinsh rakstīja:
Pilotu forumā lasīju, ka visticamāk krava sagāzās uz aizmuguri un uzrāva purnu gaisā, jo varēja redzēt, ka pilots mēģināja vēl labot, bet vienalga norāva lejā.


747 operation manuālī ir aprakstīta stall recovery procedūra zem 1000ft:

Stall recovery consists of recovery at:
• low altitude, low speed
- add full thrust for later climb out watch altitude,
- lower nose for about 5o
- or below 1000 feet, level off and pray.


Taču te kā redzams līdz full recovery pietrūka vēl divtik. Tā ka vienīgais ko tur varēja labot, bija doties uz kravas nodalījumu un nostiprināt atpakaļ kravu

[ Šo ziņu laboja arizah, 01 May 2013, 11:36:24 ]

Offline
spozzais
04. May 2013, 13:54 #2158

Kopš: 21. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 286

Braucu ar:

Tanki bija iekšā,viens atrāvās un pārējos ar inerci paņēma.skumīgi
Offline
Onufrijs
04. May 2013, 15:50 #2159

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


04 May 2013, 13:54:14 spozzais rakstīja:
Tanki bija iekšā,viens atrāvās un pārējos ar inerci paņēma.skumīgi

Brīnums kā šamējie neizkrita laukā pirms crash.
Offline
meidei
04. May 2013, 18:36 #2160

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

India ir super. Zinot, kas tur notiek kuģniecībā, tikai varu iedomāties, kāds bezpriģels notiek gaisā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo