Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 181 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Un tā strādā policija

AutorsZiņojums
RS7
15. Apr 2018, 12:51 #2141

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


15 Apr 2018, 12:15:24 @rumpis rakstīja:
nevar jau atrast, vai viņš pārsūdzēja, vai nē
lieta pārsūdzēta, šobrīd gaida atbildi no policijas
Links
Offline
kaprons
15. Apr 2018, 22:58 #2142

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...


15 Apr 2018, 10:35:39 @sn rakstīja:
Ja auto ir tik vecs, ka tajā nav handsfree, bet ļoti vajag runāt auto, tad apstājies ceļa malā parunāt, nopērc bluetooth austiņu vai aprīko auto ar ķīnas handsfree.

Lūk šo līdz šim neesmu sapratis.
Vai ir kāds puslīdz ticams avots, kas pierāda, ka runāšana hands free ir būtiski atšķirīga no runāšanas ar telefonu pie auss. Un ja ir, tad tieši kur ir tā atšķirība.
Mana līdzšinējā pārliecība ir, ka ir diezgan vienalga, kā fiziski tiek realizēta saruna, galvenais, ka svarīgas sarunas laikā uzmanība tiek novērsta no satiksmes uz sarunas tematu.
Un tā ir(manuprāt) lielākā problēma, nevis fiziskais moments, jo uzmanība cilvēkam ir tikai viena.
Nedaudz par mani: moto tiesības no 1990 auto no 1994. Telefona numurs sākas ar 2920..neatceros, kurā gadā tos deva, gadus piecpadsmit atpakaļ. Nav manis izraisītu csn un visus gadus esmu runājis pie stūres fiziski turot tlf pie galvas. Abiem ikdienas auto ir iebūvēts handsfree no rūpnīcas abiem nelietojam.
Ir kāds patiešām loģisks arguments, kāpēc sākt lietot?
(pāris reizes samaksāju NOR par tlf lietošanu pie stūres un vienreiz LT policija brīdināja. Nav pretenziju lai dara savu darbu)
Offline
dzhoniic
15. Apr 2018, 23:15 #2143

Kopš: 30. Jun 2017

No: Jelgava

Ziņojumi: 321

Braucu ar: vw allspace


15 Apr 2018, 22:58:37 @kaprons rakstīja:

15 Apr 2018, 10:35:39 @sn rakstīja:
Ja auto ir tik vecs, ka tajā nav handsfree, bet ļoti vajag runāt auto, tad apstājies ceļa malā parunāt, nopērc bluetooth austiņu vai aprīko auto ar ķīnas handsfree.

Lūk šo līdz šim neesmu sapratis.
Vai ir kāds puslīdz ticams avots, kas pierāda, ka runāšana hands free ir būtiski atšķirīga no runāšanas ar telefonu pie auss. Un ja ir, tad tieši kur ir tā atšķirība.
Mana līdzšinējā pārliecība ir, ka ir diezgan vienalga, kā fiziski tiek realizēta saruna, galvenais, ka svarīgas sarunas laikā uzmanība tiek novērsta no satiksmes uz sarunas tematu.
Un tā ir(manuprāt) lielākā problēma, nevis fiziskais moments, jo uzmanība cilvēkam ir tikai viena.
Nedaudz par mani: moto tiesības no 1990 auto no 1994. Telefona numurs sākas ar 2920..neatceros, kurā gadā tos deva, gadus piecpadsmit atpakaļ. Nav manis izraisītu csn un visus gadus esmu runājis pie stūres fiziski turot tlf pie galvas. Abiem ikdienas auto ir iebūvēts handsfree no rūpnīcas abiem nelietojam.
Ir kāds patiešām loģisks arguments, kāpēc sākt lietot?
(pāris reizes samaksāju NOR par tlf lietošanu pie stūres un vienreiz LT policija brīdināja. Nav pretenziju lai dara savu darbu)


Īsāk sakot, divas rokas uz stūres, bīstamā situācijā, ir labāk par vienu.

Un handsfree uzmanību no satiksmes novērš tik pat daudz cik blakussēdētājs.

Offline
arba
15. Apr 2018, 23:20 #2144

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 959

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan

man liekas, ka karsta kafija rokā ir daudz bīstamāka par telefonu
Offline
wanksta
15. Apr 2018, 23:22 #2145

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7364

Braucu ar: muti

Bīstamā situācijā ir pilnīgi poh cik rokas ir uz stūres ja esi nejēga
Ja neesi, tad ar vienu var izdarīt visu ko vajag

Jebkura saruna novērš uzmanību, caur telefonu, skaļruni vai vēl kaut ko, vienkārši noteikumi ir domāti lai derētu lielākajam vairumam idiotu
Offline
badmoon
15. Apr 2018, 23:24 #2146

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8442

Braucu ar: Braucu ar

Uzmanību novērš pati saruna, nevis tas, kā tā tiek realizēta. Braucot nav tik svarīgi, vai uz stūres atrodas viena roka, vai abas, galvenais, ko tajā brīdī dara smadzenes Esmu, braucot gan runājis klasiski pa tel., gan hands free (bluetooth auss), visos gadījumos identiski - rokas, kājas zina ko dara, automātiski, bet, tā kā smadzene aizņemta ar runāšanu, ir reizes kad pat neko neatceros no tiem dažiem nobrauktiem km kamēr runāju Vai bija kāds apdzenams, vai pārsniedzu ātrumu, kas vēl?
Ideja - ne jau ar telefonu aizņemta roka var radīt satiksmes drošības problēmas, bet gan saruna kā tāda. Protams, pieķert otro variantu nav reāli, tāpēc tiek iets vieglākais/reālākais ceļš
Offline
Arturiks
15. Apr 2018, 23:24 #2147

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Nav jaunu joku par musariem un nosacītajiem sodiem?
Offline
RS7
15. Apr 2018, 23:31 #2148

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

par 100 latiem izstāstīšu
Offline
sn
15. Apr 2018, 23:32 #2149

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

tad kāpēc visi ar roku pie auss velkas, neredz apkārtējos un bieži vien citi izvairās no sadursmes, jo viņi pārkārtojas pa joslām neredzot auto aklajā zonā? ar hands free tādu problēmu nav, saruna caur hands free ir kā saruna ar blakussēdētāju.

kāpēc kurjeri lieto bluetooth austiņas nevis kā augstām minētā personāža, kas 15 gadus brauc ar hands free aprīkotiem auto, to neizmantojot?

vienu reizi pamēģinot caur hands free parunāt paši varēsiet novērtēt, ka saruna traucē mazāk kā bērns aizmugurējā sēdeklī.

bet nu te katram savs, citi var braukt uz 300km/h ar abām rokām telefonos

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
sn
15. Apr 2018, 23:33 #2150

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


15 Apr 2018, 23:24:40 @badmoon rakstīja:
Uzmanību novērš pati saruna, nevis tas, kā tā tiek realizēta.

sekss pa telefonu populārs bija pirms 25 gadiem nevis tagad. ar ko saruna pa telefonu atšķiras no sarunas ar mammu, kas sēž blakus?

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
CAPSLOCK
15. Apr 2018, 23:37 #2151

Kopš: 17. Oct 2016

Ziņojumi: 878

Braucu ar:

Nu ko...raustīsim visu pēc kārtas pie stūres. Galvenais lai ir pārliecība par to ka viena ķepa uz 12 un kontroles sajūta. Reāli ja cilvēks būtu radis pieņemt dzemdības tas tas pie stūres pat ekonomiskāk sanāktu
Offline
sn
15. Apr 2018, 23:39 #2152

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

elkonītis pa logu ārā vai roka uz 12 jau vien nozīmē, ka cilvēks nekad nav strauji bremzējis. tas cilvēks līdzinās tiem, kas ar moci brauc bez aizsargtērpa.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
switch
15. Apr 2018, 23:51 #2153

Kopš: 12. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 762

Braucu ar: 30

reiz runājot pa telefonu, nepamanīju, (pamanīju, kad jau braucu ārā) ka caur Spuņciemam izbraucu uz 110km/h, paveicās, policija nebija
Offline
Nerds
16. Apr 2018, 00:06 #2154

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


15 Apr 2018, 23:24:40 @badmoon rakstīja:
Uzmanību novērš pati saruna, nevis tas, kā tā tiek realizēta. Braucot nav tik svarīgi, vai uz stūres atrodas viena roka, vai abas, galvenais, ko tajā brīdī dara smadzenes Esmu, braucot gan runājis klasiski pa tel., gan hands free (bluetooth auss), visos gadījumos identiski - rokas, kājas zina ko dara, automātiski, bet, tā kā smadzene aizņemta ar runāšanu, ir reizes kad pat neko neatceros no tiem dažiem nobrauktiem km kamēr runāju Vai bija kāds apdzenams, vai pārsniedzu ātrumu, kas vēl?
Ideja - ne jau ar telefonu aizņemta roka var radīt satiksmes drošības problēmas, bet gan saruna kā tāda. Protams, pieķert otro variantu nav reāli, tāpēc tiek iets vieglākais/reālākais ceļš

Šitam gan var piekrist,ir nobraukti entie km autopilotā,pat neatceroties neko pa vidu.Un ar visu to,ka truba pie auss nebija.
Offline
Nerds
16. Apr 2018, 00:08 #2155

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


15 Apr 2018, 23:39:13 @sn rakstīja:
elkonītis pa logu ārā vai roka uz 12 jau vien nozīmē, ka cilvēks nekad nav strauji bremzējis. tas cilvēks līdzinās tiem, kas ar moci brauc bez aizsargtērpa.

Ja esi izaudzis ar to,tad braukšana bez nekāda aizsargērpa vispār jau ir tīri normāla padarīšana.

Ha.
Kad saskrūvēju pirmo voshod ,nebija nekas,ne tērpi,ne ķivers,ne cimdi.

Tev nav grūti stikla burkā dzīvot?
Offline
Inducing
16. Apr 2018, 00:15 #2156

Kopš: 06. Feb 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 143

Braucu ar: 9er

reklamnij pauz
tā runāšana vēl tā, bet trakākais ir blenšana pie katru notfication. bieži nākas redzēt kādu ar dīvainu braukšanas manieri, neiekļaušanos satiksmē, vai tizlu trajektoriju viedierīču ietekmē. lai arī pats regulāri pie stūres sērfoju inetā vai daru citu sūdu, esmu par aktīvāku sodīšanu un sodamēru palielināšanu. pagaidām galīgi nemotivējoši, jo es jau protams nēesmu tas lohs, kurš tādēļ avarēs (tāpat kā visi pārējie)
Offline
sn
16. Apr 2018, 00:24 #2157

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


16 Apr 2018, 00:08:37 @Nerds rakstīja:

15 Apr 2018, 23:39:13 @sn rakstīja:
elkonītis pa logu ārā vai roka uz 12 jau vien nozīmē, ka cilvēks nekad nav strauji bremzējis. tas cilvēks līdzinās tiem, kas ar moci brauc bez aizsargtērpa.

Ja esi izaudzis ar to,tad braukšana bez nekāda aizsargērpa vispār jau ir tīri normāla padarīšana.

Ha.
Kad saskrūvēju pirmo voshod ,nebija nekas,ne tērpi,ne ķivers,ne cimdi.

Tev nav grūti stikla burkā dzīvot?

kādreiz arī auto nebija ziemas riepu, bet tāpēc nevajag teikt, ka tādas nav vajadzīgas.
es arī esmu pirms 20+ gadiem uz moča sēdējis tkreklā un šortos, bet to nevar salīdzināt ar mūsdienu baikiem.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
sn
16. Apr 2018, 00:27 #2158

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


16 Apr 2018, 00:15:04 @Inducing rakstīja:
reklamnij pauz
tā runāšana vēl tā, bet trakākais ir blenšana pie katru notfication. bieži nākas redzēt kādu ar dīvainu braukšanas manieri, neiekļaušanos satiksmē, vai tizlu trajektoriju viedierīču ietekmē. lai arī pats regulāri pie stūres sērfoju inetā vai daru citu sūdu, esmu par aktīvāku sodīšanu un sodamēru palielināšanu. pagaidām galīgi nemotivējoši, jo es jau protams nēesmu tas lohs, kurš tādēļ avarēs (tāpat kā visi pārējie)
gan jau atkarīgs no cilvēka. tviterus/instagramus nelietoju, FB nekā interesanta nav, wacapā ir 5 cilvēku grupa, kas var pagaidīt. ja vajag kko pateikt sievai, tad zvanu un runāju caur hands free. darba sarunas gan nevaru iedomāties bez hands free, kā gan var 30min+ norunāt turot trubu pie auss un kkā cenšoties iekļauties satiksmē.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Nerds
16. Apr 2018, 00:33 #2159

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


16 Apr 2018, 00:24:30 @sn rakstīja:

16 Apr 2018, 00:08:37 @Nerds rakstīja:

15 Apr 2018, 23:39:13 @sn rakstīja:
elkonītis pa logu ārā vai roka uz 12 jau vien nozīmē, ka cilvēks nekad nav strauji bremzējis. tas cilvēks līdzinās tiem, kas ar moci brauc bez aizsargtērpa.

Ja esi izaudzis ar to,tad braukšana bez nekāda aizsargērpa vispār jau ir tīri normāla padarīšana.

Ha.
Kad saskrūvēju pirmo voshod ,nebija nekas,ne tērpi,ne ķivers,ne cimdi.

Tev nav grūti stikla burkā dzīvot?

kādreiz arī auto nebija ziemas riepu, bet tāpēc nevajag teikt, ka tādas nav vajadzīgas.
es arī esmu pirms 20+ gadiem uz moča sēdējis tkreklā un šortos, bet to nevar salīdzināt ar mūsdienu baikiem.

Karoče atvaino,bet par močiem tev nojēgas mazas.
Offline
dci
16. Apr 2018, 00:46 #2160

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 189

Braucu ar: BMW 1602

Vaina nav baikos, bet gan tajos, kas to vada. Ja pastāv tikai princips gāze tikai 100% vai necik, tad ari tas terps nepalīdzēs, tas pats ari auto vaditājiem.. Ja vienkārši pārvietojas, tas bargais ādas kostīms ar kupri, vajadzīgs tikai trasei, kur mēģina sasniegt saķeres galējo punktu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo