Online
Pašreiz BMWPower skatās 181 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Un tā strādā policija
Autors | Ziņojums |
RS7 | 15. Apr 2018, 12:51 |
#2141
|
| Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
15 Apr 2018, 12:15:24 @rumpis rakstīja:
nevar jau atrast, vai viņš pārsūdzēja, vai nē
lieta pārsūdzēta, šobrīd gaida atbildi no policijas
Links | Offline | | |
kaprons | 15. Apr 2018, 22:58 |
#2142
|
| Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
|
15 Apr 2018, 10:35:39 @sn rakstīja:
Ja auto ir tik vecs, ka tajā nav handsfree, bet ļoti vajag runāt auto, tad apstājies ceļa malā parunāt, nopērc bluetooth austiņu vai aprīko auto ar ķīnas handsfree.
Lūk šo līdz šim neesmu sapratis.
Vai ir kāds puslīdz ticams avots, kas pierāda, ka runāšana hands free ir būtiski atšķirīga no runāšanas ar telefonu pie auss. Un ja ir, tad tieši kur ir tā atšķirība.
Mana līdzšinējā pārliecība ir, ka ir diezgan vienalga, kā fiziski tiek realizēta saruna, galvenais, ka svarīgas sarunas laikā uzmanība tiek novērsta no satiksmes uz sarunas tematu.
Un tā ir(manuprāt) lielākā problēma, nevis fiziskais moments, jo uzmanība cilvēkam ir tikai viena.
Nedaudz par mani: moto tiesības no 1990 auto no 1994. Telefona numurs sākas ar 2920..neatceros, kurā gadā tos deva, gadus piecpadsmit atpakaļ. Nav manis izraisītu csn un visus gadus esmu runājis pie stūres fiziski turot tlf pie galvas. Abiem ikdienas auto ir iebūvēts handsfree no rūpnīcas abiem nelietojam.
Ir kāds patiešām loģisks arguments, kāpēc sākt lietot?
(pāris reizes samaksāju NOR par tlf lietošanu pie stūres un vienreiz LT policija brīdināja. Nav pretenziju lai dara savu darbu) | Offline | | |
dzhoniic | 15. Apr 2018, 23:15 |
#2143
|
| Kopš: 30. Jun 2017
No: Jelgava
Ziņojumi: 321
Braucu ar: vw allspace
|
15 Apr 2018, 22:58:37 @kaprons rakstīja:
15 Apr 2018, 10:35:39 @sn rakstīja:
Ja auto ir tik vecs, ka tajā nav handsfree, bet ļoti vajag runāt auto, tad apstājies ceļa malā parunāt, nopērc bluetooth austiņu vai aprīko auto ar ķīnas handsfree.
Lūk šo līdz šim neesmu sapratis.
Vai ir kāds puslīdz ticams avots, kas pierāda, ka runāšana hands free ir būtiski atšķirīga no runāšanas ar telefonu pie auss. Un ja ir, tad tieši kur ir tā atšķirība.
Mana līdzšinējā pārliecība ir, ka ir diezgan vienalga, kā fiziski tiek realizēta saruna, galvenais, ka svarīgas sarunas laikā uzmanība tiek novērsta no satiksmes uz sarunas tematu.
Un tā ir(manuprāt) lielākā problēma, nevis fiziskais moments, jo uzmanība cilvēkam ir tikai viena.
Nedaudz par mani: moto tiesības no 1990 auto no 1994. Telefona numurs sākas ar 2920..neatceros, kurā gadā tos deva, gadus piecpadsmit atpakaļ. Nav manis izraisītu csn un visus gadus esmu runājis pie stūres fiziski turot tlf pie galvas. Abiem ikdienas auto ir iebūvēts handsfree no rūpnīcas abiem nelietojam.
Ir kāds patiešām loģisks arguments, kāpēc sākt lietot?
(pāris reizes samaksāju NOR par tlf lietošanu pie stūres un vienreiz LT policija brīdināja. Nav pretenziju lai dara savu darbu)
Īsāk sakot, divas rokas uz stūres, bīstamā situācijā, ir labāk par vienu.
Un handsfree uzmanību no satiksmes novērš tik pat daudz cik blakussēdētājs.
| Offline | | |
arba | 15. Apr 2018, 23:20 |
#2144
|
| Kopš: 19. Jun 2007
Ziņojumi: 959
Braucu ar: AR gtv 1975, Macan
| man liekas, ka karsta kafija rokā ir daudz bīstamāka par telefonu | Offline | | |
wanksta | 15. Apr 2018, 23:22 |
#2145
|
| Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7364
Braucu ar: muti
| Bīstamā situācijā ir pilnīgi poh cik rokas ir uz stūres ja esi nejēga
Ja neesi, tad ar vienu var izdarīt visu ko vajag
Jebkura saruna novērš uzmanību, caur telefonu, skaļruni vai vēl kaut ko, vienkārši noteikumi ir domāti lai derētu lielākajam vairumam idiotu | Offline | | |
badmoon | 15. Apr 2018, 23:24 |
#2146
|
| Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8442
Braucu ar: Braucu ar
| Uzmanību novērš pati saruna, nevis tas, kā tā tiek realizēta. Braucot nav tik svarīgi, vai uz stūres atrodas viena roka, vai abas, galvenais, ko tajā brīdī dara smadzenes Esmu, braucot gan runājis klasiski pa tel., gan hands free (bluetooth auss), visos gadījumos identiski - rokas, kājas zina ko dara, automātiski, bet, tā kā smadzene aizņemta ar runāšanu, ir reizes kad pat neko neatceros no tiem dažiem nobrauktiem km kamēr runāju Vai bija kāds apdzenams, vai pārsniedzu ātrumu, kas vēl?
Ideja - ne jau ar telefonu aizņemta roka var radīt satiksmes drošības problēmas, bet gan saruna kā tāda. Protams, pieķert otro variantu nav reāli, tāpēc tiek iets vieglākais/reālākais ceļš | Offline | | |
Arturiks | 15. Apr 2018, 23:24 |
#2147
|
| Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Nav jaunu joku par musariem un nosacītajiem sodiem? | Offline | | |
RS7 | 15. Apr 2018, 23:31 |
#2148
|
| Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| par 100 latiem izstāstīšu | Offline | | |
|
sn | 15. Apr 2018, 23:32 |
#2149
|
| Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879724
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| tad kāpēc visi ar roku pie auss velkas, neredz apkārtējos un bieži vien citi izvairās no sadursmes, jo viņi pārkārtojas pa joslām neredzot auto aklajā zonā? ar hands free tādu problēmu nav, saruna caur hands free ir kā saruna ar blakussēdētāju.
kāpēc kurjeri lieto bluetooth austiņas nevis kā augstām minētā personāža, kas 15 gadus brauc ar hands free aprīkotiem auto, to neizmantojot?
vienu reizi pamēģinot caur hands free parunāt paši varēsiet novērtēt, ka saruna traucē mazāk kā bērns aizmugurējā sēdeklī.
bet nu te katram savs, citi var braukt uz 300km/h ar abām rokām telefonos
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
sn | 15. Apr 2018, 23:33 |
#2150
|
| Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879724
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
15 Apr 2018, 23:24:40 @badmoon rakstīja:
Uzmanību novērš pati saruna, nevis tas, kā tā tiek realizēta.
sekss pa telefonu populārs bija pirms 25 gadiem nevis tagad. ar ko saruna pa telefonu atšķiras no sarunas ar mammu, kas sēž blakus?
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
CAPSLOCK | 15. Apr 2018, 23:37 |
#2151
|
| Kopš: 17. Oct 2016
Ziņojumi: 878
Braucu ar:
| Nu ko...raustīsim visu pēc kārtas pie stūres. Galvenais lai ir pārliecība par to ka viena ķepa uz 12 un kontroles sajūta. Reāli ja cilvēks būtu radis pieņemt dzemdības tas tas pie stūres pat ekonomiskāk sanāktu | Offline | | |
sn | 15. Apr 2018, 23:39 |
#2152
|
| Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879724
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| elkonītis pa logu ārā vai roka uz 12 jau vien nozīmē, ka cilvēks nekad nav strauji bremzējis. tas cilvēks līdzinās tiem, kas ar moci brauc bez aizsargtērpa.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
switch | 15. Apr 2018, 23:51 |
#2153
|
| Kopš: 12. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 762
Braucu ar: 30
| reiz runājot pa telefonu, nepamanīju, (pamanīju, kad jau braucu ārā) ka caur Spuņciemam izbraucu uz 110km/h, paveicās, policija nebija | Offline | | |
Nerds | 16. Apr 2018, 00:06 |
#2154
|
| Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
|
15 Apr 2018, 23:24:40 @badmoon rakstīja:
Uzmanību novērš pati saruna, nevis tas, kā tā tiek realizēta. Braucot nav tik svarīgi, vai uz stūres atrodas viena roka, vai abas, galvenais, ko tajā brīdī dara smadzenes Esmu, braucot gan runājis klasiski pa tel., gan hands free (bluetooth auss), visos gadījumos identiski - rokas, kājas zina ko dara, automātiski, bet, tā kā smadzene aizņemta ar runāšanu, ir reizes kad pat neko neatceros no tiem dažiem nobrauktiem km kamēr runāju Vai bija kāds apdzenams, vai pārsniedzu ātrumu, kas vēl?
Ideja - ne jau ar telefonu aizņemta roka var radīt satiksmes drošības problēmas, bet gan saruna kā tāda. Protams, pieķert otro variantu nav reāli, tāpēc tiek iets vieglākais/reālākais ceļš
Šitam gan var piekrist,ir nobraukti entie km autopilotā,pat neatceroties neko pa vidu.Un ar visu to,ka truba pie auss nebija. | Offline | | |
Nerds | 16. Apr 2018, 00:08 |
#2155
|
| Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
|
15 Apr 2018, 23:39:13 @sn rakstīja:
elkonītis pa logu ārā vai roka uz 12 jau vien nozīmē, ka cilvēks nekad nav strauji bremzējis. tas cilvēks līdzinās tiem, kas ar moci brauc bez aizsargtērpa.
Ja esi izaudzis ar to,tad braukšana bez nekāda aizsargērpa vispār jau ir tīri normāla padarīšana.
Ha.
Kad saskrūvēju pirmo voshod ,nebija nekas,ne tērpi,ne ķivers,ne cimdi.
Tev nav grūti stikla burkā dzīvot? | Offline | | |
Inducing | 16. Apr 2018, 00:15 |
#2156
|
| Kopš: 06. Feb 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 143
Braucu ar: 9er
| reklamnij pauz
tā runāšana vēl tā, bet trakākais ir blenšana pie katru notfication. bieži nākas redzēt kādu ar dīvainu braukšanas manieri, neiekļaušanos satiksmē, vai tizlu trajektoriju viedierīču ietekmē. lai arī pats regulāri pie stūres sērfoju inetā vai daru citu sūdu, esmu par aktīvāku sodīšanu un sodamēru palielināšanu. pagaidām galīgi nemotivējoši, jo es jau protams nēesmu tas lohs, kurš tādēļ avarēs (tāpat kā visi pārējie) | Offline | | |
|
sn | 16. Apr 2018, 00:24 |
#2157
|
| Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879724
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
16 Apr 2018, 00:08:37 @Nerds rakstīja:
15 Apr 2018, 23:39:13 @sn rakstīja:
elkonītis pa logu ārā vai roka uz 12 jau vien nozīmē, ka cilvēks nekad nav strauji bremzējis. tas cilvēks līdzinās tiem, kas ar moci brauc bez aizsargtērpa.
Ja esi izaudzis ar to,tad braukšana bez nekāda aizsargērpa vispār jau ir tīri normāla padarīšana.
Ha.
Kad saskrūvēju pirmo voshod ,nebija nekas,ne tērpi,ne ķivers,ne cimdi.
Tev nav grūti stikla burkā dzīvot?
kādreiz arī auto nebija ziemas riepu, bet tāpēc nevajag teikt, ka tādas nav vajadzīgas.
es arī esmu pirms 20+ gadiem uz moča sēdējis tkreklā un šortos, bet to nevar salīdzināt ar mūsdienu baikiem.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
sn | 16. Apr 2018, 00:27 |
#2158
|
| Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879724
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
16 Apr 2018, 00:15:04 @Inducing rakstīja:
reklamnij pauz
tā runāšana vēl tā, bet trakākais ir blenšana pie katru notfication. bieži nākas redzēt kādu ar dīvainu braukšanas manieri, neiekļaušanos satiksmē, vai tizlu trajektoriju viedierīču ietekmē. lai arī pats regulāri pie stūres sērfoju inetā vai daru citu sūdu, esmu par aktīvāku sodīšanu un sodamēru palielināšanu. pagaidām galīgi nemotivējoši, jo es jau protams nēesmu tas lohs, kurš tādēļ avarēs (tāpat kā visi pārējie)
gan jau atkarīgs no cilvēka. tviterus/instagramus nelietoju, FB nekā interesanta nav, wacapā ir 5 cilvēku grupa, kas var pagaidīt. ja vajag kko pateikt sievai, tad zvanu un runāju caur hands free. darba sarunas gan nevaru iedomāties bez hands free, kā gan var 30min+ norunāt turot trubu pie auss un kkā cenšoties iekļauties satiksmē.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
Nerds | 16. Apr 2018, 00:33 |
#2159
|
| Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
|
16 Apr 2018, 00:24:30 @sn rakstīja:
16 Apr 2018, 00:08:37 @Nerds rakstīja:
15 Apr 2018, 23:39:13 @sn rakstīja:
elkonītis pa logu ārā vai roka uz 12 jau vien nozīmē, ka cilvēks nekad nav strauji bremzējis. tas cilvēks līdzinās tiem, kas ar moci brauc bez aizsargtērpa.
Ja esi izaudzis ar to,tad braukšana bez nekāda aizsargērpa vispār jau ir tīri normāla padarīšana.
Ha.
Kad saskrūvēju pirmo voshod ,nebija nekas,ne tērpi,ne ķivers,ne cimdi.
Tev nav grūti stikla burkā dzīvot?
kādreiz arī auto nebija ziemas riepu, bet tāpēc nevajag teikt, ka tādas nav vajadzīgas.
es arī esmu pirms 20+ gadiem uz moča sēdējis tkreklā un šortos, bet to nevar salīdzināt ar mūsdienu baikiem.
Karoče atvaino,bet par močiem tev nojēgas mazas. | Offline | | |
dci | 16. Apr 2018, 00:46 |
#2160
|
| Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 189
Braucu ar: BMW 1602
| Vaina nav baikos, bet gan tajos, kas to vada. Ja pastāv tikai princips gāze tikai 100% vai necik, tad ari tas terps nepalīdzēs, tas pats ari auto vaditājiem.. Ja vienkārši pārvietojas, tas bargais ādas kostīms ar kupri, vajadzīgs tikai trasei, kur mēģina sasniegt saķeres galējo punktu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|