Autors | Ziņojums |
shmurger | 11. Apr 2013, 23:48 |
#2132
|
|
Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
| ar guess tur točna nekāda sakara nav. |
Offline | |
|
spozzais | 12. Apr 2013, 17:34 |
#2133
|
|
Kopš: 21. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 286
Braucu ar:
|
10 Apr 2013, 23:08:45 bertons rakstīja:
starpcitu pagaajushonedeelj BT pilots izmeta peerli, ka lidojums nedaudz aizkaveesies jo jaasagaida papildapriikojums motora iedarbinaashanai (B737). vinjiem jau tik suudiigi iet, ka jaalido ar humpalaam, kuras pashas nevar iedarbinaaties or wtf....?
Tur jau nevar zināt,kas tas pa papildaprīkojumu bijis,tas varēja būt GPU kurš nebija laicīgi atvest un pieslēgts,vai arī bija nepieciešams Airstarter`s !! |
Offline | |
|
spozzais | 12. Apr 2013, 17:48 |
#2134
|
|
Kopš: 21. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 286
Braucu ar:
|
11 Apr 2013, 11:55:41 TIINIZ rakstīja:
Man atkal Airbaltics izbesīja ar to, ka malači bieži maina izlidošanas laikus. Nevis pa pārdesmit minūtēm, bet mēnesi pirms izlidošanas atnāk epasts, ka lidojuma laiks mainīts pa 3.5h un attiecīgi es nokavēju nākamo lidojumu. Neko šitā veselas 2x pirku citas biļetes, lai varu aizlidot tālāk. Zvanīju, lamājos, bet šie neko - varot man tikai kādus 10eiro atgriezt a es dēļ viņiem zaudējumos pārsimt lati, jo lidojām vairāki pa skaisto. Man tagad arī lidojums uz maiju iepirkts bija jau decembrī. Pa šitiem mēnešiem man uz epastu atnākuši kādi 5 maili par lidojuma laika maiņu. Par laimi 10-20 minūšu robežās, bet stumda tos laikus šurpu turpu. WTF!
Tapēc, ka tika izstrādāts jaunais vasaras lidojumu grafiks,ar papildus destinācijām un šausmīgi samocīti vienlaicīgi sabāzti reisi,kas nāk gan lejā gan iet augšā,jau šodien var aplūkot gan ielidošanas gan izlidošanas http://www.riga-airport.com/lv/main/lidojumi
piemēram seši reisi nāk 22.10 lejā,tā jau parasti notiek Rīgas lidostā,kurai ir septiņi skrejceļi
Labi,realitātē,viņi tā pat viens ātrāk,otrs velāk nonāk lejā,bet nu vakaros riņķošana gaisā ir diezgan jautra,ja visi nāk laika,kas nozīmē,ka viņi tur stāv rindā,nāk lejā ar kavēšanos un ja tam bortam jāiet pēc 35min arā,tad var uzreiz rēķināt,ka tas arī ies ar kavēšanos arā! |
Offline | |
|
RVR | 12. Apr 2013, 17:55 |
#2135
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
| nu labi, tos reisus jau nevar salikt tieši tā, lai Rīgā būtu ērtāk un pofig uz pārējiem daudz kas atkarīgs ir arī no pārējiem faktoriem - brīviem slotiem trasēs, citām lidostām, utt. |
Offline | |
|
Schutzstaffel | 13. Apr 2013, 14:07 |
#2136
|
|
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
12 Apr 2013, 16:46:45 bertons rakstīja:
25 Mar 2013, 20:19:11 meidei rakstīja:
03 Mar 2013, 18:22:07 TIINIZ rakstīja:
Intereses pēc vai ir kāds kas aizraujas ar Flight simulatoriem, kaut vai tas pats MS X? TileProxy piemēram? vai tml.?
Jā, jau vairākus gadus ņemos ar FSX!
X - Plane 10 ir jaudīgāks, bet tur jau vajag 3 monitorus, visus instrumentus, jaunu kompi utt. Kad galīgi nebūs kur naudu likt, tad var tādu cockpit uzbūvēt
izmeegjinaaju FSX aizstaajeeju Microsoft Flight, izstaas daudzsoloshi patiik labaak kaa xplane
No FSX vispār kkāda jēga ir lai saprastu bērnudārza pamatus navigācijā.
Ja ir kāds kruts ADD-ON Aircrafts - nu var palūrēt uz to kā darbojas sistēmas, modernāka navigācija, utt..
Tā kā ar Concorde lidot nevar un nekad vairs arī nevarēs, tad vienīgā iespēja, kā iepazīties ar tās sistēmām ir Concorde X add-on uz FSX. Ja tur visu dara manuālā režīmā, tad tas tiešām ir interesanti. Pilnībā simulēta INS sistēma (oldskūl navi kompis), gandrīz visas pārējās arī. Vienīgi nav baigi plašs random system fault klāsts, bet nu.. visu jau nevar gribēt. Pats flight physical model liekas, ka ir patālu no realitātes, es nezinu. Katrā ziņā piemēram uztaisot eksperimentu kad Approach tiek veikts zem Vmd (kā tas reāli arī Concorde gadījumā vienmēr bija), nav tā, kā dzīvē būtu jābūt, ka samazinot ātrumu, faktiski dzinēju jauda ir jāpalielina. Vēl ģļuciņš AC/DC elektrosistēmā - ar avārijas ģeneratoru, kas barojas no hidrauliskās sistēmas vidējā kontūra - kad to norubī, špannungs vienalga no kaut kurienes ir, lai gan Emerg Gen Ampermetrs rāda 0. Bet kopumā nereāli kruts add on aircrafts. Ļoti interesanti. |
Offline | |
|
Schutzstaffel | 13. Apr 2013, 14:14 |
#2137
|
|
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| ...bet jāņem vērā, ka bez papildus kalkulāciju softiem nebūs iespējams korekti izpildīt lidojuma fāzes. Man itkā viss vajadzīgais ir. Ja kādu interesē - |
Offline | |
|
RVR | 16. Apr 2013, 14:27 |
#2138
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
| tautietis atpūties |
Offline | |
|
ramex | 20. Apr 2013, 09:06 |
#2139
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
16 Apr 2013, 14:27:50 91 rakstīja:
tautietis atpūties
nosktījos šausmas šausmas
maunuprāt izskatās pēc tīri normāla cross-wind landing |
Offline | |
|
|
meidei | 28. Apr 2013, 21:48 |
#2140
|
|
Kopš: 12. Oct 2006
Ziņojumi: 17612
Braucu ar: 3er
| Lai vadītu deltaplānu ir vajadzīga PPL, jeb kāda cita lētāka/vieglāk iegūstama licenze? |
Offline | |
|
arizah | 28. Apr 2013, 21:55 |
#2141
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| PPL noteikti nav vajadzīgs. Pat ultralaitiem PPL nav vajadzīgs. CAA mājaslapā skatījies? |
Offline | |
|
arizah | 29. Apr 2013, 21:35 |
#2142
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| spēks |
Offline | |
|
RVR | 29. Apr 2013, 21:47 |
#2143
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
|
29 Apr 2013, 21:35:27 arizah rakstīja:
spēks
viņi šad un tad lidoja arī uz Rīgu
ir pat foto (fonā var redzēt "Havas" tehniku, "Smartlynx" un "airBaltic" lidmašīnas):
|
Offline | |
|
7er | 29. Apr 2013, 21:51 |
#2144
|
|
Kopš: 22. Jan 2007
Ziņojumi: 350
Braucu ar: shadow
| Šodien šitas ari stāvēja Rīgā. |
Offline | |
|
RVR | 29. Apr 2013, 21:54 |
#2145
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
|
29 Apr 2013, 21:51:51 7er rakstīja:
Šodien šitas ari stāvēja Rīgā.
Viņiem ir vairākas tādas lidmašīnas.
Fotogrāfijā ir tā, kura šodien nogāzās. |
Offline | |
|
arizah | 29. Apr 2013, 23:38 |
#2146
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
29 Apr 2013, 21:51:51 7er rakstīja:
Šodien šitas ari stāvēja Rīgā.
domājams kādas pāris dienas arī stāvēs.
Šodien 22:00 bij paredzēts izlidot, bet apkalpe šobrīd radisonā dzerot |
Offline | |
|
defekc | 30. Apr 2013, 20:40 |
#2147
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| OMFG |
Offline | |
|
|
ozo | 30. Apr 2013, 20:42 |
#2148
|
|
Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Kas par iemeslu? Gaisa plūsma spēcīga vai kas? |
Offline | |
|
defekc | 30. Apr 2013, 20:44 |
#2149
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| hz, stall.. iemesli var buut daudz.. |
Offline | |
|
Onufrijs | 30. Apr 2013, 20:52 |
#2150
|
|
Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
| Ļočene pilna līdz ausīm ar petroleju, skats jau baiss.
Cik zinu, viņiem tur tā pacelšanās, tāpat kā nosēšanās, diezgan ekstrēma lai izvairītos no iespējamām apšaudēm, stingeriem u.c. shit. |
Offline | |
|
Jancuks | 30. Apr 2013, 20:59 |
#2151
|
|
Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
|
30 Apr 2013, 20:42:21 ozo rakstīja:
Kas par iemeslu? Gaisa plūsma spēcīga vai kas?
Visdrīzāk kravas nobīde, kuras rezultātā stalls.
Šis te bija ne vienu vien reizi RIX pabijis... |
Offline | |
|