Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
shmurger
11. Apr 2013, 23:48 #2132

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40

ar guess tur točna nekāda sakara nav.
Offline
spozzais
12. Apr 2013, 17:34 #2133

Kopš: 21. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 286

Braucu ar:


10 Apr 2013, 23:08:45 bertons rakstīja:
starpcitu pagaajushonedeelj BT pilots izmeta peerli, ka lidojums nedaudz aizkaveesies jo jaasagaida papildapriikojums motora iedarbinaashanai (B737). vinjiem jau tik suudiigi iet, ka jaalido ar humpalaam, kuras pashas nevar iedarbinaaties or wtf....?

Tur jau nevar zināt,kas tas pa papildaprīkojumu bijis,tas varēja būt GPU kurš nebija laicīgi atvest un pieslēgts,vai arī bija nepieciešams Airstarter`s !!
Offline
spozzais
12. Apr 2013, 17:48 #2134

Kopš: 21. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 286

Braucu ar:


11 Apr 2013, 11:55:41 TIINIZ rakstīja:
Man atkal Airbaltics izbesīja ar to, ka malači bieži maina izlidošanas laikus. Nevis pa pārdesmit minūtēm, bet mēnesi pirms izlidošanas atnāk epasts, ka lidojuma laiks mainīts pa 3.5h un attiecīgi es nokavēju nākamo lidojumu. Neko šitā veselas 2x pirku citas biļetes, lai varu aizlidot tālāk. Zvanīju, lamājos, bet šie neko - varot man tikai kādus 10eiro atgriezt a es dēļ viņiem zaudējumos pārsimt lati, jo lidojām vairāki pa skaisto. Man tagad arī lidojums uz maiju iepirkts bija jau decembrī. Pa šitiem mēnešiem man uz epastu atnākuši kādi 5 maili par lidojuma laika maiņu. Par laimi 10-20 minūšu robežās, bet stumda tos laikus šurpu turpu. WTF!

Tapēc, ka tika izstrādāts jaunais vasaras lidojumu grafiks,ar papildus destinācijām un šausmīgi samocīti vienlaicīgi sabāzti reisi,kas nāk gan lejā gan iet augšā,jau šodien var aplūkot gan ielidošanas gan izlidošanas http://www.riga-airport.com/lv/main/lidojumi
piemēram seši reisi nāk 22.10 lejā,tā jau parasti notiek Rīgas lidostā,kurai ir septiņi skrejceļi
Labi,realitātē,viņi tā pat viens ātrāk,otrs velāk nonāk lejā,bet nu vakaros riņķošana gaisā ir diezgan jautra,ja visi nāk laika,kas nozīmē,ka viņi tur stāv rindā,nāk lejā ar kavēšanos un ja tam bortam jāiet pēc 35min arā,tad var uzreiz rēķināt,ka tas arī ies ar kavēšanos arā!
Offline
RVR
12. Apr 2013, 17:55 #2135

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR

nu labi, tos reisus jau nevar salikt tieši tā, lai Rīgā būtu ērtāk un pofig uz pārējiem daudz kas atkarīgs ir arī no pārējiem faktoriem - brīviem slotiem trasēs, citām lidostām, utt.
Offline
Schutzstaffel
13. Apr 2013, 14:07 #2136

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


12 Apr 2013, 16:46:45 bertons rakstīja:

25 Mar 2013, 20:19:11 meidei rakstīja:

03 Mar 2013, 18:22:07 TIINIZ rakstīja:
Intereses pēc vai ir kāds kas aizraujas ar Flight simulatoriem, kaut vai tas pats MS X? TileProxy piemēram? vai tml.?


Jā, jau vairākus gadus ņemos ar FSX!
X - Plane 10 ir jaudīgāks, bet tur jau vajag 3 monitorus, visus instrumentus, jaunu kompi utt. Kad galīgi nebūs kur naudu likt, tad var tādu cockpit uzbūvēt


izmeegjinaaju FSX aizstaajeeju Microsoft Flight, izstaas daudzsoloshi patiik labaak kaa xplane



No FSX vispār kkāda jēga ir lai saprastu bērnudārza pamatus navigācijā.

Ja ir kāds kruts ADD-ON Aircrafts - nu var palūrēt uz to kā darbojas sistēmas, modernāka navigācija, utt..

Tā kā ar Concorde lidot nevar un nekad vairs arī nevarēs, tad vienīgā iespēja, kā iepazīties ar tās sistēmām ir Concorde X add-on uz FSX. Ja tur visu dara manuālā režīmā, tad tas tiešām ir interesanti. Pilnībā simulēta INS sistēma (oldskūl navi kompis), gandrīz visas pārējās arī. Vienīgi nav baigi plašs random system fault klāsts, bet nu.. visu jau nevar gribēt. Pats flight physical model liekas, ka ir patālu no realitātes, es nezinu. Katrā ziņā piemēram uztaisot eksperimentu kad Approach tiek veikts zem Vmd (kā tas reāli arī Concorde gadījumā vienmēr bija), nav tā, kā dzīvē būtu jābūt, ka samazinot ātrumu, faktiski dzinēju jauda ir jāpalielina. Vēl ģļuciņš AC/DC elektrosistēmā - ar avārijas ģeneratoru, kas barojas no hidrauliskās sistēmas vidējā kontūra - kad to norubī, špannungs vienalga no kaut kurienes ir, lai gan Emerg Gen Ampermetrs rāda 0. Bet kopumā nereāli kruts add on aircrafts. Ļoti interesanti.
Offline
Schutzstaffel
13. Apr 2013, 14:14 #2137

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

...bet jāņem vērā, ka bez papildus kalkulāciju softiem nebūs iespējams korekti izpildīt lidojuma fāzes. Man itkā viss vajadzīgais ir. Ja kādu interesē -
Offline
RVR
16. Apr 2013, 14:27 #2138

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR

tautietis atpūties
Offline
ramex
20. Apr 2013, 09:06 #2139

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


16 Apr 2013, 14:27:50 91 rakstīja:
tautietis atpūties


nosktījos šausmas šausmas

maunuprāt izskatās pēc tīri normāla cross-wind landing
Offline
meidei
28. Apr 2013, 21:48 #2140

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

Lai vadītu deltaplānu ir vajadzīga PPL, jeb kāda cita lētāka/vieglāk iegūstama licenze?
Offline
arizah
28. Apr 2013, 21:55 #2141

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

PPL noteikti nav vajadzīgs. Pat ultralaitiem PPL nav vajadzīgs. CAA mājaslapā skatījies?
Offline
arizah
29. Apr 2013, 21:35 #2142

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

spēks
Offline
RVR
29. Apr 2013, 21:47 #2143

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


29 Apr 2013, 21:35:27 arizah rakstīja:
spēks


viņi šad un tad lidoja arī uz Rīgu

ir pat foto (fonā var redzēt "Havas" tehniku, "Smartlynx" un "airBaltic" lidmašīnas):

Offline
7er
29. Apr 2013, 21:51 #2144

Kopš: 22. Jan 2007

Ziņojumi: 350

Braucu ar: shadow

Šodien šitas ari stāvēja Rīgā.
Offline
RVR
29. Apr 2013, 21:54 #2145

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


29 Apr 2013, 21:51:51 7er rakstīja:
Šodien šitas ari stāvēja Rīgā.


Viņiem ir vairākas tādas lidmašīnas.
Fotogrāfijā ir tā, kura šodien nogāzās.
Offline
arizah
29. Apr 2013, 23:38 #2146

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


29 Apr 2013, 21:51:51 7er rakstīja:
Šodien šitas ari stāvēja Rīgā.


domājams kādas pāris dienas arī stāvēs.

Šodien 22:00 bij paredzēts izlidot, bet apkalpe šobrīd radisonā dzerot
Offline
defekc
30. Apr 2013, 20:40 #2147

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

OMFG
Offline
ozo
30. Apr 2013, 20:42 #2148

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Kas par iemeslu? Gaisa plūsma spēcīga vai kas?
Offline
defekc
30. Apr 2013, 20:44 #2149

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

hz, stall.. iemesli var buut daudz..
Offline
Onufrijs
30. Apr 2013, 20:52 #2150

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott

Ļočene pilna līdz ausīm ar petroleju, skats jau baiss.
Cik zinu, viņiem tur tā pacelšanās, tāpat kā nosēšanās, diezgan ekstrēma lai izvairītos no iespējamām apšaudēm, stingeriem u.c. shit.
Offline
Jancuks
30. Apr 2013, 20:59 #2151

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


30 Apr 2013, 20:42:21 ozo rakstīja:
Kas par iemeslu? Gaisa plūsma spēcīga vai kas?

Visdrīzāk kravas nobīde, kuras rezultātā stalls.

Šis te bija ne vienu vien reizi RIX pabijis...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo