Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 146 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
uldens1
28. Oct 2019, 22:08 #21281

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16037

Braucu ar:


28 Oct 2019, 22:05:15 @RonaldinsH rakstīja:

28 Oct 2019, 21:58:51 @uldens1 rakstīja:
vienkārs piemērs,Jānis gadā nobrauc 5k,teorētiski viņš var nopirkt 5 litrīgu auto,bet praktiski dēl lielā nodokļa nevar atļauties un viņš nopērk 1.8 pasūdu un brauc tos 5k gadā Re kur arī ieguvums klimatam,lai nobrauktu tos 5k janka nodedzinās 2x mazāk degvielu,bērniem svaigs gaiss un siltumnīcas efekts samazināts

Bet Pēteris nobrauc 50k ar to pašu mašīnu un maksā tik pat lielu nodokli. Godīgi?
nē,vajag aizliegt tik daudz braukt,maksimums 5k gadā
Offline
abyss
28. Oct 2019, 22:11 #21282

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8165

Braucu ar: e39 523


28 Oct 2019, 22:05:15 @RonaldinsH rakstīja:

28 Oct 2019, 21:58:51 @uldens1 rakstīja:
vienkārs piemērs,Jānis gadā nobrauc 5k,teorētiski viņš var nopirkt 5 litrīgu auto,bet praktiski dēl lielā nodokļa nevar atļauties un viņš nopērk 1.8 pasūdu un brauc tos 5k gadā Re kur arī ieguvums klimatam,lai nobrauktu tos 5k janka nodedzinās 2x mazāk degvielu,bērniem svaigs gaiss un siltumnīcas efekts samazināts

Bet Pēteris nobrauc 50k ar to pašu mašīnu un maksā tik pat lielu nodokli. Godīgi?


Šeit nav runa par to godīgi vai nē, bet gan par to, ka katrs maksā tik cik sagandē dabu.

Bet nu pa lielam jau whatever pēc 10 gadiem jau būs grūti nopirkt iekšdedzes dzinēju, vismaz modernajās valstīs un pēc 50 LV moš arī.

Bet tagad sanāk, ka man būs jāpārdod savs m54b25 un jāpērk jauns mazauto? Nez cik tā mazauto ražošanas piesārņoja pasauli? Un es diezvai brauktu ar viņu zem 4k rpm. Diezvai kaut kāda baigā ekoloģija sanāk. Ekoloģiski ir nobraukt savus šrotus līdz pēdējam un nodot tolmetā. Es gan nesaku, ka tā ir visiem tagad jādara, bet, ja grib būt ekoloģisks pērc vecu mašīnu. 3.0 benzīna apmaiņa pret jaunu eko mobīli nekādu ekoloģiju nerada.

Ulden, Tev vajadzētu aizliegt postēt tik daudz, max. 3 posti dienā. Cik ļoti Tu jau esi piesārņojis dabu kurinot elektrību un drukājot powerī? Visdrīzāk vairāk kāds kāds ar max. apgrieztu 535d

[ Šo ziņu laboja abyss, 28 Oct 2019, 22:12:32 ]

Offline
Belluuns
28. Oct 2019, 22:13 #21283

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9596

Braucu ar: quattro


28 Oct 2019, 22:05:15 @RonaldinsH rakstīja:

28 Oct 2019, 21:58:51 @uldens1 rakstīja:
vienkārs piemērs,Jānis gadā nobrauc 5k,teorētiski viņš var nopirkt 5 litrīgu auto,bet praktiski dēl lielā nodokļa nevar atļauties un viņš nopērk 1.8 pasūdu un brauc tos 5k gadā Re kur arī ieguvums klimatam,lai nobrauktu tos 5k janka nodedzinās 2x mazāk degvielu,bērniem svaigs gaiss un siltumnīcas efekts samazināts

Bet Pēteris nobrauc 50k ar to pašu mašīnu un maksā tik pat lielu nodokli. Godīgi?

Protams ka negodīgi. Bet vai kopējais izmešu skaits mainīsies ja pieliks klāt nodevu soļķim? Ideja ir taču samazinat izmešus.
Offline
uldens1
28. Oct 2019, 22:13 #21284

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16037

Braucu ar:

bet vispār jūs tiešām nesaprotat ka to nodokli liek ne jau godīguma vai negodīguma pēc,bet lai cilvēki izvēlētos ekonomiskākus auto un samazināt izmešus.Ja 100000 auto nobrauc 100 miljonu km tad parēķini cik uz tiem km nodedzina degvielu rijīgi auto un cik ekonomiski un tad varbūt sapratīsiet starpību,bet šitie klauni jau laikam neko vairāk kā paša nobraukumu nespēj izrēķināt
Offline
kaprons
28. Oct 2019, 22:14 #21285

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...


28 Oct 2019, 21:45:41 @uldens1 rakstīja:
netēlo stulbu,lauciniekiem tak tās kravas kastes reģistrē ka kraveniekus un nodoklis tur ir minimāls.Labāk pastāsti kā ir Norgē,lai zinam uz ko tiekties

Man nav jātēlo
Bet man viens darbinieks dzīvo nekurienē, izmanto saimniecībā to savu Nissanu ar dubulto kabīni(bērni), un traktoru pirkt uzturēt toč neatmaksājas.
Sanāk, ka buržujs, ko vajag dušīt?
Vai arī var reģistrēt kā kautkādu kravinieku?
Offline
uldens1
28. Oct 2019, 22:15 #21286

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16037

Braucu ar:


28 Oct 2019, 22:11:18 @abyss rakstīja:

28 Oct 2019, 22:05:15 @RonaldinsH rakstīja:

28 Oct 2019, 21:58:51 @uldens1 rakstīja:
vienkārs piemērs,Jānis gadā nobrauc 5k,teorētiski viņš var nopirkt 5 litrīgu auto,bet praktiski dēl lielā nodokļa nevar atļauties un viņš nopērk 1.8 pasūdu un brauc tos 5k gadā Re kur arī ieguvums klimatam,lai nobrauktu tos 5k janka nodedzinās 2x mazāk degvielu,bērniem svaigs gaiss un siltumnīcas efekts samazināts

Bet Pēteris nobrauc 50k ar to pašu mašīnu un maksā tik pat lielu nodokli. Godīgi?


Šeit nav runa par to godīgi vai nē, bet gan par to, ka katrs maksā tik cik sagandē dabu.

Bet nu pa lielam jau whatever pēc 10 gadiem jau būs grūti nopirkt iekšdedzes dzinēju, vismaz modernajās valstīs un pēc 50 LV moš arī.

Bet tagad sanāk, ka man būs jāpārdod savs m54b25 un jāpērk jauns mazauto? Nez cik tā mazauto ražošanas piesārņoja pasauli? Un es diezvai brauktu ar viņu zem 4k rpm. Diezvai kaut kāda baigā ekoloģija sanāk. Ekoloģiski ir nobraukt savus šrotus līdz pēdējam un nodot tolmetā. Es gan nesaku, ka tā ir visiem tagad jādara, bet, ja grib būt ekoloģisks pērc vecu mašīnu. 3.0 benzīna apmaiņa pret jaunu eko mobīli nekādu ekoloģiju nerada.

Ulden, Tev vajadzētu aizliegt postēt tik daudz, max. 3 posti dienā. Cik ļoti Tu jau esi piesārņojis dabu kurinot elektrību un drukājot powerī? Visdrīzāk vairāk kāds kāds ar max. apgrieztu 535d
kārtējais piemērs ar savu veco ļerkatu,kad spēsi redzēt tālāk par savu degungalu tad arī sapratīsi
Offline
uldens1
28. Oct 2019, 22:17 #21287

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16037

Braucu ar:


28 Oct 2019, 22:14:08 @kaprons rakstīja:

28 Oct 2019, 21:45:41 @uldens1 rakstīja:
netēlo stulbu,lauciniekiem tak tās kravas kastes reģistrē ka kraveniekus un nodoklis tur ir minimāls.Labāk pastāsti kā ir Norgē,lai zinam uz ko tiekties

Man nav jātēlo
Bet man viens darbinieks dzīvo nekurienē, izmanto saimniecībā to savu Nissanu ar dubulto kabīni(bērni), un traktoru pirkt uzturēt toč neatmaksājas.
Sanāk, ka buržujs, ko vajag dušīt?
Vai arī var reģistrēt kā kautkādu kravinieku?

viņam teh pasē ir kravenieks,nezinu cik tagad nodoklis,bet kadreiz bij kaut kādi padsmit eiro vai lati
Offline
F50
28. Oct 2019, 22:20 #21288

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu


28 Oct 2019, 22:13:16 @uldens1 rakstīja:
bet vispār jūs tiešām nesaprotat ka to nodokli liek ne jau godīguma vai negodīguma pēc,bet lai cilvēki izvēlētos ekonomiskākus auto un samazināt izmešus.Ja 100000 auto nobrauc 100 miljonu km tad parēķini cik uz tiem km nodedzina degvielu rijīgi auto un cik ekonomiski un tad varbūt sapratīsiet starpību,bet šitie klauni jau laikam neko vairāk kā paša nobraukumu nespēj izrēķināt


Fakti pareizi, bet janjem vera ka shis domashanas veids nak no rietumiem, ar attiecigiem ienakumiem

ja viss autoparks ir jauns, euro 5, euro6, kur ir izvele 1.5 vai 5.0, tad protams pareizi 5.0 aplikt, da nahuj tev vinju vajag

bet paskaties kaa dziivo tavaa valstii un pasaki, ka
1. videjais latvietis tev nopirks jauno euro5/euro6 mobiili
2. tos visus shrotus, kuriem braukt vel var gadus 5-10 nodot un uzrazhot vieta ir ekologjiski pareizi
Offline
uldens1
28. Oct 2019, 22:23 #21289

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16037

Braucu ar:


28 Oct 2019, 22:20:45 @F50 rakstīja:

28 Oct 2019, 22:13:16 @uldens1 rakstīja:
bet vispār jūs tiešām nesaprotat ka to nodokli liek ne jau godīguma vai negodīguma pēc,bet lai cilvēki izvēlētos ekonomiskākus auto un samazināt izmešus.Ja 100000 auto nobrauc 100 miljonu km tad parēķini cik uz tiem km nodedzina degvielu rijīgi auto un cik ekonomiski un tad varbūt sapratīsiet starpību,bet šitie klauni jau laikam neko vairāk kā paša nobraukumu nespēj izrēķināt


Fakti pareizi, bet janjem vera ka shis domashanas veids nak no rietumiem, ar attiecigiem ienakumiem

ja viss autoparks ir jauns, euro 5, euro6, kur ir izvele 1.5 vai 5.0, tad protams pareizi 5.0 aplikt, da nahuj tev vinju vajag

bet paskaties kaa dziivo tavaa valstii un pasaki, ka
1. videjais latvietis tev nopirks jauno euro5/euro6 mobiili
2. tos visus shrotus, kuriem braukt vel var gadus 5-10 nodot un uzrazhot vieta ir ekologjiski pareizi
Jā un mūsu trūcigajam latvietim točna vajag 5 litrīgu auto.
Offline
kaprons
28. Oct 2019, 22:24 #21290

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

Pag a statistika vispār ir?
Vai tikai viedoklis ...
Cik % no kopējā degvielas apjoma tiek nosvilināts pieclitrīgās ļerkatās? Nu, cik? 0,002% ? Vai tomēr 0,003%?
Tad kāpēc pa šo segmentu ir jāsit visstiprāk, itkā tas kautko reāli mainītu?
(agrāk bija komunisti tagad eko komunisti apmēram tas pats)
Offline
DeeCee
28. Oct 2019, 22:24 #21291

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


28 Oct 2019, 21:46:17 @ezis_ rakstīja:
Pie mums vel nav kads sacis razot numura ramisus ar uzrakstu fuck you Greta vakarairopa un asv jau iet ripa ramisi un uzlimes kautkada raksta redzeju ka Belgija pat uz mentu masinam salimeti vairumam tas eko šmeko pie irsas.


es kaut kad redzēju tipisku fuck you greta lohu

vecs nopists zils pasāts ar tizliem, baltiem ratiem, no salona skan kalbasa, brauc kā lohs un pa logu ber sūdus un, protams, logā ielīmets fuck you greta


bet ir rēcīgi cik daudziem pieaugušiem vīriešiem pašvērtējums ir tādā dirsā, ka 16 gadīga meitene aizskar viņu jūtas
Offline
uldens1
28. Oct 2019, 22:25 #21292

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16037

Braucu ar:


28 Oct 2019, 22:20:43 @riddler rakstīja:
toties autoražotāji jau atkal nokāsīs labi daudz piķa tirgojot savus sūdus ar pārspīlētām rūpēm par dabu - tb lai VISS autoparks nomainaas.


ja braukt sanaak maz un auto seko tad tas kalpo ļoti ilgi a autoražotājiem vajag peļņu visu laiku. nu ok paies 10 gadi. nomainīs uz elektro visu. tad izdomās ka pārstrādāt nolietotās baterijas arī būs piesārņojoši un mazais cilvēks atkal atraus pimpi dirsā - bateriju utilizācijas nodokļa formā
nu tas ir skaidrs ka auto ražotāji ir fifeles un taisa neizturīgus auto,bet tas būtu nakamais solis ka japanāk garantijas laiks kādi 7 gadi,lai auto sāk ražot inženieri nevis marketologi
Offline
F50
28. Oct 2019, 22:25 #21293

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu

nevienam nevajag 5.0, bet ja vinsh tur staav un iet un viss ir kartiba

tad pekshni izmest vinju luuzhnos un nopirkt 1.2 korejieti, buus ekologjiski daudz postoshaak, ka palikt ar to 5.0 vel 10 gadus

ja grib kropljot esosho sistemu vel vairak, un katram >2016 auto likt shaadu politiku tad mieriigi

uzmetam vel ieveshanas nodokli veciem lielmotoriem, lai motivetu cilvekus uz jaunakiem auto, pilniigi pozitivi

bet vecos mest miskaste, jo daudz eed un pildiit auto koncernu kabatas, bojaat vidi talaak ir tiirakais debilisms
Offline
uldens1
28. Oct 2019, 22:27 #21294

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16037

Braucu ar:


28 Oct 2019, 22:24:11 @kaprons rakstīja:
Pag a statistika vispār ir?
Vai tikai viedoklis ...
Cik % no kopējā degvielas apjoma tiek nosvilināts pieclitrīgās ļerkatās? Nu, cik? 0,002% ? Vai tomēr 0,003%?
Tad kāpēc pa šo segmentu ir jāsit visstiprāk, itkā tas kautko reāli mainītu?
(agrāk bija komunisti tagad eko komunisti apmēram tas pats)
nu bet iedziļinies tēmā nevis dzen sūdu,būs jamaksā par CO gramiem,un jo lielāks motors jo vairāk gramu
Offline
F50
28. Oct 2019, 22:29 #21295

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu


28 Oct 2019, 22:27:38 @uldens1 rakstīja:

28 Oct 2019, 22:24:11 @kaprons rakstīja:
Pag a statistika vispār ir?
Vai tikai viedoklis ...
Cik % no kopējā degvielas apjoma tiek nosvilināts pieclitrīgās ļerkatās? Nu, cik? 0,002% ? Vai tomēr 0,003%?
Tad kāpēc pa šo segmentu ir jāsit visstiprāk, itkā tas kautko reāli mainītu?
(agrāk bija komunisti tagad eko komunisti apmēram tas pats)
nu bet iedziļinies tēmā nevis dzen sūdu,būs jamaksā par CO gramiem,un jo lielāks motors jo vairāk gramu


Kapeec peerkot jauno auto, nav jamaksaa par razhotaja izmestajiem CO vinju skruuveejot, transporteejot, uzturot diileri?
Offline
uldens1
28. Oct 2019, 22:33 #21296

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16037

Braucu ar:


28 Oct 2019, 22:31:37 @user rakstīja:

28 Oct 2019, 22:15:37 @uldens1 rakstīja:
kārtējais piemērs ar savu veco ļerkatu


ja runā par ekoloģiju, tad kas ir videi draudzīgāk?

katru gadu pirkt jaunu auto, veco utilizēt, vai nopirkt vienu auto un ar to bruakt 20 gadu?

tātad kas ir ekoloģiskāk - uzražot vienu auto un braukt 20 gadu vai uzražot 20 auto?

pats paskaties tālāk par degungalu kādreiz, nevis akli klausies kā autoražotāji bļauj, ka visu laiku jāpērk jauni auto bet marketings un PR labi strādā, lielisks piemērs esi
Bet vai tad kāds aizliedz ar 1.2 skodu braukt 20 gadus???Kur es ko tādu esmu rakstījis??Tu skaidrā vai apkurījies??
Offline
uldens1
28. Oct 2019, 22:34 #21297

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16037

Braucu ar:


28 Oct 2019, 22:29:03 @F50 rakstīja:

28 Oct 2019, 22:27:38 @uldens1 rakstīja:

28 Oct 2019, 22:24:11 @kaprons rakstīja:
Pag a statistika vispār ir?
Vai tikai viedoklis ...
Cik % no kopējā degvielas apjoma tiek nosvilināts pieclitrīgās ļerkatās? Nu, cik? 0,002% ? Vai tomēr 0,003%?
Tad kāpēc pa šo segmentu ir jāsit visstiprāk, itkā tas kautko reāli mainītu?
(agrāk bija komunisti tagad eko komunisti apmēram tas pats)
nu bet iedziļinies tēmā nevis dzen sūdu,būs jamaksā par CO gramiem,un jo lielāks motors jo vairāk gramu


Kapeec peerkot jauno auto, nav jamaksaa par razhotaja izmestajiem CO vinju skruuveejot, transporteejot, uzturot diileri?
Ku tu rāvi ka nav jāmaksā??
Offline
abyss
28. Oct 2019, 22:37 #21298

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8165

Braucu ar: e39 523


28 Oct 2019, 22:33:32 @uldens1 rakstīja:

28 Oct 2019, 22:31:37 @user rakstīja:

28 Oct 2019, 22:15:37 @uldens1 rakstīja:
kārtējais piemērs ar savu veco ļerkatu


ja runā par ekoloģiju, tad kas ir videi draudzīgāk?

katru gadu pirkt jaunu auto, veco utilizēt, vai nopirkt vienu auto un ar to bruakt 20 gadu?

tātad kas ir ekoloģiskāk - uzražot vienu auto un braukt 20 gadu vai uzražot 20 auto?

pats paskaties tālāk par degungalu kādreiz, nevis akli klausies kā autoražotāji bļauj, ka visu laiku jāpērk jauni auto bet marketings un PR labi strādā, lielisks piemērs esi
Bet vai tad kāds aizliedz ar 1.2 skodu braukt 20 gadus???Kur es ko tādu esmu rakstījis??Tu skaidrā vai apkurījies??



Jau pēc 5 gadiem tava 1.2 skoda skaitīsies videi nedraudzīga. Un moderns bmw 3.0 hibrīds ļoti iespējams būs pat videi draudzīgāks. Ja Tu regulāri brauc ar ātrumu 130+, cik īsti tie 1.2-1.4 benzīni tērē?

[ Šo ziņu laboja abyss, 28 Oct 2019, 22:39:05 ]

Offline
ezis_
28. Oct 2019, 22:37 #21299

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1234

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


28 Oct 2019, 22:31:37 @user rakstīja:

28 Oct 2019, 22:15:37 @uldens1 rakstīja:
kārtējais piemērs ar savu veco ļerkatu


ja runā par ekoloģiju, tad kas ir videi draudzīgāk?

katru gadu pirkt jaunu auto, veco utilizēt, vai nopirkt vienu auto un ar to bruakt 20 gadu?

tātad kas ir ekoloģiskāk - uzražot vienu auto un braukt 20 gadu vai uzražot 20 auto?

pats paskaties tālāk par degungalu kādreiz, nevis akli klausies kā autoražotāji bļauj, ka visu laiku jāpērk jauni auto bet marketings un PR labi strādā, lielisks piemērs esi
Un vel tiek sini kampanaa iesaistits mazs berns (Greta) kura pati nesaprot ko runa nozaka naudas rausejus un pati tikmer vesa meira apcelo pasauli ar 15 lemu vertu dizel jahtu
Offline
uldens1
28. Oct 2019, 22:39 #21300

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16037

Braucu ar:


28 Oct 2019, 22:37:16 @abyss rakstīja:

28 Oct 2019, 22:33:32 @uldens1 rakstīja:

28 Oct 2019, 22:31:37 @user rakstīja:

28 Oct 2019, 22:15:37 @uldens1 rakstīja:
kārtējais piemērs ar savu veco ļerkatu


ja runā par ekoloģiju, tad kas ir videi draudzīgāk?

katru gadu pirkt jaunu auto, veco utilizēt, vai nopirkt vienu auto un ar to bruakt 20 gadu?

tātad kas ir ekoloģiskāk - uzražot vienu auto un braukt 20 gadu vai uzražot 20 auto?

pats paskaties tālāk par degungalu kādreiz, nevis akli klausies kā autoražotāji bļauj, ka visu laiku jāpērk jauni auto bet marketings un PR labi strādā, lielisks piemērs esi
Bet vai tad kāds aizliedz ar 1.2 skodu braukt 20 gadus???Kur es ko tādu esmu rakstījis??Tu skaidrā vai apkurījies??



Jau pēc 5 gadiem tava 1.2 skoda skaitīsies videi nedraudzīga. Un moderns bmw 3.0 hibrīds ļoti iespējams būs pat videi draudzīgāks. Ja Tev regulāri brauc ar ātrumu 130+, cik īsti tie 1.2-1.4 benzīni tērē?
LV var braukt uz 90,tā ka tā problēma atkrīt,un pēc 5 gadiem būs 1.2l hibrīdi kas būs vēl draudzīgāki videi kā 3.0 hibrīds
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4