Online

Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
uldens1
06. Mar 2020, 14:04 #2121

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

Offline
uldens1
06. Mar 2020, 14:06 #2122

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


06 Mar 2020, 13:58:43 @Kaross rakstīja:
Nopietni, redzējis dzīvē?
Kāds kapeikmīlētājs ir virpojis bukses/starplikas, lai varētu ieskrūvēt parastās?
Parastās tā vienkārši tur nevar ielikt.
Es teiktu, ka ļoti labs dianostikas rīks. Esmu tā pāris auto konstatējis, ka motors sāk beigties.
Jā bet viņas ir diagnostikai,vai veido kaut kādu ari cilindru efektivitātes grafiku.
Offline
cmax
06. Mar 2020, 14:40 #2123

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:


06 Mar 2020, 14:01:49 @uldens1 rakstīja:

06 Mar 2020, 13:58:43 @Kaross rakstīja:
Nopietni, redzējis dzīvē?
Kāds kapeikmīlētājs ir virpojis bukses/starplikas, lai varētu ieskrūvēt parastās?
Parastās tā vienkārši tur nevar ielikt.
Es teiktu, ka ļoti labs dianostikas rīks. Esmu tā pāris auto konstatējis, ka motors sāk beigties.
nepētiju kā ieskrūvētas,vienkārši 2 bij ar sensoru,2 parastās,nedomāju ka kaut kas jāvirpo,jo zem tā sensora uz leju vizuāli vienādas

Pēc katalogiem ir atsevišķas modifikācijas kam no rūpnīcas ir divas parastās un divas ar sensoru. Samainīt arī diezvai baigi vienkārši jo ar sensoru nāk spraudnis pēc skata kā TV antenai

[ Šo ziņu laboja cmax, 06 Mar 2020, 14:44:09 ]

Offline
sys9291
06. Mar 2020, 15:26 #2124

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

Kasipč, blogs par kārbas adaptācijām labs, bet gribētos arī pašu procedūru , par N53 tu uzrakstīji perfekti a par kārbu?
Offline
Angelz
06. Mar 2020, 15:59 #2125

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


06 Mar 2020, 15:26:13 @sys9291 rakstīja:
Kasipč, blogs par kārbas adaptācijām labs, bet gribētos arī pašu procedūru , par N53 tu uzrakstīji perfekti a par kārbu?


E60 topikā biju licis.



Software A (GS19.02)

Software N (GS19.04)

Software P (GS19.11)

Software T (GS19.11)

[ Šo ziņu laboja Angelz, 06 Mar 2020, 16:10:07 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sys9291
06. Mar 2020, 16:20 #2126

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

Ok, tencinu - a par 8HP nekā nav?
Offline
Angelz
06. Mar 2020, 16:27 #2127

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


06 Mar 2020, 16:20:49 @sys9291 rakstīja:
Ok, tencinu - a par 8HP nekā nav?


Pagaidām neesmu skatījies, ja būs ielikšu.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
depo
06. Mar 2020, 17:39 #2128

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

Kaspič po hodu aizraujas ar maķškerēšanu, redzēts 17:00 noparkots pie ūdenstilpnes Spuņciemā.
Offline
Staris
06. Mar 2020, 19:24 #2129

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Tām kārbu procedūrām ir arī kāds tehnisks pamatojums? Vai tur 5kārtīga aizsardzība, lai braucējs netīšām to neizdara?
Offline
depo
06. Mar 2020, 19:31 #2130

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

Tyre wear produces up to 1,000 times MORE harmful particulate matter pollution than car exhausts, new test reveals
Offline
depo
06. Mar 2020, 20:33 #2131

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


06 Mar 2020, 19:40:20 @DM-101 rakstīja:
shis kaut ko kunksteeja, sak 'es jau arii lohs, pat pie kompja nepiesleedzu.. depresija.. pisec..'



Karma is bitch!

Ar preFL tur savādāk nemēdzot nemaz būt. Ar FL esot jau daudz labāk, cik nu raksta E65 topikā - noslīcināti pirmie kucēni.

Simplex manuprāt nemaz reāli neuzņemas atbildību par auto kvalitāti, tikai uzmet vizuāli aci un atved uz LV.

[ Šo ziņu laboja depo, 06 Mar 2020, 20:34:14 ]

Offline
badmoon
06. Mar 2020, 20:42 #2132

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8441

Braucu ar: Braucu ar


06 Mar 2020, 19:53:48 @koderis rakstīja:
šādu baudāmu e65 dīzeli savā īpašumā var iegūt vien par € 3100,-

ir melns, ir melns salons, ir lielais navi, daudz visādas podziņas. nav jābrauc uz vāciju, te uz vietas jau ir gana lēti


Daudz podziņas, tikai cik no podziņu funkcijām strādā
Offline
cipargalva
06. Mar 2020, 21:38 #2133

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Kaspich, tas Valmieras pacients nebija gadījumā melnā krāsā? Vienkārši domāju, cik tad Valmierā ir benzīna e60, viens?

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 06 Mar 2020, 21:40:17 ]

Offline
cipargalva
06. Mar 2020, 22:00 #2134

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Bija tāds teiciens, ka atlīdzību neatkarīgi no rezultāta saņem tikai ārsti un juristi. Izskatās, ka klāt var skaitīt arī servisniekus.
Offline
maasters
06. Mar 2020, 22:02 #2135

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Nē nu ir jau interesanti palasīt , bet jūs te griežat sūdu uz entajām lpp, paldies par bloga linkiem tos var palasīt par pārējo nu es domāju ir tač saprotams, ka ja dzinējs ir apkarināts ar miljons mezgliem un sensoriem, kas ir vienīgais veids kā no fosīla kurināmā iekārtas dabūt kautkādu jaudu un reizē zemas izplūdes gāzes, tad attiecīgi šõs mezglus atslēdzot vai modificējot būs problēmas, ok es neko nesaku vecakiem dzinējiem, kas bija stock bez DPF un EGR utt tiktiešām varbūt pie nosacījuma , ja dzelzis pats labs ar rezervi var sagriest un ar melniem dūmiem atiet jauda, nu jaunākiem būs laikam jāpiekrīt Kasparam , ka nebūs tā lieta.
Kautvai zinot, cik maza ir paredzētā jaudas rezerve un izturībā jaunākos motoros , kas izrēķināta līdz sotkām tad kāda jēģa to rezervi vēļ samazināt.

Skaidrs arī tas, ka tas vadības kompja softs kaut arī uz 1000+ lpp nav nekāds īstais AI (artificial intelligence) kas nozīmē, ka veicot izmaiņas, kas ir pārāk lielas tas nespēs vairs pielāgoties un sāks feilot konkrēti mezgli, kas vadās no kompja.
tas tapat kā ar PC CPU, operētājsistēma var izvilkt teiksim 10 kļūdas no CPU uz katriem 1000"gajieniem" bet 100 jau vairs nespēs un būs freeze vai crash windows vai BSOD.
tipiska fiška overklokojot proci.



Īstenībā jau auto remonta problēma šeit pierāda kautko kas ir daudz dziļāks un prasītu daudz garāku un nopietnāku sarunu, kas daudzkur jau tiek veikta. Tas ir respektīvi sabiedrības sociālās un ekonomiskās izmaiņas saistība ar arvien pieaugošo automatizāciju un darba sarežģītību, nu kautvai ko darīs visi tie daļnaboji, kad fūres brauks pašas, ko viņi visi klūs par juristiem vai programmētajiem?
jau tagad faktiski visās nopietnajās nozarēs un arī valstīs katra joma strādā nevis viens vietējais ar arodskolas izglītību, bet profesionāļu inženieru komdandas. Ne tikai BMW programmējot ECU softu.
Tā atšķirība tik tāda, ka personīgos auto var činīt katrs pats nu attiecīgi arī rezultāts daudzos gadījumos šķībs , bet darboties nopietnos objektos ar stingru kvalitātes kontroli var tikai specializēti un atbilstoši cilvēki.
Tāpēc arī par auto var gvelzt muļķības miljons dažādu indivīdu, kuram katram liekas, ka viņa spējas ir atbilstošas , kamēr par piem kautkādu AES drošības vai vadības sistēmu izstrādi neviens pat nerunā , jo tur neko uzčīpot nevar un tur strādā cilvēki ar atbilstošām spējām.

Rezumē, nav jēgas cilāt to "ir tolks čipot vai nē tematu" tas ir tāpāt, kā mēģināt vidējam atslēdzniekam pierādīt atšķirību skaņā starp augstas klases audio aparatūru un 2000 gadu samsung multi cd centru. katram tur būs savs uzskats. Man čoms arī parasts puišelis brauc ar e46 melnu , garažā pucē M diskus vasarai un braukšanas stils saraustīts un tāds nu pēc manām domām kretinējošs a ko es viņam teikšū viņs man ies atžīties , "jā tu zini esmu lohs un vienmēr nelaikā atmetu sajūgu" ? skaidrs ka nē.

[ Šo ziņu laboja maasters, 06 Mar 2020, 22:05:26 ]

Offline
maasters
06. Mar 2020, 22:15 #2136

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

un jā protams arī maksātspēja izsaka daudz, kas zin ja LV būtu cilvēkiem nauda varbūt būtu arī pretim atbilstoši kantori, kas profesionāli izpilda savu darbu un atbild par katru niansi.


ps. kurš te iemeta linku par to ka riepām dilstot rodas mikrodaļiņas.
Tieši tā, riepas, bremžu diski un kalotkas, kā arī sajugi manuāļiem, tos visus lietojot frikcijas rezultātā rodas smalkās daļiņas, principā ja reāļi gribam tīru gaisu auto lietot nevar, nu varbūt vienīgi elektromobīli, kas bremze ar reģenerāciju un motoru un kuram ir riepas , kas dilstot neveido pārāk smalkas daļas.

ja tā skatās iztēlojoties tad, kas notiek kad bremzē kravas vilciena sastāv, kuram atšķirībā no eļektričkas nav rekuperatīvā bremzēšana ar elektromotoru , bet gan fiziska bremzēšana ar vecām kalotkam pie katra riteņa un vagonu skaits ir 60+.

galvenais jau ir kumulatīvais efekts, kamēr to daļiņu nav parāk daudz tikmēr pofig, secinājums - nevaig dzīvot blīvi apdžīvotās vietās.
Offline
uldens1
06. Mar 2020, 22:51 #2137

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

nevajag bremzēt blīvi apdzīvotajās vietās
Offline
josi
06. Mar 2020, 22:54 #2138

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


06 Mar 2020, 19:20:03 @DM-101 rakstīja:
ir apraksti, kaa vinja sleegaa tos sajugus?
piem., vai 1.majaa robaa sasleegts ir A un adaptaaacijas attiecas uz D, vai D sasleegts, tiek adapteets A, bet D: R.

Dažādos forumus ir linki uz šādu aprakstu: ZF_Workbook-transmission-6-8HP.pdf
Offline
Zeebalds
06. Mar 2020, 23:15 #2139

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1536

Braucu ar:

mācaties
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
depo
07. Mar 2020, 06:57 #2140

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


06 Mar 2020, 12:19:33 @DM-101 rakstīja:
jaa, muusdienu auto DDE/DME ir MEGA sareagjiiti.

Kaa piemers: DDE6 [''dinozaurs'', kaa mineeja sys] tehniskais uzdevums uz 1560(!) lappuseem!

1560 lappuses ar tehnisko aprakstu! Algoritmi buus veel ar kaartu lielaaks apjoms [A4 izmeeraa]. Un tad - kodu rindas peec tiem algoritmiem. Paaris simti tuuukstoshu.


Tad kas notiks, kad masās aizies 5 gadīgi G05/G07? Jānošaujas būs, jo neviens viņus nespēs salabot?

Ko tu pats nopirktu, ja paliktu bez sava e60 un vairs nevarētu tādus nopirkt šodien ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4