Autors | Ziņojums |
rekeds | |
Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
|
19 Aug 2016, 17:19:34 @Smic rakstīja:
Tas ko es uz ziemu gribu izdarīt - noplēst bagažnieka vākam visas plastmasas un kārtīgi iztīrīt tur visu no dubļiem + sapūst ar krowna baloniņu. Tur ir reāla dubļu jūra. Kad riktēju plastmasas pēc remonta, mazliet patīriju, bet nu tas ir pasākums uz visu dienu, lai visu nojauktu un saliktu atpakaļ. Ja būs silts vīkends, moš padarbošos.
Dubļi, tie bērzu sūdi, kas visu aizdambē un sāls bagažnieka vākos ir reālais iemesls, kādēl e39 touringam viss tur rūsē. Jo dubulto vāku sistēmas dēļ tur ir īpatnējas drenāžas renes un tā kā mašīnas dirsa aerodinamisko īpatnību dēļ ir visu laiku sūdos, tur salien visi iespējamie mēsli, kas visu laiku ir mitri un visu tur pūdē.
jā!
lodējot trešo stop lampu, tiešo to pašu redzēju, paverot plastmasas, vadu kanālos pilns ar mitru zemi.
nezinu cik daudz spīdolā sadarīja, var būt, ka neko tur nejauca, bet, ja viņi šādi ir aizdirušies pa vienu gadu, tad ir skumīgi |
Offline | |
|
ilmars4998 | |
Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1468
Braucu ar: XY-28
| Žēl, ka savam ex 3.0 d nepierakstiju izmaksas, būtu ar labs cipars 4 gadu laikā
Tagad benzīnam visu pierakstu, un 10 mēnešu laikā ir jau nedaudz pāri 1k, bet tas ir ar visu dzinēja pārkrāmēšanu un ķēdes maiņu. Domāju, ka turpmāk jau vis aizies pa lēto |
Offline | |
|
Smic | |
Kopš: 28. Apr 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 426
Braucu ar: e39 530d individual
|
19 Aug 2016, 18:09:27 @rekeds rakstīja:
kāda jēga dzīvei..
Tā automašīnas restaurācija pa lielam arī maksā.
Paziņa restaurēja Bertones Alfa Romeo Gtv no septiņdesmitajiem, cipari un darbi bija līdzīgi gan iegādes gan remontu ziņā.
Tu esi noskaidrojis, cik par tavu kosmosa kuģi nolocīja pirmais īpašnieks? |
Offline | |
|
rekeds | |
Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| nop, liekas, ka tml. papīru nebija kladīte. |
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| +/-1,5k pa gadu.. Taja cena ietilpst ari trans.fail.service principa tik dargi jo regulari ari karbas ella mainas. Vizualais pa lielam pohuj, tehniski visam jabit gerai lai iekap un pohuja vari mizat nesatraucoties
P.s taja cipara ari ir melnie r18 uz kuriem AB drochi. :style_33_iesuka: [ Šo ziņu laboja dzuris, 19 Aug 2016, 20:51:36 ] |
Offline | |
|
Tick | |
Kopš: 07. Sep 2014
No: Jūrmala
Ziņojumi: 505
Braucu ar: visu ko dod
| Man mašīna ir gadu...ieguldijumu.. Nu ap 3000€ ir.
Bet tiek taisīts arī tas,kas kkad nobirs un pie viena var nomainīt. Lielākie izdevumi bija motoram kap.remonts.. Tur jau detaļās aizgāja labs cipars visas blīves,ķēdes,mierinātāji, termostats, ūdens sūkbis u.c sūdi...
Ieguldīt var arī vairāk..
Tas cipars katram savādāks,jo viens neko nedara kamēr izjūk vai ta iziet nevar.. Cits katru s... Maina ,taisa,krāso[ Šo ziņu laboja Tick, 19 Aug 2016, 21:58:02 ] |
Offline | |
|
RmaxLV | |
Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
| Nu ja reiz visi.
Mazāk par gadu īpašumā
Ieguldīts— smilšstr7kla, sliekšņa maiņa un pus mašīmas krāsošana 800 eur
Priekšējie amortizatori, atbalsti, gultnis 250 eur
Disku pulverkrāsošana, riepas 500
Visādi sīki sūdi~ 200
Tagad ziemenes jaunas jānopērk, iespējams kārba palidos nu kaut kā tā pagaidām |
Offline | |
|
mato | |
Kopš: 21. Jan 2009
Ziņojumi: 27
Braucu ar:
| 525d 2003. gads
Problēma sekojoša - silts lec sliktāk, nekā auksts. Ilgāk jāpagriež, lai gan arī auksts nelec uz sitienu. Pieslēdzu kompim:
- sprauslas OK (viena nedaudz sagurusi, bet normas robežās), spiediens "maģistrālē" arī nelēkā;
- kompis rāda kļūdu, ka kvēlsveču relejs čakarējas (relejs - 12V). Protams, relejs ir OK, bet caur releju "izzvanīja", ka 3 kvēlsveces beigtas. Ja tā būtu kvēlsveču vaina, tad taču viņš nelektu auksts, ne tā?
Ir kādam pieredze ar līdzīgām problēmām, vai arī kādas idejas? |
Offline | |
|
|
RmaxLV | |
Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
| Kvēlsvecēm vasarā vispār nevajadzētu darboties |
Offline | |
|
Asch | |
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4297
Braucu ar:
| ko nozime slikti lec? ilgi jagriezh vai nelec vispar? |
Offline | |
|
mato | |
Kopš: 21. Jan 2009
Ziņojumi: 27
Braucu ar:
|
19 Aug 2016, 23:38:02 @Asch rakstīja:
ko nozime slikti lec? ilgi jagriezh vai nelec vispar?
Lec, bet ilgāk jāpagriež - nu kādas sek. 3-5 |
Offline | |
|
funkyasshit | |
Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
19 Aug 2016, 17:52:01 @rekeds rakstīja:
19 Aug 2016, 17:28:54 @Mare rakstīja:
Sveiki! Kāds var pateikt,kāpēc dodot virsū e39 turbīne dīvaini "svilpo"?
nav jau zināms, ko nozīmē dīvainā svilpošana, man svilpoja/šņāca/putekļsūcēja, kad turbīna izskatījās šādi
Jobanva rod, tur asīte normāli atspiedusies. |
Offline | |
|
RmaxLV | |
Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
| A man likās tur hamuts uz melnās trubas trūkst |
Offline | |
|
rekeds | |
Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| pēc servisa
^__^ |
Offline | |
|
-Edm- | |
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18124
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| nopirkšu oem gumijas paklājus uz 39,melnus,
neiet lietus sensors ko skatīties pirmo,pašu devēju logā?ir varianti kad viņš atsaka?
-----------------
|
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
20 Aug 2016, 08:18:51 @-tihijs- rakstīja:
nopirkšu oem gumijas paklājus uz 39,melnus,
neiet lietus sensors ko skatīties pirmo,pašu devēju logā?ir varianti kad viņš atsaka?
Vari sakt ar kalibraciju, kadreiz nostrada |
Offline | |
|
|
Smic | |
Kopš: 28. Apr 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 426
Braucu ar: e39 530d individual
| Man aizgāja pēc kļūdu nomešanas kompī |
Offline | |
|
Digital | |
Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
19 Aug 2016, 23:18:49 @mato rakstīja:
525d 2003. gads
Problēma sekojoša - silts lec sliktāk, nekā auksts. Ilgāk jāpagriež, lai gan arī auksts nelec uz sitienu. Pieslēdzu kompim:
- sprauslas OK (viena nedaudz sagurusi, bet normas robežās), spiediens "maģistrālē" arī nelēkā;
- kompis rāda kļūdu, ka kvēlsveču relejs čakarējas (relejs - 12V). Protams, relejs ir OK, bet caur releju "izzvanīja", ka 3 kvēlsveces beigtas. Ja tā būtu kvēlsveču vaina, tad taču viņš nelektu auksts, ne tā?
Ir kādam pieredze ar līdzīgām problēmām, vai arī kādas idejas?
Kā sprauslas pārbaudīji? Ja tikai pie pc korekcijas tad neredzēsi ka kāda laiž abratkā vai kko ne tā!
100% var tikai uz stenda, bet mājas apstākļos 80% precizitāte ir korekcijas+mērtrauciņi uz atplūdēm! Pats tikai tā testēju un kļūdījies vēl neesu! |
Offline | |
|
Asch | |
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4297
Braucu ar:
| +1, visdrizak vaina ir kkur tur, stipri saubos, ka magistralais suknis ir tik izdilis, ka siltu solki nespej aizsuknet |
Offline | |
|
Peecis | |
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Grozies kā gribi- labs e39 pāris gadu griezumā kopā ar iegādi ir 10+ eur. Tas, ja gribas braukt ar labu auto.
E60 ir vismaz 15+ eur |
Offline | |
|