Online

Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
rekeds
19. Aug 2016, 18:13 #21141

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


19 Aug 2016, 17:19:34 @Smic rakstīja:
Tas ko es uz ziemu gribu izdarīt - noplēst bagažnieka vākam visas plastmasas un kārtīgi iztīrīt tur visu no dubļiem + sapūst ar krowna baloniņu. Tur ir reāla dubļu jūra. Kad riktēju plastmasas pēc remonta, mazliet patīriju, bet nu tas ir pasākums uz visu dienu, lai visu nojauktu un saliktu atpakaļ. Ja būs silts vīkends, moš padarbošos.

Dubļi, tie bērzu sūdi, kas visu aizdambē un sāls bagažnieka vākos ir reālais iemesls, kādēl e39 touringam viss tur rūsē. Jo dubulto vāku sistēmas dēļ tur ir īpatnējas drenāžas renes un tā kā mašīnas dirsa aerodinamisko īpatnību dēļ ir visu laiku sūdos, tur salien visi iespējamie mēsli, kas visu laiku ir mitri un visu tur pūdē.


jā!

lodējot trešo stop lampu, tiešo to pašu redzēju, paverot plastmasas, vadu kanālos pilns ar mitru zemi.

nezinu cik daudz spīdolā sadarīja, var būt, ka neko tur nejauca, bet, ja viņi šādi ir aizdirušies pa vienu gadu, tad ir skumīgi
Offline
ilmars4998
19. Aug 2016, 18:17 #21142

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

Žēl, ka savam ex 3.0 d nepierakstiju izmaksas, būtu ar labs cipars 4 gadu laikā
Tagad benzīnam visu pierakstu, un 10 mēnešu laikā ir jau nedaudz pāri 1k, bet tas ir ar visu dzinēja pārkrāmēšanu un ķēdes maiņu. Domāju, ka turpmāk jau vis aizies pa lēto
Offline
Smic
19. Aug 2016, 18:58 #21143

Kopš: 28. Apr 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 426

Braucu ar: e39 530d individual


19 Aug 2016, 18:09:27 @rekeds rakstīja:
kāda jēga dzīvei..


Tā automašīnas restaurācija pa lielam arī maksā.

Paziņa restaurēja Bertones Alfa Romeo Gtv no septiņdesmitajiem, cipari un darbi bija līdzīgi gan iegādes gan remontu ziņā.

Tu esi noskaidrojis, cik par tavu kosmosa kuģi nolocīja pirmais īpašnieks?
Offline
rekeds
19. Aug 2016, 20:12 #21144

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

nop, liekas, ka tml. papīru nebija kladīte.
Offline
dzuris
19. Aug 2016, 20:50 #21145

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

+/-1,5k pa gadu.. Taja cena ietilpst ari trans.fail.service principa tik dargi jo regulari ari karbas ella mainas. Vizualais pa lielam pohuj, tehniski visam jabit gerai lai iekap un pohuja vari mizat nesatraucoties

P.s taja cipara ari ir melnie r18 uz kuriem AB drochi. :style_33_iesuka:

[ Šo ziņu laboja dzuris, 19 Aug 2016, 20:51:36 ]

Offline
Tick
19. Aug 2016, 21:56 #21146

Kopš: 07. Sep 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar: visu ko dod

Man mašīna ir gadu...ieguldijumu.. Nu ap 3000€ ir.
Bet tiek taisīts arī tas,kas kkad nobirs un pie viena var nomainīt. Lielākie izdevumi bija motoram kap.remonts.. Tur jau detaļās aizgāja labs cipars visas blīves,ķēdes,mierinātāji, termostats, ūdens sūkbis u.c sūdi...
Ieguldīt var arī vairāk..
Tas cipars katram savādāks,jo viens neko nedara kamēr izjūk vai ta iziet nevar.. Cits katru s... Maina ,taisa,krāso

[ Šo ziņu laboja Tick, 19 Aug 2016, 21:58:02 ]

Offline
RmaxLV
19. Aug 2016, 23:03 #21147

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9

Nu ja reiz visi.
Mazāk par gadu īpašumā
Ieguldīts— smilšstr7kla, sliekšņa maiņa un pus mašīmas krāsošana 800 eur
Priekšējie amortizatori, atbalsti, gultnis 250 eur
Disku pulverkrāsošana, riepas 500
Visādi sīki sūdi~ 200
Tagad ziemenes jaunas jānopērk, iespējams kārba palidos nu kaut kā tā pagaidām
Offline
mato
19. Aug 2016, 23:18 #21148

Kopš: 21. Jan 2009

Ziņojumi: 27

Braucu ar:

525d 2003. gads
Problēma sekojoša - silts lec sliktāk, nekā auksts. Ilgāk jāpagriež, lai gan arī auksts nelec uz sitienu. Pieslēdzu kompim:
- sprauslas OK (viena nedaudz sagurusi, bet normas robežās), spiediens "maģistrālē" arī nelēkā;
- kompis rāda kļūdu, ka kvēlsveču relejs čakarējas (relejs - 12V). Protams, relejs ir OK, bet caur releju "izzvanīja", ka 3 kvēlsveces beigtas. Ja tā būtu kvēlsveču vaina, tad taču viņš nelektu auksts, ne tā?
Ir kādam pieredze ar līdzīgām problēmām, vai arī kādas idejas?
Offline
RmaxLV
19. Aug 2016, 23:32 #21149

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9

Kvēlsvecēm vasarā vispār nevajadzētu darboties
Offline
Asch
19. Aug 2016, 23:38 #21150

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4297

Braucu ar:

ko nozime slikti lec? ilgi jagriezh vai nelec vispar?
Offline
mato
19. Aug 2016, 23:54 #21151

Kopš: 21. Jan 2009

Ziņojumi: 27

Braucu ar:


19 Aug 2016, 23:38:02 @Asch rakstīja:
ko nozime slikti lec? ilgi jagriezh vai nelec vispar?


Lec, bet ilgāk jāpagriež - nu kādas sek. 3-5
Offline
funkyasshit
19. Aug 2016, 23:59 #21152

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


19 Aug 2016, 17:52:01 @rekeds rakstīja:

19 Aug 2016, 17:28:54 @Mare rakstīja:
Sveiki! Kāds var pateikt,kāpēc dodot virsū e39 turbīne dīvaini "svilpo"?


nav jau zināms, ko nozīmē dīvainā svilpošana, man svilpoja/šņāca/putekļsūcēja, kad turbīna izskatījās šādi




Jobanva rod, tur asīte normāli atspiedusies.
Offline
RmaxLV
20. Aug 2016, 00:02 #21153

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9

A man likās tur hamuts uz melnās trubas trūkst
Offline
rekeds
20. Aug 2016, 00:57 #21154

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

pēc servisa



^__^
Offline
-Edm-
20. Aug 2016, 08:18 #21155

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

nopirkšu oem gumijas paklājus uz 39,melnus,
neiet lietus sensors ko skatīties pirmo,pašu devēju logā?ir varianti kad viņš atsaka?

-----------------
Offline
dzuris
20. Aug 2016, 08:45 #21156

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


20 Aug 2016, 08:18:51 @-tihijs- rakstīja:
nopirkšu oem gumijas paklājus uz 39,melnus,
neiet lietus sensors ko skatīties pirmo,pašu devēju logā?ir varianti kad viņš atsaka?


Vari sakt ar kalibraciju, kadreiz nostrada
Offline
Smic
20. Aug 2016, 09:08 #21157

Kopš: 28. Apr 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 426

Braucu ar: e39 530d individual

Man aizgāja pēc kļūdu nomešanas kompī
Offline
Digital
20. Aug 2016, 09:24 #21158

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


19 Aug 2016, 23:18:49 @mato rakstīja:
525d 2003. gads
Problēma sekojoša - silts lec sliktāk, nekā auksts. Ilgāk jāpagriež, lai gan arī auksts nelec uz sitienu. Pieslēdzu kompim:
- sprauslas OK (viena nedaudz sagurusi, bet normas robežās), spiediens "maģistrālē" arī nelēkā;
- kompis rāda kļūdu, ka kvēlsveču relejs čakarējas (relejs - 12V). Protams, relejs ir OK, bet caur releju "izzvanīja", ka 3 kvēlsveces beigtas. Ja tā būtu kvēlsveču vaina, tad taču viņš nelektu auksts, ne tā?
Ir kādam pieredze ar līdzīgām problēmām, vai arī kādas idejas?

Kā sprauslas pārbaudīji? Ja tikai pie pc korekcijas tad neredzēsi ka kāda laiž abratkā vai kko ne tā!
100% var tikai uz stenda, bet mājas apstākļos 80% precizitāte ir korekcijas+mērtrauciņi uz atplūdēm! Pats tikai tā testēju un kļūdījies vēl neesu!
Offline
Asch
20. Aug 2016, 09:58 #21159

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4297

Braucu ar:

+1, visdrizak vaina ir kkur tur, stipri saubos, ka magistralais suknis ir tik izdilis, ka siltu solki nespej aizsuknet
Offline
Peecis
20. Aug 2016, 11:03 #21160

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Grozies kā gribi- labs e39 pāris gadu griezumā kopā ar iegādi ir 10+ eur. Tas, ja gribas braukt ar labu auto.
E60 ir vismaz 15+ eur
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo